Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 01:41:47

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 01:41:47

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 48
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 34
    Συνολικά: 34
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: New Sebart Sukhoi 29 2,2m  (Αναγνώστηκε 10660 φορές)
    kostas7
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 28


    « Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 10 Φεβ 2015, 12:53:48 »

    Φίλε Αλέξανδρε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Μετά από ώρες εργασίες δουλεύοντας πάντα βράδι και με μεράκι έχω  φτάσει στο τέλος της κατασκευής. Μένει η τοποθέτηση του μοτέρ. Η μόνη πατέντα που σκέφτομαι είναι να κάνω το τσόκ του αέρα χειροκίνητο η μηχανοκίνητο με ένα μικρό σέρβο διότι από το μπροστινό μέρος του cowl δεν έχω καλή πρόσβαση, καθώς και την καλύτερη ψύξη του κινητήρα. Στις δύο επόμενες φωτογραφίες φαίνεται αυτό που σκέφτομαι


    * IMG_2135.jpg (71.78 KB, 750x562 - εμφανίστηκε 804 φορές.)

    * IMG_2136.jpg (43.34 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 791 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Αλεξανδρος Ρ.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 33



    « Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 10 Φεβ 2015, 13:15:03 »

    Κώστα πολύ καλά θα κάνεις με το σέρβο του τσοκ.Έτσι έχω κάνει και εγώ και στα δύο αεροπλάνα μου γιατί εγώ δεν χρησιμοποιώ Kill switch πάντα με τις ευλογίες του Tony Clark.
    Περιμένω νέα για το Maiden.
    Καταγράφηκε
    tasosextra330s
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 316


    krill katana 33%


    WWW
    « Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 10 Φεβ 2015, 17:13:46 »

    πολυ ωραια κατασκευη πανεμορφο αεροπλανο απο εναν απ τους κορυφαιους κατασκευαστες...  Χαμόγελο με το καλο στον αερα
    Καταγράφηκε

    krill katana 33%, krill yak 55 28% extreme flight extra 300s 78" extreme flight mxs 83",graupner heim airwolf, sebart katana s 50  ,piper cub 1/3scale, extra 330s team phoenix 0.90size, seawind 0.90size, caliber 90 ver06 .pt17 sterman 2,10m...cap 232 50cc
    kostas7
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 28


    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 11 Φεβ 2015, 22:17:01 »

    Τάσο ευχαριστώ. Όντως τα separt είναι πολύ καλά κατασκευαστικά και πτητικά. Εχω και το Sukhoi 29s 140 με mintor 37cc και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Και το δικό σου το MXS είναι πάρα πολύ ωραίο. Σου εύχομαι πάντα καλές πτήσεις.
    Καταγράφηκε
    kostas7
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 28


    « Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 11:36:17 »

    Μετά από απουσία μερικών ημερών παρέλαβα τον κινητήρα και συνέχισα την ολοκλήρωση του μοντέλου


    * CAM00284.jpg (85.19 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 578 φορές.)

    * CAM00286.jpg (81.18 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 561 φορές.)
    Καταγράφηκε
    kostas7
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 28


    « Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 11:42:48 »

    Το Firewall έπρεπε να ανοιχτεί επιπλέον για να τοποθετηθεί σωστά ο κινητήρας. Επίσης έγινε μια πατέντα για το άνοιγμα του τσόκ αέρα από το πλαινό μέρος της ατράκτου


    * CAM00282.jpg (36.73 KB, 569x768 - εμφανίστηκε 547 φορές.)

    * CAM00287.jpg (88.44 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 542 φορές.)
    Καταγράφηκε
    kostas7
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 28


    « Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 11:49:12 »

    Το άνοιγμα του cowl από το κάτω μέρος και η πατέντα για την καλύτερη ψύξη του μοτέρ


    * CAM00289.jpg (89.52 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 548 φορές.)

    * CAM00291.jpg (69.99 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 539 φορές.)
    Καταγράφηκε
    kostas7
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 28


    « Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 11:53:30 »

    Βάσεις μπαταριών του δέκτη. Οι μπαταρίες έπρεπε να τοποθετηθούν στο εσωτερικό μέρος του Firewall για να ζυγίζει σωστά στο κέντρο βάρος


    * CAM00276.jpg (106.81 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 536 φορές.)

    * CAM00294.jpg (54.24 KB, 569x768 - εμφανίστηκε 540 φορές.)
    Καταγράφηκε
    kostas7
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 28


    « Απάντηση #23 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 11:55:46 »

    Τοποθέτηση μοτέρ


    * CAM00303.jpg (65.06 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 595 φορές.)

    * CAM00304.jpg (66.44 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 517 φορές.)
    Καταγράφηκε
    kostas7
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 28


    « Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 12:05:29 »

    Δύο ακόμα φωτογραφίες


    * CAM00297.jpg (85.12 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 604 φορές.)

    * CAM00299.jpg (90.65 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 519 φορές.)
    Καταγράφηκε
    kostas7
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 28


    « Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 12:09:40 »

    Τέλος το ζύγισμα του μοντέλου. Το συνολικό βάρος του είναι 8,5 Kg


    * CAM00295.jpg (99 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 547 φορές.)

    * CAM00296.jpg (84.71 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 536 φορές.)
    Καταγράφηκε
    kostas7
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 28


    « Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 25 Απρ 2015, 22:02:53 »

    Μετά από μερικές δοκιμαστικές πτήσεις μεταφέραμε τις μπαταρίες 70cm πίσω επειδή το αεροπλάνο πέταγε με πέντε trim up στο Elevator. Τώρα έχει μηδενικά trim. Πτητικά είναι πολύ σταθερό και αξιόπιστο. Δύο φωτογραφίες από τις σημερινές πτήσεις στην Κωπαίδα με λίγη συννεφιά και άπνοια


    * CAM00338.jpg (89.21 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 426 φορές.)

    * CAM00340.jpg (87.72 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 375 φορές.)
    Καταγράφηκε
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 560


    SV2BLH


    « Απάντηση #27 στις: Σάββατο, 25 Απρ 2015, 22:40:36 »

    Οι μπαταρίες 70cm πίσω? Δηλαδή κοντά στο σέρβο του rudder?
    Αν μπορείς βάλε και μιά φώτο από την τελική θέση των lipo.
    Καλές πτήσεις.
    Καταγράφηκε
    kostas7
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 28


    « Απάντηση #28 στις: Τετάρτη, 29 Απρ 2015, 23:09:15 »

    Φίλε Βιργίλιε οι μπαταρίες έχουν τοποθετηθεί σε δύο βάσεις που έγιναν πίσω από το servo του ruder (όπως φαίνεται στη φωτογραφία).Το αεροπλάνο τώρα ζυγίζει 8mm πιο πίσω από το 19,5cm που δίνει ο κατασκευαστής. οι μπαταρίες είναι δύο 2s Lipo 3300.


    * CAM00346.jpg (56.84 KB, 569x768 - εμφανίστηκε 298 φορές.)

    * CAM00330.jpg (97.44 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 326 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: New Sebart Sukhoi 29 2,2m
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.031 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.