Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.233 μηνύματα σε 11.306 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 20:34:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 20:34:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Σήμερα στις 00:32
Εννοείται!
Χθες στις 11:14
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 20:32]

[Σήμερα στις 18:18]

από jean-zac
[Σήμερα στις 17:50]

από giles 202
[Σήμερα στις 14:34]

από modeller2
[Χθες στις 21:13]

από pansofos
[Χθες στις 21:05]

από evan
[Χθες στις 20:54]

από snoopy
[Χθες στις 20:14]

από dominicm
[Χθες στις 18:17]

[Χθες στις 12:10]

από evan
[Χθες στις 10:38]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:52:59]

από sliver
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 18:17:40]

από 3DJunk
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 17:21:24]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284233
Σύνολο θεμάτων: 11306
Online σήμερα: 57
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 32
Συνολικά: 43
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Θέμα: Αγωνες και ΕΛΑΟ - Αγώνες κατηγορίας Scale « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Αγωνες και ΕΛΑΟ - Αγώνες κατηγορίας Scale  (Αναγνώστηκε 15437 φορές)
   
vagpas
ΜΗ ΜΕΛΟΣ
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 246



Προφίλ
« στις: Τετάρτη, 23 Μάρ 2005, 23:14:24 »

Μιας και ανάφερε το όνομα μου ο Γιώργος λέω να προσθέσω κάτι σχετικά με την ΕΛΑΟ.

Πρώτα απ όλα να ξεκαθαρίσω ότι πίσω από την απρόσωπη λέξη ΕΛΑΟ βρίσκονται άτομα σαν όλους μας που θυσιάζουν το χρόνο τους για να γίνουν κυρίως οι πανελλήνιοι αγώνες με όσο το δυνατόν τυπικό τρόπο.

Το να αναλάβουν αυτά τα άτομα να κάνουν και άλλους αγώνες η κατηγορίες που θα απευθύνονται στο μοντελιστη της Κυριακής και να είναι οργανωτικά επιπέδου πανελληνίων είναι περιττό.

Φαντασθείτε ότι χρειάζονται εβδομάδες δουλειά για να γραφτεί ένας κανονισμός για μια απλοποιημένη Ελληνική κατηγορία και είναι αμφίβολο έως απίθανο να τον έχει διαβάσει κάποιος που θα λάβει μέρος σε αυτή.

Το ίδιο και με τη διοργάνωση. Κάποιοι τρέχουν να διοργανώσουν και στο τέλος υπάρχουν αγωνιζόμενοι που συνεχώς γκρινιάζουν.
Πρέπει να καταλάβετε ότι Πρέπει οι μικρές κατηγορίες Πρέπει να ξεκινάνε από τις λέσχες. 
Το παράδειγμα του διασυλλογικου που όπως φαίνετε πάει πολύ καλά Πρέπει να το ακολουθήσουν και άλλοι.

Αν κάποιος θέλει το κάτι παραπάνω οι παλαιοί αγωνιζόμενοι είναι στη διάθεση του καθενός για βοήθεια.

Αρχίστε να διοργανώνετε αγώνες μόνοι σας με πρόχειρους κανονισμούς έστω και προφορικούς. Αν κάτι αποδείξει ότι περπατάει η ΕΛΑΟ θα το υποστηρίξει.

Ευάγγελος
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 26 Μάρ 2005, 10:39:00 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 24 Μάρ 2005, 01:24:34 »

Αγαπητοί φίλοι

Το θέμα στο οποίο αναφέρεται ο Ευάγγελος ξεκίνησε στο αρχικό Aeromodelling GR στο Yahoo! από τον Γιώργο Καρασούλα με θέμα:

ΑΓΩΝΕΣ SCALE

Για να αποφύγετε τα πήγαινε έλα παραθέτω εδώ τα μηνύματα μαζί με τα links τους

http://groups.yahoo.com/group/aeromodellinggr/message/1547
Παράθεση
From:  Γιώργος Καρασούλας
Date:  Tue Mar 22, 2005  7:08 pm
Subject:  ΑΓΩΝΕΣ SCALE
 
 
Αγαπητοί φίλοι Καλησπέρα

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τον Αντώνη Παπαδόπουλο, Γενικό Γραμματέα της ΕΛΑΟ, μου διευκρίνησε ότι ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ενδιαφερόμενος μπορεί να εκφράσει την άποψη του για τους -υπό συζήτηση και διαμόρφωση- νέους κανονισμούς SCALE και όχι μόνο ήδη αεραθλητές ή Σωματεία.

Οι αγώνες SCALE είναι (κατά την άποψη μου) ότι πιο ωραίο, προχωρημένο και ενδιαφέρον έχει να παρουσιάσει ο Αερομοντελισμός, γιατί εκεί παρουσιάζονται τα πιο όμορφα και καλοκατασκευασμένα, ΠΕΙΣΤΙΚΑ μοντέλλα. Όμως είναι και δύσκολοι, αφού το αεροπλάνο που θα πάρει μέρος πρέπει να πληροί ορισμένες αυστηρές προϋποθέσεις, που προβλέπονται από τους κανονισμούς.

Πολύ σπουδαίο σε αυτούς τους αγώνες είναι η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ που συνοδεύει κάθε αερομοντέλλο, δηλαδή διάφορα έγγραφα που αναπαριστούν το πρωτότυπο αεροπλάνο και χρησιμεύουν στους κριτές για να βαθμολογήσουν το συγκεκριμένο μοντέλο.

Όλα αυτά βέβαια παρουσιάζουν κάποια -σημαντική ίσως- δυσκολία, ειδικά για τους πιο καινούργιους φίλους του χόμπυ μας.

Γι αυτό και οι ’γγλοι, έξυπνα σκεπτόμενοι, έχουν καθιερώσει τρεις κατηγορίες στους Εθνικούς τους αγώνες SCALE:

1. Την κατηγορία "FLYING ONLY" , ακριβώς για τους νεο-εισερχόμενους σε αυτόν τον τομέα, όπου ναι μεν παίρνουν μέρος SCALE μοντέλα, αλλά είτε δεν συνοδεύονται από επαρκή τεκμηρίωση, είτε δεν είναι και τόσο πιστά αντίγραφα των πραγματικών. Γι αυτόν το λόγο τα μοντέλα αυτής της κατηγορίας βαθμολογούνται ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΤΗΣΗ και όχι στατικά.

2. Την κατηγορία "CLUBMAN" που είναικάπως πιο προχωρημένη από την προηγούμενη και τα μοντέλα βαθμολογούνται κατά τα 2/3 από την πτήση και κατά το 1/3 στατικά. Δηλαδή και εδώ δεν παίζει και τόσο κρίσιμο ρόλο η πιστότητα του μοντέλου με το πραγματικό αεροπλάνο.

3. Η κατηγορία FAI, η πιο προχωρημένη, όπου το μοντέλλο βαθμολογείται μισά-μισά, στην πτήση και στατικά.

Αυτή είναι και η δική μου πρόταση προς την ΕΛΑΟ, που θα επιτρέψει ίσως σε αρκετούς φίλους που τους αρέσουν τα SCALE μοντέλα και έχουν ήδη τέτοια μοντέλα, να πάρουν μέρος για 1η φορά σε αυτούς τους αγώνες.

Δεν γνωρίζω αν η κατηγορία "FLΥING-ONLY" δέχεται και μοντέλλα ARF, αλλά και γιατί όχι, αφού δεν βαθμολογούνται στατικά; Στις άλλες κατηγορίες οπωσδήποτε τα μοντέλα ARF δεν θα πρέπει να επιτρέπονται,
γιατί τότε θα βαθμολογούνται οι κατασκευάστριες εταιρείες και όχι οι αερομοντελιστές!

Όποιος φίλος ενδιαφέρεται να λάβει κάποτε μέρος σε τέτοιους αγώνες, ας εκφράσει την άποψη του, είτε μέσω αυτού του FORUM, είτε (αν δεν θέλει να την εκφράσει δημόσια) με μήνυμα προς την ΕΛΑΟ ή και προς την αερομοντελιστική εφημερίδα και εμείς θα την στείλουμε στην ΕΛΑΟ.

Η ΕΛΑΟ σκέφτεται τώρα να αναδιαμορφώσει τους κανονισμούς. Δεν θα ήταν κακό λοιπόν να εκφράσουμε και εμείς την άποψη μας, για να ακουστεί στην ΕΛΑΟ.

Εξ άλλου, δεν θα πρέπει να βλέπουμε (όπως το έχουμε πει πολλές φορές) τους αγώνες σαν κάτι μακρυνό και άπιαστο για εμάς. Δεν είναι κάτι πολύ διαφορετικό από αυτό που κάνουμε κάθε Κυριακή. Και αν συμβάλλουμε και εμείς στην διαμόρφωση των νέων κανονισμών, μπορεί οι αγώνες να γίνουν ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΙΤΟΙ σε εμάς.

Με φιλικούς χαιρετισμούς

Γιώργος Καρασούλας


http://groups.yahoo.com/group/aeromodellinggr/message/1548
Παράθεση
From:  Apostolos Gadetsakis
Date:  Tue Mar 22, 2005  9:00 pm
Subject:  Re: [Aeromodelling GR] ΑΓΩΝΕΣ SCALE


Καλησπέρα σε όλους .
Ήθελα και εγώ να εκφράσω την άποψή μου σχετικά με την κατηγοριοποίηση των Αγώνων Scale .
Κατ'αρχάς , πρέπει να υπάρχει δυνατότητα Team Scale δηλαδή Ομάδα περισσότερων ανθρώπων πέραν του κατασκευαστή . ’ν κάποιος μπορεί να τα κάνει όλα μόνος του ΟΚ . Θα κριθεί σε Όλα . 
Αν ο κατασκευαστής συμφωνήσει , κάποιος φίλος του θα πετάξει το Αεροπλάνο και όλοι μαζί θα το υποστηρίζουν !
Ως γνωστόν οι Κατασκευαστές τέτοιων μοντέλων ΔΕΝ ΠΕΤΑΝΕ σωστά τα μοντέλα τους γιατί  Φοβούνται (Ψαρώνουν) και Δέν βάζουν Ώρες πτήσης με αυτό ή Δέν διαθέτουν και Χρόνο για την Πτήση γιατί συνέχεια κάτι φτιάχνουν ... ’ν είναι ανοιχτόμυαλοι ας βάλουν καλύτερο και λιγότερο αγχωμένο χειριστή να το πετάξει . Και αυτό γιατί :
ΑΣΧΕΤΑ άν είναι ARF ή Οχι το μοντέλο , στην πτήση πρέπει να υπάρχουν ΙΣΑ Κριτήρια .
Documentation ( Έγγραφες Αποδείξεις συγκεκριμένου βαψίματος κ.λ.π.) σε ΟΛΕΣ τις Κατηγορίες Υποχρεωτικά . 
 
Κατασκευαστικά Τώρα :
1)  Δικά τους Σχέδια (της Ομάδος) , κοπή κομματιών , χτίσιμο και τελείωμα  Δικό τους >> ΠΟΛΛΟΥΣ Βαθμούς .
2)  Ετοιμα Σχέδια , κοπή κομματιών και συναρμολόγηση-τελείωμα Δικά τους >> Αμέσως μετά Βαθμολογικά .
3)  Έτοιμο ΚΙΤ (κομμένο) , τελείωμα δικό τους  >> Αμέσως Μετά .
4)  Χτισμένο μόνο ΚΙΤ Χωρίς Επικάλυψη (Almost Ready to Cover) και Ντύσιμο δικό τους πιό λίγους βαθμούς .
5)  Έτοιμο για πτήση (ARF) . ’ν έχουν επέμβει στην επικάλυψη (επιπλέον φινίρισμα) λίγους βαθμούς ακόμη αναλόγως του τελικού προιόντος  >>  Τους Λιγότερους Βαθμούς στην Κατασκευή .
 
* ’ν χάσουν Βαθμούς στην πτήση ή το σπάσουν (!!!)  ... κάποιος απο την επόμενη κατηγορία μπορεί και να πλησιάσει βαθμολογικά ...
* Αν κάποιος μπορεί να το φτιάξει με καλύτερες Λεπτομέρειες σε μικρό μέγεθος απο ότι κάποιος άλλος σε Μεγαλύτερο , χαλάλι του !!! Το μικρό μοντέλο του όμως μπορεί να μήν  πετάξει το Ίδιο scale όπως το μεγάλο , άρα χάνει απο εκεί .
* ΄Αν Δέν υπάρχουν συμμετοχές με αυτούς τους Όρους , να ΜΗΝ γίνουν οι Αγώνες . Δέν είναι δυνατόν να προσπαθούμε να τους κάνουμε μόνο και μόνο για να τους κάνουμε και να μήν δυσαρεστήσουμε τα Ελληνόπουλα ! 
* Τότε ίσως Δέν έρθουν οι Έλληνες , αλλά θα έρθουν οι Ξένοι !
 
Προσωπικά είμαι Πανυγηρτζής μοντελιστής ( Καλαμπούρια και παιχνίδια  στον αέρα) και πιστεύω πως λείπει απο τους Έλληνες με τα μοντέλα των Τόσων Εκατοντάδων ή Χιλιάδων  Euro .  Οι Αγώνες Scale όμως είναι πολύ Διαφορετικοί και Σημαντικοί . Δέν παίζουμε και Δέν Συγχωρούμε . Κάποτε οι ’νθρωποι Πολεμούσανε μέσα σε αυτά . Είναι αναπαράσταση της Ιστορίας μας  !!!
 
Ευχαριστώ και Συγνώμη άν σας Κούρασα .
 
Με Μεγάλη Εκτίμηση ,
Γαδετσάκης Απόστολος

http://groups.yahoo.com/group/aeromodellinggr/message/1549
Παράθεση
From:  Kostas Kostopoulos
Date:  Tue Mar 22, 2005  10:11 pm
Subject:  Re: [Aeromodelling GR] ΑΓΩΝΕΣ SCALE

 
Στο νέο Aeromodelling GR http://www.aeromodelling.gr/ForumS θα υπάρχουν περισσότερες δυνατότητες και δεν έχει διαφήμιση.

Θα παρακαλέσω να μεταφερθεί το θέμα εκεί στην ενότητα Μοντέλα για αγώνες.

Η εγγραφή είναι άμεση και θα πρέπει ο Γιώργος να ξεκινήσει το θέμα. Απλά copy - paste το μήνυμα. Οι υπόλοιποι συγκρατήστε λίγο την απάντησή σας αλλά εντωμεταξύ γραφτείτε στο νέο Aeromodelling GR και δείτε τον χώρο.
Θα χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να ενημερωθούν όλοι.

Περισσότερες πληροφορίες στα μυνήματα 1545 και 1546
http://groups.yahoo.com/group/aeromodellinggr/message/1545
http://groups.yahoo.com/group/aeromodellinggr/message/1546

Φιλικά

Κώστας (agridoc) Κωστόπουλος

http://groups.yahoo.com/group/aeromodellinggr/message/1550
Παράθεση
From:  Γιώργος Καρασούλας
Date:  Wed Mar 23, 2005  8:06 pm
Subject:  Re: [Aeromodelling GR] ΑΓΩΝΕΣ SCALE

 
Υπάρχουν πραγματικά δυο γενικές τάσεις, δυο απόψεις για τους αγώνες αερομοντελισμού:

Η 1η είναι αυτή που εκφράζει ο Απόστολος, αλλά την έχω ακούσει και από άλλα στελέχη του χώρου μας, όπως ο πρωταθλητής μας Ευάγγελος Πασχαλούδης. Η άποψη αυτή είναι "κάνουμε τους αγώνες "σκληρούς", "αυστηρούς" και όποιος πάρει μέρος".

Η 2η άποψη -της οποίας υπέρμαχος είμαι και εγώ- είναι σχεδόν εκ διαμέτρου αντίθετη: Δημιουργούμε ΚΑΙ εύκολες κατηγορίες ώστε να πάρει μέρος, όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος. Η λογική μου είναι να προσεγγίσουμε τον κόσμο στους αγώνες, να τους συνηθίσει και μετά να μεταπηδήσει και στις δύσκολες κατηγορίες FAI. Η πρόταση μου δεν έχει το νόημα να βοηθήσουμε κάποιους να πάρουν Κύπελλα εύκολα, άλλωστε δεν υπάρχει χρηματικό όφελος από τα Κύπελλα, για την "δόξα" παλεύουν οι αθλητές. Έχει το νόημα να ζωντανέψουμε τους αγώνες που -χρόνο με τον χρόνο τελευταία- τα πάνε όλο και χειρότερα από άποψη συμμετοχών.

Κάποια κατηγορία ακροβατικών στο Βόλο τελευταία φορά δεν έγινε, λόγω ελλείψεως συμμετοχών. Οι αγώνες SCALE τον περασμένο χρόνο στην Θεσσαλονίκη με δυσκολία συγκέντρωσαν συμμετοχές.

Θέλουμε λοιπόν να οργανώνουμε δύσκολους αγώνες, οι οποίοι τελικά να μην γίνονται λόγω ελλείψεως συμμετοχών; Και να μένουν μόνον στα χαρτιά;

Θα πρέπει να δούμε τα πράγματα και από την πλευρά των πιο νέων αερομοντελιστών, που είναι το μέλλον του αερομοντελισμού και του αεραθλητικού αερομοντελισμού στη χώρα μας. Πως θα λάβουν τα άτομα αυτά μέρος στις δύσκολες κατηγορίες της FAI; Πως θα συναγωνιστούν τους (ελάχιστους)ήδη έμπειρους αθλητές και πρωταθλητές; Δεν θα απογοητευθούν από τα πρώτα τους βήματα; Δεν μας ενδιαφέρει να εμπλουτίζονται οι τάξεις των αεραθλητών με "νέο αίμα";

Από τους αγώνες LIMBO που έγιναν στα Μέγαρα διαπίστωσα ότι κάποια άτομα έχουν εξαιρετικές ικανότητες, αλλά χρειάζονται προπόνηση και εξάσκηση. Δεν θα πρέπει να δώσουμε την ευκαιρία σε αυτά τα άτομα να εξελιχθούν μεθαύριο σε πρωταθλητές;

Υπάρχει ακόμα η άποψη, ότι τέτοιοι εύκολοι αγώνες μπορούν να οργανώνονται σε τοπικό επίπεδο από τις Λέσχες. Που είναι λοιπόν αυτοί οι αγώνες στην Αττική, όπου υπάρχουν χιλιάδες αερομοντελιστές και τόσα χρόνια δεν έγινε τίποτα; Και ως πότε θα επαφιόμαστε στην (παρ όλα αυτά αξιέπαινη) πρωτοβουλία του ενός και του άλλου ιδιώτη για την διοργάνωση αυτών των "εύκολων" αγώνων;

Δεν θα πρέπει όλα αυτά να γίνουν κάποια στιγμή οργανωμένα, υπό την αιγίδα της ΕΛΑΟ για να φέρουν αποτέλεσμα;

Φιλικά

Γώργος Καρασούλας

http://groups.yahoo.com/group/aeromodellinggr/message/1551
Παράθεση
From:  vag pas
Date:  Wed Mar 23, 2005  11:14 pm
Subject:  Re: Re: [Aeromodelling GR] ΑΓΩΝΕΣ SCALE

 
Μεταφερω τη συζητηση στο aeromodeling.gr οπου και απαντω.

Ευχαριστώ τον Ευάγγελο που μετέφερε το θέμα εδώ. Εγώ έκανα την λάντζα του copy - paste και  απο εδώ και πέρα:

Η συνέχεια, οι κρίσεις και τα σχόλια δικά σας.

Υπενθυμίζω τις πρόσθετες επιλογές στην αποστολή μυνημάτων. Μπορείτε να προσθέσετε και αρχεία αν είναι απαραίτητο. Φωτογραφίες κατά προτίμηση όχι μεγαλύτερες από 450 590 pixels για να μην χαλάει το format του φόρουμ στα 600Χ800.
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 28 Μάρ 2005, 00:56:00 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.256


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 26 Μάρ 2005, 09:25:28 »

Καλησπέρα σας Κύριοι .
Συγχαρητήρια παιδιά για το Νέο Forum άν και νομίζω πως θα χαθώ με τόσες Κατηγορίες .... 
Είναι καλό όμως γιατί θα γράφουμε για πολλά θεματάκια  smile
Απαντώ λοιπόν στο τελευταίο μήνυμα του Κου Καρασούλα για το Scale :
Πρέπει απο μικρά παιδιά να μάθουμε να ακολουθούμε κάποιους κανόνες εκεί που χρειάζεται.
Τα αυτοκίνητα στην Εθνική τρέχουν συνεχώς και ακολουθούν συγκεκριμένη πορεία πάντα .
Όταν προσπαθείς να μπείς στην Εθνική πρώτη φορά στα 18 σου χρόνια , ΠΡΕΠΕΙ να βαδίσεις με τους κανόνες της .
Πρέπει τα παιδιά μας να μάθουν και να σέβονται το Scale μοντέλο του παλιού μοντελιστή με όλες τις κατασκευαστικές λεπτομέρειες .
Πρέπει όμως και εκείνος να μάθει πως το παιδί έχει καλύτερα αντανακλαστικά στην πτήση και να σέβεται αυτό το πλεονέκτημά του .
Μπορεί ο μικρός να μήν είναι Δημόσιος Υπάλληλος , Συνταξιούχος ή Εισοδηματίας με Χρήμα και Χρόνο για να το φτιάξει σωστά αλλά ίσως το πετάξει καλύτερα απο τον μεγαλύτερό του ...!
Και πρέπει να μάθει πως ο Κόκκινος Βαρώνος (Τριπλάνο Fokker) ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να πετάει όπως μία μικρή πτερυγούλα .
Για να το μάθει όμως πρέπει να ΔΕΙ μία Σωστή Διαδικασία και Ενημέρωση απο εμάς τους Μεγάλους .
’λλωστε πρότεινα κατηγορίες όπου και το Απλό ARF μοντέλο θα μπορεί να πάρει μέρος .
Να μάθουμε όμως σε αυτόν τον μοντελιστή ότι ήρθε σε Αγώνες SCALE όπου θα μάθει να σέβεται τη δουλειά που έκανε ο παππούς του και να τον Ρωτάει πώς έκανε εκείνο και πώς το άλλο . Όταν ο παππούς του όμως του πεί 'πέταξέ το παληκάρι μου' , χωρίς να ψαρώνει και με δάκρυα στα μάτια απο τη συγκίνηση , να το πετάξει ΟΠΩΣ πρέπει ...
Του Κόκκινου Βαρώνου το αεροπλάνο , πρεσβύτεροι άνδρες συμβουλεύανε την κατασκευή του αλλά εκείνος το πέταγε.
Και όταν Γύρναγε απο την Πτήση , ήτανε ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΠΕΡΗΦΑΝΕΣ !!!

Όλα αυτά τα Κομπιουτερίστικα θα μας τρελάνουνε ρέ παιδί μου .
Καρασούλα , Κωστόπουλο , Πασχαλούδη και πολλούς άλλους Ακούω και Κανένα Δέν Ξέρω ....
Σας Προσκαλώ όλους σε Ραντεβού στα Τυφλά στις 17 του Απρίλη για να σας Γνωρίσω απο κοντά βρέ παιδιά  Cheesy
Να τα πούμε και σάν ’νθρωποι .

Εχω ξαναπεί στο Forum πώς πολλές φορές ακούγονται Βάρβαρα τα λόγια μας .
Το πληκτρολόγιο απο μόνο του είναι Βαρύ και Υπεύθυνο πράγμα .
Είμαι καλό και Αγαθό παιδί ... Και ΠΟΝΑΩ για τον Αερομοντελισμό στην ΕΛΛΑΔΑ .


Με Εκτίμηση ,
Γαδετσάκης Απόστολος
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 26 Μάρ 2005, 10:41:23 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 26 Μάρ 2005, 10:29:16 »

Καλωσόρισες Απόστολε

Θυμάμαι όταν 13 χρονών είδα για πρώτη φορά ξένο περιοδικό για μοντέλα αεροπλάνων μου φύγανε τα μάτια με τον καιρό όμως συνήθισα να παίρνω αυτό που μου χρειαζόταν. Βέβαια σαν άπειρος πολλές φορές μου ξέφευγε το σημαντικό και εντυπωσιαζόμουνα από πράγματα χωρίς ιδιαίτερη ουσία.

Ο Γιώργος έχει βάλει συγκεκριμένο θέμα για τους Πανελλήνιους αγώνες Scale και και αυτό έγινε μετά από επιστολή από ΕΛ.Α.Ο.

Παραθέτω εδώ την επιστολή της ΕΛ.Α.Ο.


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΕΡΑΘΛΗΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
EΠΙΤΡΟΠΗ ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ

: Αρ. Πρωτ. 5 / 2005 Αθήνα 16 Μαρτίου 2005

ΠΡΟΣ : Ολα τα αεραθλητικά σω΅ατεία ΅ε τ΅ή΅α αερο΅οντελισ΅ού
Αεραθλητές κατηγορίας Scale

ΘΕΜΑ : Αγώνες κατηγορίας Scale


Αγαπητοί φίλοι,

Η Επιτροπή Αερο΅οντελισ΅ού στην πρόσφατη συνεδρίαση της αποφάσισε την σύνταξη και αποστολή επιστολής, προς όλα τα σω΅ατεία αλλά και τους αεραθλητές που ασχολούνται ΅ε την κατηγορία Scale ώστε να συγκεντρώσει τις απόψεις των ενδιαφερο΅ένων ώστε να ληφθούν οι αποφάσεις που θα αναβαθ΅ίσουν τις συ΅΅ετοχές και στην κατηγορία αυτή.

Παρούσα κατάσταση
Οι κανονισ΅οί της συγκεκρι΅ένης κατηγορίας έχουν συνταχθεί το 1994 και ΅ε ελάχιστες τροποποιήσεις από τότε ισχύουν ΅έχρι και σή΅ερα. Η σύνταξη των κανονισ΅ών αυτών βασίστηκε σε κανονισ΅ούς κατηγορίας stand off scale ΅ε τήρηση ό΅ως των γενικών χαρακτηριστικών της αντίστοιχης κατηγορίας της FAI ως προς τα κιλά κλπ.

Αποτέλεσ΅α αυτού του κανονισ΅ού, που στην αρχή βέβαια της εφαρ΅ογής του γεγονός είναι, ότι δεν τηρήθηκαν όλες οι διατάξεις του και πιο συγκεκρι΅ένα ο περιορισ΅ός του βάρους, ήταν οι αγώνες να γίνονται ΅ε 20 έως 25 συ΅΅ετοχές αλλά και ΅ε χαρακτηριστική ανο΅οιο΅ορφία των ΅οντέλων. Υπήρχαν ΅οντέλα πραγ΅ατικά scale, υπήρχαν ARF, scale like, και άλλα παρό΅οια. Υπήρχαν επίσης συ΅΅ετοχές αθλητών που δεν τηρούσαν την απαίτηση του κατασκευαστή. .ηλαδή ενώ δήλωναν ότι το συγκεκρι΅ένο ΅οντέλο ήταν δικής τους κατασκευής, την ίδια στιγ΅ή το ίδιο ΅οντέλο υπήρχε σε περιοδικό, παρουσιαζό΅ενο να έχει κατασκευαστεί από κάποιον άλλο.

Γεγονός ό΅ως είναι ότι ΅ε την χαλαρότητα αυτή υπήρχαν συ΅΅ετοχές.

Πριν δύο χρόνια σε συνάντηση των αεραθλητών της κατηγορίας αυτής στην Θεσσαλονίκη, αποφασίστηκε να τηρηθούν αυστηρότερα οι κανονισ΅οί. Βέβαια υπήρχαν και προτάσεις που προέβλεπαν και συγκεκρι΅ένες αλλαγές στους κανονισ΅ούς αλλά εδώ η κάθε πρόταση οδηγούσε την κατηγορία όχι προς τους κανονισ΅ούς της FAI αλλά προς το ΅οντέλο που κάποιος είχε κατασκευάσει. Φυσικά δεν ήταν δυνατόν να γίνουν και να εγκριθούν παρό΅οιες τροποποιήσεις, ούτε ό΅ως ήταν και εύκολο να εφαρ΅οστούν ΅ε ΅ιας οι κανονισ΅οί της FAI γιατί τότε οι συ΅΅ετοχές θα ήταν ΅ετρη΅ένες στα δάκτυλα του ενός χεριού.

Ενδεικτικά αναφέρονται ΅ερικές από τις προτάσεις.

  • Team Scale (άλλος κατασκευαστής και άλλος χειριστής)
  • Αύξηση ορίου βάρους
  • Giant scale

Με βάση λοιπόν τα παραπάνω περι΅ένου΅ε να έχου΅ε τις προτάσεις τόσο των σω΅ατείων όσο και των ΅ε΅ονω΅ένων αεραθλητών που ενδιαφέρονται για την κατηγορία αυτή. Οι προτάσεις θα πρέπει να έχουν τους παρακάτω στόχους κατά την άποψη της επιτροπής, η οποία φυσικά δεν είναι περιοριστική. Απλά βάζει κάποιο περίγρα΅΅α.

  • Προτεινό΅ενα βή΅ατα ως προς την εξέλιξη των κανονισ΅ών
  • Δη΅ιουργία νέων υποκατηγοριών για τα Scale (πχ Giants, jets κλπ)
  • Χρονοδιάγρα΅΅α εφαρ΅ογής
  • Εφαρ΅ογή κανονισ΅ών FAI

Παράλληλα θα θέλα΅ε να σας γνωρίσου΅ε ότι φέτος για την διεξαγωγή των πανελληνίων αγώνων
υπάρχουν οι εξής προτάσεις
  • Βόλος Μοντελοδρό΅ιο Κάρλας
  • Καλα΅άτα Στρατιωτικό Αεροδρό΅ιο
  • Λάρισα Πεδίο Τερψιθέας
  • Μέγαρα Dounis Airfield

Η Επιτροπή στην επό΅ενη συνεδρίαση της θα εξετάσει όλες τις προτάσεις που θα υποβληθούν και θα προτείνει πλέον στο Δ.Σ της ΕΛΑΟ τον τόπο διεξαγωγής των φετινών αγώνων σύ΅φωνα ΅ε τις προτάσεις σας.

Παρακαλού΅ε τις προτάσεις σας να τις στείλετε είτε ΅ε fax στο 210 9649 547 είτε ΅ε email στις
παρακάτω διευθύνσεις
eale@hol.gr
apap@hol.gr
danavaras@hotmail.com

Καταληκτική η΅ερο΅ηνία υποβολής των προτάσεων είναι η 31η Μαρτίου 2005.

Για την Επιτροπή Αερο΅οντελισ΅ού

 
Παπαδόπουλος Αντώνης Νταναβάρας Παντελής
Πρόεδρος  Γρα΅΅ατέας


Τ.Θ. 70262, 166 10 Γλυφάδα - Tηλ : (210) 9649 788 - Fax : (210) 9649 547 , e-mail : eale@hol.gr

Εγινε μια αλλαγή στον τίτλο του θέματος σε Αγωνες και ΕΛΑΟ - Αγώνες κατηγορίας Scale
Πιστεύω ότι το θέμα εδώ πρέπει να περιορισθεί σε απαντήσεις για την συγκεκριμένη επιστολή και προτάσεις της Επιτροπής Αερομοντελισμού της ΕΛ.Α.Ο. ούτως ώστε να βοηθηθεί  στις αποφάσεις της

Το θέμα κατηγοριών αγώνων γενικώτερα είναι παγκόσμιο. Ο καθένας εδώ έχει  τα επιχειρήματα του. Η διεθνής πρακτική έχει δείξει ότι κάτι καινούριο ξεκινάει, γίνεται σιγά-σιγά αγαπητό, γίνονται αγώνες, αποκτάται εμπειρία και εκτιμάται το ενδιαφέρον σε τοπικό και αργότερα εθνικό επίπεδο και όταν αναπτυχθεί ενδιαφέρον παγκόσμια ακολουθεί η F.A.I. π.χ. ηλεκτρικά. Αυτό λέει ο Ευάγγελος.

Στην Ελλάδα έχουμε όμως και πρόβλημα μεγέθους. Δεν νομίζω ότι ακόμα και η Αττική έχει χιλιάδες αερομοντελλιστές. Ετσι και η επιτροπή Αερομοντελλισμού της ΕΛ.Α.Ο. προβληματίζεται και αυτό δείχει και η επιστολή της. Δεν σημαίνει ότι δεν έχουμε ικανούς απλά οι ικανοί είναι πολύ λίγοι ακόμα. Από την άλλη μεριά  ο αερομοντελλισμός στην Ελλάδα δεν είναι μόνο στην Αττική όπως παλιότερα. Πιστεύω ότι μέσα από την πρακτική και το καλό πνεύμα συνεργασίας θα βελτιωθούν τα πράγματα.

Προσωπικές απόψεις
 - Πρέπει να υπάρξουν πολλοί fans για να έχουμε αθλητισμό και οι fans αυτοί να μην σνομπάρονται.
 - Οποιοσδήποτε αγώνας καλά οργανωμένος και σε οποιοδήποτε επίπεδο κινεί την άμιλλα και το ενδιαφέρον για περισσότερο και καλύτερο.
 - Πρέπει να γίνει αντιληπτή η διαφορά μεταξύ εκδήλωσης και αγώνα.
 - Αν υπάρξει ενδιαφέρον σε τοπικό επίπεδο η επιτροπή Αερομοντελλισμού της ΕΛ.Α.Ο. θα το υποστηρίξει.

Αν και δεν ασχολούμαι με scale πιστεύω ότι η ανάπτυξη δύο επιπέδων αγώνων F.A.I και GR (τρία είναι μάλλον πολλά) θα βοηθήσει και οι συμμετοχές θα δείξουν την ωριμότητα. Οι λεπτομέρειες για όσους ασχολούνται με scale.
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 26 Μάρ 2005, 13:50:36 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 26 Μάρ 2005, 14:41:18 »

Κύριοι, χαιρετώ την νέα παρέα του forum. Έχοντας διαβάσει τα όσα έχουν γραφτεί μέχρι τώρα θα ήθελα και εγώ να εκφράσω μια άποψη.

Είμαι αρκετά παλιός μοντελιστής (Σπάτα 1988) για να ξέρω να εκτιμώ τη δουλειά που πρέπει να "πέσει" για ενα κανονικό (βλ. FAI) scale μοντέλο. Όσοι έχουν την υπομονή (και το χρόνο!) να το κάνουν είναι άξιοι θαυμασμού και συγχαρητηρίων. Φυσικά και θα πρέπει να υπάρχει φούλ FAI κατηγορία σε ότι scale αγώνες γίνουν.

Απο την άλλη είμαι αρκετά νέος (στην ηλικία) ώστε να πρέπει να αφιερώνω αρκετό χρόνο σε άλλα λιγότερο σημαντικά πράγματα απο το χτίσιμο scale μοντέλων όπως νέα οικογένεια, καριέρα κ.λ.π.  Αυτό σημαίνει πώς ενώ θα ήθελα πάρα πολύ να αρχίσω ένα scale project (μιλάω για full scratch build) δυστυχώς δεν μου επιτρέπει ο περιορισμένος χρόνος και -ίσως- τα χρήματα. Οπότε το καλύτερο που μπορώ να κάνω προς την scale κατεύθυνση είναι είτε να φτιάξω κάποιο κίτ (αυτά δυστυχώς εκλείπουν με γοργούς ρυθμούς..) είτε να "πειράξω" κάποιο ARF.

Σα φανατικός μοντελιστής λοιπόν θα ήθελα να υπάρξει κατηγορία αγώνων που θα επιτρέπει τη συμμετοχή ανθρώπων σαν κι εμένα (που φαντάζομαι ότι είναι και η πλειοψηφία). Η ιδέα των κατηγοριών clubman και flying-only φαίνεται να είναι καλή και μακάρι να υλοποιηθεί! Το μόνο πρόβλημα είναι στην κατάρτιση κανονισμών και ύπαρξη κριτών. Για παράδειγμα, πώς θα μπορέσει ο εκάστοτε κριτής να πείσει ότι το τάδε scale Mustang πέταξε "πιο scale" απο ότι το δείνα Piper Cub σε περιπτώσεις ενστάσεων και διαφωνιών (στην Ελλάδα ζούμε, αυτά είναι στάνταρ..!)?? Εν πάσει περιπτώσει, δεν κοστίζει τίποτε να δοκιμάσουμε.

Και για να μην αναλώνεται το thread σε λόγια μόνο, παραθέτω και μια φωτογραφία απο ένα scale αεροπλάνο που έχω φτιάξει, έτσι για να μην ξεχνιώμαστε. Το Μustang είναι της Marutaka, σε κλίμακα 1/8 (40άρι) με retracts και flaps, full cocpit. Επικάλυψη απο silver solartex. Μηχανή OS 70FS. 3.2 κιλά. Πετάει σαν trainer. Έχω και το Zero στο κουτί που περιμένει να φτιαχτεί.


* Mustang Small.jpg (18.04 KB, 311x189 - εμφανίστηκε 831 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 26 Μάρ 2005, 14:55:52 από hpergm » Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.500



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 27 Μάρ 2005, 23:22:02 »

Ας πω και την προσωπική μου άποψη για το αρκετά ενδιαφέρον θέμα των scale αερομοντέλων.

Εάν κοιτάξω τη μέχρι τώρα ενασχόληση μου με το χόμπυ, ίσως να μην είχα δικαίωμα να την εκφέρω. Δεν έχω φτιάξει ποτέ μοντέλο κατηγορίας F4C, ούτε καν τηλεκατευθυνόμενο μοντέλο. Α, δεν ξέρω ούτε να πετάω.
Τα τελευταία 20 χρόνια όμως ασχολούμαι με free flight scale μοντέλα, καθώς και (παλαιότερα) με ιστορική έρευνα για αεροπλάνα. Οπότε κάτι θα προσπαθήσω να προσφέρω.

Είχα την ευκαιρία στο παρελθόν να βοηθήσω ως κριτής σε δύο Πανελλήνιους Αγώνες για scale. Αρκετά ενδιαφέρουσα εμπειρία, από πολλές πλευρές. Αφήνω στην άκρη το διαχρονικό πρόβλημα της αξιοπιστίας και αντικειμενικότητας που πρέπει να έχει ένας κριτής, θεωρώ ότι κύρια προσπάθεια όλων των κριτών είναι να αναδείξουμε τον καλύτερο συνδυασμό μοντέλου-πτήσης, ανάμεσα στους εκάστοτε διαγωνιζόμενους.

Το 2003 οργανώθηκαν οι αγώνες στη Θεσσαλονίκη. Κατά γενική ομολογία (υπάρχουν πάντα οι εξαιρέσεις) επρόκειτο για μια πολύ επιτυχημένη οργάνωση, καθώς όλα δούλεψαν καλά και υπήρχαν πάνω από 20 συμμετοχές (αν δεν με απατά η μνήμη μου 27). Τα παιδιά της Ε.Α.Θ. τα πήγαν περίφημα, και αυτός ήταν και ένας λόγος που αποφασίστηκε να επαναληφθούν οι αγώνες στο ίδιο μέρος για το 2004.
Λογικό ήταν να περιμένει κανείς αντίστοιχες συμμετοχές, αν όχι αυξημένες, λόγω της προηγούμενης επιτυχίας. Παραδόξως όμως, το αποτέλεσμα ήταν 7 μόλις συμμετοχές, από τις οποίες, αντικειμενικά μιλώντας 1-2 μοντέλα θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν scale κατασκευές. (Ευτυχώς τα πήγαν καλά). Κάτι οι πολύ λίγες παρεξηγήσεις από την προηγούμενη φορά, κάτι ο καιρός (που ήταν καλός), ή κάτι άλλο που δεν γνωρίζω, πάντως υπήρξε μεγάλη απογοήτευση. Τόσο για τους ανθρώπους της λέσχης που έτρεξαν, αλλά και γενικότερα για την πορεία της κατηγορίας.

Έχοντας παρακολουθήσει και άλλους αγώνες στο παρελθόν (Καστοριά, Λάρισα, Αγρίνιο) εκτίμηση μου είναι ότι οι φίλοι που μπορούν να κατασκευάσουν ένα "σωστό" scale μοντέλο δεν πρέπει να ξεπερνούν τους 10-15 (Δεκτές τυχόν αντιρρήσεις για τον αριθμό, είναι απλά η εκτίμηση μου). Από αυτούς είναι ζήτημα οι μισοί να κατεβαίνουν σε αγώνες, κάθε χρονιά. Συνεπώς η πορεία του κλάδου,για τη σοβαρή κατηγορία είναι μάλλον στάσιμη.

Αυτό θα πρέπει να το αποδεχτούμε. Η κατηγορία είναι από τις πιο δύσκολες, απαιτεί πολύ χρόνο (πιο πολύτιμος και από χρήμα, τις μέρες μας). Ένα μοντέλο για πρωταθλητισμό ίσως απαιτήσει 1-2 χρόνια για την ολοκλήρωση του. Οι περισσότεροι δεν έχουν τέτοιο περιθώριο.

Από την άλλη όμως, πιστεύω ότι δεν πρέπει να υποβαθμίζουμε τελείως την όλη οργάνωση αλλά και το επίπεδο των μοντέλων, επιτρέποντας μοντέλα ARF. Πρόκειται για κατασκευή και πτήση, όχι μόνο πτήση. Εντάξει, δεν είναι απαραίτητο να φαίνονται όλα τα πιρτσίνια της ατράκτου, αλλά ένα σωστό βάψιμο πρέπει να το κάνουμε. Πρέπει να μπούμε στον κόπο να συλλέξουμε στοιχεία για την τεκμηρίωση του μοντέλου. Μάλιστα, αυτό πρέπει να το κάνουμε πριν το κατασκευάσουμε και όχι αφού τελειώσει (σας θυμίζει αυτό κάτι μήπως?). Δεν είναι απαραίτητο να προσπαθήσουμε για το τέλειο, ούτε να επιλέξουμε το πιο δύσκολο μοντέλο (κατασκευαστικά ή πτητικά). Υπάρχουν εκατοντάδες σχέδια που έχουν εμφανιστεί σε περιοδικά και που εύκολα κανείς μπορεί να παραγγείλει. Μοντέλα Stand-off scale που καλύπτουν απόλυτα τις απαιτήσεις ενός αγώνα scale στην Ελλάδα. Με 5-6 μήνες δουλειά, ένα καλό βάψιμο και μια στρωτή πτήση είναι σε θέση να σταθούν αξιοπρεπέστατα σε αγώνες. Εντάξει, παραδέχομαι ότι δεν θα κερδίσουν το τέλεια κατασκευασμένο και δοκιμασμένο μοντέλο του τάδε έμπειρου.

Δυστυχώς πιστεύω ότι οι περισσότεροι αερομοντελιστές δεν είναι σε θέση να κατασκευάσουν κάτι από σχέδια (εδώ σίγουρα θα πέσουν βροχή οι ενστάσεις). Ίσως απλά δεν έμαθαν γιατί δεν χρειάστηκε ποτέ. Πλέον τα βρίσκεις όλα έτοιμα. Όμως το scale δεν το βρίσκεις έτοιμο. Το χτίζεις κουφάρι, το καλύπτεις, το βάφεις. Κανονικά και τις λεπτομέρειες πρέπει να τις κάνεις εσύ. Όχι γιατί το λέει ο κανονισμός (που και αυτό παίζεται) αλλά γιατί το θέλεις, γιατί φτιάχνεις το αεροπλάνο σου, όπως και να το κάνουμε υπάρχει ένα ποσοστό "πόρωσης".

Δεν θέλω να γίνω (και άλλο) κουραστικός. Η άποψη μου είναι η διατήρηση του επιπέδου της κατηγορίας F4C, από πλευράς βαθμολογίας και απαιτήσεων. Στο κάτω κάτω, κερδίζει πάντα ο καλύτερος σε κάθε αγώνα (μην πείτε τίποτε για κριτές...), ανεξάρτητα συνολικού επιπέδου, αρκεί το μοντέλο του να είναι καλύτερο και να πετά καλύτερα από των άλλων.

Κατηγορία έμπειρων και αρχάριων ? Ναι, καλή ιδέα. Δεν σε φοβίζουν τα "ιερά τέρατα", έχεις ευκαιρία για κάτι καλό, αγωνιζόμενος με ομοιοπαθείς και εάν τα καταφέρεις, τότε πρέπει να παίξεις πιό σοβαρά, στη μεγάλη κατηγορία.

Team scale ? Δεν έχω κατασταλαγμένη άποψη, αναρρωτιέμαι απλά ποιός θα έδινε το μοντέλο για το οποίο σπατάλησε αρκετές ώρες σε κάποιον άλλο να το πετάξει. Και πόσοι τέτοιοι θα βρεθούν για να γεμίσουν μια κατηγορία. Καλύτερα ο κατασκευαστής να αφιερώσει λιγότερες ώρες στην κατασκευή και να μάθει να το πετάει (ποιός μιλάει...) και ο πιλότος να φτιάξει το επόμενο μοντέλο του λίγο πιο scale...

ARF ? Ούτε για πλάκα. Καλά είναι για τις Κυριακές, όχι όμως σε αγώνα scale. Μην το ξεφτυλίσουμε τελείως.

Αυτά σε γενικές γραμμές. Κάποιοι θα συμφωνήσουν, κάποιοι θα διαφωνήσουν. Θ χαρώ να ακούσω και άλλες απαντήσεις. Και μετά θα κάνουμε και μια ανεπίσημη ψηφοφορία, έτσι για να γελάσουμε...

Κάτι τελευταίο, σαν "ξένος" στους αγώνες, είχα τη δυνατότητα να διαπιστώσω αρκετά σημεία που θα μπορούσαν να βελτιωθούν, από πλευράς αγωνιζόμενων και των μοντέλων τους. Κατά τη διάρκεια των αγώνων δεν είχα τη δυνατότητα να τα μεταφέρω σε κανένα, αλλά το έχω απώθημένο.
Πρώτο και κυριότερο, συλλέγω τις απαραίτητες πληροφορίες πριν από την κατασκευή ή τουλάχιστον πριν από κάθε στάδιο. Τα σχέδια 3 όψεων πριν το σκελετό, τα χρώματα πριν το βάψιμο κλπ. ελέγχω τα κατασκευαστικά σχέδια με τα σχέδια της τεκμηρίωσης. Τις περισσότερες φορές δεν συμφωνούν. Η κρίση γίνεται με τα σχέδια της τεκμηρίωσης και είναι αστείο τί διαφορές μπορεί να εντοπίσει κανείς, που διορθώνονται εύκολα στο αρχικό στάδιο της κατασκευής.
Δεύτερο, ένα παράπονο για την πτήση. Δε μας κυνηγάει κανείς, υπάρχει αρκετός χρόνος, συνεπώς το μοντέλο δεν πρέπει να τρέχει με χίλια. Εάν δούμε ένα πραγματικό Piper Cub ή μια Cessna να πετά από πάνω μας, κάνει αρκετή ώρα για να περάσει. Αυτή τη scale ταχύτητα θέλουμε να δούμε (διαφορετική φυσικά εάν πρόκειται για ένα Pioneer του 1910) ή ένα μαχητικό του 1945 ή ένα jet. Πάντως όχι τέρμα το γκάζι επειδή πάει ο κινητήρας. Το δύσκολο (και το σωστό) είναι να πετάξεις αργά.

Καλό βράδυ σε όλους.

ΥΓ. Βλέποντας το τελικό μύνημα, διαπίστωσα ότι βγήκε αρκετά μεγάλο. Συγγνώμη για την ταλαιπωρία της ανάγνωσης και συγχαρητήρια σε όποιον έφτασε μέχρι εδώ!
Και για να δώσω λίγο "περισσότερο βάρος" στα παραπάνω γραφόμενα περί scale, ορίστε και ένα δικό μου scale μοντέλο, ένα αμφίβιο από το 1912, τύπος Sopwith Batobat (βάρος 70 γραμμάρια).



* Sopwith Batboat.jpg (28.96 KB, 614x410 - εμφανίστηκε 812 φορές.)
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
vagpas
ΜΗ ΜΕΛΟΣ
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 246



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 28 Μάρ 2005, 22:07:39 »

Γεια σου Γιώργο

Απαντώ στο σχόλιο σου.
 "Team scale ? Δεν έχω κατασταλαγμένη άποψη, αναρρωτιέμαι απλά ποιός θα έδινε το μοντέλο για το οποίο σπατάλησε αρκετές ώρες σε κάποιον άλλο να το πετάξει."

Μα αυτός που θα πουλήσει το μοντέλο του σε κάποιον άλλο φυσικά.

Υπάρχουν αγωνιζόμενοι που υπογράφουν ότι είναι κατασκευαστές των μοντέλων που μετέχουν ενώ είναι πασίγνωστο ότι τα έφτιαξε άλλος.
Σίγουρα τα άτομα αυτά δεν στερούνται χρημάτων αλλά κάποιων βασικών οργάνων ανάμεσα στα πόδια τους...

Είχα πει στον εαυτό μου δεν θα ξανασχοληθω με οργανωτικά θέματα Scale αλλά δεν μπορούσα να κρατηθώ.

Ευάγγελος
Καταγράφηκε

Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.256


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 30 Μάρ 2005, 09:24:54 »


 Καλησπέρα σε Όλους .
 Χαίρομαι που Υπάρχει κινητικότητα σε Θέματα που αφορούν το Σύνολο της μοντελιστικής Οικογένειας της Χώρας μας .
 Μένω κατάπληκτος με το Επίπεδο και τις σωστές ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ παρατηρήσεις .
 Όνειρό μου ήταν πάντα να ΜΗΝ κάνω αυτό που κάνουν στα Tαlk Show των Μ.Μ.Ε. Δηλαδή να ΜΗΝ βγάζουν τελικό συμπέρασμα !
 Φυσικά και θα Υποχωρήσω εν μέρη με τη σειρά μου ώστε τελικά να φανεί η πραγματική αξία του Forum όταν όλοι μαζί θα βοηθήσουμε την ΕΛΑΟ να κατασταλάξει .
 Το πιό προσιτό με τις δικές μου απόψεις μήνυμα είναι το τελευταίο (εξαιρετικό) του Κου Κανδυλάκη .
 Ας μήν διπλογράφουμε λοιπόν ....
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
wizard
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 823


../../..


Προφίλ WWW
« Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 2 Απρ 2005, 13:30:36 »

“Υπάρχουν αγωνιζόμενοι που υπογράφουν ότι είναι κατασκευαστές των μοντέλων που μετέχουν ενώ είναι πασίγνωστο ότι τα έφτιαξε άλλος.
Σίγουρα τα άτομα αυτά δεν στερούνται χρημάτων αλλά κάποιων βασικών οργάνων ανάμεσα στα πόδια τους...”


Ενώ εσύ που τα έχεις μήπως μπορείς να μας πεις εάν υπάρχει τέτοια κατηγορία που να το επιτρέπει γιατί από όσο ξέρω δεν υπάρχει οπότε αναγκαστικά γινόταν αυτό.

Νομίζω ότι τέτοιου είδους εκφράσεις πυροδοτούν άσχημο κλίμα και θα πρέπει να μάθουμε πριν γράψουμε κάτι να το σκεφτόμαστε πρώτα.

Ευχαριστώ
Καταγράφηκε

Planes Have Soul   .....
Καντε Like  εαν θελετε
http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
vagpas
ΜΗ ΜΕΛΟΣ
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 246



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 2 Απρ 2005, 21:17:45 »

Εαν δεν υπαρχει αυτη η κατηγορια, δημιουργηστε τη εσεις που ενδιαφερεστε και εαν δειτε οτι περπαταει για καποια χρονια μπορει να ενταχθει στο πανελληνιο προγραμμα.

Εαν δεν γινεται τιποτα υπαρχουν αγωνες στο εξωτερικο εκτος FAI που μπορει να λαβει μερος οποιος θελει.

Και το F3A δεν γινεται στην Ελλαδα αλλα δεν ειδα κανεναν να πηγαινει να υπογραφει οτι το μοντελο του ειναι scale για να λαβει μερος στον αγωνα.

Αγωνες = τηρηση κανονισμων

Χαιρομαι που καποιος εστω και ανωνυμα απαντησε στη προκληση.

Ευαγγελος
Καταγράφηκε

Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 2 Απρ 2005, 22:02:48 »

Θα παρακαλέσω να μην συνεχίσουμε έτσι και να μην τελειώσει μια σοβαρή συζήτηση με προσωπικές αντιπαραθέσεις.

Καλό είναι να μην γίνονται χαρακτηρισμοί και αντιδικίες παρά την πίκρα μας για κάποια πράγματα.

Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
vagpas
ΜΗ ΜΕΛΟΣ
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 246



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 2 Απρ 2005, 22:26:10 »

Και μια πρόταση.

Τον Ιούνιο η ΕΑΘ έχει στο πρόγραμμα της μια συνάντηση Scale.
Χωρίς αγώνα.
Χωρίς υπογραφές.
Χωρίς κρίση.
Μπορούν να έρθουν από ARF έως Scratch built αεροπλάνα.
Όλοι ευπρόσδεκτοι.
Μόνο κανόνες ασφάλειας μοντελοδρομιου.
Είναι μια ευκαιρία να βρεθεί όλος ο κόσμος μαζί και να ανταλλαγούν απόψεις.

Σας περιμένουμε.
Για περισσότερες πληροφορίες μιλήστε με τον Πρόεδρο της ΕΑΘ μέσω της ιστοσελίδας της ΕΑΘ

Ευάγγελος
Καταγράφηκε

Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
wizard
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 823


../../..


Προφίλ WWW
« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2005, 23:14:02 »

Yparxei kapoia exelixei sto thema toy meroys gia ta scale   
Καταγράφηκε

Planes Have Soul   .....
Καντε Like  εαν θελετε
http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.500



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 7 Δεκ 2005, 02:10:08 »

Καλημέρα σε όλους.

Μόλις διάβασα στο site του κ. Καρασούλα, http://www.airmodelling.gr/month_activities.htm, σχετικά με το τριπλάνο Fokker του Α. Φερφύρη, ένα ομολογουμένως πολύ ωραίο scale μοντέλο, και άξιο της παρουσίασης της κατασκευής του.

Υπάρχει όμως κάτι που με ενόχλησε αφάνταστα, δεν γνωρίζω αν κάνω σωστά που το κοινοποιώ, από την άλλη όμως δεν είναι σωστό να μένουν ανακρίβειες. Η αναφορά του ιδιοκτήτη του Α. Χάλαρη στην επίδοση του στους Πανελλήνιους αγώνες Scale στο Αγρίνιο το 2001.

Σημειώνω τα εξής:
Σχετικά με τη συμμετοχή:
Δεν ξέρω πως πρέπει να χαρακτηρίσω την προσπάθεια συμμετοχής σε αγώνες scale, με αγοραστό μοντέλο, όταν απαγορεύεται ρητά από τους κανονισμούς. Ψευδαίσθηση της νίκης, κοροϊδία ή προσπάθεια εξαπάτησης των υπολοίπων αγωνιζομένων, κριτών κλπ ;

Σχετικά με την στατική επίδοση:
Το συγκεκριμένο μοντέλο παρουσιάστηκε στη στατική κρίση με μόνο documentation ένα μικρό 3-view και μια φωτογραφία μιας ολοκαίνουργιας ρέπλικας Fokker, που καμία σχέση δεν είχε με το ρεαλιστικά παλαιωμένο μοντέλο, στερούταν δηλαδή ουσιαστικής τεκμηρίωσης, όπως θα άρμοζε σε ένα τόσο καλά δουλεμένο μοντέλο. Δεν υπήρχε ούτε μία φωτογραφία του πραγματικού στο οποίο βασίστηκε η κατασκευή και το φινίρισμα !  Δυστυχώς ή ευτυχώς, η κρίση γίνεται με τα στοιχεία που προσκομίζει ο ενδιαφερόμενος. Ένα Windsock Datafile είναι γεμάτο με 50-60 σελίδες πληροφοριών, σίγουρα κάποιος που επενδύει τόσο χρόνο και χρήμα σε ένα scale μοντέλο, μπορεί να φροντίσει για κάτι τέτοιο εκ των προτέρων.

Σχετικά με την πτητική επίδοση:
Αν θυμάμαι σωστά, είχε σοβαρό πρόβλημα στις πτήσεις, λόγω αέρα και νευρικότητας του πιλότου, νομίζω η μία διακόπηκε και μηδενίστηκε, ενώ και στις υπόλοιπες δεν κατάφερε να εκτελέσει σωστά τις ασκήσεις, εξ ου και η πολύ χαμηλή πτητική βαθμολογία του (τα αποτελέσματα υπάρχουν ακόμα στη σελίδα της Αερολέσχης Αγρινίου http://users.forthnet.gr/agr/kostopk/ ).

Δεν έχω καμία διάθεση να θίξω με όσα γράφω, τους δύο συναδέλφους. Δεν θέλω όμως να θίγομαι έστω και εμμέσως με αυτά που αναφέρονται. Έστω και μετά από 4 χρόνια.
Δεν θα είχα κανένα λόγο να τα γράψω αυτά, αν δεν τύχαινε να είμαι ο ένας από τους τρεις κριτές και, παρά την όποια δόση υποκειμενικότητας, να θεωρώ τον εαυτό μου, αλλά και τους συνάδελφους κριτές αντικειμενικούς στην κρίση μας.

Θεωρώ ότι η αναφορά στα προβλήματα σωματείων είναι λανθασμένη, υπήρχαν προβλήματα, ποιός το αρνείται, αλλά δεν είναι δυνατό να επηρεάζονται κρίσεις και αγώνες από αυτά.

Τέλος, επανέρχομαι στο πρώτο. Η προσπάθεια συμμετοχής με ξένο μοντέλο, εν γνώσει των κανονισμών, είναι μια πράξη που δεν μπορώ να τη χαρακτηρίσω, ούτε να την κατανοήσω. Ειδικά στα scale. Δηλαδή, αν υποθέσουμε ότι είχε πάει καλά και κέρδιζε π.χ. την πρώτη θέση, είναι κάτι που θα τον ικανοποιούσε; Και αν έβγαινε στη φόρα αργότερα ένα τέτοιο άρθρο, δεν θα έπρεπε να δώσει πίσω το κύπελο του; Δεν είναι κάτι σαν ντοπάρισμα; police

Καθώς πλησιάζουν οι Πανελλήνιοι scale του 2005, ελπίζω ότι δεν θα υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις, ούτε κατά διάνοια. Είναι κρίμα να χαλάμε τον ανταγωνισμό. Μιλώντας με φίλους της Ε.Α.Θ. σε άσχετη στιγμή, μου ανέφεραν ότι τουλάχιστον 20-30 άτομα που γνώριζαν στην Ελλάδα, θα ήταν διατεθειμένα να πληρώσουν για να αγοράσουν ένα μοντέλο για να κερδίσουν στην κατηγορία scale. Προσωπικά δεν θα ήθελα να ξαναδώ τέτοιες συμμετοχές σε αγώνες, όσο καλοφτιαγμένα αριστουργήματα και να είναι. Δεν παύει να είναι απάτη. tickedoff

Συγγνώμη αν άναψα φωτιές. Sad

Με κάθε ειλικρίνεια

Γιώργος Κανδυλάκης
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 7 Δεκ 2005, 08:14:26 από Γιώργος Κανδυλάκης » Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
wizard
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 823


../../..


Προφίλ WWW
« Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 7 Δεκ 2005, 11:24:12 »

Ξέρετε μια παροιμία σοφή που λέει ότι οποίος (οποίοι) έχουν την μύγα μυγιάζονται; Έτσι φαίνεται να λειτουργεί και εδώ. Thumbs up

Αγαπητέ κ.  Κανδυλάκη
Φωτιές δεν άναψες γιατί της έχεις σβήσεις είδη μόνος σου.

Αντιγράφω μερικές γραμμές από ΔΙΚΑ σου μηνύματα

Απ: Αγώνες και ΕΛΑΟ - Αγώνες κατηγορίας Scale
« Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 27 Μαρτίου 2005, 23:22:02 »   

 
Ας πω και την προσωπική μου άποψη για το αρκετά ενδιαφέρον θέμα των scale αερομοντέλων.

Εάν κοιτάξω τη μέχρι τώρα ενασχόληση μου με το χόμπι, ίσως να μην είχα δικαίωμα να την εκφέρω. Δεν έχω φτιάξει ποτέ μοντέλο κατηγορίας F4C, ούτε καν τηλεκατευθυνόμενο μοντέλο. Α, δεν ξέρω ούτε να πετάω.
Τα τελευταία 20 χρόνια όμως ασχολούμαι με free flight scale μοντέλα, καθώς και (παλαιότερα) με ιστορική έρευνα για αεροπλάνα. Οπότε κάτι θα προσπαθήσω να προσφέρω.


…..Και πως είναι δυνατών να είναι κριτής σε αγώνες Scale;  Undecided
Επειδή (ίσως λέω) είχε κάποιες γνωριμίες;.... devil
Πως είναι δυνατόν να κρίνει την πτήση; Ούτε να πετάει δεν ξέρει. Και όλα αυτά σήμερα όπως αναφέρει, όχι το 2001 που έκρινε !!!! 


 Απ: Αγωνες και ΕΛΑΟ - Αγώνες κατηγορίας Scale
« Απάντηση #13 στις: Σήμερα στις 02:10:08 »

Σχετικά με την πτητική επίδοση:
Αν θυμάμαι σωστά, είχε σοβαρό πρόβλημα στις πτήσεις, λόγω αέρα……


…..και τα πραγματικά είχαν εάν δεν κάνω λάθος….. Αλλά θα έπρεπε να μην το πετάξω καθόλου πράγματι. idiot2

Σχετικά με την στατική επίδοση:
Το συγκεκριμένο μοντέλο παρουσιάστηκε στη στατική κρίση με μόνο documentation ένα μικρό 3-view και μια φωτογραφία μιας ολοκαίνουργιας ρέπλικας Fokker, που καμία σχέση δεν είχε με το ρεαλιστικά παλαιωμένο μοντέλο, στερούταν δηλαδή ουσιαστικής τεκμηρίωσης, όπως θα άρμοζε σε ένα τόσο καλά δουλεμένο μοντέλο. Δεν υπήρχε ούτε μία φωτογραφία του πραγματικού στο οποίο βασίστηκε η κατασκευή και το φινίρισμα !  Δυστυχώς ή ευτυχώς, η κρίση γίνεται με τα στοιχεία που προσκομίζει ο ενδιαφερόμενος. Ένα Windsock Datafile είναι γεμάτο με 50-60 σελίδες πληροφοριών, σίγουρα κάποιος που επενδύει τόσο χρόνο και χρήμα σε ένα scale μοντέλο, μπορεί να φροντίσει για κάτι τέτοιο εκ των προτέρων.

Μάλλον πρέπει να σου στείλω τον φάκελο. Εάν θυμάσαι το μοντέλο πριν της πτήσεις είχε την δεύτερη θέση γιατί όπως λέγατε δεν μπορούσατε από της φωτογραφίες να καταλάβετε το βαθμό φθοράς. Και λέω φωτογραφίες όχι μια μόνο.
Το ατυχές είναι ότι δεν υπάρχουν έγχρωμες αλλά που να το προσέξετε. Μάλλον θα έπρεπε να το βάψω ασπρόμαυρο για να είναι ίδιο.



Και φτάνω στο θέμα της απάτης.

Απατεώνας είσαι εσύ[/size] [/b]με αυτά που γράφεις. 

Απ: Αγωνες και ΕΛΑΟ - Αγώνες κατηγορίας Scale
« Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 2 Απριλίου 2005, 22:26:10 »

Τέλος, επανέρχομαι στο πρώτο. Η προσπάθεια συμμετοχής με ξένο μοντέλο, εν γνώσει των κανονισμών, είναι μια πράξη που δεν μπορώ να τη χαρακτηρίσω, ούτε να την κατανοήσω. Ειδικά στα scale. Δηλαδή, αν υποθέσουμε ότι είχε πάει καλά και κέρδιζε π.χ. την πρώτη θέση, είναι κάτι που θα τον ικανοποιούσε; Και αν έβγαινε στη φόρα αργότερα ένα τέτοιο άρθρο, δεν θα έπρεπε να δώσει πίσω το κύπελο του; Δεν είναι κάτι σαν ντοπάρισμα; 


και απαντάς μονος σου. uglystupid2

 Απ: Αγωνες και ΕΛΑΟ - Αγώνες κατηγορίας Scale
« Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 27 Μαρτίου 2005, 23:22:02 »

Από την άλλη όμως, πιστεύω ότι δεν πρέπει να υποβαθμίζουμε τελείως την όλη οργάνωση αλλά και το επίπεδο των μοντέλων, επιτρέποντας μοντέλα ARF.


Όχι γιατί το λέει ο κανονισμός (που και αυτό παίζεται)...
 ....Παιζεται ο κανονισμός; Huh Huh 

Όπως φαίνεται από τα δικά σου μηνύματα η συμμετοχή με αγορασμένο μοντέλο είναι κάτι σαν κοινό μυστικό. knuppel2
Και καλά στην δική μου περίπτωση ήταν και φτιαγμένο στο χέρι. Για τα ARF που δεχτήκατε ;
Εκτός και αν δεν μπορείτε να τα αναγνωρίσετε  και είστε ξένο σώμα στους αγώνες όπως  λες στο παρακάτω μήνυμα σου. idiot2

Απ: Αγωνες και ΕΛΑΟ - Αγώνες κατηγορίας Scale
« Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 27 Μαρτίου 2005, 23:22:02 »

Κάτι τελευταίο, σαν "ξένος" στους αγώνες,……. :



Απ: Αγωνες και ΕΛΑΟ - Αγώνες κατηγορίας Scale
« Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 27 Μαρτίου 2005, 23:22:02 »

Δεύτερο, ένα παράπονο για την πτήση. Δε μας κυνηγάει κανείς, υπάρχει αρκετός χρόνος, συνεπώς το μοντέλο δεν πρέπει να τρέχει με χίλια. Εάν δούμε ένα πραγματικό Piper Cub ή μια Cessna να πετά από πάνω μας, κάνει αρκετή ώρα για να περάσει. Αυτή τη scale ταχύτητα θέλουμε να δούμε (διαφορετική φυσικά εάν πρόκειται για ένα Pioneer του 1910) ή ένα μαχητικό του 1945 ή ένα jet. Πάντως όχι τέρμα το γκάζι επειδή πάει ο κινητήρας. Το δύσκολο (και το σωστό) είναι να πετάξεις αργά.


……Σου θυμίζω ότι το αεροπλάνο στο οποίο αναφέρεσαι βγήκε πρώτο…. : Thumbs up

Και για να τελειώσω.
Σας πείραξε η “απάτη” με το αγορασμένο και δεν είδατε ούτε το jet που ήταν φτιαγμένο στο “χέρι”, ούτε τα είκοσι κιλά της Dakota, που ούτε αυτά τα επιτρέπει ο κανονισμός.
Αλλά τα λέτε όπως θέλετε. Αντί να κοιτάξουν τα χάλια τους και να μαζέυτει λίγο το άθλημα, κάθεσαι και μου λες ότι θίχτηκες. Και με το δίκιο σου γιατί και εσύ θύμα έπεσες.

Θα ήθελα να τελειώσει εδώ αυτό το θέμα γιατί δεν βγάζει πουθενά.
Εάν στο φετινό scale ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟ και πιλότος του είναι ο κατασκευαστής του, εγώ θα βγω και θα ζητήσω δημόσια συγνώμη.

Ευχαριστώ πολύ

Αντώνης Χάλαρης
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 7 Δεκ 2005, 11:36:39 από wizard » Καταγράφηκε

Planes Have Soul   .....
Καντε Like  εαν θελετε
http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
Σελίδες: [1] 2 3 4  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Θέμα: Αγωνες και ΕΛΑΟ - Αγώνες κατηγορίας Scale « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.