Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.199 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 11:07:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 11:07:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:40]

    από afilos
    [Χθες στις 21:49]

    [Χθες στις 21:25]

    από afilos
    [Χθες στις 14:52]

    από hpergm
    [Χθες στις 10:46]

    [Χθες στις 07:32]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304199
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 92
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 45
    Συνολικά: 47
    Στυλ εμφάνισης

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ  (Αναγνώστηκε 5786 φορές)
    guest962
    Επισκέπτη
    « στις: Δευτέρα, 26 Ιαν 2015, 21:56:43 »

    Ενας φορος τιμης και σεβασμος στους νεκρους στο ατυχημα του F-16.To ελαχιστο απο εμας τους κοινους θνητους.
    Καταγράφηκε
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.911


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 26 Ιαν 2015, 23:28:36 »

    Ενα σχεδιάγραμμα για το πως συνέβει !



    Περισσότερα ...
    http://www.onalert.gr/stories/apo-ta-40-podia-karfothike-to-f-16-ti-lene-oi-plirofories-gia-tous-pilotous/40310
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 26 Ιαν 2015, 23:41:23 από _ΤΑΣΟΣ_ » Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    guest962
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 27 Ιαν 2015, 01:04:28 »

    ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΚΑΘ.....ΙΑ  ΝΑ ΕΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ Θυμός Θυμός Θυμός
    συλλυπητήρια σε ολους τους δικους τους[Και για το πληρωμα και για τους ανθρωπους ατο εδαφος]
    Καταγράφηκε
    wq1gr
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1


    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 27 Ιαν 2015, 12:11:03 »

    Αυτά γίνονται όταν ασχολούνται με το που έχει το κεφάλι ο ελληνικός λαός και όχι με την δουλειά τους που είναι η σωστή εκπαίδευση του προσωπικού και η σωστή συντήρηση του υλικού.
    Καταγράφηκε
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 27 Ιαν 2015, 12:34:16 »

    Ήρεμα παιδιά, ατυχήματα γίνονταν, γίνονται και θα γίνονται. Αυτό που με ξενίζει, εάν το σχεδιάγραμμα είναι σωστό, είναι γιατί έκαναν δεξιά και δεν έκαναν Down και ματαίωση.
    Εάν το σχεδιάγραμμα είναι σωστό η μηχανική βλάβη παρουσιάστηκε πριν στρίψει το σκάφος!!
    Καταγράφηκε

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 229


    tiger


    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 27 Ιαν 2015, 18:19:22 »

                              Καλησπερα και απο μενα.Αρχικα θα ηθελα να συλυπηθω τις οικογενειες και των δυο χειριστων. Η σκεψη ολων μας, πρεπει να βρισκεται στα παιδια που αφηνουν πισω, και θα στερηθουν τους πατεραδες τους.Με το εναν απο τους δυο, ειχα πεταξει μαζι σε ασκησεις, εγω με Ε/Π και εκεινος με F-16, αρκετες φορες.Eχοντας 25 χρονια στην Πολεμικη Αεροπορια και 3000 ωρες στην πλατη μου, αποστρατος πλεον, εδω και εναμιση χρονο, εχω να πω, πως  κανενας απο εμας, καθε πρωι που απογειωνεται, δεν εχει κατα νου οτι κατι ασχημο θα συμβει.
                             Ολοι, οπως και εγω εκανα τοσα χρονια, πιστευαμε πως μετα απο μια η δυο ωρες, θα ειμασταν προσγειωμενοι.Δυστυχως τα ατυχηματα ερχονται για να μας θυμιζουν, αφ ενος μεν, ποσο προσοχη θελει αυτη η δουλεια, και δευτερον,  ποσο παρα την εκπαιδευση και την γνωση, υπαρχουν φασεις και στιγμες στην πτηση, που τα χρονικα περιθωρια ειναι τετοια, που ακομη και το ενα δευτερολεπτο καθυστερησης στην αποφαση στοιχιζει.
                             Επειδη μιλησα με συναδελφους και γνωριζω καποια πραγματα απο το ατυχημα, θα πω ενα πραγμα με σιγουρια.Τα παληκαρια σταθηκαν πραγματικα ατυχα, και στο σημειο που επαθαν την βλαβη και οπως εξελιχθηκε το ατυχημα, γιατι δυστυχως σκοτωθηκε και κοσμος στο εδαφος.
                                           Ο θεος, ας τους βαλει δεξια του, μαζι με τα αλλα παληκαρια μας, και ας αναπαυσει τις ψυχουλες τους.

                              
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 27 Ιαν 2015, 20:26:10 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ » Καταγράφηκε

    Alphasportrc official pilot, Scorpion Power Systems team pilot, LYNX Inovations team pilot
    mihelone
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 347



    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 27 Ιαν 2015, 19:26:12 »

    Δημητρη δε χρειαζεται να ειπωθεί τίποτα παραπανω... Δε χρειαζεται να γινονται εδω υποθεσεις και εικασιες για το ατυχημα. Κουράγιο στις οοικογένειες τους...
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.751



    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 27 Ιαν 2015, 20:16:12 »

    Τα συλλυπητήρια στις οικογένειες και κουράγιο.Σιγουρα κατι πηγε πολύ μοιραία ασχημα !Ειναι απ τα πιο σοβαρα ατυχήματα που εχουν γινει σε άσκηση και σιγουρα καποια στιγμή πρέπει και θα ειπωθούν τα αίτια του ατυχηματος.Οντως το σημειο που το έπαθαν ειναι το πιο κρίσιμο όλης της φασης της απογείωσης και δειχνει πως η καθε στιγμή εχει τα δικά της μοναδικά χαρακτηριστηκά.

    Ο θεος ας αναπάυσει τις ψυχούλες τους.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 27 Ιαν 2015, 21:12:30 από ArgyrisGiannetakis » Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 31 Ιούλ 2015, 10:13:07 »

    Σήμερα ανακοινώθηκε ότι η πτώση οφείλεται σε λάθος ρύθμιση κάποιου trim 12 μοίρες δεξιά.

    Περίεργο μου φαίνεται τόσο το μέγεθος (12 μοίρες) όσο και το ότι έγινε τυχαία (απο πιθανή πτώση του pre-flight check list!)

    http://www.protothema.gr/greece/article/497125/ispania-sfalma-ruthmisis-kata-tin-apogeiosi-tou-ellinikou-f-16-edeixe-i-diethnis-ereuna/
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 31 Ιούλ 2015, 10:39:42 »

    Σήμερα ανακοινώθηκε ότι η πτώση οφείλεται σε λάθος ρύθμιση κάποιου trim 12 μοίρες δεξιά.

    Περίεργο μου φαίνεται τόσο το μέγεθος (12 μοίρες) όσο και το ότι έγινε τυχαία (απο πιθανή πτώση του pre-flight check list!)

    http://www.protothema.gr/greece/article/497125/ispania-sfalma-ruthmisis-kata-tin-apogeiosi-tou-ellinikou-f-16-edeixe-i-diethnis-ereuna/

    Του rudder trim συγκεκριμένα.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    jbart
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 22



    « Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 31 Ιούλ 2015, 21:20:27 »

    Είχε πάρει και το aileron trim προς τη λάθως μεριά συν τα ασύμετρα εξωτερικά φορτία συν το πλάγιο άνεμο συν κι άλλα, έκαναν τη δεξιά πτέρυγα πιο "βαριά".
    Περισσότερα στο πολύ ενδιαφέρον πόρισμα που αποδεσμεύτικε, σε pdf στα αγγλικά...

    http://www.onalert.gr/stories/olo-to-porisma-gia-tin-ptosi-tou-f16-stin-ispania/43930
    Καταγράφηκε
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 1 Αύγ 2015, 00:20:16 »

    Δεν ειμαι αεροπορος, αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι οσο λαθος και να ειναι τα τριμ ο πιλοτος δεν εχει το πηδαλιο για να αλλαξει την πορια;
    Τα τριμ στα αεροπλανα δεν ειναι σαν τα δικα μας ρυθμιζοντας μια μονιμη εκτροπη; Ειναι δυνατον αυτη η εκτροπη να μην μπορει να αντιστρεφει απο το πηδαλιο;
    Δεν αμφισβητω το πορισμα, απλα αναρωτιεμαι καθως δεν ξερω. Υπαρχει κανεις που εχει καταλαβει να μας εξηγησει;
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 1 Αύγ 2015, 00:38:59 »

    Συμφωνα με το πορισμα, δεν εβαλε καθολου αντιθετο rudder, για να διορθωσει το λαθος τριμ. Μαλλον δεν το ειχε καταλαβει, τα περιθωρια ειναι μικρα σε αυτες τις ταχυτητες και ο φορτος εργασιας μεγαλος. Η κινηση που εδωσε ηταν up elevator και αριστερο roll. Το αριστερο roll προκαλεσε περισσοτερο δεξια ολισθηση, λογω αντιθετης εκτροπης, με τελικο αποτελεσμα αυτο που δυστυχως συνεβη.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 1 Αύγ 2015, 07:35:46 »

    Το αριστερο roll προκαλεσε περισσοτερο δεξια ολισθηση, λογω αντιθετης εκτροπης, με τελικο αποτελεσμα αυτο που δυστυχως συνεβη.

    Δεν πιστεύω ότι ένα αεροπλάνο τέτοιας γενιάς, έχει αντίθετη εκτροπή στο ρολ.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 1 Αύγ 2015, 11:08:33 »

    Εχει κ. Γιαννη! Στην απογειωση δεν λειτουργει το συστημα ARI του F-16.ARI ειναι το Aileron Rudder Interconnect, δηλαδη κατι σαν το Α->R των τηλεκατευθυνσεων μας. Αν δεν λειτουργει λοιπον το ARI εχει αντιθετη εκτροπη το F-16, οπως λεει και το πορισμα και αυτο χειροτερεψε την κατασταση.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.