Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.202 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 15:59:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 15:59:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:18]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304202
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 22
    Συνολικά: 24
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Συνδεσμολογια lipo με servo  (Αναγνώστηκε 8475 φορές)
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 442



    « Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 26 Ιαν 2015, 10:29:23 »

    Σίγουρα οχι.Τα σερβο θέλουν ¨καθαρό¨ ρεύμα  Cheesy
    για ποιών λογο το οχι ? τι εννοείς καθαρό ρεύμα ?
    Καταγράφηκε

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    DIGI
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 81


    « Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 26 Ιαν 2015, 15:22:56 »

    Η διοδος το μονο που θα κανει , ειναι μια μικρη πτωση της τασης.Δεν υπαρχει θεμα προστασιας,ετσι κι αλοιως εχουμε συνεχες ρευμα απο τη μπαταρια...
    Καταγράφηκε
    markos51
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 40


    « Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 26 Ιαν 2015, 16:10:15 »

    Το καθαρό ρεύμα είναι σχήμα λόγου.Εννοώ δεν χρειάζεται τίποτα να παρεμβάλλεται μεταξυ σερβο και μπαταρίας.
    Καταγράφηκε
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 442



    « Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 26 Ιαν 2015, 16:16:33 »

    Η διοδος το μονο που θα κανει , ειναι μια μικρη πτωση της τασης.Δεν υπαρχει θεμα προστασιας,ετσι κι αλοιως εχουμε συνεχες ρευμα απο τη μπαταρια...
    ο φίλος μας ρώτησε αν μπορεί να βάλει δίοδο για έξτρα προστασία στα σερβο και του είπατε οχι....
    μια δίοδος ώμος μπορεί ναι μεν να του ρίξει λίγο την τάση (που καλό θα κανει κακό δεν θα κάνει) αλλά θα έχει και μια έξτρα προστασία, στην περίπτωση που του βραχικηκλοση ενα σερβο να μην διμιουργησει μεγαλητερο πρόβλημα.
    Επίσης οταν δίνουμε ρεύμα απευθείας στα σερβο,  καλό είναι πρώτα να ανοίγουμε τον δέκτη και μετά τα σερβο, γιατί αν δώσουμε ρεύμα πρώτα στα σερβο μπορεί να τα κάψουμε.
    Καταγράφηκε

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    DIGI
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 81


    « Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 26 Ιαν 2015, 17:55:11 »

     Thumbs up
    Καταγράφηκε
    markos51
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 40


    « Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 26 Ιαν 2015, 20:25:11 »

    Η διοδος το μονο που θα κανει , ειναι μια μικρη πτωση της τασης.Δεν υπαρχει θεμα προστασιας,ετσι κι αλλιως εχουμε συνεχες ρευμα απο τη μπαταρια...
    ο φίλος μας ρώτησε αν μπορεί να βάλει δίοδο για έξτρα προστασία στα σερβο και του είπατε οχι....
    μια δίοδος ώμος μπορεί ναι μεν να του ρίξει λίγο την τάση (που καλό θα κανει κακό δεν θα κάνει) αλλά θα έχει και μια έξτρα προστασία, στην περίπτωση που του βραχυκύκλωση ενα σερβο να μην δημιουργήσει μεγαλύτερο πρόβλημα.
    Επίσης οταν δίνουμε ρεύμα απευθείας στα σερβο,  καλό είναι πρώτα να ανοίγουμε τον δέκτη και μετά τα σερβο, γιατί αν δώσουμε ρεύμα πρώτα στα σερβο μπορεί να τα κάψουμε.
    Για την δίοδο η απάντηση που έδωσα ειναι εμπειρική και οχι επαγγελματική οπότε δεν θα επιμείνω.Απλα εφαρμόζω το οτι οσο πιό λιγότερα (μη απαραίτητα ) εξαρτηματα παρεμβάλλονται τοσο μειώνεται το ποσοστό αποτυχίας.Αν καεί η δίοδος τι θα συμβει?Ποιο εχει μεγαλύτερες πιθανότητες να συμβεί να καει η δίοδος η να βραχυκυκλώσει το σερβο?
    Τώρα όσο για τη τάση στα σερβο συμφωνώ.Οταν δίνουμε ρεύμα απο την δισελη και τα σερβο και ο δεκτης παίρνουν ρεύμα την ιδια στιγμή.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 27 Ιαν 2015, 07:47:23 από markos51 » Καταγράφηκε
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 26 Ιαν 2015, 20:33:22 »

    Η διοδος το μονο που θα κανει , ειναι μια μικρη πτωση της τασης.Δεν υπαρχει θεμα προστασιας,ετσι κι αλοιως εχουμε συνεχες ρευμα απο τη μπαταρια...
    ο φίλος μας ρώτησε αν μπορεί να βάλει δίοδο για έξτρα προστασία στα σερβο και του είπατε οχι....
    μια δίοδος ώμος μπορεί ναι μεν να του ρίξει λίγο την τάση (που καλό θα κανει κακό δεν θα κάνει) αλλά θα έχει και μια έξτρα προστασία, στην περίπτωση που του βραχικηκλοση ενα σερβο να μην διμιουργησει μεγαλητερο πρόβλημα.
    Επίσης οταν δίνουμε ρεύμα απευθείας στα σερβο,  καλό είναι πρώτα να ανοίγουμε τον δέκτη και μετά τα σερβο, γιατί αν δώσουμε ρεύμα πρώτα στα σερβο μπορεί να τα κάψουμε.


     θα ηθελα δυο διευκρινησεις
    αν βαλω τελικα διοδο πια θα επρεπε να βαλω? πως ζηταω τι ??

    και δεν καταλαβα αυτο με το απευθειας ρευμα στα σερβο
    (το εχω κανει αυτο σε ενα μοντελο οχι σκοπιμα απλα ετυχε γιατι ειχα δυο reg μικρα και μοιρασα τα ρευματα  Στριφογύρισμα ματιών )
    αν δε κανω λαθος ακομη και με powerbox νομιζω το ρευμα παει κατευθειαν στα σερβο και μετα απο καποια
    δευτερολεπτα κανει ζευξη η τ/κ και παιρνουν σημα απο εκει
     

    (μηπως μπαινουμε πολυ στα βαθεια και χαθουμε παλι??)
    Καταγράφηκε
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 26 Ιαν 2015, 20:39:18 »

    Η διοδος το μονο που θα κανει , ειναι μια μικρη πτωση της τασης.Δεν υπαρχει θεμα προστασιας,ετσι κι αλλιως εχουμε συνεχες ρευμα απο τη μπαταρια...
    ο φίλος μας ρώτησε αν μπορεί να βάλει δίοδο για έξτρα προστασία στα σερβο και του είπατε οχι....
    μια δίοδος ώμος μπορεί ναι μεν να του ρίξει λίγο την τάση (που καλό θα κανει κακό δεν θα κάνει) αλλά θα έχει και μια έξτρα προστασία, στην περίπτωση που του βραχυκύκλωση ενα σερβο να μην δημιουργήσει μεγαλύτερο πρόβλημα.
    Επίσης οταν δίνουμε ρεύμα απευθείας στα σερβο,  καλό είναι πρώτα να ανοίγουμε τον δέκτη και μετά τα σερβο, γιατί αν δώσουμε ρεύμα πρώτα στα σερβο μπορεί να τα κάψουμε.
    Για την δίοδο η απάντηση που έδωσα ειναι εμπειρική και οχι επαγγελματική οπότε δεν θα επιμείνω.Απλα εφαρμόζω το οτι οσο πιό λιγότερα (μη απαραίτητα ) εξαρτηματα παρεμβάλλονται τοσο αυξάνεται το ποσοστό αποτυχίας.Αν καεί η δίοδος τι θα συμβει?Ποιο εχει μεγαλύτερες πιθανότητες να συμβεί να καει η δίοδος η να βραχυκυκλώσει το σερβο?
    Τώρα όσο για τη τάση στα σερβο συμφωνώ.Οταν δίνουμε ρεύμα απο την δισελη και τα σερβο και ο δεκτης παίρνουν ρεύμα την ιδια στιγμή.

     καθε αποψη σεβαστη  Thumbs up
    Καταγράφηκε
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.055


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #23 στις: Τρίτη, 27 Ιαν 2015, 00:11:17 »

    θα ηθελα δυο διευκρινησεις
    αν βαλω τελικα διοδο πια θα επρεπε να βαλω? πως ζηταω τι ??

    και δεν καταλαβα αυτο με το απευθειας ρευμα στα σερβο
    (το εχω κανει αυτο σε ενα μοντελο οχι σκοπιμα απλα ετυχε γιατι ειχα δυο reg μικρα και μοιρασα τα ρευματα  Στριφογύρισμα ματιών )
    αν δε κανω λαθος ακομη και με powerbox νομιζω το ρευμα παει κατευθειαν στα σερβο και μετα απο καποια
    δευτερολεπτα κανει ζευξη η τ/κ και παιρνουν σημα απο εκει
     

    (μηπως μπαινουμε πολυ στα βαθεια και χαθουμε παλι??)

      Σε σέρβο hv δεν χρειάζεται να βάλεις δίοδο!
      Η δίοδος μπαίνει σε περιπτώσεις όπου κάποιο σέρβο να θέλει χαμηλότερη τάση απο την συνολική τάση δέκτη/σέρβο.
       π.χ. σε ελικόπτερο όπου τα σέρβο της κεφαλής δουλεύουν στα 6ν και έχεις ένα σέρβο ουράς που δουλεύει στα 4,8ν, εκεί τότε ναι, πρέπει να βάλεις δίοδο

      Στην δεύτερη περίπτωση τις διόδους μάλλον τις έβαλες για να μην συνδέσεις απο κοινού τις εξόδους των reg και όχι απαραίτητα να κάνει κάτι ως προς τα σέρβο
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 27 Ιαν 2015, 11:31:42 »

    θα ηθελα δυο διευκρινησεις
    αν βαλω τελικα διοδο πια θα επρεπε να βαλω? πως ζηταω τι ??


    Δες εδώ: https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=42915.msg267488#msg267488

    Διευκρινίζω ότι εγώ χρησιμοποιώ την δίοδο για να ρίξει την τάση από τα 6.6V (LiFe 2S) σε 6.0V που είναι ασφαλής για κάθε είδους σερβο, αλλά και για να μπορώ να έχω 2 μπαταρίες σε παραλληλία για τον δέκτη: οι δίοδοι διασφαλίζουν ότι αν η μία μπαταρία πέσει σε τάση δεν θα επηρρεάσει την άλλη, άρα εξτρα προστασία με πολύ μικρό κόστος (το Powerbox του φτωχού  Χαμόγελο)
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    Mandarakas Andreas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 263



    « Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 27 Ιαν 2015, 12:10:49 »

    Καλημέρα,στο δικό μου HV setup σε F5j ανεμόπτερο,έχω την μπαταρία κατευθείαν στον δεκτή και τα Σέρβο κανονικά στις θέσεις τους στον δεκτή.Βεβαια έχω spectrum δεκτή όπου έχει burnout προστασία και αν γίνει κάποιο βραχυκύκλωμα θα καεί το Σέρβο και όχι ο δέκτης!Ακομα καλό είναι να ανοίγεις πρώτα τον πομπό και έπειτα τον δεκτή αλλα αν κανείς το αντίθετο δεν θα συμβεί τίποτα γιατί ο δέκτης είναι σε fail safe mode,πράγμα που έχω δει στην πράξη.Εξαλλου οι κατασκευαστές δεν δίνουν κάποια ιδιαίτερη συνδεσμολογία πέραν της συνηθισμένης και αν είσαι προςεχτικος δεν θα σου συμβεί τίποτα "μπαμ" όπως και σε μένα τόσα χρόνια. WinkΤο ίδιο όμως συμβαίνει και στην περίπτωση των "low voltage" setup που χρησιμοποιούσαμε και χρησιμοποιούμε,δεν αλλάζει κάτι.Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 27 Ιαν 2015, 22:51:26 »

     Ευχαριστω ολους για τις διευκρινησεις και απαντησεις σας
    ειναι υπο σκεψη οσα διαβασα
    και αυτο γιατι ολα τα σερβο ειναι 30 κιλα οποτε μιλαμε για πολυ ρευμα μαλλον
    και δε θα ηθελα να περασει απο το δεκτη μου
     jr propo rd921 θα αντεξει ??
    Καταγράφηκε
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 601


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #27 στις: Τετάρτη, 28 Ιαν 2015, 10:36:34 »


      Καλημερα Χρηστε...

    ..., και βεβαια θα αντεξει... ειναι φτιαγμενος για αυτο... Wink


    http://www.macgregor.co.uk/jrpropo/rd921.htm

    JR Propo RD921 9CH Channel 2.4G DSM2 Receiver for JR Propo and Spektrum DSM2
    Description:
    - The JR RD921 9 channel receiver combines Spektrum’s exclusive, patent-pending DSM2 protocol 2.4GHz — plus the brand’s DuaLink feature—and the result has been revolutionary. The radio system simultaneously transmits on two frequencies, creating dual RF paths. This dual path redundancy, plus the fact that each of the two receivers is located in a slightly different location exposes each to a different RF environment and creates a superior path diversity RF link in all conditions.
    - This receiver features a high 2048 resolution when used with the JR X9303 radio system, which is higher than the standard 1024 resolution that is provided by the Spektrum range of DSM2 receivers, such as the AR7000.
    - The Receiver will fall back to 1024 resolution with transmitters that only support this transmission mode such as the Spektrum DX7.
    - The RD921 is compatible with all JR DSM2 and Spektrum aircraft transmitter. The RD921 is not compatible with the DX6 first generation DSM park flyer system.

    Features
    - 9 Channels
    - Includes Spektrum 2.4GHz DSM2(R) technology.
    - Dualink(TM) System (patent pending) employs dual receivers for a robust link.
    - Up to 4 receivers can be employed for special applications.
    - Dual battery ports.
    - Eliminates interference from intermal or extemal sources.
    - The easiest, safest way to fly.
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #28 στις: Τετάρτη, 28 Ιαν 2015, 21:24:20 »


      Καλημερα Χρηστε...

    ..., και βεβαια θα αντεξει... ειναι φτιαγμενος για αυτο... Wink

    http://www.macgregor.co.uk/jrpropo/rd921.htm
     

     Χρηστάρα  
    είναι οτι πιο εύκολο αυτό τα ρίχνω όλα επάνω και τέλος
    λες  Στριφογύρισμα ματιών

       βλεπω που βαζουν επανω powerbox 2x3000 μπαταριες 20-30c
    ψαχνουν για διακοπτες με καλες επαφες για να αντεχουν εντασεις κτλ
     
     καπου νιωθω να πηγαινω ξυπολητος στ΄αγκαθια  Undecided

          ολα υπο σκεψη ................... Huh
    ευχαριστω παντως για τη διαβεβαιωση και ........... δε ξερω ακομη!!!!!!!!!!

    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Ηλεκτρονικά (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: Συνδεσμολογια lipo με servo
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.04 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.