Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.199 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 02:37:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 02:37:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από dominicm
[Χθες στις 21:13]

από orck
[Χθες στις 21:10]

από orck
[Χθες στις 20:58]

[Χθες στις 20:57]

από dominicm
[Χθες στις 19:52]

από sliver
[Χθες στις 18:17]

από 3DJunk
[Χθες στις 17:21]

από Takis42
[Χθες στις 11:04]

από JPS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 23:56:26]

[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 22:11:25]

από MKS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 17:14:32]

από eolos30
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 12:50:57]

από snoopy
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 11:32:55]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284199
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 31
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 18
Συνολικά: 19
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: ιδιοκατασκευές βασισμένες στο Minium της Kyosho « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ιδιοκατασκευές βασισμένες στο Minium της Kyosho  (Αναγνώστηκε 20642 φορές)
   
thalassinos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Προφίλ
« Απάντηση #60 στις: Τρίτη, 17 Φεβ 2009, 20:22:03 »

Καλοκαίρι και πάμε για μπάνια...

Ενόψει των διακοπών που ήρθαν επιτέλους, ολοκλήρωσα μια γρήγορη κατασκευή για μια μικρή αεράκατο, για πτήσεις στην παραλία. Εδώ είναι οι πρώτες φωτογραφίες, αν και χωρίς διακόσμηση το λευκό δείχνει αρκετά βαρετό...


Πρόκειται για ένα μικρό μοντέλο, με άνοιγμα φτερών περίπου 40 cm και βάρος 16,5 γραμμάρια. Όλος ο εξοπλισμός προήλθε από το Cessna της Kyosho. Συγκριτικά με το Cessna, το Micro Drake είναι λίγο ελαφρύτερο ενώ έχει πολύ μεγαλύτερο φτερό, οπότε πετάει πολύ πιο αργά.

Εδώ σε ενδιάμεσο στάδιο. λίγο πριν την ολοκλήρωση, και σε ένα πάγκο εργασίας που δεν διεκδικεί βραβείο τάξης και καθαριότητας  ...



Οι πρώτες δοκιμές είναι αρκετά ενθαρυντικές. Απομένει να δοκιμαστεί και στη θάλασσα  Cheesy
Δεν είναι βέβαια για δυνατό αέρα, μάλλον για πρωινή ώρα άπνοιας. Και βέβαια κάνει και για indoor (και για χιόνι το χειμώνα  devil)

Το υλικό κατασκευής είναι φύλλο durobatics, πολύ λεπτό και ελαφρύ υλικό (μπορεί να έχει σχέση με το depron). Είναι διαθέσιμο σε πάχη 1 και 0,5 χιλιοστών από το www.durobatics.com, αν και αρχικά θα φανεί αρκετά ακριβό σε σχέση με την επιφάνεια του φύλλου. Είναι όμως αδιάβροχο και πολύ ελαφρύ.

Το σχέδιο είναι διαθέσιμο για όποιον ενδιαφέρεται στο παρακάτω link:
http://www.flyrc.com/articles/plandownload_micro_drake.shtml

Επίσης, ένα σύντομο συνοδευτικό άρθρο:
http://www.gryffinaero.com/models/ffpages/rce/microdrake/index.html

gkan

Υ.Γ. τα υπόλοιπα μοντέλα προχωράνε, αργά μεν αλλά σταθερά


καλησπερα

το  durobatics ηρθε και ανυπομονω να ξεκινησω, ηθελα να ρωτησω τα moter του Vapor και του Citabria ειναι της ιδιας ισχυος? εχω την εντυπωση πως του Citabria ειναι πιο ισχυρο παρα το μεγεθος του που ειναι πιο μικρο απο του Vapor. τα καλωδια που εχουν τα μοτερ που τα βρισκουμαι ? κανω κατι επισκευες στον Ποντικα και σκεφτομαι να αλλαξω μοτερ για αυτο ρωτω

ευχαριστω

Θαλασσινος
Καταγράφηκε
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.500



Προφίλ
« Απάντηση #61 στις: Τρίτη, 17 Φεβ 2009, 20:44:21 »

Καλησπέρα,

να σου πω την αλήθεια, δεν γνωρίζω αν κάποιο από τα δύο μοτέρ είναι πιο ισχυρό. Ίσως του Vapor, αλλά είναι απλά αίσθηση.

Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία, είναι ότι ο μειωτήρας του Vapor έχει πολύ μεγαλύτερο λόγο μείωσης σε σχέση με του Citabria/Cessna.
Από δοκιμές που έκανα, το σστημα μοτέρ-μειωτήρας-έλικα του Citabria αποδίδει περίπου 11-12 γρ. ώσης, ενώ του Vapor φτάνει και τα 15 (πολύ μεγαλύτερη έλικα και πολύ μεγαλύτερη ροπή λόγω του μειωτήρα).

Εκτιμώ ότι μόνο με μοτέρ δεν θα δείς αξιοπρόσεκτη διαφορά. Παρεπιπτόντως, ο δικός μου πετάει με το σετ της Cessna. Όταν πήγα να το δοκιμάσω με έλικα από Citabria ή αργότερα από Vapor, η απόδοση έπεφτε... Η μικρή δούλευε καλύτερα με αυτό τον μειωτήρα...

Βέβαια, το καλύτερο που έχεις να κάνεις, είναι να πειραματιστείς και να δοκιμάσεις μόνος σου.  Wink

Καλώδια ?
Δοκίμασε εδώ:
http://www.atomicworkshop.co.uk/catalog/index.php?main_page=index&cPath=69_70
και πιο ειδικά:
http://www.atomicworkshop.co.uk/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=69_70&products_id=197

Επίσης έχει μπαταρίες και mini connectors για να μπορείς να αλλάζεις εύκολα μοτέρ, χωρίς κολλήσεις...

3Α αποκλείεται να τραβήξεις ποτέ με αυτά τα συστήματα...

Καλή επιτυχία με το Micro Drake. Αν ακολουθήσεις σωστά το σχέδιο και το κρατήσεις και ελαφρύ, θα έχεις ένα πολύ ωραίο μικρό μοντέλο...

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
thalassinos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Προφίλ
« Απάντηση #62 στις: Τρίτη, 17 Φεβ 2009, 22:57:21 »

Καλησπέρα,

να σου πω την αλήθεια, δεν γνωρίζω αν κάποιο από τα δύο μοτέρ είναι πιο ισχυρό. Ίσως του Vapor, αλλά είναι απλά αίσθηση.

Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία, είναι ότι ο μειωτήρας του Vapor έχει πολύ μεγαλύτερο λόγο μείωσης σε σχέση με του Citabria/Cessna.
Από δοκιμές που έκανα, το σστημα μοτέρ-μειωτήρας-έλικα του Citabria αποδίδει περίπου 11-12 γρ. ώσης, ενώ του Vapor φτάνει και τα 15 (πολύ μεγαλύτερη έλικα και πολύ μεγαλύτερη ροπή λόγω του μειωτήρα).

Εκτιμώ ότι μόνο με μοτέρ δεν θα δείς αξιοπρόσεκτη διαφορά. Παρεπιπτόντως, ο δικός μου πετάει με το σετ της Cessna. Όταν πήγα να το δοκιμάσω με έλικα από Citabria ή αργότερα από Vapor, η απόδοση έπεφτε... Η μικρή δούλευε καλύτερα με αυτό τον μειωτήρα...

Βέβαια, το καλύτερο που έχεις να κάνεις, είναι να πειραματιστείς και να δοκιμάσεις μόνος σου.  Wink

Καλώδια ?
Δοκίμασε εδώ:
http://www.atomicworkshop.co.uk/catalog/index.php?main_page=index&cPath=69_70
και πιο ειδικά:
http://www.atomicworkshop.co.uk/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=69_70&products_id=197

Επίσης έχει μπαταρίες και mini connectors για να μπορείς να αλλάζεις εύκολα μοτέρ, χωρίς κολλήσεις...

3Α αποκλείεται να τραβήξεις ποτέ με αυτά τα συστήματα...

Καλή επιτυχία με το Micro Drake. Αν ακολουθήσεις σωστά το σχέδιο και το κρατήσεις και ελαφρύ, θα έχεις ένα πολύ ωραίο μικρό μοντέλο...

gkan

Ευχαριστω πολυ

για την βοηθεια

καληνυχτα

Θαλασσινος
Καταγράφηκε
thalassinos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Προφίλ
« Απάντηση #63 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2009, 00:26:12 »

Καλησπέρα,

να σου πω την αλήθεια, δεν γνωρίζω αν κάποιο από τα δύο μοτέρ είναι πιο ισχυρό. Ίσως του Vapor, αλλά είναι απλά αίσθηση.

Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία, είναι ότι ο μειωτήρας του Vapor έχει πολύ μεγαλύτερο λόγο μείωσης σε σχέση με του Citabria/Cessna.
Από δοκιμές που έκανα, το σστημα μοτέρ-μειωτήρας-έλικα του Citabria αποδίδει περίπου 11-12 γρ. ώσης, ενώ του Vapor φτάνει και τα 15 (πολύ μεγαλύτερη έλικα και πολύ μεγαλύτερη ροπή λόγω του μειωτήρα).

Εκτιμώ ότι μόνο με μοτέρ δεν θα δείς αξιοπρόσεκτη διαφορά. Παρεπιπτόντως, ο δικός μου πετάει με το σετ της Cessna. Όταν πήγα να το δοκιμάσω με έλικα από Citabria ή αργότερα από Vapor, η απόδοση έπεφτε... Η μικρή δούλευε καλύτερα με αυτό τον μειωτήρα...

Βέβαια, το καλύτερο που έχεις να κάνεις, είναι να πειραματιστείς και να δοκιμάσεις μόνος σου.  Wink

Καλώδια ?
Δοκίμασε εδώ:
http://www.atomicworkshop.co.uk/catalog/index.php?main_page=index&cPath=69_70
και πιο ειδικά:
http://www.atomicworkshop.co.uk/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=69_70&products_id=197

Επίσης έχει μπαταρίες και mini connectors για να μπορείς να αλλάζεις εύκολα μοτέρ, χωρίς κολλήσεις...

3Α αποκλείεται να τραβήξεις ποτέ με αυτά τα συστήματα...

Καλή επιτυχία με το Micro Drake. Αν ακολουθήσεις σωστά το σχέδιο και το κρατήσεις και ελαφρύ, θα έχεις ένα πολύ ωραίο μικρό μοντέλο...

gkan
Καταγράφηκε
thalassinos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Προφίλ
« Απάντηση #64 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2009, 00:33:02 »

Καλησπέρα,

να σου πω την αλήθεια, δεν γνωρίζω αν κάποιο από τα δύο μοτέρ είναι πιο ισχυρό. Ίσως του Vapor, αλλά είναι απλά αίσθηση.

Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία, είναι ότι ο μειωτήρας του Vapor έχει πολύ μεγαλύτερο λόγο μείωσης σε σχέση με του Citabria/Cessna.
Από δοκιμές που έκανα, το σστημα μοτέρ-μειωτήρας-έλικα του Citabria αποδίδει περίπου 11-12 γρ. ώσης, ενώ του Vapor φτάνει και τα 15 (πολύ μεγαλύτερη έλικα και πολύ μεγαλύτερη ροπή λόγω του μειωτήρα).

Εκτιμώ ότι μόνο με μοτέρ δεν θα δείς αξιοπρόσεκτη διαφορά. Παρεπιπτόντως, ο δικός μου πετάει με το σετ της Cessna. Όταν πήγα να το δοκιμάσω με έλικα από Citabria ή αργότερα από Vapor, η απόδοση έπεφτε... Η μικρή δούλευε καλύτερα με αυτό τον μειωτήρα...

Βέβαια, το καλύτερο που έχεις να κάνεις, είναι να πειραματιστείς και να δοκιμάσεις μόνος σου.  Wink

Καλώδια ?
Δοκίμασε εδώ:
http://www.atomicworkshop.co.uk/catalog/index.php?main_page=index&cPath=69_70
και πιο ειδικά:
http://www.atomicworkshop.co.uk/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=69_70&products_id=197

Επίσης έχει μπαταρίες και mini connectors για να μπορείς να αλλάζεις εύκολα μοτέρ, χωρίς κολλήσεις...

3Α αποκλείεται να τραβήξεις ποτέ με αυτά τα συστήματα...

Καλή επιτυχία με το Micro Drake. Αν ακολουθήσεις σωστά το σχέδιο και το κρατήσεις και ελαφρύ, θα έχεις ένα πολύ ωραίο μικρό μοντέλο...

gkan

καλησπερα Γιωργο

το drake προχωρα ατρακτος με δεκτη μοτερ ελικα βαση μοτερ και μπαταρια 14 γρ ειναι καλα ? η βαρυ/ δεν εχω φτιαξει φτερο και πυλωνα .τον πυλωνα λεω νατον κανω απο μπαλσα 3 μμ
 θα σ στειλω φωτος

Θαλασσινος
Καταγράφηκε
thalassinos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Προφίλ
« Απάντηση #65 στις: Τρίτη, 10 Μάρ 2009, 23:17:06 »

Καλοκαίρι και πάμε για μπάνια...

Ενόψει των διακοπών που ήρθαν επιτέλους, ολοκλήρωσα μια γρήγορη κατασκευή για μια μικρή αεράκατο, για πτήσεις στην παραλία. Εδώ είναι οι πρώτες φωτογραφίες, αν και χωρίς διακόσμηση το λευκό δείχνει αρκετά βαρετό...


Πρόκειται για ένα μικρό μοντέλο, με άνοιγμα φτερών περίπου 40 cm και βάρος 16,5 γραμμάρια. Όλος ο εξοπλισμός προήλθε από το Cessna της Kyosho. Συγκριτικά με το Cessna, το Micro Drake είναι λίγο ελαφρύτερο ενώ έχει πολύ μεγαλύτερο φτερό, οπότε πετάει πολύ πιο αργά.

Εδώ σε ενδιάμεσο στάδιο. λίγο πριν την ολοκλήρωση, και σε ένα πάγκο εργασίας που δεν διεκδικεί βραβείο τάξης και καθαριότητας  ...



Οι πρώτες δοκιμές είναι αρκετά ενθαρυντικές. Απομένει να δοκιμαστεί και στη θάλασσα  Cheesy
Δεν είναι βέβαια για δυνατό αέρα, μάλλον για πρωινή ώρα άπνοιας. Και βέβαια κάνει και για indoor (και για χιόνι το χειμώνα  devil)

Το υλικό κατασκευής είναι φύλλο durobatics, πολύ λεπτό και ελαφρύ υλικό (μπορεί να έχει σχέση με το depron). Είναι διαθέσιμο σε πάχη 1 και 0,5 χιλιοστών από το www.durobatics.com, αν και αρχικά θα φανεί αρκετά ακριβό σε σχέση με την επιφάνεια του φύλλου. Είναι όμως αδιάβροχο και πολύ ελαφρύ.

Το σχέδιο είναι διαθέσιμο για όποιον ενδιαφέρεται στο παρακάτω link:
http://www.flyrc.com/articles/plandownload_micro_drake.shtml

Επίσης, ένα σύντομο συνοδευτικό άρθρο:
http://www.gryffinaero.com/models/ffpages/rce/microdrake/index.html

gkan

Υ.Γ. τα υπόλοιπα μοντέλα προχωράνε, αργά μεν αλλά σταθερά


καλησπερα

το  durobatics ηρθε και ανυπομονω να ξεκινησω, ηθελα να ρωτησω τα moter του Vapor και του Citabria ειναι της ιδιας ισχυος? εχω την εντυπωση πως του Citabria ειναι πιο ισχυρο παρα το μεγεθος του που ειναι πιο μικρο απο του Vapor. τα καλωδια που εχουν τα μοτερ που τα βρισκουμαι ? κανω κατι επισκευες στον Ποντικα και σκεφτομαι να αλλαξω μοτερ για αυτο ρωτω

ευχαριστω

Θαλασσινος

καλησπερα Γιωργο

προχωρω αργα και σταθερα με το drake.ηθελα να ρωτησω την διεδρο στο micro drake πως την υπολογιζουμε?

Θαλασσινος
Καταγράφηκε
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.500



Προφίλ
« Απάντηση #66 στις: Τρίτη, 10 Μάρ 2009, 23:56:19 »

Θαλασσινέ καλησπέρα,

στη δεύτερη σελίδα του σχεδίου, που έχει το φτερό, αναφέρει 1 ίντσα δίεδρο σε κάθε άκρο...

Όσο για το βάρος που ρώτησες νωρίτερα, ναι, είναι πολύ καλά, αν λείπει μόνο φτερό και πυλώνας. Λογικά δεν θα ξεπεράσεις τα 16-17 γραμμάρια, ολικό βάρος...

Καλή συνέχεια,

Γιώργος
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
thalassinos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Προφίλ
« Απάντηση #67 στις: Τετάρτη, 11 Μάρ 2009, 00:30:50 »

Θαλασσινέ καλησπέρα,

στη δεύτερη σελίδα του σχεδίου, που έχει το φτερό, αναφέρει 1 ίντσα δίεδρο σε κάθε άκρο...

Όσο για το βάρος που ρώτησες νωρίτερα, ναι, είναι πολύ καλά, αν λείπει μόνο φτερό και πυλώνας. Λογικά δεν θα ξεπεράσεις τα 16-17 γραμμάρια, ολικό βάρος...

Καλή συνέχεια,

Γιώργος

σε ευχαριστω Γιωργο
Καταγράφηκε
Pilot Haris
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 859

http://www.facebook.com/pilot.haris.5


Προφίλ
« Απάντηση #68 στις: Παρασκευή, 26 Ιούν 2009, 11:01:55 »

Ξεκίνησα κι εγώ να φτιάξω το Micro Drake. στην αρχή το έκανα στην κανονική κλίμακα αλλα βγήκε πολλή μικρό. Γίαυτό πήγα και έκανα το σχέδιο διπλάσιο. Θα του βάλω τριφασικό μοτέρ κανονικά servo κλπ. σύντομα θα βάλω και φωτό.!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 26 Ιούν 2009, 16:24:36 από evan » Καταγράφηκε

http://www.facebook.com/pilot.haris.5

Aurora-
Raptor X50-
Gemini Multiplex-
Fun Jet Multiplex-
Twin Jet Multiplxex-
Minimoa ArtTech-
Yak 54 Thunder Tiger-
DogFighter Multiplex-
Tucan  Multiplex-
EasyStar II  Multiplex-
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.500



Προφίλ
« Απάντηση #69 στις: Δευτέρα, 19 Οκτ 2009, 22:41:33 »

Δεν ξέρω πόσοι γνωρίζετε τον Peter Rake. Είναι Άγγλος και αρκετά σχέδιά του έχουν εμφανιστεί σε περιοδικά όπως Flying Scale Models, Aviation Modeller International.

Πολύ πρόσφατα του ήρθε να ετοιμάσει μερικά σχέδια του σε μικρότερο μέγεθος, κατάλληλα να χρησιμοποιηθούν με τα ηλεκτρονικά της Kyosho. Έτσι τρέχει ένα σχετικό θέμα στο RCGroups, όπου έχει διαθέσιμα για download τα σχέδια που ολοκληρώνει. Για την ώρα έχει 3 έτοιμα, θα ακολουθήσουν σίγουρα και άλλα.

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1125091

Επειδή μετά από τόσο καιρό, όλο και κάποιο διαλυμένο Cessna ή Citabria θα υπάρχει κάπου που δεν μπορεί να πετάξει πλέον, τι καλύτερο από την "ανακύκλωση" του εξοπλισμού σε ένα νέο μοντέλο και μάλιστα χειροποίητο...

Εάν κάποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να δοκιμάσει. Για κάθε πρόσθετη βοήθεια ή και απορίες, εδώ είμαστε...

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.078



Προφίλ
« Απάντηση #70 στις: Δευτέρα, 19 Οκτ 2009, 23:56:35 »

Ιδιοκατασκευή βασισμένη στα ηλεκτρικά ενός παλιού LAMA V3 είναι εφικτή;Θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθουν στην κατασκευή ενός 3κάναλου ή 4κάναλου αεροπλάνου με εκτέπασμα 30'' ;Συγκεκριμένα το PFALZ E1 IPS ένα μονοπλάνο του 1ου Παγκοσμίου Πολέμου από σχέδιο που βρήκα στο περιοδικό MODEL WORLD!!
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.500



Προφίλ
« Απάντηση #71 στις: Τρίτη, 20 Οκτ 2009, 00:23:38 »

Δημήτρη, δεν γνωρίζω καθόλου από LAMA και ελικόπτερα γενικότερα. Ούτε πως δουλεύουν τα servo, ούτε τι γίνεται με τις μίξεις. Θεωρητικά χρειάζονται τα εξής αποτελέσματα:

δίνω γκάζι => ανεβάζει στροφές κάποιος κινητήρας
δεξί στικ δεξιά-αριστερά => γυρνάει το 1 servo
δεξί στικ πάνω-κάτω => γυρνάει το άλλο servo

Αν πετύχεις αυτά, τότε ναι...

Μάλλον θα πρέπει να το ψάξεις στο RCgroups, αν παίζει κάτι τέτοιο, δηλώνω αναρμόδιος...

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
coolvag
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 883


Ευάγγελος Κουλάδης


Προφίλ
« Απάντηση #72 στις: Τρίτη, 20 Οκτ 2009, 10:17:31 »

Καλημέρα σε Ολους  Thumbs up

Λογικά κατω απο τις μπαταριες της τ/κ του λαμα, θα βρεις καποιο dip switch μικροδιακοπτη για να γυρισει απο heli σε aero.

μετα ολα ειναι απλα παιρνεις για μοτερ απο την μια εξοδο του 4σε1, το elevator κανονικά, και αιλερον για rudder.

παντως τωρα που το σκεφτομαι ισως και οπως ειναι να μην εχεις προβλημα χμ...  για τσέκαρε!!!!!!!
Καταγράφηκε
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.078



Προφίλ
« Απάντηση #73 στις: Τρίτη, 20 Οκτ 2009, 11:56:22 »

Απο θέμα καναλιών το ξέρω,είμαι καλυμένος με το 4σε1!Απο θέμα βάρους μπαταρίας και δέκτη δεν ξέρω, όπως και αν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα ίδια τα μοτέρ του ελικοπτέρου με κάποια πατέντα!Να μην πάει κάτι χαμένο!
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Stargazer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.226


Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


Προφίλ
« Απάντηση #74 στις: Τρίτη, 20 Οκτ 2009, 13:49:22 »

Απο θέμα καναλιών το ξέρω,είμαι καλυμένος με το 4σε1!Απο θέμα βάρους μπαταρίας και δέκτη δεν ξέρω, όπως και αν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα ίδια τα μοτέρ του ελικοπτέρου με κάποια πατέντα!Να μην πάει κάτι χαμένο!

για μονοκινητίριο δύσκολα φίλε μου αλλά μπορείς να κάνεις ένα 2κινητίριο και όταν πειράζεις το rudder θα γυρνάει ο ένας κινιτήρας ποιο γρήγορα απο τον άλλον όταν κινείς το aileron δίνεις εντολή στο servo του aileron k αντίστιχα στο elevator δεν ειπάρχει καμιά απολήτος μίξη άσε που επιδή έχει gyro θα είναι κ ποιό σταθερό!
Καταγράφηκε

Live To Fly, Fly To Live!
Για μένα πιλότος είναι ο Antoine de Saint-Exupery για άλλους ο Tom Cruise...
You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: ιδιοκατασκευές βασισμένες στο Minium της Kyosho « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.