Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.121 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 07:04:44

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 07:04:44

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:14]

[Χθες στις 22:05]

από kios100
[Χθες στις 20:44]

[Χθες στις 20:43]

από snoopy
[Χθες στις 20:02]

από Bocian
[Χθες στις 17:18]

[Χθες στις 12:00]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]

[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 18:34:14]

από dominicm
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:45:38]

από Lemon!
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:32:55]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284121
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 45
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 18
Συνολικά: 21
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Ενας Τηλέμαχος λίγο διαφορετικός. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ενας Τηλέμαχος λίγο διαφορετικός.  (Αναγνώστηκε 5001 φορές)
   
john xld
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 08:56:12 »

Η δίεδρος από 14 μοίρες έγινε 8.


* 8.jpg (58.09 KB, 819x614 - εμφανίστηκε 136 φορές.)
Καταγράφηκε
john xld
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15



Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 08:57:04 »

Μπήκαν και οι ενισχύσεις στο κέντρο . . . και σχεδόν έτοιμη η πτέρυγα ! ! !


* 9.jpg (65.8 KB, 614x819 - εμφανίστηκε 144 φορές.)
Καταγράφηκε
john xld
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15



Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 09:21:55 »

Α! ξέχασα και τα έλερον στο κάτω μέρος της πτέρυγας, φτιάχτηκαν από ατσαλόσυρμα τα Ζ κίνησης των πηδαλίων και με ball joint τα συνδέουμε με το σέρβο το οποίο χωνέψαμε καλά στην πτέρυγα για να μην ενοχλεί τα άλλα 3 σέρβο.

και δίνω πάσα στον Αντώνη για την συνέχεια. . .


*  (106.78 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 132 φορές.)
Καταγράφηκε
john xld
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15



Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 09:25:16 »

και άλλη μια.


*  (79.98 KB, 991x744 - εμφανίστηκε 131 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 09:33:43 »

παίρνω τη σκυτάλη από τον συνκατασκευαστή μου και πάμε στην άτρακτο:

Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός!
Το πάχος της μπάλσας 5 mm


* 2014-05-19 00.43.19.jpg (85.63 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 135 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 09:36:39 »

Κόπηκαν και οι πρώτοι νομείς!
(κάτι μεταξύ μάσκας iron man και σήμα transformers, ο ένας μονόφθαλμος)

Οι μπροστινοί από κόντρα πλακέ και οι πίσω από μπάλσα 5άρα


*  (15.76 KB, 400x300 - εμφανίστηκε 134 φορές.)

* DSC_0696.JPG (67.66 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 129 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 09:39:18 »

Αφού κατασκευάστηκε και η ουρά από σάντουιτς μπάλσας (7mm συνολικό πάχος) τοποθετήθηκε και αυτή.
Επιτέλους, αρχίζει και παίρνει μορφή αεροπλάνου! Cheesy


* DSC_0026.JPG (73.83 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 134 φορές.)

* DSCN2131.JPG (85.71 KB, 225x155 - εμφανίστηκε 113 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 10:05:33 από antonisng » Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 09:48:00 »

Για τα περαιτέρω και με μια τακτική …σαν αυτή της airbus για τα αεροπλάνα της , η άτρακτος μεταφέρθηκε στο δεύτερο plant. Μπήκαν και οι ξύλινες δοκοί στήριξης του κινητήρα.


* DSCN2689.JPG (128 KB, 399x320 - εμφανίστηκε 132 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 09:51:00 »

Ετοιμάστηκε και η βάση των servo.


* DSCN2695.JPG (117.69 KB, 374x215 - εμφανίστηκε 126 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 09:52:15 »

και τοποθετήθηκαν οι ντίζες του rudder και του elevator.


* DSCN2883.JPG (120.66 KB, 259x301 - εμφανίστηκε 121 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 09:57:25 »

...και δοκιμαστικά η δεξαμενή καυσίμων και ο κινητήρας με την έλικα ενώ ετοιμάστηκαν και τα "καπάκια" της ατράκτου και οι εσωτερικές ενισχύσεις  κόντρα πλακέ.
Για τον κινητήρα έγινε τελικά αλουμινένια βάση αντί κόντρα πλακέ


*  (22.08 KB, 400x300 - εμφανίστηκε 125 φορές.)

* DSCN2698.JPG (103.58 KB, 511x193 - εμφανίστηκε 120 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 10:29:46 από antonisng » Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 10:08:54 »

και αφού ήρθε στη μορφή σκελετού αεροπλάνου επανήλθε (πάντα σύμφωνα με τα πρότυπα της airbus) στο πρώτο plant για το final assembly 


*  (19.26 KB, 451x205 - εμφανίστηκε 112 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 10:12:49 »

Μονοκοταρίστηκε η ουρά και η πτέρυγα
Ξεκίνησε νύχτα με μπύρες όπως φαίνεται στην πρώτη φωτό  beer beer beerκαι τελείωσε μέρα με hangover όπως φαίνεται στη δεύτερη!  buck2


* DSC00539.jpg (22.34 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 123 φορές.)

* DSC00545.jpg (22.6 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 112 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #43 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 10:17:12 »

Για το μηχανισμό των ailerons έγινε μια πατέντα με βαζελίνη! Τα ball joint καταλήγουν σε ενα αυλάκι στο χείλος εκφυγής της πτέρυγας. Εκεί μπήκε η βαζελίνη για να γλιστράει... το σύρμα και από πάνω το αυλάκι καλύφθηκε με εποξική κόλλα ώστε αφού ξεραθεί να το κρατήσει στη θέση του.
Ευτυχώς βρέθηκε βαζελίνη και δεν χρειάστηκε να πάμε σε φαρμακείο να πουμε: "Γειά σας, θα θέλαμε λίγη βαζελίνη για τον Τηλέμαχο!" police devil idiot2


* DSC_0009.JPG (58.36 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 127 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 10:22:36 »

Μονοκοταρίστηκε και η άτρακτρος... και μπήκε και μια κόκκινη ρίγα στην αριστερή μεριά της πτέρυγα ώστε να βλέπουμε μακριά αν μας φεύγει ή μας έρχεται... (σε πρώτη φάση μας αρκεί που το βλέπουμε απο μακριά  Tongue )


 


* DSC_1618.JPG (46.74 KB, 510x272 - εμφανίστηκε 118 φορές.)
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 [3] 4  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Ενας Τηλέμαχος λίγο διαφορετικός. « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.211 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.