Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.221 μηνύματα σε 11.306 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:24:05

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:24:05

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Σήμερα στις 11:14
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284221
Σύνολο θεμάτων: 11306
Online σήμερα: 44
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 26
Συνολικά: 35
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστής: Γιάννης Παξιμαδάκης)  |  Θέμα: DOW Σχεση βαρους-ογκου « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: DOW Σχεση βαρους-ογκου  (Αναγνώστηκε 876 φορές)
   
LYBCO
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57


Προφίλ
« στις: Κυριακή, 1 Οκτ 2017, 20:29:09 »

Καλησπερα σας.Εβλεπα το παρακατω βιντεο κατασκευης αεροπλανου εξ'ολοκληρου απο DOW μισης ιντσας και μου εκανε εντυπωση το γεγονος οτι το συνολικο βαρος εφτασε τα 140 γραμμαρια (5 ounches).To αναφερει στο 9:35.
Επειδη δεν εχω δουλεψει τετοιο υλικο,ειναι εφικτο κατι τετοιο; Ειναι πραγματι τοσο ελαφρυ;

https://www.youtube.com/watch?v=jv3D30RGT-g
Καταγράφηκε
snoopy
Aeromodeller Full Member
***
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 180



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 1 Οκτ 2017, 20:45:54 »

Καλησπερα σας.Εβλεπα το παρακατω βιντεο κατασκευης αεροπλανου εξ'ολοκληρου απο DOW μισης ιντσας και μου εκανε εντυπωση το γεγονος οτι το συνολικο βαρος εφτασε τα 140 γραμμαρια (5 ounches).To αναφερει στο 9:35.
Επειδη δεν εχω δουλεψει τετοιο υλικο,ειναι εφικτο κατι τετοιο; Ειναι πραγματι τοσο ελαφρυ;

Καταγράφηκε
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.256


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 8 Οκτ 2017, 20:21:18 »

Dow μισής ίντσας δέν έχω δεί ακόμη στην Ελλάδα. Ας πεί και κάποιος άλλος τη γνώμη του. Σε πολλά μέρη εδώ θα βρείς Fibran που είναι επίσης τύπος σκληρού styrofoam όπως το Dow...

Φυσικά και είναι εφικτή η κατασκευή αεροπλάνων Τ/Κ με τάτοιο foam, ακόμη και αληθινών. Αρκεί να παρακολουθήσεις για παράδειγμα το κανάλι του Ary Glantz που φτιάχνει μιά διάσημη αερο-κατασκευή με το εν λόγω υλικό...

https://www.youtube.com/user/aryjg/videos

Keep Building...  Thumbs up
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 9 Οκτ 2017, 12:34:47 »

Οφείλω να ενημερώσω ότι όταν κόβουμε το DOW με χρωμονικελίνη, εκλύονται τοξικοί ατμοί, που αν τους εισπνεύσουμε θα βρεθούμε στο νοσοκομείο.

Γι' αυτό όταν κόβουμε , να έχουμε καλό εξαερισμό.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
LYBCO
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 9 Οκτ 2017, 19:13:31 »

Ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
Καταγράφηκε
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.950



Προφίλ WWW
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 11 Οκτ 2017, 21:57:25 »

Αν και καθυστερημένα ας καταθέσω κι εγώ  , τα σχετικά .

Το Dow ( μπλε ) , οπως και το Fibran ( πράσινο) ειναι εξηλασμενη πολυστερίνης . Υπάρχει και ροζ , αλλά δεν ξερω τι εταιρία ειναι .
Οι πυκνότητες ξεκινάνε  από 25kgr/m3.  Αν και το  συνηθισμένο ειναι αυτό , τα dow θέλει περισσότερη θερμοκρασία ( ή μικρότερη ταχύτητα κοπής ) από το fibran .
Τα βρισκεις σε φυλλα 2,5m x 0,55m . κια πάχη από 30 mm . , Αν θέλεις πιοό λεπτό , το πιο εύκολο ειναι να πας σε depron .
Μπορείς να κόψεις το dow ή το fibran  για να το κάνεις λεπτότερο ,αλλά υπάρχει μια διαδικασία  για να μη  σκεβρώσει , από το κόψιμο  .
Αν αποφασίσεις να  κόψεις  , πες μου να σου πω αναλυτικά την διαδικασία
Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.950



Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 11 Οκτ 2017, 22:04:59 »

............. Αρκεί να παρακολουθήσεις για παράδειγμα το κανάλι του Ary Glantz που φτιάχνει μιά διάσημη αερο-κατασκευή με το εν λόγω υλικό...

https://www.youtube.com/user/aryjg/videos

Keep Building...  Thumbs up

Απόστολε
To long ez  βελτίωση variez  του Burt Rutan, ειναι απο τα αγαπημένα μου αεροπλάνα , ( μαζι με το cozy), σε ενα άλλο κόσμο , θα ηταν το αεροπλάνο που θα έφταχνα., Εχω μελετησει  τα σχεδια  και καποια στιγμη  θαθελα να το φτιαξω  σε κλιμακα 40%  ακολουθώντας την διαδικασία για το 100%.
Οταν το πρωτοείδα σοκαρίστηκα , που ειναι  φτιαγμένο αποκλειστικά με hi load foam , υαλούφασμα και εποξικές ρητίνες . 
Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.256


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 21:24:25 »

Καλησπέρα Κύριοι.

Γιάννη, όντως, ο Burt είναι ένας ζωντανός θρύλος για 'μένα. Εκείνος με τους συνεργάτες του ανέπτυξαν απίστευτα τις τεχνικές hand layup fiberglassing πάνω σε πυκνά foam. Πολλοί ερασιτέχνες τον λάτρεψαν, το ίδιο και μείς.
Ξεκίνησα δική μου αεροκαρέκλα και σκέφτομαι σοβαρά την τεχνική για τα main Spars που χρησιμοποιεί, με +-45 μοίρες ύφασμα για web και εν συνεχεία strips υφάσματος για τα "καπέλα" των spars (spar Caps). Αντί για squegee βέβαια μάλλον θα δουλέψω ρολάκι φόαμ...  Wink

Μήν χαλάμε το thread όμως. Η σχέση Βάρους/Όγκο των τύπου Dow φελιζόλ του εμπορίου είναι σούπερ συμφέρων. Αν ενισχύσει κανείς σωστά τα υπάρχοντα φόαμ θα κάνει μαγικές κατασκευές, ειδικά με τα σημερινά υφάσματα-ρητίνες._
Καλό εξαερισμό μόνο, γάντια, μάσκα...

DM (who will dream of 1/1 40kph soaring once again)
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
LYBCO
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 10:20:01 »



Kαλημερα κ Γιαννη.Ειμαι ευτυχης κατοχος φελιζολενιου Τηλεμαχου αγορασμενου απο εσας πριν σχεδον 2 χρονια.Ποιο ειναι ακριβως το ειδος του φελιζολ που χρησιμοποιησατε στον Τηλεμαχο;
Βεβαιως και θα ηθελα τις γνωσεις σας πανω στην κοπη,μιας και θελω να φτιαξω ενα sport μοντελο με ημισυμμετρικη πτερυγα και συνολικο βαρος πτησης μεχρι 850 γραμμαρια.
Προτασεις ευπροσδεκτες.
Καταγράφηκε
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.950



Προφίλ WWW
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 15:39:41 »



Kαλημερα κ Γιαννη.Ειμαι ευτυχης κατοχος φελιζολενιου Τηλεμαχου αγορασμενου απο εσας πριν σχεδον 2 χρονια.Ποιο ειναι ακριβως το ειδος του φελιζολ που χρησιμοποιησατε στον Τηλεμαχο;
Βεβαιως και θα ηθελα τις γνωσεις σας πανω στην κοπη,μιας και θελω να φτιαξω ενα sport μοντελο με ημισυμμετρικη πτερυγα και συνολικο βαρος πτησης μεχρι 850 γραμμαρια.
Προτασεις ευπροσδεκτες.


Γεια χαρά
για τον τηλέμαχο χρησιμοποιώ , άσπρο φελιζολ ( Διογκωμένη πολυστερίνη ) 20kgr/m3
Υπάρχει πάντα ο ακροβατικός τηλέμαχος 4 ch τόσο με ημισυμετρική αεροτομή όσο και με συμμετρική . Οτι πληροφορίες θες για κοπή φελιζολ ρώτα με .
Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
LYBCO
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 18:02:19 »

Πειτε μου σχετικα με το σκευρωμα ποια διαδικασια πρεπει να ακολουθησω.
Καταγράφηκε
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.950



Προφίλ WWW
« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 18:34:14 »

το πράσινο ή μπλε  δηλ η εξηλασμενη πολυστερίνη , εξαιτίας του τροπου κατασκευής συγκεντρώνει τάσεις εσωτερικά του υλικού.
Ετσι αν επιχειρήσεις να κόψεις ενα φύλλο 30mm στην μέση 90% θα καταλήξεις με 2 φύλλα που θα ειναι έντονα σκεβρωμένα .
Οπότε το κόλπο ειναι το εξής . Αν έχεις 3άρι φύλλο , αν θες να καταλήξεις πχ με φύλλο 15mm αφαιρείς , ( πάντα με θερμό σύρμα εννοείτε ) 7 mm από πάνω και 7mm  από κάτω  και σου μένει το φύλλο 15 mm  ( το 1mm που λείπει θα εχει λιώσει :-)  )  .
Μπορείς να κάνει το ιδιο σε 5αρι φύλλο  και εκει επειδή ειναι χοντρότερο  να κόψεις αυτο που μένει στην μέση , οπότε , αν υποθέσουμε οτι αρχικά αφαιρείς 5mm πάνω κάτω , κόβοντας στην μέση  θα εχεις 2 φύλλα απο περιπου 20mm

Αυτό το κάνω οχι μόνο οταν πρόκειται να χωρίσω το φύλλο στη μέση ,αλλά και οταν πρόκειται να βγάλω φτερό . . Στην περιπτωση του φτερού , αρκεί να αφαιρέσεις  μόνο πάνω από το φύλλο 5-6 mm  .
Στο άσπρο φελιζολ  με βάρος μέχρι 25kgr/m3 , δε χρειάζεται να ακολουθήσεις την διαδικασία
Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
Σελίδες: [1]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστής: Γιάννης Παξιμαδάκης)  |  Θέμα: DOW Σχεση βαρους-ογκου « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.196 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.