Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:27:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:27:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 169
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 181
    Συνολικά: 183
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Λίγα (ακόμα) λόγια για τον Τηλέμαχο  (Αναγνώστηκε 18267 φορές)
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2016, 01:40:08 »

    Γεια σας και από εμένα !!
    Θα ήταν σίγουρα πολύ όμορφο να δούμε ένα νέο σχέδιο από τον Θείο Γιάννη όπου θα μπορούσε να κάνει και κάποιες φιγούρες !! 
    Όσο για το όνομα ψηφίζω να γίνει ψηφοφορία ανάμεσα σε κάποιες συγκεκριμένες επιλογές !!  Χαμόγελο
    Προς το παρών παρακολουθώ την συνέχεια με ανυπομονησία !! Wink

    Όσο για τον Τηλέμαχο σε τετρακάναλο είχα πειραματιστεί.. Η αλήθεια είναι ένας Τηλέμαχος που είχα φτιάξει με λίγο μεγαλύτερο φτερό (περίπου 10 πόντους ) και μικρή δίεδρη και ailerons το μοντέλο ήταν αρκετά ασταθές !! Η μέρα με την νύχτα σχετικά με τον Κλασικό Τηλέμαχο .

    Από την άλλη χάρις τις πολλές πληροφορίες του Θείου Γιάννη όπου μας είχε βοηθήσει και με το παραπάνω σχετικά με τον Giant Τηλέμαχο όπου και αυτός είναι με Ailerons και μικρότερη δίεδρη αλλά επίσης και με άλλη κλίση του φτερού , ο οποίος πραγματικά πετάει πανέμορφα !!!  Παρακάτω και ένα μικρό βιντεάκι να τον θυμηθούμε  Χαμόγελο

    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2016, 07:17:23 »

    Καλημέρα σε όλους τους τηλεμαχόπληκτους φίλους.

    Χαίρομαι που μετέχετε στην συζήτηση για την επίλυση διαφόρων τεχνικών και ονομαστικών λεπτομερειών στην νέα σχεδίαση.

    Προς Deltaman: σωστά κατάλαβες για τις δυο επιλογές των πηδαλίων κλίσης. Strip η μία και barn door  άλλη (όπως στα piper). Η δεύτερη επιλογή, λόγω της τριγωνικής διατομής, και την άρθρωση στο επάνω μέρος της, θα προσφέρει αυτόματα διαφορική οπισθέλκουσα. (η επάνω επιφάνεια μεγαλύτερη απο την κάτω επιφάνεια)

    Προς Pansofos: η λύση που προτείνεις για την έδραση είναι σωστή.  
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2016, 12:16:31 »

    Μια αλλη ιδεα για την αρμωση του νεου φτερου: αν αυτο σχεδιαστει σε δυο ημιπτερυγες, οι οποιες θα μπαινουν συρταρωτα στις υπαρχουσες καβιλιες για την στηριξη του φτερου του τρικαναλου Τηλεμαχου. Φυσικα θα χρειαστει οι καβιλιες να σχεδιαστουν ξανα, για να ειναι λιγο μακρυτερες και απο ανθρακονημα. Ενας πιο προχωρημενος δεν θα ειχε δυσκολια να φτιαξει τις δυο ημιπτερυγες με καταλληλους σωληνες για να συρταρωνουν στις καβιλιες.
    Ετσι το παλιο με το νεο φτερο θα ειναι πληρως εναλλαξιμα στην ιδια ατρακτο. Βεβαια το κενο πανω στην ατρακτο εκει που θα πατα το "παλιο" φτερο πώς θα κλεινει, μενει να αποφασιστει.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2016, 14:44:58 »

    Ξέρετε γιατί στα αυτοκίνητα στο μπροστινό τζάμι βάζουν ακόμα δύο υαλοκαθαριστήρες;

    Γιατί όταν πρωτοκυκλοφόρησαν τα αυτοκίνητα είχαν δύο ανεξάρτητα επίπεδα τζάμια υπό γωνία. Ετσι από τότε κόλλησε η σχεδίαση στους δύο υαλοκαθαριστήρες. Μόνο τα τελευταία χρόνια κατάλαβαν οι σχεδιαστές την υπερβολή αυτή και είδαμε πλέον ένα μόνο μπροστινό υαλοκαθαριστήρα

    Η αρχική ιδέα να εφαρμοστεί πτέρυγα με νέα αεροτομή στην ήδη υπάρχουσα άτρακτο του Τηλέμαχου ακούστηκε κατ' αρχάς ως η λογικότερη. Η δεύτερη ιδέα που επίσης άρεσε ήταν παλιό και νέο φτερό να είναι εναλλάξιμα, αυτή ήταν η ιδανική λύση.

    Και αν εφερμόσει μιά και καλή το νέο φτερό στην παλιά άτρακτο, τι θα απογίνει το παλιό φτερό;

    Η γιατί την μία ημέρα να πετάει με το παλιό φτερό και την άλλη με το νέο;.

    Δεν απορρίπτεται καμμία από τις παραπάνω λύσεις, αλλά ίσως να υπάρχει κάποια καλύτερη.

    Το νέο δημιούργημα να έχει τις ίδιες διαστάσεις με τον κλασσικό Τηλέμαχο;

    Οχι απαραίτητα, γιατί οι  κινητήρες .15 είναι πλέον δυσεύρετοι. Μπορεί όμως να παραμείνει στις ίδιες γενικές διαστάσεις ο ηλεκτροκίνητος (ύλινος ή φοαμένιος)

    Ετσι, καταλήγουμε σε μία πιό πρακτική λύση, που απαιτεί κάποια εργασία και κάποιο κόστος, να φτιαχτεί νέα άτρακτος για το νέο φτερό από την αρχή. Ενα νέο αεροπλάνο.

    Στην ουσία δεν θα απαξιώσουμε το παλιό φτερό, αλλα θα έχουμε δύο πλόϊμα αεροπλανα. και αν τα δύο είναι πολλά, μπορούμε να παραχωρήσουμε τον κλασσικό Τηλέμαχο σε κάποιον που θα ήθελε να ξεκινήσει την εκπαίδευσή του.  
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    akiste
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 48


    « Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2016, 16:11:13 »

    Θειε Γιαννη , σε μεγενθυμενο ΤΗΛΕΜΑΧΟ κατα 25% -30% τρικαναλο και με κινητηρα .25 - .30 θα αλλαξει κατι ως προς τα πτητικα χαρακτηριστικα ?
    Θα προτιμουσα ο ΝΕΟΣ ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ να ειναι λιγο μεγαλυτερος , τετρακαναλος (αιλερον) η  και πεντακαναλος (φλαπς ), κατι σαν αυτον που πεταξες στην συναντηση .
    Και η λυση του εναλαξιμου φτερου δεν ειναι ασχημη , φυσικα ολα αυτα δεν σημαινουν και το τελος του κλασικου ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ  αφου ειναι ενα μοντελο ιστορικο που θα μεγαλωσει ακομα πολλες γενιες αερομοντελιστων (αυτο ειναι ενα αλλο θεμα , που θελω να ρωτησω , μπαινουν νεα παιδια στο χωρο ? γιατι στην συναντηση ομεσος ορος ηλικιας ηταν κοντα στα 35 - 40 μικρα παιδια 10 -15 ετων δεν ειδα, το ιδιο παρατηρω και στο ναυτομοντελισμο που εκει ειμαστε αρκετα λιγοτεροι , δεν ξερω που οφειλετε πιθανολογω οτι οι νενες γενιες απαξιωνουν το μοντελισμο γιατι εχουν πεσει στις οθονες και τα pc games , πραγματι συμβαινει αυτο η ειναι ιδεα μου ? )
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2016, 17:37:28 »

    Αγαπητέ Ισίδωρε,

    Το ότι τα νέα παιδιά δεν έρχονται στον αερομοντελισμό, είναι διαπιστωμένο. Αλλά αυτό ας αποτελέσει συζήτηση σε άλλο θέμα. Πάντως στην γιορτή ήρθαν δύο μικροί αερομοντελιστές και πήραν και τον αντίστοιχο έπαινο.

    Οπως ο κλασικός Τηλέμαχος μπορεί να μεγεθυνθεί σε ένα λογικό ποσοστό, ακόμα και 150 % με άνοιγμα φτερών 190 εκατοστά, έτσι θα μπορεί και το νέο σχέδιο.

    Ο Βαγγέλης έφερε ένα μεγάλο στα 4 μέτρα, δηλαδή μεγεθυμένο κατά 320%. Και αυτός είναι Τηλέμαχος, απλά δεν απευθύνεται στο κοινό που απευθύνονται οι άλλοι μικρότεροι.

    Ο μεγαλύτερος από τους Τηλέμαχους που έφερα στη γιορτή, είναι στο 135 % με άγοιγμα 168 εκατοστά. Εχει την αρχική αεροτομή clark Z και εμφανίζει όλα τα προβλήματα αντίθετης εκτροπής που ανέφερα. Ο μόνος λόγος που έφτιαξα αυτό το μέγεθος είναι για να εφαρμόσω κάποιους συγκεκριμένους πλωτήρες που είχα. Η προσθήκη flaps έγινε απλά για πειραματισμό και ήταν επιτυχής.  Η ολίσθηση είναι πιό ελεγχόμενη.

    Αγνοώντας το κόστος, αφου έγινε από ξυλεία που είχα αγοράσει αρκετά χρόνια πριν, μπορώ να πω ότι αφιέρωσα πολύ χρόνο στην κατασκευή του, χρόνο που έσπρωξε πίσω άλλα project που έχω.

    Ας συμφωνήσουμε όλοι, ότι λίγοι σήμερα θα μπουν στον κόπο να φτιάξουν κάτι μεγάλο από την αρχή. Και με την προϋπόθεση ότι γνωρίζουν τις κατασκευαστικές τεχνικές.

    Πτέρυγα με ημισυμμετρική ή συμμετρική αεροτομή, θέλει μεγαλύτερη εμπειρία απ΄ότι η αεροτομή με επίπεδο το κάτω μέρος της.

    Αλλά επαναλαμβάνω ότι δεν είναι λάθος η μεγέθυνση εντός λογικών ποσοστών.

    Το νέο σχέδιο, όπως και αν το ονομάσουμε, θα έχει την δυνατότητα καλού roll. Αρα θα μπορεί να κάνει απλά ακροβατικά.

    Το μέγεθος θα είναι αρχικά μάλλον στο 110% του σημερινου, για να μπορεί να κοπεί και από φελιζόλ.

    Αρα και πάλι θα έχουμε :
    Φελιζόλ: αποκλειστικά για ηλεκτροκίνηση.
    Ξύλο: δυνατότητα υγρού καύσιμου ή ηλεκτροκίνησης
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    akiste
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 48


    « Απάντηση #21 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2016, 19:26:23 »

    Mια χαρα , με καλυψες πληρως .
    Εγω παντως ειμαι ποιο πολυ της κατασκευης στον μοντελισμο .
    Οντως το αλλο θεμα πρεπει να συζητηθει σε αλλη ενοτητα , αφου ειναι διαπιστωμενο δεν ειναι μονο δικη μου αποψη .
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 29 Ιαν 2016, 12:01:33 »

    Τηλέμαχοι " κανονικοί " και 3axis  μεγενθυμένοι , έτοιμοι για πακετάρισμα .  Wink


    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 2 Φεβ 2016, 17:21:28 από Γιάννης Παξιμαδάκης » Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 25 Φεβ 2016, 08:23:19 »

    Ήρθε η ώρα να ενημερώσω για την πρόοδο στον σχεδιασμό ενός Τηλέμαχου τριών αξόνων (με πηδάλια κλίσης).

    Αφού τράβηξα μερικές γραμμές στο χαρτί και στο Autocad, o Γιάννης Παξιμαδάκης, έκοψε και μου έστειλε υλικό για επεξεργασία (βλέπε προηγούμενο ποστ), και ένας ολοκληρωμένος πειραματικός Τηλέμαχος φαίνεται στην φωτό που τράβηξε την περασμένη Κυριακή ο gpap στο μπουρμπουλοδρόμιο (τον ευχαριστώ πολύ).

    Ο συγκεκριμένος έχει μέγεθος 110%, ημισσυμετρική αεροτομή NACA 2412, δίεδρο 3 μοίρες (1,5 + 1,5), στρογγυλά ακροπτερύγια και από ένα σέρβο στο κάθε aileron.

    Τα μέχρι στιγμής αποτέλεσματα είναι ικανοποιητικά, η μόνη αλλαγή που χρειάζεται είναι να μεγαλώσω την επιφάνεια των πηδαλίων κλίσης). Επίσης θα γίνουν δοκιμές και σε άλλο πρότυπο, στο μέγεθος 100%.

    Αυτό που φάνηκε αμέσως ήταν η ευκαμψία των ailerons όταν κόπηκαν από το φτερό. Αυτό λύθηκε αμέσως, με ένα στρώμα ψιλού υαλουφάσματος με εποξυ. Ισως να συμφέρει τα πηδάλια κλίσης να κατασκευαστούν από μπάλσα, ή σύνθετα από φελιζόλ και επικάλυψη μπάλσα.

    Ως που μπορεί να βελτιωθεί ; Για να απαντηθεί αυτή η ερώτηση, πρέπει πρώτα να απαντηθεί μία άλλη: Ο λαός θέλει απλά ένα Τηλέμαχο με πηδάλια κλίσης, ή ένα ακροβατικό Τηλέμαχο; Μεταξύ των δύο αυτών ορισμών, υπάρχει μεγάλη απόσταση.

    Είναι εύκολο να σχεδιάσει κανείς ένα μοντέλο που να έχει πηδάλια κλίσης και να κάνει ρολλ αξιώσεων, αλλά επειδή θέλω να διατηρήσω το χαρακτηριστικό περίγραμμα και να μην απεμπολήσω την ευστάθεια του κλασσικού Τηλέμαχου, θα πρέπει να κάνω μερικούς συμβιβασμούς.

    Από το σημείο αυτό θα είναι πολύ εύκολο, για όποιον έχει την πτητική εμπειρία, να πειραματιστεί με συμμετρική αεροτομή, ακόμα μικρότερη δίεδρο και με τους άξονες φτερού, ουράς και έλξης, πιό κοντά στην κατακόρυφη θέση του κέντρου βάρους.



    * tele acro gpap.jpg (37.77 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 621 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 2 Μάρ 2016, 20:12:33 »

    ’ψογα.

    2412 Naca? Τον λάτρεψα ήδη._

    Γνώμη> Δέν θέλω να δώ έναν ακροβατικό Τηλέμαχο. Απλά ένα Τηλέμαχο με ailerons για άμεση απόκριση διορθώσεων στο διαμήκη άξονα.

    Δέν είδαμε όμως φωτό του πηδαλίου aileron σε κάτοψη...  Χαμόγελο

    Πώ πω, με μιά κλασσική Eppler και χωρίς τα "περιττά", ρόδες, Σ.Π. κλπ, τον φαντάζομαι να πετάει πλαγιά μέχρι να τελειώσει η μπαταρία στον πομπό... !!
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 3 Μάρ 2016, 08:37:10 »

    Δέν θέλω να δώ έναν ακροβατικό Τηλέμαχο. Απλά ένα Τηλέμαχο με ailerons για άμεση απόκριση διορθώσεων στο διαμήκη άξονα.
    καλημέρα Απόστολε,

    σύμφωνα με τους παγιους ορισμούς, ακροβατικό είναι κάθε θέση του αεροπλάνου που έχει κλίση περισσότερη από 30 μοίρες (αν θυμάμαι καλά).

    Οι πρώτες πτήσεις με το πρώτο δοκιμαστικό Τηλέμαχο/acro, έδειξαν καλά αποτελέσματα στην επίτευξη κλίσης και επαναφορά, πέρασμα στην αντίθετη κλίση, δεν μου άρεσε όμως το συνολικό roll.

    Πρέπει να διορθώσω (εύκολο) α) να αυξήσω την επιφάνεια των πηδάλιων κλίσης, β) να φέρω το φτερό σε μηδενική γωνία πρόσπτωσης, (εκεί έχει συντελεστή άντωσης 0,2)  γ) να φέρω τους άξονες έλξης, φτερού και ουράς πιό κοντά στην κατακόρυφυ θέση του κέντρου βάρους.

    Σίγουρα ο Τηλέμαχος acro δεν προορίζεται για αγώνες, αλλα ο λαός θα κάνει roll, και αυτά πρέπει να είναι ευκολα και ασφαλή.
     
    Παράθεση
    Δέν είδαμε όμως φωτό του πηδαλίου aileron σε κάτοψη...  Χαμόγελο
    Δεν το είδατε γιατί δεν το έδειξα ακόμα. Ο λόγος είναι ότι υπάρχουν δύο επιλογές, και αυτές γίνονται τέσσερις αν βάλεις ξύλινο και φοαμένιο. Οταν καταλήξω θα δώσω σχέδια.

    Αν τα πηδάλια είναι φαρδιά και εντάσσονται μέσα στην αεροτομή της πτέρυγας, (barn door ailerons) θέλουν σίγουρα από ένα σέρβο στην κάθε έδρα, αν είναι μόνο το χείλος εκφυγής (strip ailerons)  μπορείς να τα ενώσεις με δύο σέρβο όπως προηγουμένως, ή με δύο σέρβο στη μέση του φτερού, ή με ένα σέρβο στη μέση του φτερού.

    Αλλά δεν κοστίζει τίποτε να υπάρχουν σχέδια για όλες τις περιπτώσεις.

    Σχετικά με την πτήση από πλαγιά, θέλω να το δώ (έστω σε video) αλλά πρέπει να σου πω ότι το σχέδιο acro έχει ελαφρά μειωμένο εκπέτασμα, για μικρότερες αδράνειες, μικρότερη αντιθετη εκτροπή, και αυξημένη αντοχή.
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 3 Μάρ 2016, 09:04:09 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 3 Μάρ 2016, 11:31:58 »

    Θα ηθελα να ρωτησω αν η καινουργια πτερυγα θα ειναι ξυλινη ή φοαμενια, αν θα ειναι αμεση αντικατασταση αυτης του τρικαναλου Τηλεμαχου, ή θα χρειαζεται (κι) άλλη άτρακτος;
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 3 Μάρ 2016, 15:17:56 »

    Θα ηθελα να ρωτησω αν η καινουργια πτερυγα θα ειναι ξυλινη ή φοαμενια, αν θα ειναι αμεση αντικατασταση αυτης του τρικαναλου Τηλεμαχου, ή θα χρειαζεται (κι) άλλη άτρακτος;

    Αγαπητέ Νικόλα, η καινούργια πτέρυγα θα μπορεί να κατασκευαστεί είτε από ξυλεία, είτε από φόαμ.

    Ναι, θα μπορεί να εφαρμοστεί στην αρχική κλασική άτρακτο, με μικρή τροποποίση της σέλας,  αλλά με τις εξής παραδοχές.

    α) η τροποοίηση της ατράκτου θα γίνει μία φορά, για την εφαρμογή της νέας πτέρυγας, δεν υπάρχει εύκολος τρόπος για να γίνεται εναλλαγή των δύο πτερύγων όποτε θέλουμε.
    Αλλα όπως έχω πει πριν λίγο καιρό, ποιός είναι αυτός που μπορεί να θέλει να εναλάσσει τις δύο πτέρυγες στην ίδα άτρακτο;
    Τέλος για να μην πάει χαμένο το αρχικό φτερό, καλύτερα είναι να φταχτεί μία νέα άτρακτος για το νέο φτερό.


    β) Αν συνδυάσεις την νέα πτέρυγα με το σχέδιο της κλασικής ατράκτου, το μοντέλο θα έχει καλή ανταπόκριση στα πηδάλια κλίσεως, αλλά ίσως - επαναλαμβάνω το ίσως - δεν θα ικανοποιεί το ρολλ 360 μοιρών.

    Η άτρακτος που θα φέρει καλύτερα αποτελέσματα σχεδιάζεται παράλληλα σήμερα, έτσι όπως ανέφερα, να έχει τους άξονες έλξης, πτέρυγας και ουραίου πιό κοντά στη κατακόρυφη θέση του κέντρου βάρους, για να κάνει όσο το δυνατόν αξονικό ρολλ.

    Αυτό που θέλω να γίνει αντιληπτό, είναι ότι δεν σχεδιάζουμε ένα ακροβατικό μοντέλο, αλλά ένα νεο Τηλέμαχο που θα έχει αυξημένη ευελιξία σε βάρος της αρχικής του ευστάθειας.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #28 στις: Πέμπτη, 3 Μάρ 2016, 19:13:05 »

    Μία γεύση από την ξύλινη πτέρυγα


    * acro balsa 100_1.jpg (16.48 KB, 440x222 - εμφανίστηκε 384 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    hobbyist
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 530



    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 4 Μάρ 2016, 15:21:54 »

    Μία γεύση από την ξύλινη πτέρυγα

    Θα υπάρξει ίσως η δυνατότητα κοπής και "Τηλέμαχων" σε μορφη kit
    προς συναρμολόγηση,κομμένα από φελιζόλ οπως στις φωτο?

    Φιλικα,
    Κώστας
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: Λίγα (ακόμα) λόγια για τον Τηλέμαχο
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.059 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.