Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.415 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 00:29:34

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 00:29:34

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 14:10]

    από dominicm
    [Χθες στις 09:15]

    από Demetre
    [Χθες στις 06:22]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304415
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 57
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 52
    Συνολικά: 54
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: iMAX B6 Φορτιστής  (Αναγνώστηκε 4768 φορές)
    AlexVag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 604


    « Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 4 Ιούλ 2016, 21:07:55 »

    Μπορεις να τις βαλεις σε αεροστεγες σκευος η αεροστεγη συσκευασια και να τις βαλεις στο ψυγειο. Σε διαφορα "πειραματα" που εχουν γινει κατα καιρους φαινεται οτι ειναι ο καλυτερος τροπος αποθηκευσης. Εγω δεν το κανω. Μια χαρα ειναι και σε σκιερο δροσερο μερος. Στο ψυγειο προτιμω να εχω τις μπυρες τωρα που καλοκαιριασε.
    Το μεταλλικο κουτι το ειχα σκεφτει και εγω αλλα φοβαμαι μη γινει κανενα βραχυκυκλωμα. Τις αποθηκευω σε lipo safe bags.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 5 Ιούλ 2016, 03:04:42 από AlexVag » Καταγράφηκε
    Elias G
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 54


    « Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 4 Ιούλ 2016, 21:58:57 »

    . Στο ψυγειο προτιμω να εχω τις μπυρες τωρα που καλοκαιριασε.

     Εκπληξη Cheesy Thumbs up laugh
    Καταγράφηκε
    Hami21
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 29


    « Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 5 Ιούλ 2016, 10:06:31 »

    Ναι, θα ακουσεις τον χαρακτηριστικό ήχο και θα γράψει storage is Finished οταν ο φορτιστής σου θα φτάσει την μπαταρία εκεί που πρέπει.






    Την εκανα storage φιλε μου! 11.54 λεει οτι εχει μεσα δλδ 3.85 στο καθε κελι ειναι λογικο αυτο???

    Ναι, είσαι οκ!

    Σουπερ σε ευχαριστω πολυ Cheesy Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    Hami21
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 29


    « Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 5 Ιούλ 2016, 10:09:33 »

    Μπορεις να τις βαλεις σε αεροστεγες σκευος η αεροστεγη συσκευασια και να τις βαλεις στο ψυγειο. Σε διαφορα "πειραματα" που εχουν γινει κατα καιρους φαινεται οτι ειναι ο καλυτερος τροπος αποθηκευσης. Εγω δεν το κανω. Μια χαρα ειναι και σε σκιερο δροσερο μερος. Στο ψυγειο προτιμω να εχω τις μπυρες τωρα που καλοκαιριασε.
    Το μεταλλικο κουτι το ειχα σκεφτει και εγω αλλα φοβαμαι μη γινει κανενα βραχυκυκλωμα. Τις αποθηκευω σε lipo safe bags.

    Σωστος!!! χαχαχα ωραιο αυτο με τις μπυρες καπως ετσι ειναι....!!! οποτε σε ενα δροσερο μερος και ειμαστε κομπλε!! για το μεταλλικο δεν εχεις αδικο δεν το σκεγτηκα ετσι....χμμ εχεις δικιο αλλα ισως με μονωση να μην εχει θεμα....
    Επισης μια ακομη ερωτηση.... εχει ο φορτιστης καποιες επιλογες! 2 απο αυτες που με κινησε τν περιεργεια ειναι το LIPO BALANCE και παραλληλα δινει και FAST CHARGE το πρωτο πρπεει να γινεται μετα απο τν φορτιση η μπορω αν το επιλεξω απο την αρχη??
    Καταγράφηκε
    AlexVag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 604


    « Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 6 Ιούλ 2016, 11:48:39 »

    Απο την αρχη θα φορτιζεις σε lipo balance. Το fast charge καλο ειναι να μην το χρησιμοποιεις.
    Καταγράφηκε
    Hami21
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 29


    « Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 6 Ιούλ 2016, 14:36:22 »

    Ουτε κανονικη φορτιση δλδ?? καθως εχει επιλογες Charge, Fast Charge, Balance! το Balance επιλεγουμε?  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    cosmic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 243



    WWW
    « Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 6 Ιούλ 2016, 15:18:04 »

    Λοιπόν αντε να τα κανουμε πιο απλά για να καταλάβεις :

    1) Φορτίζουμε πάντα σε balance και αν πχ η μπαταρία μας είναι 2.2 βάζουμε τα A 2.2 ή λιγότερο (οχι περισσότερο).
    2) Φορτίζουμε όταν θα πάμε για πτήση - όχι πχ σημερα για να παμε μετα απο 2-3 βδομαδες

    Χρησιμοποιουμε την μπαταρία μας και όταν γυρισουμε σπίτι :

    3) Βάζουμε την μπαταρία να την κάνει storage ο φορτιστής (συνήθως 0.4 Α ανεβάζει ο φορτιστής στο storage)
    4) Αφού την έχουμε κάνει storage την κραταμε σε ενα δροσερό μέρος

    Καταγράφηκε

    Dinosaurs went extinct...Better stay in your extinction!
    Hami21
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 29


    « Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 7 Ιούλ 2016, 11:31:26 »

    Μαλιστα!! ετσι μπράβο χεχεχε τωρα λυθηκαν οι απορίες μου 1000 ευχαριστω φιλε μου!! περα απο εμενα πιστεύω το ποστ σου θα βοηθήσει και αλλους νεους στο χωρο των Lipo να σαι καλα μαν σε ευχαριστω και παλι Wink
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 7 Ιούλ 2016, 16:12:34 »

    Για τους συσσωρευτές Λιθίου πολυμερούς μπορείτε να πάρετε πληροφορίες εδώ  

    Στη συνέχεια παραθέτω ένα συμπληρωματικό κείμενο για τα balancers, που δεν υπήρχε στο αρχικό κείμενο του 2004.

    Εξισορροπητές

    Στην πρώτη έκδοση του κεφάλαιου αυτού, το έτος 2004 έγραψα: "Επίσης κυκλοφορούν ειδικές πλακέττες με κυκλώματα εξισορρόπησης των στοιχείων μιάς μπαταρίας. Αυτά δεν προσφέρουν τίποτε και δεν θα ασχοληθούμε άλλο."

    Από τότε η τεχνολογία προχώρησε πολύ. Σήμερα κυκλοφορούν πληθώρα εξισορροπητών με τις γενικές ονομασίες cell balancer ή cell equalizer που όχι μόνο κάνουν καλή δουλειά, αλλά που είναι και άκρως απαραίτητοι για την διατήρηση στη ζωή και την καλή απόδοση της μπαταρίας Λιθίου.

    Ολα τα κυκλώματα που θεωρούνται εξισορροπητές δεν είναι ίδια. Εχουμε εξισοροπητές ενσωματωμένους στον φορτιστή, ή ανεξάρτητους που πρέπει όμως να συνδεθούν με κάποιον φορτιστή.

    •   Εξισορροπητές που ισοροπούν τα στοιχεία καθ' όλη την διάρκεια που φορτίζει η μπαταρία, ή μόνο όταν κάποιο από αυτά υπερβεί το ψηλό όριο τάσης.
    •   Ανεξάρτητους εξισορροπητές που ισοροπούν και χωρίς την παρουσία φορτιστή.
    Ο τρόπος λειτουργίας επίσης διαφέρει.
    •   Υπάρχουν κυκλώματα εξισορροπητών που απλά κατεβάζουν την τάση των υψηλότερων στοιχείων, όσο αυτή να γίνει ισότιμη με την τάση του χαμηλότερου, και κυκλώματα που ενώ ρίχνουν την τάση των υψηλότερα φορτισμένων στοιχείων, μεταβιβάζουν αυτή την ενέργεια στα στοιχεία με την χαμηλή τάση, ώστε να αυξηθεί ταυτόχρονα έως το σημείο ισορροπίας όλων.
    •   Αλλοι τέλος αφαιρούν την ενέργεια από τα υψηλά στοιχεία με ένταση 100-200 mA, ενώ άλλοι με ένταση έως και 1,5 Α (1500 mA)

    Προσοχή

    Υπάρχουν φορτιστές που έχουν ξεχωριστό πρόγραμμα για φόρτιση Li-po χωρίς εξισορροπητή, και άλλο για φόρτιση Li-po με εξισορροπητή. Είναι απαραίτητο να επιλέγεται το καθένα από αυτά σωστά. Η φόρτιση με εξισορροπητή δίνει μεγαλύτερη τάση για να επιτρέψει μετά στον εξισορροπητή να τα κατεβάσει στην σωστή. Αν δεν υπάρχει εκείνη την στιγμή συνδεδεμένη η μπαταρία στον εξισορροπητή, θα ξεπεράσει το ανεκτό και ασφαλές όριο τάσης της.

    Επίσης για λόγο ασφάλειας, ο Schulze προτείνει αν οι φορτιστές του συνδυαστούν με εξισορροπητή άλλης μάρκας, να επιλεγεί το πρόγραμμα για φόρτιση LI-ion, που δίνει 0,05 volts λιγότερα, οπότε ναι μεν δεν θα φορτιστούν τα στοιχεία έως το 100%, (σίγουρα έως το 97-98%), αλλά η όλη διαδικασία θα διέπεται από ασφάλεια ως προς πιθανή υπέρβαση της τάσης.

    Πως συνδέεται η μπαταρία στον εξισορροπητή;

    Μπορούμε να πούμε με μικρό περιθώριο λάθους, ότι όλες οι μπαταρίες με χωρητικότητα μεγαλύτερη των 300mAh, προσφέρονται πλέον με πριζάκι εξισορρόπησης. Στο πριζάκι καταλήγουν καλώδια, που αναχωρούν το καθένα από τα σημεία ένωσης των στοιχείων στο εσωτερικό της μπαταρίας, και από ένα για τους κύριους πόλους.

    Αρα για μπαταρία με 2 στοιχεία το πριζάκι θα έχει 3 επαφές, για μπαταρία με 3 στοιχεία 4 επαφές, για μπαταρία με 4 στοχεία 5 επαφές, για μπαταρία με 5 στοιχεία 6 επαφές. Μπαταρίες με περισσότερα στοιχεία συνήθως φέρουν δύο πριζάκια, με μοιρασμένες τις επαφές,όπου σ' αυτά προστίθεται ακόμα +1 κοινή επαφή (αυτή στο τέλος του ενός είναι κοινή με αυτή στην αρχή του δεύτερου).

    Το πριζάκι εξισορρόπησης συνδέεται με το αντίστοιχο αποδέκτη που έχει ο εξισορροπητής. Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι οι κατασκευαστές μπαταριών λιθίου διάλεξαν διαφορετικά πριζάκια για τις μπαταρίες τους.

    Ετσι κυκλοφορούν τουλάχιστον 5 διαφορετικά είδη, που δεν ταιριάζουν μεταξύ τους, και αν θέλουμε να τις ενώσουμε με διαφορετικό αποδέκτη (στον εξισορροπητή) χρειαζόμαστε τον αντίστοιχο αντάπτορα. Εκτός από τις εξωτερικές διαστάσεις, και διαφορετικό καλούπι, των βυσμάτων αυτών, διαπιστώνεται ότι άλλα έχουν τα καρφιά/υποδοχές με βήμα 2,5 χιλιοστών (απέχουν δηλ. 2,5 χιλ μεταξύ τους), και άλλα με βήμα 2 χιλιοστών.

    Ενα ακόμα πρόβλημα είναι ο χρωματισμός των καλωδίων και ο κώδικας που τα διέπει.

    Ολες οι εταιρείες ακολουθούν κοινό κανόνα, και αρχίζουν την ανάπτυξη/αρίθμηση των καλωδίων εξισορρόπησης, από αυτό που είναι συνδεδεμένο με τον κύριο αρνητικό πόλο της μπαταρίας. Αυτό το καλώδιο είναι συνήθως μαύρο, αλλά θα το δούμε και με άλλα χρώματα.

    Στο τέλος της ανάπτυξης, το τελευταίο καλώδιο αντιστοιχεί στον κύριο θετικό πόλο της μπαταρίας. Αυτό το καλώδιο είναι συνήθως κόκκινο.

    Και σαν σωστοί επαγγελματίες για να μπερδέψουν ακόμα περισσότερο τον αερομοντελιστή, τα ενδιάμεσα καλώδια έχουν ποικιλία χρωματισμών, όπως όλα μαύρα, όλα κόκκινα, όλα άσπρα, ή πολυχρωμία.

    Αλλά η σπαζοκεφαλιές δεν σταματούν εδώ. Πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν σε όλα τα προϊόντα τους το ίδιο σε μέγεθος πριζάκι με αυτό του μέγιστου αριθμού στοιχείων, αλλά για τις μπαταρίες με λιγότερα στοιχεία αφήνουν ενδιάμεσες επαφές κενές.

    Τα δημοφιλέστερα πριζάκια (αρσενικά και θηλυκά) για balancers.
    •   "EHR" για Kokam, Graupner, Robbe, Emcotec, LiPolice, Lipomex...
    •   "XHP" για Topmodel, E-Flite...
    •   "PQ" για Polyquest, Hyperion, E-Tec ...
    •   "FP" για Flightpower παλαιάς γενιάς
    •   "FTP" για Flightpower, Thunderpower, Multiplex από το 2007 ....
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 7 Ιούλ 2016, 16:28:20 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Hami21
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 29


    « Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 11 Ιούλ 2016, 22:02:55 »

    ΕΙΣΑΙ ΤΟP!!!!! ΑΠΙΘΑΝΟ ΑΡΘΡΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ 10000 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!  Wink Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες  |  Θέμα: iMAX B6 Φορτιστής
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.