Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there is 1 User in the Chat!
281.846 μηνύματα σε 11.192 θέματα από 5.891 Μέλη / Τελευταίο μέλος: alex9092
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 27 Ιούν 2017, 11:43:44

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 27 Ιούν 2017, 11:43:44

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Τρίτη, 25 Απρ 2017, 12:36:16
Ωραίο πάσχα στην θεσσαλονίκη για τους αερομοντελιστές, 5 μποφόρ αέρας κάθε μέρα.Μόνο για χαρταετό είναι αυτή η πόλη
Παρασκευή, 21 Απρ 2017, 16:42:08
-Τι έπαθες Ανέστη;
-Γκουχ γκουχ, πνίγηκα...
-Χριστός Ανέστη!
Σάββατο, 15 Απρ 2017, 13:57:36
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Κυριακή, 26 Μάρ 2017, 19:25:25
καλησπερα!!
Πρόσφατα θέματα
από darapis
[Σήμερα στις 11:04]

[Σήμερα στις 09:54]

από Nikolas K
[Σήμερα στις 09:13]

από StZ
[Σήμερα στις 08:57]

[Σήμερα στις 08:21]

[Σήμερα στις 07:10]

[Χθες στις 22:54]

[Χθες στις 11:13]

[Κυριακή, 25 Ιούν 2017, 22:53:34]

από sliver
[Κυριακή, 25 Ιούν 2017, 12:50:40]

από 0 teo
[Κυριακή, 25 Ιούν 2017, 12:47:17]

[Κυριακή, 25 Ιούν 2017, 12:23:00]

από dominicm
[Σάββατο, 24 Ιούν 2017, 23:08:29]

[Σάββατο, 24 Ιούν 2017, 21:53:46]

από TAKIS65
[Σάββατο, 24 Ιούν 2017, 15:04:44]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5891
Τελευταίο: alex9092
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 281846
Σύνολο θεμάτων: 11192
Online σήμερα: 111
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 36
Συνολικά: 43
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT  (Αναγνώστηκε 5530 φορές)
   
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.154


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« στις: Σάββατο, 11 Ιούν 2016, 11:50:48 »

Καλησπέρα σε όλους!

Σε αυτό το θέμα θα δούμε το τελικό σχέδιο του G700Z που σύντομα θα είναι διαθέσιμο στο http://www.blackoutmods.com

Έχουν γίνει αρκετές αλλαγές από το prototype μοντέλο που είδαμε εδώ : http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=44789.0

Όχι μόνο στο Design αλλά και σε διάφορα σημεία του ΚΙΤ με σκοπό τη μείωση του βάρους, καλύτερο ζύγισμα & ακόμη μεγαλύτερη αξιοπιστία, που θα δούμε ένα ένα με τη σειρά..


Θα χαρώ να συζητήσουμε όλοι μαζί μικρές λεπτομέρειες σχετικά με το τελικό προϊόν και να έχω ένα ειλικρινές feedback από εσάς.

« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 23 Δεκ 2016, 21:27:47 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.154


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 27 Δεκ 2016, 12:10:44 »

Χρόνια πολλά σε όλους.

Sneak Preview..

G700Z - Carbon Parts







Πλάκες ευθυγράμμισης κινητήρα
(Περιλαμβάνονται στο ΚΙΤ)







Πλάκες Ακαμψίας, ευθυγράμμισης κινητήρα & συστήματος μετάδοσης ( καμπάνα – συμπλέκτη – γρανάζι) με δυνατότητα ρύθμισης του Gear Mesh σε συνδιασμό με slotted - οβάλ τρύπες στο σασί!

Τέλος στα προβλήματα ευθυγραμμίσεων και λάθος αποστάσεων στα γρανάζια.

Με σύνολο 4ΜΜ καθαρό ανθρακόνημα, η περιοχή αυτή είναι αρκετά άκαμπτη έτσι ώστε να επηρεάζεται στο ελάχιστο κατά τη διάρκεια πτήσεων 3D, με αποτέλεσμα τα γρανάζια και τα ρουλεμάν να αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής!

 Thumbs up
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 2 Ιαν 2017, 19:34:32 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.154


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 29 Δεκ 2016, 11:49:26 »

Σύστημα μετάδοσης.
(Περιλαμβάνεται στο ΚΙΤ)

Kαμπάνα συμπλέκτη κατασκευασμένη στον τόρνο με ένα πιάσιμο.

Ασφάλιση με c-clip.

Γρανάζι 17T MOD1.

Στήριξη με 2 bearing blocks & 4 ρουλεμάν (κωδικοί Align).

1 X 12X24X6
2 X 10X19X5
1 X 5X13X4


Gear Ratio : 115/17 = 6.76

Στο μέλλον θα έχουμε και slant pinion 17Τ έτσι ώστε να είναι συμβατή η χρήση των slant κεντρικών γραναζιών της Align με επιλογές οδόντωσης 110Τ, 112Τ & 115Τ και gear ratios 6.47, 6.58 & 6.76 αντίστοιχα.











Τέλος στα στραβο-γυρίσματα..

 Thumbs up
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 2 Ιαν 2017, 19:33:52 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

kgiova
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 101


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 29 Δεκ 2016, 16:47:07 »

Ωραίες δουλειές , Thumbs up Thumbs up Thumbs up, καλή χρονιά !!!
Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.154


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 31 Δεκ 2016, 15:25:12 »

Ωραίες δουλειές , Thumbs up Thumbs up Thumbs up, καλή χρονιά !!!

  Καλή Χρονιά Κώστα! Υγεία, ευτυχία & δημιουργία σε όλους!


Βάση οπτικού αισθητήρα Governor.
(Περιλαμβάνεται στο ΚΙΤ)



Μια ανάγκη που ανακάλυψα ότι υπάρχει όταν κάνουμε μετατροπή σε gasser..

Στα ελικόπτερα με gasser κινητήρα υπάρχει η επιλογή χρήσης Governor με μαγνήτη και σένσορα στην καμπάνα αλλά πολλές φορές αυτό δεν είναι και τόσο βολικό..

Αν και στο εμπόριο υπάρχει η λύση του 'Stator Gator', μιας συσκευής που μετατρέπει τους παλμούς από την σπίθα του μπουζιού σε σήμα για Governor, μπορώ να πω ότι μετά από δοκιμές δεν έμεινα ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα.



Το κύκλωμα που έχει μέσα είναι αρκετά noisy (παράγει αρκετό ηλεκτρονικό θόρυβο ) δεν είναι 100% αξιόπιστο στη λειτουργία του και αν το επιλέξει κανείς θα πρέπει να θυσιάσει τον διακόπτη διακοπής λειτουργίας του κινητήρα αφού συνδέεται πάνω στο πηνίο και αυτό..


Μετά από αρκετές δοκιμές κατέληξα ότι για Governor σε Gasser κινητήρα δεν υπάρχει καλύτερη και πιο clean λύση από τον οπτικό αισθητήρα Governor. Η πιο αξιόπιστη λύση για να έρθει το σήμα είναι το βολάν του κινητήρα που έχει ισχυρούς μαγνήτες αλλά δεν ήταν και η πιο εύκολη διότι χρειάζεται μια κατασκευή για βάση.

Στο G700Z Prototype έχω φτιάξει μια πρόχειρη βάση με ένα λαμάκι αλλά για το τελικό προϊόν σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να σχεδιάσω μια όμορφη βάση από carbon για να γίνει σωστά η δουλειά ανεξαρτήτως κατασκευαστικών ικανοτήτων του χρήστη και να μπορεί ταυτόχρονα να υπάρχει και ο διακόπτης διακοπής λειτουργίας του κινητήρα (KILL Switch)..

Υποστηρίζεται η τοποθέτηση όλων των αισθητήρων Governor που εγώ γνωρίζω, καθώς υπάρχουν και τρύπες για Futaba αλλά και αυλάκια για πιάσιμο με tire-Up.














 Thumbs up
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 2 Ιαν 2017, 19:35:23 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

GPPMS
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 31 Δεκ 2016, 22:18:41 »

Και οχι μονο αυτο φιλε μου αλλα και το μεγαλο μειονεκτημα του stator gator ειναι οτι εκτος του οτι ειναι δυσευρετο δουλευει μονο με futaba governor.
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 1 Ιαν 2017, 11:26:36 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

Γιωργος.
konanagno
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 127



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 1 Ιαν 2017, 01:36:56 »

Καλή χρονιά σε όλους !!! μετά από πολυετή εμπειρία με το δίδυμο S_Gator- GV1 μπορώ να διαβεβαιώσω ότι είναι η πλέον ευκολη, καθαρή και αξιοπιστη plug-and-play εφαρμογή για RC Zenoahs, και συγκεκριμένα :
1) η απουσία του kill switch  δεν αποτελεί πρόβλημα, διότι το μοτερ το σβηνω παντα απο switch στον πομπο (μηδενιζοντας το γκαζι)...ειδικα σε ελικοπτερικές  εφαρμογες το kill switch πρακτικά 2ιναι απολύτως άχρηστο κ ακομα περισσοτερο σε καταστάσεις ανάγκης, όπου είναι αδύνατο να βάλεις χέρι να πατησεις το kill switch με τα blades να σπαρταρανε...
2) με την αξιοπιστία δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα εφόσον το GV1 είναι σωστά σεταρισμενο...
3) το θέμα του θορύβου το αντιμετώπισα μόνο όταν το καλωδιο του  STATOR GATOR ήταν πολύ πολύ κοντά η ακουμπαγε το καλωδι8 της μπουζοπιπας, οπότε κ τρελαίνονταν τα ηλεκτρονικά ...

Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.154


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 1 Ιαν 2017, 03:38:25 »

Καλή χρονιά σε όλους !!! μετά από πολυετή εμπειρία με το δίδυμο S_Gator- GV1 μπορώ να διαβεβαιώσω ότι είναι η πλέον ευκολη, καθαρή και αξιοπιστη plug-and-play εφαρμογή για RC Zenoahs, και συγκεκριμένα :
1) η απουσία του kill switch  δεν αποτελεί πρόβλημα, διότι το μοτερ το σβηνω παντα απο switch στον πομπο (μηδενιζοντας το γκαζι)...ειδικα σε ελικοπτερικές  εφαρμογες το kill switch πρακτικά 2ιναι απολύτως άχρηστο κ ακομα περισσοτερο σε καταστάσεις ανάγκης, όπου είναι αδύνατο να βάλεις χέρι να πατησεις το kill switch με τα blades να σπαρταρανε...
2) με την αξιοπιστία δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα εφόσον το GV1 είναι σωστά σεταρισμενο...
3) το θέμα του θορύβου το αντιμετώπισα μόνο όταν το καλωδιο του  STATOR GATOR ήταν πολύ πολύ κοντά η ακουμπαγε το καλωδι8 της μπουζοπιπας, οπότε κ τρελαίνονταν τα ηλεκτρονικά ...





Καλή Χρονιά!

Φίλε Κωστή. Ήμουν σίγουρος ότι θα υπάρξει κάποιο post για το governor και το stator Gator όπως το δικό σου για αυτό και δεν αναφέρθηκα με λεπτομέρειες στο θέμα πιο πριν..

Πριν αρχίσω την επιχειρηματολογία σχετικά με το θέμα, να κάνω ξεκάθαρο ότι συμφωνώ μαζί σου στα εξής :

Ναι, ο συνδυασμός GV1 + Stator Gator δουλεύει. Όμως το πρόβλημα είναι το Stator Gator από μόνο του..

Ναι και εγώ δεν χρησιμοποιώ το KILL switch στους Κινητήρες μου, μου είναι παντελώς άχρηστοι αφού χρησιμοποιώ διακόπτη Throttle Cut από τηλεκατεύθυνση. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αν κάποιος για τους δικούς του λόγους θέλει να τον έχει στο μοντέλο του θα πρέπει να υποχρεωθεί να τον αφαιρέσει για να έχει Governor..

Το Stator Gator, αν και λειτουργεί με το GV1, είναι πολύ θορυβώδης ηλεκτρονική διάταξη και γίνεται πολύ σοβαρό το πρόβλημα αν το καλώδιο ή το ίδιο τοποθετηθεί κοντά στο καλώδιο του μπουζί όπως παρατήρησες και ο ίδιος..

Αφού λοιπόν είναι ξεκάθαρο σε τι συμφωνούμε (έστω και μερικώς), πάμε λίγο να δούμε τα υπόλοιπα..




Για να είναι επιτυχημένο ένα προιόν, θα πρέπει ο χρήστης να έχει επιλογές, να αισθάνεται ελεύθερος και να μην του επιβάλλεται η χρήση συγκεκριμένων εξαρτημάτων που ενδεχομένως δημιουργούν προβλήματα και ίσως είναι και δυσεύρετα.. Όπως πολύ σωστά τόνισε και ο φίλος Γιώργος πιο πάνω.


Με τον όρο Clean εννοούμε την ολική καθαρή λειτουργία των ηλεκτρονικών διατάξεων σε οποιοδήποτε συνδυασμό επιθυμεί ο χρήστης κάθε φορά χωρίς περιορισμούς.



Το ότι το Stator Gator λειτουργεί σε συνδυασμό με το GV1 της Futaba δεν σημαίνει ότι μπορεί να λειτουργήσει και σε συνδυασμό με άλλες ηλεκτρονικές διατάξεις...



Και εξηγούμαι :



Ο θόρυβος υπάρχει και είναι αρκετός. Αυτό, πέρα του ότι μπορείς να το δεις καθαρά με ένα παλμογράφο, αποδεικνύεται και από το φαινόμενο με την απόσταση από το μπουζί.
Όχι, το πρόβλημα δεν είναι το μπουζί.. απλά γίνεται πιο έντονο όταν πλησιάζει γιατί απλά υπάρχει.

Αυτό που κάνει το φαινόμενο υποφερτό και τα Gasser ελικόπτερα ανά τον κόσμο μπορούν και πετούν με αυτό, είναι ότι απλά παρεμβάλλεται μεταξύ του Stator Gator και των άλλων  (δέκτης – Gyro – Servos), άλλη μια ηλεκτρονική διάταξη που εκ των πραγμάτων λειτουργεί σαν μια ακόμη θωράκιση.. Ποια είναι αυτή? Η μονάδα GV1!

Χωρίς το GV1 ενδιάμεσα από το Stator Gator και τα ευαίσθητα στο θόρυβο ηλεκτρονικά δεν έχει καμιά ελπίδα το μοντέλο να σηκωθεί και να μείνει στον αέρα..
Σαφώς και μπορεί όποιος θέλει να το ρισκάρει.. ναι μπορεί να φανεί τυχερός.. ναι μπορεί να μην του παρουσιαστεί ποτέ πρόβλημα.. Μακριά μου να πετάει μόνο και όλα οκ!



Πριν από αρκετά χρόνια που είχα κατασκευάσει ένα μεγάλο Gasser για αεροφωτογραφίσεις, είχα χρησιμοποιήσει το WOOKONG-H της DJI χωρίς GPS..

Η πρώτη μου επιλογή λοιπόν μετά από τις απόψεις ‘έμπειρων δοκιμαστών του Internet’, ήταν απλά το Stator Gator που σε συνδυασμό με τον εσωτερικό Governor του Wookong θα ήταν μια πολύ απλή και ‘clean’ λύση..

Ο θόρυβος όμως που πέρναγε μέσα στην κεντρική μονάδα από το Stator Gator, ήταν τόσο ισχυρός που περιοδικά είχα κόκκινες ενδείξεις στο LED του WOOKONG και απώλεια ελέγχου του ελικοπτέρου εν πτήση!

Σαφώς και το μοντέλο δεν έπεσε ποτέ αφού στα διαστήματα που έχανα τον έλεγχο αναλάμβανε το WOOKONG και κρατούσε Level το ελικόπτερο (έμπαινε σε Fail Safe mode)..

Με ταλαιπώρησε όμως αρκετά να ανακαλύψω την πηγή του προβλήματος αφού με ζεύξη Futaba Faast 2.4Ghz δεν θα μπορούσε να υπάρχει θέμα με το σήμα.. άρα κάτι πιο σκοτεινό συνέβαινε…

Το εύρηκα το φώναξα όταν αποσύνδεσα το Stator Gator από τη μονάδα και πέταξα το ελικόπτερο με καμπύλες.. Τότε ως δια μαγείας τα κόκκινα στο LED εξαφανίστηκαν και μαζί και όλα τα προβλήματα!

Λένε όμως ότι για να χαρακτηριστεί ένα πείραμα επιτυχές, θα πρέπει να μπορεί να επαναληφθεί.. Έτσι λοιπόν με την ασφάλεια που είχε αποδείξει ότι μου παρείχε το WOOKONG ξανά σύνδεσα το Stator Gator για άλλη μια δοκιμή… Μαντέψτε!

Ναι… Fail Safe, όλα κόκκινα και το ελικόπτερο στον αυτόματο




Τέλος για να μη μακρηγορούμε κιόλας, τοποθέτησα ένα οπτικό αισθητήρα και ένα μαγνήτη στην καμπάνα και σήκωσα το ελικόπτερο με τον Governor του WOOKONG ενεργοποιημένο..
Όλα τέλεια.



Με αυτά και με αυτά λοιπόν, δεν θέλω ούτε να φανταστώ ότι θα συνδέσω αυτό το πράγμα (Stator Gator) απευθείας επάνω σε μια μονάδα Flybarless και θα σηκώσω το ελικόπτερο στον αέρα!!

Για να μην αναφερθώ στο τι αντίκρισα στην οθόνη του παλμογράφου όταν συνέδεσα το Stator Gator για να δω το σήμα που φέρνει στον ακροδέκτη του….. αυτό το πράγμα πάντως κυματομορφή σήματος σωστής ηλεκτρονικής διάταξης δεν ήταν..

Και για να καταλήξω,

Μια ηλεκτρονική συσκευή ή είναι αξιόπιστη ή οχι. Ολίγο ή υπό συνθήκες αξιοπιστία δεν υπάρχει._

Για χαρακτηρίσω ένα προϊόν αξιόπιστο θέλω μετά από ότι δοκιμές μπορώ να πραγματοποιήσω με αυτό, όχι μόνο να καταφέρει να λειτουργεί.. αλλά να μην έχει φανεί καν ότι οι δοκιμές έλαβαν χώρα!

Αυτό σημαίνει λοιπόν ότι για να είναι κάτι αξιόπιστο, δουλεύει, και δεν μπορεί να δημιουργήσει κανένα πρόβλημα, διότι πρόβλημα στο ελικόπτερο σημαίνει 99% πτώση.

Το Stator Gator λειτουργεί σε συνδυασμό με το GV1 και αυτό υπό συνθήκες!

Αυτό μαζί και με όλα τα παραπάνω, εμένα με κάνει να το θεωρώ αναξιόπιστο και καθόλου σοφή επιλογή.

Αυτά από την δική μου μικρή εμπειρία με RC Zenoahs.

Ελπίζω να μη σας κούρασα.
Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.154


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 2 Ιαν 2017, 19:33:18 »

Συνεχίζοντας με τα του κινητήρα,

Engine Heat Deflector.
(Περιλαμβάνεται στο ΚΙΤ)

Οι RC κινητήρες σε ελικόπτερο δημιουργούν ένα μικρό θεματάκι με τον θερμό αέρα που βγαίνει προς τα επάνω..

Με ένα κομμάτι carbon έχουμε σφράγιση του σημείου έτσι ώστε να μην περνάει ο θερμός αέρας από τον κινητήρα μέσα στα ηλεκτρονικά.










 Thumbs up
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 2 Ιαν 2017, 20:52:38 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.154


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 3 Ιαν 2017, 12:12:22 »

Βάση κινητήρα (Carbon 4ΜΜ)
(Περιλαμβάνεται στο ΚΙΤ)





Στο prototype είχα χρησιμοποιήσει 6ΜΜ carbon αλλά όπως έδειξε ήταν υπερβολή και δεν υπάρχει λόγος τελικά.

Προσδίδοντας τρομερή ακαμψία και με ακόμη λιγότερο βάρος, είναι η καλύτερη λύση για να γίνει ο κινητήρας ένα σώμα με το σασί!

Η βάση τοποθετείται στον κινητήρα με 4 βίδες Μ5 και στη συνέχεια με 2 μεταλλικές βάσεις της Align (HN7084T) τοποθετείται ο κινητήρας στο frame.











Στη συνέχεια μπαίνει η βάση του συμπλέκτη & ο συμπλέκτης της Zenoah.







 Thumbs up
Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.154


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2017, 12:37:09 »

Ολοκληρώνοντας το τμήμα του κινητήρα,

Engine Bottom Plate.
(Περιλαμβάνεται στο ΚΙΤ)





Τίποτα το ιδιαίτερο σε αυτό το κομμάτι, 2ΜΜ Carbon και slotted τρύπες για το δέσιμο με το frame.









Τώρα ο κινητήρας με governor sensor, Heat deflector, δύο βάσεις απο ανθρακονήματα και με 12 Μ3 βίδες  (8 επάνω και 4 κάτω) είναι έτοιμος για τοποθέτηση στο main frame.

 Thumbs up
Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.154


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 12 Ιαν 2017, 12:20:05 »

Main Frame

Τοποθετήθηκαν στις θέσεις τους τα bearing blocks, η καμπάνα με το κεντρικό γρανάζι (pinion), οι μεταλλικοί αποστάτες, οι βάσεις, το antirotation bracket και τα ράφια..

Δεν σφίγγουμε ακόμη το ακέφαλο allen στο pinion.. Το αφήνουμε να πάει στο ύψος που θα χρειαστεί μόνο του αβίαστα επάνω στον άξονα της καμπάνας..

Προσοχή, αυτό είναι πολύ σημαντικό.
Αν σφίξουμε τώρα το allen, υπάρχει πιθανότητα κατά την τοποθέτηση του δεύτερου frame να ζοριστεί το όλο σύνολο gearbox, με αποτέλεσμα να ζορίζονται τα ρουλεμάν και να μειωθεί η διάρκεια ζωή τους..











Τα ράφια στερεώνονται με tire ups και για αντικραδασμική προστασία τοποθετούνται 4 skid dampers από Trex450 (HZ022A).







Στη συνέχεια μπαίνει το δοχείο καυσίμου ( dubro - 8oz) και φυσικά ο κινητήρας..

Σε αυτή τη φάση δεν έχει μπει κόλλα σπειρωμάτων σε καμιά βίδα.







Στη συνέχεια τοποθετείται και το δεύτερο frame ξανά χωρίς κόλλα στις βίδες..

Εδώ μπορούμε να σφίξουμε καλά όλες τις βίδες εκτός από τις βίδες του gearbox & και τις βίδες του μεσαίου bearing block του κεντρικού άξονα.







Αφού ρυθμίσουμε τις αποστάσεις των γραναζιών με λίγο χαρτί, τότε μπορούμε να σφίξουμε όλες τις υπόλοιπες βίδες και το ακέφαλο allen του pinion…






Αφαιρώντας τα χαρτάκια από τα γρανάζια θα πρέπει να έχουμε ομαλό γύρισμα των γραναζιών (ούτε πολύ σφιχτό ούτε πολύ χαλαρό).

Τέλος βάζουμε κόλλα σπειρωμάτων σε όλες τις βίδες μία προς μία.

Το σασί τώρα είναι έτοιμο να υποδεχθεί τα ηλεκτρονικά..

 Thumbs up
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 12 Ιαν 2017, 12:44:41 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

rOEN911
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 123



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 12 Ιαν 2017, 15:37:21 »

 Thumbs up
Καταγράφηκε
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.717


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 12 Ιαν 2017, 16:34:05 »

Πολύ ωραία δουλειά, εύγε φίλε μου!!!  Thumbs up  Thumbs up
Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.154


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 15 Ιαν 2017, 00:22:28 »

Thumbs up

Πολύ ωραία δουλειά, εύγε φίλε μου!!!  Thumbs up  Thumbs up

 

Σήμερα ολοκληρώθηκε η τοποθέτηση των ηλεκτρονικών και το αρχικό σετάρισμα του CGY 750..  

Στη φωτό, μια λεπτομέρια και στο εσωτερικό η μπαταρία GENS ACE 3500Mah για πολλές-πολλές gasser πτήσεις!  




Λίγη ακόμη δουλίτσα με τα του κινητήρα (δοχείο καυσίμου - σωληνάκια) και το βενζινοκίνητο 'robot' θα πάει για maiden flight... Undecided

« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 15 Ιαν 2017, 13:38:32 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.