Αρα λοιπον αγοραζω ενα αεροπλανακι (να υποθεσω calmato 40) τοποθετω το μοτερακι που εχω και "πεταμε", δεν θελει καμια αλλη ρυθμιση;
Πολύ λάθος προσέγγιση του θέματος!
Δεν αγοράζεις αεροπλάνο (σχετικά μεγάλο και ακριβό εφόσον είναι θερμικό - τα 40άρια και 60άρια που θα μπορούσες να πάρεις θα σου κοστίσει "στον αέρα" 100άδες ευρώ) επειδή έχεις διαθέσιμο ένα και μόνο εξάρτημά του (αν υποθέσουμε πως θα σου κάνει τελικά) πολύ φθηνότερο από το ολικό κόστος του μοντέλου "στον αέρα". Αλήθεια αν τον πούλαγες τον κινητήρα σου πόσα θα έπιανε; Για δες τον συσχετισμό του πόσα πας να γλυτώσεις σε σχέση με το πόσα θα ξοδέψεις.
Θα σου πρότεινα να πουλήσεις τον κινητήρα σου σε κάποιον που θα τον αξιοποιούσε καλύτερα από όλους (σε έναν ελικοπτερά δηλαδή) και με τα χρήματα που θα πάρεις να ξεκινήσεις την είσοδό σου στα θερμικά αεροπλάνα. Έστω με 10-20 ευρώ περισσότερα στον προϋπολογισμό σου λ.χ., αλλά ακολουθώντας την προβλεπόμενη οδό.
Το ίδιο ισχύει και για κάθε άλλη μετάβαση από ένα πεδίο Α σε ένα πεδίο Β πολύ διαφορετικό (όχι επειδή σου περισσεύουν προπέλες να μπεις στα drones).
Τα υπόλοιπα είναι αμπελοφιλοσοφίες επίδειξης τεχνικών γνώσεων και εμπειριών που φυσικά μπορείς να ακολουθήσεις στην γενική αρχή του "όλα πετάνε" που ακούγεται συχνά - πυκνά στα αερομοντελιστικά δρώμενα (βλ. πίτσα-πλάνο = μοντελάκι φτιαγμένο από το κουτί της πίτσας που έφαγες χθες το βράδυ...).