Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 01:26:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 01:26:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 48
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 34
    Συνολικά: 35
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Durafly Tundra  (Αναγνώστηκε 3299 φορές)
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « στις: Παρασκευή, 6 Οκτ 2017, 14:30:39 »

    Κατά τα άλλα, έχει παραγγελθεί ένα Tundra της Durafly και μέχρι να έρθει, κάνουμε προπόνηση με τον γιο μου στον εξομοιωτή, με ένα ψηφιακό αντίγραφο του αερομοντέλου.
    Εκείνος για αρχή ελέγχει το throttle και εγώ το cyclic. Κατά την πτήση συζητάμε τι κάνουμε και γιατί το κάνουμε.
    Rudder και flaps δεν χρησιμοποιούνται. (σε αυτή την φάση περιπλέκουν την κατάσταση χωρίς ιδιαίτερο λόγο)

    Ο στόχος είναι να παραδώσω σταδιακά και το cyclic στον μικρό, ώστε να αρχίσει να φτιάχνει αυτόματους μηχανισμούς αντίδρασης του δεξιού stick, σε κάτι πιο ήπιο απ' τα ελικόπτερα.

    Τέσπα εδώ είναι τρεις διαδοχικές πτήσεις μας, στον εξομοιωτή:


    https://www.youtube.com/watch?v=YMXHznJ7li8

    Μετά από κάθε session, κάνουμε και μία βόλτα με ένα hover στο ψηφιακό T-REX 600, για να μην ξεχνάμε τον στόχο... (απλά εδώ δεν υπάρχει συμμετοχή απ' τον μικρό, γιατί το έχει φοβηθεί)

    Το αεροπλάνο του μικρού ήρθε, ρυθμίστηκε και περιμένει να κάνει την παρθενική του πτήση, στην πρώτη άπνοια.

    Για το ζύγισμα, κρεμάστηκε απ’ το ταβάνι, σαν τον κλέφτη στην άγρια δύση. (Βασικά απ’ το φωτιστικό κρεμάστηκε, αλλά νομίζω συνεννοηθήκαμε σε μέσες άκρες…)

    Οι μέγιστες διαδρομές που θα κάνουν οι επιφάνειες ελέγχου, ρυθμίστηκαν στα high rates (με μη προβλεπόμενο τρόπο ομολογώ, που διευκολύνει όμως τον μπαμπά και ας ταράζει ενδεχομένως τα νεύρα του κατασκευαστή)

    Τέλος έγινε ένα βίντεο, για να διευκολύνει (ή να βάλει σε μπελάδες) και άλλους μπαμπάδες…

    Τέσπα εδώ το βίντεο:


    https://www.youtube.com/watch?v=WPGXQFRkc6U

    σε καλή μεριά…
    με έναν πόνο…
    να ζήσουμε να το θυμόμαστε…
    ή ότι άλλο λένε τέλος πάντων, σε αυτές τις περιπτώσεις


    Και η συνέχεια στο παρόν θέμα:

    Και αφού η χαρά του να φτιάχνεις το σκάφος, έχει δεχθεί αιματηρή περικοπή, ας ασχοληθούμε λίγο με τα ηλεκτρονικά…

    Γιατί να ζηλεύει ένα μικρό αεροπλάνο, το αδελφάκι του το ελικόπτερο, ή το πατσαβούρι το ξαδελφάκι του, το πολυκόπτερο?

    Όχι Όχι… Δεν υπάρχει κανένας λόγος μικρό και ανόητο αεροπλάνο…
    Μπορείς και εσύ να αποκτήσεις αυτόματο πιλότο / σταθεροποιητή πτήσης…

    Αυτό το επεισόδιο όμως, θα το δούμε μετά…

    Πάμε να σε προετοιμάσουμε λίγο, για όσα έπονται…

    Όπως είπε και ο αραχνάνθρωπος (ή ο θείος του, ή κάποιος άλλος… δεν έχει σημασία…)
    «Με την μεγάλη δύναμη, έρχεται και μεγάλη ευθύνη»

    Στην περίπτωσή μας, με την μεγάλη σταθεροποίηση (με γυροσκόπια και επιταχυνσιόμετρα), έρχεται η μεγάλη κατανάλωση (σε ρεύμα)

    Πριν προχωρήσουμε λοιπόν, πρέπει να ελαφρώσουμε τον εργοστασιακό ελεγκτή κινητήρα, απ’ το επιπρόσθετο βάρος της τροφοδοσίας των ηλεκτρονικών υποσυστημάτων.

    Στο βίντεο που ακολουθεί, βλέπουμε βήμα βήμα, τον νέο διαμοιρασμό αρμοδιοτήτων:


    https://www.youtube.com/watch?v=NJpCcKWZW_k

    διαίρει και βασίλευε...
    Καταγράφηκε
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 6 Οκτ 2017, 14:59:59 »

    Και επειδή όλη αυτή η κατασπατάληση χρόνου, έχει στόχο, αιτία και αφορμή, πάμε λίγο στο ζουμί της υπόθεσης:

    Υιός: Μπαμπά… Γιατί πετούν τα αεροπλάνα?
    Μπαμπάς: Χμμ… ενδιαφέρουσα ερώτηση… Δεν ξέρω να σου απαντήσω… Πρέπει να το σκεφτούμε μαζί…
    Μπαμπάς: Σίγουρα πάντως δεν πετούν, γιατί τους έκανε μαγικό ξόρκι ανυψώσιους, ο ηλίθιος, ο Χάρης ο Πότερ…
    Υιός: Να πάμε στο εργαστήριο, να το σκεφτούμε…
    Μπαμπάς: ok… Απ’ την μια έχουμε τον ουρανό και το αεροπλάνο και απ’ την άλλη έχουμε το αεροπλάνο να καβαλάει τον ουρανό…
    Μπαμπάς: Φύγαμε για το εργαστήριο, αλλά επειδή θα μας πάρει ώρα, έλα να φτιάξουμε για αρχή μια κλεψύδρα χρονόμετρο, για να μετρήσουμε πόση ώρα θα πάρει η παραγωγή της απάντησης.


    https://www.youtube.com/watch?v=yYEyXv_uQO8

    Υιός: Γιατί το νερό με την νερομπογιά πηγαίνει πάντα κάτω και το λάδι πηγαίνει πάντα πάνω?
    Μπαμπάς: Το λάδι είναι πιο ελαφρύ, οπότε προσπαθεί να ανέβει πάνω απ’ το νερό και το νερό είναι πιο βαρύ, οπότε θέλει να κάθεται πάντα κάτω απ’ το λάδι
    Υιός: (μετά από δύο μέρες, και άπειρες επαναλήψεις της κλεψύδρας) Μπαμπά το βρήκα… Το αεροπλάνο είναι πιο ελαφρύ απ’ τον ουρανό, οπότε ανεβαίνει πάνω απ’ τον ουρανό.
    Μπαμπάς: Πολύ καλή ιδέα… Έλα να την ελέγξουμε…
    Μπαμπάς: Αν κατάλαβα καλά, η ιδέα είναι πως το αεροπλάνο είναι ελαφρύτερο απ’ τον αέρα. Άρα αν το αφήσουμε στον αέρα, θα πάει πάνω.
    Υιός: Ναι, αυτό είναι.

    …Μπουμ κρατς χλατς κλάξ...


    Υιός: Δεν είναι πιο ελαφρύ τελικά…
    Μπαμπάς: Ναι, αλλά έχει μηχανή… Ίσως να το ανεβάζει η μηχανή του στον αέρα…
    Μπαμπάς: Μιας και τα φτερά κολλάνε απ’ την προηγούμενη δοκιμή, λέω να δοκιμάσουμε την θεωρία, χωρίς αυτά… Αν πετάει γιατί έχει μηχανή, θα πρέπει να ανέβει στον ουρανό…
    Υιός: Αυτό θα είναι…

    … βουουουουμ… βουουουουμ… βουουουουμ… τζίφος…

    Υιός: Δεν πετάει χωρίς τα φτερά…
    Μπαμπάς: Άρα θα φταίνε τα φτερά που πετάει…
    Υιός: Αλλά γιατί τα φτερά πετάνε?
    Μπαμπάς: Δεν έχω ιδέα, θα πρέπει να το σκεφτούμε… Ίσως να φταίει η πίεση…
    Υιός: Τι είναι η πίεση?
    Μπαμπάς: Άνοιξε τα χέρια σου…

    …ο μπαμπάς περνάει τα χέρια του στις μασχάλες του παιδιού και το ανυψώνει (καλό είναι η συζήτηση να γίνει όσο το παιδί ζυγίζει κάτω από 30 κιλά)…


    Μπαμπάς: Αυτό που ένοιωθες στις μασχάλες σου, ήταν η πίεση που σε σήκωσε πάνω…
    Υιός: Και ποιος σήκωσε το αεροπλάνο, απ’ τις μασχάλες του…
    Μπαμπάς: Το αεροπλάνο αντί για μασχάλες, έχει φτερά και το μόνο που ακουμπάει τα φτερά είναι ο αέρας… Άρα, μάλλον αυτός την έκανε την δουλειά…
    Υιός: Μα ο αέρας δεν έχει δύναμη…
    Μπαμπάς: Δεν βγάζουμε άκρη... δίκιο έχεις… Τα παρατάμε και παίρνουμε το αυτοκίνητο να πάμε στο ποδηλατοδρόμιο…

    … Στην διαδρομή της επιστροφής…

    Μπαμπάς: Ρε Μάνο… Βγάλε το χέρι σου απ’ το παράθυρο να δεις τι γίνεται, γιατί αυτό που νοιώθω με το χέρι έξω απ’ το παράθυρο, με προβληματίζει…
    Υιός: ουουουουηηηη… Μπαμπά, ο αέρας έχει πολύ δύναμη…
    Μπαμπάς: Κάνε ρε φίλε το χέρι σου σαν κουτάλι και πες μου τι νοιώθεις, γιατί έχω πάθει πλάκα…
    Υιός: Μπαμπά μου σηκώθηκε…
    Μπαμπάς: Άρα ο αέρας όταν τρέχει, κάνει πράγματα που δεν περιμένουμε… Πάμε να κάνουμε ξανά ένα πείραμα μπας και βγάλουμε άκρη…

    … Μετά από λίγη ώρα και την θανάτωση δύο μπουκαλιών coca-cola, λίγης σωλήνας του ενυδρείου και ενός παλιού σεσουάρ που δώρισε το φουρφούρι του …


    https://www.youtube.com/watch?v=Qv1lv1KqvCI

    Μπαμπάς: Κοίτα πλάκα Μάνο… Εκεί που ο αέρας περνάει απ’ την χοντρή σωλήνα, πάει αργά… Εκεί που στριμώχνεται στην μικρή σωλήνα πάει γρήγορα… Γίνεται δηλαδή ότι και στο λάστιχο, όταν του κλείνεις την έξοδο με το δάχτυλο…
    Υιός: Και τα ποτήρια με τους καφέδες γιατί τα βάλαμε?
    Μπαμπάς: Κάναμε μια τρύπα στην στενή σωλήνα και μια στην φαρδιά και οδηγήσαμε δύο καλαμάκια (σωληνάκια) σε δύο ποτήρια. Έτσι μπορούμε να δούμε τι πίεση έχουμε σε σχέση με την ταχύτητα… Όπου υπάρχει η μικρότερη πίεση, θα γίνει η μεγαλύτερη αναρρόφηση (όπως όταν ρουφάς το γάλα σου, απ’ το καλαμάκι)…
    Υιός: Ο μικρός σωλήνας ρουφάει καλύτερα…
    Μπαμπάς: Για φαντάσου… Στην μικρή ταχύτητα αέρα, έχουμε μεγαλύτερη πίεση και στην μεγάλη ταχύτητα αέρα έχουμε μικρότερη πίεση (υποπίεση)…
    Μπαμπάς: Αν είχαμε ένα μπουκάλι, που να κάνει τον αέρα να τρέχει από πάνω του και να πηγαίνει πιο αργά από κάτω, ο πάνω αέρας θα το τράβαγε επάνω και κάτω θα το έσπρωχνε επάνω …
    Υιός: Ωραίο θα ήτανε αυτό το μπουκάλι…
    Μπαμπάς: Καλά χέσε τώρα το μπουκάλι και πάμε να πλύνεις τα χέρια σου στον νιπτήρα της κουζίνας, απ’ τους καφέδες… (στον νιπτήρα περιμένει καρτερικά ένα κουτάλι σούπας)

    …Όση ώρα ο μικρός προσπαθεί να πλύνει τα χέρια του, ο μπαμπάς μαλακίζεται με το κοίλο τμήμα του κουταλιού, διώχνοντας το νερό απ’ τα χέρια του παιδιού την ώρα που προσπαθεί να τα ξεπλύνει απ’ τα σαπούνια… Μετά αφήνει το παιδί να επαναλάβει την καφρίλα στον ίδιο…
    http://www.formula1-dictionary.net/I...nda_effect.gif


    Μπαμπάς: Ρε φίλε… Όταν βάζουμε την πλάτη του κουταλιού στην ροή του νερού, νομίζω πως το νερό γκαζώνει… (κούκου είμαι το Γκαζολίν…) Θα τρελαθούμε σήμερα… (πουτάνες καμπύλες… μας κάνουν όλους να τρέχουμε, αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης…)
    Υιός: Ναι τρέχει περισσότερο στην πλάτη του κουταλιού, γιατί του αρέσει…
    Μπαμπάς: Και παίρνει αγκαλιά και την καμπύλη…
    Υιός: Την αγαπάει φαίνεται…
    Μπαμπάς: Ρε Μάνο, το κοίλο μέρος του κουταλιού, μοιάζει με το πάνω μέρος του φτερού και το κάτω μέρος του φτερού μοιάζει με το νερό όταν πέφτει ίσια, χωρίς κουτάλι…
    Μπαμπάς: Άρα ίσως το φτερό να κάνει τον αέρα να τρέχει σπ’ την πάνω μεριά, πιο γρήγορα απ’ ότι απ’ την κάτω και γι αυτό να φτιάχνει το ζευγάρι πίεσης – υποπίεσης που λέγαμε πριν…
    Υιός: Ναι αυτό θα είναι…
    Μπαμπάς: Μπράβο ρε Μάνο, έλυσες το μυστήριο του αεροκλάνου….

    Υ.Γ. Ο Νεύτωνας κλαίει απ’ την υπεραπλούστευση και την προσθήκη τσόντα του πειράματος του Bernoulli στο φτερό, αλλά σε αυτή την ηλικία, δεν είμαστε έτοιμοι για την Fnet, οπότε…

    Υ.Γ.2 Γωνία προσβολής του φτερού, είναι σε επόμενο επεισόδιο, αφού κάνουμε μερικές πτήσεις…
    Καταγράφηκε
    sttpod
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 62


    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 6 Οκτ 2017, 15:28:35 »

    Ωραιος και ωραιο μαθημα. Αν του εδινες την απαντηση αμεσως, θα το ξεχνουσε αμεσως. Τωρα δε θα το ξεχασει ποτε!
    Καταγράφηκε

    Όμορφα μικρά πράγματα που πετάνε!
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 6 Οκτ 2017, 15:52:09 »

    Κάθε ερώτηση, είναι η αρχή.
    Κάθε απάντηση, είναι το τέλος.
    Το παιχνίδι, είναι ανάμεσα στην αρχή και το τέλος...

    Προσπαθώ να μην δίνω γρήγορες και εύκολες απαντήσεις σε τίποτα...
    Προσπαθώ να φτιάχνω χάρτες, που οδηγούν στον κρυμμένο θησαυρό (στις απαντήσεις)

    Έτσι όλα παραμένουν ένα μεγάλο παιχνίδι, που ενώ αρχίζει με την γέννηση και τελειώνει με την ταφή, στο μεσοδιάστημα είναι μια πανέμορφη φαρσοκωμωδία, που κανείς δεν πρέπει να χάσει...

     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 18:17:40 »

    Ας ξορκίσουμε τα δαιμονισμένα flaps και ας τα μάθουμε να συγχωρούν τον πρωτάρη, στις απότομες και βίαιες μεταβολές της άνωσης, που παράγουν τα φτερά και τα πούπουλα:


    https://www.youtube.com/watch?v=csz38vKl8_A
    Καταγράφηκε
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 7 Νοέ 2017, 22:08:40 »

    Ορίστε και η εγκατάσταση του αυτόματου συστήματος σταθεροποίησης, για το μικρό ηλεκτρικό tundra


    https://www.youtube.com/watch?v=wGC_F0HheJo
    Καταγράφηκε
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 11 Νοέ 2017, 12:59:22 »

    Και κάποιες διορθώσεις:


    https://www.youtube.com/watch?v=LXX4qdeg_o0

    flap mix # auto leveling => flap mix σε διακόπτη
    Καταγράφηκε
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 9 Ιούν 2018, 10:05:24 »

    Πρώτα να φύγει η σκόνη απ' τα δάχτυλα:


    https://www.youtube.com/watch?v=ftZYVchjyVw

    Και έπειτα να δούμε πως πετάει με τους πλωτήρες:


    https://www.youtube.com/watch?v=D3dxcpLxVMg

    Καταγράφηκε
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 16 Ιούν 2018, 10:34:22 »

    Τα μαθήματα στον εξομοιωτή προχωρούν...
    Αφού μάθαμε να πετάμε χωρίς να πέφτουμε (σχεδόν), ήρθε η ώρα να μάθουμε να πετάμε συντονισμένα
    Για να γίνει αυτό, χρειαζόμαστε πριν την απογείωση, ένα σχέδιο πτήσης...

    Το σχέδιο πτήσης για 5χρονα, μπορεί να γίνεται με φυσική παρουσίαση.
    Με τον τρόπο αυτό δεν βαραίνει την ατμόσφαιρα (διατηρεί αίσθηση παιχνιδιού) και αποτυπώνεται καλύτερα στον παιδικό εγκέφαλο...

    Τι χρειαζόμαστε λοιπόν, για να εφαρμόσουμε τα παραπάνω?

    Μα τι άλλο από τρία αεροπλανάκια (ένα για την μαμά, ένα για τον γιο και ένα για τον μπαμπά), που θα τα κουνάμε με τα χέρια πάνω απ' το τραπέζι του σαλονιού (αεροδρόμιο) και γύρω απ' αυτό (flying field)



    Το video της εκτύπωσης εδώ:

    https://www.youtube.com/watch?v=_-Y_R4huNKg
    Καταγράφηκε
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 30 Νοέ 2018, 18:59:49 »

    Τι είπα:
    1.   θα ανεβάσεις σιγά σιγά το throttle και με ένα απαλό τράβηγμα στο elevator θα σηκωθείς.
    2.   Με ένα ανεπαίσθητο τράβηγμα στα ailerons θα γύρεις αριστερά και με ελάχιστη πίεση στο elevator θα στρίψεις όμορφα και γλυκά.
    3.   Θα φτάσεις στην πλευρά απ' όπου έφυγες και θα ευθυγραμμιστείς με τον διάδρομο, κάνοντας άλλη μια γλυκιά στροφή
    4.   Αφού ισορροπήσεις τα φτερά σου, θα διορθώνεις την πορεία σου αποκλειστικά με το Rader.
    5.   Θα ελέγχεις τον ρυθμό καθόδου απαλά με το throttle, κρατώντας μόνο λίγες μοίρες elevator για να διατηρείς μια μικρή γωνία προσβολής και να καταναλώνεις ταχύτητα.
    6.   Θα πατήσεις απαλά τις ρόδες κάτω και θα σου δώσω μια Kinder έκπληξη. 
    Τι άκουσε:
    1.   Θα σηκωθώ απ' την μια μεριά του αεροδιάδρομου,
    2.   θα πάω στην άλλη,
    3.   θα προσγειωθώ
    4.   και θα φάω σοκολάτα. 
    Τι έγινε:
    1.   Σηκώθηκε απαλά και όμορφα.
    2.   Έδωσε τέρμα throttle για να φτάσει γρήγορα απ' την άλλη, αλλά δεν είχε προλάβει να αφήσει το elevator. => γύρισε ανάποδα... 
    3.   Επειδή πήγαινε προς την μεριά που ήθελε, έμεινε ανάποδα.
    4.   Πλησιάζοντας το τέλος του διαδρόμου γύρισε σωστά (βασικά έγινε χρήση ευχής νεράιδας δοντιού, για να γυρίσει τις ρόδες να κοιτάνε το έδαφος και όχι τον θεό) 
    5.   Μετά προσγειώθηκε σαν άρχοντας και πήρε την σοκολάτα του. 

    Τέσπα δείτε μόνοι σας:


    https://www.youtube.com/watch?v=EhWhBOhXlEQ

    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: Durafly Tundra
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.