Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.334 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 20 Απρ 2024, 12:31:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 20 Απρ 2024, 12:31:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:14]

    από chris 1975
    [Χθες στις 19:04]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304334
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 47
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 17
    Συνολικά: 17
    Στυλ εμφάνισης

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Προσγείωση-θαύμα με "ανεμοπορία"  (Αναγνώστηκε 6876 φορές)
    jbart
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 22



    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 23 Ιούλ 2015, 20:59:20 »

    Το κακό ειναι πώς το σκάφος ειναι 215!! Με εμβολοφόρους bratt & Witney, το αγαπημένο μοντέλο των πυροσβεστών, μιας και τα μοτερ δεν εχουν lag και δίνουν άμεσα την ροπή που χρειάζονται ειδικά μετα την ρίψη. Δεν μπορούσε να πέσει ενα με turboprop?!!! Δάκρυ

    Ούτε τα turboprop έχουν lag, lag έχουν οι turbofan κινητήρες, αυτοί των επιβατηγών jet. Σε διαβεβαιώνω ότι έχουν τη ροπή που χρειάζονται άμεσα. Το 415 είναι πολυπλοκότερο (και ακριβότερο) για αυτό έχει χαμηλότερες διαθεσιμότητες από το 215. Επίσης αυτοί που πετάνε τα αεροπλάνα αυτά δεν είναι πυροσβέστες αλλά πιλότοι της ΠΑ που έχουν εκπαιδευτεί στην αεροπυρόσβεση  επί συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους. Μερικά διαδικτυακά μέσα και ΜΜΕ λένε ότι τα αεροπλάνα είναι της πυροσβεστικής!

    Οσον αφορά το ατύχημα της  Albacette (TLP program) οφείλεται σε αστοχία υλικού όπως κατέδειξε και η διερεύνηση του ατυχήματο

    Έχει δοθεί στη δημοσιότητα τέτοιο πόρισμα; Εκτός από διαδικτυακές εικασίες δεν νομίζω να υπάρχει κάτι άλλο.
    Καταγράφηκε
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.178



    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 23 Ιούλ 2015, 23:35:14 »

    Το κακό ειναι πώς το σκάφος ειναι 215!! Με εμβολοφόρους bratt & Witney, το αγαπημένο μοντέλο των πυροσβεστών, μιας και τα μοτερ δεν εχουν lag και δίνουν άμεσα την ροπή που χρειάζονται ειδικά μετα την ρίψη. Δεν μπορούσε να πέσει ενα με turboprop?!!! Δάκρυ

    Ούτε τα turboprop έχουν lag, lag έχουν οι turbofan κινητήρες, αυτοί των επιβατηγών jet. Σε διαβεβαιώνω ότι έχουν τη ροπή που χρειάζονται άμεσα. Το 415 είναι πολυπλοκότερο (και ακριβότερο) για αυτό έχει χαμηλότερες διαθεσιμότητες από το 215. Επίσης αυτοί που πετάνε τα αεροπλάνα αυτά δεν είναι πυροσβέστες αλλά πιλότοι της ΠΑ που έχουν εκπαιδευτεί στην αεροπυρόσβεση  επί συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους. Μερικά διαδικτυακά μέσα και ΜΜΕ λένε ότι τα αεροπλάνα είναι της πυροσβεστικής!

    Θα σε παρακαλούσα να μην ξανασχοληθείς με τους turboprop & turbofan κινητηρες
    Καταγράφηκε

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    lampros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 305



    « Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 24 Ιούλ 2015, 01:06:32 »

     Ποοολύ αστείο teasing Ποοολύ αστείο teasing Ποοολύ αστείο teasing Ποοολύ αστείο teasing Ποοολύ αστείο teasing Ποοολύ αστείο teasing Ποοολύ αστείο teasing Ποοολύ αστείο teasing
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 24 Ιούλ 2015, 11:36:49 »

    "Δρυός πεσούσης, πας ανήρ ξυλεύεται"
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 24 Ιούλ 2015, 12:43:36 »

    Για όποιον αντέχει να διαβάσει....

    "Η ΔΑΣΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΔΑΣΟΠΥΡΟΣΒΕΣΗ

    Όπως είναι γνωστό το πρόβλημα των δασικών πυρκαγιών στην Ελλάδα είναι παλιό και πολύπλοκο.  Από το 1998 πέρασε με νόμο η καταστολή των δασικών πυρκαγιών από την αρμοδιότητα της Δασικής Υπηρεσίας στην Πυροσβεστική Υπηρεσία.

    Είναι χαρακτηριστικό ότι σε δέκα τρία χρόνια που λειτουργεί το σημερινό σύστημα:

    α. Κάηκαν 125 άνθρωποι, εκ των οποίων οι 23 ήταν από το προσωπικό κατάσβεσης γεγονός που είναι παγκοσμίως ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ!!!.

    β. Κάηκαν περίπου 9.000.000 στρέμματα δασών, δασικών εκτάσεων και καλλιεργειών. Μέσα σε δέκα τρία μόνο χρόνια έγιναν καταστροφές που αν διατηρούσαμε το παλιό σύστημα (που και αυτό έπρεπε να  βελτιωθεί) θα συνέβαιναν πιθανότατα σε 50 χρόνια.

    γ. Κάηκαν  26 πυροσβεστικά οχήματα και πάνω από 4.000 σπίτια.

    δ. Και βέβαια πρέπει να σημειώσουμε ότι παρά το ότι το σύστημα κατάσβεσης απεδείχθη αναποτελεσματικό είναι και πολυδάπανο μια και κάθε χρόνο η αντιπυρική προστασία κοστίζει περίπου 300-400 εκατομμύρια ΕΥΡΩ (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1998 ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΕΤΗΣΙΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ!!!) ενώ με το παλιό και αποδεδειγμένα πιο αποτελεσματικό σύστημα η Χώρα μας ξόδευε  23-27 εκατομμύρια ΕΥΡΩ κάθε χρόνο.

    Με άλλα λόγια ενώ το σύστημα κατάσβεσης έγινε περίπου 3 φορές αναποτελεσματικότερο… έγινε και τουλάχιστον ΔΕΚΑ-ΕΙΚΟΣΙ φορές ακριβότερο.

    Εκτός από το τεράστιο περιβαλλοντικό κόστος, η οικονομική αιμορραγία καθιστά στην συνέχεια τα κονδύλια της πρόληψης για την προστασία των  δασών δυσεύρετα με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί ούτε και η πρόληψη.
    "


    Η Χώρα μας διαθέτει τον μεγαλύτερο στόλο εναέριων μέσων της Ευρώπης και τηρουμένων των αναλογιών και ολόκληρου του Κόσμου.
    Είναι χαρακτηριστικό ότι τα εναέρια μέσα που διαθέτουμε, συνολικά (μαζί με τα μισθωμένα ελικόπτερα) μπορούν να μεταφέρουν 220 τόνους νερού την ώρα, ενώ συγκριτικά ο στόλος της Γαλλίας δεν μπορεί να μεταφέρει πάνω από 180 τόνους, της Ισπανίας λιγότερους από 120 τόνους και της Πορτογαλίας περίπου 80 τόνους την ώρα.


    Έχουμε περίπου 1.700 πυροσβεστικά οχήματα
    Και πάλι τηρουμένων των αναλογιών διαθέτουμε το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ !!!. Διαθέτουμε 8.000 πυροσβέστες και προσφάτως προσελήφθησαν άλλοι 4.000 πυροσβέστες πενταετούς θητείας. Μόνο οι Στρατηγοί του πυροσβεστικού σώματος (υπολογίζουμε γύρω στους 20) ξεπερνούν σε αριθμό τους Στρατηγούς του Ελληνικού Στρατού.
    Παρ’ όλα αυτά και μετά την αλλαγή του συστήματος δασοπυρόσβεσης το 1998, θρηνούμε περίπου 8 νεκρούς συμπολίτες μας κάθε χρόνο, οι μέσοι όροι καμένων δασών και δασικών εκτάσεων έχουν υπερ-τριπλασιαστεί (!!!) ενώ παράλληλα μετράμε εκατομμύρια στρέμματα καμένες γεωργικές εκτάσεις και χιλιάδες σπίτια.


    Ο διαχειριστής του Δάσους ξέρει από πριν και χωρίς άλλη ενημέρωση τα … «περάσματα» του παραπάνω τραγικού παραδείγματός μας, ξέρει ποιο τμήμα καίγεται πιο γρήγορα, ποιο πρέπει να θυσιαστεί, που μπορεί και ποια χρονική στιγμή να γίνει αντιπύρ, που μπορούν να «σταθούν» οι δυνάμεις κατάσβεσης για να πάρουν «αναπνοές» και που μπορούν να ανεφοδιαστούν με νερό ακόμα και μέσα στο καιγόμενο δάσος. Το κυριότερο, ξέρουν τους δρόμους διαφυγής.

    Πρέπει να μας γίνει συνείδηση ότι η αντιμετώπιση μιας δασικής πυρκαγιάς δεν είναι μια απλή υπόθεση αεροπυρόσβεσης ή πυρκαγιάς ρουτίνας, είναι μέρος της διαχείρισης και προστασίας των δασών.

    Ως υπόθεση λοιπόν Διαχείρισης Δασών, δεν μπορεί να την αντιμετωπίσει το τεχνικό προσωπικό της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας παρά το παρατηρούμενο «φιλότιμο» που το χαρακτηρίζει.




    Ητε turboprop ήτε λαστιχοκίνητο, δεν είναι η δουλειά του και ο άνθρωπος που ειναι μέσα παίζει τη ζωη του κορωνα γράμματα για συμφερονται και λάθη τρίτων....

    Αν σας ενδιαφέρει η συνέχεια του άρθρου εδώ: http://www.silva-natura.gr/el/drastiriotites/21-2011-01-12-08-26-35
    Καταγράφηκε
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 24 Ιούλ 2015, 13:23:35 »

    Jamesmagos,

    Αφού το θέμα το έχεις πλέον επαγγελματικά, τί εξοπλισμός θα χρειαζόταν για ένα UAV έγκαιρης προειδοποίησης για πυρκαγιά σε δάσος και τί χαρακτηριστικά θα έπρεπε να έχει αυτό το UAV;
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 24 Ιούλ 2015, 13:26:14 »

    To ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι. Οσο οι πολιτικοι δεν θελουν να λυσουν το προβλημα τοσο αυτο θα συνεχιζεται.
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 24 Ιούλ 2015, 14:34:29 »

    Μιας και ζώ σε δασώδη περιοχή, και έχω καεί, και έχω δεί το δάσος να ξαναμεγαλώνει, και το έχω δεί να ξανακαίγεται, έχω ασχοληθεί αρκετά με το θέμα Δασος - Προστασία - Φωτιές.
    Σε βασικές αρχές το θέμα των Δασών είναι καθαρά πολιτικό και κοινωνικο.
    Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
    1. Η μάυρη πεύκη (το γνωστό μας πέυκο) ΔΕΝ είναι ενδυμικό είδος. Τα τελευταία 50.000 χρόνια δεν υπήρχε στον ελλαδικό χώρο. Στη ελλάδα το έφερε ο Όθωνας, για να του θυμίζει την γερμανία. (Πάλι οι γερμανοι φταίνε χαχαχα).
    2. Με τα χρόνια το πέυκο εκτόπισε την ιθαγενή χλορίδα (Δρυς, Καστανιες, Ελατα, Κεδροι, Πουρναρια, Κουτσουπιές, Φυστικές, κλπ κλπ) και κατέλαβε τεράστιες εκτάσεις φτάνοντας μέχρι τα 800 περίπου μετρα υψομέτρου.
    3. Το πεύκο είναι ΠΥΡΟΦΙΛΟ είδος. Για αυτό και κατα την φωτιά οι καρποί του (κουκουνάρια) εκτοξεύουν τους σπόρους τους. Στον φυσικό του χωρο, βόρεια ευρώπη, το δασος καίγεται τμηματικά αφίνοντας κενές εκτάσεις, όπου και ζουν τα κύρια θυλαστικά της περιοχής. Με λίγα λόγια εαν δεις ενα δασος πεύκων από ψιλά είναι σαν σκακιέρα. Έτσι ακόμα και σε μεγάλη φωτιά το δάσος αυτοπροστατεύεται από τα χέρσα κομμάτια που έχει. Φυσικά στην Γερμανία 40 βαθμοί και 8 μποφόρ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΤΕ.
    4. Και ερχόμαστε στην Ελλάδα. Μέχρι το 40' δεν υπήρχε κανένας νομος για τα δάση. Από το 45' και μετά, και λόγω των μεγάλων δασικών καταστροφών που έγιναν λόγω του πολέμου, αποφασίστικε η προστασία των δασών.
    Ο τρόπος που διαλέξαμε, (δεν αγγιζω το δασος) δημιούργησε τον λόγο που καίγονται τα δαση μας. Μη ελέγχοντας το δάσος, δημιουργηθήκανε τεράτιες ΜΟΝΟΚΟΜΜΑΤΕΣ περιοχές με πεύκο. Έστι το μόνο όπλο κατά τις φωτιάς που είχε το δάσος, του το στερίσαμε. Το αποτέλεσμα το βλέπουμε κάθε χρόνο σε όλη την ελλάδα. Φωτιές που για να σβίσουν, πρέπει ή να φτάσουν στην θάλασσα ή να αλλάξει ο άνεμος ή να φτάσουν σε καμένο παλαιότερης περιόδου. Μέχρι τον Σεπτέμβιο του 1992 μετά το Καναδά η Ελλάδα ήταν η χώρα με την μεγαλητερη δασοκάλυψη στο πλανητη!!! (Δεν εχω στοιχεία για σήμερα)
    5. Όσο αφορά τα πυροσβεστικά σαν υλικό, σίγουρα διαθέτουμε αρκετά. Οταν όμως η πρώτη λέξη από όλους σε κάθε φωτιά είναι "δεν υπάρχει κινδυνος για τα σπίτια", τότε καταλαβαίνεις και πώς γίνεται η πυρόσβεση. Να μην καέι ενα σπίτι και ας καούν 50.000 στερεματα δασους.
    Χανοντας ενα σπίτι κλαίει μια οικογένεια. Χανοντας ενα δασος ΠΕΘΑΙΝΕΙ ολη η κοινωνία.
    Και καταλήγω. Το θέμα ειναι καθαρά ΠΟΛΙΤΙΚΟ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ. Όσο σβίνουμε σπίτια αντί για δέντρα, όσο απαγορεύουμε την ζωή μέσα στο δάσος, τόσο θα καίγονται δαση και θα χάνονται ζωές (ανθρώπινες και μή)

    Οι νομοι προστασίας των δασών, ειναι ΔΑΣΟΚΤΟΝΟΙ
    Θα μπορούσα να γράφω για ώρες αλλά μαλον θα κουράσω...

    ps1: Για το 90% των πυρκαγιών ειναι υπεύθυνη η ΔΕΗ
    ps2: Το υπόλοιπο 10% είναι αμέλεια, οικοπεδοφάγοι και καιρικές συνθήκες
    Καταγράφηκε

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 24 Ιούλ 2015, 14:58:05 »

    Διαφωνώ καταρχήν στο σημείο 1. Η συντριπτική πλειοψηφία των πεύκων που καίγονται είναι Χαλέπιος Πεύκη και όχι Μαύρη Πεύκη που ενδημεί σε πιό ψυχρά κλίματα (πιό πολύ στην Μακεδονία- Πίνδο στον ελλαδικό χώρο). Τα πεύκα της Νοτίου Ελλάδας, που υποφέρει πιό πολύ από πυρκαγιές, είναι Χαλέπιες, και είναι ενδημικά (και πυρόφιλα) είδη.

    Από κει και πέρα είναι φυσιολογικό κάποιες εκτάσεις να καίγονται ίσως, αλλά όχι με τον ρυθμό που αυτό γίνεται τα τελευταία χρόνια και που οφείλεται σε ανθρωπογενείς παράγοντες (απροσεξίες, εμπρησμοί από πρόθεση, ΔΕΗ κλπ)...
    Ο ρυθμός αυτός αποκλείει συνήθως κάθε πιθανότητα φυσικής αναγέννησης του δάσους πεύκης από τα κουκουνάρια, γιατί απλά και μόνο τα μικρά πεύκα δεν έχουν προλάβει να δώσουν σπόρους...
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 24 Ιούλ 2015, 15:49:37 »

    Jamesmagos,

    Αφού το θέμα το έχεις πλέον επαγγελματικά, τί εξοπλισμός θα χρειαζόταν για ένα UAV έγκαιρης προειδοποίησης για πυρκαγιά σε δάσος και τί χαρακτηριστικά θα έπρεπε να έχει αυτό το UAV;

    Καλησπέρα Νικόλα,
    Η πρώτη επαγγελματική και ακαδημαϊκή χρήση του πρώτου μου UAS ήταν ο υπολογισμός ξηρας ουσίας και η εφλεξιμοτητα δασών. Έκτοτε χρησιμοποιήθηκε σε δεκάδες διαχειριστικές μελέτες δάσους (Ευβοια-Μονη Χρυσοβαλάντου, Ανοιξη Γρεβενών, Μαίναλο, Ιωάννινα Αετοράχη, Δωδώνη κ.α.)  Παρατηρήσαμε οτι σε συνδυασμό με την ορθή διαχείριση (σωστή υλοτόμηση, ενριτινωση, καθάρισμα κλπ), έχοντας δεδομένα απο ένα UAV όπως φωτοληψιες κοντινού υπέρυθρου φάσματος και δεδομένα κόμης δένδρων με LIDAR. Μπορείς έγκαιρα να προβλέψεις τα επικίνδυνα σημεία και να προβείς σε ενέργειες. Αυτό και μόνο αυτό έχει προστατέψει τα παραπάνω δάση τα τελευταία 5 έτη (χτυπάω ξύλο...).

    Οσον αφορά την δασοπροστασία-δασοπυρόσβεση και την χρήση UAS, η καλύτερη πρόταση που έχουμε δεί/προτείνει στις υπηρεσίες, αφορά την πρώτη πλήξη. Πράγμα που απουσιάζει εντελώς από την πυροπροστασία σήμερα!   Δηλαδή ένα εναέριο μέσο που ακούραστα θα κοιτά για εστίες όπως το δορυφορικό σύστημα MODIS.  Το κοστος του ειναι μηδαμινό και οι απαιτήσεις του σε επιπεδο αισθητήρων-ωφελειμων φορτίων πολύ μικρές, πέραν της πτησιμότητας του σε ιδιαίτερες καιρικές συνθήκες.

     Σε λίγες μέρες θα δείτε σχετική ανακοίνωση...   
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Προσγείωση-θαύμα με "ανεμοπορία"
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.