Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.388 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 25 Απρ 2024, 23:57:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 25 Απρ 2024, 23:57:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 22:36]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 10:50]

    [Χθες στις 19:34]

    [Χθες στις 09:16]

    [Τρίτη, 23 Απρ 2024, 11:50:38]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304388
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 65
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 66
    Συνολικά: 69
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: JR 9303  (Αναγνώστηκε 1681 φορές)
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 862



    « στις: Παρασκευή, 15 Ιαν 2016, 17:15:21 »

              Τωρα τι ρωτάω και γω. Αλλα ο καθενας με το πρόβλημά του. Λοιπον Πως δια/λο μπαρει να μπει Delay  (στα ελερονς, elevator, flaps) στο Crow?
                                       Μην απαντησετε με παραπομπη στο manual γενικα, αλλα μονο αν καποιος το εχει κανει ο ιδιος. Ευχαριστώ. (Αν και δεν το βλεπω ευκολο).
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Mandarakas Andreas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 263



    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 15 Ιαν 2016, 17:39:26 »

    Δεν μπαίνει καθυστέρηση στο προγραμμα για το butterfly αν το έχεις σε διακόπτη!
    Εγώ το εχω στο στικ του γκαζιού όπως και πρεπει να είναι άλλωστε.
    Καταγράφηκε
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 15 Ιαν 2016, 18:19:39 »


    Εγώ το εχω στο στικ του γκαζιού όπως και πρεπει να είναι άλλωστε.


    Έλα κέντρο...

    Ακούει???

     smiley6600



     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 862



    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 15 Ιαν 2016, 21:13:36 »

    Ωρε τι μας βρηκε, το γκαζι το βλέπω στον πλαινό συρόμενο  (Aux3). Ή ειναι προτιμωτερη η τακτικη του Stratizio να βαζει στη πάνω μιση διαδρομη του γκαζιου το γκάζι και στη κάτω μιση το Crow?

    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Mandarakas Andreas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 263



    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 15 Ιαν 2016, 21:37:10 »

    Μπορείς να κανεις διαφορα αν σε βολεύουν. Χαμόγελο
    Εγώ ακολούθησα τις οδηγίες και ενεργοποίησα τα flight mode.Ετσι στο launch το στικ του γκαζιού είναι μοτέρ και στα υπόλοιπα flight mode(cruise,speed,thermal,land) το στικ του γκαζιού είναι butterfly.Το aux3 lever θα σου πρότεινα να το χρησιμοποιήσεις στο να ρυθμίζεις το camber ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες.
    Υπάρχει και δεύτερος τρόπος πιο πολύπλοκος αν θέλεις και πάλι να εχεις το butterfly σε διακόπτη με δυο θέσεις και χρονοκαθυστέρηση.Πρεπει να επιλέξεις airplane και όχι glider και να πας στο προγραμμα για τα flaps.Εκει έχει χρόνο και επιλέγεις τριπλό διακόπτη.Για την συνδυασμένη κίνηση ailerons-elevator θα πρεπει να χρησιμοποιήσεις 2 program mix με master flaps και slave aileron&elevator  αντίστοιχα στο καθένα.
    Αλλα δεν θα στο συνιστούσα γιατί θα χάσεις τις δυνατότητες που σου δίνει η τηλ/νση στο glider mode! Wink
    Καταγράφηκε
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 15 Ιαν 2016, 22:03:42 »

     Το γκάζι μου είναι σε τριπλό διακόπτη.

    Από τη μέση και πάνω (στο αριστερό stick) δεν κάνει τίποτις. Περιθώριο ασφαλείας, για να δουλεύω το rudder χωρίς να φοβάμαι μην ενεργοποιήσω τα flap (έχω τη μίξη τους ανοιχτή σε όλες τις φάσεις).



     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2016, 08:59:04 »

    kaλημερα
    υπαρχει και άλλη λυση που παιζουν  τα παιδια στο f5j   fai από τσεχια  χρισιμοποιωντας αρχικα το στικ του γκαζιού στην εκιννηση kαι μετα με διακοπτη αλλαζεις και το στικ του γκαζιού γινεται φρενο.
    υπαρχει μονο ένα κίνδυνος όταν αρχιζει η επομενη πτηση και εχεις πανω το αλτιμετρο διαβαζει αναποδα το γκαζι και ξεκιναει απότομα.
    για αυτό με το τελος της πτησης αλλαζεις τον διακοπτη να ειναι  στο  στικ  το γκαζι
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: JR 9303
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.