anastassis
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 71
|
|
« στις: Τρίτη, 18 Μάρ 2008, 16:33:38 » |
|
Μου φαίνεται ότι έχει ξαναγραφτεί αυτό το θέμα αλλα δε μπόρεσα να το βρω.
Τι μπαταρίες να βάλω για τον δέκτη, σε ενα trex 600 nitro pro (επειδή έχω τηλ/νση στους 35Mhz, δε θα βαλω regulator γιατί κανει παρεμβολές, αρα δε θέλω LiPo)
NiCd ή NiMh? Και τι κατηγορία, ΑΑ ή Sub-C? Οι eneloop τι σόι ειναι?
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 18 Μάρ 2008, 17:21:50 από anastassis »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 18 Μάρ 2008, 19:44:53 » |
|
Τι μπαταρίες να βάλω για τον δέκτη, σε ενα trex 600 nitro pro (επειδή έχω τηλ/νση στους 35Mhz, δε θα βαλω regulator γιατί κανει παρεμβολές, αρα δε θέλω LiPo)
Παρεμβολές από regulator ? Γίνε πιο σαφής. Οι κατάλληλοι regulators δεν έχουν παρεμβολές...
NiCd ή NiMh? Και τι κατηγορία, ΑΑ ή Sub-C? Οι eneloop τι σόι ειναι?
2400 mah NiCd Sub-C που έχουν το ίδο μέγεθος και βάρος με τις 2000 mah.
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 4 Απρ 2008, 19:42:03 από Κυρμπέσης Νίκος »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
anastassis
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 71
|
|
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 18 Μάρ 2008, 23:16:26 » |
|
Διαβασα οτι το regulator 2 in 1 της Align επηρεάζει το σημα αν έχεις τηλεκατεύθυνση στους 35 Mhz. Δεν ισχύει? http://www.thetrexforums.com/?topic=2193.0
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
mrkaza
|
|
« Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 18 Μάρ 2008, 23:26:45 » |
|
Align κατασκευαζη σκουπες και T-rex αλλα ηλεκτρονικα ΔΕΝ και ας πεταω με το 2 in 1 εχω spectrum Ψαξε για Duralite regulator και εισε οκ και στους 35
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2008, 08:54:47 » |
|
Έχει αναφερθεί όντως ό,τι κάποιοι ρυθμιστές παρουσιάζουν παρεμβολές, χωρίς ωστόσο να γνωρίζω ποιες μάρκες. Μείνε με Ni-Cd των 4.8V και δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια 2000 mah στο 50ρι και 2400 mah στα 90ρια Ε/Π μου και μου "βγάζουν" 4 πτήσεις. Σε καμιά περίπτωση μη βάλεις Ni-Mh.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
heli-division
|
|
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2008, 09:48:16 » |
|
κύριε Νίκο γιατί όχι ni-mh τι πρόβλημα υπάρχει ρωτάω γιατί μια τέτοια έχω για το 90ari 4500 mah
|
|
|
Καταγράφηκε
|
synergy n9 9452 os 91gy 611 pump spektrum radix fromeco arizona style 90/os-max.91/gy 611/spektrum,dx7,full metal & carbon extreme 50 9451 spartan 760 radix os 50 hyper sx rjx mufler
|
|
|
Geοrge
|
|
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2008, 09:55:00 » |
|
κύριε Νίκο γιατί όχι ni-mh τι πρόβλημα υπάρχει ρωτάω γιατί μια τέτοια έχω για το 90ari 4500 mah Αν και απευθύνεσαι στον Νίκο ... έχω να σου δώσω ένα παράδειγμα για να καταλάβεις πώς συμπεριφέρονται αυτές οι δύο μπαταρίες ΠΕΣ οτι η NiCd είναι ένα μπουκάλι νερό και.. η Nimh ένα ποτήρι νερό ΟΤΑΝ.. γυρίσεις ανάποδα ποιό θα αδείασει ποιό γρήγορα?? κάπως έτσι στιγμαία όταν θέλεις voltage το NiCd θα στο δίνει λίγο αλλά ΠΟΤΕ MONOMIAΣ ΣΕ σύγκριση με τις Nimh που σε "κρέμανε" έχουν Voltage Drop
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
heli-division
|
|
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2008, 10:00:54 » |
|
ok απευθύνθηκα στο νίκο γιατί είδα εκείνος ότι απάντησε έτσι ευχάριστο για την απάντηση σου δηλαδή 67 euro μπαταρία να την βγάλω άχρηστη? ??
|
|
|
Καταγράφηκε
|
synergy n9 9452 os 91gy 611 pump spektrum radix fromeco arizona style 90/os-max.91/gy 611/spektrum,dx7,full metal & carbon extreme 50 9451 spartan 760 radix os 50 hyper sx rjx mufler
|
|
|
Geοrge
|
|
« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2008, 10:42:26 » |
|
ok απευθύνθηκα στο νίκο γιατί είδα εκείνος ότι απάντησε έτσι ευχάριστο για την απάντηση σου δηλαδή 67 euro μπαταρία να την βγάλω άχρηστη? ?? Εγώ στην θέση σου ΔΕΝ θα τις χρησιμοποιούσα ΠΟΤΕ σαν τροφοδοσια ΓΙΑ reciever ή LIPO με regulator ή μεγαλες NiCd "SC" 4 στοιχεία ή τέλος Α123 με όσα Ah θές και δέν "σκάνε" σαν τις LiPo, για δές εδώ... https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=4505.msg42259#msg42259Ο Spektrum που βλέπω ότι τροφοδοτής σε ένα ενδεχόμενο "Voltage Drop" που θα έχεις θα σου κάνειι αυτόματα reset και ΤΕΛΟΣ το μοντέλο. Τι προτιμάς τα 67€ τον NiMh που έχουν ή τα 1ΧΧΧ € του Ελικοπτέρου?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2008, 10:49:51 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2008, 10:56:28 » |
|
κύριε Νίκο γιατί όχι ni-mh τι πρόβλημα υπάρχει ρωτάω γιατί μια τέτοια έχω για το 90ari 4500 mah Ίσως δεν θα έπρεπε να καταδικάσουμε αμέσως αυτές τις μπαταρίες. Εάν κατάλαβα καλά θα πρέπει να αφορά της JR4500 οι οποίες εξελεχθήκαν για χρήση τροφοδοσίας Rx. Ίσως αυτές να μην παρουσιάζουν αυξημένη εσωτερική αντίσταση (αλλά ποιος το ξέρει ?). Επειδή η χωρητικότητα είναι μεγάλη (δηλ. η δεξαμενή της είναι μεγάλη), πιθανά να μην έχει πρόβλημα στιγμαίας πτώσεις τάσης... Βέβαια και εδώ ισχύει "φύλα τα ρούχα σου....." οπότε τα υπόλοιπα μάλλον περισσεύουν.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
GRELE
|
|
« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2008, 10:59:07 » |
|
Αγαπητοι φιλοι Νομιζω οτι ο rcegaleo τα εγραψε αναποδα οσον αφορα τις NiCd και τις Nimh. Το παραδειγμα με το μπουκαλι και το ποτηρι ειναι καλο ταυτιζοντας το στομιο εκροης των δυο (μπουκαλι=μικρο => μεγαλη αντισταση Nimh και ποτηρι=μεγαλο=>μικρη αντισταση NiCd ) με την εσωτερικη αντισταση των μπαταριων που εχει απολυτη σχεση με την δυνατοτητα παροχης μεγαλων ρευματων. Πρακτικα για να μπορεσεις να παρεις πολυ ρευμα απο Nimh πρεπει να ανεβεις σε χωρητικοτητα ενω το ιδιο ρευμα μπορεις να το παρεις απο μικροτερης χωρητικοτητας NiCd. Οσον αφορα το 'Voltage Drop' που αναφερθηκε τα πραγματα ειναι αντιστροφα παλι. Δηλαδη οταν μια NiCd ειναι σχεδον αδεια τοτε η ταση της πεφτει αποτομα και θεαματικα ενω στις Nimh η ταση πεφτει πιο ομαλα. Για να εχετε το κεφαλι σας ησυχο και το βαρος χανηλα βαλτε συστημα τροφοδοσιας με regulator και 2S LiPo η Α123. Φιλικα Βασιλης Παπαδοπουλος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
......electrics are here to stay......
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2008, 11:08:00 » |
|
Βέβαια δεν ξέρω ακόμη εάν έκανα καλά σχετικά με την επιλογή μου που αφορά τα στοιχεία 2Χ3.7V Li-Mn αλλά αυτή έγινε για τους παρακάτω λόγους :
- Προσφέρουν παραπάνω ασφάλεια έναντι έκρηξης (όπως και οι Α123) - Υπάρχουν σε 2500 mah (ενώ οι Α123 σε 2300 mAh) - Έχουν λαμάκια για τις απαιτούμενες κολλήσεις (ενώ οι Α123 δεν έχουν) - Είναι σχετικά φθηνές - Τολμώ να τις φορτίσω χωρίς να τις βγάλω από το Ε/Π - Υπάρχει ποικίλία voltage cheker για 7.4V (ενώ για Α123 6.6V μάλλον όχι)
Περιμένω λοιπές παρατηρήσεις....
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 19 Μάρ 2008, 18:23:19 από Κυρμπέσης Νίκος »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Geοrge
|
|
« Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2008, 11:11:30 » |
|
/.....Οσον αφορα το 'Voltage Drop' που αναφερθηκε τα πραγματα ειναι αντιστροφα παλι. Δηλαδη οταν μια NiCd ειναι σχεδον αδεια τοτε η ταση της πεφτει αποτομα και θεαματικα ενω στις Nimh η ταση πεφτει πιο ομαλα. ../
1ον Αναφερομαι για πλήρως φορτισμένα ΣΤΟΙΧΕΙΑ για να έχουμε αξιόπιστη σύγκριση εκεί ή Nimh αδειάζουν μονομιάς εάν έχει και Digital servo καλύτερα να μην το πάθετε ποτέ ΨΗΛΑ!!!!! 2ον Ναι το έχω ανάποδα το παράδειγμα, κάπου λέει το βιβλίο του Γιάννη ότι εάν βραχυκυκλώσεις τους πόλους της μπαταρίας μπορεί να πάρεις εκει μέχρι και 50 Αmper !!!! Για Nicd στοιχεια: http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-073c.htmΓια ΝiMh στοιχεια: http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-073d.htmΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ TA EXEI ΟΛΑ ΕΔΩ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ: http://jkon.aeromodelling.gr/page-3.htm##7Απόσπασμα απο τον Γιάννη "Συνοψίζοντας Οι Ni-MH έχουν μεγαλύτερο λόγο χωρητικότητας/βάρους και λιγότερα τοξικά συστατικά. Ομως έχουν πολλά μειονεκτήματα, τα οποία - προς το παρόν - είναι: * Αποδίδουν μικρότερα ρεύματα και έχουν μεγαλύτερη πτώση τάσης. * Δεν δέχονται όλοι οι τύποι την "γρήγορη" φόρτιση, και ακόμα πιό λίγοι δέχονται "ταχεία" φόρτιση. * Ο ρυθμός αποφόρτισής τους στην ηρεμία είναι διπλάσιος έως και τριπλάσιος από αυτόν των Ni-Cd. * Eίναι υπερβολικά ευαίσθητοι στην ζέστη. Σε περιβάλλον πάνω από 37οC μπορεί να χάσουν απότομα όλο το φορτίο τους. * Είναι περισσότερο ευαίσθητοι στους κραδασμούς και μπορεί να εκδηλώσουν εσωτερικά βραχυκυκλώματα. * Εχουν μικρότερο κύκλο ζωής απ΄ότι οι Ni-Cd. * Εχουν ανάγκη συχνότερων κύκλων φόρτισης αποφόρτισης για να μην "ατονίσουν", και επίσης περισσότερων για να "επανέλθουν". * Σε περίπτωση υπερφόρτισης εκλείουν Υδρογόνο που είναι αναφλέξιμο. Γι' αυτό πολλές εταιρείς τις πουλάνε μόνο μέσα σε κλειστό περίβλημα για λόγους ασφάλειας. "
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 19 Μάρ 2008, 12:04:26 από rcegaleo »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
vtr
|
|
« Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2008, 11:22:11 » |
|
Εγώ πάντως χρησιμοποιώ lipo εδώ και τρείς μήνες, χωρίς κανένα πρόβλημα. Καί μιλάω γιά lipo πού τίς είχα ήδη από ένα honey bee. Δέν θά είχα πρόβλημα νά χρησιμοποιήσω και τίς Α123, αλλά ό imax 5 πού έχω μάλλον δέν τίς φορτώνει. Οπότε άμμεσα δέν δύναμαι νά πάρω άλλο φορτιστή. Επειδή σκέφτομαι γιά αγορά τού t-rex στούς επόμενους μήνες, θά υιοθετήσω τό ίδιο σύστημα και εκεί. Δέν έχω λόγo νά πειραματιστώ παιρετέρω , τήν στιγμή πού όλο τό πακέτο δουλευει άψογα μέχρι στιγμής, εκτός μόνο ίσως τής αλλαγής τού regulator (4 amper πού έχω τώρα) λόγω τών ψηφιακών σέρβο. .
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
heli-division
|
|
« Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2008, 11:26:51 » |
|
δεν ξέρω τι να πω εγώ πάντως με την jr που στρώνω τώρα το 90ari μου την έχω πάνω 2 εβδομάδες και σήμερα θυμικέ να πέσει από τα 5, κάτι στα 4,8 είδομεν κύριε Νίκο σωστά είπατε το μοντέλο τις μπαταρίας μου για αυτήν λέω
|
|
|
Καταγράφηκε
|
synergy n9 9452 os 91gy 611 pump spektrum radix fromeco arizona style 90/os-max.91/gy 611/spektrum,dx7,full metal & carbon extreme 50 9451 spartan 760 radix os 50 hyper sx rjx mufler
|
|
|
MarD
|
|
« Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2008, 11:37:51 » |
|
Εμένα μου πρότειναν να βάλω αυτήν και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Έχω πετάξει γύρω στις 15 πτήσεις χωρίς κανένα πρόβλημα. Sanyo Ni-Mh cells, high current output just like Ni-Cd but without the memory effect.
Uses RC-3300HV hi power performance Sanyo cells with fast charging high capacity leads.
L:9cm W:4.5cm H: 2.5cm Weight:250.9g
|
|
|
Καταγράφηκε
|
“The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.” - Igor Sikorsky http://www.coolmodels.gr
|
|
|
heli-division
|
|
« Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2008, 13:23:18 » |
|
την έχω κι αυτήν λες κύριε Νίκο καλλίτερα από την jr να χρησιμοποιήσω αυτήν η μια είναι 3300 και η άλλη 4500
|
|
|
Καταγράφηκε
|
synergy n9 9452 os 91gy 611 pump spektrum radix fromeco arizona style 90/os-max.91/gy 611/spektrum,dx7,full metal & carbon extreme 50 9451 spartan 760 radix os 50 hyper sx rjx mufler
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2008, 14:21:32 » |
|
Λυπάμαι...δεν γνωρίζω περισσότερα από ότι έχω γράψει εως τώρα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
theodor737
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 27
|
|
« Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2008, 17:38:32 » |
|
Υπάρχουν ακόμα διαθέσιμα NiCad στοιχεία στην αγορά??? μάλλον ότι πήρατε πήρατε!!!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
theodor737
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 27
|
|
« Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 21 Μάρ 2008, 18:17:54 » |
|
Έχει κάποιος πείρα η έχει δοκιμάσει τις Sanyo Eneloop? Έχω τέσσερις από δαύτες και σκεφτόμουν να φτιάξω ένα πακ για το heli μου
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
George Vasilikas
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 57
|
|
« Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 21 Μάρ 2008, 19:30:34 » |
|
Έχει κάποιος πείρα η έχει δοκιμάσει τις Sanyo Eneloop? Έχω τέσσερις από δαύτες και σκεφτόμουν να φτιάξω ένα πακ για το heli μου
Καλησπερα, Χρησιμοποιω εδω και αρκετους μηνες Eneloop σε μεγεθος ΑΑ και μπορω να πω οτι ειναι μαλλον οτι καλυτερο εχει υπαρξει μεχρι τωρα σε NiMh. Εχεις ολα τα πλεονεκτηαμτα μιας μπαταριας NiMh σε συνδιασμο με συμπεριφορα αλκαλικων μπαταριων οσον αφορα τα ρευματα που δινουν και την αυτοεκφορτιση. πχ εχω να φορτισω καποιες Eneloop περιπου 3 μηνες και δεν εχουν χασει ουτε το 10% της φορτισης τους. Τις προτινω ανεπιφυλακτα, αλλα οσον αφορα το να φτιαξετε εσεις το δικο σας pack αυτο θελει καποια προσοχη, εφοσον ομως εχετε τις γνωσεις δεν τιθεται θεμα.....παντως ηδη υπαρχουν (τουλαχιστον στο εξωτερικο) ετοιμα pack eneloop για μοντελιστικη χρηση.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
plane
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 34
|
|
« Απάντηση #23 στις: Τρίτη, 24 Ιούν 2008, 16:30:56 » |
|
Βέβαια δεν ξέρω ακόμη εάν έκανα καλά σχετικά με την επιλογή μου που αφορά τα στοιχεία 2Χ3.7V Li-Mn αλλά αυτή έγινε για τους παρακάτω λόγους :
- Προσφέρουν παραπάνω ασφάλεια έναντι έκρηξης (όπως και οι Α123) - Υπάρχουν σε 2500 mah (ενώ οι Α123 σε 2300 mAh) - Έχουν λαμάκια για τις απαιτούμενες κολλήσεις (ενώ οι Α123 δεν έχουν) - Είναι σχετικά φθηνές - Τολμώ να τις φορτίσω χωρίς να τις βγάλω από το Ε/Π - Υπάρχει ποικίλία voltage cheker για 7.4V (ενώ για Α123 6.6V μάλλον όχι)
Περιμένω λοιπές παρατηρήσεις....
που βρισκουμε τετοιες μπαταριες; κατι ακομα εχω μια lipo 7,4 στα 1700, μπορω να τη χρησιμοποιησω για τροφοδοσια σε δεκτη AR7000 με 7 απλα servo μαζι με καποιο regulator; ευχαριστω
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 24 Ιούν 2008, 20:32:12 » |
|
Έχει κάποιος πείρα η έχει δοκιμάσει τις Sanyo Eneloop? Έχω τέσσερις από δαύτες και σκεφτόμουν να φτιάξω ένα πακ για το heli μου
Καλησπερα, Χρησιμοποιω εδω και αρκετους μηνες Eneloop σε μεγεθος ΑΑ και μπορω να πω οτι ειναι μαλλον οτι καλυτερο εχει υπαρξει μεχρι τωρα σε NiMh. . Ποσα αμπερ ειναι η καθε μπαταρια αυτου του τυπου
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 24 Ιούν 2008, 21:18:24 » |
|
...που βρισκουμε τετοιες μπαταριες;
....lindinger μεριά. ......εχω μια lipo 7,4 στα 1700, μπορω να τη χρησιμοποιησω για τροφοδοσια σε δεκτη AR7000 με 7 απλα servo μαζι με καποιο regulator;
Γίνε λίγο περισσότερο σαφής.....για τι είδος χρήση και πόσο "απλά" είναι αυτά τα επτά (7) σέρβο ?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
evan
|
|
« Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 13 Απρ 2009, 16:48:13 » |
|
Ποσα αμπερ ειναι η καθε μπαταρια αυτου του τυπου;
AA = 2000mAh, AAA = 800mAh Υπάρχουν και στο e-shop
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
|
|
|
Yankos
|
|
« Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 13 Απρ 2009, 16:55:44 » |
|
Και στον Γερμανό
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kkokkiss
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 66
|
|
« Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 13 Απρ 2009, 17:23:28 » |
|
Καλησπέρα και από μένα και εγώ έχω δουλέψει τις ENELOOP σε αεροπλάνα και έμμηνα ευχαριστημένος μάλιστα αν το ζητήσεις στον γερμανό μπορούν να σου της φέρουν και "πονταρισμενες" σε πακ μήπως έχει δει κανεις ENELOOP ΑΑ πάνω από 2000mAh
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
v_tolias
|
|
« Απάντηση #29 στις: Τρίτη, 14 Απρ 2009, 09:04:32 » |
|
www.batteries.grΣτο κέντρο της Αθήνας..Σου φτιάχνει ότι πακ θες, με όποιο σχήμα θες, από ότι στοιχείο θές... Μπορείς να του πας και το βύσμα αν δεν το έχει και να στο βάλει
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
|
|
|
GiannisX
|
|
« Απάντηση #30 στις: Τρίτη, 14 Απρ 2009, 10:22:11 » |
|
οι ni-cd είναι πολύ καλές μπαταρίες και συμπεριφέρονται καλύτερα από τις ΝΙΜΗ εκτός από τις eneloop που είναι το κάτι άλλο...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Aeolus-Rc
|
|
|
|