Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 06:10:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 06:10:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 83
    Συνολικά: 83
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 15 16 17 [18] 19 20 21 ... 37     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc  (Αναγνώστηκε 125949 φορές)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #255 στις: Τρίτη, 23 Δεκ 2014, 18:26:06 »

    Γεια σου Έκτορα , θα ήθελα να ρωτήσω ,υπάρχει λόγος που ψάχνεις τόσο hi-tech κόλλα? Την έχεις χρησιμοποιήσει στο παρελθόν? Ρωτάω από καθαρή περιέργεια γιατί αυτή η hysol είναι κόλλα ειδικών εφαρμογών , και δεν την έχει αναφέρει ξανά κάποιος
    σε μοντελιστική κατασκευή...

    Όπως λέει και ο φίλος flaperon παραπάνω, η Hysol χρησιμοποιείται κατά κόρον στα εποξικά μοντέλα για ένωση ξύλινων formers στην άτρακτο και βάσεων στα φτερά, κλπ.
    Δηλ. όπου χρειάζεται μεγάλη δύναμη αλλά και ένας βαθμός ελαστικότητας.

    Στο FW190 χρειάζεται μόνον για την κόλληση του plywood cowl ring στο cowl. Εκεί έχουμε μεγάλο βραχίωνα (μακρύ cowl) και προβλήματα κραδασμών.
    Έχουν παρατηρηθεί αστοχίες από άλλους στην κόλληση αυτή όταν χρησιμοποιείται κλασσική εποξική - μάλλον λόγω ακαμψίας της κόλλησης.

    Επειδή σκεφτόμαστε να βάλουμε φάνα μπροστά (όπως και το full scale), καταλαβαίνεις ότι εάν ξεπιάσει το cowl από το ring και κάτσει πάνω στη φάνα στις 6,000, θα τα μασήσει όλα - γης-μαδιάμ!

    Εάν έχει κάποιος εναλλακτικό υλικό κόλλησης με παρόμοια χαρακτηριστικά, ας μας συμβουλεύσει...


    * 800px-BMW_801D_Duxford.jpg (117.93 KB, 800x608 - εμφανίστηκε 377 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 23 Δεκ 2014, 19:41:04 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 596


    « Απάντηση #256 στις: Τρίτη, 23 Δεκ 2014, 19:37:43 »

    Γεια σου Έκτορα , θα ήθελα να ρωτήσω ,υπάρχει λόγος που ψάχνεις τόσο hi-tech κόλλα? Την έχεις χρησιμοποιήσει στο παρελθόν? Ρωτάω από καθαρή περιέργεια γιατί αυτή η hysol είναι κόλλα ειδικών εφαρμογών , και δεν την έχει αναφέρει ξανά κάποιος
    σε μοντελιστική κατασκευή...

    Όπως λέει και ο φίλος flaperon παραπάνω, η Hysol χρησιμοποιείται κατά κόρον στα εποξικά μοντέλα για ένωση ξύλινων formers στην άτρακτο και βάσεων στα φτερά, κλπ.
    Δηλ. όπου χρειάζεται μεγάλη δύναμη αλλά και ένας βαθμός ελαστικότητας.

    Στο FW190 χρειάζεται μόνον για την κόλληση του plywood cowl ring στο cowl. Εκεί έχουμε μεγάλο βραχίωνα (μακρύ cowl) και προβλήματα κραδασμών.
    Έχουν παρατηρηθεί αστοχίες από άλλους στην κόλληση αυτή όταν χρησιμοποιείται κλασσική εποξική - μάλλον λόγω ακαμψίας της κόλλησης.

    Επειδή σκεφτόμαστε να βάλουμε φάνα μπροστά (όπως και το full scale), καταλαβαίνεις ότι εάν ξεπιάσει το cowl από το ring και κάτσει πάνω στη φάνα στις 6,000, θα τα μασήσει όλα - γης-μαδιάμ!

    Εάν έχει κάποιος εναλλακτικό υλικό κόλλησης με παρόμοια χαρακτηριστικά, ας μας συμβουλεύσει...
    Έκτορα EPOXOL από NEOTEX εξίσου καλή και φθηνότερη
    Καταγράφηκε
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 286



    « Απάντηση #257 στις: Τρίτη, 23 Δεκ 2014, 19:51:18 »

    Αν θα βάλετε το μοτέρ της φωτογραφίας δεν θα πιάσει καλά η Epoxol..... buck2 Στριφογύρισμα ματιών
    Καταγράφηκε

    Always look on the bright side of life!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #258 στις: Τρίτη, 23 Δεκ 2014, 20:39:06 »

    Δημήτρη thanks. Ποιο grade;; (έχει πολλά!) Και πώς το βρίσκω;

    Chris...  Cheesy : Ίσα-ίσα - όσο πιο πολλοί κύλινδροι τόσο λιγότεροι κραδασμοί!  Grin

    Παραταύτα, λέμε τουλάχιστον να προσεγγίσουμε το fan της φωτογραφίας.

    Ιδού το εύρημα - όπως προείπαμε κατά τας γραφάς (κάτι σελίδες πρίν). Σήμερα πήγαμε να το δούμε in the flesh για να μετρήσουμε. Και:
    - Ο αφαλός πέφτει ακριβώς στο spinner backplate της TF - το οποίο είναι 4" ή 102mm σε διάμετρο (... Αργύρη) !!!  Cheesy

    - Η εξωτερική διάμετρος της φάνας είναι spot-on: η φάνα είναι 167mm ενώ το χείλος προσβολής του cowl έρχεται στα ~158mm. Όμως, το fan θα μπεί μέσα από το χείλος του cowl, προεκτεινόμενο 36mm πίσω από το spinner, οπότε no problem!   Thumbs up

    - Το πάχος του δίσκου επιτρέπει να πιαστεί στο πίσω μέρος του spinner backplate χωρίς να "ξυρίσει" μηχανή (ωστήρια κλπ)!  devil

    - Το σχήμα των πτερυγίων προσεγγίζει το scale (δεν είναι swept-back όπως άλλες φάνες του εμπορίου)..  Στριφογύρισμα ματιών

    - Μόνον η φορά του συγκεκριμένου μοντέλου ήταν τελικά λάθος - πάμε αύριο να δούμε τον αναρροφητικό τύπο (Α-50) αντί τον φυσητικό (C-50).

    Μιλάμε για lotto. Χρειαζόμαστε μόνον αρκετή (ακόμα) τύχη και ένα καλό μηχανουργό με τόρνο και διαιρέτη. Παντελήηη.....! Έρχομαι!

    A - και να αντέχει 6,500 στροφές...


    * 2014-12-23 14.30.08.jpg (21.74 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 352 φορές.)

    * 2014-12-23 14.29.54.jpg (28.26 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 364 φορές.)

    * 2014-12-23 14.29.49.jpg (23.83 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 344 φορές.)

    * 2014-12-23 14.29.38.jpg (21.18 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 342 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 23 Δεκ 2014, 20:53:12 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #259 στις: Τρίτη, 23 Δεκ 2014, 22:01:37 »

    Έκτορα ανυπομονώ να τη δω μονταρισμένη πάνω στον κινητήρα!!
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.756



    WWW
    « Απάντηση #260 στις: Τρίτη, 23 Δεκ 2014, 23:08:24 »

    Φίλε Εκτορα σούπερ!Για πές μας τι βάρος έχει μόνο το φαν?Για να υπολογίσω ξανα το ευαισθητο CG μου  GrinΕίναι αρκετά φλάτ το σημείο που θα πατήσει το back plate του σπινερ?
    Οσο αναφορά απο κόλα για μένα μετα απο πολλά τρελά τεστ κατέληξα μακράν --ριτηνη και cotton flocks( κομματάκια βαμβακι) τα βρίσκεις νεοτεξ!Ουτε με σκαρπέλο δεν ξεκολάει !Και ελαφρύ!Το εποξόλ είναι πολύ βαρύ υλικό γιατί είναι στόκος! buck2
    Βεβαια τρήψιμο με γιαλοχαρτο πριν καθάρισμα με ασετόν μετά και κόλημα.Επίσης περνάς και πανάκια κομματάκια μετά με ριτήνη! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 596


    « Απάντηση #261 στις: Τρίτη, 23 Δεκ 2014, 23:26:07 »

    Eκτορα δεν θα σου κόψει ισχύ αυτή η φάνα;
    επειδή είσαι ήδη 60 άρης radial 4χρονος , φοβάμαι μήπως στο τέλος αναγκαστείς να καταλήξεις σε σχετικά μικρή έλικα...ενώ το cowl του Α8 είναι αρκετά μεγάλο,
    εκτός και εαν το πετάς με δίφτερη οπότε δε θα έχεις θέμα.

    Όσο για την epoxol εάν πρόκειται να τη χρησιμοποιήσεις μπροστά στο cowl , το επιπλέον πρόσθετο βάρος (μην φανταστείς οτι θα είναι πολύ μεγαλύτερο απο τις άλλες κόλες μιλάμε για γραμμάρια η διαφορά ) θα σε βοηθήσει στο ζύγισμα (ενώ μάλλον θα χρειαστείς αρκετά γραμμάρια μπροστά επιπλέον βάρος).
    Ο φίλος Αλέξης με το ίδιο μοντέλο και με τον 84άρι radial saito και keleo , ζύγισε ακριβώς (χωρις βέβαια τη φάνα μπροστά) και χωρίς επιπλέον βάρος.     
    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #262 στις: Τρίτη, 23 Δεκ 2014, 23:43:55 »

    Φίλε Εκτορα σούπερ!Για πές μας τι βάρος έχει μόνο το φαν?Για να υπολογίσω ξανα το ευαισθητο CG μου  GrinΕίναι αρκετά φλάτ το σημείο που θα πατήσει το back plate του σπινερ?
    Οσο αναφορά απο κόλα για μένα μετα απο πολλά τρελά τεστ κατέληξα μακράν --ριτηνη και cotton flocks( κομματάκια βαμβακι) τα βρίσκεις νεοτεξ!Ουτε με σκαρπέλο δεν ξεκολάει !Και ελαφρύ!Το εποξόλ είναι πολύ βαρύ υλικό γιατί είναι στόκος! buck2
    Βεβαια τρήψιμο με γιαλοχαρτο πριν καθάρισμα με ασετόν μετά και κόλημα.Επίσης περνάς και πανάκια κομματάκια μετά με ριτήνη! Thumbs up

    Αργύρη, δεν ξέρω βάρος. Θα πρέπει να αγοράσω το βεντιλατέρ (ελπίζω αύριο) και να αφαιρέσω τη φάνα. Το σημείο στο οποίο θα πατήσει στο spinner θα πρέπει να είναι περιφερειακά αρκετά μακριά από το κέντρο, διότι κοντά το πλαστικό δεν είναι και τόσο flat (βλ φωτό). Επίσης, πρέπει να κάνει clear το drive flange της μηχανής, ακριβώς επειδή βιδώνεται από πίσω από το spinner και δε θέλουμε παρεμβάλλεται μεταξύ του spinner και του drive, καθώς και το sensor της ανάφλεξης. Οπότε μιλάμε για μεγάλη τρύπα (~70-80mm) στον αφαλό της φάνας. Γι'αυτό το λόγο πρέπει να ξετρυπηθεί σε τόρνο και αυτό να γίνει μόνον αφού έχει ευθυγραμμιστεί με το backpate του spinner και έχουν ανοιχθεί τρύπες περιφερειακές βιδώματος για να ασφαλιστεί αυτό επάνω.

    Όσο για τα cotton flocks, έχουμε πάρει για το σκοπό αυτό. Απλά έχουμε κλασσικές εποξικές (π.χ. bison) οι οποίες δεν έχουν ελαστικότητα και τις φοβόμαστε...

    Eκτορα δεν θα σου κόψει ισχύ αυτή η φάνα;
    επειδή είσαι ήδη 60 άρης radial 4χρονος , φοβάμαι μήπως στο τέλος αναγκαστείς να καταλήξεις σε σχετικά μικρή έλικα...ενώ το cowl του Α8 είναι αρκετά μεγάλο,
    εκτός και εαν το πετάς με δίφτερη οπότε δε θα έχεις θέμα.

    Όσο για την epoxol εάν πρόκειται να τη χρησιμοποιήσεις μπροστά στο cowl , το επιπλέον πρόσθετο βάρος (μην φανταστείς οτι θα είναι πολύ μεγαλύτερο απο τις άλλες κόλες μιλάμε για γραμμάρια η διαφορά ) θα σε βοηθήσει στο ζύγισμα (ενώ μάλλον θα χρειαστείς αρκετά γραμμάρια μπροστά επιπλέον βάρος).
    Ο φίλος Αλέξης με το ίδιο μοντέλο και με τον 84άρι radial saito και keleo , ζύγισε ακριβώς (χωρις βέβαια τη φάνα μπροστά) και χωρίς επιπλέον βάρος.      

    Δημήτρη έχεις δίκιο για την απορρόφηση ισχύος - αλλά μπορούμε εύκολα να την υπολογίσουμε, διότι η Spal δίνει 6A κατανάλωση στα 12V = 60W = 0.08HP ή 1.7% ή περίπου 100rpm στις 6,400. Η έλικα θα είναι 22x10 δίφτερη - τρίφτερη μόνον με την 84.. Κάτσε όμως πρώτα να μπεί πάνω και να γυρίσει χωρίς να διαλύσει.... Το μεγάλο ερωτηματικό μας είναι εάν θα δημιουργήσει υπερπίεση μέσα στο cowl και έχουμε προβλήματα με τη ρύθμιση του καρμπυρατέρ...

    Η FG-84 είναι περίπου 3kg σε βάρος ενώ η FG-60 1.8kg. Γι' αυτό και έχουμε κρατήσει τα μαμίσια βάρη στο firebox και επίσης χρησιμοποιούμε APC προπέλα που είναι βαρύτερη μιας ξύλινης.. Τέλος ή φάνα θα βοηθήσει και αυτή στον τομέα ζύγιση (ΕΑΝ μπεί)..
    Τί tailwheel έχει ο Αλέξης;
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 00:06:44 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #263 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 00:03:08 »

    Και ένα ανέκδοτο: πηγαίνοντας στο μαγαζί να δούμε το βεντιλατέρ από κοντά, μας ρώταγαν γιατί το μετράμε έτσι λεπτομερώς, τί είναι ο μεταλλικός δίσκος και που θα το βάλουμε για να μας βοηθήσουν. Είπαμε αρχικά ότι ΔΕΝ είναι για μηχανάκι ή αυτοκίνητο αλλά για κάποια ειδική κατασκευή - αλλά ξέρουμε τί ψάχνουμε οπότε είμαστε ΟΚ, ευχαριστούμε.

    Αλλά επέμεναν να μάθουν, ειδικά όταν τους είπαμε ότι τελικά δε μας κάνει ο φυσητικός και θέλουμε αναρροφητικό (η πλάτη του πρώτου θα έμπαινε ανάποδα στο spinner λόγω της δομικής γεωμετρίας του αφαλού...) και να μας φέρουν άλλον αύριο.. Αρνηθήκαμε πάλι ευγενικά λέγοντας ότι, ΟΚ, τώρα που το είδαμε και το μετρήσαμε ξέρουμε τι θέλουμε.

    Βέβαια, την ίδια στιγμή φανταζόμασταν να ενδώσουμε σε κάποια γρήγορη απάντηση του στύλ: "είναι για cooling fan σε Focke Wulf 190A στην 1/5 και το φυσητικό δε μπαίνει σωστά στο αριστερόστροφο spinner" Στριφογύρισμα ματιών

    Η φάτσα του μάστορα θα ήταν όλα τα λεφτά! laugh
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 00:20:38 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #264 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 07:36:19 »

    Το μεγάλο ερωτηματικό μας είναι εάν θα δημιουργήσει υπερπίεση μέσα στο cowl και έχουμε προβλήματα με τη ρύθμιση του καρμπυρατέρ...

    Έκτορα, σωστά εντόπισες αυτόν τον κίνδυνο, πρόσεξέ το πολύ.

    Το χειρότερο είναι ότι η όποια υπερ-πίεση μεταβάλλεται όταν το α/π πετάει σε σύγκριση με τις ρυθμίσεις στο έδαφος, και δυστυχώς αν υπάρξει πρόβλημα το πιθανότερο έιναι να κάνει την εμφάνισή του την χειρότερη δυνατή στιγμή κατά την άνοδο μετά την απογείωση.

    Είμαι παθών του συγκεκριμένου φαινομένου και έχω μάθει να το προσέχω  Sad
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 442



    « Απάντηση #265 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 08:19:02 »

    Τσέκαρε και μία τέτοια λύση.
    Αν ταιριάζει σε διαστάσεις έχεις το καλό τής απόλυτης αξιοπιστίας
    Με σχετικά χαμηλό κόστος για το είδος του ανταλλακτικό.
     
    http://www.sportsturbine.com/acatalog/Product-No.--3008-Turbine-wheel----balanced-----161.html

    Καταγράφηκε

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 596


    « Απάντηση #266 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 08:20:36 »

    Και ένα ανέκδοτο: πηγαίνοντας στο μαγαζί να δούμε το βεντιλατέρ από κοντά, μας ρώταγαν γιατί το μετράμε έτσι λεπτομερώς, τί είναι ο μεταλλικός δίσκος και που θα το βάλουμε για να μας βοηθήσουν. Είπαμε αρχικά ότι ΔΕΝ είναι για μηχανάκι ή αυτοκίνητο αλλά για κάποια ειδική κατασκευή - αλλά ξέρουμε τί ψάχνουμε οπότε είμαστε ΟΚ, ευχαριστούμε.

    Αλλά επέμεναν να μάθουν, ειδικά όταν τους είπαμε ότι τελικά δε μας κάνει ο φυσητικός και θέλουμε αναρροφητικό (η πλάτη του πρώτου θα έμπαινε ανάποδα στο spinner λόγω της δομικής γεωμετρίας του αφαλού...) και να μας φέρουν άλλον αύριο.. Αρνηθήκαμε πάλι ευγενικά λέγοντας ότι, ΟΚ, τώρα που το είδαμε και το μετρήσαμε ξέρουμε τι θέλουμε.

    Βέβαια, την ίδια στιγμή φανταζόμασταν να ενδώσουμε σε κάποια γρήγορη απάντηση του στύλ: "είναι για cooling fan σε Focke Wulf 190A στην 1/5 και το φυσητικό δε μπαίνει σωστά στο αριστερόστροφο spinner" Στριφογύρισμα ματιών

    Η φάτσα του μάστορα θα ήταν όλα τα λεφτά! laugh
    .... Έκτορα πρόσεξε τι θα απαντήσεις γιατί απο αυτό θα εξαρτηθεί πόσο θα σε χρεώσει..... Grin
    Όσο για το talwheel δεν ξέρω θα πρέπει να τον ρωτήσω...ανέμενε πληροφόριση...
    Καταγράφηκε
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 596


    « Απάντηση #267 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 08:31:17 »


    Δημήτρη έχεις δίκιο για την απορρόφηση ισχύος - αλλά μπορούμε εύκολα να την υπολογίσουμε, διότι η Spal δίνει 6A κατανάλωση στα 12V = 60W = 0.08HP ή 1.7% ή περίπου 100rpm στις 6,400. Η έλικα θα είναι 22x10 δίφτερη - τρίφτερη μόνον με την 84.. Κάτσε όμως πρώτα να μπεί πάνω και να γυρίσει χωρίς να διαλύσει.... Το μεγάλο ερωτηματικό μας είναι εάν θα δημιουργήσει υπερπίεση μέσα στο cowl και έχουμε προβλήματα με τη ρύθμιση του καρμπυρατέρ...
    για τις πόσες στροφές έχουν υπολογίσει αυτή την κατανάλωση των 60W , είναι οι ίδιες με αυτές που θα γυρνάει η μηχανή σου;
     γιατί μόνο τότε έχει νόημα αυτή η σύγκριση. Πάντως ο sist στο δικό του Α8 είχε τυποποιήσει κάτι αντίστοιχο σε φάνα για τον zenoah 62cc, το έχεις ψάξει στο ίντερνετ;
     
    εάν βάλεις ένα velocity stuck στο καρπυρατέρ έτσι ώστε να "βλέπει" μέσα στην άτρακτο που έχει σταθερή πίεση μήπως έτσι λυθεί το θέμα. απ'οτι θυμάμαι στο άλλο fw 190 A8 το καρπυρατέρ με velocity stuck "έβλεπε" μέσα στην άτρακτο.
    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #268 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 08:33:53 »

    Το χειρότερο είναι ότι η όποια υπερ-πίεση μεταβάλλεται όταν το α/π πετάει σε σύγκριση με τις ρυθμίσεις στο έδαφος, και δυστυχώς αν υπάρξει πρόβλημα το πιθανότερο έιναι να κάνει την εμφάνισή του την χειρότερη δυνατή στιγμή κατά την άνοδο μετά την απογείωση.

    Έτσι είναι. Αυτή τη στιγμή φιλοσοφούμε το airflow μέσα στο cowl. Θα μπούνε γρίλλιες στο κάτω μέρος, θα ανοιχτούνε οι fake εξατμίσεις και οι γρίλλιες ("gills") πίσω από τις fake εξατμίσεις και θα σχεδιαστεί baffling που θα αγκαλιάζει από κοντά τους κυλίνδρους. Έτσι πιστεύουμε ότι η πίεση πίσω από τη μηχανή θα είναι ομοιόμορφη και κοντά στην ατμοσφαιρική.
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #269 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 08:49:58 »

    για τις πόσες στροφές έχουν υπολογίσει αυτή την κατανάλωση των 60W , είναι οι ίδιες με αυτές που θα γυρνάει η μηχανή σου;
     γιατί μόνο τότε έχει νόημα αυτή η σύγκριση. Πάντως ο sist στο δικό του Α8 είχε τυποποιήσει κάτι αντίστοιχο σε φάνα για τον zenoah 62cc, το έχεις ψάξει στο ίντερνετ;
     
    εάν βάλεις ένα velocity stuck στο καρπυρατέρ έτσι ώστε να "βλέπει" μέσα στην άτρακτο που έχει σταθερή πίεση μήπως έτσι λυθεί το θέμα. απ'οτι θυμάμαι στο άλλο fw 190 A8 το καρπυρατέρ με velocity stack "έβλεπε" μέσα στην άτρακτο.

    Δημήτρη - ακριβώς: τα νούμερα που έδωσα είναι προσεγγίσεις, καλά το εντόπισες (ωραίος)!
    Προφανώς ο υπολογισμός δεν είναι ακριβής - δεν ξέρει ο αντιπρόσωπος σε τί στροφές γυρνάει το βεντιλατέρ (όταν ρωτήσαμε για ακριβώς αυτόν το λόγο), ούτε λέει ο κατάλογος, θα πρέπει να το πάρω και να το μετρήσω πριν επανυπολογίσω.

    Ξέρω για το Sist, αλλά είναι δύσκολο να το βρείς και πανάκριβο. Επίσης, δεν έχει την... ομορφιά της "Ελληνικής πατέντας"!!  Wink Παραείναι "Γερμανικά τέλειο"..

    Τέλος, έχεις επίσης δίκιο για το stack. Εδώ έχουμε μερικά στοιχεία που αξίζουν προσοχής:
    1. Τα stand offs που δίνει η Saito είναι 40mm μακρυά, πράγμα που κάνει το stack της μηχανής να προεξέχει παραπίσω (είναι μακρύτερο). Αυτό νομίζω ότι το έκαναν για να μπαίνει το stack μέσα στο firebox ακριβώς για το λόγο που προαναφέρεις. (βλ. φωτό του test stand σελίδας 16)
    2. Εμείς, ως "πιο έξυπνοι" υπολογίσαμε stand-offs 50mm (τα κόκκινα) για να πέσει η μηχανή στη σωστή απόσταση από το firewall για το συγκεκριμένο αεροπλάνο + 2 μόνον ply αποστάτες. Αυτό σημαίνει ότι το stack θα είναι έξω από το firebox. (βλ. φωτό προηγ. σελίδας)
    3. Η TopFlite δε δίνει τρύπα για το τεπόζιτο στο firebox και ούτε άλλα ανοίγματα - πράγμα που βρήκαμε πολύ περίεργο. Σα να θέλουν η άτρακτος να είναι απομονωμένη από το διαμέρισμα του κινητήρα..
    4. Δίνει όμως πολλούς (10) ξύλινους αποστάτες με τη μορφή ply δακτυλιδιών τα οποία εάν μπούν σε συνδιασμό με κοντά stand-offs μηχανής δημιουργούν ένα Plenum για το stack. Έχουμε λοιπόν και την εναλλακτική αυτή εάν δούμε ότι οι πιέσεις στο cowl είναι "αλλοπρόσαλλες". Ή να φτιάξουμε ένα shroud γύρω από το stack που θα το οδηγεί να παίρνει αέρα μέσα από την άτρακτο.
    5. Τέλος, μην ξεχνάμε ότι δεν είναι μόνον το stack της εισαγωγής, αλλά και η πλαϊνή τρύπα του διαφράγματος που διαβάζει ατμοσφαιρική. Αυτή;;
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 09:00:30 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Σελίδες: 1 ... 15 16 17 [18] 19 20 21 ... 37     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.