Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.121 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 03:14:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 03:14:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:14]

[Χθες στις 22:05]

από kios100
[Χθες στις 20:44]

[Χθες στις 20:43]

από snoopy
[Χθες στις 20:02]

από Bocian
[Χθες στις 17:18]

[Χθες στις 12:00]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]

[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 18:34:14]

από dominicm
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:45:38]

από Lemon!
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:32:55]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284121
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 45
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 20
Συνολικά: 20
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Ενας Τηλέμαχος λίγο διαφορετικός. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [4]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ενας Τηλέμαχος λίγο διαφορετικός.  (Αναγνώστηκε 4998 φορές)
   
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #45 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 10:28:15 »

Επειδή έμοιαζε λίγο σαν ομελέτα με κόκκινη πιπεριά είπαμε να βάλουμε και λίγο μπλεδάκι να σπάει...
και λόγω παρελθόντος έπρεπε να μπει και μια ολυμπιακή πινελιά στην ουρά! angel
Επίσης τοποθετήθηκε το main landing gear (έτοιμο από ατσαλόσυρμα αν και φτιάξαμε και ένα απο στραντζαρισμένο αλουμίνιο όπως του αρχικού σχεδίου) και το πίσω με συρματάκι.


* DSC_1636.JPG (41.43 KB, 495x227 - εμφανίστηκε 297 φορές.)
Καταγράφηκε
john xld
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15



Προφίλ
« Απάντηση #46 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 10:30:34 »

και αρχίσαμε τις πρόβες-πτήσεις εσωτερικού χώρου βββουουουουου... laugh


* 123.jpg (87.62 KB, 2044x977 - εμφανίστηκε 302 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #47 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 12:28:00 »

και επειδή μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις... πόσο μάλλον πολλές εικόνες ενωμένες...

Απογείωση
https://www.youtube.com/watch?v=umpIcrph4-k



Ανεμοπορία
https://www.youtube.com/watch?v=y0SJ4aHlkPA



Πτήση
https://www.youtube.com/watch?v=YdF4yy0GI3U (θέλει δραμαμίνες για το βίντεο)



« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 13:15:31 από evan » Καταγράφηκε
cosmic
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 113



Προφίλ WWW
« Απάντηση #48 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 13:03:22 »

Αντώνη τι κινητηρα του έχετε? τον βλέπω ικανοποιητικό σε ταχύτητα.
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #49 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 13:16:36 »

Ο κινητήρας που βάλαμε είναι αρκετά δυνατός για το αεροπλάνο παρά το μέγεθος και το βάρος του. Υπόψιν ότι επειδή δεν έγιναν οι lightening holes στην ουρά χρειάστηκε και περισσότερο έρμα.
Είναι OS max LA 46, 46 κυβικών ιντσών ή αλλιως περίπου 7,5 cc
Δεν δώσαμε φούλ στοιχεία ούτε καν στην απογείωση! Κατά την πτήση είχαμε γύρω στο 20% τα στοιχεία και πήγαινε αρκετά στρωτά και αργά χωρίς να χάνει ύψος. Οικονομικότατος ο Τηλέμαχός μας! 
Καταγράφηκε
cosmic
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 113



Προφίλ WWW
« Απάντηση #50 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 13:19:45 »

ειπα και εγω   Cheesy... αν πηγαινε ετσι με τον .15 τοτε θα ηταν επικυνδινος για πρωτο αεροπλάνο σε μοντελιστη
Καταγράφηκε
CMarkop
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 373



Προφίλ
« Απάντηση #51 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 14:00:54 »

Ο Τηλέμαχος μόνο επικίνδυνος δεν είναι (Όσο μένεις μακριά από τη προπέλα τουλάχιστον) Cheesy
,15 (εγώ στον δικό μου έχω ,25) είναι ο ιδανικός κινητήρας για τον κλασικό Τηλέμαχο.
Αυτός εδώ όμως είναι λίγο μεγαλύτερος, και μιας και υπήρχε η ,46, μπήκε αυτή. Και πάλι όμως του είναι μεγάλη. Παρόλο τον αέρα, απογειωνόταν με περίπου 60% της ισχύος και πέταγε με 20%. Όταν τον τριμάραμε για την εκπαίδευση ίσως να ήταν και χαμηλότερα από αυτό!
Στα βίντεο ίσως δείχνει λίγο γρήγορος, αλλά είναι οι πρώτες πτήσεις που έκανα εγώ, και λόγω του αέρα είχα λίγα στοιχεία παραπάνω για να τον τσεκάρω και να τον ρυθμίσω με ασφάλεια πριν τον δώσω στα παιδιά.
Μετά τριμαρίστηκε με λίγο up και «κομμένα» στοιχεία και ήταν απόλαυση!
Καταγράφηκε

Δεν αγοράζω .... φτιάχνω!
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #52 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 14:05:15 »

Τι παραπάνω ενισχύσεις έγιναν στο φτερο για να αντέξει τον μεγάλο κινητήρα;
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
john xld
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15



Προφίλ
« Απάντηση #53 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 14:29:30 »

Ξύλινα πηχάκια 10χ10 και 8χ8, το χείλος προσβολής σάντουιτς από 5 κομμάτια μπάλσα με ca μεταξύ τους, οι αεροτομές από 3αρα μπάλσα και ενισχύσεις επάνω στις αεροτομές πάλι από 3αρα για να αγκαλιάσει καλύτερα το μονοκοτ, και τα "πλακάκια" μεταξύ των αεροτομών είναι μέχρι τα ακροπτερύγια, νομίζω αυτά πειράξαμε, αν δεν ξεχνάω κατι άλλο.
Καταγράφηκε
john xld
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15



Προφίλ
« Απάντηση #54 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 14:39:42 »

Α! και κατι άλλο που ξέχασα είναι ενισχύσεις στην δίεδρο από 4αρι κ.π. αεροπορικό πολύφυλλο.
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #55 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 14:46:46 »

...γενικά βάλαμε λίγο πιο παχιά μπάλσα αναλογικά (πχ ουρα 7mm, άτρακτος 5mm και ενισχύσεις κόντρα πλακέ στην άτρακτο μέσα πάνω απο τα παράθυρα, εκεί που πιάνει η πτέρυγα (ανάμεσα από τα τριγωνάκια για τις καβίλιες)
Η βάση του κινητήρα έγινε απο φύλλο αλουμινίου 3mm.
Απ' ότι έδειξε αντέχει!
και την πτήση
και την πτώση (παρ' ολίγον)  
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 [4]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Ενας Τηλέμαχος λίγο διαφορετικός. « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.132 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.