Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 05:12:49

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 05:12:49

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 48
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 45
    Συνολικά: 45
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ο κινητήρας που θα σκοτώσει την μεθανόλη (;)  (Αναγνώστηκε 8060 φορές)
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.756



    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 22 Οκτ 2015, 16:00:08 »

    Και λίγη Ιστορία!Αφιερωμένο στην πεθανόλη ενα βίντεο σε μια κατηγορία που η μεθανολη διέπρεψε την  δεκαετία 80 στις απαρχές της DUCTED FAN ΕΠΟΧΗΣ και έβαλε τις βάσεις για την εξέλιξη των JET μοντέλων!
    Μοντέλο VIPER BVM , έτος 1991 engine BVM 91R 15 κυβικά 5HP! 30,000 RPM!!Straight methanol no nitro! 200mph!! Thumbs up

    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    pansofos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 215



    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 22 Οκτ 2015, 22:47:11 »

    Μια σπασμενη SAITO που επισκευαστηκε, μια ηλεκτρ. αναφλεξη απο τον κινεζο
             και αντιο μεθανολη.

    https://www.youtube.com/watch?v=20mhqVR_6kk
    Καταγράφηκε
    gordinir8
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38


    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 22 Οκτ 2015, 22:57:09 »

    Πολύ καλό, πόσο λάδι βάζεις και τι διαφορά έχει σε σχέση με το νίτρο? Θερμοκρασία? στροφές?
    Δεν είναι δυνατό να δουλέψει με αντίστοιχο μπουζί χωρίς ανάφλεξη όπως η OS?
    Καταγράφηκε
    levitron
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 293



    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 23 Οκτ 2015, 05:24:33 »

    δεν είναι τοσο ευκολες οι μετατροπες όπως φαινονται
    ουτε η αλλαγη από το ένα καυσιμο στο άλλο δεν θα
    λειτουργει απλα θα γυριζει μεχρι να παθει την ζημεια
    αναλογα με το τι της εκανε ο δημιουργος της   idiot2
    Καταγράφηκε

    raptor 90
    vario airwlf  90
    raptor 50
    t rex 700
    hobby king 600
    χαρικαιιν 550
    hobby king 500

    2 αεροπλάνα και μια αποθηκη που
    δεν ξερω τι εχω
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 23 Οκτ 2015, 09:21:04 »

    Einai πολύ πιο ευκολες απ΄ότι νομιζουμε. H Westone βγάζει και κιτ μετατροπής για τον σκοπο αυτό. Οσο αφορά εαν αντέχουν τα μοτέρ, απλά θέλει παραπάνω λάδι. (ακομα και ο τρικύλινδρος saito, με 20% δουλεύει)
    Καταγράφηκε

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 23 Οκτ 2015, 09:27:47 »

    Ο κινητήρας με βενζίνη λειτουργεί πολύ πιό ζεστός απ' ότι με μεθανόλη.

    Η εξάτμιση της μεθανόλης και το λάδι, απάγουν θερμότητα. Στην περίπτωση της βενζίνης δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο.

    Αρα αν ένας κινητήρας μεθανόλης, λειτουργήσει με βενζίνα,  θα έπρεπε να έχειν πολύ μεγαλύτερη επιφάνεια στις ψύκτρες κάτι που είναι αδύνατο να δεχθεί μετατροπή, ίσως μόνον βελτίωση με κεφαλή ελικοπτερικής χρήσης.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 23 Οκτ 2015, 11:13:25 »

    Μια στιγμη...δεν θα μετατρεψει καποιος εναν κινητηρα ABC , ουτε καποιον πολυστροφο διχρονο μεθανολης.Η μετατροπη θα πετυχει και θα εχει και νοημα, οταν μετατραπει ενας ringed, τετραχρονος, ή διχρονος, που εχει ροπες σε χαμηλοτερες στροφες.Τοτε, με χρηση μεγαλυτερης ποσοτητας λαδιου ο κινητηρας θα δουλεψει ανετα με βενζινη.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 23 Οκτ 2015, 12:00:42 »

    Ena απλο παραγειγμα που βρηκα στα γρηγορα...
    https://www.youtube.com/watch?v=ZCPFzko_m1Y=
    Καταγράφηκε

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 235



    « Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 24 Οκτ 2015, 02:55:47 »

    Hello guys ,Tartan engines(made in Italy) they use both fuels ,carbs with different orifices ,using glow, magneto or electronic ignition  for many years (i'v got a twin cylinder  for about 20 years and still going strong) Do not be afraid to experience new and more economical methods.
    Truth is that exhaust temperatures are much higher,but a non aluminum muffler will do the job very well .
    I use 50:1 mix on all my engines radio control or ultralights (ROTAX) without any problems for a long time.
    Any engine running on methanol ,will run cooler due to the larger quantity of fuel passing through the cylinder head and will develop more horsepower than gasoline ,but that depends on what you are truing to achieve .  
    Καταγράφηκε
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 24 Οκτ 2015, 07:20:34 »

    Τα προβλήματα μετατροπής κινητήρων μεθανόλης σε βενζίνη είναι 2:

    - Η θερμοκρασία, που αντιμετωπίζεται με περισσότερο λάδι και καλή ψύξη / απαγωγή / εξάτμιση όπως σωστά αναφέρουν τα προγραφόμενα

    - Η ρύθμιση του καρμπιρατέρ: το μίγμα μεθανόλης έχει περίπου 7 φορές περισσότερη κατανάλωση σε σύγκριση με το μίγμα βενζίνης λόγω διαφορετικής πτητικότητας και ενέργειας που παράγεται ανά cc καυσίμου. Μέχρι τα 20 cc οι περισσότεροι βενζινοκινητήρες χρησιμοποιούν καρμπιρατέρ χορτοκοπτικών που είναι δοκιμασμένα και αξιόπιστα.
    Κάτω από τα 20 cc (1.20 c.i. glow κυβισμός) χρησιμοποιούνται glow καρμπιρατέρ με μικρότερη οπή ώστε να επιτυγχάνεται 7 φορές μικρότερη ροή, και συνήθως υπάρχει κάποιας μορφής τρόμπα γιατί απαγορεύεται το σύστημα με πίεση από την εξάτμιση όπως στους glow (κίνδυνος φωτιάς!)
    Το πρόβλημα (και από δική μου εμπειρία) είναι ότι η ρύθμιση ενός τέτοιου κινητήρα είναι πολύ πιο δύσκολη και ευαίσθητη σε σύγκριση με τους glow. Θέλει "έμπειρο χέρι" για την αρχική ρύθμιση, και εύκολα χάνει την ρύθμιση με αλλαγές προπέλας / εξάτμισης / upright / inverted, κλπ.

    Χωρίς να έχω προσωπική εμπειρία θεωρώ ότι ο συγκεκριμένος OS που παρουσιάζεται εδώ θα έχει ακόμα πιο δύσκολη ρύθμιση λόγω του μπουζί το οποίο είναι πάντα αναμμένο (δεν δίνει ανάφλεξη σε συγκεκριμένο σημείο του κύκλου όπως η ηλεκτρονική), άρα το σημείο ανάφλεξης ρυθμίζεται και αυτό από το καρμπιρατέρ;

    Πάντως για να βάλω και άλλη μια διάσταση στην ενδιαφέρουσα συζήτηση:

    Υπάρχει και η επιλογή ηλεκτρονικής ανάφλεξης σε glow κινητήρα:
    - Επιτυγχάνεται 25% οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου (μεθανόλης)
    - 50% οικονομία στο κόστος καυσίμου γιατί δεν χρειάζεται καθόλου νίτρο (απλή μεθανόλη με λάδι)
    - 10% καλύτερες επιδόσεις (σε 4-χρονες)

    http://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=24063902&postcount=2808
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 30 Οκτ 2015, 07:40:22 »

    Ακούστε ένα Saito 180 με ηλεκτρονική στο ρελαντί στις 1.100 στροφές !!

    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: Ο κινητήρας που θα σκοτώσει την μεθανόλη (;)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.