Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.200 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 09:50:08

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 09:50:08

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από Mirage
[Σήμερα στις 09:26]

από dominicm
[Χθες στις 21:13]

από orck
[Χθες στις 20:58]

[Χθες στις 20:57]

από dominicm
[Χθες στις 19:52]

από sliver
[Χθες στις 18:17]

από 3DJunk
[Χθες στις 17:21]

από Takis42
[Χθες στις 11:04]

από JPS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 23:56:26]

[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 22:11:25]

από MKS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 17:14:32]

από eolos30
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 12:50:57]

από snoopy
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 11:32:55]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284200
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 38
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 25
Συνολικά: 33
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: New Sebart Sukhoi 29 2,2m « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: New Sebart Sukhoi 29 2,2m  (Αναγνώστηκε 8820 φορές)
   
kostas7
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 10 Φεβ 2015, 12:53:48 »

Φίλε Αλέξανδρε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Μετά από ώρες εργασίες δουλεύοντας πάντα βράδι και με μεράκι έχω  φτάσει στο τέλος της κατασκευής. Μένει η τοποθέτηση του μοτέρ. Η μόνη πατέντα που σκέφτομαι είναι να κάνω το τσόκ του αέρα χειροκίνητο η μηχανοκίνητο με ένα μικρό σέρβο διότι από το μπροστινό μέρος του cowl δεν έχω καλή πρόσβαση, καθώς και την καλύτερη ψύξη του κινητήρα. Στις δύο επόμενες φωτογραφίες φαίνεται αυτό που σκέφτομαι


* IMG_2135.jpg (71.78 KB, 750x562 - εμφανίστηκε 744 φορές.)

* IMG_2136.jpg (43.34 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 735 φορές.)
Καταγράφηκε
Αλεξανδρος Ρ.
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 31



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 10 Φεβ 2015, 13:15:03 »

Κώστα πολύ καλά θα κάνεις με το σέρβο του τσοκ.Έτσι έχω κάνει και εγώ και στα δύο αεροπλάνα μου γιατί εγώ δεν χρησιμοποιώ Kill switch πάντα με τις ευλογίες του Tony Clark.
Περιμένω νέα για το Maiden.
Καταγράφηκε
tasosextra330s
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 316


krill katana 33%


Προφίλ WWW
« Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 10 Φεβ 2015, 17:13:46 »

πολυ ωραια κατασκευη πανεμορφο αεροπλανο απο εναν απ τους κορυφαιους κατασκευαστες...  με το καλο στον αερα
Καταγράφηκε

krill katana 33%, krill yak 55 28% extreme flight extra 300s 78" extreme flight mxs 83",graupner heim airwolf, sebart katana s 50  ,piper cub 1/3scale, extra 330s team phoenix 0.90size, seawind 0.90size, caliber 90 ver06 .pt17 sterman 2,10m...cap 232 50cc
kostas7
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 11 Φεβ 2015, 22:17:01 »

Τάσο ευχαριστώ. Όντως τα separt είναι πολύ καλά κατασκευαστικά και πτητικά. Εχω και το Sukhoi 29s 140 με mintor 37cc και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Και το δικό σου το MXS είναι πάρα πολύ ωραίο. Σου εύχομαι πάντα καλές πτήσεις.
Καταγράφηκε
kostas7
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 11:36:17 »

Μετά από απουσία μερικών ημερών παρέλαβα τον κινητήρα και συνέχισα την ολοκλήρωση του μοντέλου


* CAM00284.jpg (85.19 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 525 φορές.)

* CAM00286.jpg (81.18 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 476 φορές.)
Καταγράφηκε
kostas7
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 11:42:48 »

Το Firewall έπρεπε να ανοιχτεί επιπλέον για να τοποθετηθεί σωστά ο κινητήρας. Επίσης έγινε μια πατέντα για το άνοιγμα του τσόκ αέρα από το πλαινό μέρος της ατράκτου


* CAM00282.jpg (36.73 KB, 569x768 - εμφανίστηκε 490 φορές.)

* CAM00287.jpg (88.44 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 462 φορές.)
Καταγράφηκε
kostas7
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 11:49:12 »

Το άνοιγμα του cowl από το κάτω μέρος και η πατέντα για την καλύτερη ψύξη του μοτέρ


* CAM00289.jpg (89.52 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 488 φορές.)

* CAM00291.jpg (69.99 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 482 φορές.)
Καταγράφηκε
kostas7
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 11:53:30 »

Βάσεις μπαταριών του δέκτη. Οι μπαταρίες έπρεπε να τοποθετηθούν στο εσωτερικό μέρος του Firewall για να ζυγίζει σωστά στο κέντρο βάρος


* CAM00276.jpg (106.81 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 473 φορές.)

* CAM00294.jpg (54.24 KB, 569x768 - εμφανίστηκε 480 φορές.)
Καταγράφηκε
kostas7
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 11:55:46 »

Τοποθέτηση μοτέρ


* CAM00303.jpg (65.06 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 521 φορές.)

* CAM00304.jpg (66.44 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 460 φορές.)
Καταγράφηκε
kostas7
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 12:05:29 »

Δύο ακόμα φωτογραφίες


* CAM00297.jpg (85.12 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 527 φορές.)

* CAM00299.jpg (90.65 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 461 φορές.)
Καταγράφηκε
kostas7
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 12:09:40 »

Τέλος το ζύγισμα του μοντέλου. Το συνολικό βάρος του είναι 8,5 Kg


* CAM00295.jpg (99 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 476 φορές.)

* CAM00296.jpg (84.71 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 478 φορές.)
Καταγράφηκε
kostas7
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 25 Απρ 2015, 22:02:53 »

Μετά από μερικές δοκιμαστικές πτήσεις μεταφέραμε τις μπαταρίες 70cm πίσω επειδή το αεροπλάνο πέταγε με πέντε trim up στο Elevator. Τώρα έχει μηδενικά trim. Πτητικά είναι πολύ σταθερό και αξιόπιστο. Δύο φωτογραφίες από τις σημερινές πτήσεις στην Κωπαίδα με λίγη συννεφιά και άπνοια


* CAM00338.jpg (89.21 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 354 φορές.)

* CAM00340.jpg (87.72 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 314 φορές.)
Καταγράφηκε
vilisdev
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 540


SV2BLH


Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Σάββατο, 25 Απρ 2015, 22:40:36 »

Οι μπαταρίες 70cm πίσω? Δηλαδή κοντά στο σέρβο του rudder?
Αν μπορείς βάλε και μιά φώτο από την τελική θέση των lipo.
Καλές πτήσεις.
Καταγράφηκε
kostas7
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Τετάρτη, 29 Απρ 2015, 23:09:15 »

Φίλε Βιργίλιε οι μπαταρίες έχουν τοποθετηθεί σε δύο βάσεις που έγιναν πίσω από το servo του ruder (όπως φαίνεται στη φωτογραφία).Το αεροπλάνο τώρα ζυγίζει 8mm πιο πίσω από το 19,5cm που δίνει ο κατασκευαστής. οι μπαταρίες είναι δύο 2s Lipo 3300.


* CAM00346.jpg (56.84 KB, 569x768 - εμφανίστηκε 231 φορές.)

* CAM00330.jpg (97.44 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 245 φορές.)
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: New Sebart Sukhoi 29 2,2m « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.171 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.