Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 08:50:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 08:50:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 68
    Συνολικά: 69
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα !  (Αναγνώστηκε 9761 φορές)
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « στις: Κυριακή, 17 Σεπ 2017, 23:38:46 »

    Καλησπέρα σας !
    Ανοίγω το συγκεκριμένο θέμα (To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! ) , ώστε εδώ ο καθένας  να μπορεί να δημοσιεύσει τις ενεργειές του σχετικά με τη συγκεκριμένη κατηγορία , να ρωτήσει , να μάθει και γενικά να γίνεται κουβέντα γύρω από τα ακροβατικά μοντέλα κλειστού χώρου !
    Όποτε βρίσκω χρόνο και εγώ θα αναφέρω διάφορες πληροφορίες σχετικά με το θέμα ,  επίσης θέλω να πιστεύω πως θα υπάρξει ενδιαφέρον από αρκετούς !
    Η εικόνα μου προς το μέλλον είναι πως  χάρις του μεγάλου αυτού Forum που μας βοηθάει εδώ και τόσα χρόνια να ανταλλάζουμε απόψεις και ο καθένας να μαθαίνει κάτι από τον άλλον να δω αερομοντελιστές να αρχίσουν να ασχολούνται και με τη συγκεκριμένη κατηγορία που η αλήθεια είναι δεν είναι διαδεδομένη στη χώρα μας και επίσης να δούμε νέα παιδιά σε αυτή τη κατηγορία που πιστεύω είναι μεγάλο κίνητρο να τα προσελκύσει χάρις ότι τα μοντέλα αυτά είναι οικονομικά και σχετικά ακίνδυνα !

    Ας αρχίσουμε με τον ορισμό τι είναι F3P ;
    F3P όπως αναφέρω και στον τίτλο είναι η κατηγορία ακροβατικών αερομοντέλων εσωτερικού χώρου .
    Η οποία κατηγορία διαθέτει δυο υποσύνολα το F3P-AP και το F3P-AM !

    F3P-AP: θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι το ισοδύναμο του F3A αλλά σε εσωτερικό χώρο .  Τα μοντέλα πετάνε σε μια ακολουθία συγκεκριμένων ελιγμών  μπροστά από μια ομάδα κριτών , οι οποίοι βαθμολογούν σχετικά με το πόσο ακριβές  είναι η πτήση τους  !

    F3P-AM: Είναι ένα Freestyle πρόγραμμα , ένα <<μπαλέτο>> που γίνεται με μουσική υπόκρουση της επιλογής κάθε πιλότου !! Μια χορογραφία δηλαδή που έχει φτιάξει ο καθένας και με αυτή κοιτάει να δείξει στους κριτές και στο κοινό τις μεγάλες ικανοτητές του και την ακριβειά του στις φιγούρες !

    Το 2006 το F3P  αναγνωρίσθηκε από την  FAI και το  Μάρτιο του 2013 έγινε το Πρώτο Επίσημο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Γερμανία !
     
    Aν αναφέρω κάτι λάθος ευχαρίστως να με διορθώσετε !!  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 18 Σεπ 2017, 07:45:04 »

    Χρήστο σωστά

    Για το F3P-AM ή πιο σωστά AFM, θα πρέπει να ξέρουμε ότι δεν είναι Flying with Music, αλλά Flying TO Music. Μεγάλη διαφορά το ένα από το άλλο. Το ένα πετάς απλά με μία μουσική υπόκρουση και άσχετα το πως και τι πετάς, ενώ το άλλο επιλέγεις όπως είπες την μουσική και προσπαθείς να διαμορφώσεις την πτήση σου σύμφωνα με την μουσική. Αρκετά πιο δύσκολο.

    Τέλος ότι το 2019 θα γίνει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην Ελλάδα.

    Συνέχισε Χρήστο.

    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 18 Σεπ 2017, 15:22:19 »

    Δεν βγαίνει το WC 2019 F3P στο calendar της FAI.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 18 Σεπ 2017, 16:30:21 »

    Δεν έχει ακόμα υπογραφτεί το συμφωνητικό

    Καταγράφηκε
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 19 Σεπ 2017, 01:38:14 »

    Αντώνη σε ευχαριστώ πάρα πολύ που το διευκρίνισες το F3P-AFM !!  Thumbs up
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά και το 2019 να πραγματοποιηθούν με επιτυχία οι αγώνες ή όπως θα ήθελα να το πω εγώ να πραγματοποιηθεί αυτή η μεγάλη γιορτή  για τον Ελληνικό Αερομοντελισμό ! Επίσης να δούμε ελληνικές συμμετοχές σε μια τόσο ενδιαφέρον κατηγορία !

    Παρακάτω και το Logo των Αγώνων !


    * logoF3P2019red.jpg (57.71 KB, 354x426 - εμφανίστηκε 517 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 19 Σεπ 2017, 07:18:16 »

    Επίσης να δούμε ελληνικές συμμετοχές σε μια τόσο ενδιαφέρον κατηγορία !

    17 μήνες απέμειναν έως την εκδήλωση. Πότε θα ξεκινήσει η διαδικασία συνθεσης Εθνικής Ομάδας;

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 19 Σεπ 2017, 12:41:53 »

    Επίσης να δούμε ελληνικές συμμετοχές σε μια τόσο ενδιαφέρον κατηγορία !

    17 μήνες απέμειναν έως την εκδήλωση. Πότε θα ξεκινήσει η διαδικασία συνθεσης Εθνικής Ομάδας;


    Θείε Γιάννη συμφωνώ απόλυτα !! Το επίπεδο είναι πολύ υψηλό και αυτός ο χρόνος είναι πάρα πολύ λίγος για τον οποιοδήποτε... Ίσα για την παρουσία βασικά !
    Έπρεπε να είχαν ξεκινήσει οι διαδικασίες, έχετε απόλυτο δίκιο ! Σίγουρα εσείς μπορείτε να μάθεται πολύ περισσότερα από εμένα σχετικά με αυτό το θέμα !!  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 20 Σεπ 2017, 01:24:31 »

    Λοιπόν, θα αρχίσω να πω δυο λόγια για τα F3P-AFM μοντέλα που σχετικά είναι πιο απλά !

    Αν και το όριο βάρους στα F3P είναι 500γρ. το συγκεκριμένο βάρος είναι τεράστιο ώστε ένα μοντέλο να πετάξει σε τόσο μικρό box και να βγάλει τόσες μανούβρες ! ( ΑΠό προσωπική εμπειρία και τα 200γρ. είναι πολλά στο μέγεθος τους ) Αυτά τα μοντέλα συνήθως έχουν 80 πόντους φτερο και βάρος 100-150γρ.
    Πλέον έχουν καταφέρει να είναι σε αυτά τα γραμμάρια και τα 4D αερομοντέλα που είναι ακόμα πιο φορτωμένα !

    Τα υλικά που είναι φτιαγμένα αυτά τα μοντέλα είναι depron 3χιλ.  , τα τελευταία χρόνια όλοι εκεί έξω χρησιμοποιούν depron aero το οπόιο έχει το μισό βάρος από το depron και επίσης πλέον συναντάμε carbon σκελετούς που ντύνονται με ηλεκτρομονωτικό υλικό που ονομάζεται mylar ! (Περισσότερες πληροφορίες για τα carbon μοντέλα θα πούμε στην Ap κατηγορία που τα συναντάμε πιο συχνά !
    Επίσης στα μοντέλα που είναι από Depron συνήθως όταν πραγματικά θέλουμε να εκμεταλλευτούμε και το τελευταίο γραμμάριο μπορούμε να χάσουμε ένα 30-40 % του βάρους του σκελετού κάνοντας milling (σκάλισμα του depron στα ελληνικά) . Θα αναφερθώ πως γίνεται με επιτυχία το milling κάποια στιγμή παρακάτω !  

    Πολύ σημαντικό κομμάτι στα F3P είναι το δέσιμο του μοντέλου ώστε παρόλο την ελαφριά κατασκευή να μην έχει στρεβλώσεις στον αέρα , καλύτερα να έιναι 10-20γρ. πιο βαρύ από τι να παραμορφώνεται και να μην υπακούει σωστά στο χειριστή !  Χρησιμοποιούμε carbon βέργες , τοποθετώντας μια πλακέ μπροστά στο χείλος προσβολής ! Χιαστί αντιρρίδες στο φτερό και πλέξιμο όλη η ουρά από το κεντρικό φτερό και πίσω .  Αυτά είναι τα βασικά σημεία τώρα κάθε αεροπλάνο θα θέλει και τις μετατροπές του .  Επίσης τελευταία συνηθίζεται να γίνεται ένα πλέξιμο στα κινουμενα πηδάλια γιατί  έχουν μεγάλες επιφάνεις και παραμορφώνονται , το οποίο θα δούμε και σε φωτογραφίες παρακάτω . Τα carbons που χρησιμοποιούνται είναι 1.5-2 χιλ για τα σκέλη , 1 χιλ. για τις αντρρίδες , 0.5 χιλ. πλακέ για το χείλος , 1 χιλ για την ουρά . Τώρα έξω που υπάρχει ποικιλία σε υλικά χρησιμοποιούν  και 0.5 και 0.7 χιλ σε πολλά σημεία , όπως το πλέξιμο των πηδαλίων  ! (Τα παραπάνω δεν ισχύουν τόσο για AP αερομοντέλα μιας και είναι πολύ ελαφρύτερες κατασκευές )

    Μια μικρή παράγραφος για τι κόλλες  που χρησιμοποιούμε για ένα Depron F3P ! Uhu Por για το depron ( πολύ καλή , πανάλαφρη,  ευκολοδούλεφτη και την χρησιμοποιούν οι περισσότεροι γνωστοί όπως πχ ο Bruckman ) και για τα carbons ή βάση μοτέρ κλπ foam safe κυανοακριλική ή εποξική !

    Τώρα το Setup πάνω κάτω  :
    Μοτέρ γύρω στα 1.600 kv 15-25γρ.
    Προπέλλα 8-9x4.7 (Συνήθως , όταν δεν μιλάμε για 4D φυσικά)
    Esc 8-12 A
    Μπαταρία 2s γύρω στα 300 mah
    Και servo γύρω στα 6 γρ. ,  αλλά να είναι δυνατά και γρήγορα .
    (Πολλές φορές στα ailerons τοποθετούν και 9γρ. εφόσον είναι 1 servo . Τις περισσότερες φορές βλέπουμε ένα servo για πιο λίγο βάρος αλλά με μεγάλη προσοχή και μελέτη  ώστε να μην έχουμε Differential. παρόλα αυτά μπορούμε να τοποθετήσουμε και  2 servo )
    Δέκτη  micro light φυσικά .

    Για μετάδοση χρησιμοποιούνται carbon ντίζες ή πετονιά pull - pull system για όσο το δυνατό λιγότερο βάρος !

    Σίγουρα μπορεί να ξέχασα κάτι και να έχει κάποιος απορίες . Θα χαρώ πολύ να με ρωτήσετε οτιδήποτε και να μπορώ να σας βοηθήσω .

    Κάθε μοντέλο σίγουρα έχει τις ιδαιεταιρότητες του και κανένα δεν είναι ίδιο απλά προσπάθησα να αναφερθώ προς το μέσο όρο αυτών των μοντέλων  !  Thumbs up







    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 20 Σεπ 2017, 01:30:41 »

    MX-3 4D by Rj Gritter !  Thumbs up (Full Milling)


    * 388817_10150387660671198_2078657923_n.jpg (42.6 KB, 960x640 - εμφανίστηκε 478 φορές.)

    * 1452031_10151952907113537_1087130598_n.jpg (53.48 KB, 960x540 - εμφανίστηκε 482 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 20 Σεπ 2017, 01:32:29 »

    Εδώ μπορούμε να διακρίνουμε σε ένα ίδιο μοντέλο το λεπτομερές <<πλέξιμο>> πηδαλίων από carbon βέργες για να μην παραμορφώνεται !
    Σίγουρα θέλει μεράκι !!  Cheesy


    * 284037_10151208446043537_650763197_n.jpg (50.2 KB, 960x540 - εμφανίστηκε 457 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 22 Σεπ 2017, 13:48:21 »

    Για τα F3P-AFM μοντέλα δεν θα μπορούσαμε να ξεχάσουμε το 4D VPP (Variable Pitch Props)  System όπου και τα τελευταία χρόνια το βλέπουμε σε συνδιασμό με  Thrust Vector και το αποτέλεσμα είναι απλά σοκαριστικό !  Thumbs up
    Θυμάμαι 4D πτήσεις εδώ και πάρα πολλά χρόνια ...  όπως ETOC 2007 ο John Glezellis με ελληνική μουσική να παίζει από πίσω όπως τις περισσότερες φορές !!  Grin
    Πάντως αυτοί που έρχονται στο μυαλό μας όταν ακούμε 4D είναι οι : Martin Muller , RJ Gritter , Donatas Pauzuolis και Gernot Bruckman τα τελευταία χρόνια . (Γιατί αυτοί μας σημάδεψαν με αυτό  Wink , πλέον τα περισσότερα Champιονια φυσικά και πετάνε 4D )

    Από τη δικιά μου οπτική γωνιά ναι είναι απίστευτα εντυπωσιακό και δύσκολο από θέμα χειρισμού , αλλά κάτι μου ξυνίζει , ίσως επειδή βλέπω ένα αεροπλάνο να πετάει ανάποδα  Cheesy Cheesy Ας μάθω πρώτα να το πηγαίνω προς τη κανονική του πορεία και μετά ίσως κοιτάξουμε και την όπισθεν ...  laugh laugh laugh



    * 401101_2828983841770_470059340_n.jpg (127.65 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 387 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 22 Σεπ 2017, 13:52:37 »

    Μερικά βντεάκια με 4D που ξεχώρισαν  από το φετινό F3P !!  Thumbs up







    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2017, 17:16:36 »

    Συνεχίζουμε με λίγα λόγια για τα F3P-APThumbs up

    Όπως είπαμε παραπάνω φέρνουν με τα F3A , κατασκευάζονται  με πολλές λεπτομέρειες , με στόχο  να πετάνε  όσο πιο ακριβής !
    Επίσης σε αυτά δίνουμε το μεγαλύτερο βάρος σχετικά με το ελάφρωμα ... Ναι και το μισό γραμμάριο παίζει σημασία ! laugh
    Με τον πέρασμα των χρόνων εκεί που ένα μοντέλο ζύγιζε 100 γρ. πλέον ένα αντίστοιχο μοντέλο ζυγίζει και 30γρ.

    Στην αρχή κατασκευάζονταν από 3χιλ. depron, ύστερα άρχισαν να κάνουν milling βλέποντας αρκετή διαφορά μέχρι που από το 2013 και μετά βλέπουμε τα περισσότερα F3P-AP να κατασκευάζονται με Mylar. Πιο συγκεκριμένα κατασκεύαζαν τον σκελετό με depron ή μπάλσα ή carbon και το έντυναν με μεβράνη mylar !
     (Παρακάτων θα ανεβάσω φωτογραφίες από αρκετά μοντέλα)  Χαμόγελο
    Το mylar που χρησιμοποιείται είναι 3 micron πάχους και ζυγίζει 4.3γρ. το τετραγωνικό .

    Το 2013 λοιπόν το πιο ελαφρύ μοντέλο από όλους που ξεχώρισε το είχε ο Nicolas Pietu , το οποίο ονομαζόταν ARES και ζύγιζε μόλις 63γρ.  με 2s μπαταρία !

    Το 2014 ο Donatas Pauzuolis κατασκεύασε το Victory και αυτό με Carbons και Mylar πάλι με 2s και ζύγιζε μόλις 48.8γρ ! Πλέον έχει καταφέρει να το κατεβάσει περίπου στα 35 με 37 γρ. και πλέον παίζει με 1s μπαταρία !!

    Αυτά σχετικά με το βάρος των F3P και την εξέλιξη τους με το πέρασμα των χρόνων ! Από τα 100+ γρ. έχουμε φτάσει τα 35γρ.  Thumbs up

    Θα αναφέρω αρκετά σχετικά με τα AP παρακάτων , απλά όποτε βρίσκω χρόνο γράφω και από κάτι !  laugh
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2017, 17:21:41 »

    Trivia - Gernot Bruckman


    * 1017144_10202987991810740_1729825842_n.jpg (63.1 KB, 960x557 - εμφανίστηκε 327 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2017, 17:23:06 »

    SPIES - Donatas Pauzuolis


    * sl_0002_5.jpg.jpg (95.79 KB, 700x320 - εμφανίστηκε 328 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα !
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.041 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.