Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 09:26:08

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 09:26:08

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 63
    Συνολικά: 63
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Extreme Aerobatics (ex EF Laser 200 EXP 60'')  (Αναγνώστηκε 39987 φορές)
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 8 Μάρ 2015, 23:38:06 »

    ...


    * EF_Laser_15.jpg (59.79 KB, 615x461 - εμφανίστηκε 1686 φορές.)

    * EF_Laser_16.jpg (45.62 KB, 615x461 - εμφανίστηκε 1663 φορές.)
    Καταγράφηκε
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 560


    SV2BLH


    « Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 02:11:29 »

    Πολύ καλό (extreme) setup πιστεύω ότι έκανες Νίκο, φαίνεται ότι θα έχεις μιά πολύ καλή "δίχως αύριο" αναλογία ισχύος/βάρους άλλωστε δεν περίμενα κάτι λιγότερο από τους πειραματισμούς σου. Και όντως τα >280W/0.5Kgr είναι πολύ καλύτερα από το συνηθισμένο 150-200W/0.5Kgr γιά 3D, άλλωστε οι νέες τάσεις απαιτούν γρήγορα και απότομα ακροβατικά, ταχύτερες ανακτήσεις κλπ τα οποία εύχομαι να ευχαριστηθείς με το νέο σου αεροπλάνο.
    Παρακολουθούμε με ενδιαφέρον την πορεία της κατασκευης σου και περιμένουμε με τις καλύτερες ευχές το αποτέλεσμα.
    Να έχεις τις πιό απολαυστικές πτήσεις.
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 02:22:35 από vilisdev » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 16:32:37 »

    Καλησπέρα φίλε Βιργίλη,

    Ευχαριστώ για τα ευγενικά και καλοπροαίρετα σχόλια σου. Βασικά ήμουν και είμαι εδώ για να μοιράζομαι την όποια γνώση και εμπειρία μαζί σας, τόσο στις δοκιμές όσο και στις πτήσεις.

    Λοιπόν αποφασίσαμε, να μην πάμε με την πεπατημένη ενός μέσου κινέζικου setup (που προτείνει η EF), αλλά να δοκιμάσουμε ένα εναλλακτικό και πιο ποιοτικό setup. Φαίνεται προς το παρόν ότι είναι αρκετά υποσχόμενο αρκεί να καταφέρουμε να διαχειριστούμε με αποτελεσματικό τρόπο την ισχύ που μας δίνει και τελικά να φτάσει αύτή η ισχύς στην προπέλα, χωρίς να χάνεται άσκοπα. Αυτό θα απαιτήσει κατάλληλο thottle curve καθώς και επιπλέον ρυθμίσεις στο ESC . H programming card της YGE, μας δίνει πολλές δυνατότητες.

    Θα ήθελα να αναφέρω ότι στα πλαίσια δοκιμών, αναμένω και τα καινούργια LiPo Packs 6S της Scorpion (νέα προιόντα για testing), ελπίζω μέσα στο μήνα να τα παραλάβω.

    Σε αναμονη της δοκιμής λοιπόν.
    Φιλικά,
    Νίκος
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 17:52:42 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 10 Μάρ 2015, 21:58:57 »

    Ευχαριστώ πολύ φίλε Νικόλα για τα λόγια σου !!!
    Περιμένουμε βιντεάκι Cheesy  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 10 Μάρ 2015, 22:24:59 »

    Ευχαριστώ πολύ φίλε Νικόλα για τα λόγια σου !!!
    Περιμένουμε βιντεάκι Cheesy  Thumbs up

    Ναι βέβαια Χρηστάκη, αναμένουμε το ΣΚ που έρχεται με ανυπομνησία, ο Φεβ δεν πήγε καλά, είχε άστατο καιρό. Θα είναι ΣΚ αφοσιωμένο στην Εxtreme, Edge 540T & Laser αλλά και στην MKS που βοηθάει πολύ στο drive των μοντέλων αυτών... Wink

    Και στα δύο αεροπλάνα που είναι καινούργια (το Edge έχει λίγες πτήσεις) θα δοκιμάσουμε νέα settings σε επίπεδο κινητήρα και προπέλας.

    Ένα πρόσφατο  video για να ζεσταινόμαστε ψυχολογικά...

    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #20 στις: Κυριακή, 15 Μάρ 2015, 21:47:30 »

    Πολυ ωραία μέρα σήμερα, τα πρώτα test πήγαν οκ. Ωστόσο ο σχετικά δυνατός αέρας και και η όχι τόσο καλή ρύθμιση στο ESC (με slow setting από idle) δεν μου επέτρεψαν να πετάξω το μοντέλο όπως θα ήθελα, στα rolling harrier ήθελαν αρκετή δουλειά τα stick αφού το μοτερ δεν άκουγε χαμηλα με αποτέλεσμα τα πηδάλια να μην είναι τόσο effective. Το ηλεκτρικό setup φάνηκε αξιόπιστο ωστόσο και παρέχει πολλή δύναμη. Πριν φύγουμε κατάλαβα τί συμβαίνει και ρύθμισα το ESC καταλλήλως, δυστυχώς όμως δεν ειχαμε χρόνο για άλλη πτήση. Τα precision και snaping χαρακτηριστικά του μοντέλου ειδικά με τα MKS HV 737 στα ailerons είναι εξαιρετικά.  

    Σύσσωμη και όλη η ομάδα της EF... Ανεση. Αναμένουμε από το Γιάννη in flight photos. Thumbs up



    * EF_Session.jpg (123.07 KB, 768x576 - εμφανίστηκε 1389 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 15 Μάρ 2015, 21:56:27 »

    ...


    * EF_Session2.jpg (96.23 KB, 615x461 - εμφανίστηκε 1401 φορές.)
    Καταγράφηκε
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 280



    « Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 16 Μάρ 2015, 19:16:35 »

    Παραδεισος... Wink
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 16 Μάρ 2015, 22:43:39 »

    Από τις πτήσεις τραμμαρίσματος, φωτογραφίες του Γιάννη (Red Baron).


    * EF Laser 200_5.jpg (76.84 KB, 730x548 - εμφανίστηκε 1265 φορές.)

    * EF Laser 200_6.jpg (54.46 KB, 902x569 - εμφανίστηκε 1288 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 6 Ιούν 2015, 11:21:38 »

    Το μοτερ έχει αντικατασταθεί με ένα της ίδιας σειράς αλλά με λιγότερα kV (~480kV) και πλέον παίζουμε με προπέλα 16x8 Turnigy E Wood. Αναμένω τη νέα ξύλινη προπέλα του QQ η οποία είναι ιδανική για μοντέλα και μοτέρ αυτού του μεγέθους.

    Το Laser  έχει πολύ καλά precision χαρακτηριστικά σε snap rolls και integrated rolling circles / loops (δυστυχώς δεν φαίνονται στο video,θα φτιάξω ένα σύντομα). Μπορεί κάποιος ωστόσο να καταλάβει τις δυνατότητες του setup από πλευράς ισχύος και απόδοσης, σημείωνω πρόκειται για το μεγαλύτερο σε μέγεθος / όγκο μοντέλο της σειράς EF 60 inch.

    Με το 6s setup οι αδράνειες είναι αυξημένες κάτι που θέλουμε για ΧΑ (Extreme Aerobatics) όπως crankshafts και tumlbes αλλά δεν είναι τόσο floaty όπως ένα depron / epp για παράδειγμα. Επίσης το roll rate είναι εξωφρενικά υψηλό και αναγκάστηκα να ελλάτώσω τα Ail throws αρκετά, εδώ χρειάζονται κάποιες μικρές ρυθμίσεις / τροποποιήσεις νομίζω χρησιμοποιώντας μικρότερα servo arms.

    Χρησιμοποιώ μπαταρίες Gens Ace 6S 3700mAh στα 35C και 60C, ωστόσο δεν βλέπω ιδιαίτερη διαφορά μεταξύ τους. Αρα την επόμενη φορά 35C... Thumbs up

    O χώρος λίγο κλειστός και δύσκoλος να ανοίξεις την πτήση σε όλες τις διαστάσεις και χαμηλά ειδικά με ένα μοντέλο που τρέχει,  αλλά ευτυχώς είναι κοντά στο σπίτι. To επόμενο video σε ένα πιο ανοιχτό frame για να δούμε τις full δυνατότητες. Στριφογύρισμα ματιών

    Πάρτε μια πρώτη γεύση...

    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 6 Ιούν 2015, 11:45:22 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 8 Ιούν 2015, 02:04:24 »

    Από το πεδίο...


    * 10450542_953796378004239_8856642238058750317_n.jpg (71.06 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 965 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 11 Ιούν 2015, 20:56:54 »

    H προπέλα είναι πολύ σημαντικό θέμα στο ακροβατικό αεροπλάνο γι'αυτό και είμαι πολύ σχολαστικός στην επιλογή της. Ο ρόλος της είναι η αποτελεσματική μετάδοση της ενέργειας στο airframe (κάτι σαν την ταχύτητα του σασμάν ανάλογα με τη θέση και κατάσταση του αυτοκινήτου), γι'αυτό μου αρέσει να πειραματίζομαι και να δοκιμάζω. Στα glow μοντέλα η επιλογή συνήθως έιναι APC, στις βενζίνες πλέον χρησιμοποιώ Falcon ενώ στα ηλεκτρικά υπάρχουν αρκετές επιλογές (φθηνές) στις οποίες φυσικα συγκαταλέγονται  οι APC., Xoar, καθώς και άλλες κινέζικες.

    Σε ένα μοντέλο XA χρειαζόμαστε μια προπέλα που θα μας δώσει high speed, γραμμικό τράβηγμα αλλά και break. Ευκαιρία λοιπόν να δοκιμαστεί μια προπέλα που έχει σχεδιαστεί από τον καλύτερο ακροβάτη μοντελιστή για'μένα (πιλότο, σχεδιαστή και πρώην Παγ. Πρωταθλητή στο F3A). Ποιόν άλλο; Tον QQ Somenzini. Η υπογραφή του εγγύηση σε οτιδήποτε βγαίνει εμπορικά. Πρόκειται για την ξύλινη e Prop SR της Premier Aircraft μεγέθους 16,6χ7 η οποία θα δοκιμαστεί σύντομα στο setup Scorpion / YGE από το οποίο έχω μείνει αρκετά ικανοποιημένος. Πιστεύω ότι θα είναι το "κερασάκι στην τούρτα" σε ένα εξαιρετικό set μοντέλου και εξοπλισμού.

    Συνεχίζεται...


    * SR_2.jpg (58.59 KB, 615x461 - εμφανίστηκε 869 φορές.)

    * SR_1.jpg (45.92 KB, 615x461 - εμφανίστηκε 871 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 23 Ιούν 2015, 20:39:08 »

    Η προπέλα του QQ καλή σχεδιαστικά, ωστόσο είχε αρκετό flex παρόμοιο με αυτό των ηλεκτρικών APC. Αυτό έχει σαν αποτέλεσματα, απώλεια ενέργειας κατά το transition από χαμηλές σε υψηλές στροφές αλλά και τον περίεργο rattling ήχο όταν η προπέλα στολάρει, ειδικά σε hover και torque rolls.

    Για τους λόγους αυτό δοκιμάσαμε την προπέλα της GEMFAN 16x8 Wood, η οποία κατασκευάζει κλώνους απόλυτης ακρίβειας τόσο APC (Plastic) όσο και Xoar (Wood).  Τη συγκεριμένη μπορείτε να βρείτε στο κατάστημα NEM Hobby. Η προπέλα είναι πανάλαφρη και δεν έχει καθόλου ελαστικότητα. To πλατύ φύλλο, βοηθάει επίσης αρκετά στα break στις καθόδους. Έμεινα πάρα πολύ ικανοποιημένος με τη συγκεκριμένη προπελα κατά την πτήση και είναι αυτή που ταιριάζει στο στυλ που πετάω περισσότερο από αυτές που έχουν δοκιμαστεί. Η ισχύς ανεβασμένη αφού αυξήθηκε το load πλέον μιλάμε για ~78,5Α και ~1.800W, το Scorpion ζεστάινεται λίγο στο τέλος της 7λεπτης πτήσης μου αλλά αποδίδει.

    Άρα ένα ακόμη πρόβλημα βελτιστοποίησης έλαβε τέλος, θέλος να πιστεύω, τώρα πτήσεις και δοκιμές των νέων LiPo της Scorpion... Thumbs up

    Συνεχίζεται...


    * GEMFAN.jpg (65.98 KB, 768x576 - εμφανίστηκε 622 φορές.)

    * 16x8.jpg (70.43 KB, 1280x800 - εμφανίστηκε 643 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #28 στις: Σάββατο, 7 Νοέ 2015, 10:18:58 »

    Από πρόσφατες πτήσεις, οι φωτογραφίες είναι από κινητό και έχουν χάσει κάπως ανάλυση. Πατώντας βενζίνες αμέσως μετά αντιλαμβάνομαι ότι είναι δύσκολο με μοντέλο gas να πετύχεις κοντινό Power to Weight με το 60'' (εκτός αν από 60cc βάλεις 85cc ή από 120cc βάλεις 150cc). Φυσικά πρέπει να είσαι στα stick περισσότερο αφού το μοντέλο εκτός από υπερβολική ισχύ επιρρεάζεται από τον αέρα λόγω χαμηλού φόρτου. Επομένως αποτελεί ένα ιδανικό μοντέλο εξάσκησης. Thumbs up


    * Laser_D_01_.jpg (127.47 KB, 1149x960 - εμφανίστηκε 481 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #29 στις: Σάββατο, 7 Νοέ 2015, 10:23:33 »

    ....


    * Laser_D_02.jpg (116.3 KB, 1163x726 - εμφανίστηκε 567 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Sport - Ακροβατικά - 3D (Συντονιστές: 3DJunk, stavros, andreas)  |  Θέμα: Extreme Aerobatics (ex EF Laser 200 EXP 60'')
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.04 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.