dgiatr
|
|
« Απάντηση #45 στις: Κυριακή, 20 Απρ 2014, 15:53:46 » |
|
Δημήτρη μπορείς να μου πείς που να κόψω το cockpit; Ή μήπως να περιμένω να έρθει και μετά να το κόψω;
Παναγιώτη θα κάνεις sliding canopy ή όχι;Γιατί εαν είναι να κάνεις θα πρέπει να ξεκινήσεις απο εκεί και να κόψεις την "καμπούρα" της ατράκτου ώστε να αποτελεί μέρος του κάνοπι και να κινείται μαζί με το μπροστινό τζαμάκι. Για το cockpit ακόμα μην ασχοληθείς παρά μόνο όταν έρθει.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
dgiatr
|
|
« Απάντηση #46 στις: Κυριακή, 20 Απρ 2014, 16:08:59 » |
|
έγινε και η τοποθέτηση του cowl και λειτούργησε και ο κινητήρας πάλι για να δώ εάν ψύχεται σωστά η εξαγωγή του κινητήρα με την εξάτμιση που είναι χωμένη μέσα στο cowl. απ οτι φαίνεται τα cowl flaps που τα έχω ανοίξει για να ψύχεται λίγο το καζανάκι λειτουργούν σωστά και το μοτέρ δεν παρουσίασε τίποτε περίεργες συμπεριφορές κατά τη λειτουργία του.....και τώρα μετά τα απαραίτητα τέστ ήρθαν τα πραγματικά δύσκολα...ΤΟ ΒΑΨΙΜΟ!!!
|
|
|
|
dgiatr
|
|
« Απάντηση #47 στις: Κυριακή, 20 Απρ 2014, 16:53:23 » |
|
...........................
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
dgiatr
|
|
« Απάντηση #48 στις: Κυριακή, 20 Απρ 2014, 16:54:11 » |
|
...........................
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #49 στις: Κυριακή, 20 Απρ 2014, 18:25:41 » |
|
Δημήτρη πες μου....δεν ήσουν έτοιμος να ανοίξεις το γκάζι και να το σηκώσεις; Αυτές οι δοκιμές εδάφους πάντα είναι οι πιο σπαστικές!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #50 στις: Κυριακή, 20 Απρ 2014, 18:37:15 » |
|
Δημήτρη μπορείς να μου πείς που να κόψω το cockpit; Ή μήπως να περιμένω να έρθει και μετά να το κόψω;
Παναγιώτη θα κάνεις sliding canopy ή όχι;Γιατί εαν είναι να κάνεις θα πρέπει να ξεκινήσεις απο εκεί και να κόψεις την "καμπούρα" της ατράκτου ώστε να αποτελεί μέρος του κάνοπι και να κινείται μαζί με το μπροστινό τζαμάκι. Για το cockpit ακόμα μην ασχοληθείς παρά μόνο όταν έρθει. Δεν έχω τα κουράγια και τις γνώσεις να το κάνω sliding οπότε θα αρκεστώ σε σταθερό. Θα περιμένω αν είναι το σετ του κοκπιτ για να δω που θα κοπεί.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #51 στις: Κυριακή, 20 Απρ 2014, 18:46:18 » |
|
Μια που ξεκίνησα με το φτερό θέλω να καταφέρω να κρύψω όσο γίνεται περισσότερο τις ντίζες και τα horn. Μια πολύ καλή ιδέα για τα flaps είναι η παρακάτω...Για τα aileron όμως σκέφτομαι να τα βάλω ανάποδα και να βγάλω τη ντίζα λίγο έξω σκίζοντας το φτερό κοντά στο aileron. Καμιά ιδέα κανείς;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #52 στις: Κυριακή, 20 Απρ 2014, 18:46:49 » |
|
....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #53 στις: Κυριακή, 20 Απρ 2014, 18:47:07 » |
|
.....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
har28
|
|
« Απάντηση #54 στις: Κυριακή, 20 Απρ 2014, 20:41:52 » |
|
Παναγιώτη τα Retracts ποσο σου κόστισαν?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
|
|
|
dgiatr
|
|
« Απάντηση #55 στις: Δευτέρα, 21 Απρ 2014, 07:46:27 » |
|
Δημήτρη πες μου....δεν ήσουν έτοιμος να ανοίξεις το γκάζι και να το σηκώσεις; Αυτές οι δοκιμές εδάφους πάντα είναι οι πιο σπαστικές!! Παναγιώτη δεν το έχω ζυγίσει επίτηδες στο κέντρο βάρους του για να μην πάθω ξαφνικά κάνα "αμόκ" και του χώσω "full throttle΅!!!! Θέλω πρώτα να το βάψω για να αρχίσω να σκέφτομαι για παρθενική.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #56 στις: Δευτέρα, 21 Απρ 2014, 13:01:52 » |
|
Παναγιώτη τα Retracts ποσο σου κόστισαν?
410€ βγήκαν όλα μαζί με τα struts και τις μεταλλικές ρόδες. Δεν πήρα όμως τον controller που κάνει τις ρυθμίσεις. Θα τον δανειστώ όταν θα έρθει η ώρα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #57 στις: Τρίτη, 22 Απρ 2014, 06:50:18 » |
|
Μια που ξεκίνησα με το φτερό θέλω να καταφέρω να κρύψω όσο γίνεται περισσότερο τις ντίζες και τα horn. Μια πολύ καλή ιδέα για τα flaps είναι η παρακάτω...Για τα aileron όμως σκέφτομαι να τα βάλω ανάποδα και να βγάλω τη ντίζα λίγο έξω σκίζοντας το φτερό κοντά στο aileron. Καμιά ιδέα κανείς;
Εύκολο είναι, δες εδώ: https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=36661.msg241374#msg241374Και ότι χρειαστείς ρώτα ή στείλε πμ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
dgiatr
|
|
« Απάντηση #58 στις: Τρίτη, 22 Απρ 2014, 22:49:09 » |
|
....." o κύβος ερρίφθη "! αυτό θα είναι τελικά το paint scheme που θα το βάψω.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #59 στις: Τετάρτη, 23 Απρ 2014, 14:57:21 » |
|
....." o κύβος ερρίφθη "! αυτό θα είναι τελικά το paint scheme που θα το βάψω.
Για οικονομία στα χρώματα καταργούμε τα κίτρινα, κόκκινα, μπλέ και μένουμε με μαύρο-άσπρο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
|