Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.387 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 25 Απρ 2024, 22:30:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 25 Απρ 2024, 22:30:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 17:57]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 10:50]

    [Χθες στις 19:34]

    [Χθες στις 09:16]

    [Τρίτη, 23 Απρ 2024, 11:50:38]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304387
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 53
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 77
    Συνολικά: 77
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 23     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Τηλέμαχος - Διάφορες κατασκευές  (Αναγνώστηκε 51790 φορές)
    akiste
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 48


    « στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 22:52:43 »

    ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΚΑΙ ΓΩ..........

    ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΞΙ

    ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΤΟΙΜΟ

    ΚΑΙ Η ΕΝΩΣΗ
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 8 Οκτ 2014, 16:43:49 από evan » Καταγράφηκε
    akiste
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 48


    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 19 Ιαν 2009, 23:00:20 »

    ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ........ΘΕΙΕ ΓΙΑΝΝΗ ΕΝΩ ΕΚΟΨΑ ΤΑ ΚΟΝΤΡΑ ΠΛΑΚΕ ΤΗΣ ΔΙΕΔΡΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΟΥ ΒΓΗΚΑΝ 12 ΜΟΙΡΕΣ ΑΝΤΙ 14 .
    ΜΕΤΡΗΣΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΗΤΑΝ 12 ΜΟΙΡΕΣ , ΜΗΠΩΣ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ (ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΟ ΦΥΛΑΩ ΣΑΝ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ)
    ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΟΥ ΕΒΑΝ (14 ΠΟΝΤΟΥΣ ΥΨΟΣ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΤΕΡΥΓΙΟ) ΕΦΤΑΞΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΔΙΕΔΡΟ ΤΩΝ 7 ΜΟΙΡΩΝ.
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 20 Ιαν 2009, 07:34:34 »

    ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ........ΘΕΙΕ ΓΙΑΝΝΗ ΕΝΩ ΕΚΟΨΑ ΤΑ ΚΟΝΤΡΑ ΠΛΑΚΕ ΤΗΣ ΔΙΕΔΡΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΟΥ ΒΓΗΚΑΝ 12 ΜΟΙΡΕΣ ΑΝΤΙ 14 .
    ΜΕΤΡΗΣΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΗΤΑΝ 12 ΜΟΙΡΕΣ , ΜΗΠΩΣ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ (ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΟ ΦΥΛΑΩ ΣΑΝ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ)
    ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΟΥ ΕΒΑΝ (14 ΠΟΝΤΟΥΣ ΥΨΟΣ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΤΕΡΥΓΙΟ) ΕΦΤΑΞΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΔΙΕΔΡΟ ΤΩΝ 7 ΜΟΙΡΩΝ.
    Πράγματι οι μοίρες της διέδρου στο σχέδιο είναι 12. Αλλά είτε 12 είτε 13 είτε 14 αποδίδει το ίδιο.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 20 Ιαν 2009, 19:47:27 »

    Δείτε και το βίντεο:

    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 31 Ιαν 2013, 16:12:17 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    nikostantan
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 45



    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 20 Ιαν 2009, 20:31:09 »

    ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ  Thumbs up
    Καταγράφηκε
    akiste
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 48


    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 27 Ιαν 2009, 23:27:39 »

    ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΤΡΑΚΤΟ........ΠΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ 2009 ΘΑ ΥΠΟΣΤΕΙ ΕΝΑ........ FACE LIFT
    ΠΡΩΤΑ ΚΟΠΗΚΑΝ ΤΑ ΚΟΜΑΤΙΑ ΑΦΟΥ  ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΤΜΗΜΑ ΞΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟ FACE LIFT ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΛΟΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ .

    ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ
    Καταγράφηκε
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 7 Φεβ 2009, 20:54:08 »

    Για όσους θέλουν να το έχουν στον υπολογιστή τους, η παρουσίαση της κατασκευής του Τηλέμαχου επεξεργάσθηκε και έγινε ένα εύχρηστο αρχείο PDF 53 σελίδων.

    Το μέγεθος του αρχείου είναι 4ΜΒ, download από τη Λήψη αρχείων: Τηλέμαχος - Η Κατασκευή.

    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 7 Φεβ 2009, 21:29:58 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    nikostantan
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 45



    « Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 7 Φεβ 2009, 23:49:05 »

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!!!!!!!!!
    Καταγράφηκε
    Spak73
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 182


    Είναι Kill από ώρα !!!


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 11 Φεβ 2009, 17:51:01 »

    Mπράβο σου Evan !!!!

    Αξιος !!!

     Thumbs up

    Καταγράφηκε

    Futaba 6EX 2.4 GHz / Wilga 2000 / Phoenix 2000 / Fantom EP / Easystar  / Alleycat 17" / BluBaby 33" /  

    http://spak73.blogspot.com/
    nendosstelios
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9



    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 12 Φεβ 2009, 12:37:03 »

    μπραβω και απο εμενα   steliosnendos
    Καταγράφηκε

    ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΚΟΛΛΑ ΘΑ ΠΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΝΕΥΜΟΝΙΑ
     ΕΝΩΣΗ ΑΕΡΟΠΤΑΙΡΙΣΤΩΝ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ
    akiste
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 48


    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 18 Φεβ 2009, 08:27:48 »

    Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ....... FACE LIFT


    ΧΤΙΣΤΗ Η ΟΥΡΑ


    ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗ


    Καταγράφηκε
    Dimitris76
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 97


    « Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 8 Μάρ 2009, 22:21:21 »

    Ωραίο - κλασσικό εκπαιδευτικό μοντέλο ο Τηλέμαχος!

    Μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω που ελπίζω να μην ακουστεί ιεροσυλεία....

    Επειδή έχω μια "αλλεργία" με τις εξατμήσεις των τρέινερς που εξέχουν στο πλάι, θα μπορούσαμε να γυρίσουμε τον κινητήρα κατά 90 μοίρες έτσι ώστε ο κύλινδρος να είναι οριζόντιος προς τα αριστερά και το μάφλερ να κρέμετε από κάτω (ως τέιλντράγγερ δεν θα υπάρχει πρόβλημα απόστασης από το έδαφος).

    Βασικά μάλλον γίνεται εύκολα στο μοντέλο αυτό, οπώτε η ερώτηση μου συνοψίζεται στο εξής: επιρρεάζει την λειτουργεία του κινητήρα η οριζόντια θέση του? Δυσκολία στη ρύθμιση κλπ...

    Δημήτρης
    Καταγράφηκε
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 8 Μάρ 2009, 22:49:15 »

    Ο Τηλέμαχος έχει σχεδιασθεί σαν εκπαιδευτικό και έχει επιλεχθεί η πιο βολική θέση του κινητήρα για αρχάριο. Η αισθητική έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Αν είναι για πρώτο μοντέλο καλό είναι να μην αλλάξει η θέση του κινητήρα.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Dimitris76
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 97


    « Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 8 Μάρ 2009, 23:02:01 »

    Ο Τηλέμαχος έχει σχεδιασθεί σαν εκπαιδευτικό και έχει επιλεχθεί η πιο βολική θέση του κινητήρα για αρχάριο. Η αισθητική έρχεται σε δεύτερη μοίρα.

    Ναι το γνωρίζω ότι είναι πιο βολικό σε αυτή τη θέση. Απλά αναρωτιέμαι εάν ο κινητήρας σε πλάγια θέση δεν εργάζεται τόσο στρωτά/αξιόπιστα λόγω π.χ. μη ιδανικής λειτουργείας του καρμπυρατέρ, των θυρίδων εισ-/εξάγωγης κλπ... τώρα εάν η βελόνα είναι στο πλάι ή κάτω - μικρό το κακό  Wink
    Καταγράφηκε
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2009, 06:20:45 »

    Δες το Βάσεις στερέωσης των κινητήρων στο βιβλίο του jkon.

    Από εκεί

    Παράθεση
    Εχει σημασία η θέση του κυλίνδρου;

    Η θέση του κυλίνδρου (όρθια, πλάγια, ανάποδα) δεν επηρεάζει την λειτουργία του κινητήρα. Η τελική του θέση υποδεικνύεται από τις σχεδιαστικές και λειτουργικές ανάγκες (κατανομή της μάζας, έξοδος σιγαστήρα ή πίπας).

    Πολλοί υποστηρίζουν ότι ο ανάποδα στερεωμένος κινητήρας έχει προβλήματα στο ρελαντί. Αυτό δεν είναι αλήθεια. Το μόνο πρόβλημα από τον ανάποδο κύλινδρο ίσως εμφανιστεί στην αρχική εκκίνηση αν δεν προσέξεις και προλάβει να μπουκώσει ο κύλινδρος.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 23     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: Τηλέμαχος - Διάφορες κατασκευές
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.039 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.