Διαβάζοντας το thread με τα ατυχήματα είδα ότι σε ορισμένες περιπτώσεις τα σέρβο ή ο δέκτης ''έμεναν'' από ρεύμα.Αναρωτιέμαι αν μπορεί να μπεί μία ακόμα μπαταρία για να είναι εφεδρική ώστε να μην καταστρέφονται τα αεροπλάνα, αλλά να κάνουν ελεγχόμενη προσγείωση.Στην περίπτωση του ηλεκτρικού Τηλέμαχου είπατε ότι χρειάζεται 200 γραμμάρια έρμα οπότε θέμα βάρους δεν υπάρχει.
Ευλόγως ότι είναι διπλο παρέχει ασφάλεια.
Στα ηλεκτροκίνητα συμβατικά αερομοντέλα, (όχι ανεμόπτερα) ο δέκτης και τα σέρβο μπορούν να τροφοδοτηθουν από την μπαταρία κίνησης μέσω του ελεγκτή στροφών, εφ' όσον έχει το σύστημα BEC, battery eliminator circuit.
Με αυτό όταν "αδειάσει" η μπαταρία κίνησης, σταματάει το μοτέρ, αλλά έχει μείνει λίγη ενέργεια ώστε να εξακολουθήσουν να λειτουργούν δέκτης και σέρβο, για σύντομη στροφή και προσγείωση.
Στα ανεμόπτερα, έστω και αν έχουν BEC, βάζουμε πάντα ξεχωριστή μπαταρία για τον δέκτη και τα σέρβο, γιατί η μπαταρία κίνησης μπορεί να "αδειάσει" νωρίς και να μείνουμε από ρεύμα στην μακρά ανεμοπορική πτήση.
Πράγματι βάζοντας χωριστή μπαταρία στον δέκτη και τα σέρβο του Τηλέμαχου, έχουμε επάρκεια ενέργειας. Σε κάθε περίπτωση με πρόσθετη μπαταρία δέκτη, κόβουμε το κόκκινο καλωδιο από το πριζάκι του ελεγκτή στροφών που πάει στον δέκτη, για να μην επηρεάζει η μία μπαταρία την άλλη.