Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.189 μηνύματα σε 11.304 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:09:41

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:09:41

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από sliver
[Σήμερα στις 18:17]

από 3DJunk
[Σήμερα στις 17:21]

από orck
[Σήμερα στις 16:42]

[Σήμερα στις 15:16]

από duncan
[Σήμερα στις 14:12]

από JPS
[Χθες στις 23:56]

[Χθες στις 22:11]

από MKS
[Χθες στις 17:14]

από dominicm
[Χθες στις 15:55]

από eolos30
[Χθες στις 12:50]

από snoopy
[Χθες στις 11:32]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από skythomas
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:18:02]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284189
Σύνολο θεμάτων: 11304
Online σήμερα: 54
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 29
Συνολικά: 39
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Eλικόπτερο με Τουρμπίνα « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Eλικόπτερο με Τουρμπίνα  (Αναγνώστηκε 40637 φορές)
   
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #60 στις: Δευτέρα, 13 Ιούλ 2015, 03:48:56 »

Ενδιαφέρον..

Αξιοπερίεργο πως έπεσε στην αντίληψή σου αφού δεν μπόρεσα να βρώ καμιά αναφορά στο internet στο θέμα εξαγοράς της εταιρείας..

Φαντάζομαι είσαι λάτρης, κάτοχος ή και τα δύο μαζί..  των xcell?
Πως το πήρες πρέφα?


Υ.Γ.
Η κατάληξη .de δε μαρέσει καθόλου!!
Καταγράφηκε

wizard
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 823


../../..


Προφίλ WWW
« Απάντηση #61 στις: Δευτέρα, 13 Ιούλ 2015, 14:51:39 »

Ενδιαφέρον..

Αξιοπερίεργο πως έπεσε στην αντίληψή σου αφού δεν μπόρεσα να βρώ καμιά αναφορά στο internet στο θέμα εξαγοράς της εταιρείας..

Φαντάζομαι είσαι λάτρης, κάτοχος ή και τα δύο μαζί..  των xcell?
Πως το πήρες πρέφα?


Υ.Γ.
Η κατάληξη .de δε μαρέσει καθόλου!!



Ειμαι κατοχος x-cell πράγματι. Ευτυχώς εχω την τύχη να έχω αρκετά ανταλλακτικά.
Το είδα εντελώς τυχαία ψάχνοντας τους σελιδοδείκτες μου και βλέποντας το miniature πάτησα πάνω για να τον κάνω διαγραφη.
Με έκπληξη ειδα τον σύνδεσμο οχι μονο να δουλεύει άλλα και να ανακοινωνη την επαναλειτουργία.
Το .de μάλλον λογικό το βλέπω και κακα τα ψεμτα ίσως και ελπιδοφόρο όσο αφορά την επαναλειτουργία



* P1010117_rez.jpg (95.24 KB, 1313x540 - εμφανίστηκε 853 φορές.)
Καταγράφηκε

Planes Have Soul   .....
Καντε Like  εαν θελετε
http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #62 στις: Δευτέρα, 13 Ιούλ 2015, 15:14:44 »

wow.

Ακόμη πιo παλαιό από τα Fury!
Ωραίος...  Thumbs up

Ελπιδοφόρο ναι μεν.. αλλά..

τεσπα..

Άντε φόρεσέ του μια wren και εσύ..  Cheesy
Καταγράφηκε

wizard
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 823


../../..


Προφίλ WWW
« Απάντηση #63 στις: Τρίτη, 14 Ιούλ 2015, 03:41:25 »

wow.

Ακόμη πιo παλαιό από τα Fury!
Ωραίος...  Thumbs up

Ελπιδοφόρο ναι μεν.. αλλά..

τεσπα..

Άντε φόρεσέ του μια wren και εσύ..  Cheesy

Συμφωνώ απόλυτα με το αλλά...

no money no honey  που λένε και στο χωριό μου ... πάντως φοβερή δουλειά   Thumbs up Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε

Planes Have Soul   .....
Καντε Like  εαν θελετε
http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #64 στις: Τετάρτη, 15 Ιούλ 2015, 13:02:01 »

Να σαι καλά Αντώνη.
Σε ευχαριστώ.  Thumbs up

Πάντως με την μέχρι τώρα πολύ μικρή εμπειρία στους jet κινητήρες, πιστεύω ότι θα ήταν ότι καλύτερο ακόμη και για καθημερινές πτήσεις αν δεν ήταν τόσο μεγάλο το κόστος και κατά συνέπεια αυτού και το άγχος κατά τη πτήση..

Αν το ξεπεράσεις όμως, η πτήση δεν μπορεί να συγκριθεί με τίποτα άλλο από πολλές απόψεις.

Όσο για το κόστος, πρόσφατα είχα μια κουβέντα με ένα φίλο από εδώ.. και αναφερθήκαμε στο εξής..

Πόσο δύσκολο είναι τελικά να κατασκευάζονται jet κινητήρες στη Ελλάδα?

Δεν έχουμε αξιόλογους μηχανικούς που θα μπορούσαν να κάνουν κάτι τέτοιο?
Έχουν γίνει ήδη προσπάθειες στον τομέα των ηλεκτρονικών.. αλλά..?

Αν μπορούσε να γίνει τελικά αυτό.. πόσο θα κόστιζε ένας jet κινητήρας made in Greece?

Θα μου πείτε...  «όνειρα θερινής & χρεοκοπημένης νυκτός» αλλά σε forum είμαστε και αν μη τι άλλο μπορούμε να ελπίζουμε για κάτι καλύτερο.. γενικά.
Καταγράφηκε

levitron
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 293



Προφίλ WWW
« Απάντηση #65 στις: Τετάρτη, 15 Ιούλ 2015, 13:46:25 »


Δεν έχουμε αξιόλογους μηχανικούς που θα μπορούσαν να κάνουν κάτι τέτοιο


υπαρχουν αλλα δεν υπαρχει η υποδομη χρειαζονται ειδικοι χάλυβες κτλ μηχανήματα ακριβα και αλλα οργανα για μετρήσεις
τα ηλεκτρονικα εκει θελει συνεργασια και αρκετα χρηματα  ένα αλεζουαρ από μαγαζι στην πατρα 130 ευρω ισπανικο.....       ρουλεμάν?
δεν υπαρχη κατι εδώ δεν μπορεις να τα φτιαχνεις όλα και τελος ποιος θα αγορασει ?  μονο που θα είναι made in Greece? από την κριτικη θα πρεπει
να βρεις τρυπα  για να κρυφτης
Καταγράφηκε

raptor 90
vario airwlf  90
raptor 50
t rex 700
hobby king 600
hobby king 500

2 αεροπλάνα και μια αποθηκη που
δεν ξερω τι εχω
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #66 στις: Τετάρτη, 15 Ιούλ 2015, 15:28:21 »

Συγνώμη που χαλάμε ένα τελειο κατασκευαστικό θέμα, (Διονύση συγχαρητήρια!)



Δεν έχουμε αξιόλογους μηχανικούς που θα μπορούσαν να κάνουν κάτι τέτοιο


υπαρχουν αλλα δεν υπαρχει η υποδομη χρειαζονται ειδικοι χάλυβες κτλ μηχανήματα ακριβα και αλλα οργανα για μετρήσεις
τα ηλεκτρονικα εκει θελει συνεργασια και αρκετα χρηματα  ένα αλεζουαρ από μαγαζι στην πατρα 130 ευρω ισπανικο.....       ρουλεμάν?
δεν υπαρχη κατι εδώ δεν μπορεις να τα φτιαχνεις όλα και τελος ποιος θα αγορασει ?  μονο που θα είναι made in Greece? από την κριτικη θα πρεπει
να βρεις τρυπα  για να κρυφτης



Πόσο δύσκολο είναι τελικά να κατασκευάζονται jet κινητήρες στη Ελλάδα?

Δεν έχουμε αξιόλογους μηχανικούς που θα μπορούσαν να κάνουν κάτι τέτοιο?
Έχουν γίνει ήδη προσπάθειες στον τομέα των ηλεκτρονικών.. αλλά..?

Αν μπορούσε να γίνει τελικά αυτό.. πόσο θα κόστιζε ένας jet κινητήρας made in Greece?



Ελληνική τουρμπίνα και μάλιστα με επιδόσεις που φιγουράρουν στην αμυντική βιομηχανία (Ελπίζω σύντομα και στις πολίτικες χρήσεις) υπάρχει! Τόσο σε υποστήριξη μηχανικής όσο και ηλεκτρονικής.
Όποιος θέλει μπορεί να ρίξει μια ματιά  http://www.bsk-defense.com/vrj230.html
Σε επίπεδο κριτικής οι Κρητικοί τα σπάνε ειδικά αν κρίνει κανεις απο τις εφαρμογές τους.

Πολύ σωστά όμως αναφέρθηκε, ότι δύσκολα κάτι τέτοιο θα είχε απήχηση εγχώρια ώστε να υποστηριχθεί παραγωγή  και επίσης είναι δύσκολο να δημιουργήσεις συμβατότητα (χιλιάδες ώρες intergration) με τα υπάρχοντα συστήματα και έτοιμες λύσεις του μοντελιστικού χώρου.

Μέσα από την καρδιά μου εύχομαι σύντομα να κοσμεί ένα από τα σκάφη μας ένα τέτοιο θηριάκι.


Καλές πτήσεις
Δημήτρης
Καταγράφηκε
levitron
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 293



Προφίλ WWW
« Απάντηση #67 στις: Πέμπτη, 16 Ιούλ 2015, 13:25:05 »


Μέσα από την καρδιά μου εύχομαι σύντομα να κοσμεί ένα από τα σκάφη μας ένα τέτοιο θηριάκι
Καταγράφηκε

raptor 90
vario airwlf  90
raptor 50
t rex 700
hobby king 600
hobby king 500

2 αεροπλάνα και μια αποθηκη που
δεν ξερω τι εχω
levitron
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 293



Προφίλ WWW
« Απάντηση #68 στις: Πέμπτη, 16 Ιούλ 2015, 13:27:27 »


Μέσα από την καρδιά μου εύχομαι σύντομα να κοσμεί ένα από τα σκάφη μας ένα τέτοιο θηριάκι



και εγω επισης
Καταγράφηκε

raptor 90
vario airwlf  90
raptor 50
t rex 700
hobby king 600
hobby king 500

2 αεροπλάνα και μια αποθηκη που
δεν ξερω τι εχω
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #69 στις: Δευτέρα, 20 Ιούλ 2015, 19:15:36 »

Συγνώμη που χαλάμε ένα τελειο κατασκευαστικό θέμα, (Διονύση συγχαρητήρια!)



Δεν έχουμε αξιόλογους μηχανικούς που θα μπορούσαν να κάνουν κάτι τέτοιο


υπαρχουν αλλα δεν υπαρχει η υποδομη χρειαζονται ειδικοι χάλυβες κτλ μηχανήματα ακριβα και αλλα οργανα για μετρήσεις
τα ηλεκτρονικα εκει θελει συνεργασια και αρκετα χρηματα  ένα αλεζουαρ από μαγαζι στην πατρα 130 ευρω ισπανικο.....       ρουλεμάν?
δεν υπαρχη κατι εδώ δεν μπορεις να τα φτιαχνεις όλα και τελος ποιος θα αγορασει ?  μονο που θα είναι made in Greece? από την κριτικη θα πρεπει
να βρεις τρυπα  για να κρυφτης



Πόσο δύσκολο είναι τελικά να κατασκευάζονται jet κινητήρες στη Ελλάδα?

Δεν έχουμε αξιόλογους μηχανικούς που θα μπορούσαν να κάνουν κάτι τέτοιο?
Έχουν γίνει ήδη προσπάθειες στον τομέα των ηλεκτρονικών.. αλλά..?

Αν μπορούσε να γίνει τελικά αυτό.. πόσο θα κόστιζε ένας jet κινητήρας made in Greece?



Ελληνική τουρμπίνα και μάλιστα με επιδόσεις που φιγουράρουν στην αμυντική βιομηχανία (Ελπίζω σύντομα και στις πολίτικες χρήσεις) υπάρχει! Τόσο σε υποστήριξη μηχανικής όσο και ηλεκτρονικής.
Όποιος θέλει μπορεί να ρίξει μια ματιά  http://www.bsk-defense.com/vrj230.html
Σε επίπεδο κριτικής οι Κρητικοί τα σπάνε ειδικά αν κρίνει κανεις απο τις εφαρμογές τους.

Πολύ σωστά όμως αναφέρθηκε, ότι δύσκολα κάτι τέτοιο θα είχε απήχηση εγχώρια ώστε να υποστηριχθεί παραγωγή  και επίσης είναι δύσκολο να δημιουργήσεις συμβατότητα (χιλιάδες ώρες intergration) με τα υπάρχοντα συστήματα και έτοιμες λύσεις του μοντελιστικού χώρου.

Μέσα από την καρδιά μου εύχομαι σύντομα να κοσμεί ένα από τα σκάφη μας ένα τέτοιο θηριάκι.


Καλές πτήσεις
Δημήτρης


Σε ευχαριστώ πολύ Δημήτρη.  Thumbs up

Μακάρι να τις δούμε και στο μοντελισμό..
Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #70 στις: Σάββατο, 26 Δεκ 2015, 13:56:58 »

Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά!

Μετά από 3 plus - 18άλιτρα μπιτόνια καύσιμο - περίπου 60λίτρα, 6 στο έδαφος και πάνω από 50 στον αέρα σε πλήρη ισχύ με normal & aerobatic πτήση, μπορώ να πω ότι το ελικόπτερο είναι σκέτη k@υ... απόλαυση!!  Cheesy

Το δυσκολότερο εγχείρημα που έχω τολμήσει ποτέ στον αερομοντελισμό τελικά στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία καθώς μέχρι τώρα δεν υπήρξε κανενός είδους πρόβλημα τόσο στη λειτουργία του κινητήρα όσο και στην πτήση του ελικοπτέρου!

Εδώ έχουμε και μερικές φωτογραφίες από την πιο πρόσφατη πτήση με καπνό, καθώς και ένα μικρό βίντεο με λίγα από τα πλάνα που κατάφερα να ξεχωρίσω από τον αχταρμά που τράβηξαν οι λεβέντες που ανέλαβαν να εκτελέσουν χρέη εικονολήπτη.. καλύτερα να μείνουν στο επάγγελμα τους καλύτερα..    teasing











Η πρώτη φάση του project ολοκληρώθηκε και είμαστε λοιπόν έτοιμοι να προχωρήσουμε, με μεγάλη ικανοποίηση και περίσσια αυτοπεποίθηση, στη δεύτερη φάση της.. τριλογίας

Τη δίαιτα!

Το ελικόπτερο αυτή τη στιγμή, έτοιμο να πετάξει με γεμάτα ρεζερβουαρ (καύσιμο & καπνόλαδο) ζυγίζει 7.200!  

Με ιπποδύναμη 6.8 άλογα και αυτό το βάρος ναι μεν το ελικόπτερο μπορεί να κάνει σχεδόν τα πάντα στον αέρα (δεν μου είπε όχι σε τίποτα..) αλλά οι καταπονήσεις στο πλαίσιο & τα γρανάζια μετάδοσης είναι σαφώς πολύ μεγάλες απ’ ότι θα ήταν  με ένα ελαφρύτερο σασί..

Έτσι λοιπόν αφού αρκετά πράγματα επάνω στο ελικόπτερο παίρνουν βελτίωση και αφού ο χειμώνας έχει μέλλον ακόμη..  θα προχωρήσουμε σε δίαιτα αφαιρώντας κάποια εξαρτήματα, αντικαθιστώντας κάποια άλλα με ελαφρύτερα και κάνοντας αλλαγές με ειδικές κατασκευές σε κάποια καίρια σημεία τα οποία θα βοηθήσουν στην μείωση του συνολικού βάρους αλλά και κατα συνέπεια στην απόδοση της δύναμης στο στροφείο.

Ολοκληρώνοντας την 2η φάση με όλες αυτές τις μετατροπές θα έχουμε κερδίσει σημαντικά σε βάρος και θα είμαστε έτοιμοι για την 3η και τελευταία φάση ολοκληρώνοντας το project στο 100%.

Χρόνια πολλά από Ζάκυνθο.
 Thumbs up
Καταγράφηκε

kolotoympas
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.659



Προφίλ WWW
« Απάντηση #71 στις: Σάββατο, 26 Δεκ 2015, 16:19:35 »

Χρόνια πολλά και πολλά Συγχαρητήρια!
Πολύ εντυπωσιακο ελικόπτερο!
 Thumbs up
Καταγράφηκε

Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
kolotoympas Youtube
kolotoympas Vimeo
datamedic
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 114

Knowledge is power and information is strength


Προφίλ
« Απάντηση #72 στις: Σάββατο, 26 Δεκ 2015, 16:25:10 »

Μπράβο ρε διονύση , είσαι έμπνευση για όλους μας! Thumbs up
Καταγράφηκε

Velocity Outrage Nitro 50
T-Rex 600 Scaled to Jet Ranger Bell 206
T-Rex 550
Dji Phantom Vision
Gnauper A6 Texan 91 4 stroke
Hobbyking Breeze FPV
papabill
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.186



Προφίλ WWW
« Απάντηση #73 στις: Σάββατο, 26 Δεκ 2015, 17:56:05 »

Μπράβο Διονύση!!
Καταγράφηκε

Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
levitron
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 293



Προφίλ WWW
« Απάντηση #74 στις: Σάββατο, 26 Δεκ 2015, 18:19:04 »

μπραβο διονυση και από μενα 
Καταγράφηκε

raptor 90
vario airwlf  90
raptor 50
t rex 700
hobby king 600
hobby king 500

2 αεροπλάνα και μια αποθηκη που
δεν ξερω τι εχω
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Eλικόπτερο με Τουρμπίνα « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.