Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.329 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 04:06:24

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 04:06:24

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:15]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304329
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 51
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 46
    Συνολικά: 46
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: παμε παλι απο την αρχη  (Αναγνώστηκε 9739 φορές)
    Αλεξης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 75



    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 16 Ιούν 2011, 21:50:37 »

    Εγω να πω ενα μεγαλο μπραβο  σε αυτην την προσπαθεια.
    Ξεκινησε αυθορμητα και ειναι πολυ πολυ χρησιμη για τους νεους μοντελιστες (οπως και εγω).
    Με τετοιες κινησεις θα παει το χομπυ μας πιο μπροστα.
    Συγχαρητηρια και παλι και καλη συνεχεια.
    Καταγράφηκε
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 1 Αύγ 2011, 09:05:41 »

    κατι αλλο που εχω παρατηρησει ειναι οτι πολλοι φιλοι
    η δε ζυγιζουν ελικα η οταν ζυγιζουν
    το κανουν αφαιρωντας βαρος απο τη πισω πλευρα
    και στην ακρη
    ολα αναποδα δλδ
    το κανουν μαλλον για να μη χαλασουν τη γυαλαδα απο μπροστα
    αν δε θελετε κατι τετοιο αντι να αφαιρεσετε υλικο(απο το ποιο βαρυ πτερυγιο)
     προσθετετε λιγο βερνικι
    στη ποιο ελαφρια πλευρα και παντα απο εξω  Wink

     στο βιβλιο του <<θειου>> http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-106b.htm
    θα διαβασετε λεπτομερειες για το πως και γιατι  Wink

     περι ζυγισματος ειχε ανοιξει ενα θεμα και ο φιλος Γιωργος (Dell Gatto Grande)
    πριν δυο χρονια περιπου που αξιζει να το διαβασετε και να δειτε και βιντεακι σχετικο
    http://www.petame.gr/forumv/showthread.php?t=2830
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 1 Αύγ 2011, 09:16:46 από vchris » Καταγράφηκε
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 28 Νοέ 2011, 20:44:57 »

     Γεια σας και παλι
    Το θεμα ενος φιλου μου θυμησε το πως φτιαχνουμε πακετακι nimh-nicd

     Για να κολησουμε μονοι μας μπαταριες και να τις κανουμε πακετακι
    χωρις να τις χαλασουμε λογο θερμοκρασιας θα πρεπει πρωτα να τροχισουμε
    τους πολους με ενα ψιλο γυαλοχαρτο (με το τροχισμα η κοληση θα πιασει αμεσως
    χωρις να ανεβασει καθολου θερμοκρασια και παρα πολυ καλα μαλιστα)
     στη συνεχεια δενουμε προχειρα το πακετακι στο σχημα που μας βολευει
    τετραγωνο - ορθογωνιο η οπως αλλιως θελουμε με προσοχη στη πολικοτητα
    αν θελουμε πακετακι 4,8 βολτ χρειαζομαστε 4 μπαταριες 1,5 βολτ και θα τις βαλουμε
    αναποδα τη καθε μια εν αλλαξ
    (+ - + -)
     στη συνεχεια τις σταθεροποιουμε στη θεση που θελουμε με θερμοσυλικονη (κατα προτιμηση)
    μετα αν εχουμε μονοκλωνο καλωδιο 1,5-2,5 χιλ. το κοβουμε στην αποσταση ωστε να γεφυρωσουμε
    τις μπαταριες μεταξυ τους
     
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 29 Νοέ 2011, 07:43:08 »

    Μερικές πρόσθετες συμβουλές για το κόλλημα των στοιχείων με καλάϊ

    Το κολλητήρι να είναι τουλάχιστον 75 Watt. Χρειάζεται πολύ θερμή μύτη, ώστε η επαφή με τον πόλο να είναι μικρότερης χρονικής διάρκειας.

    Αφού τρίψουμε τους πόλους μετά τους γανώνουμε δηλαδή βάζουμε την ποσότητα καλάϊ που χρειάζεται για την ένωση.

    Μόλις λυώσει το καλάϊ επάνω στον πόλο, αφαιρούμε αμέσως το κολλητήρι και ακουμπάμε επάνω στο λυωμένο καλάϊ ένα μεταλλικό αντικείμενο (χοντρό κατσαβίδι, πένσα κ.λ.π.) για να πάρει όση θερμότητα μπορεί.

    Το ίδιο κάνουμε και όταν κολλήσουμε σε δεύτερη φάση το καλώδιο στον πόλο.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 29 Νοέ 2011, 08:08:42 »

    Παράθεση
    Μόλις λυώσει το καλάϊ επάνω στον πόλο, αφαιρούμε αμέσως το κολλητήρι και ακουμπάμε επάνω στο λυωμένο καλάϊ ένα μεταλλικό αντικείμενο (χοντρό κατσαβίδι, πένσα κ.λ.π.) για να πάρει όση θερμότητα μπορεί.

    Μπορούμε σε αυτή την περίπτωση να ψεκάσουμε με ψυκτικό, απο αυτό που πουλάνε τα καταστήματα με ηλεκτρονικά ?
    Καταγράφηκε
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 29 Νοέ 2011, 19:24:09 »

    Να προσθεσω και εγω κατι.Οταν τριψουμαι τους πολλους και καθαρισουμαι τα ρυνισματα πριν βαλουμαι καλαι περναμαι την επιφανεια με λιγη σολντερινη αλοιφη και αφου ζεστανουμαι με το κολητηρι τοτε προσθετουμαι καλαι.Η σολντερινη βοηθαη να πιαση το καλαι ποιο καλα και γρηγοροτερα στο μεταλο της μπαταριας.
    Καταγράφηκε

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 15 Μάρ 2012, 18:59:01 »

     Ποσο χρησιμο μπορει να ειναι ενα ελικοπτερο οταν.......... σπασει!!  devil devil
    αριστερα καποια χορν και βασεις σερβο ετοιμα
    και δεξια κοματια που θα χρεισιμοποιηθουν οπου χρειαστει !


    * ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΡ.jpg (94.66 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 785 φορές.)
    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 15 Μάρ 2012, 20:10:14 »

    Βρε kannibal.!!!! Grin Grin πω πω σκεψου τωρα να αρχισουν και οι ελικοπτεραδες να αραδιαζουν αντιστοιχα πραγματακια ...
    Φυσικα περα απο την πλακα ειναι πολυ καλη σκεψη  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 23 Απρ 2012, 09:37:28 »

     Ενα ακομη λαθος που κανουμε ειναι στη συνδεση του σερβο με το ραντερ οταν χρησιμοποιουμε
    συρματοσχοινο
     βαζουμε τα συρματοσχοινα σε σχημα (Χ) ασχετα με το τι <<μπρατζακια>>  εχουμε στο σερβο και στο πηδαλιο
     κοιταμε αν τα συρματοσχοινα δενονται στην ευθεια με τον αξονα του σερβο και του πηδαλιου τοτε τα βαζουμε
    σε σχημα (Χ) και παντα οι αποστασεις απο τις τρυπες να εχουν την ιδια αποσταση αλλιως θα εχουμε αλλου τεντωμενο
    το συρματοσχοινο και αλλου χαλαρο πανω στη κινηση δεξια-αριστερα
     αν ομως τα μπρατσακια <<arm>> ειναι σε σχημα (U) και τα συρματοσχοινα δενονται εκτος ευθειας απο τον αξονα του σερβο
    και του πηδαλιου δλδ τοτε πρεπει να τα βαλουμε παραλληλα και οχι σε σχοιμα (Χ)


    * rsz_rader.jpg (8.36 KB, 183x400 - εμφανίστηκε 592 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 15 Νοέ 2013, 11:05:59 »

     καλημερα σας και παλι
    εχω δει κατα καιρους φιλους που ενω ζυγισαν ελικα (κατα τη γνωμη τους) αλλα και κατα τη <<γνωμη>> της ζυγαριας που εχουν στην ουσια ηταν αζυγιστη
     που μπορει να οφειλετε αυτο?
    πολλες μπορει να ειναι οι αιτιες

     πριν ξεκινησετε το ζυγισμα ελικα καντε πρωτα ζυγισμα ζυγαριας
    ελεγχος αν ο αξονας ειναι ισιος (Α)
    ελεγχος αν οι βασεις στηριξης ελικα (Β) ειναι κεντραρισμενες και ζυγισμενες
     (σε δυο ζυγηστηρια που εχω στο ενα ηταν στραβος ο αξονας και στο αλλο οι βασεις)
    στη δικια μου περιπτωση εφτιαξα καινουργιους αξονες στο τορνο
    αν δε μπορουμε να καταλαβουμε οπτικα αν εχει προβλημα μπορουμε να το τεσταρουμε ως εξεις
    βαζουμε τον ελικα κανονικα στη θεση ζυγισματος
    αφηνουμε να σταθεροποιηθει καπου
    μετα κραταμε σταθερα τον ελικα και περιστρεφουμε 1/4 της στροφης μονο τον αξονα και παρατηρουμε
    αν ειναι στραβος ο αξονας σε καθε 1/4 θα αλλαζει η θεση ελικα
    αν οχι θα μενει σταθερος στο ιδιο σημειο
    στη συνεχεια αν ο αξονας ειναι ισιος κανουμε το ιδιο με της βασεις (Β)


    * ζυγισμα1.JPG (9.28 KB, 414x476 - εμφανίστηκε 499 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 15 Νοέ 2013, 11:24:37 »

     στη συνεχεια βλεπουμε αν η τρυπα του ελικα ειναι σωστα τρυπημενη
    βαζουμε σταθερα σημεια (Δ) & (Γ) και κοιταμε στη περιστροφη να μην εχουμε αποκληση στην αποσταση απο αυτα
    σε σχεση με τον ελικα (1 & 2 & Ε )


    * zygisma 2.JPG (9.76 KB, 414x476 - εμφανίστηκε 466 φορές.)
    Καταγράφηκε
    wingo(danger bob)
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 85



    « Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 15 Νοέ 2013, 17:06:02 »

    ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΛΙΚΟΦΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΕΛΙΚΟΦΤΕΡΟ devil idiot2ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΠΟΥ ΒΕΒΕΟΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΜΟΥ Thumbs up Cheesy
    Καταγράφηκε

    ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΤΑΙ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 13 Οκτ 2014, 21:31:20 »

     Για να βοηθησουμε και μερικους νεους στο χομπυ που ξεκινουν με φελιζολενια και οχι μονο
     Στις τελευταιες συναντησεις μας στο αεροδρομιο παρουσιαστηκε το ιδιο προβλημα σε 2-3 μοντελα
    (μικρα και με τροχο κατευθυνσης πισω) που ηταν το εξης
     στη προσπαθεια απογειωσης το μοντελο μολις σηκωνε ουρά εστριβε δεξια μολις εκοβε γκαζι δεξια
    η <<ψαρευε>> στη τροχοδρομηση
     
    και στα τρια μοντελα το βασικο προβλημα ηταν οτι η ροδα σε σχεση με το ραντερ ειχε διαφορετικη πορεια
    αυτο μπορει να συμβει και μετα την πρωτη πτηση τριμαρισματος αν το μοντελο χρειαστει πολυ διορθωση
    στο ραντερ 
    το προβλημα στα δυο μοντελα ηταν και στην ευθυγραμιση των μπροστινων τροχων
     μεγαλη προσοχη στη προσπαθεια να φερετε στα ισια τη ροδα μιας και τα μικρα ειναι και ευαισθητα σε σχεση με τη ντιζα
     
     
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Θέμα: παμε παλι απο την αρχη
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.