Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.199 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 07:40:39

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 07:40:39

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από dominicm
[Χθες στις 21:13]

από orck
[Χθες στις 21:10]

από orck
[Χθες στις 20:58]

[Χθες στις 20:57]

από dominicm
[Χθες στις 19:52]

από sliver
[Χθες στις 18:17]

από 3DJunk
[Χθες στις 17:21]

από Takis42
[Χθες στις 11:04]

από JPS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 23:56:26]

[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 22:11:25]

από MKS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 17:14:32]

από eolos30
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 12:50:57]

από snoopy
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 11:32:55]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284199
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 31
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 20
Συνολικά: 22
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Κατηγορια Aerobatics F3M-GR « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Κατηγορια Aerobatics F3M-GR  (Αναγνώστηκε 5496 φορές)
   
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« στις: Κυριακή, 10 Φεβ 2008, 13:30:28 »

Καλησπερα,

Εχει απο πολλους εκφραστει η επιθυμια για τετοιου ειδους αγωνα (Freestyle). Υπαρχει επισημη κατηγορια της FAI με κωδικο F3M που μπορειτε να βρειτε  στο FAI Sporting Code - Aerobatics.

Η επιθυμια εχει διατυπωθει επανειλημμένα, για να μην αρκουμαστε σε ευχολογια κτλ, προτεινω να δημιουργηθει μια κατηγορια F3M-GR. To μονο προβλημα που βρισκω στην προκειμενη περιπτωση ειναι η υπαρξη κριτων που γνωριζουν τοσο απο ακροβατικα ακριβειας οσο και απο freestyle. Προσωπικη αποψη ειναι πως οι κριτες πρεπει να εχουν εμπειρια ακροβατικων σε επιπεδο αγωνα, δηλαδη να εχουν εμπειρια ειτε σε F3A ειτε σε F3C.

Υπαρχουν στον Sporting Code της FAI τα κριτηρια κρισης ελευθερης πτησης καθως και pattern.

Προταση μου ειναι πως η ελληνικη κατηγορια F3M-GR μπορει να εχει δυο σκελη:

- Ενα σκελος με ενα γνωστο pattern προγραμμα
- Ενα σκελος Freestyle - τεσσαρων λεπτων (Αeromusical)

Πρεπει να γινει κατανοητο πως τα αεροπλανα που θα λαβουν μερος σε κατι τετοιο πρεπει να ειναι IMAC Legal δηλαδη να ειναι semi-scale αναπαραστασεις των πραγματικων (Extra, YAK, Edge, Katana κτλ)

Επειδη παιρνει αρκετο χρονο για να υλοποιηθει κατι σ'αυτη τη χωρα, το προτεινω απο τωρα για να γινει καποια στιγμη στο μελλον. Προσωπικα ειμαι διατεθημενος μετα απο συννενοηση με την Ομοσπονδια να δωσω μια πρωτη εκδοση του προγραμματος και να το παραδωσω για αξιολογηση στα αρμοδια οργανα, ελπιζω να συμπαρασταθουν και αλλοι σε αυτη την προσπαθεια. Φυσικα οι προτασεις οποιουδηποτε συναδελφου αερομοντελιστη ειναι ευπροσδεκτες.

Εδω και ενα video για να σας βαλει λιγο στο κλιμα:

http://www.youtube.com/watch?v=83n3paCRiHI

Ευχαριστω,
Νικος
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 10 Φεβ 2008, 14:47:19 από Νικόλας » Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 11 Φεβ 2008, 13:44:11 »

Σχετικα με τις προδιαγραφες των αεροπλανων η FAI προτεινει τα ακολουθα:

- Ελαχιστο εκπετασμα για μονοπλανα 2.1m
- Ελαχιστο εκπετασμα για διπλανα 1.8m
- Μεγιστο βαρος 20Κg

Για να υπαρξουν συμμετοχες αρκετες μπορουμε να θεσουμε τις ελαχιστες προδιαγραφες λιγο πιο κατω.

Προτεινω επισης οι συντελεστες βαρυτητας για το pattern και το freestyle να ειναι 50%-50% αντιστοιχα. Αν εχετε καποια προταση εδω ευπροσδεκτη.

Περιμενω αποψεις αυτων που ενδιαφερονται, σχετικα με την υπαρξη προγραμματος pattern η οχι. Προσωπικη μου αποψη πιστευω πως το pattern πρεπει να ειναι σχετικα απλο βασισμενο στις IMAC κατηγοριες Αμερικης η Αγγλιας - Advanced και κατω.

Νικος

Καταγράφηκε
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.950



Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 11 Φεβ 2008, 19:52:45 »

. Προσωπικη μου αποψη πιστευω πως το pattern πρεπει να ειναι σχετικα απλο βασισμενο στις IMAC κατηγοριες Αμερικης η Αγγλιας - Advanced και κατω.

Νικος



Νίκο καλησπέρα

Που μπορούμε να δούμε κάπου τι ασκήσεις 'εχει το πρόγραμμα?
Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 11 Φεβ 2008, 21:25:23 »

Νικο καλησπερα .Ειναι αρκετος ο καιρος που το συζηταμε ανεπισημα ισως θα πρεπει να κανουμε μια επισημη προταση στην επιτροπη αερομοντελισμου ,ας αρχισουμε λιγο να κινουμε το θεμα και θα δουμε τι θα γινει. Πιστευω οτι ειναι καλυτερα να υπαρξουν 2 κατηγοριες ,μια προχωρημενων με δυσκολο προγραμα και μια αρχαριων με ποιο απλο .η αναλογa με το μεγεθος -βαρος η κινητηρα του μοντελου πχ απο 0- 5 κιλα και απο 5- 12πχ η 0- 30cc kai apo 30 - 100cc
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 11 Φεβ 2008, 21:36:37 »

Oσο για κριτες ας ξεκινησει η κατηγορια και αυτο θα το βρουμε ...
δεν εχω τοση εμπειρια στο σχεδιασμο των φιγουρων αλλα ενας συνδιασμος του F3A-GRA με freestyle "ευκολα" ακροβατικα θα ειναι οτι πρεπει για αρχη στην μικρη κατηγορια  Wink επισης πρεπει να σκεφτουμε και το κοστος ετσι ωστε να ειναι προσιτη καποια κατηγορια και με λιγα χρηματα.
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 11 Φεβ 2008, 21:41:09 »

Ας συζητησουμε εδω το θεμα ωστε να υπαρξει καποια ολοκληρωμενη προταση για να μπει στην σειρα..
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 11 Φεβ 2008, 21:44:07 »

Καλησπερα σας,

Χαιρομαι που ενδιαφερθηκατε για το συγκεκριμενο θεμα.

Γιαννη το επισημο προγραμμα της FAI F3M θεωρω πως ειναι δυσκολο για την παρουσα φαση. Προτεινω κατι πιο "ελαφρυ" και γι'αυτο θα του δωσουμε τον κωδικο GR. Πιστευω πως κατι αναμεσα στο Sportmsan και Advanced της κατηγορια IMAC θα ηταν ενταξει. Μπορεις να το βρεις στο FAI Sporting Code in Aerobatics μπορεις να το κατεβασεις απο το site της FAI, εχει μεσα και πληροφοριες για F3A (P09, F09, P11, F11) καθως και indoor κατηγορια F3P.


Ανδρεα εχεις δικιο μαλλον πρεπει να εξετασουμε την υπαρξη περισσοτερων της μιας κατηγοριας. Η κατηγορια Freestyle ομως θα ειναι κοινη για ολους οπως συμβαινειι και σε αλλες χωρες. Η υπαρξη προγραμματος Pattern προσδιδει "σοβαροτητα" στην συγκεκριμενη κατηγορια και αποψη μου ειναι πως ειναι καλο να υπαρχει, αντιθετες αποψεις φυσικα και ειναι δεκτες.

Ολες οι κατηγοριες με scale ακροβατικα μοντελα στον κοσμο εχουν μεσα και pattern προγραμμα μερικα παραδειγματα: Kατηγοριες ΙΜΑC σε Αμερικη και Αγγλια, British Freestyle Championships, German Acromasters, XFC, E-XFC, Don Lowe Masters, Tucson, ΤΟC παλιοτερα, Breitling Cup κτλ. Σε ολα αυτα τα event δεν υπαρχει μονο freestyle πτηση οπως νομιζει ο περισσοτερος κοσμος αλλα υπαρχει και ενα κομματι pattern.

Θα προτεινω συντομα καποια προγραμματα και φυσικα περιμενω τα σχολια σας.

Ελπιζω να συνεχισουμε τη συζητηση με σχολια και παρατηρησεις σας.

Και φυσικα δε νομιζω πως δεν υπαρχουν και αλλοι που θα τους ενδιεφερε κατι τετοιο, καλο λοιπον θα ηταν να εκφρασουν την αποψη τους... Wink

Χαιρετισμους,
Νικος

« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 11 Φεβ 2008, 22:02:37 από Νικόλας » Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 11 Φεβ 2008, 21:50:15 »

ειμαι απολυτα συμφωνος να υπαρχουν "patern" φιγουρες ετσι ωστε να δενει το προγραμμα . δεν θα εχει καμια ουσια κατι στο στιλ¨...1. snap 2 roll 3 harier ktl ...
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 11 Φεβ 2008, 22:05:22 »

Εδω μπορειτε να βρειτε τον FAI Sporting Code για RC Aerobatics:

ftp://www.fai.org/sporting_code/sc4/sc4_f3_aerobatics_08.zip

Θα βοηθησει απο αρκετα ως πολυ για το πως πρεπει να "κρινεται" τοσο μια ελευθερη πτηση οσο μια πτηση pattern.

Αντρεα οκ θα επανελθω.

Νικος

Καταγράφηκε
3daerobatics
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 34



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 11 Φεβ 2008, 22:14:39 »

Γεια σας και απο εμενα
Εγω ειμαι μεσα
Και για αυτο που λεει ο Νικος οτι να εχει και Pattern πτηση συμφωνω

Θεοφιλος
Καταγράφηκε
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.190



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 11 Φεβ 2008, 22:22:04 »

Καλησπέρα,

Εκείνο που πρέπει να προσεχτεί σε αυτή την κατηγορία είναι το βάρος. Ναι μεν το βάρος σύμφωνα με τον κανονισμό, που ακόμα είναι σε provisional status, και έχει σημασία αυτό, επιτρέπει τα 20 κιλά, αλλά διεθνώς σύμφωνα με κανονισμό του ICAO (Παγκόσμιος Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας) οτιδήποτε ξεπερνά τα 15 κιλά, οφείλει για να πετάξει να έχει πιστοποιητικό αξιοπλοίας και ασφαλιστήριο συμβόλαιο συγκεκριμένο (σαν τα κανονικά αεροπλάνα) με ποσά κάλυψης αρκετά υψηλά.

Αυτός είναι και ο λόγος που σε καμία επίσημη κατηγορία της FAI το βάρος δεν ξεπερνά τα 15 κιλά.

Αντώνης Παπαδόπουλος

 
Καταγράφηκε
aerostar
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 14


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 11 Φεβ 2008, 22:58:30 »

Καλησπέρα και από εμένα!!

Συγχαρητήρια για την έναρξη της συζήτησης για αυτή τη κατηγορία!!!

Νομιζω ότι πρέπει να ενδιαφέρει αρκετό κόσμο αλλά είναι λίγο θωλό ακόμα το τοπίο και πιστεύω με κάποιες τέτοιες συζητήσεις κάτι να ξεκαθαρίσουμε!!

Ενδιαφέρουσες και οι τοποθετήσεις για να μπούμε σιγά σιγά στο πνεύμα με ελληνικές κατηγορίες αλλά και με επιλογή κάποιων από τις φιγούρες!!!

Πρέπει όμως να δούμε και το θέμα του βάρους μιας και δεν μπορούν όλοι να προσεγγίσουν όπως είπε ο Αντώνης Παπαδόπουλος τα15 κιλά!!!

θα υπάρχουν κατηγορίες βάση εκπετασμάτων - βάση κιλών ,βάση μεγέθους κινητήρων , βάση τί;

Ένα αεροπλάνο με 3μ εκπέτασμα και 150κυβ. κινητήρα δεν μπορεί εύκολα να ζυγίζει 15κιλά!!!!

Μπορεί να συμμετάσχει με κάποιου είδους άδεια (Ερώτηση που ίσως να πρέπει να μας απαντηθεί από κάποιο άτομο της Ομοσπονδίας ) ή δεν μπορεί καθόλου να συμπεριληφθεί στη κατηγορία!!!

Αν υπάρχουν γνώσεις ή εμπειρίες από αγώνες του εξωτερικού από κάποιους σίγουρα θα μπορέσουν να μας δώσουν τα <<φώτα>> τους για  να βάλουμε το νερό στο αυλάκι!!!

Φιλικούς χαιρετισμούς και .................συνέχειια στη προσπάθεια!!!!


Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 11 Φεβ 2008, 23:19:44 »

Καλησπέρα και από εμένα!!

Συγχαρητήρια για την έναρξη της συζήτησης για αυτή τη κατηγορία!!!

Νομιζω ότι πρέπει να ενδιαφέρει αρκετό κόσμο αλλά είναι λίγο θωλό ακόμα το τοπίο και πιστεύω με κάποιες τέτοιες συζητήσεις κάτι να ξεκαθαρίσουμε!!

Ενδιαφέρουσες και οι τοποθετήσεις για να μπούμε σιγά σιγά στο πνεύμα με ελληνικές κατηγορίες αλλά και με επιλογή κάποιων από τις φιγούρες!!!

Πρέπει όμως να δούμε και το θέμα του βάρους μιας και δεν μπορούν όλοι να προσεγγίσουν όπως είπε ο Αντώνης Παπαδόπουλος τα15 κιλά!!!

θα υπάρχουν κατηγορίες βάση εκπετασμάτων - βάση κιλών ,βάση μεγέθους κινητήρων , βάση τί;

Ένα αεροπλάνο με 3μ εκπέτασμα και 150κυβ. κινητήρα δεν μπορεί εύκολα να ζυγίζει 15κιλά!!!!

Μπορεί να συμμετάσχει με κάποιου είδους άδεια (Ερώτηση που ίσως να πρέπει να μας απαντηθεί από κάποιο άτομο της Ομοσπονδίας ) ή δεν μπορεί καθόλου να συμπεριληφθεί στη κατηγορία!!!

Αν υπάρχουν γνώσεις ή εμπειρίες από αγώνες του εξωτερικού από κάποιους σίγουρα θα μπορέσουν να μας δώσουν τα <<φώτα>> τους για  να βάλουμε το νερό στο αυλάκι!!!

Φιλικούς χαιρετισμούς και .................συνέχειια στη προσπάθεια!!!!




To τοπιο ειναι θωλο και γι'αυτο γινεται η συζητηση. Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι οι κατηγοριες δε πρεπει να καθοριζονται βασει των χαρακηριστικων του μοντελου. Δε πρεπει να ξεχναμε πως το μοντελο δε πεταει μονο του και ενας πιλοτος που εχει ικανοτητες μπορει καλιστα να πεταξει σε μια κατηγορια υψηλων απαιτησεων χωρις να εχει μοντελο 150cc, οπως βεβαια μπορει να συμβει και το αντιστροφο.

Γνωμη μου ειναι να μπορει καποιος απο τη στιγμη που το μοντελο ειναι ανω των 2.1m και εχει μεγιστο βαρος τα 15Κg (χωρις ασφαλεια) η τα 20Κg (με ασφαλεια) να μπορει να λαβει μερος σε οποια κατηγορια θελει.

Τωρα ερχονται οι μοντελιστες με μοντελα κατων των 2.1m και ρωτανε τι θα γινει με εμας? Τοτε σ'αυτη την περιπτωση μπορει να δημιουργηθει μια κατηγορια εκ νεου η να επιτραπει στις κατηγοριες που θα προταθουν μοντελα λιγοτερα των 2.1m να λαμβανουν μερος. Προσωπικη αποψη ειναι να μην πεσουμε κατω απο τα 2m αλλα και παλι αν εχουμε συμμετοχες με σχετικα μικρα μοντελα οφειλουμε με καποιο τροπο να τα συμπεριλαβουμε.

Ελπιζω και ευχομαι η συνεχεια να ειναι .....................!!!

Καλο βραδυ,
Νικος
Καταγράφηκε
Apostolos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 820



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 11 Φεβ 2008, 23:37:29 »

  Καλησπέρα και από εμένα!

  Η ιδέα της δημιουργίας μιας κατηγορίας freestyle πιστεύω ότι έχει την υποστήριξη από το ευρύ κοινό. Είναι καιρός να αντιμετωπίσουμε το Freestyle και το 3D σαν αντάξιες κατηγορίες των προγενεστέρων και να υποστηρίξουμε όλους αυτούς τους νέους μοντελιστές που προσπαθούν και αναπτύσσονται σε αυτές τις κατηγορίες.
  Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει η νέα κατηγορία να στηθεί με βάση τα μοντέλα εμπετάσματος <= 2μ και βάρους <= με 7kg.
Στο θέμα των μανουβρών πιστεύω πως υπάρχουν αρκετοί "ΑΞΙΟΙ" και νέοι μοντελιστές ώστε να πλαισιώσουν και να οργανώσουν το διαγωνισμό.
  Μιας και τα πράγματα στον τόπο μας είναι λίγο δυσκίνητα, θα πρότεινα την δημιουργία πρωταθλήματος με βάση την ιδιωτική πρωτοβουλία. Θα μπορούσε να γίνει ένα σωστά και άρτια οργανωμένο πρωτάθλημα στηριζόμενο μόνο στις χορηγίες επαγγελματιών και ιδιωτών.
  Μέσο της εταιρίας μου (PHAETHON DEVELOPMENTS) παρεχω την υποστήριξη και χορηγία μου όπου και όπως χρειαστεί σε αυτή τη διοργάνωση.

  Απόστολος Βροντουλάκης
Καταγράφηκε

On board again!
3daerobatics
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 34



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 19 Φεβ 2008, 14:03:29 »

Καλημερα απο εμενα

Να ρωτησω θα κανουμε τιποτα για το F3M? η θα γινει οπως το Freestyle
 idiot2
Καταγράφηκε
georgedr
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 123


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 19 Φεβ 2008, 17:22:41 »

Καλησπερα σε ολους.
Πραγματικα χαιρομαι με το ενδιαφερον που υπαρχει στο συγκεκριμενο θεμα και θα ηθελα να συμμετασχω με την εξης ερωτηση. Που ακριβως, σε πιο εντυπο γινεται ο διαχωρισμος για μοντελα από 15-20 κιλα? Γιατι στο εντυπο της FAI στο κεφαλαιο ANNEX 5L – F3M – PROVISIONAL CLASS Σελιδα 47 αναφερει απλα οριο εως 20 Κιλα.
Επισης σε παλιοτερο εντυπο της BMFA μοντελα από 7 εως 20 κιλα τα περιλαμβανει σε μια και μονο κατηγορια.

Και κατι της τελευταιας στιγμης. Μολις πηρα απαντηση για το συγκεκριμενο θεμα από οργανομενο αερομοντελιστη στην Αγγλια και μου λεει τα εξεις. Σας παραθετω ακριβες αντιγραφο.

Hi George,

OK. In the UK models must be 20kg or under for most competitions. My big Extra weighs about 18kg so that is no problem. All models under 20kg are insured with our normal British Model Flying Association insurance.

Models over 20kg[/b] have to be inspected during building and then have to be test flown for 6 flights in private in front of inspectors. After that it can be flown at shows or events that will allow models over 20kg.

Most international jet/IMAC competitions have a 20kg limit.
Καταγράφηκε

GeorgeDr
JR PROPO...Feel the difference !!!
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Κατηγορια Aerobatics F3M-GR « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.228 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.