Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.121 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 01:19:23

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 01:19:23

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:14]

[Χθες στις 22:05]

από kios100
[Χθες στις 20:44]

[Χθες στις 20:43]

από snoopy
[Χθες στις 20:02]

από Bocian
[Χθες στις 17:18]

[Χθες στις 12:00]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]

[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 18:34:14]

από dominicm
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:45:38]

από Lemon!
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:32:55]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284121
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 45
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 21
Συνολικά: 27
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: 4μετρος Τηλέμαχος « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: 4μετρος Τηλέμαχος  (Αναγνώστηκε 7852 φορές)
   
alex.cularis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 496


Προφίλ
« στις: Δευτέρα, 9 Νοέ 2015, 14:34:58 »

kaλησπερα
επειδή μου αρεσουν τα εκπαιδευτικα αποφασισα να φτιαξω ένα 4μετρο τηλεμαχο μεγαλο  ultrlight για να το βλεπω μακρια και να τον πεταω μεχρι τα βαθια  γεράματα.ελπιζω να τον εχω ετοιμο μεχρι την εκδηλωση
ξεκινησα κοβωντας το φτερο που θα καλυφθεί  με γιαλι και ελαφρυ καπλαμα


*  (110.51 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1045 φορές.)
Καταγράφηκε
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 9 Νοέ 2015, 15:30:35 »

πολυ ενδιαφερον Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.950



Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 9 Νοέ 2015, 15:30:52 »

4 μετρος?? !!!!!!!

Ωραία !!
Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 9 Νοέ 2015, 17:15:11 »

Μήπως θα είναι και τετρακινητήριος;
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
alex.cularis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 496


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 9 Νοέ 2015, 20:16:17 »

τετρακινητήριος όχι μαλλον μονοκινητήριος και ισως  ηλεκτρικος καθοτι ανεμοπορος δεν μπορω και πολύ την βαβουρα
Καταγράφηκε
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 9 Νοέ 2015, 21:30:46 »

τα σχεδια πως τα υπολογισες για 4μετρο;
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
alex.cularis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 496


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 9 Νοέ 2015, 21:51:33 »

στα   τει στο αιγαλεο υπαρχουν μαγαζια με μηχανηματα που σου μεγαλωνουν το σχεδιο οσο θελεις
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 10 Νοέ 2015, 07:09:11 »

στα   τει στο αιγαλεο υπαρχουν μαγαζια με μηχανηματα που σου μεγαλωνουν το σχεδιο οσο θελεις

Καλημέρα πρωταθλητή μου.

Δεν αμφισβητώ ότι η μεγέθυνση των σχεδίων θα έχει γίνει σωστά. Ομως θέλω να επισημάνω ότι ένα τέτοιο μέγεθος είναι εν γένει μεγάλο.
Το piper cub σε κλίμακα 1:4 βγαίνει 268 εκατοστά και ζυγίζει περί τα 12 κιλά, τα 400 εκατοστά είναι το 38 % του full size (συγκριτικά μεγέθη).

Ασχέτως με την γραμμική μεγέθυνση, χρειάζεται να υπολογίσεις ξανά τον τρόπο συμαρμολόγησης, και τις διατομές των ξύλων.

Εγώ πάντως σου έχω εμπιστοσύνη, θα τα καταφέρεις , δεν ξέρω μόνο αν θα χωράει στο golf.     
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 10 Νοέ 2015, 09:42:38 »

Το επόμενο βήμα είναι ένας 8μετρος ή 10μετρος Τηλέμαχος με τον πιλότο εντός cockpit πλέον!!!  Cheesy
Πιθανόν να ήταν καλός αντικαταστάτης για τα Τ-41 της ΠΑ που μετρούν ήδη 46 χρόνια υπηρεσίας!

Καλή κατασκευή και καλές πτήσεις!
και προσοχή στον κανονισμό αερομοντελλισμού!  police
http://www.daedalus.tuc.gr/press/wp-content/uploads/downloads/2012/12/FEK-2010-B-9.pdf
Καταγράφηκε
pansofos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 195



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 10 Νοέ 2015, 18:37:16 »

Με αυτο το φορτιο το γκολφ προσεχε να μην κοψει και τα δυο ημιαξονια
Καταγράφηκε
alex.cularis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 496


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 20 Νοέ 2015, 07:58:19 »

καλημέρα
δεν ξερω αν το golf κοψει και τα δυο υμιαξονια αλλα εγω το σαββατο κτυπησα μπιελλα
Η αρχη είναι υμιση του του παντος το φτερο κοπηκε και ετοιμαζεται το spar
ο καιρος δεν βοηθα να πολυμεριστει γρηγορα η εποξυ  αλλα πειστευω να ειμαι ετοιμος στις 17


* 011.JPG (109.14 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 858 φορές.)
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 20 Νοέ 2015, 09:10:48 »

Πράγματι φτερό με 4,00 μ εκπέτασμα αργεί να τελειώσει. Δεν το μικραίνεις στα 3,99 μήπως τελειώσει πιό γρήγορα;

Είπαμε να φτιάξεις τον Τηλέμαχο όχι τον Οδυσσέα!
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 20 Νοέ 2015, 12:34:11 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
alex.cularis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 496


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 17 Δεκ 2015, 12:27:05 »

το νερο μπηκε στο αυλακι και ο τηλεμαχος είναι σχεδόν ετοιμος.ι αναμενεται η  δοκιμαστικη πτηση στο πεδιο δοκιμων και εξέλιξης στην Μεγαλοπολη


* TELEMAXOS 004.JPG (113.28 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 639 φορές.)
Καταγράφηκε
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 833



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 17 Δεκ 2015, 14:02:39 »

Άμα το χεις το κατασκευαστικό, το χεις!!  Thumbs up
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
alex.cularis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 496


Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 27 Δεκ 2015, 08:18:34 »

sweet child in time


*  (85.02 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 465 φορές.)
Καταγράφηκε
kostasARTA
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3


let's go fly


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 31 Δεκ 2015, 22:46:00 »

Να  κανω  μια  ερωτηση  .....Huh   τι  κολλα   χρησιμοποιεις?Huh??.
Καταγράφηκε
Demetre
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 223



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 31 Δεκ 2015, 23:54:06 »

I can't see any dihedral .
If not, ailerons will be a good idea.
I don't want to get too technical,but if you don't have one or the other, you are going to have stability issues .
Happy new year , and  enjoy your flights !!!!
Sorry for the English  , but i can't remember how to install the translator.Perhaps someone can help me. Jim
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 1 Ιαν 2016, 08:35:37 »

Hello Demetre

He said he will add ailerons.

Happy New Year.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
alex.cularis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 496


Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 1 Ιαν 2016, 10:58:22 »

καλημέρα και καλη χρονια
μια ιωση  εδώ και μιαμιση εβδομαδα πηγε την κατασκευη πισω στο πρόγραμμα.
 aileron θα μπουν εχει μια μοιρα διεδρο  είναι πολύ δυσκολο να κανεις μεγαλη διεδρο με joiner 1 μετρο γιατι στους 35 ποντους βγαινει εξω από το φτερο όταν το παχος της αεροτομης στο joiner  είναι 6 ποντους.
η κολλα που χρησημοποιω είναι 24ωρη  δυο συστατικων της R -G από νεοτεχ
το κοστος της κατασκευης κολλα εποξυ περιπου 20ε
φελιζολ 17kg  10cm x1mx2m                            15ε
μπαλσα  koτρα πλακε                                       40 ε
καπλαμας 2m                                                   15 ε
γιαλι  υφασμα  80 2μ                                        12ε
γιαλι   υφασμα 300  2μ                                     12ε
καρμπον κεβλαρ υφασμα για joiner                    10 e
Καταγράφηκε
Demetre
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 223



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 1 Ιαν 2016, 20:22:01 »

A pair of snow skis and a pair of floats should be your next accessories .
You'll have  tons  of fun for many years to come !!!
Happy New Year to you  John,nice to hear from you.
Καταγράφηκε
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.655


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 1 Ιαν 2016, 21:56:18 »

Εντυπωσιακη κατασκευη. Τι καπλαμα χρησιμοποιησες και που; Στο κλασικο παχος των 0,5χιλιοστων;
Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #21 στις: Σάββατο, 2 Ιαν 2016, 08:16:11 »

A pair of snow skis and a pair of floats should be your next accessories .
You'll have  tons  of fun for many years to come !!!
Happy New Year to you  John,nice to hear from you.

Hello Demetre, snow skis , require some snow, which we don't see too often.

However, floats, would be a good addition, I am currently matching some floats to the original size Telemachos, which includes a rare solution of three floats, two in place of main wheels, and one under the tail.
This is not my idea, it is a Hegi Schuco desing installed in their model called Auster .15 c.i. three channel (we had a chance to fly it with floats in 1965), and expect to have a good result with Telemachos too.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
alex.cularis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 496


Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 2 Ιαν 2016, 08:33:00 »

kaλημερα
στο φτερο  το 1mm καπλαμας  είναι υποχρεωτικος χωρις spar   στην αρχη εφτιαξα ένα φτερο με 1mm καπλαμα και μου βγηκε πολύ βαρυ 2.2kg το  ένα κομματι και αλλαξα την κατασκευη φτιαχνωντας spar kαι 0.5 καπλαμα και ένα πλεγμα από  80 και 300 υφασμα περιορισα το βαρος στα 1700gr  to kαθενα 3400 και τα δυο ελαφρυνα δηλαδή κατά ένα κιλο .
στο elevator kαι  rudder εγινε επικαλυψη με 1mm καπλαμα γιατι δινει  στιβαροτητα  και ακαμψια.
είναι ευκολη κατασκευη απλα θελει το χρονο της  με τελικο βαρος 6-8 kg

DEMETRE thanks for your advice from USA i was studing anti aicraft missile enginearing in EL PASO Air defense base  FORT BLISS TEXAS for one year trying to destroy enemy aircraft for the next 27 years  .
now i built aeroplanes for hobby   happy NEW year to you and all of your family
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 2 Ιαν 2016, 13:57:09 από alex.cularis » Καταγράφηκε
Demetre
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 223



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 4 Ιαν 2016, 05:00:47 »

Looking good Alex!!!!
How much is going to weight, and what is your choice  of engine, gas or glow ?
ps. I was given a set of plans from John  Kon/kos last year i  believe ,and  soon as my grand-kids (7-10) and i, finish their first scratchbuild  trainer  8' Telemaster, we are going to start on a 1 1/2  scale  Thlemaxo  Twin Engine , powered by 2 x 40  OS 4cycles, that happen to be available.
Fly High!!!
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 4 Ιαν 2016, 07:43:46 »

Looking good Alex!!!!
How much is going to weight, and what is your choice  of engine, gas or glow ?
ps. I was given a set of plans from John  Kon/kos last year i  believe ,and  soon as my grand-kids (7-10) and i, finish their first scratchbuild  trainer  8' Telemaster, we are going to start on a 1 1/2  scale  Thlemaxo  Twin Engine , powered by 2 x 40  OS 4cycles, that happen to be available.
Fly High!!!

Hello again,

the twin engine Telemachos is a very challenging project, I wish to propose two options for the engine positions.

One is with a nacelle each hanging from the wing, but this demands a reinforced wing at least up to the nacelle positions.

The other choice is a horizontal plywood mount that is bolted right on the single engine position, and holds the nacelles left and right like the Kri-Kri airplane. The nacells will include tank and servo position.

Be carefull with CG position, the .40 4c are heavy engines, and will deliver double the power the 150% Tele needs.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Demetre
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 223



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 4 Ιαν 2016, 17:46:36 »

Good morning Gianni and Friends,
Gianni over the years i have design several twins of various sizes , or make changes on the designs of others,from single to twin.
The wing will be build-up balsa and  as you stated will be reinforced , nacells will be build-up,idividual tanks,one servo to control both engines,enlargement  to Fin and Rudder,incidence on wing and engines,engine thrust differential between the two engines to compensate the torgue of the right engine,and in case of an engine-out situation,  tricycle landing gear for good looks, CG issues. Usually the twins are tail heavy do to the fact that the engines are located closer to CG and the tail moment is longer .The battery location should take care of it.
And of course the  Greek decals on the wing and Greek flag on the Fin (which has been  my policy over the years, the GREEKS are here)
Be patient !!!!!
p.s. Currently i'm rebuilding one of my Siato 45s on my Sig Cadet which i  re-design from single to twin engine many years ago and  scratch-build it in 7 days.
Now i am on my third engine and 2'nd rebuilding  and still looks good and fly grate .
The re-design was so successfull , that can fly on one engine with very little effort and something you don't see often, it can take off one one of the little 45 saito.
Fly High !!!
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 4 Ιαν 2016, 17:59:45 »

,engine thrust differential between the two engines to compensate the torgue of the right engine,and in case of an engine-out situation 

Please give me more details on thrust differential
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Demetre
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 223



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 5 Ιαν 2016, 01:41:55 »

Hi Gianni.When two engines  of the same rotation are used  on a twin ,the one on the Right side should be set @1 1/2 to 2 degrees right thrust.
Also  depends on the airfoil ,flat or symmetrical ,the wing will need or not, 1 or two 2 degrees down incidence ,and sometimes more depends on the design of the plane.
The reasons of the right thrust are:1.so the plane, will track straight and not be pulling to the left, caused by the torque from the two props (the p factor), and 2.in case the left engine quit running it will prevent the plane from entering a left hand uncontrollable  spiral  spin and crash.
It doesn't look too bad,only an experience eye can see that offset  on a plane.
All those details (with the changes (if needed ) will be available when i start working on the blue prints,and i will post them on this article .
It  may be needed  farther minor changes to the re-design after the first test flights .If so i will make notes and let you know.   
Please add more details for the guys that  may be interesting in twins.It is much more difficult to me cause i forgot how to install the translator in Greek. Take care.Jim
Καταγράφηκε
alex.cularis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 496


Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Σάββατο, 30 Απρ 2016, 17:06:10 »

καλησπέρα
επιτελους μετα από πολύ καιρο αναμονης  ο τηλεμαχος πεταξε στο πεδιο δοκιμων και εξέλιξης στην μεγαλοπολη 
χρειαστηκαν μονο  600watt να απογειωθεί και σε 20 μετρα μονο διαδρομο.
με 2  4σελες μπαταριες 3500 Αmper με ισχυ κοντα στα 1οοο  WAAT  παραλληλα και   αναδιπλουμενη προπελα 19  χ12 πετουσε για 20 λεπτα σε 5 αποπροσγειωσεις βλέποντας τα δεδομενα  με τηλεμετρια ωσπου εφτασα τις μπαταριες  στο 50 %
Τερμα γκαζι 75 amps
τελικα ένα μοτερακι  SCORPION 300γρ 500 kv 1600 WAAT  σηκωνει ανετα ένα εκπαιδευτικο 8 κιλων
επομενος στοχος DUO DISCUS  8 MΕΤΡΑ   για να εχει κατι να τραβαει  ο  τηλεμαχος

KΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ


* IMG_3850.JPG (98.06 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 282 φορές.)
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #29 στις: Σάββατο, 30 Απρ 2016, 18:01:55 »

Επι τέλους Ανάσταση.

Μπράβο Βαγγέλη.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Σάββατο, 30 Απρ 2016, 20:29:38 »

Μπραβο Βαγγελη για το αποτελεσμα .Βαλε και καμια καμερα να δουμε την Μεγαλοπολη
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
alex.cularis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 496


Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Κυριακή, 1 Μάι 2016, 07:02:24 »

Hλια καλημέρα
βιντεακι  δεν προλαβα γιατι ο καιρος αλλαξε και πηγαινε για βροχη  προς το τελος ιουνη  που θα  ξαναπαω  ελπιζω να  τραβηξω κατι καλο  με τα φουγαρα της Μεγαλοπολης
Καταγράφηκε
eolos30
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 627



Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Δευτέρα, 2 Μάι 2016, 21:20:21 »


  Γιά σου Βαγγέλη. Ειναι ωραιο.
Το βιντεο δεν ειναι καθολου ευκολο. Για 8μετρο ισως να κάνουν 2 κατάτρια απο σερφ (για κεντρικο δοκάρι), φελιζολένιες αεροτομές επενδιμένες με ταινια με ινες. Αλλα ποσο θα κοστιζει η επένδυσή του!
 Να σε δούμε.
Καταγράφηκε

The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: 4μετρος Τηλέμαχος « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.213 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.