Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.225 μηνύματα σε 11.306 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 07:46:45

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 07:46:45

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Σήμερα στις 00:32
Εννοείται!
Χθες στις 11:14
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
από modeller2
[Χθες στις 21:13]

από pansofos
[Χθες στις 21:05]

από evan
[Χθες στις 20:54]

από snoopy
[Χθες στις 20:14]

από dominicm
[Χθες στις 18:17]

[Χθες στις 17:23]

[Χθες στις 12:10]

από evan
[Χθες στις 10:38]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]

[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 20:57:54]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:52:59]

από sliver
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 18:17:40]

από 3DJunk
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 17:21:24]

από Takis42
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 11:04:52]

από JPS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 23:56:26]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284225
Σύνολο θεμάτων: 11306
Online σήμερα: 39
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 20
Συνολικά: 25
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: O.S.91FX αφαιρεση κοματιου νικελ εξατμισης « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: O.S.91FX αφαιρεση κοματιου νικελ εξατμισης  (Αναγνώστηκε 2992 φορές)
   
george1002
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10


Προφίλ
« στις: Κυριακή, 1 Ιούν 2014, 00:22:20 »

Καλησπερα σε ολους.Εχω μια O.S 91FX διχρονη και θελω να τη βαλω σε extra 330s .Γυρησα τη μηχανη στο πλαει
για να παει η εξατμηση απο κατω αλλα πιανει στο σκελος και δεν θελω να το πειραξω αλλα ουτε και προσθετο
λεμο μπορω να βαλω γιατι ειναι αρκετη αποσταση .Εβγαλα το προσθετο νικελ κοματι της εξατμησης βαζοντας αλλη
βιδα και ηρθε ακριβος εκει που ηθελα.Ερωτηση θα εχω προβλημα με την μηχανη που μικρηνε η εξατμηση?
Μηπως χασει αποδοση και στροφες η μηχανη?Αν ξερει καποιος ας πει κατι.Ευχαριστω
Καταγράφηκε
snoopy
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 179



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 1 Ιούν 2014, 09:53:56 »

Για να εισαι καλυμμένος, θα σου ελεγα να βαλεις Pitts muffler καλυτερα για να μην εχεις θεμα αλλα και να μην το εχεις στο μυαλο σου !
Δεν ειναι ακριβο ( σε σύγκριση με το ολο κοστος του μοντελου) και θα αποδιδει καλυτερα το μοτερ.
Καταγράφηκε
snoopy
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 179



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 1 Ιούν 2014, 09:57:26 »

Το ιδιο μοτερ εχουμε και εδω θα το βρεις...

http://www.osengines.gr/index.php?main_page=product_info&products_id=4798
Καταγράφηκε
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 1 Ιούν 2014, 10:30:02 »

Ίσως σε βοηθήσει και ένα παρόμοιο θέμα που έχει συζητηθεί εδώ

http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=39087.0
Καταγράφηκε

george1002
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 1 Ιούν 2014, 19:15:24 »

Καλησπερα και ευχαριστω για τις απαντησεις.Το σιγαστηρα δεν τον εβγαλα μιας και εφαρμοζει στον κορμο της
εξατμησης .Το θεμα ειναι οι θερμοκρασια μηχανης .Αν ανεβαινει πιο πολυ απο το αν ειχε την προεκταση.Ο θορυβος
δεν πειραζει ουτε εχω σκοπο να τη δουλευω στο φουλ.Μονο μη παρω καμια μπιελα στο χερι φοβαμε.
Καταγράφηκε
Voncave
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 1 Ιούν 2014, 21:32:33 »

Δούλευα κάποιους μήνες έτσι μια O.S.91FX σε ενα p-47 και δεν είχε πάθει τίποτα.Στον αέρα επίσης δεν παρατήρησα κάποια διαφορά στην δύναμη.
Καταγράφηκε
andreas
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 1 Ιούν 2014, 22:40:57 »

Ο κινητηρας σου μπορει ανετα να δουλεψει χωρης το ενδιαμεσο κομματι και χωρης το διαφραγμα ,δεν θα εχεις προβλημα υπερθερμανσης και δεν ειναι τοσο ευκολο να
"χτυπησει μπιελα" ο συγκεκριμενος κινητηρας
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
george1002
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 2 Ιούν 2014, 00:52:54 »

Eυχαριστω θα το δοκιμασω.
Καταγράφηκε
mikrosdedalos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 654


Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


Προφίλ WWW
« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 2 Ιούν 2014, 19:41:08 »

Eυχαριστω θα το δοκιμασω.

Το διάφραγμα αν δεν σε ενδιαφέρει ο θόρυβος,είναι καλύτερα να το βγάλεις!!!

Τον νίκελ κύλινδρο αν μπορείς κόψτον και άφησε όσο μεγαλύτερο κομμάτι μπορείς!!!

Αν τον βγάλεις θα χάσεις ιπποδύναμη, λόγο αντίστασης των καυσαερίων.

Θα χάσεις τις υψηλές στροφές που είχες και θα αλλάξουν λίγο οι καμπύλες μίγματος του καρμπιρατέρ, γιατί η πίεση του καυσίμου θα είναι περισσότερη.
Πλούσιο μείγμα με τις ίδιες ρυθμίσεις στα ψηλά,ενώ στα χαμηλά όχι!!

Από θέμα αντοχής δεν θα υπάρχει πρόβλημα, φτάνει να μην κρατάς στο γκάζι στο τέρμα, για το μεγαλύτερο μέρος της πτήσης.

Αν σε προβληματίσει η λειτουργία του  κινητήρα σου, πειραματίσου με το μεγαλύτερο άνοιγμα της τρύπας στην εξαγωγή.
Καταγράφηκε

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
george1002
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 2 Ιούν 2014, 21:40:14 »

Αρα τοτε θα πρεπει να ψαξω για silencer extension γιατι δεν παιρνει κοψιμο ερχεται ακριβος στο σασι χωρις το
νικελ κοματι.
Καταγράφηκε
mikrosdedalos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 654


Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


Προφίλ WWW
« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 2 Ιούν 2014, 23:24:46 »

Αρα τοτε θα πρεπει να ψαξω για silencer extension γιατι δεν παιρνει κοψιμο ερχεται ακριβος στο σασι χωρις το
νικελ κοματι.

Γιατί δεν ανεβάζεις μερικές φωτογραφίες να καταλάβουμε τη θέλεις να κάνεις;
Καταγράφηκε

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
JPS
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 250


FLY LOW FLY FAST TURN LEFT


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 3 Ιούν 2014, 10:34:26 »

Ανετα βγαλε το νικελ και το διαφραγμα απλως θα χασεις 300 στροφες.Ο κινητηρας δεν θα εχει κανενα προβλημα το εχω δοκιμασει.Οπως τα λεει ο μικρος δαιδαλος ειναι. Αν θελεις να βαλεις το διαφραγμα μπορεις να ανοιξεις λιγο τις τρυπες του για να κερδισεις κατι σε δυναμη.
Καταγράφηκε

FLY LOW FLY FAST TURN LEFT
george1002
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 3 Ιούν 2014, 14:07:01 »

Ok.Θα το δοκιμασω ετσι και βλεπουμε.Ρωτησα για ανταπτορα στον κουτσο αλλα εκτος οτι δεν ειχε ειναι μικρο βαθος
1,5ποντοι ενω εγω θελω τουλαχιστον 4 ποντους αν εβαζα το κοματι νικελ.Φωτο δεν καταφερα να ανεβασω αλλα
πηστευω καταλαβατε τι ρωτουσα.
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: O.S.91FX αφαιρεση κοματιου νικελ εξατμισης « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.166 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.