Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.121 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 06:44:31

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 06:44:31

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:14]

[Χθες στις 22:05]

από kios100
[Χθες στις 20:44]

[Χθες στις 20:43]

από snoopy
[Χθες στις 20:02]

από Bocian
[Χθες στις 17:18]

[Χθες στις 12:00]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]

[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 18:34:14]

από dominicm
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:45:38]

από Lemon!
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:32:55]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284121
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 45
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 15
Συνολικά: 17
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: G700Z - Prototype (TREX700 Βενζίνα) « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 7  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: G700Z - Prototype (TREX700 Βενζίνα)  (Αναγνώστηκε 25680 φορές)
   
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #30 στις: Δευτέρα, 21 Δεκ 2015, 10:24:43 »

Διονύση καλή συνέχεια στην πολύ ωραία κατασκευή σου, με το καλό να το δείς στον αέρα και να το ευχαριστηθείς.
Ευχομαι ο Αη-Βασίλης να θυμηθεί   όλους τους Αερομοντελιστές.

Αποστόλη να σαι καλά εσύ και οι βηματικοί κινητήρες σου!  Grin
Πολύ σύντομα θα κάνει τα πρώτα του hover.. έχουμε και το στρώσιμο του μοτέρ....

 Thumbs up

Είμαι σίγουρος πως δεν υπάρχει αερομοντελιστής που θα ξεχαστεί απο τον Αη Βασίλη!!
Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #31 στις: Πέμπτη, 24 Δεκ 2015, 17:06:37 »

G700Z
Εκκίνηση & στρώσιμο κινητήρα.

Προχωρώντας ακόμη λίγο το project ολοκληρώθηκε η τοποθέτηση του κεντρικού στροφείου & των ηλεκτρονικών, μπήκε η μπούμα με το ουριαίο στροφείο και τοποθέτησα τον κινητήρα πρόχειρα μέσα στο πλαίσιο χωρίς το bottom plate.

Τώρα μπορώ να ρίξω μια ματιά στις αποστάσεις & τα κέντρα, να σετάρω το servo για το γκάζι και να αρχίσω το στρώσιμο του κινητήρα.

Αφού όλα δείχνουν μια χαρά, ξεκινάει το στρώσιμο..

Οι κινητήρες βενζίνης χρειάζονται αρκετές ώρες λειτουργίας για να στρώσουν. Αν και οι απόψεις για τον χρόνο, τον τρόπο και την χρήση κατά τη διάρκεια της διαδικασίας διίστανται .. Πάνω κάτω υπάρχουν κοινώς αποδεκτοί κανόνες για την διαδικασία του στρωσίματος ενός νέου κινητήρα.

Διαβάζοντας, ρωτώντας και μελετώντας τελικά αποφάσισα να προχωρήσω με έναν συγκεκριμένο τρόπο για το στρώσιμο του μοτέρ χωρίζοντας τη διαδικασία σε δύο φάσεις.

1η Φάση – Θερμικοί κύκλοι λειτουργίας στο έδαφος.
2η Φάση – Λειτουργία στον αέρα.

Στην πρώτη φάση λειτουργούμε τον κινητήρα χωρίς Blades κεντρικού στροφείου, σε χαμηλές στροφές, όχι πολύ υψηλές θερμοκρασίες και χωρίς φορτίο για διαστήματα 5-7 λεπτών.

Ανάμεσα από αυτά τα διαστήματα λειτουργίας κάνουμε διαλύματα μεταξύ 10-15 λεπτών για να πάρει τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος ομαλά μετά από κάθε δούλεμα.

Αυτό είναι ένας θερμικός κύκλος. Και όπως μου εξήγησε ο Al Από την Hanson αυτό είναι καλό να γίνεται για να "πατήσουν" τα μέταλλα μεταξύ τους και να προετοιμαστούν για την κανονική λειτουργία καλύτερα.. Με ένα καλό στρώσιμο λέει ότι στο μέλλον θα είναι πιό ισχυρός και πιό smooth στη λειτουργεία του..

Στο σύνολο έκανα 3 κύκλους ανά ντεπόζιτο, έκαψα 2 ντεπόζιτα με αυτόν τον τρόπο, οπότε έκανα 6 θερμικούς κύκλους στο έδαφος χωρίς ή με ελάχιστο φορτίο.

Σε όλη τη διαδικασία του στρωσίματος χρησιμοποιώ ημισυνθετικό λάδι Stihl σε αναλογία 25/1 (δηλαδή 40ml λάδι ανά λίτρο βενζίνης) και μετά την ολοκλήρωση του στρωσίματος (περίπου 5 λίτρα) θα γυρίσω σε πλήρες συνθετικό λάδι σε αναλογία 32/1 (δηλαδή 31,3ml λάδι ανά λίτρο βενζίνης).

Οι κινητήρες βενζίνης για να στρώσουν και να έρθους στο maximum της απόδωσής τους θέλουν πολλές ώρες λειτουργίας.. το πόσες ακριβώς δεν το ξέρω.. αλλά από ότι έχω δει με το άλλο βενζινοκίνητο που έχω συνεχώς βελτιώνεται αν έχει προηγηθεί καλό ξεκίνημα..

Εδώ παραθέτω και ένα πινακάκι με τις αναλογίες για όποιον θέλει να το έχει..



Όπως λένε κάποιοι φίλοι, πολύ το.... κουβεντιάζουμε το θέμα με τα στρωσίματα και τις ρυθμίσεις και τα συναφή.. στα αλυσοπρίονα ή τα χορτοκοπτικά τους βάζουμε ότι λάδι βρούμε, βάζουμε μπροστά και τους πίνουμε το αίμα.. τέλος πάντων.. Ας σκοτώσουμε λίγη ώρα διυλίζοντας και κανέναν κώνωπα να ούμε..  







Σε αυτό το ‘βαρετό’ video μπορεί να δει όποιος το επιθυμεί την διαδικασία του ενός κύκλου ( 5 λεπτών ) για να πάρει μια ιδέα από τις στροφές και το γκάζι που βάζω σε αυτή τη φάση.

Η καμπύλη του γκαζιού είναι γραμμική 0% – 100% και το γκάζι δεν ξεπερνά ποτέ το 50% στο στίκ.



Στη δεύτερη φάση, και αφού μπούν και τα blades & σεταριστεί, θα συνεχίσουμε με τα υπόλοιπα περίπου 5 λίτρα καύσιμο στον αέρα με hover, πορείες και τριμάρισμα γιατί.. ο θείος θέλει βόλτες χαλαρές…  Grin
 
Καλά Χριστούγεννα σε όλους.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 24 Δεκ 2015, 17:17:29 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.735


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Πέμπτη, 24 Δεκ 2015, 17:31:41 »

Όπως λένε κάποιοι φίλοι, πολύ το.... κουβεντιάζουμε το θέμα με τα στρωσίματα και τις ρυθμίσεις και τα συναφή.. στα αλυσοπρίονα ή τα χορτοκοπτικά τους βάζουμε ότι λάδι βρούμε, βάζουμε μπροστά και τους πίνουμε το αίμα.. τέλος πάντων.. Ας σκοτώσουμε λίγη ώρα διυλίζοντας και κανέναν κώνωπα να ούμε..  
Καλά Χριστούγεννα σε όλους.

Πολύ ωραίος ήχος σαν να ακούω τον γείτονα να κόβει ξύλα!!  Grin

Πλάκα κάνω Διονύση ο ήχος πράγματι είναι ωραίος, συγχαρητήρια σε όλους που συνετέλεσαν να φτιαχτεί
αυτό το project και με το καλό στον αέρα!!!  Thumbs up

Αν του έβαζες έλικες από π.χ. 250άρι ε/π για το στρώσιμο, για να έχει κάποιο φορτίο θα ήταν καλύτερα ή χειρότερα Διονύση??

Καλά και Ευτυχισμένα Χριστούγεννα!!! Thumbs up
Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #33 στις: Πέμπτη, 24 Δεκ 2015, 19:33:57 »

Όπως λένε κάποιοι φίλοι, πολύ το.... κουβεντιάζουμε το θέμα με τα στρωσίματα και τις ρυθμίσεις και τα συναφή.. στα αλυσοπρίονα ή τα χορτοκοπτικά τους βάζουμε ότι λάδι βρούμε, βάζουμε μπροστά και τους πίνουμε το αίμα.. τέλος πάντων.. Ας σκοτώσουμε λίγη ώρα διυλίζοντας και κανέναν κώνωπα να ούμε..  
Καλά Χριστούγεννα σε όλους.

Πολύ ωραίος ήχος σαν να ακούω τον γείτονα να κόβει ξύλα!!  Grin

Πλάκα κάνω Διονύση ο ήχος πράγματι είναι ωραίος, συγχαρητήρια σε όλους που συνετέλεσαν να φτιαχτεί
αυτό το project και με το καλό στον αέρα!!!  Thumbs up

Αν του έβαζες έλικες από π.χ. 250άρι ε/π για το στρώσιμο, για να έχει κάποιο φορτίο θα ήταν καλύτερα ή χειρότερα Διονύση??

Καλά και Ευτυχισμένα Χριστούγεννα!!! Thumbs up

Καλησπέρα Μάρκο.

Ευχαριστώ πολύ! Μάλλον θα σηκωθεί από το έδαφος του χρόνου!

Όσο αφορά το φορτίο, για αυτό τον λόγο έβαλα blades στο ουριαίο  διότι για να κρατήσει την ουρά από τη ροπή του μοτέρ δίνει λίγες μοίρες στο rudder.. πού και που του δίνω και λίγο παραπάνω..

Δεν νομίζω ότι θα ήταν καλύτερα ή χειρότερα γιατί με τη ροπή που έχει θα ήταν σαν να μην έχει τίποτα..

Εξάλλου θα κάνω και ένα ντεπόζιτο (3 κύκλους) στο έδαφος με τα blades του κεντρικού πριν απογειωθεί..

Να σαι καλά, καλές γιορτές!
Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #34 στις: Δευτέρα, 28 Δεκ 2015, 20:14:33 »

Συνεχίζοντας την χρονοβόρα διαδικασία του στρωσίματος του κινητήρα, σήμερα, εκμεταλλευόμενος την καλοκαιρινή μέρα που είχαμε στο νησί πέρασα ένα ζευγάρι glass fiber blades 690MM που έχω για δοκιμές και σήκωσα το ελικόπτερο για να κάνω μερικές πτήσεις..

Στο σύνολο γέμισα 7 φορές πετώντας περίπου 8 λεπτά την φορά με διαλλείματα 10 – 15 λεπτών..

Το ελικόπτερο ανταποκρινόταν άψογα, τα επίπεδα κραδασμών στο πλαίσιο είναι εξαιρετικά χαμηλά. Το στιβαρό σασί τελικά αποδίδει…

Στην ουρά ένα ελαφρύ παίξιμο σε χαμηλές στροφές όπου είναι λογικό αν λάβουμε υπόψη τον αρύθμιστο & άστρωτο κινητήρα .. θα ρυθμιστεί μαζί με την ευαισθησία του γυροσκοπίου και ίσως μπάσω μια τρύπα πιο μέσα την μπαλόβιδα στο horn του servo του rudder ώστε να μειωθεί η μηχανική ευαισθησία της ουράς και να μπορώ να έχω μεγαλύτερη ‘ανάλυση’ στις ρυθμίσεις από την τηλεκατεύθυνση.

Προς το τέλος δεν σας κρύβω ότι του τράβηξα και 3-4 loop-άκια… χαλαρά όμως να μη το ζορίσω αφού το μοτέρ το είχα τοποθετημένο πρόχειρα στο πλαίσιο χωρίς το bottom plate.

Αν και σήμερα είχαμε πλήρη άπνοια, τα έβγαλε με εξαιρετική άνεση, με χαμηλές στροφές,  normal mode, εύκαμπτα blades και με αρκετές μοίρες στο στροφείο..

Μέχρι τώρα όλα δείχνουν τέλεια! Too good to be true που λένε!  Cheesy Στη συνέχεια καθώς θα ρυθμιστεί και θα το ζορίσω λιγουλάκι παραπάνω.. θα δείξει…  Undecided

Εδώ δύο φωτογραφίες στον αέρα και ένα μικρό βίντεο με την πρώτη του πτήση δοκιμών.







 Thumbs up
Καταγράφηκε

salasgr
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 351


fly something ... or take a nap...


Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Δευτέρα, 28 Δεκ 2015, 21:04:33 »

Μπράβο φίλε! Ειλικρινά σε χαίρομαι για την υπομονή σου ,τις γνώσεις σου και τα projects  σου .
Ξέρεις τι λείπει απο την συλλογή σου ε? Ελικόπτερο με κινητήρα ατμού  idiot2  laugh laugh  .... 
Με τουρμπίνα έχεις , με μπεζινα έχεις , νίτρο ειναι το γνωστό κ μη εξαιρετέο όπως κ με μπαταρία... Οπότε???

Καλό στρώσιμο!
Καταγράφηκε



Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #36 στις: Τρίτη, 29 Δεκ 2015, 14:09:43 »

Μπράβο φίλε! Ειλικρινά σε χαίρομαι για την υπομονή σου ,τις γνώσεις σου και τα projects  σου .
Ξέρεις τι λείπει απο την συλλογή σου ε? Ελικόπτερο με κινητήρα ατμού  idiot2  laugh laugh  .... 
Με τουρμπίνα έχεις , με μπεζινα έχεις , νίτρο ειναι το γνωστό κ μη εξαιρετέο όπως κ με μπαταρία... Οπότε???

Καλό στρώσιμο!

Χμμ.. λές να την ψάξω για τίποτα υδρογόνο ή υγραέριο??   Grin

Να σαι καλά φίλε. Σε ευχαριστώ πολύ.

 Thumbs up
Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #37 στις: Σάββατο, 2 Ιαν 2016, 19:05:40 »

Καλησπέρα και καλή χρονιά!

Μετά από τα 5 πρώτα λίτρα καύσιμο σε αναλογία 25/1, σήμερα έγινε η πρώτη πτήση του ελικοπτέρου με καύσιμο σε αναλογία 32/1.

Τοποθετήθηκε ένα προσωρινό bottom plate, ένα canopy από trex700 & ένα ζευγάρι carbon blades Radix 700MM.

Σεταρίστηκε ο governor στις 1550 στροφές για normal και 1900 για Ulde Up, οι μοίρες +-12 και ξεκινήσαμε  για τα επόμενα 5 λίτρα…

Αρκετά ικανοποιητικά τα πρώτα δείγματα, πολύ σταθερή πτήση με αρκετή δύναμη σε σχέση με το βάρος.. Δεν έχω ζυγίσει ακόμη το ολικό βάρος, θα το κάνω μόλις ολοκληρώσω κάτι τελευταίες λεπτομέρειες που λείπουν όπως skid, canopy και carbon bottom plate κ.α..

Από άποψη κραδασμών είναι άψογο! Ακόμη και σε Idle Up, όπως θα δείτε και στο βίντεο, το ελικόπτερο είναι εξαιρετικά σταθερό, χωρίς εμφανείς κραδασμούς ή παρεμβολές σε κανένα από τα ηλεκτρονικά του ελικοπτέρου.

Το rudder έχει ένα πολύ ψιλό παίξιμο που και που το οποίο ακολουθεί τη λειτουργία του μοτέρ, αλλά πιστεύω ότι με λίγες ρυθμίσεις και καθώς θα στρώνει το μοτέρ και θα ρυθμίζονται οι βελόνες θα καθαρίσει και θα έρθει τέλεια.

Έτσι θα συνεχίσω για τα επόμενα 5 λίτρα καύσιμο χωρίς πολλά πολλά ζόρια, αλλά ανεβάζοντας λίγο τις θερμοκρασίς.. και βλέπουμε.

Το στρώσιμο του μοτέρ θα αργήσει πολύ..  δεν έχω ιδέα πόσα λίτρα θα χρειαστούν. Βλέποντας και κάνοντας..

Εδώ ένα μικρό βίντεο από τη σημερινή δοκιμαστική πτήση του G700Z.



Από εδώ και πέρα.. όρεξη να έχουμε να πετάμε…

 Thumbs up
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 2 Ιαν 2016, 19:24:38 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

carapis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 364


... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


Προφίλ WWW
« Απάντηση #38 στις: Σάββατο, 2 Ιαν 2016, 23:05:21 »

 
Thumbs up Διονυση καλησπερα και καλη μας χρονια, τουμπανο το εργαλειο, μπραβο σου...!!!  Thumbs up
 
 ΥΓ
Μια μικρη λεπτομερεια που θα δωσει μακροζωια στον κ/τ, πρεπει να τον ζεσταινεις τουλαχιστον 1 λεπτακι (εαν δεν το κανεις ειδη) πριν βγεις στον αερα.

     Με τις καλλιτερες ευχες μου
σε εσενα και σε ολα τα παιδια στο νησι

           Χρησταρας
Καταγράφηκε

FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
alex.cularis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 496


Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Κυριακή, 3 Ιαν 2016, 06:57:10 »

kαλημερα και καλη χρονια
ενα μεγαλο μπραβο δυονυση απο μενα για την προσπαθεια σου αυτη και το μοιρασμα της σε ολους τους αερομοντελιστες.
θα ηθελα να σε ρωτησω για το μερος που πετας στο τελευταιο videaki που ειναι και εαν μπορει να πεταξει καποιος επισκεπτης εκει
Καταγράφηκε
ichiban
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Κυριακή, 3 Ιαν 2016, 08:46:39 »

Μπράβο Γκουσκόνε!!
Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #41 στις: Κυριακή, 3 Ιαν 2016, 11:20:17 »


Thumbs up Διονυση καλησπερα και καλη μας χρονια, τουμπανο το εργαλειο, μπραβο σου...!!!  Thumbs up
 
 ΥΓ
Μια μικρη λεπτομερεια που θα δωσει μακροζωια στον κ/τ, πρεπει να τον ζεσταινεις τουλαχιστον 1 λεπτακι (εαν δεν το κανεις ειδη) πριν βγεις στον αερα.

     Με τις καλλιτερες ευχες μου
σε εσενα και σε ολα τα παιδια στο νησι

           Χρησταρας

Χρηστάρα καλή χρονιά!

Όντως έτσι είναι. Όταν είναι κρύο το μοτέρ το ζεσταίνω ένα λεπτό περίπου πριν πετάξω.

Στην περίπτωση του βίντεο έχει προηγηθεί ήδη μία πτήση.

Γνωρίζεις στο περίπου στα πόσα λίτρα ή στις πόσες ώρες λειτουργίας αρχίζουν να ανοίγουν οι βενζινοκινητήρες? Εχω ακούσει ότι θέλουν πολύ πράμα.. αλλά δεν ξέρω πάνω κάτω πόσο..


kαλημερα και καλη χρονια
ενα μεγαλο μπραβο δυονυση απο μενα για την προσπαθεια σου αυτη και το μοιρασμα της σε ολους τους αερομοντελιστες.
θα ηθελα να σε ρωτησω για το μερος που πετας στο τελευταιο videaki που ειναι και εαν μπορει να πεταξει καποιος επισκεπτης εκει



Αλέξη, σε ευχαριστώ πολύ.

Ο χώρος που βλέπεις στο τελευταίο βίντεο είναι το μοντελοδρόμιο Ζακύνθου. Βρίσκεται στην περιοχή Καλαμάκι αμέσως μετά την πίστα go cart F1.

Εννοείται πως μπορείς να πετάξεις άνετα και σαν επισκέπτης. Όταν έρθεςι στο νησί μας στείλε μήνυμα να σε βοηθήσω να το βρείς, να πετάξουμε μαζί και με τα άλλα παιδιά και να τα πούμε.


Μπράβο Γκουσκόνε!!


Ζήβα.. άσε τα μπράβο και έλα στο νησί σου να πάρεις καθαρό - γεμάτο υγρασία - αέρα να πιούμε και κανα καφέ...

 Thumbs up
Καταγράφηκε

mihelone
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 343



Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Κυριακή, 3 Ιαν 2016, 13:52:49 »



Γνωρίζεις στο περίπου στα πόσα λίτρα ή στις πόσες ώρες λειτουργίας αρχίζουν να ανοίγουν οι βενζινοκινητήρες? Εχω ακούσει ότι θέλουν πολύ πράμα.. αλλά δεν ξέρω πάνω κάτω πόσο..

Thumbs up

Καλημερα. Αν θυμαμαι καλα, οταν διαβαζα και εγω για τις βενζινες, γυρω στα 20 λιτρα....Το θυμαμαι γιατι μου ειχε κανει μεγαλη εντυπωση.....Αντε να καψεις 20 λιτρα με αεροπλανο.....
Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #43 στις: Κυριακή, 3 Ιαν 2016, 16:27:10 »



Γνωρίζεις στο περίπου στα πόσα λίτρα ή στις πόσες ώρες λειτουργίας αρχίζουν να ανοίγουν οι βενζινοκινητήρες? Εχω ακούσει ότι θέλουν πολύ πράμα.. αλλά δεν ξέρω πάνω κάτω πόσο..

Thumbs up

Καλημερα. Αν θυμαμαι καλα, οταν διαβαζα και εγω για τις βενζινες, γυρω στα 20 λιτρα....Το θυμαμαι γιατι μου ειχε κανει μεγαλη εντυπωση.....Αντε να καψεις 20 λιτρα με αεροπλανο.....

Όντως.. με αεροπλανο θέλεις πολύ χρόνο..

Στο ελικόπτερο με 8oz Dubro tank δηλαδή 230 ml καύσιμο πετάω 7~8 λεπτά full Idle UP.. οπότε στο λίτρο χοντρικά κάνω 4~5 πτήσεις..

Τα 20 λίτρα δεν είναι και τόσο μακρινός στόχος.. Αν σκεφτεί κανείς ότι ήδη έχω κάνει πάνω από 6 λίτρα..

Καταγράφηκε

jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #44 στις: Κυριακή, 3 Ιαν 2016, 17:09:59 »

Καλη χρονια και καλη επιτυχια και σε αυτο το project!
Μετα απο 6 zenoah με tuned pipes, intakes κλπ κλπ εχω παρατηρησει-ειδικα αμα εχεις κρατησει το μαστο απο τεφλον-. Θα παρατηρησεις οτι απο τη στιγμη που μπηκες στην αναλογια λαδιου λειτουργιας, οι μαυριλες παυουν να εμφανιζονται σαν πιτσιλιες εως να γινουν ενα ομοιογενες σκοτεινιασμα και η εξαγωγη σου να ειναι πεντακαθαρη! Αυτο συμβαινει περιπου στα 15 λιτρα με τις λειτουργιες που περιεγραψες πιο πριν. Θα δεις κιολας οτι μολις καθαρισει ο κινητηρας θα δουλευει παρα πολυ σταθερα.

Καλη συνεχεια
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 7  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: G700Z - Prototype (TREX700 Βενζίνα) « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.125 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.