Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.140 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 01:31:34

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 01:31:34

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Χθες στις 23:20]

[Χθες στις 23:19]

από Bocian
[Χθες στις 22:07]

από STROVILO
[Χθες στις 21:13]

από lakis
[Χθες στις 19:48]

από giamous
[Χθες στις 17:24]

από joker
[Χθες στις 15:01]

[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 22:05:56]

από kios100
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:44:23]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284140
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 37
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 20
Συνολικά: 22
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: Muffler modification « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Muffler modification  (Αναγνώστηκε 3828 φορές)
   
JPS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 249


FLY LOW FLY FAST TURN LEFT


Προφίλ
« στις: Πέμπτη, 27 Φεβ 2014, 12:14:56 »

Παιδια τα ''φωτα σας'' Αν σε μια asp52 αφαιρεσω το extension KAI το διαφραγμα κερδιζω κατι σε δυναμη?


* baffle-possitions.jpg (12.18 KB, 500x234 - εμφανίστηκε 344 φορές.)

* asp52s_r5.jpg (5.15 KB, 250x152 - εμφανίστηκε 323 φορές.)
Καταγράφηκε

FLY LOW FLY FAST TURN LEFT
carapis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 364


... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 27 Φεβ 2014, 12:27:05 »


...., και δυναμη και θορυβο... Thumbs up

   Χρησταρας
Καταγράφηκε

FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
JPS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 249


FLY LOW FLY FAST TURN LEFT


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 27 Φεβ 2014, 12:35:29 »

Αυτο θελω δυναμη και θορυβο laugh laugh devil devil ευχαριστω χρηστο
Καταγράφηκε

FLY LOW FLY FAST TURN LEFT
JPS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 249


FLY LOW FLY FAST TURN LEFT


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 27 Φεβ 2014, 12:44:03 »

Νομιζω τα χρειαζεται και τα δυο.


* SEAGULL_NEMESIS_NXT.JPG (31.05 KB, 600x334 - εμφανίστηκε 315 φορές.)
Καταγράφηκε

FLY LOW FLY FAST TURN LEFT
andreas
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 27 Φεβ 2014, 16:56:06 »

Εγω παλι εχω δει σε magnum 52 xls περισσοτερες τελικες στροφες αν αυτό ψάχνουμε ,χωρiς διάφραγμα αλλα με το extension.Επισης χωρης διάφραγμα και extension δουλευει περιπου το ιδιο με μαμα αλλα κανει θορυβο.
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
flaperon35
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 421



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 27 Φεβ 2014, 17:20:47 »

Ετση ακριβος οπος τα λεει ο αντρεας  Thumbs up
Μακρης θαλαμος = ροπη στης ψιλες στροφες
Κοντος θαλαμος = ροπες χαμιλα
Και στης δυο περιπτοσεις ελαχιστη ος καθολου αφξιση ιποδιναμης.
Καταγράφηκε

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
JPS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 249


FLY LOW FLY FAST TURN LEFT


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 27 Φεβ 2014, 18:20:09 »

Αρα κραταμε το extension και αφαιρουμε το διαφραγμα γιατι ο κινητηρας θα δουλευει το 70% 'σε ψηλες στροφες. Σωστα?
Και για προπελλα σκεφτομαι 11χ7 η  10.5χ7.5
Καταγράφηκε

FLY LOW FLY FAST TURN LEFT
flaperon35
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 421



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 27 Φεβ 2014, 21:07:57 »

ναι βγάλε το διάφραγμα μονο. η 10.5 X 7.5 πιστεύω θα είναι καλή για ταχύτητα.
να ξέρεις όμως πως το μοτέρ θα καταπονείται αρκετά όταν θα υπερστροφαρει.   devil  Thumbs up
Καταγράφηκε

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
JPS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 249


FLY LOW FLY FAST TURN LEFT


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 28 Φεβ 2014, 00:13:02 »

o.k.ευχαριστω παιδια Thumbs up
Καταγράφηκε

FLY LOW FLY FAST TURN LEFT
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 28 Φεβ 2014, 08:03:56 »

Μακρης θαλαμος = ροπη στης ψιλες στροφες
Κοντος θαλαμος = ροπες χαμιλα

Υπάρχει κάποια τεκμηρίωση για την ανωτέρω θεωρία;
Γιατί αν δεχθούμε ότι ο σιγαστήρας αυτός θεωρείται υποκατάστατο συντονισμένης πίπας, τότε θα έπρεπε να συμβαίνει το αντίθετο.

Ομως δεν είναι συντονισμένος. Οπότε λειτουργεί ως απλός θάλαμος διαστολής. Τότε έχοντας το διάφραγμα και την προέκταση, δημιουργούνται δύο θάλαμοι, και με την διαδοχική εκτόνωση, ψύξη και συστολή, επιτυγχάνεται καλύτερη σίγαση. Αν αφαιρέσουμε την προέκταση, μένει ένας θάλαμος, και αυξάνεται ο θόρυβος.
Το επι πλέον αποτέλεσμα είναι ότι με τον ένα θάλαμο τα καυσαέρια δεν ψύχονται γρήγορα για να συσταλλούν και να απομακρυνθούν, οπότε ο κινητήρας λειτουργεί πιό ζεστά.

Παράθεση
Και στις δυο περιπτώσεις ελαχιστη ως καθολου αύξηση ιπποδύναμης.

Πως είναι δυνατόν και στις δύο περιπτώσεις να υπάρχει ελάχιστη αύξηση ιπποδύναμης. Ατοπον.

Εγω θα έλεγα ότι με τον κοντό σιγαστήρα πρέπει να υπάρχει μία μικρή πτώση της ιπποδύναμης, για τον λόγο που ανέφερα πιό πάνω.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
JPS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 249


FLY LOW FLY FAST TURN LEFT


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 28 Φεβ 2014, 08:35:56 »

Εχετε δικιο κυριε Γιαννη . Με την μακρια εξατμιση η μηχανη βγαζει πιο πολλες στροφες.Αυτο το βρηκα στο just engines



Prop.   ASP .52's'   ASP .52's'   Irvine .53
    ASP Quiet Silencer   ASP 'Super Quiet' silencer   Irvine 'Super Quiet' silencer
11x6   12,200                       12,300                          12,250
12x6   10,500                         10,800                          10,700
13x6   9,550                         9,800                            9,700
Καταγράφηκε

FLY LOW FLY FAST TURN LEFT
JPS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 249


FLY LOW FLY FAST TURN LEFT


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 28 Φεβ 2014, 08:47:30 »

απο just engines

Now this is where it gets clever!!

This silencer has been designed to allow you great flexibility in set up, with reference to the diagram above:

A) Baffle position A gives you the lowest noise.
B) Position B gives you the best performance (200-300rpm+) but obviously at higher noise.

You can open up the baffle holes (by using a pointed noise pair of pliers) for more performance or close them (use a hammer and a piece of dowel on a flat surface) to reduce noise but be careful, closing the baffle holes too far or closing too many will cause the engine to overheat and create engine running problems. If this happens just open out the baffles again until satisfactory running is achieved.


* baffle-possitions.jpg (12.18 KB, 500x234 - εμφανίστηκε 200 φορές.)
Καταγράφηκε

FLY LOW FLY FAST TURN LEFT
flaperon35
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 421



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 28 Φεβ 2014, 11:45:12 »

Αυτο θελω δυναμη και θορυβο laugh laugh devil devil ευχαριστω χρηστο

Απο just engines  γραφει να ανιξεις της τριπες απο το διαφραγμα αν θες περισοτερες στροφες, εγω σου ειπα να το βγαλεις τελιος γιατη θες να κανει και θοριβο.
Καταγράφηκε

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
JPS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 249


FLY LOW FLY FAST TURN LEFT


Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 28 Φεβ 2014, 11:59:18 »

δοκιμασα το πρωι χωρις διαφραγμα και με το extension στη θεση του .Ετσι θα το αφησω.Στροφες πολλες με 10.5χ7.5 και θορυβο 'καλο' Cheesy ΑΑ!! Αγορασα και δευτερο κυλινδροπιστονο γιατι θα το χρειαστω σιγουρα χα χα devil
Καταγράφηκε

FLY LOW FLY FAST TURN LEFT
flaperon35
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 421



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 28 Φεβ 2014, 12:03:44 »

 Thumbs up
Καταγράφηκε

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: Muffler modification « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.171 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.