Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.334 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 20 Απρ 2024, 09:54:25

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 20 Απρ 2024, 09:54:25

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:14]

    από chris 1975
    [Χθες στις 19:04]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304334
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 47
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 43
    Συνολικά: 45
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: F5J BULGARIA CUP 2014  (Αναγνώστηκε 21436 φορές)
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 432



    « Απάντηση #90 στις: Σάββατο, 12 Ιούλ 2014, 23:32:17 »

    στρατο καλησπερα
     ο αγωνας f5j fai απαιτει  χωρους οπως η dubnitsa που να πληρει κανονισμους ασφαλειας οπως τουλαχιστον φαινεται οσο βλεπει το ματι δεν υπαρχει κατοικημενος χωρος.
    η αγαπη για το ανεμοπτερο δεν φθανει πρεπει να υπαρχει και η λογικη γιατι ενα ανεμοπτερο που θα ανεβει στα 450 -600 μετρα  ειναι ευκολο να βγει απο την πορεια του αν κατι παει στραβα και να φτασει ευκολα στον εθνικο δρομο στο καστρο με απροβλεπτες συνεπειες για τον αθλητη και το σωματειο του
    Εαν ο αγωνας γινοταν στον αεροδρομιο του κυριου Παπαδοπουλου που εχει τις διαστασεις για ενα τετοιο τυπου  300 Στρεμματα αγωνα ασφαλως και οι συμμετοχες θα ηταν περισσοτερες και ο ιδιοκτητης του αεροδρομιου δεν ειχε προβλημα τωρα που εφυγαν οι αλεξιπτωτιστες  σε συζητηση που ειχαμε πριν ενα μισημηνα

    Βαγγέλη το θέμα ασφάλειας, όπως και σε όλους τους τομείς της ζωής, πρέπει να το λαμβάνουμε υπόψη χωρίς όμως να απαγορεύει το χόμπυ μας. Και ένα πραγματικό αεροπλάνο μπορεί να πέσει (και πέφτει καμιά φορά δυστυχώς) με τις συνέπειες για τους υπεύθυνους. Γι' αυτό υπάρχει και η ασφάλιση άλλωστε για να είναι και αυτοί καλυμμενοι.

    Απλά λάβε υπόψη σου ότι ένα ανεμόπτερο με λόγο ολίσθησης 1:15 από 600 μ ύψος μπορεί να φτάσει 9 χλμ μακρυά. Αν φυσάει ή αν συναντήσει κανένα θερμικό μπορεί να φτάσει και πολύ περισσότερο. Με αυτό σαν δεδομένο,οι αγώνες f5j θα έπρεπε να γίνονται στη Σαχάρα... Ούτε στην Dubnica θα ήσουν καλυμμένος...

    Ασφάλιση και τήρηση των κανόνων (και της κοινής λογικής) ελαχιστοποιούν την πιθανότητα ατυχήματος. Όλα τα άλλα είναι απλώς για να επαληθεύουν τα "κοκκόρια" του Σοφού
    http://www.petame.gr/forumv/showthread.php?t=3810

     
    Καταγράφηκε

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.936


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #91 στις: Σάββατο, 12 Ιούλ 2014, 23:54:27 »

    χα χα χα .... ακους εκεί "κοκόρια" !!!

    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #92 στις: Κυριακή, 13 Ιούλ 2014, 00:30:12 »

    vhal kαλησπερα
    απο τι μικρη μου εμπειρια στο χωρο ενα  χιλιομετρο  ειναι αρκετο για το 90 τις εκατο των περιπτωσεων αλωστε το προβλεπουν και οι κανονισμοι δημιουργιας μοντελοδρομιων.
    το να συμβει ενα ατυχημα που συμβαινει συχνα ειναι ενα ενδεχομενο που στατιστικα για εναν αθλητη ειναι μοιραιο και οχι ενα ενδεχομενο επιστημονικης φαντασιας επειδη δεν πεταμε μονοι μας και στην σαχαρα
    οσο για την ασφαλεια αυτη σε καλυπτει μονο για υλικες ζημιες νομιζω  για 20000 ευρο σε συγκεκριμενους χωρους και οχι για τραυματισμους η προκληση πυρκαγιας που διωκεται αυτεπαγγελτα για κακουργημα
    Καταγράφηκε
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 432



    « Απάντηση #93 στις: Κυριακή, 13 Ιούλ 2014, 02:20:29 »

    vhal kαλησπερα
    απο τι μικρη μου εμπειρια στο χωρο ενα  χιλιομετρο  ειναι αρκετο για το 90 τις εκατο των περιπτωσεων αλωστε το προβλεπουν και οι κανονισμοι δημιουργιας μοντελοδρομιων.
    το να συμβει ενα ατυχημα που συμβαινει συχνα ειναι ενα ενδεχομενο που στατιστικα για εναν αθλητη ειναι μοιραιο και οχι ενα ενδεχομενο επιστημονικης φαντασιας επειδη δεν πεταμε μονοι μας και στην σαχαρα
    οσο για την ασφαλεια αυτη σε καλυπτει μονο για υλικες ζημιες νομιζω  για 20000 ευρο σε συγκεκριμενους χωρους και οχι για τραυματισμους η προκληση πυρκαγιας που διωκεται αυτεπαγγελτα για κακουργημα

    Αρχικά για να είμαστε απολύτως ακριβείς και να μη δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις:

    1. Ο κανονισμός δεν αναφέρει πουθενά απόσταση ενός χιλιομέτρου. Ο μοναδικός περιορισμός είναι τα 3χλμ από αεροδρόμιο ή άλλο μοντελοδρόμιο.
    (Δες τον εδώ: http://epae.elao.gr/images/stories/documents/FEK2010B9.pdf)

    2. Η ασφάλιση της ΕΛΑΟ καλύπτει 50000 σε σωματικές βλάβες και 50000 σε ζημιές (Δες το συμβόλαιο εδώ: http://epae.elao.gr/images/stories/documents/interlife_am_insurance_2011.pdf)

    3. Για να αποφύγεις την πυρκαγιά (αν όντως είναι "μοιραίο" - που εγώ διαφωνώ) πρέπει να πετάς στη Σαχάρα ή σε καμιά βραχονησίδα

    Για τα υπόλοιπα που γράφεις τα σέβομαι ως προσωπικές απόψεις αλλά είναι υποκειμενικές. Για σένα μπορεί το 1 Km να είναι αρκετό, για κάποιον άλλο τα 10 km μπορεί να είναι λίγα. Γι' αυτό σου λέω πως μόνο στη Σαχάρα - και μάλιστα στο κέντρο της - θα είσαι ασφαλής 100%. Μάλιστα αν θες να πετάς και στα 600 μ που αναφέρεις θα πρέπει να εκδώσεις και notam. Ας μην είμαστε υπερβολικοί ... Ας είμαστε απλά προσεκτικοί και προνοητικοί σε θέματα ασφάλειας.

    Μην ξεχνάς οτι καραδοκούν και αυτοί που με πρόσχημα την ασφάλεια δεν θα έλεγαν όχι σε αύξηση των περιορισμών (που σημαίνει και αύξηση της εξουσίας τους).
    Αντικειμενικά μιλώντας δεν χρειαζόμαστε ούτε κάποιον που να ελέγχει την συμμετοχή μας σε κάποιον αγώνα (επιτρέποντας ή απαγορεύοντας κατά το δοκούν), ούτε κάποιον που θέτει υπο αμφισβήτηση την καταληλότητα χώρων διεξαγωγής αγώνων με προσωπικά κριτήρια που μάλιστα δεν "πατάνε" και στον ισχύοντα κανονισμό. Ενήλικα άτομα είμαστε, και συνεπώς μπορούμε να κάνουμε τις επιλογές μας στα πλαίσια του νόμου και της προσωπικής λογικής μας, αποδεχόμενοι ρίσκα και πιθανές συνέπειες. Οι προστάτες είναι παντελώς άχρηστοι και αν θεωρούμε πως η κατηγορία f5j (fai / gr ή ότι άλλο λέγεται) είναι επικίνδυνη, καθόμαστε σπίτι μας και βλέπουμε τηλεόραση ή διαβάζουμε κανα βιβλίο.

    Για την f5j fai τώρα, για να είμαστε εντός θέματος, το νερό έχει μπει στο αυλάκι. Μπορεί να γίνει ποτάμι (όπως εύχομαι) μπορεί και να στερέψει. Δεν πιστεύω πως οι Βούλγαροι γείτονες έχουν κάτι που μας λείπει. Αν έχουμε λιγότερους χρονομέτρες ας εκπαιδευτούμε όλοι ώστε να κρατάμε το χρόνο των συναθλητών μας. Δεν είναι και πυρηνική φυσική ... Αν οι χώροι είναι μικρότεροι, ας πετάμε σε περισσότερες σειρές και αν δεν έχουμε λεφτα για NAN ας πάρουμε TANGO (που είναι αρκετά ανταγωνιστικά, οικονομικότερα και "αντέχουν" στη σκληρή χρήση). Το θέμα είναι να μη μένουμε εκτός των διεθνών εξελίξεων στο χώρο. Η πρωτοβουλία της Αερολέσχης μας (Φθιώτιδα) για τη διοργάνωση του πρώτου περιφερειακού αγώνα f5j fai στο Κάστρο (που θα εχει και συνέχεια) ελπίζω να βρει μιμητές και συνοδοιπόρους.

    Συγχαρητήρια στους συναθλητές που πηγαν στη Βουλγαρία και για τη συμμετοχή τους, και για τις αξιόλογες θέσεις που κατέλαβαν και για το υλικό που δημοσίευσαν. Επεται και η συμμετοχή στο Eurotour του Σεπτεμβρίου, όπου αναμένουμε αντίστοιχα αποτελέσματα. Η ιδωτική πρωτοβουλία άρχισε να κινείται και αργά ή γρήγορα θα "παρασύρει" και τα σωματεία.

    Α και κάτι άλλο: αυτό που πολλοί ζηλέψαμε από τις ανταποκρίσεις των φίλων από τη Βουλγαρία ήταν οι junior αθλητές. Επιβάλλεται όλα τα σωματεία να κινηθούν συντονισμένα προς την κατεύθυνση αυτή. Η Αερολέσχη Φθιώτιδας έχει ξεκινήσει μια σχετική πρωτοβουλία και σε ένα χρόνο θα δρέψουμε τους καρπούς.
     
    Καταγράφηκε

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #94 στις: Κυριακή, 13 Ιούλ 2014, 07:43:12 »

    vhal καλημερα
    το οτι η f5j ειναι γεγονος που ηλθε για να μηνει ειναι σιγουρο  αλλα απο την στιγμη που υπαρχει η ακριβεια προσγειωσης για να υπαρχουν πανω απο 3 .η4 αθλητες σε καθε σειρα πρεπει  να βρεθει ο καταλληλος χωρος για να πετουν με ασφαλεια και αυτη την στιγμη ο μονος καταλληλος για νοτιο ελλαδα ειναι το αεροδρομιο του κυριου παπαδοπουλου  εαν δεν μας αρεσει πρεπει να βρουμε  ενα χωρο για το σκοπο αυτο
    οσο για την νοτα χρειαζεται εχοντας εργαστει ως υπευθυνος ασφαλειας σε αντιαεροπορικες μοναδες ειναι επιτακτικη και σταση ευθυνης
    ο υπευθυνος ασφαλειας  του αεροδρομιου στην λαρισα εχοντας μαθει για τον πανελληνιο την παρασκευη  πηρε τηλεφωνο στο μοντελοδρομιο να μην πεταμε πανω απο το οριο ασφαλειας  για το σαββατο και κυριακη υπηρχε  νοτα
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #95 στις: Κυριακή, 13 Ιούλ 2014, 08:29:17 »

    Ασφάλιση και τήρηση των κανόνων (και της κοινής λογικής) ελαχιστοποιούν την πιθανότητα ατυχήματος. Όλα τα άλλα είναι απλώς για να επαληθεύουν τα "κοκκόρια" του Σοφού
    http://www.petame.gr/forumv/showthread.php?t=3810

    Για όσους διαβάσουν το ευθυμογράφημα του αγαπητού φίλου Παναγιώτη, και μείνουν με την απορία τι εννοεί, σας δηλώνω ότι ο πετεινός που θέλει να ξεπουπουλιάσει είμαι εγώ.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #96 στις: Κυριακή, 13 Ιούλ 2014, 08:39:36 »

    Ρε τι είναι ετούτοι.......... Το πως το καταφέρνετε κάθε φορά είναι απο μόνο του ένα μεγάλο θέμα.

    Μια απορία. Αυτά τα συγγενολόγια τύπου θείε ανηψιέ ξάδερφε κλπ τι ακριβώς είναι; Είστε ένα μεγάλο σόι δηλαδή; Αν έτσι τότε εξηγείται.

    Οταν βρισκόμαστε μπροστά σε περίπτωση με πολλούς αντιδρώντες, ψάχνουμε να δούμε τι κοινό παρονομαστή έχουν.

    Τον χαρακτηρισμό "θείε" μου τον έδωσε το έτος 2001 ο Νίκος Μακράκης, και με παρακαλούσε να του κάνω δώρο μία Φεράρι, (έστω τουλάχιστον μία Λαμποργίνι).

    Εκτοτε τον χρησιμοποιώ ανελλιπώς, και τον έχω αναρτήσει και στο avatar του φόρουμ.

    Ανήψια είναι οι αερομοντελιστές που ζητούν από τον θείο κάποια βοήθεια, και ευτυχώς όχι συχνά, επαληθεύεται το γνωστό: "ουδείς πιό αχάριστος από τον ευεργετηθέντα"

    Συγνώμη αν ξέφυγα πολύ από το θέμα, αλλά εδώ ρωτάτε, εδώ σας απαντώ.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.936


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #97 στις: Κυριακή, 13 Ιούλ 2014, 16:33:44 »

    Ασφάλιση και τήρηση των κανόνων (και της κοινής λογικής) ελαχιστοποιούν την πιθανότητα ατυχήματος. Όλα τα άλλα είναι απλώς για να επαληθεύουν τα "κοκκόρια" του Σοφού
    http://www.petame.gr/forumv/showthread.php?t=3810

    Για όσους διαβάσουν το ευθυμογράφημα του αγαπητού φίλου Παναγιώτη, και μείνουν με την απορία τι εννοεί, σας δηλώνω ότι ο πετεινός που θέλει να ξεπουπουλιάσει είμαι εγώ.

    Και εγώ θέλω να σε ξεπουπουλιάσω .........Wink

    Servo kai moter όμως πρώτα !!!!
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    nickhawk
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 392



    « Απάντηση #98 στις: Κυριακή, 13 Ιούλ 2014, 20:54:24 »

    Ειδικός στον μαγειρεμένο κόκκορα είναι ο Γ Μέσκος ,το ερώτημα είναι ποιός θα αποφασίσει ποιοί είναι κόκκορες και ποιοί κότες..........Υπάρχουν και μεταμφιεσμένοι φαλακροκόρακες οι οποίοι δεν τρώγονται........
    Καταγράφηκε

    Νίκος Γραμματικάκης Ε.Α.Θ
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.300



    « Απάντηση #99 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 00:50:44 »

     Tongue


    * DSC05810.jpg (76.88 KB, 500x335 - εμφανίστηκε 204 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Συντονιστές: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Θέμα: F5J BULGARIA CUP 2014
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.