Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.182 μηνύματα σε 11.304 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 13:52:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 13:52:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από Chris71
[Σήμερα στις 13:33]

από Takis42
[Σήμερα στις 11:04]

από JPS
[Χθες στις 23:56]

[Χθες στις 22:11]

από gkcarbons
[Χθες στις 19:11]

από MKS
[Χθες στις 17:14]

από dominicm
[Χθες στις 15:55]

από eolos30
[Χθες στις 12:50]

από snoopy
[Χθες στις 11:32]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από skythomas
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:18:02]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284182
Σύνολο θεμάτων: 11304
Online σήμερα: 50
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 22
Συνολικά: 26
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: FS8 CO-PILOT Anti-crash system « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: FS8 CO-PILOT Anti-crash system  (Αναγνώστηκε 27013 φορές)
   
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #45 στις: Τρίτη, 27 Μάι 2008, 19:12:41 »

Κατανοητό φίλε Dimitris76.
Ομως πιό πάνω έγραφες μέ Ελληνικά. 
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

nicos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 112


Προφίλ
« Απάντηση #46 στις: Τρίτη, 27 Μάι 2008, 19:24:17 »

φιλε vtr,

πως να βοηθήσουμε 1 και 2 και 5 δεν μπορούν να κάνουν και πολλά, θα πρέπει όλοι να προσπαθήσουμε για "δικομας" καλο και του μοντελισμού.

Δεν σου κρίνω ότι είχα αρκετά μεγάλη αποχη για κάποια χρονια από το sport και τώρα αυτό που βλέπω με λύπη μου είναι ότι καμια σχέση δεν έχει όπως το είχα αφήσει.

Τι εννοώ ? μετά την διακοπή που είχα θέλησα πριν όχι πολύ καιρό να μπω στα ελικόπτερα που πάντα μου άρεσαν αλλα δεν μπορούσα να ασχοληθώ γιατί αν είσαι παλιός θα θυμάσαι ότι το heli δεν είχε στα τέλη του 80 καμια σχέση όπως είναι σήμερα όπως και θα θυμάσαι ποσο ακριβώς ήταν ο μοντελισμός τότε σε σχέση με σήμερα οποτε δεν το τολμούσα. Λοιπόν τώρα που είναι κάπως πιο εύκολα τα πράγματα και πιο απλοποιημένα και με πολύ μικρότερο κόστος το ξεκίνησα.

Σε αυτό το ξεκίνημα όμως με απογοήτευσε η στάση κάποιον που επειδή ήμουν νέος (όπως και αυτοί ήταν κάποτε δεν γεννήθηκαν μοντελιστές) και αυτοί ήταν πιο προχωρημένοι με κοιτούσαν απαξιωτικά, αν τους ζητούσα κάποια βοήθεια με έκαναν να νοιώθω πως μου κάνουν χάρη για 5 πράγματα που θα μου πουν κλπ.

Ενδεικτικά θα σου πω ότι ένα φιλαράκι που τον παρέσυρα εγώ να ξεκινήσουμε παρέα τα παράτησε από την πρώτη φορα μόλις άρχισαν να γελάνε μαζί του επειδή έκανε "ηοβερακι" στο ένα metro με ένα "τιτανακι" έτσι ? και του έπεσε στο πλάι (λογικό μαθαίναμε τότε) αλλα επειδή αυτό είναι "ποτσιρικας" 25 χρόνον το πήρε βαρέος και τα παράτησε, εγώ όντας 35 δεν τους έδωσα σημασία τους έγραψα κανονικά και το πάλεψα και το παλεύω ακόμα, πλήρωσα ζημιες και λάθη απειρίας
και έμαθα μονος μου και ψάχνοντας στο net και διαβάζοντας και δεν τους είχα καμια ανάγκη.

Το θέμα ρε φιλε είναι μαγκιά και λοιπά στους νέους ? δεν είναι έτσι ο μοντελισμός και καμια άλλη δραστηριότητα, το θέμα είναι ότι όλοι αυτοί που πουλάνε μαγκιά και το παίζουν δεν καταλαβαίνουν ότι δεν σέβονται τον εαυτό τους πάνω από olla ακόμα και σε θέμα ασφαλειας γιατί αν ήμουν κανένας πιτσιρικάς τρελός και αντί για titan είχα κανένα 90ari θερμικό και το σήκωνα πάνω από τα κεφαλια τους η μου έφευγε λόγο απειρίας και έλλειψη γνώσης κινδύνου και τους έκανα ζημια στα "δικατους" η στους είδους τότε θα ερχόντουσαν να μου μιλήσουν και να μου την πουν η να με βρίσουν για την ζημια που τους έκανα. Στην πράξη όμως ακόμα και τότε δεν θα έφταιγα εγώ, έτσι δεν είναι ?

Ας προσπαθήσουμε όλοι να δίνουμε όση περισσότερη γνώση και εμπειρία έχουμε στου νέους για να ξεκινάνε σωστά και όχι να τους απαξιώνουμε λες και είναι κατώτεροι.

Έτσι πιστεύω ότι και η ασφάλεια θα ύπαρξη και όλοι θα χαιρόμαστε το hobby μας, το ότι εγώ έμαθα μονος μου δεν σημαίνει ότι θα πρέπει και εσύ να μάθεις μονος σου, και για το δικό μου καλο και του hobby.

Δεν λέω "ηπρξαν" και κάποιοι που με "βοητησαν" παραγματικά και τους ευχαριστώ πολύ αλλα είναι μετρημένοι στα δάχτυλα.

Πιστεύω ότι είναι η καλύτερη αρχή να λειτουργούμε έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθούν όλα όσα βλέπω εδώ μέσα τις τελευταίες μέρες για ατυχήματα καβγάδες ποιος φταίει ποιος δεν φταίει.

Και πάνω από όλα συ





file vtr,

pws na vohthisoume 1 kai 2 kai 5 den mporoun na kanoun kai polla, tha prepei oloi na prospathisoume gia dikomas kalo kai tou montelismou.

Den sou krivw oti eixa arketa megali apoxh gia kapoia xronia apo to sport kai twra ayto pou vlepw me lyph mou einai oti kamia sxesh den exei opws to eixa afhsei.

Ti ennow ? meta thn diakoph pou eixa thelisa prin oxi poly kairo na mpw sta elikoptera pou panta mou aresan alla den mporousa na asxolithw giati an eisai palios tha thimase oti to heli den eixe sta telh toy 80 kamia sxesh opws einai shmera opws kai tha thimase poso akrivos htan o montelismos tote se sxesh me shmera opote den to tolmousa. Loipon twra pou einai kapos pio eykola ta pragmata kai pio aplopihmena kai me poly mikrotero kostos to ksekinhsa.

Se ayto to ksekhnima omws me apogohteyse h stash kapoion pou epeidh eimoun neos (opws kai aytoi htan kapote den genithikan montelistes) kai aytoi htan pio proxorhmenoi me koitousan apaksiothka, an tous zhtousa kapoia vohthia me ekanan na noiothw pws mou kanoun xarh gia 5 pragmata pou tha mou poun klp.

Endiktika tha sou pw oti ena filaraki pou ton paresira egw na ksekinhsoume parea ta parathse apo thn proth fora molis arxhsan na gelane mazi tou epeidh ekane hoveraki sto ena metro me ena titanaki etsi ? kai tou epese sto plai (logiko mathename tote) alla epeidh ayto einai potsirikas 25 xronon to phre vareos kai ta parathse, egw ontas 35 den tous edwsa shmasia tous egrapsa kanonika kai to palepsa kai to paleyw akoma, plhrosa zhmies kai lathoi aphrias
kai ematha monos mou kai psaxnontas sto net kai diavazontas kai den tous eixa kamia anaggh.

To thema re file einai maggia kai loipa stous neous ? den einai etsi o montelismos kai kamia allh drastiriothta, to thema einai oti oloi aytoi pou poulanne maggia kai to paizoun den katalavainoun oti den sevontai ton eayto tous panw apo olla akoma kai se thema asfalhas giati an eimoun kanenas pitsirikas trelos kai anti gia titan eixa kanena 90ari thermiko kai to shkwna panw apo ta kefalia tous h mou efevge logo apeirias kai elhpsh gnwshs kindhnou kai tous ekana zhmia sta dikatous h stous idous tote tha erxontousan na mou mhlhsoun kai na mou thn poun h na me vrisoun gia thn zhmia pou tous ekana. Sthn praksh omws akoma kai tote den tha eftega egw, etsi den einai ?

As prospathisoume oloi na dinoume osh perissoterh gnwsh kai empiria exoume stou neous gia na ksekinane sosta kai oxi na tous apaksionoume les kai einai katoteroi.

Etsi pisteyw oti kai h asfalha tha hparxh kai oloi tha xairomaste to hobby mas, to oti egw ematha monos mou den shmainei oti tha prepei kai esy na matheis monos sou, kai gia to diko mou kalo kai tou hobby.

Den lew hprksan kai kapoioi pou me vohthsan paragmatika kai tous eyxaristw poly alla einai metrimenoi sta daxthla.

Pisteyw oti einai h kalyterh arxh na leitourgoume etsi wste na elaxistopoihthoun ola osa vlepw edw mesa tis teleytees meres gia atyxhmata kavgades poios ftaiei poios den ftaiei.

Kai panw apo ola synainohsh kai oxi kontres opws diavazw edw mesa oi elikopterades kai oi aeroplanades kai emeis ayto eseis ekeino kai oxi to ena nai to allo klp.
Oloi to idio hobby kanoume asxetos montelou kai kontres den xwrane an theloume na mhn
exoume atyxhmata kai na yparxh asfalia.

Prepei na synhparksoume oloi me tis kalyters synthikes paleoi, neoi, aeroplana elikoptera, aytokinhta klp.

Filika
Nicos
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Απρ 2009, 21:02:52 από vtr » Καταγράφηκε
nicos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 112


Προφίλ
« Απάντηση #47 στις: Τρίτη, 27 Μάι 2008, 19:28:42 »

Φιλε δημήτρη sorry δεν κατάλαβα ότι το έλεγες για τους χαρακτήρες αλλα για όλη την προηγουμενη συζήτηση.

και εγώ στο γραφείο δεν έχει το πληκτρολόγιο μου επάνω sous ελληνικούς χαρακτήρες , γραφει ελληνικά αλλα θα πρέπει να ψάχνω να βρω κάποια γράμματα και κάνω παρα πόλη ώρα για αυτό γράφω με αγγλικούς χαρακτήρες.

και πάλι sorry




File dhmhtri sorry den katalava oti to eleges gia tous xarakthres alla gia olh thn prohgoumenh shzhthsh.

kai egw sto grafeio den exei to plhktrologio mou epanw sous ellhnikous xaraktires , grafei ellhnika alla tha prepei na psaxnw na vro kapoia grammata kai kanw para polh wra gia ayto grafo me agglikous xarakthres.

kai pali sorry
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Απρ 2009, 21:04:50 από vtr » Καταγράφηκε
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #48 στις: Τρίτη, 27 Μάι 2008, 19:38:43 »

Φίλε nicos, γιά τήν γραφή εννοούσα εγώ. idiot2 idiot2

Οσο γιά τά άλλα που γράφεις, τό μόνο πού θά σού πώ είναι υπομονή καί θέληση. Thumbs up
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

Dimitris76
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 97


Προφίλ
« Απάντηση #49 στις: Τρίτη, 27 Μάι 2008, 20:01:31 »

Oταν ειμαι στη δουλεια γραφω γκρινγκλις - οταν ειμαι σπιτι, ελληνικα.  Wink
Καταγράφηκε
Isidoros
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3


Προφίλ
« Απάντηση #50 στις: Τετάρτη, 28 Μάι 2008, 22:04:10 »

Παιδιά καλησπέρα .
Μια ερώτηση έκανα και το κάνατε ανατολικό ζήτημα ,εντάξει καταλαβαίνω τα γραφόμενα σας αλλα,δεν είναι πάντα έτσι τα πράγματα,κάθε πρόοδο τις "τεκνολογιας" είναι για καλο,εάν υπάρχει ένα μηχάνημα που σου κάνει την ζωή πιο "ευολι" γιατί να μην το χρησιμοποίησης?
Εδώ και 3 χρονια πετάω αεροπλάνο,αλλα η μεγάλη μου αγάπη ήταν από μικρός το ύελοι.και έτσι πήρα και ένα Hirobo 50ari,είμαι μονος δεν έχω κανένα να μου δείξει 5   πράγματα ,είχα και μια ας το πούμε πτώση,και αφού το έφτιαξα πάλι αποφάσισα να πάρο το HC αυτό είναι όλο.Μην κοιτάτε εσείς που μπορεί να ζείτε κάπου που υπάρχουν κάποιοι να σου δείξουν,εγώ είμαι μονος,το μονο που με βοηθάει είναι η μόρφωση που έχω,και καταλαβαίνω από τεχνικά.Απλά έχω ένα όνειρο να πετάξω  ύελοι και θα το κάνω πάση δύναμη.
Χαιρετώ φιλικά
Ισίδωρος





Paidia kalispera .
Mia erotisi ekana kai to kanate anatoliko zitima ,entaxei katalaveno ta grafomena sas alla,den einai panta etsi ta pragmata,kathe proodo tis tecnologias einai gia kalo,ean yparxei ena mixanima poy soy kanei tin zoi pio eyoli giati na min to xrisimopoioisis?
Edo kai 3 xronia petao aeroplano,alla i megali mou agapi htan apo mikros to helli.kai etsi pira kai ena Hirobo 50ari,eimai monos den exo kanena na moy deixei 5   pragmata ,eixa kai mia as to poume ptosi,kai afou to eftiaxa pali apofasisa na paro to HC ayto einai olo.Min koitate eseis poy mporei na zite kapoy pou yparxoyn kapoioi na soy deixoun,ego eimai monos,to mono poy me voithaei einai h morfosi poy exo,kai katalaveno apo technika.Apla exo ena oneiro na petaxo  helli kai tha to kano pasi dynami.
Xairetw filika
Isidoros
[/quote]
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Απρ 2009, 21:06:07 από vtr » Καταγράφηκε
Black hawk
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 91


Προφίλ
« Απάντηση #51 στις: Σάββατο, 27 Δεκ 2008, 22:41:49 »

Να ευχαριστήσω τον φίλο Δημήτρης76 για ότι έχει γράψει μέχρι στιγμής σε αυτό το θέμα καλύπτει και εμενα.Χρονια πολλά σε όλους Thumbs up Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε
dpap
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 11


Προφίλ
« Απάντηση #52 στις: Τρίτη, 7 Απρ 2009, 18:24:50 »

Φιλε Dimitris76 μια ερωτηση επειδη καταλαβαινω οτι εχεις προσωπiκη πειρα απο helicοmmand.Αν εχουμε ενα (video)camera gimbal 3axis με gyro στο roll και helicommand στο ελικοπτερο τοτε θεωρητικα μπορουμε να κρατησουμε <<οριζοντα>> σε πτηση???
Καταγράφηκε

Καποτε υπηρχαν NITRO,FLYBAR,και κρυσταλοι συχνοτητων!
Dimitris76
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 97


Προφίλ
« Απάντηση #53 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2009, 10:43:19 »

Μπορείς να βάλεις γύρο σε οποιοδήποτε axis του camera gimbal αλλα για να δουλέψει ικανοποιητικά θα πρέπει η αντίδραση του συστήματος να μην είναι ανάλογη μονο τις γκώνιας εκτροπής αλλα κυρίως της γωνιακής ταχύτητας εκτροπής. Υπήρχαν και υπάρχουν διαφορα τέτοια κυκλώματα που "αναλαμβανου" να κάνουν αυτό το modulation στην έξοδο του γύρο. P.x. το VisionLock της Spartan http://www.spartan-rc.com/products/visionlock/VisionLock3.pdf που το βλέπεις σε δράση εδώ: http://www.spartan-rc.com/products/visionlock/VisionLock_stabilising_a_glass_of_water.wmv  και εδώ http://www.spartan-rc.com/products/visionlock/VisionLock_stabilising_a_pen.wmv .
Βεβαια αυτό δεν είναι μάλλον ακριβώς αυτό που θες εσύ, αφού το μονο που κάνει είναι να κρατα σταθερή την κάμερα σε απότομες και βραχυπρόθεσμες μεταβολές του attitude του ελικοπτερου - κάτι σαν το vestibulo-ocular reflex στους ανθρώπους.... (Είμαι ORL - τι να κάνω...   Cheesy)
Μακροπρόθεσμα ένα τέτοιο σύστημα έχει - όπως όλα τα Γύρο based συστήματα - drift και αργά ή γρήγορα η πλατφόρμα της cameras θα "χάσει τον ορίζοντα"!
Αν παρα ταύτα ενδιαφέρεσαι για ένα τέτοιο κυκλωματάκι επειδή η Spartan το έχει κάνει discontinue, μπορείς να το φτιάξεις πολύ εύκολα με οδηγίες που υπάρχουν εδώ: http://www.rc-cam.com/pancam.htm

Απλά , σε άψητη τη περίπτωση παίζεις με το P του ΡΙΝΤ μέσω του γύρο gain...

Πάντως εάν θέλεις πραγματικό horizon sensing χρειάζεσαι κάποιο πραγματικό ΗΜΟΥ το οποιο να συμπεριλαμβάνει απαραιτήτως και 2 γύρος και 3 "αψκελορομετερς" και το output να το επεξεργάζεσαι με ένα Kalman filter . Αυτή τη στιγμή υπάρχουν δυο - τρεις "ηοββιστες" που γνωρίζω από τα forum (Ο George από Malta, στο RR, και ο Daniel Lee από Σιγκαπούρη, στο RCG) που δουλεύουν πάνω σε αυτό. Δηλαδή ένα προσιτό, hobby grade ΗΜΟΥ.

Αν θες κάτι ακόμα πιο απλό πάρε ένα Co-pilot και βάλτο κατευθείαν πάνω στο gimbal και καθάρισες!  Thumbs up



dpap,

kat'arxhn zhtw sygnwmh prokatabolika gia ta greenglish alla eimai sth douleia kai den exw ellhniko plhktrologio.

Mporeis na baleis gyro se opoiodhpote axis tou camera gimbal alla gia na doulepsei ikanopoihtika tha prepei h antidrash tou systhmatos na mhn einai analogh mono tis gwnias ektrophs alla kyriws ths gwniakhs taxythtas ektrophs. Yphrxan kai yparxoun diafora tetoia kyklwmata pou analambanou na kanoun ayto to modulation sthn eksodo tou gyro. P.x. to VisionLock ths Spartan http://www.spartan-rc.com/products/visionlock/VisionLock3.pdf pou to blepeis se drash edw: http://www.spartan-rc.com/products/visionlock/VisionLock_stabilising_a_glass_of_water.wmv  kai edw http://www.spartan-rc.com/products/visionlock/VisionLock_stabilising_a_pen.wmv .
Bebaia ayto den einai mallon akribws ayto pou thes esy, afou to mono pou kanei einai na krata statherh thn kamera se apotomes kai braxyprothesmes metaboles tou attitude tou elikopterou - kati san to vestibulo-ocular reflex stous anthrwpous.... (Eimai ORL - ti na kanw...   Cheesy)
Makroprothesma ena tetoio systhma exei - opws ola ta Gyro based systhmata - drift kai arga 'h grhgora h platforma ths cameras tha "xasei ton orizonta"!
An para t'ayta endiaferesai gia ena tetoio kyklwmataki epidh h Spartan to exei kanei discontinue, mporeis na to ftiakseis poly eykola me odhgies pou yparxoun edw: http://www.rc-cam.com/pancam.htm

Apla , se ayyth th periptwsh paizeis me to P tou PID mesw toy gyro gain...

Pantws ean theleis pragmatiko horizon sensing xreiazesai kapoio pragmatiko IMU to opoio na symperilambanei aparaithtws kai 2 gyros kai 3 accelorometers kai to output na to epeksergazesai me ena Kalman filter . Ayth th stigmh yparxoyn dyo - treis hobbistes pou gnwrizw apo ta forum (O George apo Malta, sto RR, kai o Daniel Lee apo Singapourh, sto RCG) pou douleyoun panw se ayto. Dhladh ena prosito, hobby grade IMU.

An thes kati akoma pio aplo pare ena Co-pilot kai balto kateytheian panw sto gimbal kai katharises!  Thumbs up

Dimitris
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Απρ 2009, 21:10:02 από vtr » Καταγράφηκε
dpap
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 11


Προφίλ
« Απάντηση #54 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2009, 10:59:46 »

Ουαου Δημητρη ευχαριστω αν και μου εκανες τη καρδια περιβολι (μαλον δεν το γλιτωνω το carvec).Ψαχνομαι εδω και δυο μηνες αλλα εσυ εισαι πραγματικα ψαγμενος.
Στηνω ενα ε/κ για video δοκιμαστικα με ενα φιλο να δουμε το αποτελεσμα.Μαλον το HC 3A δεν θα κανει και πολλα οπως το περιμενα ευχαριστω για τα links θα τα μελετησω.
Καταγράφηκε

Καποτε υπηρχαν NITRO,FLYBAR,και κρυσταλοι συχνοτητων!
Dimitris76
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 97


Προφίλ
« Απάντηση #55 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2009, 11:21:28 »

Δεν ξέρω πως το Carvec μπορεί να σε "βοητησει".... άσε που είναι παλιό, και ογκώδες "συθαμα" - παρωχημένο εάν θες τη γνώμη μου...

Μήπως όμως τα πράγματα είναι τελικά πιο απλά?
Το ΞΑ  κάνει ακριβώς αυτό - κρατάει το airframe του ελικοπτερου σταθερά οριζόντιο ως προς τον ορίζοντα σε roll και pitch axis. Άρα σε τελική ανάλυση άμα δεν κουνάς το roll του camera gimbal και κανεις μονο pan και tilt , θα έχεις τον ορίζοντα πάντα ωραία καδραρισμένο όταν κανεις hover!





Den kserw pws to Carvec mporei na se bohthsei.... ase pou einai palio, kai ogkwdes sythama - paroxhmeno ean thes th gnwmh mou...

Mhpws omws ta pragmata einai telika pio apla?
To 3A  kanei akribws ayto - krataei to airframe tou elikopterou stathera orizontio ws pros ton orizonta se roll kai pitch axis. Ara se telikh analysh ama den kounas to roll tou camera gimbal kai kaneis mono pan kai tilt , tha exeis ton orizonta panta wraia kadrarismeno otan kaneis hover!

Dimitris
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Απρ 2009, 21:11:40 από vtr » Καταγράφηκε
dpap
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 11


Προφίλ
« Απάντηση #56 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2009, 11:39:00 »

Ετσι κι αλιως το εχω παρει και θα το δοκιμασω,επισης εχω και gyro στο roll axiς του gimbal (Triaxlite ) http://www.triax-aerial.com/triax/home.html και continious rotating servos. Ισως να μη χρειαζεται κατι παραπανω.
Εχεις δικιο για το carvec ,και το μονο πραγματικο πλεονεκτημα του ειναι το high altitude stabilization που προς το παρων δεν με ενδιαφερει.
Το προβλημμα δεν ειναι στα hover αλλα σε κινηση πχ car chase  και σε μεγαλες ταχυτητες που μπορει να κανεις μια διορθωση αποτομη η στροφη και να χασεις τον οριζοντα
Καταγράφηκε

Καποτε υπηρχαν NITRO,FLYBAR,και κρυσταλοι συχνοτητων!
Dimitris76
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 97


Προφίλ
« Απάντηση #57 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2009, 11:51:10 »

Το προβλημμα δεν ειναι στα hover αλλα σε κινηση πχ car chase  και σε μεγαλες ταχυτητες που μπορει να κανεις μια διορθωση αποτομη η στροφη και να χασεις τον οριζοντα

E σε αυτή την περίπτωση μπορείς να χρησιμοποιήσεις το VisionLock. Είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι σε συνδυασμό με το ΞΑ.

Γιατί "τριαχ"Huh
Τα "φοτοσηιπονε" http://www.photoshipone.com/rc-helicopter-mounts.php τα είδες? Όλοι στο RR τα εκθειάζουν.
Και ΗΜΟΥ stabilization - optional από το καλοκαίρι '09!

Dimitris




E se ayth thn periptwsh mporeis na xrhsimopoihseis to VisionLock. Einai akribws ayto pou xreiazesai se syndiasmo me to 3A.

Giati Triax???
Ta PhotoShipOne http://www.photoshipone.com/rc-helicopter-mounts.php ta eides? Oloi sto RR ta ek8eiazoun.
Kai IMU stabilization - optional apo to kalokairi '09!

Dimitris
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Απρ 2009, 21:14:01 από vtr » Καταγράφηκε
dpap
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 11


Προφίλ
« Απάντηση #58 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2009, 12:45:39 »

Τα εχω δει αλλα οταν παραγγειλα το gimbal δεν ηταν διαθεσιμα (και το 3Χ δεν ειναι ακομα)και πιστευω οτι το Triax ειναι αρκετα πιο<< ψαγμενο>> (μαλον αντιγραφη του copterworks) και μπορω να προσαρμοσω και καποια <<μπαλα>>
για αεροδυναμικη και orientation.
Καταγράφηκε

Καποτε υπηρχαν NITRO,FLYBAR,και κρυσταλοι συχνοτητων!
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #59 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2009, 14:15:21 »

kat'arxhn zhtw sygnwmh prokatabolika gia ta greenglish alla eimai sth douleia kai den exw ellhniko plhktrologio.

Νομίζω ότι αυτή η δικαιολογία, δεν στέκει.....

Στο παράθυρο μηνύματος, όπως πολύ καλά ξέρεις, υπάρχει μεταφραστής.
Ολη η φασαρία λοιπόν είναι δύο κλίκ.  Και μήν μου πείς ότι στήν δουλειά, δεν σου βγάζει τόν αυτόματο μεταφραστή στο παράθυρο μηνύματος.....
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: FS8 CO-PILOT Anti-crash system « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.345 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.