Τα προβλήματα μετατροπής κινητήρων μεθανόλης σε βενζίνη είναι 2:
- Η θερμοκρασία, που αντιμετωπίζεται με περισσότερο λάδι και καλή ψύξη / απαγωγή / εξάτμιση όπως σωστά αναφέρουν τα προγραφόμενα
- Η ρύθμιση του καρμπιρατέρ: το μίγμα μεθανόλης έχει περίπου
7 φορές περισσότερη κατανάλωση σε σύγκριση με το μίγμα βενζίνης λόγω διαφορετικής πτητικότητας και ενέργειας που παράγεται ανά cc καυσίμου. Μέχρι τα 20 cc οι περισσότεροι βενζινοκινητήρες χρησιμοποιούν καρμπιρατέρ χορτοκοπτικών που είναι δοκιμασμένα και αξιόπιστα.
Κάτω από τα 20 cc (1.20 c.i. glow κυβισμός) χρησιμοποιούνται glow καρμπιρατέρ με μικρότερη οπή ώστε να επιτυγχάνεται 7 φορές μικρότερη ροή, και συνήθως υπάρχει κάποιας μορφής τρόμπα γιατί απαγορεύεται το σύστημα με πίεση από την εξάτμιση όπως στους glow (κίνδυνος φωτιάς!)
Το πρόβλημα (και από δική μου εμπειρία) είναι ότι η ρύθμιση ενός τέτοιου κινητήρα είναι πολύ πιο δύσκολη και ευαίσθητη σε σύγκριση με τους glow. Θέλει "έμπειρο χέρι" για την αρχική ρύθμιση, και εύκολα χάνει την ρύθμιση με αλλαγές προπέλας / εξάτμισης / upright / inverted, κλπ.
Χωρίς να έχω προσωπική εμπειρία θεωρώ ότι ο συγκεκριμένος OS που παρουσιάζεται εδώ θα έχει
ακόμα πιο δύσκολη ρύθμιση λόγω του μπουζί το οποίο είναι πάντα αναμμένο (δεν δίνει ανάφλεξη σε συγκεκριμένο σημείο του κύκλου όπως η ηλεκτρονική), άρα το σημείο ανάφλεξης ρυθμίζεται και αυτό από το καρμπιρατέρ;
Πάντως για να βάλω και άλλη μια διάσταση στην ενδιαφέρουσα συζήτηση:
Υπάρχει και η επιλογή ηλεκτρονικής ανάφλεξης σε glow κινητήρα:
- Επιτυγχάνεται 25% οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου (μεθανόλης)
- 50% οικονομία στο κόστος καυσίμου γιατί δεν χρειάζεται καθόλου νίτρο (απλή μεθανόλη με λάδι)
- 10% καλύτερες επιδόσεις (σε 4-χρονες)
http://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=24063902&postcount=2808