Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:27:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:27:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 169
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 184
    Συνολικά: 186
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 17     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: TopRC Spitfire Mk.IX full composite airex  (Αναγνώστηκε 49702 φορές)
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #165 στις: Κυριακή, 27 Μάρ 2016, 23:04:24 »

    Όλα τα κομμάτια σε πλήρη ανάπτυξη...


    * 20160327_130646.jpg (96.04 KB, 922x518 - εμφανίστηκε 681 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #166 στις: Δευτέρα, 28 Μάρ 2016, 07:48:17 »

    Μπράβο Παναγιώτη, ωραία scale δουλειά

    Να και μερικές φωτό από το σετ της Sierra για το C-ARF Spitfire που είχα την τύχη να δω από κοντά



    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #167 στις: Δευτέρα, 28 Μάρ 2016, 07:49:13 »

    Και άλλες όψεις



    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #168 στις: Δευτέρα, 28 Μάρ 2016, 07:52:01 »

    Και επειδή κάποια κιτ είναι πιο "μελετημένα" από κάποια άλλα, πήρα ιδέες για την ψύξη του κινητήρα από το C-ARF

    Στο συγκεκριμένο κιτ έχουν κατασκευάσει ένα έξυπνο αγωγό για την έξοδο του ζεστού αέρα, που θυμίζει Stuka ή P-40:

    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #169 στις: Δευτέρα, 28 Μάρ 2016, 07:53:57 »

    Να και το κιτ που φτιάχνει ο Θανάσης (ο γνωστός πάλι  Wink), με in-line 3W



    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #170 στις: Δευτέρα, 28 Μάρ 2016, 07:56:02 »

    Και μερικές φωτό από build thread του C-ARF Spitfire





    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #171 στις: Παρασκευή, 1 Απρ 2016, 21:16:42 »

    Αφού έγιναν μερικές αλλαγές στο πρώτο σκέλος, ολοκληρώθηκε. Η αλλαγή που έγινε είναι στο κάτω μέρος του σταθερού κομματιού όπου πλέον ασφαλίζει σαν βιδωτό καπάκι ώστε να συγκρατεί το κινητό μέρος.


    * 20160401_194021.jpg (110.01 KB, 288x512 - εμφανίστηκε 534 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #172 στις: Παρασκευή, 1 Απρ 2016, 21:19:20 »

    Μονταρισμένο...


    * 20160401_194839.jpg (94.72 KB, 922x518 - εμφανίστηκε 549 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #173 στις: Σάββατο, 2 Απρ 2016, 07:18:56 »

    Μπράβο Παναγιώτη

    Εγώ έκοψα το κάτω μέρος της ατράκτου και του νομέα F1 για να γίνει ο αεραγωγός



    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #174 στις: Σάββατο, 2 Απρ 2016, 07:22:28 »

    Και κατασκευάστηκε ο πάτος του αεραγωγού με αλουμίνιο 0.5 χιλ



    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #175 στις: Σάββατο, 2 Απρ 2016, 07:25:19 »

    Λίγη μόντα στο πίσω χείλος του cowl και θα έχουμε καλή απαγωγή θερμού αέρα χωρίς πολύ "σφάξιμο"

    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #176 στις: Τετάρτη, 20 Απρ 2016, 06:44:57 »

    Και ενω ήμουν έτοιμος να κόψω το cowl, ένας μοντελιστής από την Νορβηγία πόσταρε το ακόλουθο βίιντεο
    Ακούστε τον ήχο στο τέλος όπου τροχοδρομεί επιστρέφοντας στα pits ... απόλυτος ρεαλισμός

    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #177 στις: Τετάρτη, 20 Απρ 2016, 07:26:02 »

    Αλλαγή πλάνου λοιπόν για 4-χρονη.
    Μου αρέσουν οι Saito, αλλά μετά από διαβουλεύσεις με τους φίλους Θανάση και Έκτωρα καταλήξαμε στον OS GF40. Σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Saito είναι μικρότερος σε διαστάσεις, ελαφρύτερος και διαθέσιμος στην Ελλάδα!

    Επιστροφή στο σχεδιαστήριο για να δούμε πως θα τον χωρέσουμε στο cowl:

    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #178 στις: Τετάρτη, 20 Απρ 2016, 07:30:44 »

    Μετά από δοκιμές στο CAD κατέληξα στην εξής διαμόρφωση:

    - Περιστροφή 10 μοίρες για να χωρέσει η εξάτμιση μέσα στο cowl
    - Adaptor 80 μοιρών για την εξάτμιση
    - Κατασκευή νέου prop hub με επέκταση 20 χιλ. ώστε να μετακινηθεί όλος ο κινητήρας πιο πίσω (πατέντα του κου. Θανάση φυσικά!)

    Έτσι θα προεξέχει μόνο ένα μέρος της κεφαλής

    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #179 στις: Τετάρτη, 20 Απρ 2016, 08:21:57 »

    Και μερικές δοκιμές στην πράξη

    Η εξάτμιση θα βγαίνει σε έξοδο τύπου cowl flap στην ρίζα του φτερού - ο καλύτερος συμβιβασμός που μπορούσε να γίνει



    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    Σελίδες: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 17     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: TopRC Spitfire Mk.IX full composite airex
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.041 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.