Γεια σας,
περιμενω εναν κινητηρα Turnigy 30cc και θελω την γνωμη σας , ειναι καλος, κακος ? χρειαζεται στρωσιμο ή ειδικη προσοχη σε κατι για σωστη λειτουργια ? ? ?
Σε ολους τους κινητήρες βενζίνης η διαδικασια είναι περιπου ιδια ...δηλ στρωσημο σε παγκο για να μην ταρακουνάς τζαμπα το μοντελο .Ο χρονος είναι καθαρα θεμα υπομονης για μενα ....σε 30cc μοτερ καλο είναι να καψεις από 4λιτρα και πανω στο στρωσημο.
Λαδακι απλο ορυκτελεο για να επιταχυνεις το στρωσημο σε αναλογια από 25/1 - 30/1 αναλογα με το μοτερ.
Μετα αφου όλα είναι καλα και το μοτερακι δουλευει σωστα και ευκολα το βαζεις πανω στο μοντελο και πετας καμια 10αρια τεποζιτα .
Από εκει και μετα γυριζεις σε συνθετικο λαδι και σε αναλογια 35/1-40/1
Πανω κατω κινεισαι ετσι ....παρε το μοτερακι βαλτο για στρωσημο και τα λεμνε ξανα
Απαραίτητα αξερσουαρ για το στρωσημο είναι ένα θερμομετρο με υπέρυθρες για να βλέπεις τι θερμοκρασια της κεφαλης ...αν και εχει αρκετο κρυο αυτό τον καιρο το
θερμομετρο βοηθαει.
επισης και ένα στροφομετρο βοηθαει επισης για να ξερεις τι στροφες εχεις κατά τοι στρωσημο.
Ακομη όπως γνωρίζεις στρωνεις με την μικροτερη ελικα από το ευρος της μηχανης και επισης κατά το στρωσημο ενοειτε πως δεν αφηνεις το μοτερ καμια ωρα με σταθερες στροφες μεχρι να καψει το καυσημο ...πρεπει να αυξανεις και να μειωνεις στροφες ετσι ώστε να αλλαζει η θερμοκρασια του κινητηρα για να πατησει καλυτερα