Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.186 μηνύματα σε 11.304 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 15:45:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 15:45:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από niro
[Σήμερα στις 15:30]

[Σήμερα στις 15:16]

από duncan
[Σήμερα στις 14:12]

από JPS
[Χθες στις 23:56]

[Χθες στις 22:11]

από MKS
[Χθες στις 17:14]

από dominicm
[Χθες στις 15:55]

από eolos30
[Χθες στις 12:50]

από snoopy
[Χθες στις 11:32]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από skythomas
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:18:02]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284186
Σύνολο θεμάτων: 11304
Online σήμερα: 53
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 34
Συνολικά: 52
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  FPV (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: FPV configuration « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 6  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: FPV configuration  (Αναγνώστηκε 19898 φορές)
   
aerobil
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« στις: Παρασκευή, 15 Αύγ 2014, 12:11:36 »

Γειά σας, ακόμα ένα ψαράκι στο χώρο του FPV. Έχει λίγο καιρό που διαβάζω και διαβάζω μέχρι που πονάει το κεφάλι μου.
Πρώτο : Δεν έχω πετάξει αεροπλανάκι ακόμα.
Δεύτρο : Από Σεπτέμβριο θα αρχίσω να πετάω ένα foam Chesna 182 στην τοπική αερολέσχη.
Τρίτο : Αφού αποκτήσω σχετική εμπειρία θέλω να δημιουργήσω ένα βασικό FPV και μετά να προχωρήσω στις παρακάτω απαιτήσεις.

AIRPLANE : Επίκαιρα μοντέλα, που να καλύπτουν τις απαιτήσεις "FPV-AERIAL PHOTOGRAPHY". Είναι προτιμώτερο σύστημα τροχών; ή σύστημα αλεξιπτώτου προσγείωσης;
BATTERY / ENGINE : Για το παραπάνω σύστημα πρόταση Κινητήρα μπαταριών, έλικα, Ρυθμιστή ταχύτητας για πτήση περίπου μιας ώρας.
FPV CAMERA : Σκέφτομαι για την "Plastic Case Sony CC1333, CCD 600TVL, SUPER HAD II CCD"
AUTOPILOT / TELEMETRY : Συμφέρει να πάρω "GPS, telemetry, speed sensor,stabilazation, OSD" ; ή να πάρω "αυτόματο πιλότο με ολοκληρωμένα τα παραπάνω SAFE/FAIL, return to home, Auto IP routing" ;
CTX-CRX-VTX-XRX : Ο jamesmagos εάν μπορούσε να μου εξηγήσει αναλυτικότερα για τα "zigbee - wifi"
ΤΗΛΕΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ : Τι να διαλέξω μεταξύ των FUTABA, TUNIGRY 9xr, TARANIS σε συδυασμό με τα παραπανω. Επίσης θα προτιμούσα σύνδεση με flight joystick όπως Logitech Extreme 3D Pro ή κάποιου άλλου με force feedback
AERIAL PHOTOGRAPHY : Canon SX260 για φωτογράφιση μέσω του CHDK.
Καταγράφηκε
Hobby-King.gr
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 43



Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 15 Αύγ 2014, 22:49:10 »

Καλως ηρθες στον υπεροχο αυτο χωρο. Καλη αρχη και καλα ξεμπερδεματα. Επειδη ζαλιστηκες εσυ διαβαζοντας ειπες να ζαλισεις και μας τωρα  buck2
Παρτα απτην αρχη μαθε να πετας με το τσεσνα και μετα σιγα σιγα τα υπολοιπα και βημα προς βημα γιατι θα μπερδευτεις θα κανεις λαθος επιλογες και θα σπαζεσαι.. μα κιαυτο παλι καλο θα σου κανει..
Εδω μεσα υπαρχουν πολλοι καλοι και πρόθυμοι να βοηθησουν..
Παντως για 1 ωρα πτηση μη περιμενεις με τη καμία.. δε το επιτρεπει ο λογος ισχυς*βαρος/πτερυγικη επιφανεια... αντε καλη συνεχεια στο εργο σου Thumbs up
Καταγράφηκε

Κατάστημα τηλεκατευθυνόμενου μοντελισμού
aerobil
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 16 Αύγ 2014, 00:24:30 »

Καταλαβαίνω ότι έγραψα πολλά μαζί και για αυτό φαίνονται μπλεγμένα. Προσπάθησα να διαβάσω αρκετές από τις δημοσιεύσεις πάνω στο FPV που άλλες ήταν διαφωτιστικές και άλλες μου δημιουργούσαν ακόμα περισσότερες απορίες πάνω σε νέες πτυχές. Πολλές δημοσιεύσεις είναι αναλυτικότατες αλλά αφορούν περασμένα έτη και δεν ξέρω κατά πόσο αντανακλούν τη σημερινή πραγματικότητα. Θα ήθελα οι γνώστες των θεμάτων να δημιουργήσουν επί μέρους "Θέματα" όπως (Σκάφος-Τηλεκατεύθυνση-Κινητήρες-Εμβέλειες πομπών, δεκτών), στις οποίες να θέσουν τα κυριότερα συμπεράσματα και τις τελευταίες εξελίξεις, για να αρχίσει μία πιο συστηματική συζήτηση.
Καταγράφηκε
NIK THE GREEK
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 224


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 17 Αύγ 2014, 01:26:13 »

Καλησπέρα και από εμένα και καλώς ήρθες στον μαγευτικό κόσμο του fpv!!!!ξεκινώντας με τα μοντέλα υπάρχουν πάρα πολλα και θα σου συνιστούσα να διαλέξεις με την προπελα να είναι από πίσω και όχι μπροστά στην μούρη,ένα πολύ καλό που το έχω δουλέψει στο ξεκίνημα είναι το easy star στο 1,40 μέτρα άνοιγμα φτερών αλλά πάντα μου έβγαινε μπροστοβαρο οπότε προσοχή στο ζύγισμα,ένα πολύ οικονομικό είναι το bixler στο 1,50 μέτρο που μόλις βγήκε η 3η έκδοση οπότε συμφέρει να πάρεις τις πιο παλιές που είναι οικονομικοτερες,ανεβαίνοντας κατηγορία πας στο 1,80 ένα πολύ καλό που το δούλεψα και συγχωρει πολλά λάθη είναι το hk epp fpv που είναι από epp υλικό που είναι πιο ανθεκτικό στις πτώσεις και τέλος αυτό που έχω τώρα είναι το skywalker με την carbon μπουμα πάλι στο 1,80 που είναι πολύ δημοφιλή στον κόσμο του fpv
Καταγράφηκε
NIK THE GREEK
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 224


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 17 Αύγ 2014, 01:32:18 »

Προτείνω σύστημα τροχών για προσγειώσεις και απογειώσεις μιας και το αλεξίπτωτο δεν το έχω δοκιμάσει και δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη
Καταγράφηκε
NIK THE GREEK
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 224


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 17 Αύγ 2014, 01:38:41 »

Για το σεταπ θα βλέπεις βίντεο στο YouTube με το μοντέλο που θα επιλέξεις και θα αντιγραφεις ότι σε αρέσει σε επιλογή μοτερ ελικας μπαταρίας κτλ (πολλοί γράφουν το σεταπ κάτω από το βίντεο) αλλά δύσκολο πολύ να πετύχεις μια ώρα πτήση εκτός και αν ανεβαινεις ψηλά και κλείνεις το μοτερ και ανεμοπτεριζει το αεροπλάνο με την βοήθεια των θερμικών ρευμάτων του αέρα και όταν πέφτει ανοίγεις μοτερ ανεβαινεις μετά κλείνεις και ούτω καθεξής
Καταγράφηκε
NIK THE GREEK
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 224


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 17 Αύγ 2014, 01:43:55 »

Κάμερα μια απλή έγχρωμη για αρχή έχει και στο e-Shop στα συστήματα ασφαλείας με 25 ευρώ, μην βιαστείς να τα σκάσεις γιατί σίγουρα θα έχεις πτωσεις στην αρχή και θα σπάνε και θα κλαις τα λεφτά σου.
Καταγράφηκε
aerobil
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 17 Αύγ 2014, 03:43:07 »

Ευχαριστώ NIK THEGREEK για τη βοήθεια που μου έδωσες με την εμπειρία σου. Πολύ καλά χαρακτηριστικά είδα ότι έχει το "hk epp fpv". Για το "bixler" δεν μου αρέσει η γωνία τοποθέτησης του κινητήρα  Undecided , που δείχνει μη βέλτιστη απόδοση ώσης. Για το "skywalker" αναφέρεσαι στην έκδοση του 2013 ή του 2014; Εντύπωση μου έκανε και το "Skua EPO 2100mm" που αναφέρει "Using a 4S 10,000mAh battery, flight times well over 4 hours can be achieved thanks to the generous wing area and low wing loading of the Skua"  . Δεν έχω προσέξει στο forum αναφορά για το "Skywalker X-8". Για το σύστημα τροχών και την αντικατάστασή του με απογείωση με το χέρι ή με βοήθεια καταπέλτη και προσγείωση με αλεξίπτωτο, νομίζω ότι επιτυγχάνεται πολύ μεγαλύτερη εμβέλεια πτήσης λόγω μικρότερης οπισθέλκουσας και εάν θεωρήσουμε το βάρος (αλεξιπτώτου + servo = βάρος τροχών) μεγαλύτερη ευκολία στην επιλογή τόπου - ρίσκου αποπροσγειώσεων με μόνη επιβάρυνση ένα επιπλέον κανάλι στην τηλεκατεύθυνση που εάν μας απαλάξει και από την περίπτωση χρησιμοποίησης flaps, τότε οσυδυασμός βγαίνει πολύ πιο αποδοτικός. Πολύ εύστοχη η συμβουλή για κάμερα  Thumbs up .
Καταγράφηκε
NIK THE GREEK
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 224


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 17 Αύγ 2014, 05:09:52 »

Για το 2013 skywalker λέω (αυτό έχω)αλλά πιο ευχαριστημενος έμεινα από το epp λόγω του ότι είναι πιο ανθεκτικό και πιο ελαφρύ από το skywalker αλλά έχει ένα πολύ μεγάλο ελάττωμα δεν έχει χώρο μέσα στο σκάφος για ηλεκτρονικά 2 μπαταρίες να βάλεις γέμισε ενώ στο skywalker έχεις άπλα...Τo άλλο που λες δεν το ξέρω θα το ψάξω αύριο και όσο για το x8 εκείνο θεωρείται πτέρυγα και όχι αεροπλάνο έχει άλλο τρόπο σεταρισματος δηλαδή ...Για osd κτλ εγώ ξεκίνησα πρώτα με σταθεροποιητες πτήσης με ξεχωριστή osd και τώρα έχω αυτόματο πιλότο με osd που αν χάσει σήμα από την τηλεκατευθυνση μπαίνει η λειτουργία rth είναι της range video, για τηλεκατευθυνση πάρε μια κινέζικη και βάλε μοντουλα uhf αν θες ρίξε μια ματιά και στις αγγελίες έχω μια uhf για πούλημα και μια futaba στα 2,4ghz που την έχω κάνει long range system με booster. Για σύστημα που θα σου μεταδίδει εικόνα κάτω συνιστώ ανεπιφύλακτα 1,2ghz, αυτά για σήμερα ελπίζω να βοήθησα φιλικά με εκτίμηση Νίκος από Κιλκίς
Καταγράφηκε
aerobil
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 17 Αύγ 2014, 10:04:59 »

Για τα ηλεκτρονικά βοηθήματα πτήσης έχω την εντύπωση ότι είναι πολύ πιο οικονομικό να τα πάρεις σαν εξαρτήματα αυτόματου πιλότου, παρά σαν ξεχωριστά κομμάτια. Σκέφτομαι για το APM 2.6 + APM MinimOSD Rev. 1.1, εφοδιασμένο με τα περιφερειακά GPS, speed sensor...... Για την ιπτάμενη πτέρυγα εκτός από τη διαφορά στο setup, μπορείς να μου πεις τις γενικές διαφορές σε πτητικά χαρακτηριστικά; Θα ήθελα αυτόματο πιλότο με ενεργοποιημένα τα IP και σε ύψος, αλλά κάπου διάβασα πως υπάρχει δυσκολία να έρθουν στην Ελλάδα. Ετοιμάζομαι να δώσω και για άδεια ραδιοερασιτέχνη, ώστε να μη έχω πρόβλημα με το χειρισμό συχνοτήτων.
Καταγράφηκε
NIK THE GREEK
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 224


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 18 Αύγ 2014, 03:05:08 »

Για το ardupilot που αναφέρεις σου λέω ναι με χίλια αν και δεν το έχω δουλέψει αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα, βέβαια για ξεκίνημα είναι κάπως ζόρι πιστεύω γιατί πέφτεις κατευθείαν στα βαθιά...για τα ip που λες δεν γνωρίζω εκτός και αν εννοείς τα waypoints δηλαδή να προγραμματιτιζεις 5 σημεία (waypoints) η και παραπάνω που θέλεις να περάσει το αεροπλάνο και να πηγαίνει μόνο του δηλαδή αυτόνομη πτήση, αν εννοείς αυτό είναι συμβατό στην Ελλάδα,για την άδεια ράδιο ερασιτέχνη θα σου χρειαστεί μόνο εάν έχεις τηλεκατευθυνση uhf και αύτο πάλι δύσκολα να σου κάνει έλεγχο κάποιος αλλά καλό είναι αφού μπορείς να την βγάλεις να είσαι καλυμμένος!Για την πτέρυγα πρέπει να κάνεις μίξη στην τηλεκατευθυνση και με δύο πτερύγια που έχει να στρίβει να ανεβαίνει κατεβαίνει κτλ ενώ για το αεροπλάνο έχεις έξτρα πτερύγια rudder και elevator για αυτή την δουλειά που σημαίνει έξτρα βάρος και σερβο,πολλοί fpvαδες χρησιμοποιουν πτέρυγες τελευταία και επειδή είναι σαν ένα μεγάλο φτερό καλύπτει μεγαλύτερες αποστάσεις σε λιγότερο χρόνο από ένα αεροπλάνο αλλά προσωπική μου άποψη μου αρέσουν περισσότερο τ αεροπλάνα και δεν θα εστηνα πότε πτέρυγα fpv, τώρα αυτά είναι γούστα και μην θέλοντας να σε επηρέασω διαλέγεις ότι σου αρέσει περισσότερο και ανάλογα για τι δουλειά θέλεις το κάθε τι...
Καταγράφηκε
NIK THE GREEK
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 224


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 18 Αύγ 2014, 03:29:03 »

Για το αλεξίπτωτο που αναφέρεις πιο επάνω δεν το έχω δοκιμάσει αλλά επειδή μιλάμε για αεροπλάνα και όχι πολυκοπτερα μην νομίζεις ότι θα κερδίσεις παραπάνω χρόνο πτήσης εάν το βάλεις για θέμα εξοικονομησης βάρους και επίσης πάλι δεν κερδίζεις χρόνο πτήσης εάν το πετάξεις με το χέρι ή απογειωθεις κανονικά με ρόδες,εκεί που θα κερδίσεις τον τρελλο χρόνο πτήσης είναι να σβηνεις μοτερ και να κυκλωνεις τα θερμικά ρεύματα αέρα που εάν δεν σε ανεβάζουν πιο ψηλά τουλάχιστον να σε κρατάνε στο ίδιο ύψος,για το skua που λες ότι μπορεί να.φτάσει 4ωρες πτήση πιστεύω είναι λίγο υπερβολή και τα γράφουν αυτά για να πουλήσουν αλλά με 4σελλο σεταπ και χωρίς πλήρη εξοπλισμό fpv μπορεί και να καταφέρεις αυτό τον χρόνο...Ένα ακόμα αεροπλάνο που βγήκε τελευταία στην αγορά και είναι ωραίο για fpv είναι το ranger αλλά είναι λίγο τσιμπημένη η τιμή του...Και ένας ακόμα καλός αυτόματος πιλότος αλλά τσουχτερος στην τιμή που πρέπει να είναι αν όχι ό μόνος από τους λίγους που σου προσγειωνει το αεροπλάνο μόνος του (ακόμα και με ισχυρό άνεμο)  είναι ο ruby!!!Φίλε μου καλό είναι πρώτα να μάθεις να πετάς σε εξομοιωτή γιατί στην αρχή θα έχεις πτωσεις και σπασίματα και θα απογοητευτεις,εάν αργότερα θα κάνεις με το καλό την πρώτη fpv πτήση σου να είναι σε χωράφια για να μην χτυπήσεις και κανέναν και βρεις και τον μπελά σου...Μπορεί να λέμε ότι λέμε αλλά πολλές φορές η θεωρία απέχει πολύ από την πράξη και για αυτό αυτό θα σε παρακαλεσω ότι και να κάνεις να το μελετήσεις προσεκτικά και να ξέρεις ότι πάντα προτεραιοτητα έχει πάντα η ασφάλεια η δική μας και των γύρω μας φυσικά!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 18 Αύγ 2014, 03:39:45 από NIK THE GREEK » Καταγράφηκε
aerobil
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 18 Αύγ 2014, 08:06:25 »

Για εξομοιωτή κατέβασα τον "RC Desk pilot" και άρχισα την προπόνηση. Μου έκανε εντύπωση η "ευαισθησία" του joystick, αλλά ελπίζω να επιλύεται με ρυθμίσεις της τηλεκατευθυνσης. Φυσικά αισθάνομαι πολύ πιο εξοικειωμένος με πτήση σε fpv mode και προσπαθώ να εξοικεωθώ με την αίσθηση του χώρου, κυρίως στις προσγειώσεις χωρίς την ύπαρξη OSD. Θα ξαναρίξω μια ματιά στο Ranger. Τον ruby τον ακούω πρώτη φορά. Ξέρω για τις μίξεις καναλιών στις ιπτάμενες πτέρυγες, αλλά δε βρήκα στο simulator μία να πετάξω. Δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται η X-8 σε ανέμους από διάφορες κατευθύνσεις, ταχύτητα χαρακτηριστικά stall. Για τα θερμικά είναι κάτι που πρέπει να τα βρώ για να νοιώσω πως συμπεριφέρονται (μπορεί να ρωτήσω και κανένα όρνιο που είναι εξπερ) Έχεις δίκιο για την πρώτη πτήση καλύτερα σε χωράφια και με πανοπλία).
Καταγράφηκε
NIK THE GREEK
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 224


Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 18 Αύγ 2014, 17:04:49 »

Τα θερμικά είναι ρεύματα αέρα που βγαίνουν από το έδαφος και φεύγουν προς τα επάνω κυκλικά σαν ανεμοστροβιλος αλλά δεν είναι ορατά στο μάτι,τα εκμεταλλευονται οι ανεμοπτεραδες με τα πανάλαφρα ανεμόπτερα και πετάνε ώρες και γι αυτό έχω ξεκινήσει να στήνω ανεμόπτερο fpv με 3μετρα φτερό αλλά έχει 2 ελαττώματα δεν έχει χώρο για ηλεκτρονικά και η προπελα είναι μπροστά,βέβαια είναι σπαστη και όταν θα ανεβαίνω ψηλά θα κλείνω μοτερ και θα κλείνει η προπελα(για να μπορείς να βλέπεις μπροστά),για τον εξομοιωτή που είπες φίλε μου είναι καλή φάση αλλά όταν θα πετάς κανονικά και κοιτάς το αεροπλάνο από πίσω θα στρίβεις δεξιά και θα στρίβει δεξιά όταν όμως το αεροπλάνο θα έρχεται προς τα εσένα δηλαδή θα το κοιτάς από μπροστά τα χειριστήρια αντιστρεφονται δηλαδή θα στρίβεις δεξιά και το αεροπλάνο θα στρίβει αριστερά αυτήν την λειτουργία δεν ξέρω αν την υποστηρίζει ο εξομοιωτής σου...Καλό είναι στην αρχή που θα  μαθαίνεις να έχεις ένα μοντελιστη πλάι σου να σου μάθει τα βασικά...Από που είσαι?και τέλος το μικρό σου όνομα ποιο είναι?φιλικά Νίκος από Κιλκίς
Καταγράφηκε
aerobil
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 18 Αύγ 2014, 17:21:54 »

Τη θεωρία για τα θερμικά την ξέρω. Στην πράξη όμως δεν έχω συναντήσει κανένα με αεροπλάνο που οδηγώ εγώ. Ο εξομοιωτής έχει θέα και από έξω αλλά και από μέσα. Συνηθίζω και την πτήση από έξω, αλλά προτιμώ από το πιλοτήριο. Συνήθισα και την ευαισθησία του χειριστηρίου, αλλά ζορίζομαι πολύ με χειρισμό από τα χειριστήρια τηλεκατεύθνσης, οπότε μάλλον θα πετάω με joystick. Είμαι από Θεσσαλονίκη, αλλά μένω τώρα στη Λάρισα. Με λένε Βασίλη. Αν ήμουν στη Θεσσαλονίκη θα τα λέγαμε και από κοντά με ουζομεζέ.
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 6  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  FPV (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: FPV configuration « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.239 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.