Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.329 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 08:54:05

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 08:54:05

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:15]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304329
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 51
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 36
    Συνολικά: 39
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Αγωνες και ΕΛΑΟ - Αγώνες κατηγορίας Scale  (Αναγνώστηκε 19166 φορές)
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 7 Δεκ 2005, 12:46:07 »

    Δεν περίμενα κάτι τέτοιο.  Θυμός

    Θα ακολουθήσει αναλυτική και τεκμηριωμένη απάντηση το βράδυ, δυστυχώς τώρα είμαι στο χώρο εργασίας μου...

    Γ. Κανδυλάκης
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 820


    ../../..


    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 7 Δεκ 2005, 13:13:17 »

    Δεν υπάρχει λόγος απάντησης ούτε συνέχισης αυτού του θέματος.
    Η ουσία είναι πως το συγκεκριμένο μοντέλο (και όχι εγώ) έπεσε θύμα ενός πολέμου τον οποίον ούτε κατάλαβα και ούτε θέλω να καταλάβω.
    Τώρα εάν ένα η περισσότερα άτομα βρέθηκαν στην μέση είναι η λεγόμενες παράπλευρες απώλειες.
    Ίσως εσύ και εγώ είμαστε από αυτά.
    Δεν είχα στόχο κανέναν κριτή ούτε ήθελα να μιλήσω σε προσωπικό επίπεδο και για αυτό σταματάω εδώ. Σφραγισμένα χείλη
    Τώρα εάν οι υπεύθυνοι νομίζουν ότι αυτό που λέγετε scale είναι στο επίπεδο που πρέπει τότε καλά κάνω και έβαλα αγγελία για να πουληθεί το μοντέλο. Δάκρυ

    Ευχαριστώ και συγνώμη εάν άναψα τα αίματα

    Αντώνης Χάλαρης
    Καταγράφηκε

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 7 Δεκ 2005, 14:24:27 »

    Αγαπητοί "φίλοι" του scale.
    Παρακαλώ, για το καλό του αθλήματος, να μη χάνετε την ψυχραιμία σας. Ως γνωστόν αυτός που μπορεί να εργαστεί επί 2000-3000 ώρες για να φτιάξει το τέλειο μοντέλο, έχει μάθει να ελέγχει τα συναισθήματά του και τις αντιδράσεις του σε κάθε τι, καλό ή κακό. Εχει μάθει δηλαδή τον εαυτό του. Ο σωστός αερομοντελιστής δεν έχει ανάγκη να αποδείξει τίποτε άλλο εκτός από την απόδοση των δημιουργημάτων του.

    Για όσους όμως επιθυμούν, να προτείνουν κάτι νέο, ας μη διστάσουν να το κάνουν. Μπορεί μερικές ιδέες να μην στέκονται, αλλά ένα-δύο μπορεί να είναι σωστές και να βοηθήσουν την επιτροπή αερομοντελισμού στην διατύπωση όποιων νέων GR κανονισμών, σε επίπεδο beginner και intermediate, πιθανόν να χρήζουν επισημοποίησης.
     
    Εγώ, κάνω στο θέμα αυτό μία πρόταση: Να προστεθεί στην παράγραφο του documentation ότι ζητείται και η απόδειξη αγοράς του έτοιμου μοντέλου, και ότι θα δίδονται βαθμοί ανάλογοι με το ποσό.
    Ετσι όσο ποιό ακριβό θα είναι το μοντέλο, τόσο θα κερδίζει βαθμούς ο διαγωνιζόμενος, αλλά και το Ελληνικό Κράτος από την είσπραξη των αναλογούντων φόρων.

    Και όποιος έχει την μύγα.....

    jkon
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 7 Δεκ 2005, 18:48:20 »

     uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2

    Πολλές μύγες όμως βρε γμτ....και δεν είναι και η εποχή τους.......
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Uncle's Dad
    ΜΗ ΜΕΛΟΣ
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 251



    « Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 7 Δεκ 2005, 19:39:34 »

    "Θα ήθελα να τελειώσει εδώ αυτό το θέμα γιατί δεν βγάζει πουθενά.
    Εάν στο φετινό scale ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟ και πιλότος του είναι ο κατασκευαστής του, εγώ θα βγω και θα ζητήσω δημόσια συγνώμη."


    Εγω θα ελεγα οτι εαν υπαρχει εστω και ενα αεροπλανο scratch built εστω και με 20 ωρες εργασια οσο και ασχημο να ειναι θα πρεπει να του ζητησουν συγνωμη ολοι οσοι εχουν αγορασμενα η ARF αν στην καταταξη το εχουν περασει.
    Γεια σου Wizard.
    Απ`οτι ειδα εχεις και ονομα στα τελευταια μαιλ. Αυτο ειναι μια σαφης βελτιωση. Σιγουρα ενα βημα προς την σωστη κατευθυνση.

    Ευαγγελος
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 7 Δεκ 2005, 22:47:09 από Evangelos Paschaloudis » Καταγράφηκε

    Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 8 Δεκ 2005, 02:03:20 »

    Φίλε Αντώνη,

    το τελευταίο πράγμα που ήθελα, ήταν να μετατραπεί το θέμα σε προσωπική αντιδικία. Το εξέλαβες ως τέτοιο, οπότε μάλλον έκανα λάθος που έγραψα το πρώτο μήνυμα.. Δεν το μετανιώνω όμως. Όφειλα, και οφείλω, να θέσω τα πράγματα όπως πραγματικά έγιναν.

    Δεν μυγιάζομαι, απλά δεν ανέχομαι διαστρέβλωση της πραγματικότητας και ψευδείς κατηγορίες σε δημόσια site. Και μπορεί εδώ να γράφεις ότι δεν θέλεις να δοθεί συνέχεια και απάντηση, με τα υπόλοιπα που έγραψες όμως δεν μπορώ να τα αφήσω αναπάντητα. Θα νομίσει κανείς ότι ισχύουν κιόλας...

    Ως εκ τούτου, αναγκάζομαι να απαντήσω πάλι, ζητώντας συγγνώμη από τα λοιπά μέλη που αναγκάζονται να παρακολουθήσουν ένα τέτοιο θέμα. (Τουλάχιστον μαλώνουμε πολιτισμένα  Grin)

    Τα παίρνω με τη σειρά:

    …..Και πως είναι δυνατών να είναι κριτής σε αγώνες Scale; Undecided
    Επειδή (ίσως λέω) είχε κάποιες γνωριμίες;.... devil


    Σου φαίνεται περίεργο πως ένας αερομοντελιστής που δεν πετάει τηλεκατευθυνόμενα (scale ή μη) μπορεί να τα κρίνει ? Αυτό δείχνει μάλλον άγνοια και θα σου εξηγήσω γιατί.
    Στο στατικό μέρος, η βαθμολόγηση ενός F4C δεν διαφέρει σε τίποτα από scale Free-Flight ή Control-Line. Οι κανονισμοί είναι ίδιοι, της F.A.I. Όπως έγραψα και σε προηγούμενο μήνυμα, έχω ασχοληθεί εκτεταμένα με το θέμα του scale. Για του λόγου το αληθές, μπορείς να δεις στο album φωτογραφίες από μοντέλα που έφτιαξα, όχι από κιτ ή από σχέδια, αλλά από scratch, με τα οποίο πήγα στο εξωτερικό σε αγώνες.
    https://www.aeromodelling.gr/album/thumbnails.php?album=83
     
     Το Albatros μου πήρε ένα χρόνο για να το τελειώσω (Είχα τη χαρά να πάρω με αυτό μια 2η θέση σε μία από τις 5 περιπτώσεις που πήγα συνολικά για αγώνες στο εξωτερικό). Μπορεί το free flight να είναι «φτηνό» επειδή δεν κοστίζει πολλά χρήματα, από ανθρωποώρες όμως... Το αν είναι σωστό scale, μπορείς και εσύ να το κρίνεις.

    Ασχολούμαι με την ιστορική έρευνα πάνω από 15 χρόνια, με επίκεντρο την Ελληνική αεροπορία. Το 1992, μαζί με φίλους μοντελιστές από την IPMS Ελλάδος εκδώσαμε  βιβλίο με όλα τα ελληνικά αεροσκάφη. Μάλιστα το κεφάλαιο για την εποχή 1912-1922 το έγραψα εγώ. Σου παραθέτω το εξώφυλλο, όπως και ένα από τα σχέδια που έχω εκπονήσει μόνος μου για πραγματικά παλιά ελληνικά αεροπλάνα. Κάποια έχουν εκδοθεί και στο WW 1 Aero, αν το γνωρίζεις (θα όφειλες, αν σου αρέσουν τα παλιά αεροπλάνα). Την ποιότητα μπορείς και εσύ να την κρίνεις. Για την πιστότητα χρειάζεσαι φωτογραφίες, αλλά πίστεψε με , είναι πιστό.

    Πως είναι δυνατόν να κρίνει την πτήση; Ούτε να πετάει δεν ξέρει. Και όλα αυτά σήμερα όπως αναφέρει, όχι το 2001 που έκρινε !!!! Δάκρυ


    Δεν ξέρω να πετάω, παρά μόνο υποτυπωδώς στον αέρα, σωστά (και γιατί να το κρύψομεν άλλωστε… Grin).  Δε νομίζω όμως ότι αυτό με αποκλείει από το να κρίνω, αν ένα μοντέλο πετάει σαν πραγματικό αεροπλάνο. Είναι σαν να λες ότι ένας διαιτητής ποδοσφαίρου πρέπει να παίζει ποδόσφαιρο. Πρέπει πρωτίστως να ξέρει τους κανόνες να κρίνει σωστά και να τους εφαρμόζει. Βοηθάει να έχει και ίδια πείρα, δε διαφωνώ. Πρόσφατα σε ντέρμπυ βόλευ ήταν διαιτητής ένας άνθρωπος 100 κιλά. Αμφιβάλλω αν μπορεί να καρφώσει, το μάτι όμως έκοβε. Στο κάτω-κάτω και αυτός σε καρέκλα κάθεται.

    Στην Αγγλία είναι συνήθης πρακτική η ανταλλαγή κριτών, πχ. οι RC κρίνουν free flight και αντίστροφα. Ο λόγος? Επειδή είναι λίγοι και όλοι θέλουν να πετάξουν στους αγώνες, ποιός θα θυσιαστεί στον άχαρο ρόλο του κριτή? Κάποιος που δεν έχει ενδιαφέρον συμμετοχής για τους αγώνες. Έτσι αλληλοβοηθιούνται. Μάλιστα  ένας, Bill Dennis, από τους πιο γνωστούς στο χώρο, (έγραφε χρόνια στο Aeromodeller και τώρα στο Α.Μ.Ι.) έχει κρίνει και σε επίπεδο πανευρωπαϊκών αγώνων, σίγουρα όχι τυχαία.

    Που θέλω να καταλήξω ?  Θεωρώ ότι έχω μια πολύ καλή ιδέα, τόσο για τα πραγματικά αεροπλάνα, όσο και για τα μοντέλα και την κατασκευή τους όσο και για το πώς θα έπρεπε να πετά ρεαλιστικά ένα scale αεροπλάνο. (Στη μετριοφροσύνη έχω λίγο πρόβλημα, αλλά το παλεύω... Δυστυχώς δεν βρήκα άλλο τρόπο να δείξω ότι έχω σχέση με το αντικείμενο).

    Μετά από τα παραπάνω, πιστεύω ότι θα πρέπει να αναθεωρήσεις τα σχόλια σου για το αν είμαι κατάλληλος για κριτής. Εκτός και αν δεν σε έπεισα, οπότε μια επίσκεψη στο σπίτι μου με περισσότερα τεκμήρια θα σε πείσει. Να σου δείξω τι είναι documentation, τι πληροφορίες υπάρχουν για παλιά αεροπλάνα κλπ.

    Αν εξακολουθείς πάραυτα να πιστεύεις ότι έγινα κριτής χάρη σε γνωριμίες ή άλλο αντίστοιχο τρόπο, σαν να πρόκειται για κάποιο αξίωμα, κάνεις ένα λογικό σφάλμα στη σκέψη σου. Αν νομίζεις δηλαδή ότι το να είσαι κριτής είναι διασκέδαση ή κάτι για το οποίο αξίζει να προσφύγεις σε χρήση μέσου, δεν έχεις παρά να το δοκιμάσεις. Να στηθείς δύο μέρες κάτω από τον ήλιο (Σεπτέμβριος, όχι Δεκέμβριος), να προσπαθείς να κρίνεις το σωστό και το λάθος, και να σου την πέφτουν μετά με παράπονα και με σχόλια όλοι εκτός ίσως από τον πρώτο. τότε μάλλον θα αναθεωρήσεις...

    Αναφορικά με το Fokker τώρα.
    Τον φάκελο που παρουσίασες τον θυμάμαι πολύ καλά. Και όπως θυμάσαι το συζητήσαμε τότε και σου είπα τα προβλήματα που είχε. Σου είπα ότι ήταν ελλειπής και ότι δεν ταίριαζαν τα στοιχεία με το μοντέλο. Επικαλέστηκες έλλειψη χρόνου, αν θυμάμαι καλά. Έδειξα το ενδιαφέρον και σου τα είπα κυρίως γιατί μου αρέσουν τα παλιά αεροπλάνα (φτιάχνω κυρίως τέτοια) και το έβρισκα κρίμα να μην μπορώ να του δώσω τη βαθμολογία που αρμόζει, σύμφωνα με την κατασκευή του. Όχι όμως με την ελλειπέστατη τεκμηρίωση που κατέθεσες. Παρεπιπτόντως, δεν κρίνει ένας, αλλά τρεις κριτές. Δεν μπορεί όλα να είναι μαγειρεμένα.
    Οφείλω όμως να σου πω ότι αν γνώριζα τότε πως το μοντέλο δεν είναι δικής σου κατασκευής, θα είχα ζητήσει άμεσα την ακύρωση του από τους αγώνες.

    Για την Dakota, θέμα βάρους στους τότε κανονισμούς δεν υπήρχε, άλλωστε και το Fokker τότε θα είχε βγει εκτός προδιαγραφών  Wink. Οι αλλαγές έγιναν αργότερα. Ναι, πετούσε γρήγορα και όχι ρεαλιστικά, για αυτό και έχασε βαθμούς στον ρεαλισμό πτήσης (από εμένα τουλάχιστον). Όμως πετούσε πιο στρωτά από όλα. Είχε το πλεονέκτημα του μεγέθους και του βάρους και ήταν τεχνικά άρτιο στο περίγραμμα, με πλήρη τεκμηρίωση. Μπορεί να μην είχε επιφανειακές λεπτομέρειες ή σωστό weathering, αλλά αν δεις, αυτά έχουν αμελητέα βαθμολογία σε σχεση με τα υπόλοιπα. Τα ARF τα είδαμε, και βαθμολογήθηκαν ανάλογα. Και κακώς ήταν εκεί, κατά τη γνώμη μου.

    Τους χαρακτηρισμούς σου δεν έχω λόγο να τους ανταποδώσω, θα τους σχολιάσω όμως:
    Ξένο σώμα : ναι, ξένο, όπως ξένος, εξωτερικός, ανεξάρτητος, με καθαρό μάτι.
    Θύμα : είμαι αρκετά μεγάλος για να αφήνω τον εαυτό μου να πέφτει θύμα.
    Απατεώνας : δεν έχω λόγο να κοροϊδέψω κανέναν. Δεν έχω τίποτε απολύτως να κερδίσω, μόνο να κάνω το χόμπυ μου. Δεν διεκδικώ κάποιο κύπελο, ούτε έχω φιλαράκια για να τους το δώσω. Θέλω να έχω έστω και  την ψευδαίσθηση ότι είμαι δίκαιος.

    Αυτά με τις απαντήσεις μου.

    Με όλα αυτά ξεφύγαμε όμως από την ουσία του θέματος.

    [μήπως μπορείς να μας πεις εάν υπάρχει τέτοια κατηγορία που να το επιτρέπει γιατί από όσο ξέρω δεν υπάρχει οπότε αναγκαστικά γινόταν αυτό.
    [/i]

    Δεν εξήγησες το σκεπτικό με το οποίο κατέβηκες σε αγώνες με αγορασμένο μοντέλο, γνωρίζοντας ότι δεν επιτρέπεται από τους κανονισμούς, υπογράφοντας εν γνώσει σου ψευδώς την αντίστοιχη δήλωση.
    Τι πάει να πει, δεν υπάρχει αντίστοιχη κατηγορία στην Ελλάδα? Δηλαδή κάποιος που παίρνει αναβολικά θα τρέξει με τους άλλους αθλητές, επειδή δεν υπάρχουν αγώνες για αθλητές που κάνουν χρήση αναβολικών? Και γιατί δεν το δήλωσες ? Πίστεψε με, εάν πετούσες εκτός συναγωνισμού, τα χειροκροτήματα θα ήταν όλα δικά σου και θα τα χαιρόσουν περισσότερο. Μια σωστή εξήγηση.


    Λαμβάνεις μέρος στους αγώνες το Σαββατοκύριακο; Να σου ευχηθώ καλή επιτυχία. Μόνο όμως αν το μοντέλο που θα χρησιμοποιήσεις είναι δικής σου κατασκευής  και όχι απλά ιδιοκτησίας. Γιατί αν δεν είναι, και αν καταφέρεις να κερδίσεις, τότε κατευθείαν η νίκη σου χάνει την αξία της. Είναι μάλιστα προσβολή προς την Ομοσπονδία, προς τους κριτές και κυρίως προς τους συναθλητές σου. Και δεν νομίζω να τιμά ούτε εσένα, ούτε άλλον που θα προσπαθήσει με παρόμοιο άνομο τρόπο να κερδίσει κάτι που δεν το αξίζει. Άσχετα αν κάποιοι θα το προσπαθήσουν. Κακώς, πολύ κακώς... Δάκρυ

    Δεν έχω κάτι ούτε με σένα ούτε με το μοντέλο (σου?). Δεν ξέρω αν έχουν άλλοι. Δεν με ενδιαφέρει  Έχω με τη νοοτροπία. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ασχολείσαι με scale, αν δεν είναι να κάτσεις να το φτιάξεις μόνος σου. Αν δε φας ώρες να σκέφτεσαι πως θα κάνεις την Χ ρόδα ή το Ψ πολυβόλο, ή πως θα πετύχεις το χρώμα σωστά. Εκεί είναι όλη η πρόκληση και η δημιουργία. Γι’ αυτό και βαθμολογείται. Γι’ αυτό και το 50% που μετρά ίσως είναι και λίγο...

    Μπορεί να μην έχεις χρόνο, μπορεί να μην ξέρεις, τότε μην το κάνεις, ή κάνε όσο μπορείς, ότι μπορείς. Όχι πάντως με χρήματα.

    Ξανά, με κάθε ειλικρίνεια

    Γιώργος Κανδυλάκης


    Υ.Γ. Το παρόν θα κυκλοφορήσει και σε έκδοση τσέπης για σύντομες αναγνώσεις, ήδη έπιασε 3 σελίδες...


    * Book_IPMS.jpg (40.94 KB, 400x546 - εμφανίστηκε 436 φορές.)

    * Sopwith_Greek_Seaplane.jpg (75.58 KB, 500x683 - εμφανίστηκε 441 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 8 Δεκ 2005, 08:50:14 »

    Η απάντηση του Γ. Κανδυλάκη, όπως όλοι παρατηρούμε είναι υπέρ το δέον ευγενής, ήρεμη και τεκμηριωμένη. Δεν είναι όμως πλήρης, στην απαρρίθμηση των επιτυχιών του. Παρέλειψε να αναφέρει την πρώτη και ακόμα μία δεύτερη θέση που έχει κερδίσει σε διεθνείς αγώνες, (ήίμουνα και εγώ στο Βέλγιο), και το πόσες φορές έχει σηκώσει συνολικά την Ελληνική σημαία στον διεθνή αερομοντελιστικό χώρο με τις συμμετοχές του, ή πόσες φορές έχουν γράψει τα ξένα περιοδικά για αυτόν και έχουν βάλει φωτογραφία του. Εχει δει κανένας από τους νέους το: G. Kandylakis - Greece Huh

    Για να αναφέρεται κάποιος στην ηθική του Γιώργου, σημαίνει ότι δεν ανήκει στον χώρο, και δεν γνωρίζει τον Γιώργο. Ο Γιώργος είναι γνωστός στο Πανελλήνιο, και είναι τιμή στους αερομοντελιστές που συμμετέχουν στο scale να τους κρίνει αυτός, αφού είναι ένας από τους ειδικότερους στην τεκμηρίωση των αεροσκαφών.

    Δεν υπάρχει βέβαια αγώνας στην Ελλάδα ή στο Εξωτερικό, που όλοι πλην του πρώτου, να μην έχουν κάποιο παράπονο να εκδηλώσουν. Ανθρώπινο, και αναμενόμενο. Αλλά ας μη ξεχνάμε ότι στον αγώνα δεν κρίνεται μόνο αυτό που όλοι νομίζουν, δηλαδή το μοντέλο. Περισσότερο κρίνεται ο αερομοντελιστής που το παρουσιάζει, με τις πράξεις και τα λόγια του. Και αυτόν δεν τον βαθμολογούν μόνο τρείς κριτές. Τον βαθμολογεί όλος ο αερομοντελιστικός κόσμος.

    Jkon
     

     


    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 8 Δεκ 2005, 09:39:23 »

    Γεια σας,

    Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση. Αποκλειεται το ενδεχομενο στους αγωνες scale να λαβει μερος ομαδα μοντελιστων πχ δυο ατομων? Εννοω οτι ο ενας να ειναι ο κατασκευαστης και ο αλλος ο χειριστης. Ρωταω γιατι ειναι πολυ σπανιο να ειναι καποιος προικισμενος και με τα δυο, δηλαδη να ειναι εξαιρετικος κατασκευαστης και εξαιρετικος πιλοτος. Σε αγωνες στο εξωτερικο συμβαινει, βεβαια δε ξερω αν ειναι προδιαγραφων FAI οι αγωνες αυτοι, για παραδειγμα στο Αμερικανικο Top Gun εχω την εντυπωση οτι στο παρελθον εχουν λαβει μερος διμελεις ομαδες αποτελουμενες απο κατασκευαστη και χειριστη, εχω και καποια συγκεκριμενα παραδειγματα στο μυαλο μου :

    http://www.flyrc.com/articles/topgun2004_10.shtml

    O αγωνας αυτος ειναι Team Scale και την πρωτη θεση το 2004 κερδισε ενα Piper Cub το οποιο πεταξε ο Dave Patrick αλλα δεν ηταν δικης του κατασκευης.

    Ειναι ενα ευλογο ερωτημα νομιζω, παρακαλω τους γνωστες των κανονισμων scale να με διαφωτισουν αν μπορουν. Χαμόγελο

    Χαιρετισμους,

    Νικος
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 8 Δεκ 2005, 09:54:43 από Nikolas » Καταγράφηκε
    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 820


    ../../..


    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 8 Δεκ 2005, 11:02:39 »


    Αναφορικά με το Fokker τώρα.
    Τον φάκελο που παρουσίασες τον θυμάμαι πολύ καλά. Και όπως θυμάσαι το συζητήσαμε τότε και σου είπα τα προβλήματα που είχε. Σου είπα ότι ήταν ελλειπής και ότι δεν ταίριαζαν τα στοιχεία με το μοντέλο. Επικαλέστηκες έλλειψη χρόνου, αν θυμάμαι καλά. Έδειξα το ενδιαφέρον και σου τα είπα κυρίως γιατί μου αρέσουν τα παλιά αεροπλάνα (φτιάχνω κυρίως τέτοια) και το έβρισκα κρίμα να μην μπορώ να του δώσω τη βαθμολογία που αρμόζει, σύμφωνα με την κατασκευή του. Όχι όμως με την ελλειπέστατη τεκμηρίωση που κατέθεσες. Παρεπιπτόντως, δεν κρίνει ένας, αλλά τρεις κριτές. Δεν μπορεί όλα να είναι μαγειρεμένα.
    Οφείλω όμως να σου πω ότι αν γνώριζα τότε πως το μοντέλο δεν είναι δικής σου κατασκευής, θα είχα ζητήσει άμεσα την ακύρωση του από τους αγώνες.
    Σωστά και θα το δεχόμουν εάν…..

    Τα ARF τα είδαμε, και βαθμολογήθηκαν ανάλογα. Και κακώς ήταν εκεί, κατά τη γνώμη μου.
    .....είχατε ακυρώσει και όλα τα αντικανονικά μοντέλα που γνωρίζατε,  πραγμα που κακώς δεν το κάναται.
    Γνώριζες για το μοντέλο γιατί στο τραπέζι που φάγαμε και συζητήσαμε ήταν και ο κατασκευαστής.

    Δεν εξήγησες το σκεπτικό με το οποίο κατέβηκες σε αγώνες με αγορασμένο μοντέλο, γνωρίζοντας ότι δεν επιτρέπεται από τους κανονισμούς, υπογράφοντας εν γνώσει σου ψευδώς την αντίστοιχη δήλωση.
    Τι πάει να πει, δεν υπάρχει αντίστοιχη κατηγορία στην Ελλάδα? Δηλαδή κάποιος που παίρνει αναβολικά θα τρέξει με τους άλλους αθλητές, επειδή δεν υπάρχουν αγώνες για αθλητές που κάνουν χρήση αναβολικών? Και γιατί δεν το δήλωσες ? Πίστεψε με, εάν πετούσες εκτός συναγωνισμού, τα χειροκροτήματα θα ήταν όλα δικά σου και θα τα χαιρόσουν περισσότερο. Μια σωστή εξήγηση.

    Δεν μπορώ να καταλάβω.
    Σχεδόν όλοι έτσι πετάνε στους ελληνικού αγώνες (το παραδέχεσαι ότι υπήρχαν ARF), τα κιλά πήγαν περίπατο με το έτσι θέλω, ο Ευάγγελος παραπάνω είπε κάτι πολύ σωστό και εσύ εξακολουθείς να μου λες τα ίδια.
    Μάλλον κάτι δεν πάει καλά ….. μ’εμένα idiot2. Θα μάθω σιγά σιγά. knuppel2
    Το θέμα είναι ότι τότε που ήταν να μάθω (το 2001) δεν μου έδειξε κανείς αντιθέτως.
    Δεν έχουν σημασία τα χρήματα και πόσο κάνει το μοντέλο σημασία έχει η τήρηση όλων των κανονισμών και όχι αυτών που μας συμφέρουν και μάλιστα επιλεγμένα ως προς τα άτομα.

    Λαμβάνεις μέρος στους αγώνες το Σαββατοκύριακο; Να σου ευχηθώ καλή επιτυχία. Μόνο όμως αν το μοντέλο που θα χρησιμοποιήσεις είναι δικής σου κατασκευής και όχι απλά ιδιοκτησίας. Γιατί αν δεν είναι, και αν καταφέρεις να κερδίσεις, τότε κατευθείαν η νίκη σου χάνει την αξία της. Είναι μάλιστα προσβολή προς την Ομοσπονδία, προς τους κριτές και κυρίως προς τους συναθλητές σου. Και δεν νομίζω να τιμά ούτε εσένα, ούτε άλλον που θα προσπαθήσει με παρόμοιο άνομο τρόπο να κερδίσει κάτι που δεν το αξίζει. Άσχετα αν κάποιοι θα το προσπαθήσουν. Κακώς, πολύ κακώς... Δάκρυ

    Ναι θα λάβω μέρος στους αγώνες. Στριφογύρισμα ματιών
    Ναι θα είναι ετοιματζιδικο, αγοραστό και με λίγη δουλεία από εμένα.
    Εάν η ομοσπονδία θέλει να μην προσβάλεται τότε να ακυρώσει όλα τα μοντέλλα που θα κατεβουν και δεν τηρούν τους κανονες (μαζι με το δικο μου). police
    Το θεμα του αγοραστου λυνόταν ευκολα με την δημιουργεια του team scale όπως και στο εξωτερικο.
    Εάν το ξέρετε από τώρα και δεν κάνουνε  τίποτα τότε….. Δάκρυ
    αααα. και κατι άλλο.... Φερέφωνα και δικηγόροι δεν χρειάζονται. smiley6600

    Ευχαριστώ
    Αντώνης Χάλαρης
    Καταγράφηκε

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 8 Δεκ 2005, 12:17:46 »

    Καλημέρα σας,

    Υπάρχει κάποιος από τους εμπλεκόμενους μέχρι τώρα στους αγώνες scale, είτε αυτός λέγεται διαγωνιζόμενος, είτε λέγεται κριτής είτε διοργανωτής, που να πίστευε μέχρι τώρα ότι όλα γίνονταν σύμφωνα με τους κανονισμούς και διαβάζοντας αυτά πέφτει από τα σύνεφα;

    Η προσωπική μου άποψη είναι ότι όσο κατακριτέο είναι το να λαμβάνεις μέρος μη τηρώντας τους κανόνες άλλο τόσο είναι να κάνουν 'τα στραβά μάτια' οι διοργανωτές σε μη έγκυρες συμμετοχές.  Το ποιο είναι χειρότερο δεν έχει και πολύ σημασία.  Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν αναφέρομαι στο συγκεκριμένο μοντέλο που έχει γίνει αιτία αντιπαράθεσης ούτε στους συγκεκριμένους ανθρώπους.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 8 Δεκ 2005, 12:24:44 »

    Κυριε Κανδυλακη σας καταγγελω ως εγκληματια!!! devil
    Το εγγλημα σας ειναι οτι τετοια μοντελα που φτιαχνετε πρεπει να εκτιθονται σε δημοσια θεα και οχι σε αγωνες.
    Ελπιζω να μη παρετε ολοι στα σοβαρα το σχολιο μου police και βαρεσετε ,μπορει να εχουν εκτεθει και να μη το γνοριζω ,απλα πιστευω οτι υπαρχουν αρκετοι μοντελιστες σαν και μενα που πεταμε γυψοσανιδες και ελικοτουβλα που θα ηθελαν να θαυμασουν αυτα τα αριστουργηματα απο κοντα και να ονειρευομαστε οτι καποτε θα εχουμε το χρονο ,την εμπειρια και την υπομονη να φτιαξουμε κατι αντοιστιχο. Thumbs up
    Καταγράφηκε
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 8 Δεκ 2005, 17:41:44 »

    λιγο ασχετο με την συζητηση/διαμαχη αλλα σιγουρα πιο ευχαριστο σχολιο
    στο Μοναχο που ειχα παει ειχε το Deutsches Museum
    που μεσα ειχε πραγματικα τα παντα, απο πραγματικα αεροπλανα παλια και καινουργια μεχρι πυραυλους και...
    smitten scale ανεμοπτερα smitten
    παρολο που ειμαι ασχετος με τα αεροπλανα μου αρεσε πολυ η βολτα εκει μεσα
    εχει δικιο ο Δημητρης για τα μοντελα του Κανδυλακη, ειναι για εκθεση...

    Κυριε Κανδυλακη σας καταγγελω ως εγκληματια!!! devil
    Το εγγλημα σας ειναι οτι τετοια μοντελα που φτιαχνετε πρεπει να εκτιθονται σε δημοσια θεα και οχι σε αγωνες.
    Ελπιζω να μη παρετε ολοι στα σοβαρα το σχολιο μου police και βαρεσετε ,μπορει να εχουν εκτεθει και να μη το γνοριζω ,απλα πιστευω οτι υπαρχουν αρκετοι μοντελιστες σαν και μενα που πεταμε γυψοσανιδες και ελικοτουβλα που θα ηθελαν να θαυμασουν αυτα τα αριστουργηματα απο κοντα και να ονειρευομαστε οτι καποτε θα εχουμε το χρονο ,την εμπειρια και την υπομονη να φτιαξουμε κατι αντοιστιχο. Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 8 Δεκ 2005, 18:10:45 »

    Βλέπω ότι η αντιπαράθεση συνεχίζεται, πλατειάζοντας όμως και ανοίγοντας καινούργια μέτωπα και ίσως δημιουργώντας λάθος εντυπώσεις.

    1. Το θέμα αντιπαράθεσης δεν είναι το συγκεκριμένο μοντέλο, το οποίο κατά γενική ομολογία είναι μια θαυμάσια κατασκευή από έναν εξαιρετικό αερομοντελιστή.

    2. Ο λόγος που θίχθηκε εύλογα ο Γιώργος Κανδυλάκης είναι το παρακάτω σχόλιο

    Παράθεση
    Για να γίνω πιο σαφής και χωρίς να θέλω περαιτέρω "μπλεξίματα", το μοντέλο αυτό όταν πήρε μέρος στους αγώνες scale στο  Αγρίνιο βγήκε 5ο, λόγω σωματείων.

    δηλαδή κατηγορία για άδικη και υστερόβουλη κρίση στην βαθμολογία, η οποία εμφανίζεται 4 χρόνια μετά τους αγώνες και χωρίς, απ' όσο θυμάμαι, να έχει υποβληθεί σχετική ένσταση, όπως είχε κάθε δικαίωμα να κάνει όποιος νομίζει οτι αδικείται.

    3. Στους αγώνες scale υπάρχουν οι βαθμολογίες στατικού ελέγχου και πτήσης. Στην στατική βαθμολογία και παρά το ελλιπές documentation το μοντέλο λόγω εξαιρετικής κατασκευής πήρε την 2η θέση http://users.forthnet.gr/agr/kostopk/amsc2001res.html
    Στην πτήση όμως;
    Αντώνη ξέρω ότι αγαπάς το αεροπλάνο και τα μοντέλα, δεν θέλω να το πάρεις προσωπικά. Ξέρεις ότι ήμουνα στο Αγρίνιο και έχω δει τις πτήσεις, θέλω όμως εσύ ο ίδιος ν' αναλογιστείς και ν' απαντήσεις αντρίκια και με το χέρι στην καρδιά.


    Πιστεύεις ότι ο τρόπος που πέταξες τότε το θαυμάσιο αυτό μοντέλο άξιζε καλύτερη βαθμολογία και οτι αδικήθηκες σκόπιμα από τους κριτές για να υποβιβαστείς εσύ ή και το σωματείο σου;  Η οτι αν κατάφερνες να το πετάξεις καλύτερα δεν θα έπαιρνες την βαθμολογία που σου άξιζε;
    4. Στους αγώνες δεν βαθμολογείται ούτε το μοντέλο μόνο του ούτε ο αθλητής  γενικά σαν αθλητής. Βαθμολογείται ο τρόπος με τον οποίο το μοντέλο παρουσιάζεται και πετάει στον συγκεκριμένο αγώνα από τον αθλητή. Μπορεί να ξέχασες το ντοσιέ του documεntation στο ντουλάπι, μπορεί να τσακώθηκες στην δουλειά σου ή να στραβοκοιμήθηκες το προηγούμενο βράδυ. Μετράει το μοντέλο και ο τρόπος που παρουσιάζεται και πετάει.

    5. Διατυπώθηκαν διάφορες άδικες αλλά και βαρειές κατηγορίες προς τον Γιώργο Κανδυλάκη, αστείες όμως για όποιον γνωρίζει τον Γιώργο. Ο Αντώνης μάλλον δείχνει να έχει καταλάβει ότι δεν έχουν υπόσταση, ελπίζω και σε μια πιο ευγενική υποχώρηση.

    6. Είναι γνωστό https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php/topic,41.msg109.html#msg109 (επιστολή ΕΛ.Α.Ο. που ξεκίνησε αυτό το θέμα) ότι υπήρξε μια χαλαρότητα στην εφαρμογή του κανονισμού, αυτό όμως έγινε ισότιμα και με σκοπό την αύξηση των συμμετοχών με την προοπτική της ανόδου του επιπέδου με την αύξηση του ενδιαφέροντος. Το θέμα του thread αυτού είναι ακριβώς συζήτηση και προτάσεις για νέους κανονισμούς. Το σχόλιο του κυρίου Χάλαρη για μεροληπτική βαθμολογία δεν μπορεί ν' αντλήσει από εδώ επιχείρημα.

    7. Αντίθετα υπήρξαν σοβαρά και αξιόλογα μηνύματα και προτάσεις για το θέμα των αγώνων scale που πραγματικά αξίζει να διαβαστούν. Επ' ευκαιρία των Πανελλήνιων αγώνων scale το επόμενο Σαββατοκύριακο καλό είναι, αφήνοντας τις προκλητικές και προσβλητικές δηλώσεις κατά μέρος, να ακουστούν οι απόψεις για το τι μπορεί να γίνει σε κατηγορίες GR για αξιοπρεπείς εισαγωγικούς αγώνες που θα προετοιμάζουν όμως τους αθλητές στην έννοια του scale και όχι ένα ακόμα fun fly, το οποίο έχει και αυτό την θέση του αλλού. Η γνώμη όλων, σωστά διατυπωμένη, μετράει και είναι επιθυμητή και δημιουργική.
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 8 Δεκ 2005, 23:43:26 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #28 στις: Πέμπτη, 8 Δεκ 2005, 19:45:34 »

     Thumbs up σε όλα

    Ας γίνουν με το καλό οι αγώνες το Σαββατοκύριακο και τα συζητάμε όλα με ηρεμία και καλή διάθεση για κάτι καλύτερο...Για όλους

    Γ.Κ.
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #29 στις: Πέμπτη, 8 Δεκ 2005, 19:56:14 »

    Ευχαριστώ Κώστα, πήρα την απάντηση στην ερώτησή μου.

    Έχω μία ακόμα όμως.  Πως είναι δυνατόν να υπάρχει ισότιμη χαλαρότητα όταν άλλοι είναι μέσα στους κανονισμούς κι άλλοι όχι;  Undecided

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Σελίδες: 1 [2] 3 4  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Συντονιστές: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Θέμα: Αγωνες και ΕΛΑΟ - Αγώνες κατηγορίας Scale
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.