Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:44:25

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:44:25

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 165
    Συνολικά: 167
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: μετατροπή απο v-tail σε κανονικό (rudder)  (Αναγνώστηκε 4505 φορές)
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 340



    « Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 29 Ιούλ 2017, 12:19:07 »

    τη μίξη τη δοκίμασα και έλυνε το πρόβλημα(σχεδόν) ,αλλά ήθελα χωρείς μίξη ,όσο για πτέρυγα δεν μου αρέσει ,θέλω ανεμοπλάνο
    Καταγράφηκε

    άλλα κόλπα !
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 29 Ιούλ 2017, 12:23:18 »

    Ακου και ένα πρακτικό τρόπο
    Θα αφαιρεσεις το 1/3 από τα πτερύγια του V (10 cm περίπου)  και θα τα χρησιμοποιησεις σαν stabilizer/ elevator
    Θα κατασκευασεις ενα rudder ισο με τα 3/4 του νεου stab (15-18 cm περιπου)

    Εγώ αυτό έκανα:  

    Πριν: https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=7578.msg113808#msg113808

    Μετά: https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=40269.msg291214#msg291214

    Και στην πλαγιά με άλλο φτερό:

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=40269.msg291537#msg291537

    Καλή τύχη !  Thumbs up
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 29 Ιούλ 2017, 12:44:23 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 29 Ιούλ 2017, 13:33:04 »

    Εγώ αυτό έκανα:  

    Πολύ καλά έκανες με την δίεδρο που έχει.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 340



    « Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 29 Ιούλ 2017, 16:46:49 »

    ευχαριστώ κάτι τέτοιο θέλω όταν το κάνω θα σας πω αποτέλεσμα θα ανεβάσω και φώτο
     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    άλλα κόλπα !
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 29 Ιούλ 2017, 16:50:47 »

    Εν τελει καταλαβαινω οτι ειναι προσωπικο γουστο του καθενος αν θα στριβει με το rudder μονο, ή αν βαζει ailerons και μιξη με rudder. Το ανεμοπτερο για το οποιο συζηταμε, αυτο καθ' αυτο δεν εχει κανενα κατασκευαστικο ελαττωμα, απλα θελει χρηση και των ailerons!
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 29 Ιούλ 2017, 18:02:06 »

    Εν τελει καταλαβαινω οτι ειναι προσωπικο γουστο του καθενος αν θα στριβει με το rudder μονο, ή αν βαζει ailerons και μιξη με rudder. Το ανεμοπτερο για το οποιο συζηταμε, αυτο καθ' αυτο δεν εχει κανενα κατασκευαστικο ελαττωμα, απλα θελει χρηση και των ailerons!

    Μάλλον θέλει υποχρεωτικά χρήση των ailerons με απαραίτητη βοήθεια από το rudder.

    Δεν είναι προσωπικό γούστο το πώς στρίβει. Το προσωπικό γούστο εμπεριέχεται στο πως σχεδιάστηκε, για ποιό είδος πτήσης προορίζεται. Ο τρόπος της στροφής πάει πακέτο με την δίεδρο.

    Το ανεμόπτερο που συζητάμε φτιάχτηκε για να πουληθεί φθηνά. Θα έλεγα ότι το προορίζουν να πετάει σε πλαγιά, αλλά το ότι είναι τόσο ελαφρύ, δεν το αποδεικνύει.

    Αν κάποιος έχει παρακολουθήσει την εξέλιξη των αγωνιστικών ανεμόπτερων και μοτοανεμόπτερων τα τελευταία χρόνια, θα δει ότι όλοι οι κατασκευαστές κατάλαβαν -  επι τέλους – ότι συμφέρει το ανεμόπτερο που προορίζεται για πτήση θερμικών στην πεδιάδα να έχει αυξημένη δίεδρο, και να στρίβει κυρίως με το rudder, με μικρή κλίση, για μικρότερη οπισθέλκουσα. Το ανεμόπτερο της πεδιάδας δεν συμφέρει να πάρει μεγάλη κλίση.

    Αντίθετα τα ανεμόπτερα για πτήση σε δυναμικό πλαγιάς, έχουν πολύ μικρή δίεδρο, και στρίβουν πρωταρχικά με τα ailerons. Του δίνουμε μεγάλη κλίση και τραβάμε το elevator για να εμφανιστεί η κεντρομόλος. Ας μην περιμένουμε δίνοντας μόνο μικρή κλίση με τα ailerons, να στρίψει.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #21 στις: Σάββατο, 29 Ιούλ 2017, 19:09:25 »

    Αυτο που γραφετε παραπανω κ. Γιαννη δεν ακυρωνει στην ουσια τα full house ανεμοπτερα, με ailerons, flaps, spoiler και λοιπα καλουδια; Αρα μια Gentle Lady ειναι στην ουσια ο,τι χρειαζεται!
    Και αν ειναι ετσι, γιατι δεν σχεδιαζονται ετσι και τα full size ανεμοπτερα;
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 29 Ιούλ 2017, 20:50:27 »

    Και αν ειναι ετσι, γιατι δεν σχεδιαζονται ετσι και τα full size ανεμοπτερα;

    Γιατί κάπου-κάπου χρειάζονται και λίγο....''σκίσιμο'' στον αέρα,έτσι για να ανεβαίνει η αδρεναλίνη.
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Κυριακή, 30 Ιούλ 2017, 08:31:25 »

    Κάθε αεροπλάνο σχεδιάζεται για να αποδώσει στον ρόλο που το προορίζουν.

    Αν δούμε τα μεγάλα αεροπλάνα, αλλιώς είναι σχεδιασμένα τα ανεμόπτερα, αλλιώς τα ακροβατικά, αλλιώς τα pylon, αλλιώς τα αεροπλάνα αερομεταφορών, αλλιώς τα πολεμικά κ.λ.π. Και ας μην αμφισβητούμε ότι αυτοί που τα σχεδιάζουν ξέρουν τι κάνουν.

    Όμως θα παρατηρήσουμε ότι όλα τα αεροπλάνα κάθε κατηγορίας μοιάζουν πάρα πολύ μεταξύ τους. Π.χ. αν στα μεγάλα ανεμόπτερα δεν διαβάσεις τον τύπο στο πλάϊ της ατράκτου, δεν μπορείς να πεις με σιγουριά ποιο είναι.

    Δεν συμβαίνει το ίδιο με τους απανταχού σχεδιαστές αερομοντελιστές. Πολλοί είναι εμπειρικοί, ή θυσιάζουν την απόδοση μπροστά στο φθηνό κόστος.

    Φυσικά υπάρχουν και αυτοί που ξέρουν πολύ καλά την θεωρία και την εφαρμογή της στην πράξη. Θα έλεγα ότι δεν κάνουν τίποτα χωρίς να το εξετάσουν.

    Και όμως υπάρχουν αγωνιστικά ανεμόπτερα (το ίδιο και στα μοτο) που τα τελευταία χρόνια δέχθηκαν εμφανείς μετατροπές για βελτίωση του αρχικού σχέδιου.

    Προφανώς ένας σχεδιαστής μοντέλων μπορεί να αντιγράψει κάτι από τα μεγάλα αντίστοιχης αποστολής.
    Σίγουρα ένα μεγάλο αεροπλάνο δύσκολα να αντιγράψει ένα μοντέλο, αν και στα ακροβατικά μάλλον αυτό ισχύει σε κάποιο βαθμό.

    Ας επιστρέψουμε στα ανεμόπτερά μας. Ο στόχος ενός μοντέρνου (full size) ανεμόπτερου αγώνων είναι να καλύψει μία διαδρομή στον μικρότερο χρόνο (μέγιστη μέση ταχύτητα πτήσης). Αυτή είναι και ο μόνος αγωνιστικός στόχος, και όλα τα ανεμόπτερα σχεδιάζονται ανάλογα.

    Δεν διακρίνουν ανεμόπτερα πεδιάδας (με εκμετάλλευση θερμικών) ή ανεμόπτερα πλαγιάς (με εκμετάλλευση δυναμικού).  Τα ίδια ανεμόπτερα μπορούν να πετάξουν και στην πεδιάδα, και στην πλαγιά και στα waves. Να κάνουν επι πλέον ρεκόρ διάρκειας,  απόστασης και ταχύτητας. Η μόνη παραλλαγή είναι η επιφόρτιση με νερό στις ειδικές δεξαμενές στα φτερά.

    Αντίθετα τα μοντέλα ανεμόπτερα σχεδιάζονται λίγο διαφορετικά το ένα από το άλλο ανάλογα με το αν προορίζονται για πτήση με εκμετάλλευση θερμικών, πτήση σε δυναμικό, πτήση ταχύτητας ή οτιδήποτε άλλο σκεφθούμε. Αλλιώς είναι αυτά που θα πετάνε σε ήπιο καιρό με μικρές ταχύτητες, και αλλιώς αυτά που θα πετάνε σε μερικά μποφώρ και πρέπει να τρέχουν

    Και μόνο η διαφορά στην αντοχή του ενός από το άλλο είναι καλό παράδειγμα.

    Ένα ελαφρύ μοντέλο μπορεί να έχει δίεδρο μεγάλη και να στρίβει με rudder. Αλλά θα συμφωνήσουμε ότι πρέπει να πετάει και αργά. Ένα φτερό μεγάλου ανεμόπτερου έχει μεγάλη μάζα, μεγάλες αδράνειες, η καλύτερη λύση είναι τα ailerons. Το ίδιο ισχύει και για τα βαρύτερα πιο γρήγορα μοντέλα ανεμοπτέρων.

    Όλα τα αεροπλάνα είναι ένας συμβιβασμός. Προσθέτεις κάτι, πρέπει να χάσεις κάτι.

    Η συμβουλή μου είναι: Μην αγοράζετε ανεμόπτερα ( εν γένει μοντέλα) επειδή σας άρεσε η φωτογραφία τους, η είναι πολύ φθηνά, ή διαβάσατε καλά λόγια από τον κατασκευαστή.

    Ρωτήστε (αν τελικά δεν ντρέπεστε) έναν με εμπειρία που μπορεί να αξιολογήσει καλύτερα το θέμα, ή να δείτε πρώτα ένα όμοιο να πετάει.

    Κάποτε αγόρασα (και μερικοί ακόμα Ελληνες) ένα σύστημα τηλεκατεύθυνσης που ήταν «μάπα».
    Είχαμε δει τις διαφημίσεις στα περιοδικά ότι το κράταγε ένας παγκόσμιος πρωταθλητής. Όταν τον ρώτησα πως μπορεί και πετάει με ένα τέτοιο σύστημα, μου είπε: «Δεν πετάω με αυτό, απλά το κράτησα για να βγάλουν την φωτογραφία»
    Δεν ξέραμε, και δεν ρωτήσαμε.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.300



    « Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 8 Αύγ 2017, 12:16:01 »

    Γεια σας φίλοι
    Να καταθέσω και την δική μου άποψη.
    Φίλε Jony φαντάζομαι πως αυτό είναι το δεύτερο αεροπλάνο σου και να υποθέσω πως το πρώτο ήταν ένα με πολυδίεδρο με elevator και ruder που πετάει αργά και προλαβαίνεις να διορθώνεις ότι περίεργο κάνει.
    Το Deamon είναι άλλο αεροπλάνο με διαφορετική σχεδίαση και γι αυτόν τον λόγο πετά και διαφορετικά.
    Νομίζω το λάθος που κάνουμε είναι πως προσπαθούμε να προσαρμόσουμε το αεροπλάνο στα χέρια μας αντί να προσαρμοστούμε εμείς στο αεροπλάνο.
    Αν δεν σου αρέσει η μίξη θα πρέπει να μάθεις να βάζεις ruder με το χέρι. Η στροφή με σκέτο ruder είναι αναποτελεσματική, παράγει μεγάλη αντίσταση και κόβει ταχύτητα. Θα παραληρήσω τα μοντέλα με τα full size όπως και ο θείος Γιάννης, γιατί δεν βλέπουμε μεγάλα ανεμόπτερα με πολυδίεδρο?
    Συμβουλή :
    τριμάρισε σωστά τα ruder, όταν δίνεις ruder (μόνο ruder) δεξιά η αριστερά η μύτη του αεροπλάνου να μην ανεβαίνει η να κατεβαίνει.
    Τριμάρισε σωστά τα ailerons με τον ίδιο τρόπο και μετά βάλε όσο μίξη χρειάζεται για να στρίβει σωστά.
    Και κανένα δυο κλικ trim down για να πετά λίγο ποιο γρήγορα και να ακούει καλύτερα στα κοντρόλ
    Καλές προσγειώσεις Thumbs up
       
    Καταγράφηκε

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 9 Αύγ 2017, 10:28:12 »

    Νομίζω το λάθος που κάνουμε είναι πως προσπαθούμε να προσαρμόσουμε το αεροπλάνο στα χέρια μας αντί να προσαρμοστούμε εμείς στο αεροπλάνο.

    Οχι ότι αυτό που λέει ο Gaston είναι λάθος, απλά εγώ προτιμώ το αντίθετο. δηλαδή να τριμάρω το αεροπλάνο έτσι που να πετάει όπως εγώ θέλω, όπως πετάνε και τα άλλα μου αεροπλάνα.

    Δεν με συμφέρει να έχω π.χ. 3 ανεμόπτερα που αντιδρούν το ίδιο, και να προσπαθώ να συνηθίσω κάποιες άλλες κινήσεις για  το ένα που είναι δύστροπο.

    Αυτό το έχω παρατηρήσει και στις περιπτώσεις που αναλαμβάνω να δοκιμάσω ένα ξένο ανεμόπτερο. Χάνω τουλάχιστον την μισή πτήση προσπαθώντας να βρω με ποιές κινήσεις στρίβει κ.λ.π.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.300



    « Απάντηση #26 στις: Τετάρτη, 9 Αύγ 2017, 11:03:29 »

    Θείε Γιάννη θέλω να σε δω να πετάς ένα Shadow 1 στα 2,5 κιλά όπως ένα Ava τρικάναλο στα 1,6 κιλά. Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #27 στις: Τετάρτη, 9 Αύγ 2017, 11:19:12 »

    Θείε Γιάννη θέλω να σε δω να πετάς ένα Shadow 1 στα 2,5 κιλά όπως ένα Ava τρικάναλο στα 1,6 κιλά. Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση
    Αχ αυτά τα ανήψια, δεν με αφήνουν ήσυχο να κολλήσω μία μπάλσα.

    Στο σχολείο δεν σε έμαθαν ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις τα μήλα με τα πορτοκάλια;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.300



    « Απάντηση #28 στις: Τετάρτη, 9 Αύγ 2017, 11:55:24 »

    Αυτό προσπαθώ να πω Γιάννη.
    Προσπαθούμε να κάνουμε ένα αεροπλάνο με aileron, χαμηλή δίεδρο και γενικά γρήγορη σχεδίαση να πέτα και να στρίβει όπως ένα δικάναλο τζιτζικόφτερο.
    Γιατί να μη πάρουμε ένα τζιτζικόφτερο από την αρχή? Huh Undecided worry
    Καταγράφηκε

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Τετάρτη, 9 Αύγ 2017, 14:51:18 »

    Αυτό προσπαθώ να πω Γιάννη.
    Προσπαθούμε να κάνουμε ένα αεροπλάνο με aileron, χαμηλή δίεδρο και γενικά γρήγορη σχεδίαση να πέτα και να στρίβει όπως ένα δικάναλο τζιτζικόφτερο.
    Γιατί να μη πάρουμε ένα τζιτζικόφτερο από την αρχή? Huh Undecided worry

    Κατ' αρχάς η τελευταία σου ατάκα, είναι όλα τα λεφτά. Αυτό είναι το ευκόλως εννοούμενο (για σένα και για μένα)

    Οσο για την πρώτη ατάκα, εγώ λέω απλά : "προσπαθούμε να κάνουμε ένα αεροπλάνο με aileron, χαμηλή δίεδρο και γενικά γρήγορη σχεδίαση να πετά και να στρίβει...."    stop    Οχι απαραίτητα σαν ένα δικάναλο τζιτζικόφτερο.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: μετατροπή απο v-tail σε κανονικό (rudder)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.04 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.