Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.330 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 18:59:51

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 18:59:51

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:50]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304330
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 78
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 62
    Συνολικά: 64
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 7     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ SCALE  (Αναγνώστηκε 26584 φορές)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #30 στις: Σάββατο, 18 Οκτ 2014, 06:46:28 »

    Αερομαχία μέχρι τελικής πτώσεως, γιατί όποιος κάνει bail out θα τον συλλάβει η Wermacht ή οι Σπαρτιάτες  Cheesy Grin

    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #31 στις: Κυριακή, 19 Οκτ 2014, 12:01:32 »

    Η όλη κουβέντα ειναι για τα πανηγύρια. Και εξηγώ για μην εχουμε παρατράγουδα.
    Σε οποιοδήποτε άθλημα-χομπυ για να αναπτυχθεί πρέπει να πληρούνται ορισμένες προυποθέσεις.
    Για παράδειγμα για να κάνεις πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, θές μια κατηγορία ερασιτεχνική, και 2 επαγγελματικές. Έχεις 60 ομαδες στην 3η κατηγορία, 26 την 2η και 18 στην 1η. Συνολικά 100+ ομαδες χώρια τις ομαδες του τοπικού προωταθλήματος. Και που εντάσονται ολες αυτές? Σε συλλόγους. Και πού δραστηριοποιούνται όλες αυτές? Σε γήπεδα.
    Και ρωτώ του υπεύθυνους την ομοσποδίας αεραθλητισμού και κυρίως αυτούς που είναι υπεύθυνοι για τον αερομοντελισμό. ΠΟΣΟΥΣ συλόγους έχουμε? Πόσα μοντελοδρόμια έχουμε?
    Ή μήπως περιμένετε να αναπτηχθεί το άθλημα στις αλάνες? Και φυσικά δεν λέω για την επαρχεία. Η επαρχεία πετάει και εχει και χώρους. Αναφέρομαι στην Αθηνα που έχει το 55% του πληθισμού της χώρας. Πόσα μοντελοδρόμια υπάρχουν?
    Τρια. Τα δύο ιδιωτικά και το ένα συλλογικό.
    Και επανερχόμαστε στο θέμα μας. Στα 30 μοντελοδρόμια της χώρας δραστηριοποιούνται 450-500 άτομα. Από αυτούς το 15-20% πετάει scale. Άρα 80-100 άτομα. Πόσοι από αυτούς έχουν την δυνατότητα (δεν λέω για πρόθεση) να ασχοληθούν πιο σοβαρά?
    Το 30%? (που δεν ειναι τόσο). Από τους 25-30 πόσοι θέλουν να λάβουν μέρος σε αγώνες? Το 30%?
    Άρα πόσοι μένουν? 7-10 άτομα. Οσες ακρηβώς είναι και οι συμμετοχές που έχετε κάθε χρόνο. Απλά πράγματα.
    ΦΤΙΑΧΤΕ ΜΟΤΕΛΟΔΡΟΜΙΑ, ΦΤΙΑΧΤΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ, ΦΙΑΧΤΕ ΝΕΟΥΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΕΣ και σε 10 χρόνια θα έχετε 500 συμμετοχές. 
    Πάτε στους χώρους που πετάει ο κόσμος και ενημερώστε τους, δώστε τους τεχνογνωσία για την δημιουργία συλλόγων και μοντελοδρομίων, οργανώστε συναντήσεις (ΟΧΙ αγώνες), κάντε ημερίδες, διεκδικήστε χρήματα από το υπουργείο-τους δημους (με σοβαρό πρόγραμμα όχι με κουραφέξαλα), ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΣΤΟΧΟΥΣ. Κάντε επαφές με ανθρώπους του εξωτερικού που ξέρουν τον τρόπο. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕΕΕΕΕΕΕΕ
    Από τις καρέκλες και τις σφραγίδες μοντελισμός και αγώνες δεν γίνονται.
    Τα πα εγώ ε! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    FAZ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 143



    « Απάντηση #32 στις: Κυριακή, 19 Οκτ 2014, 12:26:41 »

    Συμφωνώ με τον MOGOLOS κι επαυξάνω...
    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #33 στις: Κυριακή, 19 Οκτ 2014, 13:52:23 »

    Η όλη κουβέντα ειναι για τα πανηγύρια. Και εξηγώ για μην εχουμε παρατράγουδα.
    Σε οποιοδήποτε άθλημα-χομπυ για να αναπτυχθεί πρέπει να πληρούνται ορισμένες προυποθέσεις.
    Για παράδειγμα για να κάνεις πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, θές μια κατηγορία ερασιτεχνική, και 2 επαγγελματικές. Έχεις 60 ομαδες στην 3η κατηγορία, 26 την 2η και 18 στην 1η. Συνολικά 100+ ομαδες χώρια τις ομαδες του τοπικού προωταθλήματος. Και που εντάσονται ολες αυτές? Σε συλλόγους. Και πού δραστηριοποιούνται όλες αυτές? Σε γήπεδα.
    Και ρωτώ του υπεύθυνους την ομοσποδίας αεραθλητισμού και κυρίως αυτούς που είναι υπεύθυνοι για τον αερομοντελισμό. ΠΟΣΟΥΣ συλόγους έχουμε? Πόσα μοντελοδρόμια έχουμε?
    Ή μήπως περιμένετε να αναπτηχθεί το άθλημα στις αλάνες? Και φυσικά δεν λέω για την επαρχεία. Η επαρχεία πετάει και εχει και χώρους. Αναφέρομαι στην Αθηνα που έχει το 55% του πληθισμού της χώρας. Πόσα μοντελοδρόμια υπάρχουν?
    Τρια. Τα δύο ιδιωτικά και το ένα συλλογικό.
    Και επανερχόμαστε στο θέμα μας. Στα 30 μοντελοδρόμια της χώρας δραστηριοποιούνται 450-500 άτομα. Από αυτούς το 15-20% πετάει scale. Άρα 80-100 άτομα. Πόσοι από αυτούς έχουν την δυνατότητα (δεν λέω για πρόθεση) να ασχοληθούν πιο σοβαρά?
    Το 30%? (που δεν ειναι τόσο). Από τους 25-30 πόσοι θέλουν να λάβουν μέρος σε αγώνες? Το 30%?
    Άρα πόσοι μένουν? 7-10 άτομα. Οσες ακρηβώς είναι και οι συμμετοχές που έχετε κάθε χρόνο. Απλά πράγματα.
    ΦΤΙΑΧΤΕ ΜΟΤΕΛΟΔΡΟΜΙΑ, ΦΤΙΑΧΤΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ, ΦΙΑΧΤΕ ΝΕΟΥΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΕΣ και σε 10 χρόνια θα έχετε 500 συμμετοχές. 
    Πάτε στους χώρους που πετάει ο κόσμος και ενημερώστε τους, δώστε τους τεχνογνωσία για την δημιουργία συλλόγων και μοντελοδρομίων, οργανώστε συναντήσεις (ΟΧΙ αγώνες), κάντε ημερίδες, διεκδικήστε χρήματα από το υπουργείο-τους δημους (με σοβαρό πρόγραμμα όχι με κουραφέξαλα), ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΣΤΟΧΟΥΣ. Κάντε επαφές με ανθρώπους του εξωτερικού που ξέρουν τον τρόπο. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕΕΕΕΕΕΕΕ
    Από τις καρέκλες και τις σφραγίδες μοντελισμός και αγώνες δεν γίνονται.
    Τα πα εγώ ε! Thumbs up

    Εχοντας διαβασει ολο το θεμα δεν μπορω παρα να υιοθετησω την παραπανω αποψη  Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 390


    « Απάντηση #34 στις: Κυριακή, 19 Οκτ 2014, 14:18:11 »

    Η όλη κουβέντα ειναι για τα πανηγύρια. Και εξηγώ για μην εχουμε παρατράγουδα.
    Σε οποιοδήποτε άθλημα-χομπυ για να αναπτυχθεί πρέπει να πληρούνται ορισμένες προυποθέσεις.
    Για παράδειγμα για να κάνεις πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, θές μια κατηγορία ερασιτεχνική, και 2 επαγγελματικές. Έχεις 60 ομαδες στην 3η κατηγορία, 26 την 2η και 18 στην 1η. Συνολικά 100+ ομαδες χώρια τις ομαδες του τοπικού προωταθλήματος. Και που εντάσονται ολες αυτές? Σε συλλόγους. Και πού δραστηριοποιούνται όλες αυτές? Σε γήπεδα.
    Και ρωτώ του υπεύθυνους την ομοσποδίας αεραθλητισμού και κυρίως αυτούς που είναι υπεύθυνοι για τον αερομοντελισμό. ΠΟΣΟΥΣ συλόγους έχουμε? Πόσα μοντελοδρόμια έχουμε?
    Ή μήπως περιμένετε να αναπτηχθεί το άθλημα στις αλάνες? Και φυσικά δεν λέω για την επαρχεία. Η επαρχεία πετάει και εχει και χώρους. Αναφέρομαι στην Αθηνα που έχει το 55% του πληθισμού της χώρας. Πόσα μοντελοδρόμια υπάρχουν?
    Τρια. Τα δύο ιδιωτικά και το ένα συλλογικό.
    Και επανερχόμαστε στο θέμα μας. Στα 30 μοντελοδρόμια της χώρας δραστηριοποιούνται 450-500 άτομα. Από αυτούς το 15-20% πετάει scale. Άρα 80-100 άτομα. Πόσοι από αυτούς έχουν την δυνατότητα (δεν λέω για πρόθεση) να ασχοληθούν πιο σοβαρά?
    Το 30%? (που δεν ειναι τόσο). Από τους 25-30 πόσοι θέλουν να λάβουν μέρος σε αγώνες? Το 30%?
    Άρα πόσοι μένουν? 7-10 άτομα. Οσες ακρηβώς είναι και οι συμμετοχές που έχετε κάθε χρόνο. Απλά πράγματα.
    ΦΤΙΑΧΤΕ ΜΟΤΕΛΟΔΡΟΜΙΑ, ΦΤΙΑΧΤΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ, ΦΙΑΧΤΕ ΝΕΟΥΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΕΣ και σε 10 χρόνια θα έχετε 500 συμμετοχές. 
    Πάτε στους χώρους που πετάει ο κόσμος και ενημερώστε τους, δώστε τους τεχνογνωσία για την δημιουργία συλλόγων και μοντελοδρομίων, οργανώστε συναντήσεις (ΟΧΙ αγώνες), κάντε ημερίδες, διεκδικήστε χρήματα από το υπουργείο-τους δημους (με σοβαρό πρόγραμμα όχι με κουραφέξαλα), ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΣΤΟΧΟΥΣ. Κάντε επαφές με ανθρώπους του εξωτερικού που ξέρουν τον τρόπο. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕΕΕΕΕΕΕΕ
    Από τις καρέκλες και τις σφραγίδες μοντελισμός και αγώνες δεν γίνονται.
    Τα πα εγώ ε! Thumbs up


    Γιάννη,
    επειδή συμβαίνει να γνωριζόμαστε και έχω γνώση του (πολύ καλού) χαρακτήρα σου, δεν θα παρεξηγήσω τον χαραχτηρισμό "για τα πανηγύρια". Θα σου επισημάνω όμως ότι όλη η παραπάνω απάντησή σου (αν και σε αρκετά σημεία με βρίσκει σύμφωνο) είναι εκτός θέματος. Διότι κανένα από τα παραπάνω σχόλιά σου δεν απαντά στο γιατί πριν από 10 χρόνια οι αγώνες scale είχαν τριπλάσιες και βάλε συμμετοχές. Υπήρχαν τότε περισσότερα ή λιγότερα μοντελοδρόμια; Περισσότεροι ή λιγότεροι σύλλογοι; Ήταν άλλοι οι επαϊοντες του αερομοντελισμού ή περίπου οι ίδιοι;
     Ως αντιπρόεδρος club με δικό του μοντελοδρόμιο, εδώ και μερικούς μήνες έχεις στα χέρια σου πρόταση δική μου για διεξαγωγή συνάντησης scale στο μοντελοδρόμιο του "ΕΡΜΗ".
    Τώρα επί του θέματος, θέλω ειλικρινά να μάθω τους λόγους για τους οποίους δεν συμμετέχουν τόσοι καλοί μοντελιστές που το έκαναν στο παρελθόν. Η κουβέντα γίνεται για να δούμε πως μπορούμε να τους ξαναφέρουμε. Όσο για καινούριους, ήδη κόλλησαν το μικρόβιο 2-3 τα τελευταία δύο χρόνια.
    Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #35 στις: Κυριακή, 19 Οκτ 2014, 14:57:28 »

    και εγώ με τη σειρά μου, αν και βρίσκω τα γραφόμενα του Mogolos σωστά επί της γενικότερης ουσίας για το παρόν και το μέλλον του χόμπυ, διαφωνώ επί τηε ειδικότερης ουσίας για το θέμα του scale...

    Δεν φταίει η έλλειψη μοντελοδρομίων ή συλλόγων. Παλαιότερα υπήρχαν 20 συμμετοχές. Είχαμε παραπάνω μοντελοδρόμια? Παραπάνω συλλόγους?

    Το μόνο που υπήρχε παραπάνω ήταν άτομα που ήθελαν αν ασχοληθούν. Τώρα απλά δεν θέλουν. Ή δεν θέλουν να μπουν στη διαδικασία. Δεκτό και σεβαστό το τελευταίο. Η ερώτηση είναι, για πιοιό λόγο δεν θέλουν...

    Όπως δεκτή και σεβαστή η άποψη του Κώστα Μαρκόπουλου, (που έχει αποδείξει ότι θα μπορούσε κάλλιστα να σταθεί σε αυτό το επίπεδο των αγώνων). Διαφωνώ στο ότι οι αγώνες δεν οδηγούν σε βελτίωση. Εκτός αν πιστεύουμε ότι είμαστε οι καλύτεροι και δεν έχουμε να μάθουμε από τον ανταγωνισμό / συναγωνισμό. Από προσωπική εμεπιρία το λέω, όταν είδα τι έφτιαχναν οι άλλοι από κοντά, κατάλαβα πόσο μακριά ήμουν από αυτό που πίστευα.

    Συμφωνώ βέβαια ότι συμμετέχει όποιος θέλει, και όχι με το ζόρι.

    Γενικότερα μιλώντας, όταν κάποιος έχει "κόλλημα" με το scale, δεν θα έπρεπε να τον ενδιαφέρει αν είναι αγώνες ή απλή συνάντηση. Δεν έχουμε δα και τόσα events ώστε οι αγώνες να θεωρούνται κάτι ελιτίστικο...

    Θα επιμείνω, ρίχνοντας και λάδι στη φωτιά, ότι έχουμε αρχίσει και τεμπελιάζουμε...Χωρίς να παραγνωρίζω και την οικονομική κρίση που κόβει κάθε διάθεση για κάτι τόσο απαιτητικό όσο η κατασκευή ενός scale μοντέλου...

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    CMarkop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.208



    « Απάντηση #36 στις: Δευτέρα, 20 Οκτ 2014, 11:54:23 »

    Λοιπόν,
    Πρώτα από όλα μπράβο Παντελή γιατί έχεις ανοίξει μια ωραία κουβέντα εδώ και μιας και μπορούν να την βλέπουν άτομα από όλη την Ελλάδα, ίσως τελικά να βγει κάτι καλό.
    Θα συμφωνήσω επίσης στο ότι scale μοντέλο σημαίνει ακριβές αντίγραφο του πραγματικού, όμως μην ξεχνάμε κάτι. Ένα αερομοντέλο είναι από μόνο του ένα αληθινό αεροπλάνο απλά με μικρό μέγεθος. Και για τον λόγο αυτό έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες και ανάγκες (κατασκευαστικές και δομής, μηχανικές, αεροδυναμικές). Σίγουρα κάποια στιγμή κάπου θα κάνεις συμβιβασμούς, ιδίως αν είναι κάτι περίπλοκο. Αλλιώς  ή θα πρέπει να ξοδέψεις πάρα πολλά χρήματα σε ειδικές κατασκευές και εξεζητημένους κινητήρες  κλπ, ή θα σου πάρει 5+ χρόνια (υπερβάλω λίγο) για να το ολοκληρώσεις. Και στις δύο περιπτώσεις πιστεύω ότι θα το σκεφτόσουν δύο φορές να το κατεβάσεις σε αγώνες. Και ιδίως αν εσύ κάνεις όλη αυτή τη δουλειά και δίπλα σου κάτσει ένας με ένα απλό σε κατασκευή και πτήση μοντέλο (και εδώ έρχομαι και στα παρατράγουδα που είπα πριν) και με σπασμένο spinner!  Ναι, το είδα και αυτό! Και με χάλασε τόσο πολύ που ενώ σκεφτόμουν να δοκιμάσω να πάρω και εγώ μέρος για την εμπειρία που ίσως και να με «κόλλαγε», απλά γύρισα την πλάτη στους αγώνες και δεν ήθελα πια ούτε σαν θεατής να παρευρεθώ. Και εδώ (για εμένα) φταίει καθαρά η ομοσπονδία (διορθώστε με αν κάνω λάθος). Καλά αυτός ο «μοντελιστής», είχε το θράσος (συγνώμη αλλά μόνο έτσι μπορώ να το πω) να στήσει το μοντέλο του δίπλα σε απίστευτες κατασκευές που τα παιδιά είχαν βάλει αν όχι χιλιάδες, τουλάχιστον εκατοντάδες ώρες ενώ αυτός δεν έδωσε 5 – 10 ευρώ να πάρει ένα spinner (γιατί μιλάμε για ένα απλό εμπορίου και όχι κάποιο που να θέλει  ειδική κατασκευή) και δεν αφιέρωσε και 10 λεπτά από την ζωή του για να το αλλάξει. Τι έγινε τελικά; Όχι απλά δεν του είπαν να το αντικαταστήσει ή αλλιώς  να τα μαζέψει, αντιθέτως βγήκε και πρώτος!!!! (προφανώς γιατί έκανε καλές πτήσεις. Αλλά το ένα αναιρεί το άλλο; Για αγώνες scale δεν μιλάμε; Για κατασκευές δηλαδή; Αν ήταν ακροβατικά ή ανεμόπτερα ή κάτι άλλο που τα κριτήρια είναι διαφορετικά  να το καταλάβω)
    Όσο για την  βελτίωση, αν θέλει κάποιος να βελτιωθεί θα το κάνει ούτως ή άλλως, βλέποντας κατασκευές είτε εδώ (έχουμε ανθρώπους και εδώ που κάνουν καταπληκτικές δουλειές) είτε, ακόμη περισσότερο, από το εξωτερικό. Εμείς καταφέραμε και βελτιωθήκαμε (όσο τα κατάφερε ο κάθε ένας από εμάς) σε μια εποχή που δεν υπήρχε ούτε internet (ούτε PC βασικά δεν υπήρχαν!) βλέποντας και ζηλεύοντας αυτά που τότε έκαναν άλλοι, αλλά και στο εξωτερικό που τα βλέπαμε στα περιοδικά. Επίσης όμως οι περισσότερες βελτιώσεις γίνονται στην κουβέντα μεταξύ φίλων (και κατασκευαστικά και πτητικά, έτσι τουλάχιστον κάναμε εμείς κάποτε). Όταν για παράδειγμα κάποιος φτιάχνει ένα νέο μοντέλο και το φέρνει για πτήση, δεν φτάνει μόνο να λέμε ααα! Τι ωραίο! Και μετά από πίσω από την  πλάτη του, σε μορφή κουτσομπολιού σε άλλους να επιδεικνύουμε τα (κατά εμάς) λάθη του (δυστυχώς μου έχει συμβεί και αυτό!). Σε φιλικό περιβάλλον πάντα λέει ο ένας στον άλλο τι θα μπορούσε να κάνει για κάποια βελτίωση.
    Το καταλαβαίνω ότι οι αγώνες  θα σε πιέσουν να είσαι όσο πιο ακριβής γίνετε και να μην κάνεις συμβιβασμούς ώστε να φτάσεις στο «απόλυτο», απλά πιστεύω ότι δεν είναι και η αναγκαία συνθήκη. Αυτό μπορείς να το κάνεις και από μόνος σου αν θες. Άλλωστε, ο άλλος πήγε με σπασμένο spinner (ενώ άλλοι κοιτάνε να μην φύγει η διάμετρος των τροχών ούτε χιλιοστό και χάσουν βαθμούς) και δεν έγινε τίποτα! (άραγε έτσι να είναι και το πραγματικό;)
    Και ναι, για μένα αγώνες είναι ανταγωνισμός και αν θέλετε και αυτοπροβολή. Πράγμα που δεν το θέλουν όλοι οι άνθρωποι και δεν μπορούμε να τους κατηγορήσουμε για αυτό. Δεν θα μπω στην λογική να απαντάω σε ερωτηματολόγια και ξαφνικά να βρεθώ να προσπαθώ να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας. Να βγω δηλαδή και απολογούμενος; Με κάθε σεβασμό κ. Γιάννη (γιατί γνωρίζω καλά την προσφορά σας) εμείς δεν βάλαμε ερωτηματολόγια για να μας πουν αυτοί που θέλουν τους αγώνες γιατί τους θέλουν. Απλά το δεχόμαστε και το σεβόμαστε. Δέχομαι την αρχική πρώτη σας δήλωση που είπατε να πουν οι scale-αδες γιατί δεν συμμετέχουν και αυτός ακριβώς ήταν ο λόγος που αποφάσισα να πάρω μέρος στην κουβέντα. Να δεχτώ κάποια έρευνα (όπως άτυπα ξεκίνησε εδώ ο Παντελής ή από κάποιο επίσημο φορέα)  για να βρεθούν οι λόγοι του «προβλήματος», ναι και πολύ ευχαρίστως. 
    Και γιατί λέω ότι είναι ανταγωνισμός και αυτοπροβολή; Γιατί να υπάρχουν κυπελάκια, βραβεία, φωτογραφίες κλπ; Για να τα βάλουμε στο σύνθετο μαζί με το σεμεδάκι της μαμάς και όταν έρχεται κάποιος φίλος ή συγγενής να διαφημιζόμαστε; Και να λέμε «κοίτα βγήκα πρώτος ή δεύτερος ή…  άρα είμαι καλύτερος από τους άλλους;»
    Γιατί δεν δοκιμάζουμε κάτι άλλο; Να γίνουν αγώνες χωρίς κύπελλα, χωρίς φωτογραφίες των μοντελιστών και ποιος βγήκε πρώτος ή δευτερος. Μόνο των μοντέλων (αυτά δεν μας ενδιαφέρουν στην τελική;) και τα αποτελέσματα να είναι της μορφής (πίνακας): καθαρά στατική βαθμολογία και πτήσης. Έτσι λοιπόν θα δείξει ποιο μοντέλο είναι πιο σωστά κατασκευασμένο και ποιο πέταξε πιο καλά (το οποίο βέβαια εξαρτάται και από τον χειριστή). Αν δεν κάνω λάθος και στο εξωτερικό πολλές φορές άλλος είναι ο κατασκευαστής και άλλος ο πιλότος ενός μοντέλου. Οπότε το ΜΟΝΤΕΛΟ πια δείχνει την μέγιστη απόδοσή του. Και για όλα αυτά να μας ενδιαφέρουν μόνο τα μοντέλα, όχι οι άνθρωποι. Άλλωστε, όταν κατεβάζουμε το μοντέλο μας μια απλή Κυριακή όλοι μαθαίνουν ποιος το έχει φτιάξει.
    Ο κόσμος ακόμη ενδιαφέρεται.  Έχετε προσέξει ότι στις εκδηλώσεις και συναντήσεις  scale μοντέλων εξακολουθεί να έρχεται και να λαμβάνει μέρος μεγάλος αριθμός ατόμων; Ότι έρχονται και πολλοί θεατές που έχουν το μικρόβιο και ψάχνουν την ευκαιρία να ξεκινήσουν; Εντάξει, έχουμε μειωθεί λίγο λόγω κρίσης φαντάζομαι, αλλά εξακολουθούμε να είμαστε αρκετοί. Δεν έχει καμία σχέση με τις απώλειες των αγώνων. Και πόσοι πάνε σαν απλοί  (στο άσχετο) θεατές στους αγώνες; Όχι πολλοί, σωστά;
    Άρα μήπως τελικά φταίει ο τρόπος που γίνονται; Σε αυτό βέβαια πιστεύω ότι έχει «βοηθήσει» και η άτιμη κρίση. (Γιατί κακά τα ψέματα, αν ήθελα να πάρω μέρος και να πρέπει να ταξιδέψω την μισή Ελλάδα την σήμερον ημέρα θα το σκεφτόμουν πολύ. Δεν βάζω μέσα στα έξοδα το μοντέλο γιατί αυτό το έχεις φτιάξει ήδη υποτίθεται. Αν και αν θέλεις να πάρεις μέρος σε αγώνες πρέπει να προπονείσαι συχνά οπότε και άλλα έξοδα).
    Οπότε είναι θέμα τι θέλουμε να αναπτύξουμε; Τον scale μοντελισμό ή τους αγώνες scale; Μάλλον πρέπει να τα πάρουμε με την σειρά. Όπως λένε και παραπάνω τα παιδιά, εκδηλώσεις και αύξηση των scale-άδων αν καταφέρουμε , θα έρθει και το δεύτερο.
    Άντε, πάλι ολόκληρη έκθεση έγραψα!
    Πάω για βιβλίο σε λίγο!
    Πάντα φιλικά και με την καλύτερη διάθεση,
    Μαρκόπουλος Κώστας.
    Καταγράφηκε

    μοντελισμός = κατασκευή._
    GMeskos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 336



    « Απάντηση #37 στις: Δευτέρα, 20 Οκτ 2014, 19:06:20 »


    Όταν σέ διήμερο άγώνα scale Σάββατο στατική Κυριακή πτήσεις,καί έρχεται ό όποιοσδήποτε τήν Κυριακή γιατί δέν πρόλαβε
    καί τόν περνάνε στατική
    Όταν στήν στατική τό μοντέλο  τό περνάει ό κατασκευαστής καί τήν άλλη μέρα τό πετάει ένας άπό τούς χθεσινούς κριτές
    βγαίνει δεύτερο καί παίρνει τό δεύτερο κύπελο
    Όταν σέ πτήση ό πιλότος άντί γιά όριζόντιο όκτώ κάνει κάτι πού μοιάζει μέ....32 1/4 καί οί κριτές βάζουν 8 μέ άριστα τό 10
    Όταν τό μοντέλο πετάει έκτός box καί άκούς άπό κριτή " έλα μωρέ τόσο κόπο έκανε
    Όταν έπί χρόνια βλέπεις Πατέρα κριτή καί γιό άγωνιζόμενο,πράγμα νόμιμο άλλά γιά μένα όχι ήθικό(Σέ δικαστήριο ό πρόεδρος
    ή όποιος παράγων τής δίκης έχει τήν παραμικρή σχέση μέ τόν κατηγοπούμενο ζητάει μόνος του τή έξαίρεσή του)
    Όταν βλέπεις ότι οί έπιτροπές άερομοντελισμού καί κατ΄έπέκταση ή Όμοσπονδία δέν ένδιαφέρονται ούτε κά γιά πρόταση
    διοργάνωσης ένός έστω καί ένός άνθυποσεμιναρίου.Καί διάφορα άλλα...
    Θέλει πολύ νά θυμηθείς τόν Γιάννη Ντουνιά καί νά πείς" Θά πάω στήν ζούγκλα μέ τόν Ταρζάν"
    Καταγράφηκε

    SO MANY PLANES,SO LITTLE TIME!!
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #38 στις: Δευτέρα, 20 Οκτ 2014, 21:37:45 »


    Όταν σέ διήμερο άγώνα scale Σάββατο στατική Κυριακή πτήσεις,καί έρχεται ό όποιοσδήποτε τήν Κυριακή γιατί δέν πρόλαβε
    καί τόν περνάνε στατική
    Όταν στήν στατική τό μοντέλο  τό περνάει ό κατασκευαστής καί τήν άλλη μέρα τό πετάει ένας άπό τούς χθεσινούς κριτές
    βγαίνει δεύτερο καί παίρνει τό δεύτερο κύπελο
    Όταν σέ πτήση ό πιλότος άντί γιά όριζόντιο όκτώ κάνει κάτι πού μοιάζει μέ....32 1/4 καί οί κριτές βάζουν 8 μέ άριστα τό 10
    Όταν τό μοντέλο πετάει έκτός box καί άκούς άπό κριτή " έλα μωρέ τόσο κόπο έκανε
    Όταν έπί χρόνια βλέπεις Πατέρα κριτή καί γιό άγωνιζόμενο,πράγμα νόμιμο άλλά γιά μένα όχι ήθικό(Σέ δικαστήριο ό πρόεδρος
    ή όποιος παράγων τής δίκης έχει τήν παραμικρή σχέση μέ τόν κατηγοπούμενο ζητάει μόνος του τή έξαίρεσή του)
    Όταν βλέπεις ότι οί έπιτροπές άερομοντελισμού καί κατ΄έπέκταση ή Όμοσπονδία δέν ένδιαφέρονται ούτε κά γιά πρόταση
    διοργάνωσης ένός έστω καί ένός άνθυποσεμιναρίου.Καί διάφορα άλλα...
    Θέλει πολύ νά θυμηθείς τόν Γιάννη Ντουνιά καί νά πείς" Θά πάω στήν ζούγκλα μέ τόν Ταρζάν"


    "τον παιδικό μου φίλο
    παρέα με τον ελέφαντα
    να μην μου δίνουν ξύλο!"

    και η κουβέντα αποκτά ενδιαφέρον σε άλλη διάσταση (καφενείου)

    Πες μας κι'άλλα !
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 390


    « Απάντηση #39 στις: Δευτέρα, 20 Οκτ 2014, 23:50:15 »

    Κώστα (CMarcop),
    Η ανταγωνιστικότητα είναι στη φύση του ανθρώπου. Ακόμη και τα παιχνίδια ελευθέρου χρόνου (βλ. τάβλι, γκρινιάρης, μπιρίμπα κλπ) παίζονται ανταγωνιστικά και με φαινομενικό στόχο τη νίκη αλλά κατ΄ουσία τη διασκέδαση. Το αυτό ισχύει και για τους αγώνες scale. Εκτός και αν θα παρακολουθούσε κανείς έναν τελικό αγώνα mundial ποδοσφαίρου όπου  εξ αρχής θα ήταν γνωστό ότι δεν θα υπήρχε νικητής. Κάτι σαν φίλοι Ρονάλντο εναντίον φίλοι Ζιντάν. Είναι μια έκφανση  (ο ανταγωνισμός) της ανθρώπινης φύσης που υπάρχει παντού και προσδίδει ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε κάθε δραστηριότητα. Αν είναι καλό ή κακό δεν είναι το θέμα της κουβέντας αυτής. Επαναλαμβάνω ότι η ερώτησή μου δεν απευθύνεται σε εκείνους οι οποίοι εκ πεποιθήσεως δεν κάνουν κέφι τους αγώνες. Με γειά τους με χαρά τους. Δεν είναι υποχρεωτική η συμμετοχή για κανέναν.Ούτε ζητώ από κανέναν να απολογηθεί επειδή δεν συμμετέχει σε αγώνες. Προς Θεού.
    Για τα παρατράγουδα που λές. Ειλικρινά δεν θυμάμαι την περίπτωση με το spinner (πιθανόν να μην συμμετείχα τότε). Παρόλα ταύτα ένα σπασμένο spinner δεν είναι λόγος αποβολής από αγώνες παρά μόνο λόγος μείωσης στατικής βαθμολογίας.
    Πάντως και από τη δική σου απάντηση και από αυτή του κυρίου Μέσκου, καταλαβαίνω ότι το βασικότερο πρόβλημα που τίθεται μέχρι στιγμής είναι οι κριτές και πως αυτοί βαθμολογούν. Αυτό φυσικά δεν είναι κάτι καινοφανές και συμβαίνει σε όλα τα σπόρ των οποίων το αποτέλεσμα καθορίζεται από  τη βαθμολογία των κριτών. Θα ήθελα όμως επί του θέματος προτάσεις εκτός από αφοριστική κριτική. Πώς μπορεί να βελτιωθεί αυτός ο τομέας; Να  αλλάξουμε τους υπάρχοντες; (και με ποιούς;).  Να τους εκπαιδεύσουμε καλύτερα; Να καλέσουμε κριτές από το εξωτερικό; Μην ξεχνάτε ότι ο τίτλος του thread είναι: "ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ SCALE"
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #40 στις: Τρίτη, 21 Οκτ 2014, 07:15:37 »

    Κάποια χρονιά, σε ένα από τα Scale fly-in που έγινε στο μοντελοδρόμιο του Hobbybox, η ΕΑΑ προκήρυξε ένα άτυπο διαγωνισμό για το καλύτερο σε εμφάνιση scale.

    Ολοι οι παρευρισκόμενοι στο μοντελοδρόμιο έλαβαν από ένα φύλλο χρωματιστού χαρτιού.

    Το μόνο που είχαν να κάνουν, ήταν να επιλέξουν το μοντέλο που ξεχώριζε , κατά την κρίση τους, και να καρφώσουν το αντίστοιχο χαρτί στο πτερύγιο της έλικας.

    Το μοντέλο με τις περισσότερες προτιμήσεις έπαιρνε τα συγχαρητήριά μας. Δεν δώσαμε κύπελα.

    Παράλληλα ξεχωρίσαμε και το μοντέλο με την πιό scale πτήση. Εκεί την απόφαση πήρε μία άτυπη τριμελής επιτροπή της Ε.Α.Α.

    Απλός, αν και όχι τόσο δίκαιος συναγωνισμός. Και όμως κανείς δεν παραπονέθηκε, αντιθέτως έλεγαν τι ωραία που έγινε.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #41 στις: Τρίτη, 21 Οκτ 2014, 08:48:18 »

    Κάποια χρονιά, σε ένα από τα Scale fly-in που έγινε στο μοντελοδρόμιο του Hobbybox, η ΕΑΑ προκήρυξε ένα άτυπο διαγωνισμό για το καλύτερο σε εμφάνιση scale.

    Ολοι οι παρευρισκόμενοι στο μοντελοδρόμιο έλαβαν από ένα φύλλο χρωματιστού χαρτιού.

    Το μόνο που είχαν να κάνουν, ήταν να επιλέξουν το μοντέλο που ξεχώριζε , κατά την κρίση τους, και να καρφώσουν το αντίστοιχο χαρτί στο πτερύγιο της έλικας.
    ...

    And the winner was...



    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 596


    « Απάντηση #42 στις: Τρίτη, 21 Οκτ 2014, 09:51:30 »

    ..........άδικο-άδικο!!!!!!με τέτοιο μοντέλο ο Αργύρης "είχε βάλει γκόλ από τα αποδυτήρια"....... που να τον συναγωνιστείς ;

    εάν πρώτα ο θεός και ΜΑΚΑΡΙ να πάνε όλα καλά πετάξει και το "second edition" τότε "κλάφτα Χαράλαμπε"! ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ σε αγώνα scale....οπότε τι λέμε......
    Καταγράφηκε
    mastoras
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 926



    WWW
    « Απάντηση #43 στις: Τρίτη, 21 Οκτ 2014, 09:59:15 »


    Ο κόσμος ακόμη ενδιαφέρεται.  Έχετε προσέξει ότι στις εκδηλώσεις και συναντήσεις  scale μοντέλων εξακολουθεί να έρχεται και να λαμβάνει μέρος μεγάλος αριθμός ατόμων; Ότι έρχονται και πολλοί θεατές που έχουν το μικρόβιο και ψάχνουν την ευκαιρία να ξεκινήσουν;


    Η αλήθεια είναι ότι πάντα τα scale τραβούν το ενδιαφέρον του κόσμου. Τι καλύτερο απο το να θαυμάσει κανείς απο κοντά ένα αντίγραφο υπο κλίμακα ενός πραγματικού αεροπλάνου.
    Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν παντού αυτές οι ευκαιρίες. Τα τελευταία χρόνια οι εκδηλώσεις και οι αγώνες των scale αερομοντέλων γίνονται στην Λάρισα και στο Ακραίφνιο.
    Στην Β Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Θεσσαλονίκη έχουμε να δούμε scale απο το 2006 και αυτό σε μορφή τοπικής εκδήλωσης.

    Δεν θα ήταν μια καλή πρόταση για την ανάπτυξη των αγώνων scale οι επόμενοι πανελλήνιοι να γίνουν σε κάποιο σημείο στην Β Ελλάδα ?

    Θα μπορούσαν οι αερομοντελιστές των scale, αθλητές και απλοί συμμετέχοντες από την κεντρική και νότια Ελλάδα να έμπαιναν στην διαδικασία της μεγάλης αυτής μετακίνησης ώστε να βοηθήσουν  με την παρουσία τους και την συμμετοχή τους  την ανάπτυξη των αγώνων scale ?

    Καταγράφηκε

    Οταν θέλεις να πας κάπου γρήγορα πήγαινε μόνος σου, όταν θέλεις να πας κάπου μακρυά πήγαινε με άλλους
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.756



    WWW
    « Απάντηση #44 στις: Τρίτη, 21 Οκτ 2014, 12:46:28 »

    ..........άδικο-άδικο!!!!!!με τέτοιο μοντέλο ο Αργύρης "είχε βάλει γκόλ από τα αποδυτήρια"....... που να τον συναγωνιστείς ;

    εάν πρώτα ο θεός και ΜΑΚΑΡΙ να πάνε όλα καλά πετάξει και το "second edition" τότε "κλάφτα Χαράλαμπε"! ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ σε αγώνα scale....οπότε τι λέμε......

     GrinΤο μόνο γκόλ που θυμάμαι οτι έβαλα, ήταν στο χώμα  Grin αλλά που θα πάει ευελπιστώ να το κάνω να πετάξει. Εχει ένα τόνο ρίσκο και το ξέρω καλά! Grin
    Υπερβολές είναι δύσκολο προτζεκτ και οχι ιδανικό για αγώνες Δάκρυ Δάκρυ Το καλό το αερπλάνο είναι αυτό που πάει σπιτι! Grin
    Μπορεί να εντυπωσιάζει επειδη είναι λίγο space Galactica  Grin αλλά υπάρχούν πολλά αλλα κορυφαία scale μοντέλα που εναι κρίμα να μην τα βλέπουμε ! Δάκρυ
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 7     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ SCALE
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.