Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.152 μηνύματα σε 11.302 θέματα από 5.928 Μέλη / Τελευταίο μέλος: LEFTΕ
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 03:11:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 03:11:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από DeltaMan
[Χθες στις 21:34]

από mefsout
[Χθες στις 20:09]

[Χθες στις 18:31]

από skythomas
[Χθες στις 18:18]

από dominicm
[Χθες στις 16:03]

από Georgos
[Χθες στις 15:19]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από STROVILO
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 21:13:07]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]

[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 22:05:56]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5928
Τελευταίο: LEFTΕ
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284152
Σύνολο θεμάτων: 11302
Online σήμερα: 35
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 16
Συνολικά: 17
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Fieseler Storch « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 12  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Fieseler Storch  (Αναγνώστηκε 28764 φορές)
   
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.406



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 10 Μάι 2015, 07:51:49 »

Πάντως όσο κυκλοφόρησε δεν έτυχε καλών κριτικών, μια έρευνα δε στο YouTube είναι μάλλον απογοητευτική  Sad

Περίπτωση 1: Πτώση στην παρθενική απογείωση

Εδώ πιστεύω όται είναι λάθος συνδεσμολογία στα aileron, φαίνεται αντί να διορθώνει την δεξιά κλίση να δίνει περισσότερο με το aileron

Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.406



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 10 Μάι 2015, 07:57:47 »

Περίπτωση 2: προβληματική παρθενική πτήση και κακή προσγείωση

Φαίνεται να είναι ασταθές στα aileron, πισωβαρο με την ουρά κάτω και μάλλον βαρύ: όταν έχασε ταχύτητα στην προσσέγγιση έσκασε με την μούρη

Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.406



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 10 Μάι 2015, 08:06:49 »

Περίπτωση 3η: πτώση κατά την παρθενική

Αυτή την περίπτωση μου διηγήθηκε φίλος μοντελιστής που είχε φτιάξει το μοντέλο, και μου έδειξε ιδιωτικό βίντεο της πτήσης και της πτώσης.

Η πτώση μάλλον οφείλεται σε πρόβλημα στον δέκτη, αλλά ανεξάρτητα από αυτό η πτήση δεν ήταν επιτυχής λόγω υπερβολικού βάρους. Για να ζυγίσει σωστά χρειάστηκε 2,5 κιλά βάρος μπροστά, ανεβάζοντας το συνολικό από 7,5 στα 10 κιλά !!

Πάντως υπάρχουν και άλλα βίντεο όπου το μοντέλο πετάει, αλλά όχι με την χαρακτηριστικά αργή Slow Motion πτήση ενός Storch:





Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.406



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Κυριακή, 10 Μάι 2015, 08:15:19 »

Άρα οι προκλήσεις για την κατασκευή είναι 3:

1. Σωστή πτέρυγα
Από την έρευνα που έκανα και την σύγκριση  με τα σχέδια των κτιστών προκύπτει ότι τα προβλήματα στο ESM έχουν να κάνουν με την γεωμετρία των slats και flaps

2. Συνολικό βάρος και ζύγισμα
Ο πτερυγικός φόρτος πρέπει να κατέβει χαμηλά για να ζυγίσει σωστά και να πετάει σαν ... Storch!

3. Σκέλη
Επειδή είναι πολύ χαρακτηριστικά τα σκέλη "αράχνης" και η κατασκευή του ESM είναι με μέταλλα σκληρότητας βρασμένου spaghetti, θα χρεαστεί ανακατασκευή

Το άλλο θέμα βέβαια είναι ότι μου αρέσει το καφέ-μπλέ καμουφλάζ της Β. Αφρικής αντί τα σκούρα πράσινα, αλλά αυτά είναι τα εύκολα 



Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Κυριακή, 10 Μάι 2015, 18:06:35 »

Γουστάρω που πάς για την πρόκληση - καλή επιτυχία!  Thumbs up

Δεν ξέρω πόσο καλές και χωρίς τζόγους είναι οι αρθρώσεις των φτερών και οι βάσεις/σχήμα των slats, αλλά ίσως αξίζει μια ματιά εκεί για να μην υπάρχει "αστάθεια" στο roll.
Και αφού θα ξαναβάψεις, κάνε και καμιά ελάφρυνση στην ουρά (πίσω από το CG...). Εάν σου βγεί 5-6kg τότε θα πετάει με 4km/hr...  angel

Τί μηχανή σκέφτεσαι;

Αναμένουμε νεότερα!

Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.406



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 11 Μάι 2015, 07:05:56 »

Έκτωρα ευχαριστώ!

Ακριβώς αυτό εννοώ για την γεωμετρία του φτερού, πρέπει να δουλεύουν τα fixed slats και τα slotted flaps, θέλει προσοχή στις αποστάσεις και τους μεντεσέδες ώστε να επιτυγχάνεται το επιθυμητό αποτεέλεσμα.

5-6 κιλά δεν πιάνεται καθότι η κατασκευή είναι ενισχυμένη, ο στόχος όμως είναι τα 7 κιλά ή λίγο παραπάνω, χωρίς όμως επιπλέον βάρος (έρμα) για να ζυγίσει.

Για κινητήρα αν ήταν στα 5.5 - 6 κιλά θα μπορούσε να πετάξει με DLE-20 αλλά λόγω του επιπλέον βάρους σκέφτομαι για MVVS 26 και έλικα 19/6 ή 20/6 (3D δεν είπαμε ;-)
Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.406



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 11 Μάι 2015, 07:23:53 »

Όπως ανέφερα παραπάνω, με δεδομένα τα προβλήματα αυτού του κιτ, το πλάνο έχει ως εξής:

Θα παλέψω να φέρω το φτερό στην σωστή γεωμετρία, και μετά θα βρώ κάποιας μορφής wind tunnel για δοκιμή, και αν πετύχει θα πάμε στην επόμενη φάση αλλιώς το project εγκαταλείπεται

Ξεκινάμε λοιπόν με τα slats τα οποία με μια πρόχειρη τοποθέτηση παρουσάζουν 2 προβλήματα:

- η θέση τους είναι κοντά στο φτερό, άρα πρέπει να βαθύνουν οι εσοχές στο φτερό για τους αποστάτες:

Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.406



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 11 Μάι 2015, 07:30:36 »

- και 2ο θέμα το προφίλ του slat, δεν έχει αρκετό camber και του λείπει το χείλος εκφυγής

Το πατρόν (jig) είναι από τα σχέδια των Severin & Svenson στην κλίμακα 1/6 του ESM

Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 11 Μάι 2015, 07:37:11 »

Νίκο κανόνισε να το κάνεις να πετάει τόσο σιγά , όπως το πραγματικό δηλαδή, και μετά να σου "την πέφτει" όλο το Ελληνικό για να το πετάξει...
φίλε σε βλέπω να έχεις πρόβλημα....!
Καταγράφηκε
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.406



Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 11 Μάι 2015, 07:41:22 »

Η αεροδυναμική θεωρία λέει ότι τα slats ή slots δεν παράγουν άντωση αλλά επιτρέπουν πολύ μεγαλύτερη γωνία πρόσπτωσης και άρα μετατοπίζουν το stall σε μεγαλύτερη γωνία και μικρότερη ταχύτητα



Αυτό επιτυγχάνεται με την δημιουργία ενός οριακού στρώματος αέρα το οποίο ανεβάζει υψηλή ταχύτητα λόγω συμπίεσης ανάμεσα στο slot και το πάνω μέρος του φτερού.



Για να συμβεί αυτό πρέπει η γεωμετρία του slat να είναι σωστή, με σημαντικότερα χαρακτηριστικά:

- 3 φορές στενότερη έξοδο από την είσοδο

- μικρή απόσταση από το φτερό

Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.406



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 11 Μάι 2015, 07:45:59 »

Νίκο κανόνισε να το κάνεις να πετάει τόσο σιγά , όπως το πραγματικό δηλαδή, και μετά να σου "την πέφτει" όλο το Ελληνικό για να το πετάξει...
φίλε σε βλέπω να έχεις πρόβλημα....!

Θα βάλω τον Τάσο να αναλάβει το face control

(αυτό που κρατάει είναι μαύρη σακούλα ... για τα κομμάτια  )

Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.406



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 12 Μάι 2015, 13:29:08 »

Τα slats βελτιώθηκαν με αφαίρεση του monokote, τρίψιμο της μπαλσα ώστε να "έρθει" η κούρμπα

Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.406



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 12 Μάι 2015, 13:37:35 »

Επικάλυψη με FliteSkin (τί άλλο περιμένατε  )

Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.406



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Τρίτη, 12 Μάι 2015, 13:51:01 »

και το αποτέλεσμα:



Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.406



Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Τρίτη, 12 Μάι 2015, 13:55:57 »

και

Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 12  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Fieseler Storch « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.