panioul
|
|
« Απάντηση #165 στις: Κυριακή, 27 Μάρ 2016, 23:04:24 » |
|
Όλα τα κομμάτια σε πλήρη ανάπτυξη...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #166 στις: Δευτέρα, 28 Μάρ 2016, 07:48:17 » |
|
Μπράβο Παναγιώτη, ωραία scale δουλειά Να και μερικές φωτό από το σετ της Sierra για το C-ARF Spitfire που είχα την τύχη να δω από κοντά
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #167 στις: Δευτέρα, 28 Μάρ 2016, 07:49:13 » |
|
Και άλλες όψεις
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #168 στις: Δευτέρα, 28 Μάρ 2016, 07:52:01 » |
|
Και επειδή κάποια κιτ είναι πιο "μελετημένα" από κάποια άλλα, πήρα ιδέες για την ψύξη του κινητήρα από το C-ARF Στο συγκεκριμένο κιτ έχουν κατασκευάσει ένα έξυπνο αγωγό για την έξοδο του ζεστού αέρα, που θυμίζει Stuka ή P-40:
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #169 στις: Δευτέρα, 28 Μάρ 2016, 07:53:57 » |
|
Να και το κιτ που φτιάχνει ο Θανάσης (ο γνωστός πάλι ), με in-line 3W
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #170 στις: Δευτέρα, 28 Μάρ 2016, 07:56:02 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #171 στις: Παρασκευή, 1 Απρ 2016, 21:16:42 » |
|
Αφού έγιναν μερικές αλλαγές στο πρώτο σκέλος, ολοκληρώθηκε. Η αλλαγή που έγινε είναι στο κάτω μέρος του σταθερού κομματιού όπου πλέον ασφαλίζει σαν βιδωτό καπάκι ώστε να συγκρατεί το κινητό μέρος.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #172 στις: Παρασκευή, 1 Απρ 2016, 21:19:20 » |
|
Μονταρισμένο...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #173 στις: Σάββατο, 2 Απρ 2016, 07:18:56 » |
|
Μπράβο Παναγιώτη Εγώ έκοψα το κάτω μέρος της ατράκτου και του νομέα F1 για να γίνει ο αεραγωγός
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #174 στις: Σάββατο, 2 Απρ 2016, 07:22:28 » |
|
Και κατασκευάστηκε ο πάτος του αεραγωγού με αλουμίνιο 0.5 χιλ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #175 στις: Σάββατο, 2 Απρ 2016, 07:25:19 » |
|
Λίγη μόντα στο πίσω χείλος του cowl και θα έχουμε καλή απαγωγή θερμού αέρα χωρίς πολύ "σφάξιμο"
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #176 στις: Τετάρτη, 20 Απρ 2016, 06:44:57 » |
|
Και ενω ήμουν έτοιμος να κόψω το cowl, ένας μοντελιστής από την Νορβηγία πόσταρε το ακόλουθο βίιντεο Ακούστε τον ήχο στο τέλος όπου τροχοδρομεί επιστρέφοντας στα pits ... απόλυτος ρεαλισμός
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #177 στις: Τετάρτη, 20 Απρ 2016, 07:26:02 » |
|
Αλλαγή πλάνου λοιπόν για 4-χρονη. Μου αρέσουν οι Saito, αλλά μετά από διαβουλεύσεις με τους φίλους Θανάση και Έκτωρα καταλήξαμε στον OS GF40. Σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Saito είναι μικρότερος σε διαστάσεις, ελαφρύτερος και διαθέσιμος στην Ελλάδα! Επιστροφή στο σχεδιαστήριο για να δούμε πως θα τον χωρέσουμε στο cowl:
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #178 στις: Τετάρτη, 20 Απρ 2016, 07:30:44 » |
|
Μετά από δοκιμές στο CAD κατέληξα στην εξής διαμόρφωση: - Περιστροφή 10 μοίρες για να χωρέσει η εξάτμιση μέσα στο cowl - Adaptor 80 μοιρών για την εξάτμιση - Κατασκευή νέου prop hub με επέκταση 20 χιλ. ώστε να μετακινηθεί όλος ο κινητήρας πιο πίσω (πατέντα του κου. Θανάση φυσικά!) Έτσι θα προεξέχει μόνο ένα μέρος της κεφαλής
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #179 στις: Τετάρτη, 20 Απρ 2016, 08:21:57 » |
|
Και μερικές δοκιμές στην πράξη Η εξάτμιση θα βγαίνει σε έξοδο τύπου cowl flap στην ρίζα του φτερού - ο καλύτερος συμβιβασμός που μπορούσε να γίνει
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
|