Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.199 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 22:57:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 22:57:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από dominicm
[Σήμερα στις 21:13]

από orck
[Σήμερα στις 21:10]

από orck
[Σήμερα στις 20:58]

[Σήμερα στις 20:57]

από dominicm
[Σήμερα στις 19:52]

από sliver
[Σήμερα στις 18:17]

από 3DJunk
[Σήμερα στις 17:21]

από Takis42
[Σήμερα στις 11:04]

από JPS
[Χθες στις 23:56]

[Χθες στις 22:11]

από MKS
[Χθες στις 17:14]

από eolos30
[Χθες στις 12:50]

από snoopy
[Χθες στις 11:32]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284199
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 57
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 37
Συνολικά: 46
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM T-28B Trojan « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ESM T-28B Trojan  (Αναγνώστηκε 12661 φορές)
   
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 15 Μάρ 2016, 13:17:05 »

Παναγιώτη, εάν δεν είσαι τσιγκούνης σαν κι εμάς, τότε δουλεύει καλά και με carbonάκια (rods). Μόνον που οι οδοντογλυφίδες κόβονται πιο εύκολα και έχουν και τη μύτη που βοηθά στη διείσδυση στη balsa χωρίς pre-drilling. Βασικό πράγμα (που ξέχασα να αναφέρω) είναι το πότισμα με λεπτή CA στο τέλος στα ύψη κοπής των οδοντογλυφίδων για να γίνουν πέτρα και να μη "φυτιλιάσει" το ξύλο κατά το κόψιμο..
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 17 Μάρ 2016, 09:36:31 »

Αφού έχουμε τελειώσει με τα horn στις επιφάνειες, πάμε σε ακόμα πιο ενδιαφέρουσες πατέντες - τις ντίζες.
Αποφασίσαμε να περάσουμε 2 ξεχωριστές (μια για κάθε μισό, με το servo της).
Η επιλογή έγινε για άκαμπτες από carbon, με straight run, για να μην υπάρχει καμία περίπτωση ταλάντωσης ή κάμψης υπό φορτίο που θα μπορούσε επίσης να οδηγήσει σε πτερυγιαμό.

Στα μεγάλα αεροπλάνα (gas >25cc) χρησιμοποιούμε πάντα ακρόντιζα (clevis) των 3mm. Οπότε, για να φτιάξουμε/σχεδιάσουμε τις ντίζες των περίπου 500mm σε μήκος ξεκινάμε με 2 κομμάτια σιδερένιο ντιζάκι Μ3 (από οποιοδήποτε χρωματοπωλείο ή το Leroy) το οποίο πρέπει με κάποιο τρόπο να κολληθεί στις άκρες ενός μικρού carbon tube για να αποτελέσει το σπείρωμα των ρυθμιζόμενων ακρόντιζων.

Για καλή ακαμψία στο μήκος των 500mm χρειαζόμαστε carbon tube σε εξωτερική διάμετρο 8mm, το οποίο και προμηθευόμαστε από κατάστημα με είδη τοξοβολίας (βέλη) με ~5Ευρώ το κομμάτι.

Το όλο κόλπο είναι στο ενδιάμεσο κομμάτι που θα πρέπει επιτρέπει το κατέβασμα από την εσωτερική διάμετρο του βέλους (6mm = 8mm μείον πάχος τοιχώματος του βέλους 2x1mm) στη διάμετρο της ντίζας των 3mm.

Σταθήκαμε τυχεροί και βρήκαμε carbon tube με εσωτερική διάμετρο 3mm στον Diamond - όπου θα μπορούσαμε να κολλήσουμε μέσα κατευθείαν την ντίζα Μ3. Έλα όμως που η εξωτερική διάμετρός του ήταν 5mm ενώ του βέλους 6mm.. Τί θα κάναμε λοιπόν τώρα που δε μας έκατσε - με το φυρό κενό του 0.5mm;
(Η κόλληση μεταξύ των tubes με epoxy για να είναι 100% σίγουρη δεν πρέπει να έχει καθόλου τζόγους, αλλιώς απλά θα σπάσει η παχιά στρώση κόλλας... Undecided)

Λύση: μετά από ένα γρήγορο μάθημα στην κατασκευή βελών τοξοβολίας, συνειδητοποιήσαμε ότι οι μύτες των βελών αυτών είναι εναλλάξιμες για λόγους φθοράς ή βάρους. Ο τρόπος με τον οποίο βιδώνουν στους κορμούς των βελών είναι μέσω ειδικών μεταλλικών inserts τα οποία είναι σχεδιασμένα να ταιριάζουν ΑΚΡΙΒΩΣ μέσα στην εσωτερική διάμετρο του κορμού (carbon tube) του βέλους και να κολλάνε με μια σταγόνα λεπτή CA... Εμείς τα κολλήσαμε με CA και μετά το μικρότερο tube με το M3 σπείρωμα με 5λεπτη epoxy - αφότου τα γυαλοχαρτάραμε για να αγριέψουν μέσα.

Επιπλέον, θα ανοίξουμε και μια διαμπερή τρύπα 1mm που θα περνά όλες τις στρώσεις της κατασκευής (εξωτερικό carbon tube, ξετρυπημένο metal insert, εσωτερικό carbon tube και το Μ3 σπείρωμα) και θα συρματασφαλίσουμε, για 200% επιπλέον ασφάλεια ότι δε θα φύγει τίποτα.

Βλ. τα links για περισσότερα και τις φωτό παρακάτω.
Με 12 Ευρώ είχαμε 2 υπέροχες carbon ντίζες.

Βέλη: http://www.eastonarchery.com/products/arrows/material/carbon
Ιnserts: http://www.eastonarchery.com/store/easton-cb-insert

Τα παιδιά στο http://www.toxosport.gr/ ήταν πολύ εξυπηρετικά, άν και φαγώθηκαν να καταλάβουν γιατί θέλαμε να κόψουμε το βέλος και να του περάσουμε μικρότερο carbon tube (δε δώσαμε και πολλές εξηγήσεις - κάτι ψελλίσαμε για μεταφορά κίνησης..)


* 2016-03-13 12.00.52.jpg (35.17 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 450 φορές.)

* 2016-03-12 18.27.39.jpg (33.2 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 451 φορές.)

* 2016-03-12 18.27.47.jpg (33.96 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 455 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 17 Μάρ 2016, 11:04:43 »

Καλή επιτυχία Έκτορα στο όμορφο Τrοjan του ΕSM! Thumbs up

Είναι ένα τίμιο warbird χωρίς παραξενιές ούτε στον αέρα λόγω της καλής σχεδίασης του φτερού, αλλά ούτε και στο έδαφος κατά την τροχοδρόμιση λόγω του μπροστινού ριναίου τροχού.

Η περιγραφή της κατασκευής είναι όπως πάντα ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ! και γεμάτη ενδιαφέρουσες πληροφορίες και "κόλπα" Thumbs up   
Καταγράφηκε
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 24 Μάρ 2016, 00:15:15 »

Έκτωρα καλορίζικο και καλοπέταχτο!! Δείξε μας και μερικές φωτογραφίες από το μοντέλο!Πιστεύω πως με τη μελέτη που κάνεις πάντα, όλα θα πάνε καλά και οποιαδήποτε μετατροπή που θα κάνεις θα αποδειχθεί πολύ σωστή!

Παναγιώτη, παραθέτω ημιτελή φωτό μετά την παραπάνω παράκληση...


* 2016-03-20 21.14.07.jpg (34.46 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 367 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 24 Μάρ 2016, 22:31:17 »

Συνεχίζουμε με τη ντιζοδουλειά... Σημαδεύοντας και ξετρυπώντας την άτρακτο για να βγούν οι ντίζες από πίσω, πέσαμε πάνω σε former...  Undecided

Αποφασίσαμε να ανοίξουμε μια θυρίδα προσιτότητας για να δώσει χέρι να ξετρυπήσουμε το former και να βάλουμε mini οδηγούς για τις ντίζες. Σημαδέψαμε και μετά χαράξαμε την επιφάνεια της ατράκτου με ένα X-Acto, αλλά δυστυχώς το κινέζικο gelcoat ξεφλούδιζε.. Τέλος πάντων, θα το μερεμετίσουμε μετά. Το μέγεθος της τρύπας είναι το minimum δυνατόν να χωράει το χέρι μέσα.

Ευτυχώς μας έσωσε το attachment των 90 μοιρών στο Dremel για να δώσει χέρι να ανοίξουμε τρύπες στο former ώστε να πετύχουμε τελείως straight run και να μην έχουμε κάμψεις στις ντίζες. Περάσαμε πρώτα μικρά μήκη πλαστικού σωλήνα για να ελαχιστοποιήσουμε τις τριβές του μετάλλου με το ξύλο του former. Η κόλληση έγινε με την ημι-ελαστική κόλλα της Bison που χρησιμοποιήσαμε και στο FW190 για το baffle του cowl.

Τέλος, για να πετύχουμε το straight run των ντιζών -χωρίς binding σε όλο το εύρος κινήσεων- χρειάστηκε να τοποθετήσουμε τα horn των servo όσο πιο κοντά στο διαμήκη άξονα της ατράκτου ήταν δυνατόν. Ακριβώς εκεί δηλαδή που είναι το horn του rudder.  Undecided Χρειάστηκε να ανυψώσουμε το rudder servo για το απαραίτητο clearance...


* 2016-03-20 20.55.21.jpg (10.97 KB, 270x480 - εμφανίστηκε 315 φορές.)

* 2016-03-20 20.55.45.jpg (16.98 KB, 270x480 - εμφανίστηκε 309 φορές.)

* 2016-03-20 20.55.08.jpg (32.09 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 310 φορές.)

* 2016-03-25 10.16.11.jpg (55.39 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 278 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 25 Μάρ 2016, 12:00:53 από hpergm » Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 24 Μάρ 2016, 22:34:27 »

Για να ξαναβάλουμε το Hatch στη θέση του, κολλήσαμε strips από ply 1mm γύρω γύρω εσωτερικά της τρύπας για ενίσχυση/έδραση. Εδώ, αντί να φτιάξουμε "κάδρο", επιλέξαμε να κολλήσουμε ένα-ένα τα κομμάτια ξεχωριστά προκειμένου να πάρουμε πιο εύκολα τις όποιες καμπυλότητες της ατράκτου...


* 2016-03-20 20.55.30.jpg (13.38 KB, 270x480 - εμφανίστηκε 303 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 24 Μάρ 2016, 22:36:02 »

Επόμενη δουλειά, το μερεμέτισμα του ξεφλουδίσματος του gelcoat. Εδώ, χρησιμοποιούμε ελαφρόστοκο, το οποίο μετά θα περάσουμε με ένα χεράκι μπογιά...


* 2016-03-20 21.02.11.jpg (10.94 KB, 270x480 - εμφανίστηκε 312 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 25 Μάρ 2016, 11:58:22 »

Βέβαια, για να κρατήσει ο ελαφρόστοκος με τους κραδασμούς και να μην φύγει ούτε να ξεφτίζει με το βάλε-βγάλε του hatch, χρειάζεται αφού στεγνώσει ένα χεράκι λεπτή CA... Δεδομένου ότι είναι στην ουσία πορώδης σκόνη, η CA τον κάνει... πέτρα! Thumbs up


* 2016-03-25 10.14.24.jpg (25.65 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 284 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 25 Μάρ 2016, 12:07:05 »

Και αφού στέγνωσαν τα πάντα, προχωράμε στα μερεμέτια του χρώματος. Αποφασίσαμε για πρώτη μας φορά να χρησιμοποιήσουμε χρώμα αυτοκινήτου μονής. Στο φιλικό τοπικό χρωματοπωλείο μας ταίριαξαν το χρώμα με δείγμα του original monokote που είχαμε αφαιρέσει από τα elevators. Το ταίριασμα έγινε με το "μάτι", αλλά ο μάστορας πέτυχε αρκετά καλό αποτέλεσμα...

Αφού αγριέψαμε το κίτρινο monokote των elevators με λίγο συρματάκι, έπεσαν 3 χέρια χρώματος στα ξανακαλυμμένα τμήματα, το κάδρο του hatch, καθώς και τις ακμές του, με τον αερογράφο.

Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από την καλυπτικότητα του χρώματος μονής, αλλά θέλει προσεκτικό καθάρισμα των εργαλείων και βάζων πρίν "δέσει" με το σκληρυντή (1-1.5 ώρα). Το διαλυτικό ακρυλικού είναι ιδιαίτερα έντονο, αλλά καθαρίζει.. τα πάντα!

Υπάρχει διαφορά στο μάτι και από κοντά μεταξύ του νέου χρώματος και του original, αλλά αυτό οφείλεται κυρίως στη διαφορά γυαλάδας (το νέο είναι πιο γυαλιστερό), παρά στην απόχρωση. Για να το φέρουμε λίγο, ψεκάσαμε στο τέλος "φτωχά" και από μακριά για να στεγνώσουν τα σταγονίδια πρίν χτυπήσουν την επιφάνεια και να σπάσει έτσι όσο γίνεται η γυαλάδα του νέου χρώματος. Όχι τέλειο, αλλά τουλάχιστον είναι από κάτω - όποιος το παρατηρήσει στα 20m και 160km/h, κερνάμε μπύρα.


* 2016-03-25 10.08.07.jpg (24.66 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 278 φορές.)

* 2016-03-25 10.08.18.jpg (25.52 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 271 φορές.)

* 2016-03-25 10.14.50.jpg (23.31 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 275 φορές.)

* 2016-03-25 10.50.40.jpg (8.98 KB, 270x480 - εμφανίστηκε 264 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 25 Μάρ 2016, 12:18:59 »

Παράλληλα, προχωρήσαμε και στο control loop του rudder, όπως φαίνεται από τις παραπάνω φωτό. Απλά αντικαταστήσαμε τα κινέζικα Hinge points με Robarts και τοποθετήσαμε "ακροβατικά" pull-pull horns (Du-Bro HD). Το συρματόσχοινο με τα clamps του είναι από σετάκι Great Planes. Οι τρύπες ανοίχθηκαν και βάφτηκαν στις ακμές με κίτρινο χρώμα για να κρύβεται το λευκό του Gelcoat.
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 25 Μάρ 2016, 19:48:23 »

Και μερικές από την πάνω πλευρά, όπου βάψαμε και τα counter-plates των horn στα elevators.
Επίσης, αντικαταστήσαμε τα CA hinges των elevator με Robart hinge points.


* 2016-03-25 17.53.24.jpg (26.89 KB, 480x270 - εμφανίστηκε 239 φορές.)

* 2016-03-25 17.53.42.jpg (13 KB, 270x480 - εμφανίστηκε 235 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 25 Μάρ 2016, 20:02:19 »

Και επειδή τελειώνουμε με τα κατασκευαστικά της ουράς, και μέχρι να έρθουν τα καλούδια για το cockpit, είπαμε να βγάλουμε έξω τα φτερά σιγά-σιγά.
Αυτό συνεπάγεται την καθιερωμένη φωτογραφία χαλβαδιάσματος βεβαίως βεβαίως.

Κόψαμε και το canopy στις γραμμές του, αλλά πρέπει να ομολογήσουμε ότι βλαστημήσαμε διότι το πλαστικό είναι ΠΟΛΥ εύθραυστο - μας παρασημοφόρησε ήδη με 2 σπασίματα..  

Ας πάρουμε λοιπόν μια ανάσα, διότι τα φτερά και τα retracts θα μας ταλαιπωρήσουν...


* 2016-03-25 18.06.26.jpg (36.35 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 243 φορές.)

* 2016-03-25 18.06.08.jpg (37.08 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 236 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Σάββατο, 26 Μάρ 2016, 00:16:48 »

Ε τώρα μάλιστα!!! Αυτές είναι φωτογραφίες!!  Grin Grin Grin
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.406



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Σάββατο, 26 Μάρ 2016, 08:22:34 »

Το διαλυτικό ακρυλικού είναι ιδιαίτερα έντονο, αλλά καθαρίζει.. τα πάντα!

Ωραίο γίνεται, μπράβο Έκτωρα  Thumbs up

Αν το διαλυτικό είναι αυτό που φαντάζομαι, πρόσεχε πολύ γιατί είναι πιο τοξικό και από χημικά όπλα!
Ψεκάζουμε μόνο σε ανοικτό χώρο με γάντια και μάσκα, και ότι χρησιμοποιήσουμε για καθαρισμό (χαρτί κουζίνας κλπ) βάζουμε σε διπλή σακούλα και το πάμε σε κάδο χημικών αποβλήτων.
Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.406



Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Σάββατο, 26 Μάρ 2016, 08:27:46 »

Πριν τελειώσεις με την ουρά, να έχεις υπόψη σου ότι τα περισσότερα ESM έχουν πρόβλημα στρέβλωσης, ειδικά αν το fin είναι ψηλό.
Κράτα την άτρακτο από ένα γερό σημείο (π.χ. την σέλα) και στρέβλωσε την ουρά δεξιά-αριστερά. Πιθανόν να δεις μεγάλη κίνηση που οφείλεται στην έλλειψη εσωτερικής ενίσχυσης στην άτρακτο.

Έχω δει ESM Bearcat να κάνει flutter μέχρι που άνοιξε το fin στα δύο και αποκολλήθηκε το rudder !

Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM T-28B Trojan « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.21 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.