Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:11:01

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:11:01

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 169
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 146
    Συνολικά: 146
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Τροπος μετρησης βαρους μοντελων F3A  (Αναγνώστηκε 8060 φορές)
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 893



    « Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 22:10:33 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Νομιζω οτι απο καπου πρεπει να ξεκινησουν καποια πραγματα ωστε καποτε οπως υποδεικνυει και ο Αντωνης να παρουν τον δρομο τους.
    Εαν αυτο σημαινει οτι το σωματειο μου πρεπει να ξεκινησει αυτο το θεμα τοτε θα το κανει.Δηλαδη θα απευθυνω την προταση μου στην ΕΑΘ η ΕΑΘ στην ΕΛΑΟ κ.ο.κ.
    Παντως το πρωτευον δεν ειναιι ο τροπος υποβολης -υποστηριξης αλλα η συζητηση γυρω απο το θεμα διοτι ετσι θα ακουστουν διαφορες αποψεις.
    Κατ αρχην πρεπει να συζητησουμε αν υπαρχει η δεν υπαρχει αδικια η λαθος αντιμετωπισης απο τον κανονισμο .
    Αυτο που ενδιαφερει ειναι εαν  το 'κοινον περι δικαιου αισθημα' συμπιπτει με την δικη μου εκτιμηση η οχι .
    Δεν καταλαβαινω γιατι ενω εχουμε κανονισμο αγωνων ο οποιος ΠΡΟΦΑΝΩΣ προσπαθει να θεσει ιδια ορια δυνατοτητων στα μοντελα στην συγκεκριμενη περιπτωση κανει αυτη τη διακριση?
    Κατα την γνωμη μου οποιο οριο βαρους και εαν ισχυει πρεπει να ειναι το "πτησιμο"( και οχι αυτη η "αλχημεια" δηλ. χωρις καυσιμο) διοτι πλεον υπαρχουν και τα ηλεκτρικα που ΔΕΝ αυξομειωνουν το βαρος τους οπως υποθετω χιουμοριστικα αναφερει ο Νικος.

    Αυτο που υποστηριζω σαφως επιφερει αλλαγες στο σκηνικο αλλα ας ειμαστε καλοπροαιρετοι και ας πιστεψουμε οτι βλεποντας η FAI το λαθος του κανονισμου θα τον μετατρεψει.(δεν το ειδε κανεις αλλος μεχρι τωρα?)
    Θα ηθελα να ακουσω τον αντιλογο ομως ,δηλαδη γιατι να ειναι ετσι οπως ειναι τωρα ο κανονισμος και πως δικαιολογει αυτη τη διαφοροποιηση.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 893



    « Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2008, 12:22:51 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Προσφατως διαπιστωσα  οτι ο Κυριος Κωνσταντακατος (ο δικος μας Θειος)  αναφερεται ως μελος  στην υποεπιτροπη για το F3A στο site της FAI .
    Εαν ειναι ετσι τοτε μηπως μπορει να συνεισφερει με την εμπειρια του επι του θεματος και σαν πιο μεσα στα πραγματα?

    Παρεπιπτοντως αναφερω οτι παρακολουθω και συμμετεχω ακριβως  στην  ιδια  συζητηση στο rcuniverse που ο φιλος serafim ειχε την ευγενη καλοσυνη να φερει εις γνωση μας.
    http://www.rcuniverse.com/forum/m_7290425/tm.htm

    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2008, 12:55:49 »

    Βασίλη καλησπέρα

    Απ' ότι ξέρω το site της FAI δεν είναι ενημερωμένο και πλέον ο εκπρόσωπος που συμμετέχει στην υποεπιτροπή F3A είναι ο Ηλίας.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 893



    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2008, 13:05:07 »

    Σεραφειμ  ευχαριστω για την ενημερωση.
    Θα μιλησω και με τον Ηλια επ αυτου.
    Παντως μιας που εκτος απο τις κατα καποιον τροπο επισημες πληροφορησεις που εκανε μεχρις στιγμης ο Αντωνης ο Παπαδοπουλος θα ηταν καλο και χρησιμο να ακουσουμε και (φυσικα εαν το θελει) τις αποψεις του Θειου που φανταζομαι μπορουν να μας διαφωτισουν ακομα περισσοτερο.
    Εγραψα "μας" διοτι νομιζω οτι και εσυ πλεον ηρθες στην παρεα των ηλεκτρικων(καλως ηρθες).
    Βασιλης
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2008, 13:15:08 »

    Εγραψα "μας" διοτι νομιζω οτι και εσυ πλεον ηρθες στην παρεα των ηλεκτρικων(καλως ηρθες).

    Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα  Thumbs up

    Όντως ήρθα στον κόσμο των ηλεκτρικών, και μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή μου.  Υπάρχουν φυσικά κάποια μειονεκτήματα αλλά και πολλά πλεονεκτήματα.

    Το δίμετρο πάντως που ετοιμάζω το φτιάχνω glow.  Σίγουρα και τα δύο 'στρατόπεδα' θα ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο θέμα.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2008, 16:19:09 »

    Αγαπητά ανήψια,

    νομίζω ότι το θέμα απασχολεί μάλλον τους νεοφερμένους (παγκοσμίως), παρά τους καραβανάδες που πετάνε F3A, αλλιώς θα είχε ήδη αλλάξει ο κανονισμός.

    Επί της ουσίας. Ποιά είναι η απορία;
    α) γιατί το ηλεκτροκίνητο οφείλει να απογειώνεται ελαφρύτερο από το εμβολοφόρο;
    ή
    β) γιατί το εμβολοφόρο επιτρέπεται να απογειώνεται βαρύτερο από το ηλεκτροκίνητο;

    Ποιά είναι η κατανάλωση καύσιμου μιάς 170άρας; (μη ξεχνάτε ότι όταν έγινε ο κανονισμός δεν υπήρχαν μεγαλύτερες απο 120άρες). 400 - 500 γραμμάρια καύσιμου ; Γι' αυτό το νούμερο γίνεται η συζήτηση;

    Γιατί κανείς δεν αναρωτιέται το αυτονόητο;
    Το γιατί όλοι οι πρωταθλητές αγοράζουν τα ακριβότερα και ελαφρύτερα κομμάτια από τιτάνιο ή ανθρακονήματα αλλά στο εμβολοφόρο τους κουβαλάνε τουλάχιστον 50% παραπάνω καύσιμο που δεν θα χρειαστεί;

    Γιατί όλοι να προσπαθούν να κάνουν το μοντέλο τους ελαφρύτερο ενώ άλλοι βαρύτερο;

    Η κατηγορία F3A ήταν κατηγορία εμφολοφόρων κινητήρων. Ξαφνικά, με την προσφορά των κατάλληλων υλικών, μπήκαν και τα ηλεκτροκίνητα. Λίγο χαζό, όταν προϋπήρχε δεύτερη κατηγορία ηλεκτροκίνητων ακροβατικών F5A με διαφορετικές προδιαγραφές. Γιατί δεν άλλαζαν κατ' ευθείαν την F5A να μην έχουμε αυτές τις ανισότητες;

    Η θέση μου είναι ίδια με τη δική σας, ότι υπάρχει ανεξήγητη διαφοροποίηση στο πως μετράται το βάρος, αλλά και σε άλλες πολλές αναπάντητες σωστές ερωτήσεις.

    Αλλά εγώ δεν θα έδινα τόση έμφαση. Ο κανονισμός είναι ο ίδιος για όλους. Διαλέξτε τον τύπο ελκτικής μηχανής που θέλετε, και φτιάξτε το ίσιο - τριμάρετέ το σωστά. Προπονηθείτε με κάθε καιρό.

    Σταματήστε να σας απασχολεί γιατί το άλλο είναι κατά 400 γραμμάρια ελαφρύτερο ή βαρύτερο.

    Το πως σκέπτονται τα σαϊνια στο CIAM είναι δύσκολο να αναλυθεί. Απλά θυμηθείτε το παραμύθι με τον πύργο της Βαβέλ.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 893



    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2008, 14:00:57 »

    Ευστοχος ο Θειος
    Αυτο που φαινεται μεχρις στιγμης ειναι οτι μαλλον ολοι αναγνωριζουν οτι ΔΕΝ υπαρχουν σωστοι και δικαιολογημενοι επαρκως  λογοι για την διαφοροποιηση αυτη ,του τροπου της μετρησης του βαρους, εκτος απο το οτι θα φερει καποιες ανατροπες στο υπαρχον σκηνικο χωρις απο την αλλη μερια να δημιουργει και καποιο σοβαρο προβλημα στους ηλεκτρικους.
    Φυσικα συμφωνω οτι η προπονηση και μονον αυτη ειναι η σωστη επιλογη για να αντισταθμισει κανεις οποιαδηποτε διαφοροποιηση.
    Απλως πιστευω οτι καποτε πρεπει να γινει κατι και με αυτο το θεμα.
    Βασιλης


    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2008, 15:36:56 »

    Καλησπέρα,

    Για να γίνει σωστά και τεκμηριωμένα μία πρόταση αλλαγής κανονισμού, πρέπει να μάθεις καταρχάς γιατί είναι έτσι ο σημερινός. Εγινε συμπτωματικά επειδή έτσι γινόταν στις ηλεκτρικές κατηγορίες ή υπάρχει κάποιο σκεπτικό.

    Το ίδιο θέμα ακριβώς υπάρχει και στα ελικόπτερα. Και αν στα αεροπλάνα μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι τα ηλεκτρικά πλεονεκτούν σε σχέση με τα θερμικά σε βάρος λόγω ελαφρότερης  κατασκευής στα ελικόπτερα δεν νομίζω να ισχύει, τουλάχιστον με όσα ξέρω.

    Αυτό που ήδη έχω κάνει αυτή την στιγμή είναι να ρωτήσω και να μάθω για το σκεπτικό.

    Μετά τα ξαναλέμε.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2008, 16:05:11 »

    Συμφωνω απολυτα με την απαντηση που μολις εδωσε ο Αντωνης. Σιγουρα υπαρχει καποιο σκεπτικο (rationale) οπως προανεφερα κι εγω.

    Το θερμικο εκτος απο το οτι ειναι πιο βαρυ σαν κατασκευη εχει και βαρυτερο κινητηρα με τα παρελκομενα του, το ηλεκτρικο απο την αλλη ειναι ελαφρυτερο σε αυτους τους τομεις.  Επισης τα τελευταια 4 χρονια η τεχνολογια της μπαταριας αναφορικα με το λογο χωρητικοτητας/βαρους εχει κανει μεγαλα βηματα, απο την αλλη τα glow εχουν μεινει στασιμα οσο αφορα στην καταναλωση και την τεχνολογια καυσιμου που "καταπινουν" οι "δυνατοι" κινητηρες glow.

    Γι'αυτο θα ηθελα να επαναλαβω..."Ας μη τα θελουμε ολα δικα μας..." το σκεπτικο και ζητουμενο της CIAM θελω να πιστευω οτι ειναι η δικαιη μεταχειριση των αθλητων οι οποιοι εχουν δυο βασικες επιλογες 1) Glow 2) Ηλεκτρικο. Προσωπικα δε νομιζω πως υπαρχουν οικονομικα συμφεροντα απο πισω, σιγουρα υπαρχει μια αλυσιδα αξιας μεσω τις οποιας συσχετιζονται ολοι οσοι εμπλεκονται με αυτο το αθλημα αλλα σε καμια περιπτωση προσωπικα δε πιστευω οτι η CIAM εχει καποιον απώτερο στόχο.

    Αντωνη λες αν ρωτησεις την CIAM να σου εξιστορησουν το παραμυθι με τoν Πυργο της Βαβελ; Grin

    Χαιρετισμους,
    Νικος
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 4 Απρ 2008, 16:18:24 από Νικόλας » Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 15 Απρ 2008, 11:21:16 »

    Καλημέρα,

    Η απάντηση που έλαβα σχετικά με το θέμα είναι ότι έτσι είχε συμφωνηθεί να γίνει από την αρχή που ο κανονισμός είχε τροποποιηθεί για να δέχεται και την συμμετοχή των ηλεκτρικών. Δηλαδή κάπου 15 χρόνια πίσω.

    Αρα επί της ουσίας δεν υπάρχει κάτι δικαιολογημένο επί του θέματος. Κανείς δεν ασχολήθηκε μετά γιαυτό. Και όταν λέω κανείς εννοώ κανένα κράτος δεν έκανε πρόταση αλλαγής ή η ίδια η υποεπιτροπή ακροβατικών.

    Για να αλλάξει αυτό θα πρέπει να υπάρξει συγκεκριμένη πρόταση από κάποιο κράτος μέχρι της 15 Νοεμβρίου. Η συζήτηση θα γίνει τον Μάρτιο του 2009, και το 2009 είναι έτος που συζητούνται προτάσεις για το F3A. Αν η πρόταση υπερψηφιστεί τότε θα ισχύσει από τον Ιανουάριο του 2010.

    Μετά από αυτά εφόσον υπάρχει αιτιολογημένη πρόταση θα πρέπει αφενός μεν να κατατεθεί μέσω σωματείου στην ΕΛΑΟ μέχρι το τέλος Οκτωβρίου 2009, που είναι και το απλό. Το πιο σημαντικό όμως θα είναι αυτό να ξεκινήσει να κυκλοφορεί και μεταξύ των μελών της υποεπιτροπής ακροβατικών ώστε να υπάρξει και εσωτερική αποδοχή ή μή. Είναι κανόνας που σπάνια δεν ισχύει, οτι αν κάποιο κράτος φέρει κάποια πρόταση για οποιαδήποτε κατηγορία και παρακάμψει την υποεπιτροπή τότε η πρόταση κατά 99% θα καταψηφιστεί.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 15 Απρ 2008, 11:39:03 »

    βεβαια η κουβεντα ξεκίνησε  για τα βάρη ηλεκτρικών θερμικών , αλλά  θα ειχε καποια τύχη μια πρόταση , για αύξηση του επιτρεπόμενου βάρους , ας  πούμε κατα 500gr ?


    Δεν ξερω πόσο και πως πρέπει να τεκμηριωθεί μια τέτοια πρόταση .  αλλά ο λόγος που το σκέφτομαι  ειναι πρώτα πρώτα η χρήση μηχανών βενζίνης , αλλα και κατά δεύτερο ,όπως μου είπε ο φίλος Σεραφείμ,  αλλά όχι λιγότερο σημαντικό ,  , η χρήση μπαταριών Α123
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 15 Απρ 2008, 12:22:26 από Γιάννης Παξιμαδάκης » Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.911


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 15 Απρ 2008, 11:55:29 »

    θα ειχε καποια τύχη μια πρόταση , για αύξηση του επιτρεπόμενου βάρους , ας  πούμε κατα 500gr ?


    Καλημέρα,

    Γιάννη "χλωμό" το βλέπω !!!!

    5000 +/- 1%
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 893



    « Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 15 Απρ 2008, 12:31:04 »

    Αγαπητε Αντωνη
    Ευχαριστω προσωπικα για την ενημερωση .
    Εισαι σαφης οσον αφορα τον τροπο υποβολης και προωθησης μιας τετοιας προτασης.
    Ηδη απο χτες στο σεμιναριο κριτων F3A μιλησαμε λιγο και για αυτο το θεμα και θα υπαρξει συντομα η υποβολη του αιτηματος απο την ΕΑΘ.
    Η προταση ομως σημαινει οτι προτεινεις κατι,δηλαδη τι πρεπει να γινει στο συγκεκριμενο θεμα του βαρους.
    Εδω θα μπορουσε το forum να εξυπηρετησει συλλεγοντας/συζητωντας διαφορες αποψεις ετσι ωστε να υποβληθει μια πιο "ραφιναρισμενη" προταση για προωθηση.
    Για τα ηλεκτρικα δεν υπαρχει προβλημα διοτι οπως ειναι το μοντελο με την μπαταρια του πριν την πτηση ετσι ειναι και μετα απο αυτην αρα πρεπει να δουμε τι θα γινει με τα θερμικα και μονον.

    Ξεκινω λεγοντας οτι δεν νομιζω οτι πρεπει να αυξηθει το βαρος (περαν των 5 κιλων για να ισχυει παλι ο ιδιος τροπος ζυγισματος) αλλα να βρεθει ενας λειτουργικος τροπος μετρησης του "πτησιμου" βαρους και αυτο να ειναι μεχρι 5 κιλα.

    Αυτο ειναι το πιο απλο κατα την γνωμη μου παρολο που δεν ειναι καθολου απλη η πρακτικη εφαρμογη του κατα τον τεχνικο ελεγχο και την διαρκεια του αγωνα.
    Ο λογος ειναι οτι το μοντελο πρεπει να ζυγισθειι πληρες καυσιμου ,να ειναι μεχρι 5 κιλα και να πεταξει ετσι(αυτο ειναι το ζητουμενο).
    Εαν γεμιζει καυσιμο με αποδεδειγμενο τροπο οτι γεμισε το ρεζερβουαρ του(π.χ σωληνας υπερπληρωσης) τοτε η ζυγιση θα δειχνει το μεγιστο πτησιμο βαρος.Αυτο θα εισαγει χρονικη καθυστερηση κατα τον τεχνικο ελεγχο αλλα αντιμετωπισιμη κατα την γνωμη μου.
    Δυνητικα μπορει να γινονται δειγματοληπτικοι ελεγχοι αμεσως μετα απο την πτηση οποτε και πρεπει να βρισκεται λιγοτερο απο 5 κιλα.
    Αυτα σκεφτηκα μεχρις στιγμης και ελπιζω να ενδιαφερθουν και αλλοι να πουν την γνωμη τους.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #28 στις: Τρίτη, 15 Απρ 2008, 12:49:50 »

     
    Για μένα  βασικό είναι  η κάθε προωθούμενη αλλαγή να βοηθάει στην διάδοση, επέκταση , και ευκολότερη  ενασχόληση με το αντικείμενο 
     Μιλάω παντα βλέπωντας τα πραγματα απο την πλευρα του ερασιτέχνη.

    Και όπως εξηγησα και πριν πιστευω ( μεχρι τουλαχιστον να δω επιχειρήματα που θα με πείσουν για το αντίθετο )  οτι μια αύξηση , θα ήταν για το καλο  οσων ασχολούνται με το F3A .

    Οσο αφορα  το θεμα  ηλεκτρικών vs  θερμικών  δεν εχω άποψη για το αν κάποια κατηγορία αδικείται .
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #29 στις: Τρίτη, 15 Απρ 2008, 12:56:59 »

    Βασίλη καλημέρα,

    Μην ξεχνάς ότι αυτή την δεδομένη στιγμή οι κανονισμοί στα ακροβατικά (αλλά και σε άλλες μικτές κατηγορίες) έχουν γίνει σύμφωνα με τα πρότυπα θερμικών κινητήρων. Τα ηλεκτρικά ήρθαν εκ των υστέρων.

    Αρα άμα θα "θίξεις" κάτι στα θερμικά πιθανόν είναι να δημιουργήσεις "αντιπάλους" χωρίς να υπάρχει λόγος.

    Αρα εκείνο που πρέπει κανείς να τεκμηριώσει είναι το "πρόβλημα" που υπάρχει με τα ηλεκτρικά και όχι το αντίθετο.

    Θα επανέλθουμε.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    ΥΓΡ. Σου έχω στείλει και ένα email
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Τροπος μετρησης βαρους μοντελων F3A
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.