Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.233 μηνύματα σε 11.306 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 20:33:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 20:33:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Σήμερα στις 00:32
Εννοείται!
Χθες στις 11:14
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 20:32]

[Σήμερα στις 18:18]

από jean-zac
[Σήμερα στις 17:50]

από giles 202
[Σήμερα στις 14:34]

από modeller2
[Χθες στις 21:13]

από pansofos
[Χθες στις 21:05]

από evan
[Χθες στις 20:54]

από snoopy
[Χθες στις 20:14]

από dominicm
[Χθες στις 18:17]

[Χθες στις 12:10]

από evan
[Χθες στις 10:38]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:52:59]

από sliver
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 18:17:40]

από 3DJunk
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 17:21:24]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284233
Σύνολο θεμάτων: 11306
Online σήμερα: 57
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 32
Συνολικά: 43
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ !!!! « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ !!!!  (Αναγνώστηκε 21897 φορές)
   
nikosokey
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 79


Προφίλ
« Απάντηση #90 στις: Κυριακή, 28 Ιούν 2015, 13:36:50 »

τελειος! καλες πτησεις! χαιρομαι να βλεπω μπαμπα και γιο να πετανε μαζι! 

Λαμπρο να σαι καλα για τα καλα σου λογια
( Ο κυριος στη φωτο ειναι ο Δημητρης  με τον γιο μου . Azn
Καταγράφηκε
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.080



Προφίλ
« Απάντηση #91 στις: Κυριακή, 28 Ιούν 2015, 13:38:57 »

Ο Κωσταντίνος είναι ο γιός του Νίκου!Μαζί τον κατασκευάσανε!
Εγώ απλώς έκανα την πρώτη δοκιμαστική!
Τελικά μπράβο στα παιδιά!Τα κατάφεραν !!!!Πετάει σαν εκπαιδευτικό......!!! Grin


Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #92 στις: Κυριακή, 28 Ιούν 2015, 19:15:10 »

Αγαπητοί φίλοι, συγχαρητήρια για την επιτυχή κατάληξη της προσπάθειάς σας.

Αυτό που είδα στο video και θα ήθελα να σχολιάσω είναι ότι πετάτε τον Τηλέμαχο με μεγάλη ταχύτητα, που απέχει πολύ από την εκπαιδευτική του αποστολή. Επίσης λόγω της μεγάλης έλξης, και ταχύτητας, δίνετε down elevator trim, που στην προσγείωση αφήνει το σκάφος να αποκτήσει μεγάλη ταχύτητα.

Για να γίνει εκπαίδευση, πρέπει ο Τηλέμαχος να πετάει όσο πιό αργά γίνεται με την ισχύ που απαιτείται για να κρατιέται σε οριζόντια πτήση. Τότε και η γωνία και ταχύτητα της προσγείωσης, θα είναι πιό φιλικές.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
nikosokey
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 79


Προφίλ
« Απάντηση #93 στις: Παρασκευή, 3 Ιούλ 2015, 13:04:32 »

 Cheesy Thumbs up
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 6 Ιούλ 2015, 09:32:51 από nikosokey » Καταγράφηκε
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.080



Προφίλ
« Απάντηση #94 στις: Σάββατο, 4 Ιούλ 2015, 12:01:01 »

Τρίτη μέρα εκπαιδεύσεως η σημερινή!!
Άν σκεφτεί κανείς ότι σε  κάθε εκπαιδευτική μέρα πετάμε μόνο 2 μπαταρίες(δύο 12λεπτα) ο Νίκος και ο Κων/νος τα πάνε πολύ καλά!!!
Σήμερα κάναμε και μερικές απογειώσεις και αρκετές προσπάθειες για προσγείωση!Όλα καλά!!!
Λίγο αεράκι παραπάνω έχει εκεί που πετάμε,αλλά ο Τηλέμαχος τα καταφέρνει αρκετά καλά!!Βέβαια από συνήθεια έχουμε λίγο γκαζάκι παραπάνω  γιαυτό συμβαίνει ότι περιγράφει ο Θείος Γιάννης παραπάνω!
Γενικά πρώτη φορά πέταξα κι εγώ τον Τηλέμαχο και μπορώ να πώ ότι ενθουσιάστηκα!!
Ναι θα τον πρότεινα για κάποιον αρχάριο που δεν έχει καμιά επαφή με τηλ/να αεροπλάνα!!Παράλληλα με την χρήση κάποιου εξομοιωτή του εμπορίου η πρώτη πτήση σόλο μπορεί να γίνει το πολύ σε μια βδομάδα!!
Μπράβο παιδιά!Καλή συνέχεια!!!
Άντε και scaleάδες μετά!!!! Thumbs up
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
nikosokey
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 79


Προφίλ
« Απάντηση #95 στις: Δευτέρα, 6 Ιούλ 2015, 09:31:00 »

Θα ηθελα  με την σειρα μου να προσθεσω μερικα λογια απο την μικρη μου ""εμπειρια"" . Οπως φανταζομαι και θα συμφωνητε, οτι μοντελο  οτι δεν μπορεις να πεταξεις  χωρις εκπαιδευτη, και χωρις αναλογη εμπειρια με μοντελο στον υπολογιστη . Και αν την γλυτωσεις μια δυο φορες θα αποτυχεις καποια στιγμη με συνεπειες.
Ενας  απο τους κυριους λογους που με οδηγησαν να φτιαξω απο το μηδεν τον Τηλεμαχο ηταν οτι επρεπε να γνωριζω καθε κομματι συναρμολογησης του για αυτο ακριβως το λογο,  """σε περιπτωση  πτωσης "". Ο Deproνενιος Τηλεμαχος δειχνει  ελαστικος σε πτωσεις....Η εκπαιδευση θα συνεχιστει  στον υπολογιστη μεχρι να σηκωσω και να προσγειωσω μονος μου τον Τηλεμαχο χωρις την βοηθεια του Δημητρη . Δεν εχω λογια να σε ευχαριστησω  Δημητρη . 
Καταγράφηκε
nikosokey
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 79


Προφίλ
« Απάντηση #96 στις: Τρίτη, 1 Σεπ 2015, 09:30:36 »

Kαλημερα σε ολους
Η διαδικασια εκπαιδευσης συνεχιστηκε σε ολο αυτο το διαστημα .Να εχουμε παει με τον Δημητρη και το γιο μου περιπου 6-8 φορες απο 2 μπαταριες την καθε φορα .Ο  Δημητρης διπλα μας καθε φορα στα δυσκολα και στα ευκολα . Thumbs upΜεγαλη βοηθεια ο προσωμοιωτης πτησης στον υπολογιστη δεν μπερδευεσαι πια τι πρεπει να κανεις για να ισιωσεις το αεροπλανο οταν το βλεπεις απο μπροστα και οταν το βλεπεις απο την πισω πλευρα.Τα μικροατυχηματα δεν λειπουν , τωρα πια μονο στις προσγειωσεις ,το παλευουμε οσο πιο αναιμακτα για το Τηλεμαχο μας !!.Χθες που ηταν φουσκωμενη ημερα το ευχαριστηθηκαμε πολυ μερικες φορες ηταν σα να πετουσαμε ελικοπτερο , ακινητο με σβηστο τον κινητηρα  με ανοδικη ταση . Cheesy
Μια μικρη ερωτηση.
Eχω μπαταριες 2200ma 25C μεχρι ποσο κατω πρεπει να τις ξελιγωνω 3.4, 3.6 ,3.8 V απο 4.2V?
Επισης το μοτερ μου οταν κλεινω το γκαζι σαν να εχει φρενο και κοβει αποτομα  ,δεν θα επρεπε η ελικα να γυριζει λιγακι?
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 7 Σεπ 2015, 11:16:39 από nikosokey » Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #97 στις: Τρίτη, 1 Σεπ 2015, 09:56:03 »

Εφ' όσον έχεις επιλεξει το φρένο, το ότι δεν γυρίζει η έλικα είναι αναμενόμενο.

 Βέβαια δεν ξέρω αν ο προγραμματισμός του ESC έχει διαβαθμίσεις φρένου, αν ναι στο "μαλακό φρένο" ίσως γυρίζει λίγο.

Το πόσο πρέπει να εκφορίζονται οι lipo δεν είναι στανταρ. Καθένας λέει και άλλο όριο. Πιστευω ότι ένα ασφαλές όριο υπό φορτίο μπορεί να είναι τα 3 V, που σημαίνει ότι όταν δεν λειτουργεί το μοτέρ θα είναι 3,2-3,3 V. Για αποθήκευση να είναι γύρω στα 3,8 V.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
nikosokey
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 79


Προφίλ
« Απάντηση #98 στις: Τρίτη, 1 Σεπ 2015, 10:32:48 »

Kυριε Γιαννη σας ευχαριστω για την απαντηση ,εμεις σταματουσαμε την πτηση οταν οι μπαταριες μας εφταναν στα 3.6-3.8 παιρνοντας ενα χρονο πτησης περιπου στα 15+  λεπτα .
Φανταζομαι οτι φθανοντας μια μπαταρια στα 3.0V μειωνεις και αρκετα τον χρονο αποδοση της....
Για το φρενο  θα ψαξω την κονσολα και θα δουμε.
Καταγράφηκε
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.737


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #99 στις: Τρίτη, 1 Σεπ 2015, 11:27:30 »

εμεις σταματουσαμε την πτηση οταν οι μπαταριες μας εφταναν στα 3.6-3.8 παιρνοντας ενα χρονο πτησης περιπου στα 15+  λεπτα .

Πολύ καλά κάνατε και ο χρόνος πτήσης ήταν καλός!!!

Φανταζομαι οτι φθανοντας μια μπαταρια στα 3.0V μειωνεις και αρκετα τον χρονο αποδοση της....
Ακριβώς!!  Thumbs up
Καλύτερα είναι να βάλετε μεγαλύτερη μπαταρία αν θέλετε περισσότερη ώρα πτήσης, παρά να ξεζουμίζετε την μπαταρία που έχετε!!  Wink

Για το φρενο  θα ψαξω την κονσολα και θα δουμε.

Τον προγραμματισμό στο esc να ρυθμίσεις, αν ήταν ανεμόπτερο θα χρειαζόταν το φρένο ενώ σε αυτό δεν είναι τόσο απαραίτητο και
άλλωστε σας αρέσει να γυρίζει η έλικα μετά το κλείσιμο του γκαζιού!!
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #100 στις: Τρίτη, 1 Σεπ 2015, 12:00:58 »

Η διαφορά στις αναφορές σας ως προς τις δικές μου, είναι περίπου 0,3-0,4 V. Αναφερόμαστε και οι δύο σε κατάσταση ηρεμίας. Αυτή η διαφορά - και η απόλυτη τάση - δεν είναι αιτία για να χαλάσουν οι μπαταρίες. ιδίως όταν εκφορτίζονται με μικρά ρεύματα της τάξης των 10 Α.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.737


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #101 στις: Τρίτη, 1 Σεπ 2015, 17:33:51 »

Η διαφορά στις αναφορές σας ως προς τις δικές μου, είναι περίπου 0,3-0,4 V. Αναφερόμαστε και οι δύο σε κατάσταση ηρεμίας.

Αυτή η διαφορά Θείε είναι και ο λόγος ασφαλείας σε μία μπαταρία και για αυτό το αναφέρω, διότι αν σε ηρεμία η
μπαταρία μας είναι 3,2 - 3,3V είναι πολύ πιθανόν με φορτίο να πέσει κάτω από τα 3,0V με ότι αυτό συνεπάγεται,
μπορεί το ρεύμα που τραβάει να είναι μικρό αλλά όταν η μπαταρία έχει σχεδόν αδειάσει οι αποκλίσεις μεταξύ
φορτίου και ηρεμίας μεγαλώνουν!!

Πάντως καλό είναι να μην ξεζουμίζουμε τις μπαταρίες!!!
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #102 στις: Τρίτη, 1 Σεπ 2015, 18:00:49 »

Είναι πράγματι πιθανό μίά μπαταρία με χαμηλή τάση, να ξεφορτιστεί ακόμα περισσότερο και να πέσει κάτω από 3V. Δεν συζητήσαμε αυτό το θέμα αλλά το αν η τάση των 3,2-3,3 volt είναι λάθος και η αιτία να χαλάσει η μπαταρία.

Δεν ανέφερα, γιατί το θεωρώ γνωστό σε όλους, ότι όταν τελειώσει η πτήση και διαπιστώσουμε χαμηλή τάση, την φορτίζουμε αμέσως. Αν είναι να ξαναπετάξουμε την φορτίζουμε έως το 100%. Αν είναι να πάμε σπίτι και να την αφήσουμε σε αποθήκευση την φορτίζουμε στο 45-50%.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
nikosokey
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 79


Προφίλ
« Απάντηση #103 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2015, 08:29:23 »

εμεις σταματουσαμε την πτηση οταν οι μπαταριες μας εφταναν στα 3.6-3.8 παιρνοντας ενα χρονο πτησης περιπου στα 15+  λεπτα .

Πολύ καλά κάνατε και ο χρόνος πτήσης ήταν καλός!!!

Φανταζομαι οτι φθανοντας μια μπαταρια στα 3.0V μειωνεις και αρκετα τον χρονο αποδοση της....
Ακριβώς!!  Thumbs up
Καλύτερα είναι να βάλετε μεγαλύτερη μπαταρία αν θέλετε περισσότερη ώρα πτήσης, παρά να ξεζουμίζετε την μπαταρία που έχετε!!  Wink

Για το φρενο  θα ψαξω την κονσολα και θα δουμε.

Τον προγραμματισμό στο esc να ρυθμίσεις, αν ήταν ανεμόπτερο θα χρειαζόταν το φρένο ενώ σε αυτό δεν είναι τόσο απαραίτητο και
άλλωστε σας αρέσει να γυρίζει η έλικα μετά το κλείσιμο του γκαζιού!!



Σε ευχαριστω Markhelis για την βοηθεια σου
μαλλον αναφερεσαι σε αυτο ?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uploads/811103388X7478X20.pdf
Καταγράφηκε
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.737


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #104 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2015, 17:39:54 »

Σε ευχαριστω Markhelis για την βοηθεια σου
μαλλον αναφερεσαι σε αυτο ?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uploads/811103388X7478X20.pdf

Ακριβώς φίλε μου και στην πρώτη παράμετρο προγραμματισμού του esc αναφέρει το φρένο.............

1. Brake: turn on/turn off
Turn on: the propeller stops immediately when the throttle works under the smallest position.
Turn off: the propeller stops naturally when the throttle works under the smallest position


και ανάλογα το ενεργοποιείς το φρένο ή το απενεργοποιείς!!!  Wink
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ !!!! « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.138 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.