Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.141 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 03:23:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 03:23:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 03:16]

[Χθες στις 23:20]

[Χθες στις 23:19]

από Bocian
[Χθες στις 22:07]

από STROVILO
[Χθες στις 21:13]

από lakis
[Χθες στις 19:48]

από giamous
[Χθες στις 17:24]

από joker
[Χθες στις 15:01]

[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 22:05:56]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284141
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 37
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 14
Συνολικά: 15
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: Kyosho Cessna Skylane « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Kyosho Cessna Skylane  (Αναγνώστηκε 3003 φορές)
   
MysticalGroovy
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3


Προφίλ
« στις: Παρασκευή, 28 Δεκ 2007, 13:37:17 »

Καλησπέρα σας!

Σκεφτόμουν να μπώ στον μαγικό κόσμο του αερομοντελισμού με το συγκεκριμένο αεροπλάνο, το
ηλεκτρικό cessna skylane της kyosho.
το συγκεκριμένο μοντέλο μου αρέσει πολύ γιατί είναι μια πολύ καλή μικρογραφία του αληθινού skylane Wink

Έχει κανείς απο εσάς το μοντέλο αυτό? πετάει καλά?, η επιλογή μου είναι καλή?
σας παρακαλώ πείτε μου πλεονεκτηματα/μυονεκτήματα του συγκεκριμένου αεροπλάνου για να δώ και γω τι να κάνω.

ΤΟ κιτ είναι RTF και το βρήκα εδώ:

http://www.alphasportrc.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=14&products_id=43

Ευχαριστώ!

(btw, έχω κάποιες κατασκευαστηκές ιδέες, να ανοίξω καινούργιο thread?)
Καταγράφηκε
kakofonixx
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 454



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 28 Δεκ 2007, 15:10:07 »

αν και ειμαι και εγω σχετικα αρχαριος εχω να σου πω τα εξης για το συγκεκριμενο αεροπλανακι:
1) μπαταρια Ni-Mh 8.4V 600Mah + ~500gr βαρους πρακτικα σημαινει πτηση διαρκειας 5 λεπτων!!
2) 2 σέρβο σημαινει σημαινει οτι ειναι τρικαναλο (δεν εχει aileron - θα σου χρειαστει σιγουρα με τον καιρο)
3) 180€ ειναι πολλα λεφτα για αυτα που προσφερει...

γνωμη μου:
1) http://www.art-tech.cn/english/ArticleShow.asp?ArticleID=172
παρομοια χαρακτηριστικα με αυτο που προτεινεις, αλλα εχει aileron και ειναι αρκετα φτηνοτερο

ή ακομα καλυτερα (αλλα θα χρειαστεις σιγουρα βοηθεια για να το στησεις)
2) http://www.gws.com.tw/english/product/airfly/estarter.htm
το οποιο με τα εξαρτηματα + την τηλεκατευθυνση που θα χρειαστει θα σου βγει ~€220, αλλα με μια lipo 1500mAh θα εχεις πτηση γυρω στα 12 λεπτα

Φιλικα, Αντωνης 
Καταγράφηκε

wasting space via Architecture...
heli-division
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 678


sponsored by NEM Hobby


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 28 Δεκ 2007, 17:18:59 »

το συγκεκριμένο cessna τις kyosho το έχω δουλέψει και είναι μούφα αν είσαι αρχάριος όπως λες θα το σπάσεις και είναι κρίμα ο alphasport έχει και αλλα πολύ πιο ωραία μοντέλα σε αυτά τα λεφτά οποτε ψάξε κάτι να έχει και aileron
Καταγράφηκε

synergy n9 9452 os 91gy 611 pump spektrum radix fromeco arizona
style 90/os-max.91/gy 611/spektrum,dx7,full metal & carbon
extreme 50 9451 spartan 760 radix os 50 hyper sx rjx mufler
mrkaza
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.140


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 28 Δεκ 2007, 17:23:34 »

Σε αυτα τα λευτα πιστευω οτι αυτο ειναι καλλιτερη επιλογη http://www.myhelis.com/product.php?productid=1209&cat=63&page=1
Καταγράφηκε

bladekiller
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.098



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 28 Δεκ 2007, 17:49:43 »

Καλησπέρα σε όλους.

    Εγώ πάλι έχω το cessna-182 της art-tech ,στην τετρακάναλη έκδοση, που έχει και aileron. Υπάρχει και η τρικάναλη έκδοση αλλά δεν τη συνιστώ καθόλου. Γιατί το αν ένα μοντέλο μπορεί να πετάξει σαν τρικάναλο για αρχάριο, δεν το καθορίζει ο οικονομικός μάνατζερ της κάθε ετερείας ,που έβαλε ένα σερβό λιγότερο και το πουλά σε χαμηλότερη τιμή, για να συμπεριλάβει και τους αρχάριους στο αγοραστικό κοινό ,τη στιγμή που πρόκειται ουσιαστικά για το ίδιο μοντέλο ,στο οποίο απλώς "καρφώθηκαν" τα πτερύγια κλίσεως. Ο καθοριστικός παράγοντας είναι η γεωμετρία και συγκεκριμένα η δίεδρος. Το συγκεκριμένο σκαρί, δεν έχει αρκετή δίεδρο για να μπορεί να πετάξει σωστά σαν τρικάναλο. Δοκίμασα μια φορά, από περιέργεια, να πετάξω το δικό μου σαν τρικάναλο, στρίβοντας μόνο με το πηδάλιο διευθύνσεως. Ολα καλά μέχρι που άρχισε να φυσάει ,έστω και λίγο. Αν δεν χρησιμοποιούσα αμέσως τα aileron ,θα είχα πολύ σύντομα "ραντεβού" με το έδαφος.
   Κατά τα άλλα, το αεροπλανάκι εύκολο είναι, ανθεκτικό είναι και εύκολα ρυθμίζεται. Η μαμίσια μπαταρία ,ΝΙΜΗ 8.4 βολτ 1000 ΜΑΗ ,φθάνει περίπου 12 λεπτά ήρεμης πτήσης. Νομίζω πως είναι προτιμότερη μία λιπο 7.4 βολτ 1500 ΜΑΗ. Μικρότερο βάρος, καλύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερη διάρκεια. Το δικό μου το δουλεύω με 11.1 βολτ 1000ΜΑΗ αλλά δεν το συμβουλεύω, γιατί δεν ξέρω ακόμη αν θα μου βγάλει κάποια στιγμή καπνούς το ESC, αν και με τέτοια τάση κρατιέται στον αέρα με το 25% του throttle και κρατάει συνολικά τουλάχιστον 20 λεπτά.

Φιλικά Κώστας.
Καταγράφηκε
heli-division
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 678


sponsored by NEM Hobby


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 28 Δεκ 2007, 17:56:12 »

Καλησπέρα σε όλους.

Το δικό μου το δουλεύω με 11.1 βολτ 1000ΜΑΗ αλλά δεν το συμβουλεύω, γιατί δεν ξέρω ακόμη αν θα μου βγάλει κάποια στιγμή καπνούς το ESC,

Φιλικά Κώστας.

τελικά τι από τα 2 κανεις???
Καταγράφηκε

synergy n9 9452 os 91gy 611 pump spektrum radix fromeco arizona
style 90/os-max.91/gy 611/spektrum,dx7,full metal & carbon
extreme 50 9451 spartan 760 radix os 50 hyper sx rjx mufler
bladekiller
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.098



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 28 Δεκ 2007, 18:11:03 »

   Για την ώρα το δουλεύω με 11,1 βολτ. Μέχρι στιγμής αντέχει. Αν δεν αντέξει στο μέλλον, θα βάλω μεγαλύτερο ESC ή το μαμίσιο και 7.4 βολτ. Το ότι είναι ονομαστικά 1 βολτ λιγότερο από τη ΝΙΜΗ της μαμάς, δεν παίζει κανένα ρόλο γιατί η ΝΙΜΗ έχοντας μεγαλύτερη εσωτερική αντίσταση από τη λιπο, φτάνει περίπου την ίδια τάση με φορτίο.

Φιλικά Κώστας.
Καταγράφηκε
kakofonixx
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 454



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 28 Δεκ 2007, 21:07:05 »

Σε αυτα τα λευτα πιστευω οτι αυτο ειναι καλλιτερη επιλογη http://www.myhelis.com/product.php?productid=1209&cat=63&page=1
brushless με lipo 3s 1300!  Thumbs up
πολυ καλη τιμη! ααααααχ στερνη μου γνψση να σ'ειχα πρωτα... 
μαλλον οτι καλυτερο για να ξεκινησει ενας αρχαριος
Καταγράφηκε

wasting space via Architecture...
MysticalGroovy
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 29 Δεκ 2007, 13:22:00 »

σας ευχαριστώ όλους...

τελικά είμαι ανάμεσα σε art-tech και greekrotors, ανα και προς greekrotos γέρνω. θα δείξει Wink
Καταγράφηκε
MysticalGroovy
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 29 Δεκ 2007, 17:25:02 »

καλησπέρα ξανά!,

έχω κάποιες ερωτήσεις για τα μοντέλα που μου δείξατε (arttech k greekrotors),
απο ότι βλέπω για σύστημα προσγήωσεις έχουν μια μικρή ρόδα μπροστά και 2πίσο,
επειδή εγώ μένω σε αγροτική περιοχή το πιο πιθανό είναι να τα προσγιώνω σε χώμα ή χόρτο,
με βάσει το βιβλίο του jkon (κορυφαίο μπορώ να πώ!) το σύστημα προσγίωσης για αεροπλάνα γα αρχαριους πρέπει να είναι 2ρόδες μπορστά και μία πίσο έτσι ώστε στην προσγίωση σε ανόμαλο έδαφος το αεροπλάνο να γέρνει προς τα πίσο για να μην υπάρχει το πρόβλημα να σπάσει η έλικας και το αεροπλάνο να γύρει μπροστά.

εσείς τι λέτε? θα έχω τέτοιο πρόβλημα ενα προσγιώνω το αεροσκάφος σε χόρτο ή χώμα?

και κάτι άλλο,
θα μπορεί το αεροπλάνο να απογειώνετε σε χωματόδρομους και γήπεδα?

ΕΥχαριστώ.
Καταγράφηκε
Πτέραρχος
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 308



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 29 Δεκ 2007, 18:11:56 »

καλησπέρα ξανά!,

έχω κάποιες ερωτήσεις για τα μοντέλα που μου δείξατε (arttech k greekrotors),
απο ότι βλέπω για σύστημα προσγήωσεις έχουν μια μικρή ρόδα μπροστά και 2πίσο,
επειδή εγώ μένω σε αγροτική περιοχή το πιο πιθανό είναι να τα προσγιώνω σε χώμα ή χόρτο,
με βάσει το βιβλίο του jkon (κορυφαίο μπορώ να πώ!) το σύστημα προσγίωσης για αεροπλάνα γα αρχαριους πρέπει να είναι 2ρόδες μπορστά και μία πίσο έτσι ώστε στην προσγίωση σε ανόμαλο έδαφος το αεροπλάνο να γέρνει προς τα πίσο για να μην υπάρχει το πρόβλημα να σπάσει η έλικας και το αεροπλάνο να γύρει μπροστά.

εσείς τι λέτε? θα έχω τέτοιο πρόβλημα ενα προσγιώνω το αεροσκάφος σε χόρτο ή χώμα?

και κάτι άλλο,
θα μπορεί το αεροπλάνο να απογειώνετε σε χωματόδρομους και γήπεδα?

ΕΥχαριστώ.
Σε ανώμαλο έδαφος δεν προσγειώνονται τα μοντέλα . Ακόμα και με βακτηρία το μοντέλο θα " μουρώσει¨και θα συμβεί το μοιραίο . Τα εκπαιδευτικά 'εχω την γνώμη ότι πρέπει να 'εχουν ρυναίο τροχό ( cessna , trainer , calmato k.a.) , μοντέλα με βακτηρία δεν είναι για αρχάριους  χωρίς αυτό να ειναι ο κανόνας .Αν το μοντέλο σου μπορεί να τροχοδρομεί σχετικά εύκολα στο χορτάρι , τοτε δεν υπάρχει πρόβλημα , αν τώρα είναι πάνω στο χορτάρι και δεν το ... βλέπεις ... εεε οχι !!
Καταγράφηκε

Τελικά ....τίποτα δεν είναι " απαξ "
"Ουδεις Επικινδυνότερος εκ του Ευεργετηθέντος Αχάριστου"
_______________________________________________
_______________________________________________
bladekiller
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.098



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 29 Δεκ 2007, 22:33:43 »

Καλησπέρα σε όλους.

   Τα μικρά ηλεκτρικά ,δεν μπορούν να τροχοδρομήσουν σε ανώμαλο έδαφος. Σε πατημένο χώμα ίσως τα καταφέρεις, αν δώσεις απότομα πλήρη ισχύ ,με το πηδάλιο ύψους βάθους όλο πάνω και δυνατό μοτέρ ώστε το αεροπλάνο να πάρει γρήγορα ταχύτητα και να σηκωθεί πριν σκοντάψει. Πάντως όχι με το cessna. Θα σκοντάψει και θα αναποδογυριστεί όπωσδηποτε. Κι εγώ σε αλάνα πετάω και ξέρω. Εχω καταφέρει απογείωση, με το μάσταγκ το ηλεκτρικό ,από το έδαφος ,που έχει πιο ισχυρό μοτέρ αλλά το cessna πάντα σκοντάφτει. Το καλύτερο λοιπόν είναι η απογείωση με τη μέθοδο της εκτόξευσης με το χέρι, με πλήρη ισχύ κόντρα στον αέρα.
  Στην προσγείωση τώρα ,αν κατέβεις ίσια δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα στο χώμα (όχι βέβαια οργωμένο) ιδίως αν φυσά απαλό αεράκι και φέρεις το αεροπλάνο κόντρα, για να εξασφαλίσεις όσο το δυνατό μικρότερη ταχύτητα. Το καλύτερο βέβαια, τώρα στην αρχή ,είναι τα χόρτα ώστε αν κάνεις καμιά ατσαλιά, το αεροπλάνο να πέσει στα μαλακά. Φυσικά θα χρειαστείς και δεύτερο άτομο ,για να σου εκτοξεύει το αεροπλάνο στην απογείωση γιατί τώρα στην αρχή δεν είναι εύκολο να κρατάς με το ένα χέρι την τηλεκατεύθυνση, με το άλλο να εκτοξεύσεις το αεροπλάνο σωστά και αμέσως μετά να προλάβεις να αρπάξεις το πηδάλιο.

Φιλικά Κώστας.
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: Kyosho Cessna Skylane « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.122 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.