Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:18:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:18:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 169
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 122
    Συνολικά: 123
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 7     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή μοντέλου από κιτ - Libelle A380  (Αναγνώστηκε 28075 φορές)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #30 στις: Τρίτη, 13 Νοέ 2007, 08:59:27 »

    Σύμφωνα με το Plane & Pilot (http://www.planeandpilotmag.com/content/2005/jan/ultimate_vtail_bonanza.html) χρειαζόμαστε μετάφραση για το ruddervator
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #31 στις: Τρίτη, 13 Νοέ 2007, 09:04:18 »

    Ευάγγελε καλημέρα .

    Όταν το Θέμα σου ολοκληρωθεί , θα είναι ένα απο τα καλύτερα του παρόντος Ιστοχώρου . Είναι Σπάνιο αυτό και ο συγγραφέας αξίζει μύριους επαίνους .

    Είναι ανώφελο να προσπαθούμε να μεταφράσουμε στα Ελληνικά Αγγλικές ορολογίες . Η γλώσσα αυτή είναι τόσο Φτωχή σχετικά με τη μητρική μας .
    Φαίνεται πως όλα τα μιλάνε με συντομεύσεις γιατί θεωρούν το χρόνο τους σημαντικότερο του υπολοίπου κόσμου .

    Άν , παρ'όλα αυτά , θελήσουμε να προσεγγίσουμε τη φράση " V-tail " απο την Ελληνική σκοπιά με την Αγγλική αγωνία ,  θα έλεγα πως ταιριάζει να αποκαλούμε την ουρά αυτή των αεροπλάνων ... " Ουρά Ύψιλον ή Ουρά-Υ "  .   Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #32 στις: Τρίτη, 13 Νοέ 2007, 09:12:54 »

    Χμμμ ... Νέα πρόκληση .

    Εμαίνω στην άποψή μου πως δέν αξίζει να ασχοληθούμε με μεταφράσεις Αγγλικών ... συντομεύσεων . Καλύτερα να ορίσουμε εξ' αρχής τον όρο στη γλώσσα μας !

    Άκου  ruddervator  ...  Undecided
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #33 στις: Τρίτη, 13 Νοέ 2007, 14:07:35 »

    Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια.
    Η άτρακτος είναι έτοιμη.
    Τη βάση των σέρβο θα την κολλήσουμε μετά το Monokote και την σύνδεση του "ruddervator" Grin
    Ξεσκονίζουμε, σκουπίζουμε και ετοιμάζουμε τον πάγκο για το φτερό.


    * fuselage1.JPG (87.65 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 924 φορές.)

    * wing1.JPG (77.59 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 935 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #34 στις: Τρίτη, 13 Νοέ 2007, 17:43:42 »

    Το κάθε φτερό του Libelle αποτελείται από δύο τμήματα. Το εσωτερικό (παραλληλόγραμμο) τμήμα, όπου όλες οι αεροτομές είναι ίδιες και το εξωτερικό το οποίο είναι τραπεζοειδές και οι αεροτομές μικραίνουν όσο πλησιάζουμε στα ακροπτερύγια.
    Το συνολικό εκπέτασμα είναι 2596 mm. Επειδή έχουμε σκοπό τη συμμετοχή στον αγώνα των ηλεκτρικών ανεμοπτέρων (F5-BF1-GR) θα περιορίσουμε το εκπέτασμα στα 2350mm που είναι το όριο της μικρής κατηγορίας. (συμβουλή του jkon)
    Στη μεγάλη κατηγορία δεν θα είχε και πολλές ελπίδες διάκρισης όπου θα συναγωνιζόταν αεροπλάνα των 3500mm.
    (Δεν έχουμε μειώσει το μήκος της ατράκτου αντίστοιχα και ίσως έχουμε πιο ευαίσθητη ουρά που θα διορθώσουμε με μικρότερες κινήσεις στα πηδάλια.)
    Για να μειώσουμε το εκπέτασμα αρκεί να αφαιρέσουμε 250mm συνολικά ή 125mm από κάθε φτερό.
    Τα 125 mm αντιστοιχούν σε 2,5 αεροτομές. Η αφαίρεση θα γίνει από το κεντρικό τμήμα.
    Υπολογίζουμε το μήκος και κόβουμε τα δύο δοκάρια απο carbon.



    * wing2a.JPG (70.01 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 903 φορές.)

    * wing3a.JPG (90.74 KB, 640x450 - εμφανίστηκε 781 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 15 Νοέ 2007, 11:37:43 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #35 στις: Τρίτη, 13 Νοέ 2007, 17:47:35 »

    Γυαλοχαρτίζουμε ελαφρά τα δοκάρια από carbon για να φύγει η γυαλάδα και να κολλήσουν καλύτερα.
    Περνάμε τις αεροτομές στα δοκάρια.


    * wing5.JPG (63.38 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 895 φορές.)

    * wing4.JPG (76.87 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 792 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 15 Νοέ 2007, 11:38:21 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #36 στις: Τρίτη, 13 Νοέ 2007, 18:07:49 »

    Χμμμμ ... τί παράξενη Αεροτομή !!

    Εvan , ποιά είναι ? Γράφει το Κίτ ?
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #37 στις: Τρίτη, 13 Νοέ 2007, 18:18:22 »

    Στερεώνουμε τα carbon με καρφίτσες σύμφωνα με το σχέδιο
    Η αεροτομή είναι κοίλη στο κάτω μέρος της (undercamber).
    Στερεώνουμε με καρφίτσες τα πλευρίδια ώστε να πατούν στον πάγκο στα δύο σημεία που σημειώνονται με τα βέλη.
    Δεν τοποθετούμε τα χείλη προσβολής και εκφυγής.


    * wing6.JPG (47.78 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 878 φορές.)

    * wing9.JPG (46.83 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 876 φορές.)

    * wing8.JPG (29.78 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 872 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #38 στις: Τρίτη, 13 Νοέ 2007, 18:19:56 »

    Χμμμμ ... τί παράξενη Αεροτομή !!

    Εvan , ποιά είναι ? Γράφει το Κίτ ?

    S4083

    http://www.ae.uiuc.edu/m-selig/ads/ref/s4083_ref.html
    http://www003.upp.so-net.ne.jp/togami/s4083/s4083.html
    http://www003.upp.so-net.ne.jp/togami/s4083/s4083xy.html
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #39 στις: Τρίτη, 13 Νοέ 2007, 18:35:48 »


          Thumbs up     Ευχαριστώ   
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #40 στις: Τρίτη, 13 Νοέ 2007, 18:44:30 »

    Συγχαρητήρια για την παρουσίαση.
    Πολύτιμο θέμα για όποιον ενδιαφέρεται για κατασκευές  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #41 στις: Τρίτη, 13 Νοέ 2007, 18:59:28 »

    Καλησπέρα evan,

    Πολύ ωραία η παρουσίαση που κάνεις. Για όσους δεν πέρασαν από την "ιερή εξέταση" της οδου Ακαδημίας είναι ένα καλό και ωραίο μάθημα. Για κάποιους άλλους ήταν το κριτήριο για να πάρουμε υλικά για το επόμενο αερομοντέλο. Αλλες εποχές .......

    Μία παρατήρηση. Θα προτιμούσα να έβλεπα στην φωτογραφία που γιαλχαρτίζεις το carbon rod να φοράς γάντια. Στην Αμερική έχουν αναφερθεί και περιπτώσεις θανάτου (2 νομίζω) για περιπτώσεις που την ώρα που κάνανε την ίδια δουλειά, κάποιο κομματάκι μικρότερο από τρίχα, (όπου δρα και ως βελόνα) αφού ξεπέρασε το δέρμα μπήκε στην κυκλοφορία του αίματος και τερμάτισε την δοαδρομή του στην καρδιά του άτυχου. Παλαιότερα υπήρχαν στην αγορά και αντίστοιχα rods από το υλικό boron που είναι ακόμα πιο επίφοβο. Εχω καιρό όμως να το δώ σε περιοδικά να διαφημίζεται.

    Στην φωτογραφία επίσης δεν υπάρχει και φωτογραφία σου απλά βρίσκω την ευκαιριά να κάνουμε σύσταση για να φοράμε και μάσκα. Η σκόνη από το carbon είναι αρκετά επιβλαβής.

    Καλή συνέχεια στο όμορφο thread που ξεκίνησες.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #42 στις: Τετάρτη, 14 Νοέ 2007, 01:10:46 »

    Αντώνη ευχαριστώ για την παρατήρηση.
    Οι φωτογραφίες αντικαταστάθηκαν.
    Ο Jkon έχει κεφάλαιο για την ασφάλεια και την προστασία στο εργαστήριο: http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-054.htm
    Στο τέλος θα αναφέρω και κάποια στοιχεία που συγκεντρώνω σχετικά με μάσκες και γυαλιά προστασίας.

    Για την "ιερή εξέταση" προβλέπεται ιδιαίτερη αναφορά στις σελίδες του ιστοτόπου της ΕΑΑ.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 14 Νοέ 2007, 14:45:29 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Κωστης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 674


    Playing some blues...


    « Απάντηση #43 στις: Τετάρτη, 14 Νοέ 2007, 01:12:02 »

      Το Carbon που μπορει να το βρει κανεις?
    Καταγράφηκε

    …χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #44 στις: Τετάρτη, 14 Νοέ 2007, 01:23:15 »

      Το Carbon που μπορει να το βρει κανεις?

    Η πηγή είναι η Neotex http://www.neotex.gr/
    Υπάρχει βέβαια και σε αρκετά καταστήματα μοντελισμού.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 14 Νοέ 2007, 06:09:12 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 7     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Κατασκευή μοντέλου από κιτ - Libelle A380
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.