Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.199 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 10:14:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 10:14:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:40]

    από afilos
    [Χθες στις 21:49]

    [Χθες στις 21:25]

    από afilos
    [Χθες στις 14:52]

    από hpergm
    [Χθες στις 10:46]

    [Χθες στις 07:32]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304199
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 34
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 56
    Συνολικά: 58
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 29 30 31 [32] 33 34 35 ... 37     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc  (Αναγνώστηκε 125794 φορές)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.044



    « Απάντηση #465 στις: Σάββατο, 18 Απρ 2015, 09:59:29 »

    Χρωστάμε και μερικές κοντινές από το τελειωμένο cockpit...
    Φαίνονται και οι "σκουριασμένες" εξατμίσεις - ελπίζουμε να πείθουν... Undecided


    * DSC_4551.jpg (24.62 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 582 φορές.)

    * DSC_4553.jpg (28.65 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 548 φορές.)

    * DSC_4552.jpg (31.39 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 593 φορές.)

    * DSC_4556.jpg (56.17 KB, 426x640 - εμφανίστηκε 558 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.044



    « Απάντηση #466 στις: Σάββατο, 18 Απρ 2015, 10:10:39 »

    Έκτορα συμφωνώ ότι το weathering στα φτερά κυρίως στην περιοχή κοντά στην άτρακτο πρέπει να γίνεται με το μοντέλο μονταρισμένο. Ιδίως εάν κάνεις κάπνες στα φτερά από τις εξατμίσεις οπότε και πρέπει να υπάρχει η ρόη των καυσαερίων που γλύφει πάνω στην άτρακτο και το φτερό...Ξέχασα να σου πω όσο έβαφες (αν και εύκολα μπορείς να το κάνεις και τώρα, αφού έχεις τα χρώματα) να κολλήσεις φύλλα αλουμινοταινίας κομμένα σε σχήματα των πάνελ ώστε να προσθέσεις και λίγο τρισδιάστο εφέ στα κατά τα άλλα πολύ μονότονα φτερά μας...Οπότε μετά τα βάφεις και ξεφτίζεις και το χρώμα πολύ πιο φυσικά στα σημεία που θες...

    Παναγιώτη, φυσικά και πήγαμε στο thread σου να ξαναθυμηθουμε τί έκανες στο φτερό και εσύ.. Έχοντας αναγκαστεί να ξαναπεράσουμε το φτερό 4 φορές με αρκετά διαλυμένο χρώμα μέχρι να γίνει ΟΚ, αποφασίσαμε να μην το ρισκάρουμε βαψίματα/τρεξίματα πάνω με αλουμινοταινίες και να κάνουμε τα φαγώματα με το μαρκαδοράκι - που βασικά φαίνεται να δουλεύει καλά..

    Επισυνάπτουμε και το κοντινό που ζήτησες... Είναι τόσο εύκολο να γίνει και να "δείξει" που εκπλαγήκαμε..! Βέβαια, βοηθά και το γεγονός ότι τα ailerons είναι "χτιστά" με τα σωστά διάκενα. Βασικά, το κόλπο είναι να βάλεις πολύ λίγο/αραιωμένο χρώμα και να το σταματήσεις στο πρώτο πάσο - από μακριά το μάτι "συμπληρώνει" την ψευδαίσθηση με αληθοφάνεια.

    Σημ. Στο πρώτο πάσο πάντα φαίνεται λίγο, αλλά το μάτι μας είναι συνηθισμένο στο flat φόντο και παίρνει ώρα να δώσει "σήμα" στον εγκέφαλο.. Εμείς την πατήσαμε από αυτό - μας φάνηκε "λίγο" στην αρχή και προχωρήσαμε να βάλουμε πάνω περισσότερο από ότι χρειάζονταν.. Μαθαίνουμε..  angel

    Και μια φωτό ακόμα από τις εξατμίσεις - στην προηγούμενη είναι out of focus..


    * 2015-04-18 10.06.44.jpg (31.62 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 564 φορές.)

    * 2015-04-18 10.19.56.jpg (23.68 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 553 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 18 Απρ 2015, 10:25:50 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.044



    « Απάντηση #467 στις: Σάββατο, 25 Απρ 2015, 01:07:55 »

    Αφότου παλαιώσαμε το φτερό, δέσαμε το αεροπλάνο για ένα run-up... Τελειώνουν οι δικαιολογίες σιγά-σιγά!


    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Απρ 2015, 08:14:36 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #468 στις: Σάββατο, 25 Απρ 2015, 22:09:45 »

    Απίστευτος ήχος!!!
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.044



    « Απάντηση #469 στις: Κυριακή, 26 Απρ 2015, 20:38:44 »

    Παναγιώτη, ευχαριστούμε - και ναί, πήγαμε για τον καλύτερο δυνατό ήχο (ήτανε καημός μας!)  Wink

    Πρίν την παρθενική, μερικά λόγια για το ζύγισμα. Μας προβλημάτισε αρκετά διότι το αεροπλάνο είναι πολύ βαρύ για να μπει επάνω σε CG Machine, ενώ η κλασσική λύση με τα ακροδάκτυλα δε δίνει αρκετή ακρίβεια (το δοκιμάσαμε, ξαπλωμένοι στο πάτωμα - η πάνω επικάλυψη της balsa πήγε να μας μείνει στο χέρι).

    Για την τελική λύση, χρωστάμε ένα ευχαριστώ λοιπόν στο φίλο Αργύρη ο οποίος μας περιέγραψε πως ζύγισε το Shinden του χρησιμοποιόντας λεπτή μεσινέζα περνώντας την από τη ρίζα/σέλλα. Μικρή τροποποίηση της ιδέας, από πλευράς μας: μαρκάραμε το CG που λέει το Manual πάνω στο φτερό, περάσαμε σύρμα για pull-pull μεταξύ σέλλας και φτερού, δέσαμε το αεροπλάνο και με τα σκέλη μαζεμένα (αυτό συνεισφέρει στη δυναμική μετακίνηση του κέντρου βάρους λίγο πίσω) απλά σηκώσαμε το όλο σύνολο από το συρματόσχοινο για μερικά εκατοστά παρακολουθώντας την κλήση της ατράκτου.

    Το θετικό είναι ότι η ακρίβεια της μέτρησης είναι πολύ μεγάλη (όσο και το πάχος του συρματόσχοινου, δηλ. 0.3mm), αλλά "κόβει" τα χέρια (μπορεί και τη σέλλα, εάν αυτή δεν είναι ενισχυμένη)...

    Τελοσπάντων, το manual έλεγε 139mm, εμείς ζυγίσαμε στα 137mm (δηλ. λίγο μπροστά) χωρίς καθόλου εξτρά βάρος  Cheesy.
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    coyote216
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 610



    « Απάντηση #470 στις: Κυριακή, 26 Απρ 2015, 21:29:53 »

    Καλή επιτυχία με την παρθενική σίγουρα θα είναι οπτικοακουστικό υπερθέαμα Thumbs up
    Καταγράφηκε

    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #471 στις: Κυριακή, 26 Απρ 2015, 21:34:04 »

    Έκτορα ακριβώς αυτός είναι ο τρόπος που είχα κάνει εγώ το αρχικό ζύγισμα. Με κλωστή (από κουβαρίστρα κεντήματος) περνώντας την ανάμεσα από τη σέλα και το φτερό. Στην περίπτωσή μου η άτρακτος είναι εποξική οπότε είχε αρκετή αντοχή. Βέβαια μετά συζητώντας το εδώ με τα υπόλοιπα παιδιά μου είπαν να το ζυγίσω ανάποδα οπότε στράφηκα στη λύση του δαχτύλου!! αλλά τελικά από ότι έδειξε δεν υπήρξε ιδιαίτερη διαφορά. Περιμένω στην επόμενη πτήση να κάνω και ένα "δυναμικό" ζύγισμα για να το επιβεβαιώσω.
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.044



    « Απάντηση #472 στις: Κυριακή, 26 Απρ 2015, 22:16:48 »

    Καλή επιτυχία με την παρθενική σίγουρα θα είναι οπτικοακουστικό υπερθέαμα Thumbs up

    Κυριάκο, αναμένουμε το ωραίο H1 και εμείς από την πλευρά μας. Και για να λέμε και του στραβού το δίκιο, ο Kurt Tank εμπνεύστηκε από το H1 για να σχεδιάσει το FW190...
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.044



    « Απάντηση #473 στις: Κυριακή, 26 Απρ 2015, 22:22:22 »

    Λοιπόν, από την παρθενική σήμερα:
    1. Δεν το πήραμε στο χέρι (ακόμα)  Ανεση
    2. Είναι λίγο πισώβαρο  worry
    3. Δύσκολο στην τροχοδρόμηση λόγω ελατηρίων ουραίου  Sad
    4. Δείχνει αρκετά αληθοφανές στον αέρα  Χαμόγελο
    5. Έρχεται σχετικά άνετα - χρειαζόμαστε λίγο ακόμα εμπειρία για να το φέρουμε ακόμα πιο αργά  angel
    6. Η FG-60 δείχνει αρκετή, και ακούγεται τρέλλα...  Cheesy
    7. Έχουμε παράσημο (φυσικά) στο δεξί φτερό/κάτω μέρος - το πετάξαμε με πλάγιο...  idiot2
    8. Πρέπει να τσεκάρουμε και το δεξί σκέλος για στραβώματα ή ραγίσματα..  Undecided

    Κατά τα άλλα... καλά!


    * DSC_4557.jpg (55.14 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 338 φορές.)

    * DSC_4558.jpg (53.66 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 350 φορές.)

    * DSC_4561.jpg (54.56 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 357 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 26 Απρ 2015, 22:47:05 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    coyote216
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 610



    « Απάντηση #474 στις: Κυριακή, 26 Απρ 2015, 22:37:08 »




    Κυριάκο, αναμένουμε το ωραίο H1 και εμείς από την πλευρά μας. Και για να λέμε και του στραβού το δίκιο, ο Kurt Tank εμπνεύστηκε από το H1 για να σχεδιάσει το FW190...

    Έκτορα αν και κανένας δεν το έχει παραδεχτεί επίσημα, το Η-1 ήταν βάση για πολλά αεροπλάνα με χαρακτηριστικό  παράδειγμα το zero.
    Καταγράφηκε

    coyote216
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 610



    « Απάντηση #475 στις: Κυριακή, 26 Απρ 2015, 22:42:51 »

    Λοιπόν, από την παρθενική σήμερα:
    1. Δεν το πήραμε στο χέρι (ακόμα)  Ανεση
    2. Είναι λίγο πισώβαρο  worry
    3. Δύσκολο στην τροχοδρόμηση λόγω ελατηρίων ουραίου  Sad
    4. Δείχνει αρκετά αληθοφανές στον αέρα  Χαμόγελο
    5. Έρχεται σχετικά άνετα - χρειαζόμαστε λίγο ακόμα εμπειρία για να το φέρουμε ακόμα πιο αργά  angel
    6. Η FG-60 δείχνει αρκετή, και ακούγεται τρέλλα...  Cheesy
    7. Έχουμε παράσημο (φυσικά) στο δεξί φτερό/κάτω μέρος - το πετάξαμε με πλάγιο...  idiot2

    Κατά τα άλλα... καλά!

    Άρα πήγαν όλα καλά Thumbs up όλα αυτά (2,3,5,7) είναι αστεία και διορθώνονται εύκολα  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #476 στις: Δευτέρα, 27 Απρ 2015, 06:35:10 »

    Μπράβο Kurt ... συγνώμη, Έκτωρα!

    Συνέντευξη με τον Erich να μας πει εντυπώσεις στον αέρα;

    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.044



    « Απάντηση #477 στις: Δευτέρα, 27 Απρ 2015, 07:04:01 »

    Και το απαραίτητο video...

    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 596


    « Απάντηση #478 στις: Δευτέρα, 27 Απρ 2015, 07:18:15 »

    ΜΠΡΑΒΟ!!!!! ΕΚΤΟΡΑ  Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Συγχαρητήρια!Φοβερό!... σου εύχομαι να το χαρείς!
    Χαίρομαι ιδιαίτερα που μετά απο τόση δουλειά που του έκανες, δεν έκανες πίσω και το σήκωσες στον αέρα!
    Τα νέα αυτά ( φωτογραφίες - βίντεο ) είναι ο,τι πρέπει για ένα δύσκολο Δευτεριάτικο πρωινό  buck2
    Καταγράφηκε
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #479 στις: Δευτέρα, 27 Απρ 2015, 09:20:03 »

    Έκτορα άπαιχτος. Thumbs up
    Καλές πτήσεις να έχεις.
    Όταν λες ότι είναι δύσκολο στην τροχοδρόμηση λόγο ελατηρίου τι εννοείς?
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    Σελίδες: 1 ... 29 30 31 [32] 33 34 35 ... 37     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.