Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.134 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 21:48:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 21:48:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από STROVILO
[Σήμερα στις 21:13]

από lakis
[Σήμερα στις 19:48]

από giamous
[Σήμερα στις 17:24]

από giamous
[Σήμερα στις 16:40]

από stam
[Σήμερα στις 15:41]

από joker
[Σήμερα στις 15:01]

[Σήμερα στις 13:45]

[Χθες στις 22:05]

από kios100
[Χθες στις 20:44]

από snoopy
[Χθες στις 20:02]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284134
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 59
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 37
Συνολικά: 45
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: G700Z - Prototype (TREX700 Βενζίνα) « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: G700Z - Prototype (TREX700 Βενζίνα)  (Αναγνώστηκε 25689 φορές)
   
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #45 στις: Κυριακή, 3 Ιαν 2016, 17:24:32 »

Καλη χρονια και καλη επιτυχια και σε αυτο το project!
Μετα απο 6 zenoah με tuned pipes, intakes κλπ κλπ εχω παρατηρησει-ειδικα αμα εχεις κρατησει το μαστο απο τεφλον-. Θα παρατηρησεις οτι απο τη στιγμη που μπηκες στην αναλογια λαδιου λειτουργιας, οι μαυριλες παυουν να εμφανιζονται σαν πιτσιλιες εως να γινουν ενα ομοιογενες σκοτεινιασμα και η εξαγωγη σου να ειναι πεντακαθαρη! Αυτο συμβαινει περιπου στα 15 λιτρα με τις λειτουργιες που περιεγραψες πιο πριν. Θα δεις κιολας οτι μολις καθαρισει ο κινητηρας θα δουλευει παρα πολυ σταθερα.

Καλη συνεχεια

Όταν λές μαστό από τεφλόν, εννοείς το κολάρο σύνδεσης του λαιμού με την πίπα συντονισμού?

Πιθανόν να φτάσω μέχρι και 40/1 στην αναλογία μίξης.. σε αυτή την αναλογία και με καλό λάδι είναι πολύ καθαρή η καύση. Τώρα όμως που και που έχω κάτι μαύρες πιτσιλιές στην εξάτμιση που όπως λές σωστά, θα καθαρίσει στο μέλλον..

6 zenoah με tuned pipes ε.. ωραίος..  αεροπλάνα? ελικόπτερα? σκαφάκια?

Έχεις παιξει 50/1 ποτε?
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 25 Μάρ 2016, 21:06:08 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #46 στις: Κυριακή, 3 Ιαν 2016, 17:33:58 »

Ναι το κολαρο στα σετ που εχω ειναι απο τεφλον και διαφανιζει και φαινονται αμεσως οι συγκεντρωμενες μαυριλες.
Στον 62αρη παιζω 50/1 εως 52/1 με belray. Εκπληκτικος κινητηρας φοβερη λειτουργια.

Ολοι ειναι για αεροπλανα- long range UAVs απο 26 μεχρι 80
Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #47 στις: Κυριακή, 3 Ιαν 2016, 20:18:20 »

Μια χαρα. Για 30άρη καλα θα ειναι μεχρι 40/1 για ασφαλεια..
Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #48 στις: Πέμπτη, 21 Ιαν 2016, 20:29:18 »

Καλησπέρα σε όλους.

Στα 10 λίτρα καύσιμο σήμερα τραβήξαμε ένα πρόχειρο βίντεο ακόμη..

Το ελικόπτερο τώρα ζυγίζει 5,65 κιλά. Οι μέγιστες στροφές που έχει σεταριστεί είναι οι 2100 και κράτησε με επιτυχία κάπου τις 1870 στροφές με Radix 710MM και βήμα +-13 μοίρες

Ανακατεύοντας τα στικ, το ζόρισα όσο μπορούσα περισσότερο και με εξαίρεση κάποιες συγκεκριμένες στιγμές δεν μπορώ να πω ότι bog-άρισε και ιδιαίτερα για βενζίνα και τα πτητικά χαρακτηριστικά του είναι πολύ καλά..

Δεν είμαι σίγουρος αν έχω τις βελόνες στη βέλτιστη ρύθμιση αλλά σιγά-σιγά θα το βρούμε..

Στη συνέχεια έχουν να γίνουν μερικές αλλαγές στη μετάδοση και το πλαίσιο για ελλάτωση στο βάρος και καλύτερο ζύγισμα στο κέτρο βάρους του ελικοπτέρου..
Και θα ρίξω το βάρος λίγο ακόμη με κάποιες αλλαγές σε εξαρτήματα του ελικοπτέρου..

Ήδη ίσως είναι το ελαφρύτερο βενζινοκίνητο ελικόπτερο που έχω δει, αλλά σκοπός είναι στη Flybarless εκδοχή του να ζυγίζει κοντά στα 5 κιλά!

Είναι πολύ φιλόδοξο σχέδιο αλλά αν τα καταφέρω θα είναι το ελαφρύτερο 700άρι βενζινοκίνητο ελικόπτερο στον κόσμο και ότι καλύτερο για ελικόπτερο καθημερινής χρήσης, τόσο για αρχάριους όσο και για προπόνηση και προχωριμένους..




Στη συνέχεια η αναβάθμιση του G700Z..

 Thumbs up
Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #49 στις: Σάββατο, 23 Ιαν 2016, 18:31:15 »

Upgrade Update!

Carbon Fiber Landing Skids 2.5ΜΜ.  Cheesy

Μειώθηκε λίγο ακόμη το βάρος και έγινε λίγο πιο όμορφο..










 
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 23 Ιαν 2016, 18:44:15 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.735


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #50 στις: Σάββατο, 23 Ιαν 2016, 21:16:56 »




Φυσικά πάντα προς το καλύτερο, εύγε Διονύση!!!  beer  beer
Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #51 στις: Κυριακή, 24 Ιαν 2016, 13:52:51 »

 laugh laugh laugh laugh

Γειά σου ρε Μάρκο!

 Thumbs up
Καταγράφηκε

alex.cularis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 496


Προφίλ
« Απάντηση #52 στις: Κυριακή, 24 Ιαν 2016, 15:04:42 »

Διονυση καλησπέρα
παρακολουθωντας την παρουσιαση σου απο την αρχη βλεπω ότι είναι από τις ελάχιστες που αναφερωνται με τοση λεπτομερεια και διεξοδικα για την κατασκευη αυτης της μετατροπης.
επισης στο τελος κανεις και ελενχο στην πραξη  για την πιστοποιηση και αξιολογηση της ολης κατασκευης .
δεν είμαι βεβαια καποιος κορυφαιος αθλητης στα ελικόπτερα αλλα νομιζω οτι αυτή η παρουσιαση  αξιζει να μπει στην πρωτη σελιδα  του aeromodelling .gr σαν ένα ειδος επιβράβευσης  για αυτην  την εργασια σου και προσφορα στους χρηστες - μοντελιστες του aeromodelling. gr
Καταγράφηκε
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.735


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #53 στις: Κυριακή, 24 Ιαν 2016, 15:48:53 »

δεν είμαι βεβαια καποιος κορυφαιος αθλητης στα ελικόπτερα αλλα νομιζω οτι αυτή η παρουσιαση  αξιζει να μπει στην πρωτη σελιδα  του aeromodelling .gr σαν ένα ειδος επιβράβευσης  για αυτην  την εργασια σου και προσφορα στους χρηστες - μοντελιστες του aeromodelling. gr

+1000  Thumbs up  Thumbs up
Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #54 στις: Κυριακή, 24 Ιαν 2016, 21:00:50 »

Καλησπέρα Αλέξη.

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Δεν υπάρχει λόγος για επιβράβευση γιατί απλά δεν είναι αυτός ο σκοπός..

Όπως έχω ξαναγράψει, όλα τα θέματα που γράφω στο forum είναι ένα ακόμη hobby για μένα.. Κάτι σαν.. αρθρογραφία για τις μέρες του χειμώνα..

Είναι πολύ όμορφο να υπάρχει απήχηση από τα μέλη του forum και αυτό για μένα είναι επιβράβευση. Η διαχείριση του υλικού μέσα στο site είναι αρμοδιότητα των συντονιστών.

Υ.Γ.

Στην εποχή που ζούμε, Νο1 ανάγκη του πολιτισμού μας έχει γίνει η ικανοποίηση της ματαιοδοξίας μας.. Τουλάχιστον ,ας το κάνουμε δημιουργικά..  Grin
Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #55 στις: Τρίτη, 2 Φεβ 2016, 17:54:33 »

Καλησπέρα στην παρέα.

Σήμερα φτάσαμε τα 20 λίτρα καύσιμου με το G700Z σε πλήρη ''κακομεταχείριση''!  Grin

Το ελικόπτερο είναι άρτιο και αξιόπιστο.  

Το μοτέρ αρχίζει να ανοίγει σιγά-σιγά και ζητάει κλείσιμο στις βελόνες..  Cheesy

Η εξάτμιση όμως μετατράπηκε σε ιπτάμενη κουδουνίστρα!  tickedoff

Κάτι ξεκόλλησε από μέσα και κουδουνίζει μέσα στο εσωτερικό καθώς περνούν τα καυσαέρια από μέσα..

Αν κάποιος έχει παρόμοια εμπειρία, ας δώσει τα φώτα του σχετικά με το γιατί έγινε, τι πρέπει να γίνει τώρα και τι μπορεί να προκαλέσει στο μέλλον το ίδιο πρόβλημα..  worry

Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #56 στις: Σάββατο, 6 Φεβ 2016, 16:34:32 »



Η ανταπόκριση από τον Hanson αψογη. Ο Al, επικοινώνησε με τον διανομέα της Hattori στην Αμερική, προσκομίζοντας το αποδεικτικό της παραγγελίας που είχα κάνει με το κινητήρα και την εξάτμιση πακέτο από τον ίδιο..

Προς τιμή της η Hattori αναγνώρισε το πρόβλημα και θα μου στείλει καινούρια εξάτμιση κατευθείαν από Japan.

Τελικά μου βγήκε σε καλό που αγόρασα πακέτο μοτέρ & εξάτμιση.. Για άλλη μια φορά φάνηκε πόσο επαγγελματίας είναι στη δουλειά του ο Mr Hanson.

 Thumbs up
Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #57 στις: Κυριακή, 27 Μάρ 2016, 21:24:05 »

Καλησπέρα ξανά..

Με την εξάτμιση όλα καλά.
Έλαβα τη νέα από japan και ήδη έχει γράψει και αυτή αρκετές ώρες στον αέρα χωρίς κανένα πρόβλημα. Δεν κάνει ήχους και τελικά η πρώτη ήταν απλά μια ελαττωματική εξάτμιση που κάτι δεν είχε γίνει σωστά στις κολλήσεις στο εσωτερικό.. Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν..



Καθώς είμαστε στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση και αυτού του θέματος, το G700Z prototype είναι σχεδόν ολοκληρωμένο..

Το τελευταίο carbon touch που θα γίνει αφορά το καπάκι του κινητήρα..

Ναι το καπάκι της φάνας που έχουν από κάτω όλοι οι Zenoah τύπου RC κινητήρες που είναι μεταλλικό και βαρύ!

Πόσο βαρύ? Τόσο…



104 γραμμάρια είναι ένα αρκετά υπολογίσιμο βάρος για ένα ελικόπτερο.. Και αν υπολογίσουμε και το σημείο που βρίσκεται αυτό το βάρος επάνω στο ελικόπτερο, έχει διπλάσια σημασία το όποιο κέρδος σε γραμμάρια έχουμε από αυτό. Και εξηγούμαι..

Το μεταλλικό καπάκι του Zenoah είναι στο κάτω – κάτω μέρος του ελικοπτέρου.. Βιδώνει στο bottom plate του πλαισίου.. Αν αφαιρέσουμε βάρος από εκεί ( που είναι τόσο χαμηλά ) κάνουμε μια πολύ μεγάλη αλλαγή στο σύνολο του ελικοπτέρου καθώς έτσι μεταφέρουμε το κέντρο βάρους του ελικοπτέρου λίγο πιο ψηλά!

Αυτό είναι πολύ σημαντικό σε ένα ελικόπτερο , ειδικά για βενζίνα, διότι αυτό είναι και ένα από τα σημεία που πονάνε τα gassers..
Είναι που είναι βαρύτερα από τα νίτρο, έχουν και χαμηλά το βάρος του μοτέρ με αποτέλεσμα να μειώνεται κατά πολύ η ικανότητα τους σε ελιγμούς αφού το κέτρο βάρους έχει απομακρυνθεί αρκετά από το στροφείο..

Με μια ακόμη αξιόλογη μείωση του βάρους σε αυτό το σημείο (όπως έγινε και με τα skids), όχι μόνο θα έχουμε ένα ακόμη πιο ελαφρύ gasser ελικόπτερο αλλά συγχρόνως θα το κάνουμε ταχύτερο σε fast forward flight αλλά θα ανεβάσουμε και το ( cyclic ) roll / flip rate!

Θα έχουμε ακόμη καλύτερα πτητικά χαρακτηριστικά δηλαδή..   Wink

Ψάχνοντας λίγο στο internet είδα ότι το έχουν κάνει και άλλοι στο παρελθόν.. οπότε γιατί όχι και εμείς?

Οπότε, με τις διαδικασίες που έχουμε ξαναδεί και αναλύσει ξεκινάμε..




Τοποθετούμε το καπάκι σε ένα τζάμι..

Κόβουμε τις εξοχές που έχει το μεταλλικό καπάκι για να βιδώνει η κορδονιέρα.. έτσι και αλλιώς την κορδονιέρα δεν την έχω βιδωμένη επάνω στο ελικόπτερο κατά τις πτήσεις.. Οπότε γιατί να κάνω τη ζωή μου δύσκολη??

Γεμίζουμε όλες τις τρύπες με filleting wax και περνάμε τα κατάλληλα αποκολλητικά .. Σε αυτή την περίπτωση κερί και PVA!





Στη συνέχεια, gelcoat για να κάνουμε ένα καλούπι.. το καλύτερο θα ήταν να γίνει διαιρούμενο.. αλλά οκ.. Θα με ταλαιπωρήσει λίγο στην αποκόλληση αλλά γίνεται και μονοκόματο..





Αποκόλληση από το πρωτότυπο.. Και βάζουμε το κατάλληλο κάρβουνο, ρητίνες, αναλώσιμα και μέσα στη σακούλα για vacuum!





Σε αυτή την περίπτωση βάλαμε τρείς στρώσεις ανθρακο-ύφασμα 180γρ/τμ, γρήγορο καταλύτη και με μια ηλεκτρική κουβέρτα μετά το gel-άρισμα ανεβάσαμε την θερμοκρασία πολυμερισμού στους 60~70 βαθμούς για 24 ώρες..



Με αυτό τον τρόπο θα γίνει αρκετά πιο σκληρό το κομμάτι και θα έχει καλύτερες θερμικές ιδιότητες.. Θα αντέχει μεγαλύτερες θερμοκρασίες δηλαδή..


Για να δούμε..

 Thumbs up
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 27 Μάρ 2016, 22:06:08 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

ΑdamHeli
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 910


Don't forget the ground....


Προφίλ
« Απάντηση #58 στις: Δευτέρα, 28 Μάρ 2016, 12:43:29 »

πολύ δίαιτα ρε Διονύση....  Cheesy μπράβο για τις όμορφες κατασκευές σου!!!
Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #59 στις: Δευτέρα, 28 Μάρ 2016, 21:49:37 »

πολύ δίαιτα ρε Διονύση....  Cheesy μπράβο για τις όμορφες κατασκευές σου!!!

Φώτη άστα! Διατροφή φουλ και βενζίνα χαμηλή σε λιπαρά!!!  Grin Grin

Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: G700Z - Prototype (TREX700 Βενζίνα) « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.603 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.