Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.329 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 10:53:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 10:53:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:15]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304329
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 78
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 73
    Συνολικά: 74
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ηλεκτροκίνητη Πτέρυγα "Κοτσύφι"  (Αναγνώστηκε 7089 φορές)
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 00:09:49 »

    Καλησπέρα!

    Μετά από αρκετούς μήνες στο ράφι, αποφάσισα να φτιάξω το κιτ της πτέρυγας "Κηφέας" του καλού φίλου Deltaman, που μου είχε δώσει στην ΣΤΑΜΠ 2015. Το κιτ έχει κοπεί από μπλε φελιζόλ και περιλαμβάνει τις δύο ημιπτέρυγες στις "θήκες" τους και τα φινάκια.
    Η πτέρυγα σχεδιάζω γίνει ηλεκτροκίνητη, με ένα παροπλισμένο μοτέρ Thunder Tiger OBL 29/09-07A (κινούσε το ανενόπτερο Ε-Hawk 1500 της Thunder Tiger), μια Li-Po 3S 1500 mAh και τα σέρβο Corona DS-919MG (12.5gr, 1.5kg.cm, μεταλλικά γρανάζια και ψηφιακά).
    Σκοπός είναι να έχω ένα ανθεκτικό και παιχνιδιάρικο σκάφος, όχι γρήγορο, για χαλαρές πτήσεις σε αλάνες, βουνοπλαγιές, κλπ...
    Εδώ να πω ότι η όποια γνώμη- παρατήρηση είναι αποδεκτή και επιθυμητή.

    Πάμε λοιπόν με την κόλληση των δύο ημιπτερύγων μεταξύ τους, χρησιμοποιώντας ως βάση τις δύο κάτω "θήκες" (αρνητικά από την κοπή του φόαμ...)


    * CAM01520.jpg (64.31 KB, 500x375 - εμφανίστηκε 574 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 19 Ιαν 2016, 23:53:58 από Nikolas K » Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 00:18:37 »

    Εν τω μεταξύ, μέχρι να στεγνώσει η εποξική, έπιασα και ταινίωσα τα φινάκια. Πρώτα χρησιμοποίησα ταινία ενισχυμένη με υαλόνημα και πέρασα κάθε φιν και από τις δύο μεριές με τις ίνες καθ'ύψος, καθώς και ένα κομμάτι κατά το μήκος για να είναι πιό άκαμπτα. Κατόπιν, τα ταινίωσα με αυτοκόλλητη χρωματιστή ταινία PVC. Στο τέλος, τα "σιδέρωσα" και λίγο με το μοντελιστικό σίδερο σε χαμηλή θερμοκρασία, έτσι ώστε να ενεργοποιηθεί καλύτερα η κόλλα των ταινιών...


    * CAM01522.jpg (105.7 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 568 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 00:26:48 »

    Και εδώ αρχίζει η σκέψη αν θα βάλω δοκαράκι από ξύλο ή κάρμπον σαν ενίσχυση, πάνω- κάτω. Η πτέρυγα έχει μικρό εκπέτασμα (~950χιλ είναι Απόστολε; ) και το φελιζόλ είναι αρκετά σκληρό. Επίσης, θα την ενισχύσει η υαλοταινία.
    Ο Απόστολος έχει ήδη κάνει μια τρύπα κατά μήκος των ημιπτερύγων, με ένα λούκι που βγαίνει στην κάτω επιφάνεια όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία. Η τρύπα μικραίνει από την ρίζα ως το ακροπτερύγιο...δεν ξέρω γιατί προορίζεται. Για σωλήνα-ενίσχυση; Αν είναι έτσι τότε είναι τεράστια η σωλήνα που πρέπει να μπει! Καμιά γνώμη; Undecided Undecided Undecided



    * CAM01521.jpg (81.68 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 564 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    ioannispar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 100

    Αν δεν παθεις... δεν θα μαθεις...


    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 00:48:36 »

    Εγω στην δικια μου πτερυγα εχω βαλει ανθρακονημα 8μμ εξωτερικη και 6μμ εσωτερικη διαμετρο και ειναι ακαμπτη!!! Σε αυτο κατεληξα μετα απο κανα δυο φτερουγισματα στον αερα λογω μεγαλης ταχυτητας! Τωρα φαντασου πως την ντυνω και με υαλοπανο, γιατι με τις ταινιες που ειχα βαλει ηταν πολυ βαρια και δεν προσεφεραν τιποτα περα απο χρωμα.
    Καταγράφηκε

    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 01:14:04 »

    Ο Απόστολος έχει ήδη κάνει μια τρύπα κατά μήκος των ημιπτερύγων, με ένα λούκι που βγαίνει στην κάτω επιφάνεια όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία. Η τρύπα μικραίνει από την ρίζα ως το ακροπτερύγιο...δεν ξέρω γιατί προορίζεται. Για σωλήνα-ενίσχυση; Αν είναι έτσι τότε είναι τεράστια η σωλήνα που πρέπει να μπει! Καμιά γνώμη; Undecided Undecided Undecided

      Δεν το λέω για αστείο!
      Θα μπορούσε να μπει τμήμα απο ...πτυσόμενο καλάμι ψαρέματος;
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    ioannispar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 100

    Αν δεν παθεις... δεν θα μαθεις...


    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 10:23:47 »

    Θα πρεπει να αγορασει καλαμι που θα ειναι και απο ανθρακονημα και εκτος αυτου, το καλαμι λιγυζει ευκολα χωρις να σπαει, εμεις δεν νομιζω πως θελουμε να λυγιζει αλλα να ειναι ακαμτο. Α! και το κοστος της carbon ντιζας 8μμ ειναι περιπου 8 ευρω το μετρο, οποτε παιρνει μια και κανει την δουλεια του!
    Καταγράφηκε

    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 10:51:11 »

      Γιάννη δεν λέω για την άκρη που λυγίζει εύκολα.

      Και τα τμήματα που είναι προς τα κάτω θα αντέξουν τα "g" πιστεύω χωρίς να λυγίσουν

      Το δε κόστος είχα βρει με 3 ευρώ το ένα στο πράκτικερ. Πιο απόγευμα θα βάλω και φωτό γιατί τα'χω στο πατρικό μου
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    ioannispar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 100

    Αν δεν παθεις... δεν θα μαθεις...


    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 10:54:14 »

    Κυριακο μακαρι να ειναι ετσι οπως το λες και να συμφερει και στο βαρος του. Ειδωμεν...
    Καταγράφηκε

    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 11:56:13 »

    Καλημέρα Κύριοι. Και τί ωραία μέρα είναι αυτή που βλέπω και πάλι μιά απ'τις δημιουργίες μου "στον αέρα"...  Χαμόγελο

    Αρχικά, θα παρακαλούσα τον ΝίκοΚ ή κάποιον διαχειριστή αν εκείνος δέν μπορεί, να αλλάξουμε το όνομα Κηφέας με το όνομα "Κοτσύφι".
    Συγνώμη για την ακαταστασία, συγνώμη βρε Νίκ, αλλά με την έλευση του νέου έτους βάζω κάποιες σχεδιάσεις σε σειρά στις σημειώσεις μου και επι πλέον θέλω να κρατήσω το όνομα Κηφέας για... άλλη πτέρυγα, πιό μεγάλη μιάς και αναφέρεται σε αστερισμό...  Wink
    Το Κοτσυφάκι το έβγαζα παλιά και μ'αρέσει το όνομα και ήταν μιά χαρά πτερυγούλα, αναθεώρησα λίγο το σχήμα του αλλά παρέμεινε κάτω απο 1 μέτρο...

    Και πάμε τώρα...
    > Η μεγάλη τρύπα είναι για καλωδιώσεις. Ήταν μιά σκέψη να παραλληλίσουμε δύο πράγματα... 1> έναν ωραίο δρόμο για τα καλώδια μιάς και πολλοί φίλοι βάζουν πιά δέκτες UHF LRS, Video στα άκρα του αεροπλάνου και Φωτισμού εκτός απο τα καλώδια των servos  και 2> να ελαφρύνει ο πυρήνας του φόαμ επειδή το Κοτσύφι θα βγαίνει ίσως και εποξικό! (δείτε φωτό)

    Μπορείς, αφού ενώσεις τα δύο μισά, να σκάψεις λίγο πιό κάτω απο την ένωση των δύο ήδη στρόγγυλων μεγάλων τρυπών και να βάλεις ένα άλλο δοκαράκι κάθετο στην ένωσή τους... Δέν θέλει μεγάλο Spar, δλδ αν βάλεις ένα κομμάτι 20 εκ. (10 εκ. σε κάθε μισό) tube διαμέτρου 5-6 χιλιοστών θα είναι αρκετό.
    Βέβαια, αν έχεις σκοπό να κάνεις βουτιές με 150 χλμ/ώρα, να τη ζορίσεις δλδ σε ταχύτητες κλπ, ε ναί, θέλει καλύτερο "δέσιμο"

    > Τα winglets βλέπω πως τα έχεις κάνει "τούμπανο" που λέμε...  laugh
    Δέν νομίζω πως χρειάζονται κάτι έξτρα. Το μόνο που θα έκανα διαφορετικά θα ήταν να "σβήσω" με γυαλόχαρτο τις ακμές τους στα χείλη προσβολής και εκφυγής των...

    Στη φωτό είναι η ίδια πτέρυγα με κεντρική γόνδολα (Pod), αλλαγμένα λίγο winglets και εποξική διάφανη πέτσα βέβαια πάνω απ'το φόαμ. Είχα φέρει δείγμα (το ένα μισό) αυτής της πτέρυγας στη ΣΤΑΜΠ την περσινή για όσους φίλους ήταν εκεί και το θυμούνται ίσως...  Χαμόγελο


    * Kotsifi_Jpeg_010.jpg (121.96 KB, 544x277 - εμφανίστηκε 494 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 15:24:36 »

    Σε ευχαριστώ για την διευκρίνιση Απόστολε! Κατάλαβα τί θα βάλω για ενίσχυση.  Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Τίτλο δεν ξέρω να αλλάζω στο τόπικ. Ας βοηθήσει ένας μοντερέιτορ παρακαλώ!
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 19:05:43 »

    Ευχαριστώ βρε Νίκο.

    Άλλαξέ το και αν θές στο μνμ σου το 1ο. Σήμερα δέ θέλω να ασχοληθώ με τπτ που έμαθα ότι έφυγε ο Κωστόπουλος. Δέν το περίμενα.

     Sad
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 20 Ιαν 2016, 00:02:38 »

    Συνεχίζω την κατασκευή του κιτ με το κόψιμο των elevons και του πίσω μέρους του σκάφους που θα στηριχθεί η βάση του μοτέρ.
    Έπειτα, ακολούθησα αυτό που είπε ο Απόστολος και ενίσχυσα το κάτω μέρος του σκάφους με ένα τμήμα από σωληνάκι carbon διαμέτρου 5 χιλιοστά εξωτερικά και πάχους 3 χιλιοστά. Το μήκος της ενίσχυσης είναι 20 εκατοστά
    Κατόπιν ξεκινάει το ταινίωμα, με την ενισχυμένη με υαλόνημα (μονής διεύθυνσης) αυτοκόλλητη ταινία. Η ταινία πιάνει κατά το εκπέτασμα πάντα στα άκρα, στην μέση, στα χείλη προσβολής και εκφυγής. Το αποτέλεσμα μου φαίνεται καλό γιατί η πτέρυγα απόκτησε ακαμψία και θεωρώ αντοχή.
    Στην φωτογραφία, η πτέρυγα όπως φαίνεται μετά το ταινίωμα στο πάνω μέρος.


    * CAM01529.jpg (83.83 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 290 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 20 Ιαν 2016, 00:05:12 »

    Η επόμενη φωτογραφία δείχνει την πτέρυγα μετά το ταινίωμα στο κάτω μέρος. Διακρίνεται το σκούρο του σωλήνα carbon, ο οποίος κολλήθηκε με εποξική κόλλα σε ένα αυλάκι που σκάφτηκε στο φόαμ. από πάνω του πέρασε και ταινία.


    * CAM01530.jpg (97.59 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 310 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 20 Ιαν 2016, 00:08:54 »

    Τέλος για σήμερα, τοποθέτησα πρόχειρα το μοτέρ και τα elevons έτσι ώστε να χαλβαδιάσω λίγο τον Κότσυφα, χωρίς τα φινάκια βέβαια...   Thumbs up
    Η έλικα είναι λίγο μεγάλη και αναδιπλούμενη. Δεν θα ξεκινήσω με αυτήν, θα δοκιμάσω στο ίδιο μοτέρ μια 8Χ5 ή 8Χ6...


    * CAM01531.jpg (99.4 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 307 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 20 Ιαν 2016, 00:12:46 »

    Τώρα, το άλλο μου δίλημμα είναι αν θα χρησιμοποιήσω τα elevons από φόαμ που έκοψα από την πτέρυγα, ή θα φτιάξω άλλα από μπάλσα. Λέω να δοκιμάσω τα φοαμένια, αλλά πρώτα πρέπει να μπουν ταινίες έτσι ώστε να γίνουν άκαμπτα. Το επόμενο επεισόδιο αυτό το θέμα θα έχει!  Wink
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 21 Ιαν 2016, 13:14:23 »

    Καλησπέρα Νikola.

    Ωραίο "ταινίωμα" έκανες! Βάλε και ένα δοκαράκι πίσω απο την ένωση των μεγάλων στρόγγυλων αυλακώσεων, όπως φαίνεται δλδ στη φωτό της Απάντησης #12, πιό κοντά στο μοτέρ, παράλληλο στο άλλο sparάκι που έβαλες προς τη μύτη... Για να "δέσει" λίγο ακόμα στο κέντρο το Κοτσυφάκι.
    Επισυνάπτω την ίδια δική σου φωτό όπου έχω σχεδιάσει με μαύρη γραμμή το 2ο Spar.

    Πηδάλια... ναί συμφωνώ, ταινίωμα του φόαμ για να "σφίξει" και τα χρησιμοποιείς. Έτσι κάνω και 'γώ στις δικές μου.

    Όταν βάλεις και την τελική επένδυση απο πάνω θα δέσει πολύ!

    Θυμήσου πως θέλει μικρό μοτεράκι για να γίνει ευχάριστη για all-around πτησούλες. Αν βάλεις δυνατό-βαρύ κινητήρα, θα χρειαστείς έξτρα αντιστάθμιση βάρους εμπρός, αύξηση πτερυγικού φόρτου άρα > ταχύτητα!
    Θα έλεγα πως ένα outrunner 30-40 γραμ. θα είναι μιά χαρά... !


    * CAM01530.jpg (97.87 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 503 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 21 Ιαν 2016, 13:21:17 »

    Μήν ξεχάσεις σε αυτό το σημείο της κατασκευής να ενισχύσεις και τις άκρες όπου θα κολληθούν τα winglets.
    Βάλε δύο διάφανες ταινίες (τη μία πάνω στην άλλη) αν σε νοιάζουν τα γραμμάρια, αλλιώς και η ίνας μιά χαρά είναι...
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 21 Ιαν 2016, 14:37:53 »

    Θα την ενισχυσω οπως ειπες Αποστολε. Thumbs up

    Τωρα, το μοτερ που εχω διαθεσιμο, οπως εγραψα στο πρωτο ποστ, ειναι το Thunder Tiger OBL29/09-07A, το οποιο ζυγιζει 54 γραμμαρια και η μικροτερη ελικα που προτεινει ειναι η 9x6. Θα θελα να χρησιμοποιησω αυτο που εχω διαθεσιμο. Ειναι πολυ μεγαλο λες; Διαθεσιμη ελικα εχω μια αναδιπλουμενη 10x4.7...
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 21 Ιαν 2016, 21:37:58 »

    Καλησπέρα Νίκ.

    > Ωραία για το μοτέρ, είχα δεί τον τύπο του αλλά όχι το βάρος του. Καλά είναι όμως, εντάξει. Λίγο "too much" για πτέρυγα του μέτρου αλλά ανεκτό.
    Απο ότι βλέπω στη σελίδα του Ράμπερκον είναι 920 RPM per volt, άρα για 3S ναί, καλά είναι η 10x4,7 αλλά θα προτιμούσα 9x5, 9x6...

    Θα ήθελα να δώ πάντως το Νέο Κοτσυφάκι με μικρό μοτεράκι, αλλά αφού αυτό έχεις τώρα σιγά... μήν αγοράζεις άλλο.   Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 23 Ιαν 2016, 14:12:36 »

    Το καλό με τις πτέρυγες είναι ότι φτιάχνονται γρήγορα, οπότε με δουλειά χθες το βράδυ σχεδόν ολοκληρώθηκε το μοντέλο! Cheesy
    Σκάφτηκαν οι θέσεις για τα σέρβο και την μπαταρία, το speed control και τον δέκτη. Έπειτα μπήκε η χρωματιστή ταινία πάνω και κάτω και αρθρώθηκαν και τα elevon με ταινία. Τέλος, τοποθετήθηκε και το μοτέρ.Ακόμα μένουν λεπτομέρειες, όπως να τοποθετήσω τα φινάκια με ταινία διπλής όψης και να φτιάξω ένα κάλυμα για την μπαταρία.



    * CAM01538.jpg (99.73 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 420 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 23 Ιαν 2016, 14:13:42 »

     Thumbs up


    * CAM01540.jpg (115.27 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 406 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #21 στις: Σάββατο, 23 Ιαν 2016, 14:15:14 »

    Επειδή με το μοτέρ βγαίνει πισώβαρη, θα χρειαστώ πολύ έρμα μπροστά... Θυμός   
    Θα βγει βαριά, σύμφωνα με την εκτίμησή μου τουλάχιστον 600-650 γραμμάρια.Δεν μου αρέσει έτσι, τούβλο θα είναι για αεροπλάνο εκπετάσματος 920 χιλ. και δη πτέρυγας. Undecided


    * CAM01541.jpg (119.92 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 413 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 23 Ιαν 2016, 15:33:19 »

      Θα πρότεινα, αν μπορούσες, να έβαζες το μοτέρ πιο μπροστά με .......προέκταση άξονα όπως έχω κάνει σε μια πτέρυγα που έχω και που το ίδιο είχα κάνει στην "ΝΕΑ ΜΥΓΑ"

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=14566.msg129062#msg129062
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 23 Ιαν 2016, 19:14:50 »

    Ωωωω... Πρόοδος! Τί πρόοδος δλδ, σχεδόν τελείωσε το Κοτσυφάκι... !

    Ευκολία πτερύγων... Ναί συμφωνώ, έχω πειραματιστεί και 'γώ με πολλών τύπων σκάφη αλλά ακόμη και σήμερα πιστεύω πως παίρνει την καλύτερη βαθμολογία σε ευκολία κατασκευής, χρήση και επισκευή.

    Ε ναί, τα είπαμε για το μοτέρ, καμπανίτσα θέλει καλύτερα αλλά μήν τη φοβάσαι. Θα πετάει καλά ακόμη και στα 650.
    Θα είναι βέβαια λίγο γρήγορη, όχι για αρχάριο. Αρκεί καλή εκτόξευση για να μήν στολάρει στην απογείωση. Όταν "πατήσει" στον αέρα και αρχίσει να πετά, θα σε ευχαριστήσει όταν την τριμάρεις σωστά...  Wink
    Άλλωστε τα winglets είναι αρκετά μεγάλα για το μέγεθός της, θα βοηθήσουν κι αυτά.

    DepronM, ωραία η λύση που προτείνεις, μπορεί να βγάλει πολύ ελαφριά πτέρυγα, αλλά είναι μηχανολογική πρόκληση...  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 23 Ιαν 2016, 20:54:22 »

    Ωωωω... Πρόοδος! Τί πρόοδος δλδ, σχεδόν τελείωσε το Κοτσυφάκι... !

    Ευκολία πτερύγων... Ναί συμφωνώ, έχω πειραματιστεί και 'γώ με πολλών τύπων σκάφη αλλά ακόμη και σήμερα πιστεύω πως παίρνει την καλύτερη βαθμολογία σε ευκολία κατασκευής, χρήση και επισκευή.

    Ε ναί, τα είπαμε για το μοτέρ, καμπανίτσα θέλει καλύτερα αλλά μήν τη φοβάσαι. Θα πετάει καλά ακόμη και στα 650.
    Θα είναι βέβαια λίγο γρήγορη, όχι για αρχάριο. Αρκεί καλή εκτόξευση για να μήν στολάρει στην απογείωση. Όταν "πατήσει" στον αέρα και αρχίσει να πετά, θα σε ευχαριστήσει όταν την τριμάρεις σωστά...  Wink
    Άλλωστε τα winglets είναι αρκετά μεγάλα για το μέγεθός της, θα βοηθήσουν κι αυτά.

    DepronM, ωραία η λύση που προτείνεις, μπορεί να βγάλει πολύ ελαφριά πτέρυγα, αλλά είναι μηχανολογική πρόκληση...  Χαμόγελο

    Μπορει, πριν βαλω το μοτερ, να την δοκιμασω στην πλαγια. Προβλεπω βαρος για διαμορφωση πλαγιας γυρω στα 350 γρ.
    Εν τω μεταξυ απο την εμπειρια σου, τι γωνιες  πρεπει να εχει το μοτερ (upthrust, righthrust...;   )
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #25 στις: Κυριακή, 24 Ιαν 2016, 20:11:23 »

    Καλή η σκέψη να δοκιμαστεί στην πλαγιά. Θα δείς έτσι το σωστό της ΚΒ και το ακολουθείς και μετά στην ηλεκτροκίνητη έκδοση.

    > Γωνία μοτέρ... Πρέπει να βάλεις λίγο Down thrust σε σχέση με τη Χορδή της αεροτομής στο κέντρο. Σε σχέση δλδ με τη χορδή που ενώνει το Χ.Π. με το Χ.Ε., η ευθεία που περνά απ'τον άξονα του μοτέρ να "κοιτάει" λίγο προς τα κάτω. Λίγο όμως! Και παράλληλες αν είναι αυτές οι δυό ευθείες βέβαια, ίσως δείς μικρή αλλαγή.
    Δυστυχώς ή ευτυχώς αυτή η γωνία παίζει ανάλογα και με το ΚΒ που έχει κάποιος. Και εξηγώ...

    Σε ένα πισώβαρο μοντέλο, τριμάρεις λίγο down για να πλέεις ευθεία. Όταν όμως γκαζώσεις, η αυξημένη ταχύτητα βρίσκει τα πηδάλια λίγο down άρα εκεί, για να διατηρηθεί η ευθεία στο γκάζωμα, θα χρειαστεί λίγο διαφορετικό thrust στο μοτέρ...
    Αντίστοιχα και σε ένα εμπροστόβαρο... τριμάρεις λίγο up για να πλέεις ευθεία. Όταν γκαζώσεις, το αυξημένο αερόρευμα βρίσκει τα πηδάλια λίγο up άρα ίσως αρχίσει άνοδο το μοντέλο. Εκεί θέλει πάλι διαφορετικό thrust στο μοτέρ.

    Αυτό συμβαίνει και στο τέστ που κάνουμε με την βύθιση των 45 μοιρών...
    Τριμάρεις ένα πισώβαρο μοντέλο με λίγο down. Σβήνεις κινητήρα και βουτάς για να δείς ζύγισμα. Τα πηδάλια τώρα είναι λίγο προς τη down θέση άρα το μοντέλο συνεχίζει να βυθίζει με μύτη προς το έδαφος!
    Τριμάρεις ένα μπροστόβαρο με λίγο up. Σβήνεις κινητήρα και βουτάς για να δείς ζύγισμα. Τα πηδάλια τώρα έχουν λίγο προς την up θέση άρα το μοντέλο προσπαθεί να κάνει άνοδο...  Wink

    > Για Right ή Left - Thrust, όχι δέν χρειάζεται.

    Αυτά.   Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 27 Οκτ 2018, 21:04:32 »

    Καλησπέρα Νίκο.

    Αυτό το Κοτσυφάκι το πράσινο με πορτοκαλί πηδάλια, είναι εκείνο που χάθηκε στο Κερατοβούνι? Σε ρωτάω γιατί δέν θυμάμαι να είχες μοτέρ πάνω σε εκείνη την πτέρυγα...
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #27 στις: Κυριακή, 28 Οκτ 2018, 09:49:33 »

    Καλημερα Αποστολε!

    Οχι, αυτο το original Κοτσυφι το εχω ακομα και μαλιστα το πεταω καθαρα ως πτερυγα πλαγιας, χωρις μοτερ.

    Το αλλο που χαθηκε στο Κερατοβουνι ηταν το σχεδιο Κοτσυφιου με pod. Βασικα ονομαζεις καπως αλλιως την πτερυγα με το pod ( Περδικα Μ;;;  ) αν και υποψιαζομαι οτι στην ουσια η μονη διαφορα σε σχεση με το original Κοτσυφι ειναι η προσθηκη του pod!! Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 28 Οκτ 2018, 09:51:27 »

    Καλημερα Αποστολε!

    Οχι, αυτο το original Κοτσυφι το εχω ακομα και μαλιστα το πεταω καθαρα ως πτερυγα πλαγιας, χωρις μοτερ.

    Το αλλο που χαθηκε στο Κερατοβουνι ηταν το σχεδιο Κοτσυφιου με pod. Βασικα ονομαζεις καπως αλλιως την πτερυγα με το pod ( Περδικα Μ;;;  ) αν και υποψιαζομαι οτι στην ουσια η μονη διαφορα σε σχεση με το original Κοτσυφι ειναι η προσθηκη του pod!! Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #29 στις: Κυριακή, 28 Οκτ 2018, 18:33:13 »

    Καλησπέρα κι απο 'δώ...  Χαμόγελο

     Εμ, σας έχω μπερδέψει με όλες αυτές τις ονομασίες μου. Δικαιολογημένα υπάρχει σύγχυση, ειδικά αν "χάνομαι" απ'το παρασκήνιο για καιρό...
    Τις βασικές ονομασίες τις είχα διαλέξει βάσει του μεγέθους. Μύγες οι μικρές κάτω του μέτρου, Κοτσύφι εκεί στο ένα μέτρο, Πέρδικες οι μεγαλύτερες (1,35μ. περίπου). Παλιότερα φυσικά υπήρξαν κι άλλες όπως ο Γλάρος που ήταν ανάμεσα στο Κοτσύφι και την Πέρδικα, και κανα δυό θηρία μεγάλες όπως η Ατλαντίδα που είχε φτιάξει και παρουσιάσει εδώ κάποιος φίλος. Κουκλί ήταν η Ατλαντίδα και πέταγε θαυμάσια...
     Τέλος πάντων, έχουμε 2018, τώρα "τρέχουν" το Κοτσύφι που έγινε εποξικό (είδες στον Μήτσο με textreme carbon?) και η GPF-140. Και βλέπουμε...  Grin

    Πολύ ωραία νέα λοιπόν, το παρών της παρουσίασης Κοτσυφάκι ζεί και βασιλεύει και μ'αρέσει να ακούω πως απο electric powered έγινε straight slope powered._

    Δέν σε έχω ξεχάσει, θέλω κάποια στιγμή να σου κάνω δωράκι μία πτερυγούλα γιατί την έχασες πέρσι, αλλά τρέχουν δουλειές και... παιδιά, διαβάσματα κλπ. Επιφυλάσσομαι...  Wink

    Στείλε καμιά νέα φώτο απ'το original αυτό Κοτσύφι!   Cheesy
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #30 στις: Κυριακή, 28 Οκτ 2018, 20:20:59 »



    Στείλε καμιά νέα φώτο απ'το original αυτό Κοτσύφι!   Cheesy

    Να 'σαι καλα Αποστολε!
    Αντι για φωτο θα ποσταρω ενα μικρο βιντεο απο πτηση της πτερυγας αυτης στο Υπατο, το 2017, που εχει τραβηξει ο φιλος Γιωργος Κουτρουμπουχος. Απο το 6:40 και μετα θα την δεις! Μου αρεσει γιατι γενικα πεταει γρηγορα και ακροβατικα! Χαμόγελο

    https://m.youtube.com/watch?v=QG_WZOFKB98

    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 28 Οκτ 2018, 20:58:00 από evan » Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Foamies (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Ηλεκτροκίνητη Πτέρυγα "Κοτσύφι"
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.