Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.334 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 20 Απρ 2024, 09:44:48

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 20 Απρ 2024, 09:44:48

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:14]

    από chris 1975
    [Χθες στις 19:04]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304334
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 40
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 39
    Συνολικά: 41
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: TAM 5,καποιοι ονειρευονται...  (Αναγνώστηκε 11582 φορές)
    The machinist
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 299


    Λαμπράκης Πάνος


    « στις: Παρασκευή, 30 Νοέ 2007, 02:46:16 »

    Καλησπερα,

    Με αφορμη την αγαπη μου στα αεροπλανα και γενικα στα "ιπταμενα αντικειμενα" θα ηθελα να δωσω καποιες πληροφοριες για οσους δεν γνωριζουν το συγκεκριμενο κατορθωμα για το ΤΑΜ 5 και το ρεκορ που εκανε στις 11 Αυγουστου 2003.Αξιζει να αναφερθει οτι ειχε γινει και συγκεκριμενη μνεια σε τευχος του National Geographic.
    Περισσοτερα δεν χρειαζεται να πω δινοντας σας το Link να δειτε απο μονοι σας και να διαβασετε την ιστορια αυτου του εξαισιου κατορθωματος μαζι με καποιες φωτογραφιες.
    Αυτο ειναι το ονειρο μου εδω και πολλα χρονια.Ενα UAV το οποιο θα εχει εμβελεια περα απο τα συνηθισμενα "αεροπλανακια" και (ελπιζω) να ειναι φορτωμενο με ενα σωρο "μαραφετια"
    ηλεκτρονικα και μηχανολογικα.Σκεφτομουν βεβαια ενα μοντελο του RQ-1 Predator,αλλα ακομα ειμαι σε σκεψεις.Το να πραγματοποιησεις ενα τετοιο project θελει χρηματα, ερευνα και δουλεια...Και οσο για τα χρηματα ειναι λιγο δυσκολο αφου θα πρεπει να χρηματοδοτω το ολο εγχειρημα μονος μου.Ειμαι ακομα σε σκεψεις αλλα καποια στιγμη θα αρχισουν να γινονται τα πρωτα σχεδια.Ειναι πολλα τα θεματα που πρεπει να βρουν λυση.

    Εν καιρω...

    Και περι ου ο λογος :

    http://tam.plannet21.com/


    * TAM26.jpg (110.08 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 476 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 2 Δεκ 2007, 21:48:08 από The machinist » Καταγράφηκε

    Αίεν Υψικρατείν
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 30 Νοέ 2007, 09:08:42 »

    Μπράβο Πάνο, είχα την εντύπωση οτι υπήρχε στο Aeromodelling GR αλλά τελικά βρήκα μόνο μια αναφορά από τον Αντώνη Παπαδόπουλο στον Maynard Hill και την ομάδα του και την πτήση ρεκόρ του TAM-5 που στις 11 Αυγούστου 2003 πέταξε διασχίζοντας χωρίς διακοπή τον Ατλαντικό (1282 μίλια, 2063 χλμ.) σε 38 ώρες και 52 λεπτά.

    Ο Maynard Hill δούλευε από την δεκαετία του 70 για ρεκόρ απόστασης.
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 30 Νοέ 2007, 21:44:36 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    The machinist
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 299


    Λαμπράκης Πάνος


    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 30 Νοέ 2007, 21:15:23 »

    Ναι,ναι ετσι ειναι...

    Ειχα λαβει γνωση απο το 2004 για το συγκεκριμενο θεμα,αλλα ηταν ξεχασμενο στο πισω μερος του κεφαλιου μου!Χθες που το θυμηθηκα,ειπα να το ανεβασω να δει και αλλος κοσμος τι γινεται στην αλλη μερια του ατλαντικου.
    Μακαρι να συγκροτουσαμε και μεις τετοιες ομαδες περα απο ιδιοτελειες και εμπαθειες...Εστειλα και email για να παραγγειλω το DVD με βιντεο απο τις δοκιμες κλπ.

    Τους ζηλευω τους ξενους...Εχουν οραμα και μυαλο,οχι σαν και μας...
    Καταγράφηκε

    Αίεν Υψικρατείν
    von hous
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 114



    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 30 Νοέ 2007, 22:38:39 »

    Πάνο μια ερώτηση. Πως θα βλέπεις που θα πετάς το αεροπλανάκι σου; laugh laugh laugh laugh

    Πλάκα σου κάνω. Πολύ καλή ιδέα, την οποία μετά από αυτές τις πτήσεις, τις οποίες τις πραγματοποιήσανε πρώτοι οι αερομοντελιστές, τις συνέχισε και αμερικάνικος στρατός με τα ανάλογα χρήματα. Βέβαια χρησιμοποιήθηκαν κατακόρον για παρακολουθήσεις. Για όσους δεν κατάλαβαν εννοώ τα UAV μη επανδρωμένα ιπτάμενα αντικείμενα. (Χρησιμοποιήθηκαν και μικρότερης κλίμακας αεροπλάνων σαν αυτών που κατέχουν όλοι οι αερομοντελιστές πλην των μεγαλυτέρων τους αδελφών).

    Εσένα που θα σε εξυπηρετήσει πέρα από την όλη φάση της διμιουργίας και της "βόλτας" ενός τέτοιου μοντέλου; (Μήπως θες να μας κατασκοπεύσεις; knuppel2 knuppel2 knuppel2).

     laugh laugh laugh laugh
    Περιμένω καλές εξελίξεις. Συνέχισε την καλή δουλειά και όταν το καταφέρεις αυτό θέλω να είμαι παρόν στην απογείωση.

    Καταγράφηκε

    Η ζωή είναι μία γνώση.
    mc90606
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 169


    6938430125


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 30 Νοέ 2007, 23:10:12 »

    οποιος θελει εχω το video μου το εχουν στηλει απευθειας. εχει αρκετο ενδιαφερον
    Καταγράφηκε

    6938430125
    The machinist
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 299


    Λαμπράκης Πάνος


    « Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 1 Δεκ 2007, 00:11:31 »

    Γειαααα...

    Φιλε mc90606 καλο θα ηταν οποιος θελει να δει το βιντεο,να αγορασει το DVD...Δεν γινεται ολα στην ζωη τζαμπα...
    Ποσο μαλλον οταν αυτη την κινηση πωλησης του DVD την κανουν για ενισχυση των προσπαθειων που κατεβαλαν και τα εξοδα στα οποια μπηκαν.Ειναι λιγο μειωτικο να το παρεις τζαμπα,ειναι σαν να υποτιμας τον αγωνα που εκαναν και το κατορθωμα τους.Τουλαχιστον ετσι το βλεπω εγω...
    Το Trans Atlantic Model no. 5 ηταν ενα αυτονομο σκαφος πλοηγησιμο (απο την στιγμη της "απαγκιστρωσης" του πομπου)
    μεσω προκαθορισμενων way points (σημειων) και πληροφοριες θεσης λαμβανομενες απο δορυφορο.Αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν οτι η αποστολη δεδομενων για την κατασταση του Αεροσκαφους (υψομετρο,ταχυτητα,rpm,κλπ) γινοταν μεσω email...  Undecided .Το ζητουμενο μου στο UAV που σκεφτομαι να κατασκευασω δεν ειναι να πλοηγειται μεσω δορυφορου εντελως αυτονομο,αλλα να γινεται οπως στα πραγματικα UAV τα οποια παιρνουν τις εντολες τους απο επιγεια βαση.Θελω δηλαδη realtime πλοηγηση μεσω του πομπου μου (σκεφτηκα για Joystick,αλλα δεν μ'αρεσει η αισθηση).
    Εννοειται οτι χρειαζομαι και εικονα,αλλιως τι να το κανεις?Οποτε γι'αυτο χρειαζεται καμερα με pan/tilt,auto iris και ελεγχομενη εστιαση(και οσο περισσοτερο zoom τοσο καλυτερα  Thumbs up ).Μπαινουν πολλα ερωτηματα στην συγκεκριμενη κατασκευη τα οποια θα βρουν απαντηση μονο μεσω πειραματων και δοκιμων.
    Η ζητουμενη "επιχειρισιακη ακτινα" πρεπει να ειναι εως 15 μιλια.Χρειαζεται κατευθυντικη κεραια(βασης) η οποια θα πρεπει να κανει και αυτη pan/tilt εξαρτωμενη απο την απολαβη του σηματος.Αλλο ενα σημειο αξιο προσοχης ειναι η αυτονομη πλοηγηση σε περιπτωση απωλειας επαφης(ειτε οπτικης,ειτε data) και η εισοδος σε ενα προσχεδιασμενο pattern πτησης για απεμπλοκη της εκαστοτε παρεμβολης ή/και επαναφορα ζευξης με τον σταθμο.Δικλειδες ασφαλειας δηλαδη...Δεν θα ηθελα να "φαω" κανα χριστιανο ή να πεσει σε κανα χωραφι 10 χιλιομετρα μακρια απο το σημειο που θα βρισκομαι και μετα τρεχα βρες το...

    "Μπαμπα,μπαμπα!!ενα αεροπλανακι!!Ποπω,επεσε απο τον ουρανο!Θειο δωρο!να το παρω σπιτι?"
     laugh laugh
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 2 Δεκ 2007, 15:53:06 από The machinist » Καταγράφηκε

    Αίεν Υψικρατείν
    mc90606
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 169


    6938430125


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 1 Δεκ 2007, 00:46:24 »

    εγω το αγορασα παντως
    Καταγράφηκε

    6938430125
    The machinist
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 299


    Λαμπράκης Πάνος


    « Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 1 Δεκ 2007, 04:15:38 »

    εγω το αγορασα παντως

     Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Αίεν Υψικρατείν
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 1 Δεκ 2007, 06:55:34 »

    Καλημέρα,

    Θα άξιζε τον κόπο να δείς την παρακάτω σελίδα και τα links που έχει. Πιθανότατα θα βρείς απαντήσεις στα ερωτήματα σου.

    http://www.noskylimit.com/

    Είναι η σελίδα που περιγράφει ένα άλλο κατοχυρωμένο παγκόσμιο ρεκόρ, για την απόσταση. Δεν εχει σχέση με την αυτόνομη πτηση, αλλά δεν απέχει και πολύ.

    Προς πληροφόρηση σου πάντως, αυτό που προσπαθείς να κάνεις, έχει ήδη γίνει στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Κρήτη, από την ομάδα που κατασκευάζει τους στόχους για το πεδίο βολής.

    Περισσότερα μπορείς να μάθεις από τα μέλη του forum kerpinis και dim sofos. Για ιστορικά στοιχεία πάλι ρώτησε τον Apostolos, του οποίου ο πατέρας ήταν πρωτεργάτης στο είδος αρκετά χρόνια πριν.

    Να γνωρίζεις πάντως ότι αυτό τον καιρό πολλές συζητήσεις γίνονται από την EASA (Ευρωπαική Επιτροπή Ασφαλείας Πτήσεων) σε σχέση με τις πτήσεις των UAV's, τόσο των στρατιωτικών όσο και των πολιτικών.

    Και η Διεθνής Αεροναυτική Ομοσπονδία www.fai.org έχει προσφατα συστήσει ειδική επιτροπή που ασχολείται με το θέμα και αξίζει τον κόπο να δείς την σελίδα με τα παγκόσμια ρεκόρ που υπάρχουν στην κατηγορία αυτή.

    Στην Ελλάδα εκτός από τις στρατιωτικές εφαρμογές, σύντομα θα υπάρξει και αλλος "παίκτης" από την μεριά του κράτους, η Ελληνική Αστυνομία, σε project για την παρακολούθηση της λαθρομετανάστευσης. Το project είναι πανευρωπαικό.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    The machinist
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 299


    Λαμπράκης Πάνος


    « Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 2 Δεκ 2007, 00:39:26 »

    Κε Παπαδοπουλε ευχαριστω για τις πληροφοριες...Ηδη εστειλα μηνυμα στον Δημητρη να μου πει περιλιπτικα τι ειχαν φτιαξει με τον Κο Κερπινη.Μπηκα και στο site της FAI.Ειδα καποια απο τα ρεκορ που εκαναν καποια αεροσκαφη ειτε με ηλεκτροκινητηρα ειτε με εμβολοφορο.Οντως ειναι πολλα τα χιλιομετρα Εκπληξη
    Ο δικος μου σκοπος δεν ειναι το σκαφος να συμμορφωνεται με τους κανονισμους της FAI απο την αποψη οτι δεν προκειται να θεσω οριο βαρους/διαστασεων γιατι αυτος ειναι ενας ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ παραγοντας που μπορει και θα επηρρεασει τοσο τα μηχανολογικα του σκαφους,το ιδιο το σκαφος και τα ηλεκτρονικα του(δυστυχως δεν εχω την πολυτελεια να κατασκευαζω πλακετες με SMD εξαρτηματα,μονο συμβατικα,THT).Αυτο δεν σημαινει οτι θα προσπαθω να το βαρυνω για να ξεπερασει τα 5 κιλα,αλλα οτι αυτος δεν θα ειναι περιοριστικος παραγοντας.Εαν για παραδειγμα το βαρος του σκαφους ειναι 6.5 κιλα ready to fly και εχει αριστη πτητικη συμπεριφορα (σχεση βαρους/ελξης) τοτε δεν υπαρχει προβλημα με μενα.Οσο για τον ελεγχο των πτησεων UAV το καταλαβαινω για τα στρατιωτικα,αλλα υπαρχουν και πολιτικα?Ποια εννοουν πολιτικα?Τα RC αεροπλανα μας?
    Ειναι καλο οτι εχουν φτιαχτει και αλλα μοντελα σαν αυτο που θα επιχειρησω και γω,αλλα η διαφορα με μενα ειναι οτι δεν παω για καποιο ρεκορ και να ξαναανακαλυψω τον τροχο,αλλα ουτε καποιο αεροσκαφος το οποιο θα "αφηνεται" στην μοιρα του δορυφορου.Βεβαια και τα χρειαζομαι τα δεδομενα τηλεμετριας(ειναι ζωτικης σημασιας),αλλα ο τελικος χειριστης θα ειναι ο ανθρωπινος εγκεφαλος,οχι αλγοριθμοι laugh
    Οσο για το θεμα της κινησης ειμαι μεταξυ ηλεκτρισμου και εσωτερικης καυσης(ή και συδυασμος).Περπατημενα μονοπατια δηλαδη!Απο οτι ειδα στο noskylimit χρησιμοποιησαν και αυτοι αυτο που ειχα στο μυαλο μου τοσο καιρο.Το συστημα GPS flight της GPS team.Δυστυχως οταν επικοινωνησα με την εταιρεια μου ειπαν οτι οι 900 μεγακυκλοι για την ευρωπαικη ενωση δεν επιτρεπεται να χρησιμοποιηθουν γι'αυτο το σκοπο και λογω οτι τα δικτυα κινητης τηλεφωνιας δουλευουν σε αυτη την συχνοτητα εκτος απο 1800 και 1900 Mhz.Ειχαν βεβαια λινκ στους 2.4 αλλα η εμβελεια ηταν 1500 μετρα.Παρατηρησα οτι αυτοι στο noskylimit ειχαν ενα στημενο τριποδο με ενα "σωληνα" αυτη η κεραια το πιο πιθανο να ειναι υπερκατευθυντικη για μεγαλυτερη απολαβη σηματος.Ειδα ακομα οτι την χειριζονταν χειροκινητα.Ενα σημειο που θα αλλαζα εγω ειναι να γινεται αυτη η δουλεια απο μικροελεγκτη ο οποιος θα ελεγχει την απολαβη του σηματος και θα διορθωνει μονος του την κεραια στους δυο αξονες.
         Βασικα οτι και να λεω δεν προκειται να ξεκινησω τιποτα εαν δεν βρεθει ενα συστημα ισχυρης αμφιδορμης ζευξης με το σκαφος.Εαν βρω κατι τετοιο που να ικανοποιει τις αναγκες μου,τοτε θα υπαρχει βαση στο ολο εγχειρημα,αλλιως ειμαι στο μηδεν.Οσο για τους κανονισμους της FAI για τα UAV θελει ψαξιμο.Δεν γνωριζω βεβαια αλλα φανταζομαι οτι χρειαζεται καποιο ειδος αδειας για πτηση πανω απο τα κεφαλια ανυποψιαστων πολιτων laugh ,αλλα απο την αλλη τι αδεια να παρω?
    Να επικοινωνησω με τους τοπικους φορεις?  idiot2 θα με καψουν στην πυρα για μαγο!
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 2 Δεκ 2007, 21:42:46 από The machinist » Καταγράφηκε

    Αίεν Υψικρατείν
    von hous
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 114



    « Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 2 Δεκ 2007, 01:10:28 »

    Κοιτάχτε το όλο ενγχείρημα δεν είναι δύσκολο να επιτευθεί στην θεωρία.  Thumbs up
    Ένας αερομοντελιστής μόνος του θα μπορέσει να φέρει το σχετικό αποτέλεσμα; Γιατί το βλέπω λίγο δύσκολο και δαπανηρό. Γιατί;

    Λοιπόν Σίγουρα χρειαζόμαστε: μια κάμερα, ισχυρή τηλεκατεύθυνση (ξεχάστε τα milliwatt, μιλάμε για πάνω από 15-25 watt)(η αλήθεια είναι ότι και 3-4 wattακια είναι υπεραρκετά, απλά για την κακή διάδοση κτλ. που ο Πάνος, καταλαβαίνει, λέω να παίξει σε τόσα), κινητήρα τουλάχιστον 100-150 cm3, δεξαμενή καυσίμων για επάρκεια ταξιδιού, άτρακτος όσον το δυνατόν πανάλαφρή (άλλα και ισχυρή στην μεταφορά κάποιων κιλών), ηλεκτρονικά + καλωδιώσεις για να οδηγήσεις όλες τις εντολές στον δέκτη (εννοώ κάμερα+κατεύθυνση) κτλ.  buck2


    Όπως το βλέπω η όλη ιστορία είναι εφικτή μεν, αλλά δαπανηρή και δύσκολη δε. Σίγουρα τα κιλά που θα φτάσει ένα τέτοιο μοντέλο πρέπει να είναι κάπου εκεί στα 6-7kgr. Η εμβέλεια με προβληματίζει λίγο εάν επαρκούν τα καύσιμα για ένα πήγαινε-έλα (λόγω ότι θα βάλουμε, θεωρητικά πάντα μιλώντας, βενζίνη-λάδι, κοινώς δίχρονη, όπως έχει πει και ο Πάνος ότι κάτι τέτοιο λογικά πρέπει να χρησιμοποιήσει). Δεν γνωρίζω πολλά στο θέμα, άλλα με ενδιαφέρει η όλη ιστορία και πραγματικά θέλω να δω να γίνεται και από εδώ τους δικούς μας αερομοντελιστές.

    Πάνο κρατήσου είμαστε μαζί σου.... Thumbs up Grin

    Τουλάχιστον άμα πέσει σε κανένος το κεφάλι ( tickedoff),
    θα κάνουμε όλοι μαζί τον κινέζο. lalala lalala lalala lalala   

    Τουλάχιστον μην καταστέψουμε το καλό όνομα των ελλήνων. Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 2 Δεκ 2007, 22:55:53 από von hous » Καταγράφηκε

    Η ζωή είναι μία γνώση.
    The machinist
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 299


    Λαμπράκης Πάνος


    « Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 2 Δεκ 2007, 02:43:16 »

    Εχω ενα κινητηρα ZENOAH GU260 πρεπει να ειναι γυρω στα 25 ccm,δεν θυμαμαι καλα.Ειναι καινουριος σκεφτομαι μηπως τον αξιοποιησω εδω.Θα δειξει.
    Οσο για χρηματοδοτηση θα βαλω διαφημιση της coca cola επανω...Δυσκολο θα ειναι,δαπανηρο επισης,αλλα και τι να κανεις αυτα εχει η ερευνα...  Grin
    Φιλε Ομηρε το "πηγαινε-ελα" ειναι οντως ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ σημειο προς διερευνηση.Ολα λυνονται αρκει να θυμηθουμε λιγο παλι τα μαθηματικα και την φυσικη που καναμε στο σχολειο.Με υπολογισμους και "περιθωρια λαθους" πρεπει να εισαι μεσα στα ζητουμενα δεδομενα...
    Ενα απλο παραδειγμα : Ποια ειναι η ποιο αποδοτικη ταχυτητα τους σκαφους (cruise speed)?
    Ας πουμε 30 χλμ/ωρα,ποσο καιει σε αυτη την ταχυτητα και σε αυτες τις στροφες?Δεν χρειαζονται τρελα μαθηματικα.Για να μην υπολογιζουμε ροη ccm/min, κανουμε την εξης πατεντα...πεταμε το σκαφος σε αυτες τις στροφες και κοιταμε ποση ωρα διαρκει μεχρι να τελειωσει το καυσιμο.Χαρην απλοποιησης υπολογισμων ας πουμε οτι διαρκει 1 ωρα.Οποτε απλα και ωραια υπολογιζουμε οτι με αυτη την ταχυτητα μπορει να παει 15 χιλιομετρα και να ξαναγυρισει.Βαζουμε και το "σφαλμα" (περιπου 2 χιλιομετρα) για να ειμαστε σιγουροι οποτε λεμε οτι μπορει να διανυσει συνολικα 28 χιλιομετρα με 30km/h.Καλο βεβαια ειναι να υπαρχει καταγραφη θερμοκρασιας/υψομετρου/ταχυτητα,κατευθυνση ανεμου κλπ. στην συγκεκριμενη δοκιμη για να υπαρχει η λεγομενη επαναληψιμοτητα η οποια ειναι το Α και το Ω των πειραματων.Οπως καταλαβες δοκιμες και παλι δοκιμες.
    Ασε που εχω σκεφτει και flow meter στην τροφοδοσια και ελεγχο υπολοιπου καυσιμου στο τεποζιτο σε ml ή επι τοις εκατο...Ολα αυτα βεβαια πρεπει να ερχονται απο το αεροπλανο υπο την μορφη δεδομενων,γι αυτο ελεγα περι ισχυρης/αξιοπιστης ζευξης.
    Δεν γνωριζω την ισχυ εκπομπης της ΤΚ αλλα πρεπει να ειναι 200mW?.Και να σκεφτεις οτι σε οπτικη επαφη με broadband κεραια πιανει περιπου 2 χιλιομετρα χωρις προβλημα.Οποτε με κατευθυντικη κεραια σε οπτικη επαφη και αυξηση της εκπομπης λυνεται το θεμα αποστολης των κινησεων.Το προβλημα ειναι ο πομπος εικονας και ο πομπος δεδομενων που πρεπει να βρισκεται επανω στο σκαφος...
    Οσο για την ατρακτο,τι να θες?οτι θελουν ολοι : ελαφρια και ακαμπτη.
    Σχεδιασα και στο Rhino σε τρισδιαστατη απεικονιση μια προχειρη Dome Camera για pan/tilt 360/315 Μοιρων.Ειναι κλασσικη λυση για καμερα που πρεπει να ειναι εκτος της ατρακτου και να περιστρεφεται.
    Ωραια ειναι τα σχεδια δεν λεω...Απο σχεδια και μπλα μπλα αλλο τιποτα...και το χρωματακι πετυχημενο.. laugh
    Α!Και ενα αποσπασμα απο την σελιδα noskylimits.com.Δεν μου αρεσε αυτο που εγραφε ο τυπος...Να κανεις τετοιο project και να μην ξερεις πως δουλευει το Co-pilot της FMA?Εχω και γω ενα,ειναι καταπληκτικη μοναδα και μαλλον ειναι υποψηφια προς χρηση.

    "There are the explanations in the way that it works, but I have to admit that I didn't understand yet . What I know is that if you do not touch  the stick on your transmitter  the plane flies perfectly leveled."

    Τα λεμε...


    * dome.JPG (23.8 KB, 435x421 - εμφανίστηκε 515 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 2 Δεκ 2007, 03:49:06 από The machinist » Καταγράφηκε

    Αίεν Υψικρατείν
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 2 Δεκ 2007, 07:56:32 »

    Καλημέρα,

    Αυτό που κάνει να ξεχωρίζει τα λοιπά UAV's από τα RC μοντέλα είναι καθαρά ο σκοπός της χρήσης τους. Στα δικά μας ο μόνος σκοπός είναι το hobby ή το άθλημα (recreational or sporting purposes).

    Θέματα που θα πρέπει να έχεις κατά νού.

    1. Χρήση τηλεκατεύθυνσης. Εφόσον ξεφεύγεις από την αδειοδοτημένη πειοχή ισχύος τότε θα χρειστεί να ζητήσεις ειδική άδεια από την ΕΕΤΤ. Οι δικές μας συσκευές δεν την απαιτούν.

    2. Αδεια χρήσης εναερίου χώρου από την ΥΠΑ. Εδώ τα πράγματα είναι δύσκολα γιατί δεν υπάρχει ακόμα πλαίσιο για χρήση UAV για μη στρατωτικούς σκοπούς.

    3. Ειδική ασφάλιση. Δεν μπορεί σίγουρα να σε καλύψει η ομαδική των αερομοντελιστών. Σίγουρα σε κάποια θέματα δεν πρέπει να κάνεις τον .... κινέζο γιατί μετά σε περίπτωση συμβάντος δεν θα είναι και τόσο εύκολα τα πράγματα.

    Το θέμα της FAI στο πρότεινα απλά για να έχεις μια ιδέα τι παίζεται όχι φυσικά για να σε βγάλει από τις σκέψεις σου ή τις επιλογές σου.

    Φιλικά
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 2 Δεκ 2007, 08:49:55 »

    Αστεία όπως "θα έρθω από επάνω σου να σου ρίξω βαρελότα", ίσως αποβούν σε βάρος του μέλλοντος του αερομοντελισμού.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GMeskos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 336



    « Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 2 Δεκ 2007, 09:05:16 »

    Η πρωτη επιτυχημενη προσπαθεια διασχισης του Ατλαντικου,εγινε το 1998 απο ενα UAV με το ονομα "LAIMA" που
    χρησιμοποιουσε μια ΕΝΥΑ 120 με καποιες μετατροπες.
    Για περισσοτερα στο www.aerosonde.com/drawarticle/4
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 2 Δεκ 2007, 17:08:23 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

    SO MANY PLANES,SO LITTLE TIME!!
    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστής: Serafim)  |  Θέμα: TAM 5,καποιοι ονειρευονται...
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.038 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.