Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.329 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 04:24:23

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 04:24:23

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:15]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304329
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 51
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 46
    Συνολικά: 46
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19 20 ... 37     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc  (Αναγνώστηκε 125943 φορές)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #240 στις: Κυριακή, 30 Νοέ 2014, 11:05:45 »

    Ο Νίκος κάνει humour, το ίδιο κι εγώ ομως...σε αυτό το thread δεν ταιριάζει η Conchita...μουσικά και αερομοντελιστικά τουλάχιστον.

    Αλλά κάτι τέτοιο...το νέο LP των AC/DC έρχεται  02/12...ταιριάζει με το μεταλλικό ήχο της Saito αν δεν κάνω λάθος. Thumbs up

    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #241 στις: Κυριακή, 30 Νοέ 2014, 13:46:39 »

    Μιας και το Heavy Metal όντως ταιριάζει σε Warbird thread, και ένα video με λίγη ακόμα "metal" μουσική.
    (Sorry για το format, είναι τραβηγμένο με το κινητό..)

    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 3 Δεκ 2014, 17:26:21 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #242 στις: Τετάρτη, 3 Δεκ 2014, 17:23:37 »

    Bump-up... (Έγινε update του video του στρωσίματος.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #243 στις: Παρασκευή, 5 Δεκ 2014, 14:14:47 »

    Και λέω - πού'ναι η Keleo; Οέο;

    Απάντηση: εδώ!

    Τοποθετήθηκε ευθύς αμέσως, πάλι με ιδιαίτερη προσοχή στη λίπανση των σπειρωμάτων και μικροποσότητες φλατζόκολλας για αποφυγή αντιαισθητικών διαρροών.


    * DSC_3951.jpg (33.76 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 715 φορές.)

    * DSC_3952.jpg (70.84 KB, 426x640 - εμφανίστηκε 710 φορές.)

    * DSC_3953.jpg (63.11 KB, 426x640 - εμφανίστηκε 720 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 5 Δεκ 2014, 15:23:18 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.756



    WWW
    « Απάντηση #244 στις: Παρασκευή, 5 Δεκ 2014, 15:22:04 »

    Καιλέω και εγώ music by KELEO!!Και κλαίω και εγώ και όλοι μας οταν θα τον ακούμε να δουλέυει!Καλός τα δέχτηκες! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #245 στις: Παρασκευή, 5 Δεκ 2014, 17:40:38 »

    Καλό ρίζικη!

    Έχουμε συνδέσει τα καλά ηχεία, βάλαμε το volume στο 10 και περιμένουμε να ανεβάσεις το βίντεο!

    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #246 στις: Παρασκευή, 5 Δεκ 2014, 20:09:57 »

    OK, here you go..!

    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 286



    « Απάντηση #247 στις: Παρασκευή, 5 Δεκ 2014, 21:02:06 »

    Η μελωδία της ευτυχίας.... Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Always look on the bright side of life!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #248 στις: Σάββατο, 20 Δεκ 2014, 13:20:31 »

    Λοιπόν, έχει περάσει αρκετός καιρός από την τελευταία ενημέρωση του thread.
    Το σκάφος είναι "παρατημένο" λόγω στρωσίματος του κινητήρα.

    Έχουμε κάψει περίπου 3 λίτρα προσπαθώντας να στρώσουμε "μαλακά" και με πολλή προσοχή. Μερικά από τα τεπόζιτα έγιναν στο Ελληνικό με τη συμπαράσταση του αγαπητού φίλου Νίκου (W1ndsurfer) - ο οποίος και μυήθηκε στα "μυστικά" του στρωσίματος ενός multi-cylinder (θέλει λίγη... φιλοσοφία!).  angel

    Του ευχόμαστε και στα... δικά του (για 1/4 Emil ή Spit):



    Επιστρέφοντας στον radial: η συμπίεση έχει αρχίσει να ανεβαίνει (αργά όμως - χρησιμοποιούμε συνθετικό Klotz.. πολλή μαυρίλα!) και ο κινητήρας έχει πάει μέχρι τις 5,400 (ακόμα πολύ πλούσιος) αλλά ανεβάζει ακόμα θερμοκρασίες ανομοιόμορφα και φοβόμαστε να φτωχύνουμε/πιέσουμε παραπέρα χωρίς ικανότητα ξεχωριστών μετρήσεων θερμοκρασίας στις κυλινδροκεφαλές.

    Για να διασφαλίσουμε την επένδυση, βρήκαμε ειδικό βιομηχανικό καταγραφικό εξοπλισμό για να παρακολουθήσουμε ξεχωριστά θερμοκρασίες των 3 κυλίνδρων online έως το τελικό "τσίτωμα". Επειδή τα θερμόμετρα υπερύθρων είναι τελείως αναξιόπιστα, θα πάμε για επαφής (Κ-type thermocouple). Θα ακολουθήσει ενημέρωση.

    Μέχρι να έρθει τα καταγραφικό (1-2 εβδομάδες), θα μπεί προσωρινά η μηχανή πάνω στην άτρακτο για να προχωρήσουμε λίγο τη δουλειά και να δούμε πώς ζυγίζει το όλο αεροπλάνο- έτσι ώστε να σχεδιάσουμε ανάλογα και την τοποθέτηση των ηλεκτρονικών μέσα.
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 22 Δεκ 2014, 23:41:22 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #249 στις: Κυριακή, 21 Δεκ 2014, 06:45:08 »

    με τη συμπαράσταση του αγαπητού φίλου Νίκου (W1ndsurfer) - ο οποίος και μυήθηκε στα "μυστικά" του στρωσίματος ενός multi-cylinder (θέλει λίγη... φιλοσοφία!). ¨

    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #250 στις: Κυριακή, 21 Δεκ 2014, 06:54:12 »

    Όντως ο ήχος της είναι μουσική  Thumbs up Χαμόγελο

    Αυτοί οι απίθανοι κινητήρες δίνουν μια νέα διάσταση στον scale μοντελισμό
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #251 στις: Δευτέρα, 22 Δεκ 2014, 13:56:52 »

    Όπως είπαμε και παραπάνω, η μηχανή βγήκε από το stand για να μπει δοκιμαστικά στην άτρακτο με νέα μακρύτερα (και πιο "μπάνικα"  Tongue) stand-offs.

    Με την ευκαιρία, πλύθηκε και ανοίχτηκε για ρύθμιση βαλβίδων: όλα τα καπάκια βγήκαν να ελέγξουμε λίπανση και φθορές  worry.

    Επίσης, καιρός για... διάβασμα (των μπουζί). Για reference, να πούμε ότι η μηχανή φοράει μπουζί μινιατούρες με σπείρωμα 1/4-32 (ίδιο με τα glow) και όχι CM6 όπως οι δίχρονες.

    Έχουμε και λέμε:
    - Λόγω ενός μικρο-ατυχήματος, σπάσαμε τη μόνωση του μπουζί του Νο.3 κυλίνδρου (ο... κρύος!) κατά την αρχική τοποθέτηση της μηχανής στο stand (πριν εβδομάδες). Για να μη μείνουμε με τη χαρά στο χέρι (Kiss) πρίν την πρώτη εκκίνηση, πήγαμε αμέσως να προμηθευτούμε νέο μπουζί. Και πήραμε ένα Saito SP-2 (  Undecided ouch - αλλά όποιος θέλει μεταξωτά...).
    - Γυρνώντας στη μηχανή είδαμε ότι αυτό ήταν τελείως διαφορετικό από τα "μαμίσια" που ήρθαν από το εργοστάσιο, τα οποία και ήταν κινεζιές RC Exl (όπως και η τριπλή ανάφλεξη..). To gap ήταν τελείως διαφορετικό, όπως και το γενικό σχήμα. Είναι το δεξί στην 3η φωτό.
    - Τελοσπάντων, το βάλαμε επάνω και πάμε για στρώσιμο. Κλασσικά, ο Νο.3 σχετικά πιο κρύος - τα έχουμε πει παραπάνω. Επίσης λάδια που πετάγονται από κάποιο αδιευκρίνιστο σημείο, δίνοντας μικρά μαύρα στίγματα καμμένου λαδιού στην καινούργια μηχανή   Θυμός, κοντά στον Νο.3. Βλέπουμε μια μικρή διαρροή στο παξιμάδι ασφάλισης του Keleo και λέμε ΟΚ, θα το σφίξουμε (αμ δε!)
    - Φτάνουμε στο σήμερα και τραβάμε τα μπουζί έξω να διαβάσουμε καύση και τί βλέπουμε; Μαυρίλες μεταξύ της μόνωσης και του παξιμαδιού του μπουζί της Saito (όχι στα RC Exl). Για να βρίσκονται λάδια εκεί που καλύπτεται τελείως από τη μπουζόπιπα, μία εξήγηση υπάρχει: το μπουζί δε.. σφράγιζε!
    - Οπότε έτσι εξηγείται η διαφορετική λειτουργία του Νο.3 λόγω χαμηλότερης συμπίεσης (διαρροές) και μικρότερου gap (μπούκωνε το ηλεκτρόδιο από το πλούσιο μείγμα). Επίσης η πηγή για τα... μαύρα πιτσιλίσματα γύρω στον Νο.3
    - Πίσω για διάβασμα στα fora και πράγματι όλοι λένε ότι τα Saito SP-2 καλό είναι να αποφεύγονται διότι όταν σηκώσουν θερμοκρασία χάνουν αέρια και στη θέση τους να χρησιμοποιούνται τα RC EXl 1/4-32 μπουζάκια, τα οποία είναι 100% καλύτερα και 60%... φθηνότερα! Επίσης, κάτι θα ξέρει η Saito που τους δίνει μεγάλο gap από τη μάνα τους - μάλλον για να μη μπουκώνουν το σπινθήρα εύκολα οι κάτω κύλινδροι που μαζεύουν λάδια. Η τελευταία φωτό δείχνει τη διαφορά μεταξύ του Νο.1 κυλίνδρου (πάνω) μπουζί και του Νο.2 κυλίνδρου (κάτω δεξιά) - το Νο.2 (δεξιά στη φωτό) είναι.. μεσ' την τηγανίλα  laugh.

    Για την ώρα έχει παραγγελθεί νέα τριπλέτα από κινέζικα μπουζί, ενώ το Saito θα μπεί στον No.1 για να δούμε εάν υπάρχει διαφορά (που θα επιβεβαιώσει τις παραπάνω θεωρητικές σαχλαμάρες).


    * DSC_4048.jpg (39.46 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 391 φορές.)

    * DSC_4047.jpg (37.47 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 376 φορές.)

    * DSC_4044.jpg (27.34 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 385 φορές.)

    * DSC_4046.jpg (15.3 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 382 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #252 στις: Δευτέρα, 22 Δεκ 2014, 20:21:23 »

    4 τρύπες αργότερα... μπήκε πάνω και έπεσε ακριβώς.
    Ούτε κοψίματα ούτε μαχαιρώματα όπως με την FG-84.
    Επίσης, η άτρακτος φαίνεται να "ζυγίζει" άνετα, αλλά θα δείξει με το φτερό επάνω (αύριο).

    Αρχίζουμε ήδη να σκεφτόμαστε το baffling και το cowl mount... Που θα βρώ Hysol 9462;; Οεο;


    * DSC_4049.jpg (31.23 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 339 φορές.)

    * DSC_4050.jpg (27.87 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 330 φορές.)

    * DSC_4051.jpg (34.02 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 332 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 286



    « Απάντηση #253 στις: Τρίτη, 23 Δεκ 2014, 13:00:34 »

    Γεια σου Έκτορα , θα ήθελα να ρωτήσω ,υπάρχει λόγος που ψάχνεις τόσο hi-tech κόλλα? Την έχεις χρησιμοποιήσει στο παρελθόν? Ρωτάω από καθαρή περιέργεια γιατί αυτή η hysol είναι κόλλα ειδικών εφαρμογών , και δεν την έχει αναφέρει ξανά κάποιος
    σε μοντελιστική κατασκευή...
    Καταγράφηκε

    Always look on the bright side of life!
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 442



    « Απάντηση #254 στις: Τρίτη, 23 Δεκ 2014, 14:44:07 »

    Γεια σου Έκτορα , θα ήθελα να ρωτήσω ,υπάρχει λόγος που ψάχνεις τόσο hi-tech κόλλα? Την έχεις χρησιμοποιήσει στο παρελθόν? Ρωτάω από καθαρή περιέργεια γιατί αυτή η hysol είναι κόλλα ειδικών εφαρμογών , και δεν την έχει αναφέρει ξανά κάποιος
    σε μοντελιστική κατασκευή...
    η hysol χρησιμοποιειτε σχεδον παντα στα jet μοντελα και όχι μονο.
    το κακο ειναι πως ο εδω αντιπροσοπος δεν την εχει διαθεσιμη.
    Καταγράφηκε

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Σελίδες: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19 20 ... 37     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.