Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.179 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 08:18:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 08:18:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από JPS
[Χθες στις 23:56]

[Χθες στις 22:11]

[Χθες στις 22:09]

από gkcarbons
[Χθες στις 19:11]

από MKS
[Χθες στις 17:14]

από dominicm
[Χθες στις 15:55]

από eolos30
[Χθες στις 12:50]

από snoopy
[Χθες στις 11:32]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από skythomas
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:18:02]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]

από Georgos
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 15:19:02]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284179
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 50
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 25
Συνολικά: 32
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: turnigy 30cc gas engine ΒΟΗΘΕΙΑΑ !!!!!!! « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 11  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: turnigy 30cc gas engine ΒΟΗΘΕΙΑΑ !!!!!!!  (Αναγνώστηκε 26757 φορές)
   
p-51 guy
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 91



Προφίλ
« στις: Παρασκευή, 9 Ιαν 2015, 16:12:02 »

Γεια σας,
περιμενω εναν κινητηρα Turnigy 30cc και θελω την γνωμη σας , ειναι καλος, κακος ? χρειαζεται στρωσιμο ή ειδικη προσοχη σε κατι για σωστη λειτουργια ? ? ? worry
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 10 Ιαν 2015, 13:12:55 από p-51 guy » Καταγράφηκε

Speed of p-51 turn of spitfire
stratos1978
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 84


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 11 Ιαν 2015, 18:17:15 »

καλος ή κακος τωρα τον πηρες.
φανταζομαι θα θελει στρωσιμο οπως ολοι οι κινητηρες.
λαδακι συνθετικο στην αναλογια του κατασκευαστη και δεν νομιζω να θες κατι αλλο.
Καταγράφηκε
andreas
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 11 Ιαν 2015, 18:54:52 »

Γεια σας,
περιμενω εναν κινητηρα Turnigy 30cc και θελω την γνωμη σας , ειναι καλος, κακος ? χρειαζεται στρωσιμο ή ειδικη προσοχη σε κατι για σωστη λειτουργια ? ? ? worry
Σε ολους τους κινητήρες βενζίνης η διαδικασια είναι περιπου ιδια ...δηλ στρωσημο σε παγκο για να μην ταρακουνάς τζαμπα το μοντελο .Ο χρονος είναι καθαρα θεμα υπομονης για μενα ....σε 30cc μοτερ καλο είναι να καψεις από 4λιτρα και πανω στο στρωσημο.
Λαδακι απλο ορυκτελεο για να επιταχυνεις το στρωσημο σε αναλογια από 25/1 - 30/1 αναλογα με το μοτερ.
Μετα αφου όλα είναι καλα και το μοτερακι δουλευει σωστα και ευκολα το βαζεις πανω στο μοντελο και πετας καμια 10αρια τεποζιτα .
Από εκει και μετα γυριζεις σε συνθετικο λαδι και σε αναλογια 35/1-40/1
Πανω κατω κινεισαι ετσι ....παρε το μοτερακι βαλτο για στρωσημο και τα λεμνε ξανα  Thumbs up

Απαραίτητα αξερσουαρ για το στρωσημο είναι ένα θερμομετρο με υπέρυθρες για να βλέπεις τι θερμοκρασια της κεφαλης ...αν και εχει αρκετο κρυο αυτό τον καιρο το
θερμομετρο βοηθαει.
επισης και ένα στροφομετρο βοηθαει επισης για να ξερεις τι στροφες εχεις κατά τοι στρωσημο.
Ακομη όπως γνωρίζεις στρωνεις με την μικροτερη ελικα από το ευρος της μηχανης και επισης κατά το στρωσημο ενοειτε πως δεν αφηνεις το μοτερ καμια ωρα με σταθερες στροφες μεχρι να καψει το καυσημο ...πρεπει να αυξανεις και να μειωνεις στροφες ετσι ώστε να αλλαζει η θερμοκρασια του κινητηρα για να πατησει καλυτερα
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
p-51 guy
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 91



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 11 Ιαν 2015, 20:11:48 »

οκ ευχαριστω δεν μου εχει ερθει ακομα . οταν μου ερθει θα το βαλω μπροστα και θα σας πω. το θερμομετρο χρειαζεται ? γτ δν εχω worry worry
Καταγράφηκε

Speed of p-51 turn of spitfire
andreas
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 11 Ιαν 2015, 22:09:35 »

To θερμομετρο βοηθαει για να ξερεις τη θερμοκρασια κεφαλης αλιως πας εμπειρικα με την αφη
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
p-51 guy
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 91



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 12 Ιαν 2015, 09:33:32 »

Μοιαζει με το στρωσιμο των νιτρο; δηλαδη η θερμοκρασια πρεπει να ειναι τετοια ωστε να μπορω να ακουμπαω την κεφαλη για περιπου 2 δευτ;
Καταγράφηκε

Speed of p-51 turn of spitfire
aerpantelis
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 59


το χόμπυ που σε κανει να έχεις ψηλα το κεφάλι!!!


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 12 Ιαν 2015, 14:22:41 »

Επειδή ειναι η πρώτη σου βενζίνα(αν κατάλαβα καλα!!) ειναι πολλα αυτα που θα χρειαστεί να μάθεις και να ρωτήσεις.Ρίξε μια ματια στο forum μηχανες ελικες θα βρεις πολλα στοιχεια για τις βενζίνες.Ειναι πολλες οι διαφορες με τα νιτρο και το πιο συμαντικο στο θέμα σωληνωσεων και τεποζιτου.Θες αλλο βοσκο αλλα σωληνακια κατάληλα για βενζίνα αλλη ταπα κτλπ.Κατα την γνώμη μου μεχρι να ερθει το μοτερ για να κερδίσεος χρόνο φτιάξε ενα τεπόζιτο για βενζίνα κομπλε,πάρε ενα μπουζί cm6 ngk ενα kill switch και ενα στροφόμετρο.(στην ηλεκτρονικη του κινητήρα που θα παραλάβεις εχει έτοιμο βίσμα για στροφόμετρο και το kill switch θα το παρεμβάλεις στην τροφοδοσία της ανάφλεξης για να έχεις το onn off του κινητήρα σε ενα ελευθερο κανάλι σε ενα διακόπτη,συνήθως το βάζουν στο κανάλι gear των retract)Oσο αναφορά για το στρώσιμο ακολούθησε  το manual του κινητήρα και στα πρωτα τεπόζιτα μείνε μέχρι 2500 3000 στροφες max για να μην έχεις υπερθερμανση.Λαδάκι για το στρώσιμο still ορυκτέλαιο κοκκινο.Οτι χρειαστεις εδω είμαστε!για την θερμοκρασια μην ανχώνεσαι και τόσο,θα τον δουλευεις 10 λεπτα και θα τον σβήνεις να κρυώνει ιδικα στην αρχή!  Thumbs up
Καταγράφηκε

aeromodelling Δινει φτερααααάαααάα!!!
p-51 guy
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 91



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 12 Ιαν 2015, 15:39:19 »

Ειναιι η πρωτη μου βενζινα !!! Thumbs up ο βοσκος που ειχε μαζι το τεποζιτο του μοντελου και η ταπα δεν κανουν;
Καταγράφηκε

Speed of p-51 turn of spitfire
stratos1978
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 84


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 12 Ιαν 2015, 19:24:12 »

να ρωτησω τωρα εγω γιατι ορυκτελαιο και οχι συνθετικο?
καλη την πιστη αλλα σαν κουφο μου ακουγετε....
Καταγράφηκε
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 12 Ιαν 2015, 19:29:45 »

να ρωτησω τωρα εγω γιατι ορυκτελαιο και οχι συνθετικο?
καλη την πιστη αλλα σαν κουφο μου ακουγετε....


Σε γενικές γραμμές, το ορυκτέλαιο βοηθάει να γίνει πιο γρήγορα το στρώσιμο! Αυτό συνιστούν και οι κατασκευαστές των κινητήρων.. Ορυκτέλαιο για το στρώσιμο και συνθετικό στη συνέχεια Thumbs up
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
p-51 guy
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 91



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 12 Ιαν 2015, 19:41:24 »

ξερετε αν το τεποζιτο που δινει ο κατασκευαστης του spitfire 90 kyosho  κανει για βενζινα ? worry worry
Καταγράφηκε

Speed of p-51 turn of spitfire
andreas
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 12 Ιαν 2015, 20:52:34 »

Δυστυχως δεν κανει θελει ανταπτορα ρεζερβουάρ δηλ το λαστιχακι στεγανοποίησης καταληλο για βενζινη και φυσικα σωληνάκια tygon .Επισης ο βοσκος δεν κανει .
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
p-51 guy
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 91



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 12 Ιαν 2015, 21:33:04 »

οκ ευχαριστω Thumbs up
Καταγράφηκε

Speed of p-51 turn of spitfire
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.406



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2015, 06:46:21 »

ξερετε αν το τεποζιτο που δινει ο κατασκευαστης του spitfire 90 kyosho  κανει για βενζινα ? worry worry

Φίλε καλημέρα

Αν κατάλαβα σωστά σκοπεύεις να βάλεις κινητήρα 30cc στο Kyosho Spitfire?

Ετοιμάσου για πολλές μετατροπές και ενισχύσεις !
Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
p-51 guy
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 91



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 13 Ιαν 2015, 08:31:13 »

Καλημερα,
Μπορεις να τις επισημανεις;
Καταγράφηκε

Speed of p-51 turn of spitfire
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 11  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: turnigy 30cc gas engine ΒΟΗΘΕΙΑΑ !!!!!!! « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 1.451 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.