AIRCOSTAS
|
|
« Απάντηση #90 στις: Σάββατο, 18 Απρ 2015, 11:29:24 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
ΚΩΣΤΑΣ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ
|
|
|
AIRCOSTAS
|
|
« Απάντηση #91 στις: Σάββατο, 18 Απρ 2015, 11:32:29 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
ΚΩΣΤΑΣ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ
|
|
|
lampros
|
|
« Απάντηση #92 στις: Πέμπτη, 30 Απρ 2015, 18:25:29 » |
|
ο κινητηρας ανεβαζει στροφες με κλειστο καρμπυρατερ.. και οταν ανεβαζω γκαζι μπουκωνει.. λογικα εχει πλουσιο μιγμα... τι πρεπει να κανω ακριβως?? θελω να κραταει ρελαντι χωρις να προχωραει το μοντελο και οταν ανοιγω γκαζι ακομα και τερμα να μη μπουκωνει......
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
CMarkop
|
|
« Απάντηση #93 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2015, 13:17:49 » |
|
Λάμπρο, Στις μηχανές δεν μπορώ να πω ότι είμαι ειδικός (και από αυτοκινήτου, ουσιαστικά άσχετος) αλλά έτσι όπως τα λες δείχνει να είναι καθαρά θέμα ρύθμισης στις βελόνες υψηλών στροφών (μεγάλη βελόνα) ή και χαμηλών (η βίδα που είναι συνήθως στην δεξιά πλευρά του καρμπυρατέρ). Στους «αεροπορικούς» κινητήρες ξεκινάμε βάζοντας την μεγάλη βελόνα στις 2 με 2μιση στροφές (την βιδώνουμε τελείως και μετά ξεβιδώνουμε 2 – 2.5 στροφές). Από εκεί και πέρα, ανάλογα με την συμπεριφορά του κινητήρα, αν θέλει και άλλο για να «σφυρίξει» βιδώνουμε σιγά, σιγά την μεγάλη (και το αντίθετο σε περίπτωση που σφυρίζει υπερβολικά και κόβει από υπερθέρμανση). Αν καθυστερεί να αρπάξει στροφές στο γκάζωμα από ρελαντί ή δεν κρατάει καλό ρελαντί, ανοίγουμε ή κλείνουμε ανάλογα με την περίπτωση λίγο την μικρή (προσοχή, οι μεταβολές κυρίως της μικρής να είναι πολύ μικρές, της τάξης των 5 λεπτών αν φανταστείς την βίδα σαν τον λεπτοδείκτη ενός ρολογιού). Θέλει λίγο παίδεμα. Άλλα παιδιά πιστεύω ότι θα μπορέσουν να σε βοηθήσουν καλύτερα. Βέβαια η ανησυχία μου είναι που χρησιμοποιείς κινητήρα αυτοκινήτου και δεν ξέρω αν αυτοί οι κινητήρες μπορούν να κατεβάσουν αρκετά το ρελαντί τους ώστε να μην τραβάει το μοντέλο. Αυτά, Ελπίζω να βοήθησα λίγο, Κώστας.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
μοντελισμός = κατασκευή._
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #94 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2015, 13:23:45 » |
|
Οι κινητήρες αυτοκινήτων είναι πολύστροφοι.
Οταν τους βάλεις να γυρίσουν έλικα, δεν μπορούν να ανεβάσουν στροφές και δεν αναπνέουν σωστά.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
lampros
|
|
« Απάντηση #95 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2015, 13:26:50 » |
|
φιλε μου εισαι φοβερος.. δε περιμενα μετα απο τοσες μερες να βρω απαντηση στο θεμα... οταν ανοιγω γκαζι δε ανταποκρινεται σχεδον καθολου.. κατι σαν να μπουκωνει.. και οντως ειχα βιδωσει τερμα τη μεγαλη και τη ξεβιδωσα 2-3 στροφες.. το ειδα σαν βασικο σεταπ στο νετ.. με τη μικρη απο ποια "στανταρ θεση ξεκιναω?? πρεπει να την εχω τερμα κλειστη?? υποψην δε μπορω ουτε κατα διανοια να ρυθμισω οταν ο κινητηρας ειναι σε λειτουργια... τα χερια μου εκει δε τα βαζω... το σβηνω πειραζω ξανα βαζω μπρος.. παντα με κρανακι και googles και απο πισω απο το μοντελο.....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
lampros
|
|
« Απάντηση #96 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2015, 13:31:07 » |
|
με προλαβατε κυριε Γιαννη.. δηλαδη ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ δε προκειτε να το κανω να δουλεψει??
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kolotoympas
|
|
« Απάντηση #97 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2015, 13:37:59 » |
|
Αν του βάλεις ρόδες θα τον πηγαίνει μπαλα τον Τηλεμαχο!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #98 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2015, 13:41:39 » |
|
με προλαβατε κυριε Γιαννη.. δηλαδη ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ δε προκειτε να το κανω να δουλεψει??
Δεν μπορώ να κάνω καμμία υπόθεση. Είναι ένας κινητήρας για άλλη αποστολή. Αν έκανε για αεροπορική χρήση, θα υπήρχε και ο αντίστοιχος αεροπορικός.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
lampros
|
|
« Απάντηση #99 στις: Τρίτη, 5 Μάι 2015, 13:45:13 » |
|
ροδες εχω βαλει!! και εχω ντυσει μονο το φτερο like καρκαλετσος ενα πραμα αλλα σε Version 2... εχω βαλει και serbo στο οριζοντιο με τη πισω ροδα μιχ (χαχα) οπως και σερβο στο γκαζι... το κανω δοκιμη με τη πιστολατη που εχω και ηλπιζα να κανω χαλαρη τροχοδρομηση στη ταρατσα... (ειναι μεγαλη) αλλα θελει να φυγει το ατιμο δε κρατιεται... αν βγαλω το εμποδιο παει μη τον ειδατε θα φτασει στην αραπια...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
CMarkop
|
|
« Απάντηση #100 στις: Τετάρτη, 6 Μάι 2015, 08:08:03 » |
|
Λάμπρο, Και για την μικρή το set up είναι παρόμοιο. Την κλείνεις τελείως και μετά ξεβιδώνεις περίπου 2 στροφές και βλέπεις. Επίτρεψε μου όμως να πω κάτι. Έχεις κάνει τόσο κόπο να φτιάξεις το μοντέλο, έχεις ήδη πάρει από ότι είδα τηλ/νση και όλα τα συμπράγκαλα. Δεν νομίζω ότι το κόστος μιας 20ρούλας μηχανής είναι τόσο μεγάλο ώστε να αξίζει να ταλαιπωρείσαι με μία μηχανή που πιθανόν να μην κάνει για την δουλειά που θέλεις. Κάνε τις δοκιμές σου και βλέπεις. Πάντα φιλικά, Κώστας.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
μοντελισμός = κατασκευή._
|
|
|
lampros
|
|
« Απάντηση #101 στις: Τετάρτη, 6 Μάι 2015, 16:57:49 » |
|
ευχαριστω φιλαρακι για τις συμβουλες σου!! να πω οτι τηλεκατευθηνση δε πηρα μονο για το τηλεμαχο! πηρα γιατι ψηθηκα να ασχοληθω με το χομπυ και προτειμησα να παρω κατι καλο το οποιο θα μεινει...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
SPartan Blades FPV
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 71
https://www.youtube.com/channel/UCDxCdaTpb_FUvczoC
|
|
« Απάντηση #102 στις: Τετάρτη, 6 Μάι 2015, 17:27:07 » |
|
Αλλαξε τον κινητηρα με εναν αεροπορικο ...δεν κανει για τιν δουλεια που το θελεισ...το εχω δοκιμάσει και εγω.. δεν ειναι ακριβοσ ενασ κινητηρας...τωρα ...το σκαψιμο τισ ελικασ παλι δεν ειναι σωστο... κατα τα αλλα ..πολυ ωραια...καλη κ η τ/κ...καλεσ πτησεις!! φιλικα..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
lampros
|
|
« Απάντηση #103 στις: Παρασκευή, 15 Μάι 2015, 17:01:50 » |
|
εχω την εντυπωση οτι βρηκα τι φταιει και ανεβαζει στροφες... το καρμπυρατερ ειναι μπροστα και η ελικα του δινει αερα παραπανω απ οσο πρεπει.. επισης δουλευε με φιλτρο στο αμαξακι.. θα δοκιμασω καποια στιγμη να βαλω μια γωνια για να μπει το φιλτρο γιατι σκετο βρισκει στη προπελα.. αυτα..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
guest962
Επισκέπτη
|
|
« Απάντηση #104 στις: Σάββατο, 16 Μάι 2015, 02:31:33 » |
|
Τι να πω δεν ξερω!!!!!LAMPROS εισαι ηρακλειο? Παρε τηλ στο 6944747762 και ελα να σου δωσω οτι θελεις.Δωρεαν φυσικα Γιαννης
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|